Beoordeel de spelers met een cijfer na PEC Zwolle - Feyenoord

Beoordeel de spelers met een cijfer na PEC Zwolle - Feyenoord

Feyenoord heeft de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle uiteindelijk vrij eenvoudig gewonnen. De Rotterdammers kwamen mede dankzij een goede voorzet van Hugo Bueno al vroeg op voorsprong in Zwolle. Uiteindelijk liep de ploeg van trainer Brian Priske in de tweede helft uit naar een ruime overwinning.

Welke speler moet worden uitgeroepen tot Man of the Match? Het is niet mogelijk om de spelers te beoordelen met een cijfer. Je stem uitbrengen kan alleen wanneer je bent ingelogd op FR12.nl. Maandagochtend maken we de Man of the Match bekend en delen we de beoordelingen van diverse journalisten.

6.2
6.2
7.2
7.7
Dávid. Hancko D. Hancko 7.7
7.7
7.7
Hugo. Bueno H. Bueno 7.7
7.7
7.4
4.5
7
7.5
Calvin. Stengs C. Stengs 7.5
7.5
7.4
6.8
Thomas. Beelen T. Beelen 6.8
6.8
6.4
Gijs. Smal G. Smal 6.4
6.4
5.8
5.8
5.4
Ayase. Ueda A. Ueda 5.4
5.4
Totaal aantal stemmen

21268

Gemiddeld cijfer

6.7

Man of the Match

H. Bueno

Plaats reactie
666

RidderkerkFeyenoord +2199

Bizar hoe dit eigenlijk wordt gezien qua cijfers.

Alsof ze op school zitten, maar dan echter worden beoordeeld door mensen die, ten eerste, hun taken en opdrachten niet weten en nog belangrijker wellicht, begrijpen, ten tweede hoogstwaarschijnlijk zelf niet de inzichtelijke kennis van het spel in zich hebben en ten derde, al zouden er nog wel meerdere redenen kunnen kloppen waarom dit eigenlijk nergens over gaat, en dat is inclusief die zogenaamde kenners die slechts financieel klappers maken, maar ook weinig tot geen kennis hebben, het meelopen en geloven in wat zogenaamde kenners zeggen of op social media in het algemeen.

Heldenverering in n teamsport…

19-08-2024 19:24

MCMLXX1-Creata +327

Zou bijna zerrouki stemmen, wat ie bij de tegengoal deed ???? 😝

19-08-2024 10:54

FRalways +3835

Bueno man of the match volgens FR12, terwijl Stengs gewoon 2 mooie assists levert en een schitterende en belangrijke goal maakte?.

19-08-2024 09:40

ibmebudh +3328

Blij verrast vs kneuzen die Stengs te soft vinden.

19-08-2024 12:27

f3cuk +721

Nooit meer Zerrouki. Wellenreuther echt een hele goede tweede keep, maar heeft niet de rust om eerste keeper te zijn. Geen idee wat dat is, maar laat nu drie wedstrijden achter elkaar een onzekere indruk achter en daarvoor hebben we gewoon een veel te goede op de bank zitten.

Hoop dat Brian proactief is en niet wacht tot het fout gaat met deze twee heren.

19-08-2024 01:54

janos +4669

Als ik Ueda was nam ik ontslag. Er is na hij was ingevallen 10 minuten achterin rondgespeeld, zonder een poging om ook maar 1 fatsoenlijke aanval op te zetten. Van mij krijgt hij een 9.

18-08-2024 22:15

S.A.F +5610

Zerrouki as usual weer vreselijk slecht. Weer al meerdere keren cruciaal balverlies en ook schuldig aan de enige tegengoal. En dan is het nog maar Zwolle. Kun je nagaan hoe je met zo’n gast de CL in moet…

18-08-2024 22:11

kraai59 +5344

Eens,was zijn fout, in de omschakeling ook veel te traag.

18-08-2024 23:16

Zarpa +1927

Wellenreuther als eerste keeper, toch vind ik gem minder zeker dan vorig seizoen. Wellicht te verklaren door zijn veranderde rol. Ik denk dat Bijlow over een aantal wedstrijden weer eens de voorkeur gaat krijgen.

18-08-2024 21:48

totSlot +1005

Is het een idee om Timber op 6 te zetten

18-08-2024 21:40

hoekieuitzoekie +21741

Nee. Zechiel vecht zich wel naar die plek van Zerrouki. Zou Timber niet opofferen want daar wordt zowel hij als het team slechter van.

18-08-2024 22:00

Don Pablo +8991

Absoluut NEE

19-08-2024 06:09

Don Pablo +8991

Absoluut NEE

19-08-2024 06:09

12e man 4ever +2145

Weer Zerrouki bekeken, ik zie hem niet bij ons passen.. Kan hij ook op de lijst van vertrekkers met oa Pedersen, Kasanwirdjo, Lopez, om daadwerkelijk te verkopen?

En Ueda mag nu ook weleens uit de verf komen.

18-08-2024 21:13

SCRSCR +4235

Zerrouki doet gewoon exact hetzelfde als dat hij bij Twente deed. Viel me toen ook op dat hij veel wandelde en heel afwachtend was. Motorisch wat houterig ook. Liet toen overigens zien wel een goede pass en lange pass te hebben

18-08-2024 21:39

Armin +8998

Die lange pass op Bart was geweldig, ziek snel en hard…. Over de achterlijn 😂

18-08-2024 22:03

S.A.F +5610

Alleen maar cruciaal balverlies op het middenveld, elke wedstrijd schuldig aan de tegengoals (vandaag weer) en verschrikkelijk traag. De man kan niet eens sprinten.

Ik durf zelfs te beweren dat een speler als Diemers niet veel minder was. Kun je nagaan.

18-08-2024 22:14

Obiku-in-de-spits +17045

doelpunt was ook zijn schuld. Je zag Zechiel zelfs boos worden op zerrouki

18-08-2024 22:26

tatonka_tatonka +993

Niemand heeft het over het balverlies van Timber. Dat was zelfs nog hoger. Allebei een 3 van mij en Ueda ook.

19-08-2024 00:00

Mike.M27 +42

Ueda is niet voor ons, mischien een sushi bar medewerker?

18-08-2024 21:11

janos +4669

Heeft geen bal gehad nadat hij was in gevallen. Alleen maar acterin rondgespeeld. Wat kun je hem dan verwijten.

18-08-2024 22:24

ramsteijn +4969

Zechiël daar geniet ik wel van.

18-08-2024 20:30

jacques_troosteloos +2976

Hoe die Zerrouki staat te kloten voorafgaand aan het tegendoelpunt , echt dramatisch.

18-08-2024 20:07

S.A.F +5610

Zo gaat het elke wedstrijd bij hem. Tegen PSV schuldig aan 2 (bijna 3) tegengoals.

18-08-2024 22:14

tatonka_tatonka +993

Dat was Wellenreuther. En vorige week een blunder die 2 punten kost. Vandaag weer zeer onrustig. Gauw wisselen voor Bijlow.

19-08-2024 00:03

S.A.F +5610

Het was toch echt Zerrouki die 3x balverlies leed op het middenveld.

19-08-2024 07:15

Obiku-in-de-spits +17045

kijk naar de reactie van Zechiel lol

18-08-2024 22:27

BlankenBoskoop +1018

Igor toch wel de beste vandaag vond ik.

18-08-2024 19:52

Brambino +20678

Kwam de meeste dreiging vandaan vandaag. Niet alle acties waren succesvol, maar hij was enorm bedrijvig. Dat is wel eens anders bij Igor.

18-08-2024 19:58

Ekte69 +1102

De beste? Paixao maakt 5 tot 6 keer een totaal verkeerde keuze en waardoor we niet veel makkelijker in scoring’s positie komen.
Dreiging is leuk maar niets meer dan dat.

18-08-2024 21:00

a.erken1 +72

Hij moet niet proberen vanaf de cornervlag de bal in het doel te schieten
Assist op Stengs was prima maar hij had nog een paar van dit soort assist kunnen geven RUST

18-08-2024 21:14

Henk Schouten +8050

Hadden we zelf niet iemand lopen die alles in slakkentempo doet, niet vooruit komt en veelvuldig balverlies lijdt ??
Had 8 miljoen gescheeld.

18-08-2024 19:49

Zarpa +1927

Zerrouki speelt op 1 tempo, veel balverlies en ook toch wat te weinig creativiteit. Met een ballenpakker als Wieffer bij hem in de buurt is balverlies wat makkelijker op te vangen dan nu.

Wat mij betreft hebben we een echte spelverdeler nodig met meerwaarde die er ook direct kan staan.

18-08-2024 19:45

Bob.S91 +66

Een 4.4voor zerouki klopt precies niet goed genoeg voor ons

18-08-2024 19:44

Henk Schouten +8050

Vond een 3 meer dan genoeg maar ok

18-08-2024 19:46

Ekte69 +1102

Het aantal keer dat hij in de problemen wordt gebracht door Geert is bijna vervelend te noemen.

18-08-2024 21:01

S.A.F +5610

Als ie kon voetballen was er niets aan de hand.

18-08-2024 22:15

rijnvogels1 +1602

Zeg al maanden weg met Zeroukie en Ueda en Nieuwkoop en Ivanusec hebben we niets aan

18-08-2024 19:41

Don Pablo +8991

Je vergeet Lingr

18-08-2024 21:28

Don Pablo +8991

Hoe is het mogelijk dat Zerrouki een 4,4 gemiddeld heeft. Dan zijn er toch velen die hem een 5 of hoger geven. Werkelijk onbegrijpelijk als je zo zwak speelt tegen een tegenstander van KKD-niveau

18-08-2024 19:07

Mensini +14621

NAC = OK ole ole..! (vandaag tenminste..)

18-08-2024 18:45

Cinimini1908 +4839

Allemaal een 10!

18-08-2024 18:20

kamrad +1680

Niet dat Zerrouki goed was maar een 4,4 is natuurlijk gewoon bullshit.

18-08-2024 18:03

FR1908NBL +1067

Moet veel lager inderdaad

18-08-2024 18:13

Ekte69 +1102

Hou toch op joh.

18-08-2024 21:02

STPHN_FR12 +62

De enige Zerrouki fanboy op FR12 gevonden? alleen al in de eerst 12 min 3 keer onnodig bal verlies, en enige tegendoelpunt doordat die als een slappe zak reageert...

18-08-2024 21:49

Boss63 +1419

Inderdaad maar 5,6 vind ik voldoende. Zijn taak is geen ballen verliezen en dat deed hij veel vandaag. Kortom matig. Ik vond overigens Timber ook niet goed in de eindpass.

18-08-2024 18:15

Bamihapuithetoudenoorden +627

Wie heeft er wel als taak om ballen te verliezen dan?

18-08-2024 18:53

MrMe +3351

Spitsen en creatieve spelers die de taak hebben mooie dingen te proberen door risoco's te nemen.

18-08-2024 18:57

Jossa +4458

Hahaha! Scherp!

18-08-2024 20:45

Ekte69 +1102

Kijk nou gewoon zon wedstrijd nog een keer. Ik zie bijna alle wedstrijden minimaal 2 keer (de 6-2 veel vaker lol) en dan zie je pas echt wie er wat fout doet en wat de oorzaak daar van is.

Dan ga je echt spelers anders beoordelen. Geloof me.

18-08-2024 21:06

Meent +6499

Ja,maar niks doen in een situatie waar een doelpunt uitkomt kost hem punten.
Ook al sta je met 5 doelpunten voor,als je het makkelijk kunt voorkomen moet je dat gewoon doen

18-08-2024 18:17

thecottagers +1188

Helemaal eens. Echt een slapzak in de duels, net als Stengs. Die heeft gelukkig aanvallend genoeg laten zien. Maar die twee moeten echt eens wat meer duels aangaan. In dat opzicht kunnen ze een voorbeeld nemen aan Nieuwkoop

18-08-2024 19:23

Ekte69 +1102

Nieuwkoop……….
Leuk hoor die strijd en passie maar het is wel allemaal veel te lomp. Te ongecontroleerd,

18-08-2024 21:04

ElPanzeFr +21783

Heb een 3 gegeven. Kwam in alles tekort en leidde door fouten meerdere tegenkansen in

18-08-2024 18:40

dutchtazm +1756

En de goal dus een 2 van mij

18-08-2024 19:12

rijnvogels1 +1602

Had nog lager gemunt gewoon slecht

18-08-2024 19:38

jack98 +47311

Bueno speelde een droomdebuut; prima assist, verdedigend stabiel en snel!

Zo goed dat Stengs weer terug is want vandaag was hij on fire!

18-08-2024 17:55

faajenoort +4791

Zelfs Ivanusec bijna een voldoende. Wat een opportunistisch stelletje hier toch.

18-08-2024 17:47

Bamihapuithetoudenoorden +627

Optimistisch heet zoiets

18-08-2024 18:56

hen3 +679

Ueda kan nu toch echt wel afgeschreven worden, die als eerste proberen te verkopen en hopen nog iets terug te krijgen. Dan Caranza er in

18-08-2024 17:39

Don Pablo +8991

Dat was 6 maanden terug al duidelijk hoor

18-08-2024 17:41

hen3 +679

Voor mij ook zeker heeft me nooit kunnen bekoren alleen de hoop gehad onder andere trainer een andere ueda te zien maar helaas

18-08-2024 17:43

nicholaszen +334

Eerste die verkocht mag worden is toch echt wel Zerrouki hoor... het niveau wat hij haalt elke week is bedroevend slecht..

18-08-2024 17:47

ron1872 +8198

Zelfs Zerrouki laat meer zien dan Ueda.

18-08-2024 18:07

Feijenoord1908 +3640

Zerrouki heel de wedstrijd gespeeld, Ueda 10 minuten…makkelijk te beoordelen, inderdaad 😒🤦🏼‍♂️

18-08-2024 19:00

Rikscho +1091

Ik begrijp er niks van. Vorig jaar was hij de grote uitblinker in Madrid tegen Atletico. Dan moet je toch wel iets in je mars hebben. Daarna heeft hij nooit meer iets laten zien wat er in de verte nog aan deed denken. Onbegrijpelijk.

18-08-2024 21:42

basil +582

Wat is dat voor infantiel toneelstukje van Gimenez en die krullebol na het doelpunt, en is die krullebol ook ineens Mexicaans gelovig?

18-08-2024 17:35

Don Pablo +8991

Gimenez is sowieso 1 groot toneelspel
Echt irritant.. bakt er niets van, vandaag 2 lucky/eenvoudige goals.. rest totaal niet gezien/geen duel gewonnen

18-08-2024 17:43

FR1987 +2050

Eens, niet veel gezien. Maar wel 2 kansen 2 goals

18-08-2024 17:48

LvV +641

Als je met 28 doelpunten topscorer wordt in deze competitie zijn ten minste 15 daarvan "lucky/eenvoudig".

18-08-2024 18:01

eefb014 +5483

Mee eens gewoon verbieden. Geen geloofsuitingen op het veld.

18-08-2024 18:02

Bamihapuithetoudenoorden +627

Wat heeft een ras met een geloof te maken? 😂

18-08-2024 18:59

Lampiesan +23720

Wat een kut 020-feyenoord reclame

18-08-2024 17:33

Liser +19903

Veel zesjes vandaag

18-08-2024 17:23

petje +10716

En toch winnen met 1-5

18-08-2024 17:42

Sander1989 +2404

Zerrouki is toch wel klaar lijkt me

18-08-2024 17:21

Liser +19903

We hebben geen vervanger

18-08-2024 17:23

Sander1989 +2404

We hebben geld zat en nog een halve maand om wat te halen

18-08-2024 17:24

Liser +19903

Nog 2 weken om iemand te halen

18-08-2024 17:28

paddy +2623

Waar baseer je dat op?

18-08-2024 17:29

FR1987 +2050

Tuurlijk wel, 2 stuks zelfs. Milambo of Zechiel naast timber kan prima

18-08-2024 17:49

Boss63 +1419

Wieffer halen voor 20m??

18-08-2024 18:16

thecottagers +1188

We hebben helemaal geen geld zat. We hebben zelfs nauwelijks geld door alle financiele rommel uit t verleden. Waarom denk je anders dst er nog geen topper is en we weer veel hure

18-08-2024 19:25

Paulo +222

Ik ben wel klaar met dat gelul over Zerrouki hier

18-08-2024 17:28

Blerickfr12 +786

Ja is toch zo. Die krijg het voor elkaar toen we 5-0 stonden tegen PEC, wat er geen zin meer in had, om 5x achter, ik herhaal achter, elkaar balverlies te hebben.

18-08-2024 17:35

Rumble +6891

Ja he, structureel slecht spelen wordt een beetje eentonig. Alles is al gezegd. Nu gewoon verkopen.

18-08-2024 17:44

FR1987 +2050

En ik ben klaar met zerrouki

18-08-2024 17:49

Keke_Kiko +1597

Begint echt irritant te worden ja

18-08-2024 18:00

Marlin +1028

Ik ook, daarom maar snel verkopen … dan kunnen we het ergens anders over hebben.

18-08-2024 21:22

Ekte69 +1102

Wat een onzin en stemmingmakerij. Zit dat net nog s te bekijken. Hij gaat raar dat duel in maar dat is het enige. De meeste ballen die hij daarvoor had waren simpele tikkies terug of breed.
Dat je geen fan bent okay maar hou t bij de feiten.

18-08-2024 21:37

Cees.R82 +9712

Als ik Zerroeki was zou ik en transfer verzoek indienen. Die jonge kan geen goed doen. En al je hem een 4 geeft en Zechiël een 7 tja. Zeker die pass die in de diepte voor Paicao was recht naar de tegenstander vergeten want dan staat Paixao vrij voor de keeper.

18-08-2024 17:21

FFL +10946

Een '4'? Die heeft van mij een'2' gekregen.
En dat is voor het eerst dat ik een eigen speler minder dan een '4' geef. Zelfs niet in het rampseizoen onder Bengtsson/Verbeek. Wegwezen met die € 8miljoen miskoop !!

18-08-2024 17:25

Cees.R82 +9712

Je lult maar wat die jongen is echt de slechtste niet. Giminez heeft 2 goals gemaakt maar verder niets laten zien. Geef die maar ee2 Piaxao verprutst 4 x met foute keuzes of te wild spel grote kansen. Zerroeki werkt hard verdeeld het spel prima en gaat alleen niet vrijuit. Hancko geeft in de 1e minuut een grote kans weg Zechiël geeft een bal zonder druk zo aan de tegenstander terwijl als zijn pass goed is Paixao alleen hoeft af te ronden. Zerroeki is net als Diemers die moest men ook niet en kon nooit iets goed doen.

19-08-2024 00:22

FFL +10946

Zerrouki is te traag, geen handelingssnelheid,staat 9:10 naar achteren gekeerd en wat 'ie bij die tegengoal deed weet ik niet, maar zo inkomen doen ze bij de pupillen nog niet.
Zechiël begint net,Hancko is altijd een '8', mag'ie dan een keer een fout maken aub, Paixao is wisselvallig maar scoort tenminste nog en Gimenez is duidelijk op de weg terug na een klote periode.
Zerrouki heeft precies 1 goede wedstrijd gespeeld: Atletico uit.
Verder is het bagger van de ergste soort die € 8mln heeft gekost. In Enschede lachen ze nu nóg de ballen uit hun broek

19-08-2024 09:07

Cees.R82 +9712

Zechiël een 8???? Die gast grossiert in foute passes. Gisteren ook weer een dal zonder druk van de tegenstander zo naar de tegenstander ipv naar Paixao. Maar ja eigen jeugd dan is hier een streepje voor. Net als met Köçkü die was daar ook een meester in. Heb het bijgehouden 50 balcontact 25x naar de tegenstander en hier maar roepen hoe geweldig hij was. Om maar te zwijgen over vrijetrappen en corners en kortecornes was helemaal huilen.

19-08-2024 17:31

FFL +10946

Begrijpend lezen is moeilijk hè?
Ik zeg "Zechiël begint net" ik heb helemaal geen cijfer voor die jongen genoemd.

19-08-2024 21:40

Cees.R82 +9712

Dat was niet op jou gereageerd kameraad iemandanders had hem een 8 gegeven daar reageerde ik op.

20-08-2024 11:04

Cees.R82 +9712

Geef niet hebben we allemaal wel eens.

20-08-2024 11:58

FR1987 +2050

Hou je op, zerrouki weer tig keer balverlies omdat zijn handelings snelheid veel te laag is.
Over de tegengoal maar te zwijgen..... daar springt ie alleen, grijpt niet in niks

18-08-2024 17:51

Cees.R82 +9712

Je lult iedereen na Zerroeki heeft helemaal niet tig x balverlies Timber wel o.a. en hou zelf op die gast af te branden.

19-08-2024 00:24

FR1987 +2050

Ik lul helemaal niemand na, kijk mijn eigen wedstrijden. En al voordat ie naar ons kwam zag ik het niet zitten in hem

19-08-2024 10:24

ibmebudh +3328

Denk dat Zerrouki “last” heeft van de balvastheid van Wieffer: elke keer balverlies, ook als het komt door kut inspelen en/of geen afspeelmogelijkheden, is dat 1x vaker dan Wieffer. Dat standaard gelul ook over handelingssnelheid: in die aanval met 1x raken deed hij heel goed mee en gaf een bal die hij moeilijk kreeg op een presenteerblaadje. Ook ziet en geeft hij regelmatig een goeie pass op lopende mensen. Maar dat zien mensen niet meer, die praten de rest na en kijken alleen maar naar de foutjes (die hij absoluut nog maakt ) die hun vooroordeel bevestigen.

19-08-2024 12:38

Cees.R82 +9712

Wel raar dat zijn medespelers hem vaak aanspoelen dan. Als het is zoals jullie zeggen en ik zou medespeler zijn zou hij van mij geen bal krijgen. En de trainer wisseld hem ookniet. Die snapt er ook niets van dus.

19-08-2024 17:24

FR1987 +2050

Priske is er net pas, en de 2 andere opties zijn jeugdspelers. Bij slot stond zerrouki ook geen basis hoor als timber en wieffer fit waren

19-08-2024 18:51

Cees.R82 +9712

Ja maar Wieffer is weg dus dan blijft hij over. En ipv die jongen blijven afbranden zou men kunnen overwegen hem te steunen. Nu wordt er niemand beter van. En zeker niet op deze manier. En ik zie wel dat hij traag is maar zo slecht als hij hier is vind ik hem niet.

20-08-2024 12:02

FR1987 +2050

Dat kan, iedereen mag het anders zien, ik zou persoonlijk dan liever met milambo of zechiel spelen

20-08-2024 14:17

alwayspedro +25

Zerrouki weg doen wat slecht

18-08-2024 17:20

zitanero +7300

Zerrouki valt echt de toon

18-08-2024 17:18

Spiderpig +176249

Prima cijfers

18-08-2024 17:14

JulioRicardoCruz +6380

En Carranza…? Prima wedstrijd om even in te vallen en minuten maken, lijkt me…

18-08-2024 17:07

hen3 +679

Eens en ueda nooit meer die moet je snel verkopen

18-08-2024 17:41

gerry70 +88

Ueda verhuren aan de snavels middenmoot moet hij wel aan kunnen

18-08-2024 20:38

FR1987 +2050

Ja die zou ik ook veel liever zien, ueda komt net zo goed als zerrouki te kort

18-08-2024 17:52

SixtoRovina61 +46094

Hallo vatos, door omstandigheden de wedstrijd niet kunnen zien maar afgaande op het commentaar is het een godswonder dat we ondanks de sabotage van zerrouki toch nog nipt hebben kunnen winnen. Omdat ik weet dat fr12 niet van hyperbolen en pispaaltjes houdt heb ik hem dan ook een terechte 1 gegeven

18-08-2024 17:07

Buddystutta +3245

1e helft had je het al kunnen afmaken als Pixao niet naast zijn schoenen liep na die goal....

2e helft gewoon goed gespeeld door 10 van de 11

Hij die niet genoemd mag worden was weer bagger vandaag

18-08-2024 17:09

Keke_Kiko +1597

Welke onstandigheden? Begrafenis of trouwerij?

18-08-2024 18:01

Ekte69 +1102

Das mooi sarcasme! Heb idd het idee dat veel mensen niet kijken maar wel roeptoeteren en napraten.

18-08-2024 22:02

Geo +3026

Zerrouki loopt echt als een zoutzak over het veld, je krijgt bij hem de indruk dat hij er dit seizoen al 60 wedstrijden op heeft zitten maar het is pas speeldag 2 !!!

18-08-2024 17:05

Ulie +8206

Het allerbelangrijkste wat er voor de transferdeadline moet gebeuren is dat wij een 6 halen die er meteen staat. Zerrouki komt voor die cruciale positie gewoon echt te kort. Niet alleen qua snelheid van handelen, vooruit denken, qua positiespel, maar ook voetbaltechnisch. Als zowel Milambo als Zechiël voetbaltechnisch en qua voetbalgogme nu al verder zijn dan Zerrouki, zegt mij dat genoeg. Deze twee youngsters kun je altijd aanspelen, ook onder druk, Zerrouki niet, die verspeelt dan heel vaak, zeer knullig de bal.

18-08-2024 17:05

Ekte69 +1102

Tip: kijk ook eens naar de mooie snelle in een keer gespeelde passes van hem.
Eens dat er wel een wat fout gaat maar dat gaat bij Geert ook 5 keer per wedstrijd en daar hoor je niemand over.

18-08-2024 22:04

thomasson +356

Oké Zerrouki speelde gewoon wereldpot, maar een 4 is echt zwaar overdreven

18-08-2024 17:05

oelypessy +358

Ik heb hem samen met Wellenreuter ook een gegeven. Ik vond ze echt belabberd.

18-08-2024 17:10

ibmebudh +3328

Dit inderdaad: hoe kan Wellenreuther een voldoende hebben? Niks gepakt volgens mij, regelmatig blind naar voren getrapt en zichzelf zonder druk in problemen gebracht met een slechte pass. 5 maximaal.

19-08-2024 12:41

Spiderpig +176249

Idd ...Heb hem een 3 gegeven

18-08-2024 17:15

FR1987 +2050

Heb zerrouki een 3 gegeven

18-08-2024 17:53

MvL1980 +9088

Ruime voldoende voor iedereen, behalve zerrouki helaas.
Meer dan een jaar de kans gegeven, maar hij past er niet bij.

18-08-2024 17:02

Spiderpig +176249

Nee soms moet je je verlies pakken en doorselecteren

18-08-2024 17:15

Likkertjedapp +1753

als jullie winnen krijgen jullie een TIEN!!!

18-08-2024 17:01

Buddystutta +3245

Misschien Zerrouki bekijken in de herhaling....

18-08-2024 17:07

Alsvartr1908 +7106

Extra gelet op Zerrouki. Had regelmatig een goede ingreep en spelvoortzetting. Maar op zijn positie moet je dominant zijn en dat is hij helaas niet. In duels regelmatig te slap, te vrijblijvend. Spelvoortzetting vooral naar achter of zijkant in plaats direct naar voren. Als we een topteam willen worden en willen presteren in de CL zal er echt een topaankoop gedaan moeten worden om Wieffer te vervangen.

18-08-2024 17:01

Boss63 +1419

Helemaal mee eens is in bepaalde facetten ruim voldoende maar balverlies en duels niet best

18-08-2024 18:21

a.erken1 +72

En passes naarde tegenstander

18-08-2024 21:15

ibmebudh +3328

Maar het zit er dus wel in. Al die mensen die zeiken over “gebrek aan handelingssnelheid” praten elkaar na, omdat hij inderdaad nog niet “heerst “.
Maar zullen we hem even een paar wedstrijden de kans geven als basisspeler? Heeft volgens mij nooit een paar wedstrijden achter elkaar basis gestaan en juist heersen/domineren komt met ritme.

19-08-2024 12:44

wjeel +1621

Leuk hoor die MotM, maar zo ook graag vermelding willen van de LotM. Dan heeft Zerrouki ook nog kans op een prijs

18-08-2024 17:00

Don Pablo +8991

Velen geven Zerrouki (terecht) tussen een 1 en een 3.. hoe in hemelsnaam kan hij dan op 4 en een half gemiddeld uitkomen!?!? Zijn er hier toch veel die onze Scania een voldoende geven...
Hoe dan??????

18-08-2024 17:00

DeBuurman +1793

nou,
hij kreeg van mij een 6 obv de eerste 70 minuten. Erna en zeker bij tegendoelpunt ongeconcentreerd en slecht.

18-08-2024 17:44

Boss63 +1419

Omdat niet alles in zijn spel slecht is

18-08-2024 18:21

Rotterdammer +11236

Wel mooi hoor dat Milambo en Zechiel weer doorbreken uit de jeugd. Pareltjes.

18-08-2024 16:57

mellie +7582

Vooral Zechiel man. Tjonge wat een balgevoel. Met zoveel gemak. Zechiel kan echt straks in het rijtje. vd vaart, van Persie, sneijder, van Bronckhorst enz...

18-08-2024 17:07

staybehind4ever +5030

Nou nou, je loopt wel hardvan stapel. Maar ik help het je hopen. Heerlijk talent

18-08-2024 17:15

FR1987 +2050

Ho ho rustig aan....

18-08-2024 17:54

Boss63 +1419

Lekker in druk zetten ook, levert direct goal op

18-08-2024 18:22

laanopzuid +273

El Azzouzi snel halen en op plek van Zerrouki zetten. Dan hebben we een prima middenveld

18-08-2024 16:56

Spiderpig +176249

Is hij zo goed dan ?

18-08-2024 16:56

Alvorens +7249

Allemaal goed gespeeld knappe reddingen van Wellenreuther.
Alleen de gemaakzuchtigheid moet er bij Feyenoord eruit om er tegendoelpunten te voorkomen.

18-08-2024 16:55

leukeditter +1086

knappe reddingen?? heb er 1 gezien die recht op hem geschoten werd door een vallende speler

18-08-2024 17:43

Alvorens +7249

Wellenreuther heeft goed gekeept en werd luid toegezongen en gaf ook de verdediging ook op hun klote niets aan te merken.

18-08-2024 20:02

leukeditter +1086

heeft niks te doen gehad..een verdediging op hun kloten geven doet elke keeper maar dat is wat anders dan een paar reddingen die niet te zien waren..het is en blijft een matige keeper die dankzij vele blessures bijlow nummer 1 is maar ik geef je op een briefje : dat zal niet lang duren

18-08-2024 20:23

Peterk +35090

Meningen kunnen verschillen. Maar dat er mensen zijn die in Zerrouki iets zien is voor mij onbegrijpelijk. Een heel slechte aankoop. Het enige wat je Slot kan verwijten is dat hij dit er door gedrukt heeft....

18-08-2024 16:54

dannypeter +2497

Zerrouki weet iets over iedereen en z'n moeder

18-08-2024 16:54

Ron.V15 +2673

Zerrouki een 3 onze paxie een 5 de rest net tot ruim voldoende

18-08-2024 16:54

dennis_achterberg +2336

zerrouki een 1, geef je hem een drie omdat hij zijn veters wel heeft gestrikt?

18-08-2024 16:56

Ron.V15 +2673

Nee omdat hij een Feyenoord shirt draagt.

18-08-2024 18:51

Rotterdammer +11236

Paixao assist en goal

18-08-2024 16:56

Ron.V15 +2673

En dan nog een 5 die ego.
Heeft denk ik in de rust op zijn klote gahad.......toch niet mijn speler met al die maniertjes moe van .

18-08-2024 18:53

Kritisch +22288

Het was nog lang niet goed maar dat had ook vooral met het onwijs slechte Zwolle te maken.

Maar er mag wel wat bij komen, een rechtsbuiten en een "6" voor het mooie want Zerrouki kan gewoon echt niet als je stappen wil zetten en je straks aansluiting wil bij de Europese subtop.

En waarom weer geen minuten voor Carranza? Waarom vasthouden aan Ueda?

18-08-2024 16:53

FRFriesland +13498

Die rechtsbuiten is mogelijk Osman. Over de 6 eens.

18-08-2024 17:05

FRJimZ1 +570

Zerrouki slechtste van allemaal!

18-08-2024 16:53

Peemar +356

Dat is echt onzin, Stengs was veel slechter. Ook al heeft hij 1 doelpunt en 1 assist. Verder heeft hij werkelijk geen bal geraakt. Zerouki heeft echt wel goede momenten gehad en hij speelt al veel vaker direct naar voren.Dus zeker niet de slechtste. Dit is gewoon meepraten met de andere schapen.

18-08-2024 16:57

tatonka_tatonka +993

Stengs 1 goal en 2 assists. Wat moet die jongen nog meer doen? Zerrouki en Timber meer dan 10 x dom balverlies. Je blaat als een schaap met blauwtong.

19-08-2024 00:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties