De nieuwe Feyenoord-blikken van bierbrouwer Amstel zijn vanaf 9 augustus verkrijgbaar in supermarkten door heel het land. De blikken staan in het teken van het nieuwe seizoen 2010/2011. Op de blikken staat naast een groot Feyenoord-logo ook het volledige palmares van de club afgedrukt. Vorig seizoen bracht Amstel voor het eerst ‘bier uit eigen blik’ op de markt.
‘Amstel is al jaren nauw verbonden met voetbal’, zegt Meijboom, marketingmanager Amstel. ‘Zowel als sponsor van de Nederlandse topclubs, hoofdsponsor van de KNVB beker en als partner van het amateurvoetbal met Teamlink. Na het enorme succes van de clubblikken vorig jaar, willen we dit jaar weer samen met de voetbalsupporters proosten op een heerlijk seizoen.’
De clubblikken, met een inhoud van 50 cl., liggen vanaf 9 augustus in de schappen voor de consumentenadviesprijs 0,69 euro bij diverse supermarkten.
Plaats reactie
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties