Met de rentree van Dirk Kuyt in Nederland werd ook al druk gespeculeerd over een terugkeer in Oranje. Volgens bondscoach Danny Blind is dat op dit moment echter niet aan de orde.
Het Nederlands elftal speelt komende maand zeer belangrijke wedstrijden voor kwalificatie van het EK in 2016. Oranje mag geen puntverlies meer oplopen, aangezien plaatsing voor het Europees Kampioenschap daarmee nog verder uit zicht raakt. Kuyt zou met zijn ervaring van grote waarde kunnen zijn voor de jongere spelers, maar van een rentree is geen sprake.
Dat liet Blind weten tijdens de persconferentie in Zeist. "Op het moment niet. Dan moet ik personele problemen hebben op de posities waar Kuyt kan spelen", vertelde de keuzeheer. Om daar nog lachend aan toe te voegen: "Linksback kan hij inderdaad ook spelen, maar dat overweeg ik niet." Oranje heeft nog de nodige problemen links achterin en Kuyt speelde daar zeer verrassend tijdens het succesvolle WK in Brazilië. Zo'n nieuwe stunt zit er dus echter niet in.
Kongolo linksback bij #Feyenoord biedt kansen. Blind zegt: na blessure Willems houdt het op die positie niet over. pic.twitter.com/z9Y6zJcKnV
— Mikos Gouka (@MikosGouka) August 20, 2015
Plaats reactie
Counter +0
En die hebben we komend seizoen wel,en nog een groot verschil pelle/kuijt die tweede genoemde cijfert zich compleet weg voor het team en die ander maakte ondanks dat hij veel scoorde zich alleen druk om zijn haar.
Counter +0
Komop zeg als wij ( Feyenoord) gewoon meer punten halen dan de rest daar kan de KNVB toch niets tegen doen, kap nou eens met dat Calimero gedrag en ja Vermeer maakt gewoon kapitale fouten daar tegenover ook prachtige reddingen de laatste jaren waren we in de breedte niet sterk genoeg kampioen word je met een sterke bank!!
FRfan67 +6825
Boeiend... Laat Kuyt maar lekker bij Feyenoord spelen. Oranje kun je toch niet serieus nemen met deze jokers aan het roer.
Geen enkel beleid hier in NL dat kan leiden tot een betere competitie, met hopeloos zakken op welke ranglijst dan ook tot gevolg. Links en rechts worden we ingehaald, maar hier slaapt men lekker door.
Nee de knjb maakt zich liever druk over wangedrag Kazim en in VI dweilt men nog ns lekker door over de positie van Vermeer! Alles voor de titel in 020.
Fr23 +63
Op basis waarvan? Als schaken zondag zo speelde werd ie gewisseld! Kuyt zag er niet best uit!
FRS-79 +1
Trust me, dat wordt een grote ajax kliek bij Oranje. Komt geen Feyenoorder in onder zijn hoede.
ReneKasia74 +3
Denk ik ook niet. 020 kliek
bigietolie +0
ik had het dr laatst met mijn zoon over en die vind ook dat het gewoon slecht beleid is bij deknvb
Supportert +1346
ouwe randdebiel ben je.
michielFR +0
Nelom in Oranje oh oh oh oh oh
WouterJC +0
Ik ben zijn zoon en moet dit bericht ontkennen. Ik vond het juist wel goed gaan maar die ouwe van me luisterde weer eens niet
TheEmpreror +0
Kongolo gaat veel plezier beleven aan de linksback positie. En Feyenoord ook. Op elke positie staat nu een speler die niet zomaar door de ondergrens zakt. Het kan een mooi en degelijk seizoen worden.
Rush +1
Mijn Hart is voor Feyenoord.....de vreugde , de verdriet , de kameraadschap , een deel van de familie , de 84 treden naar V V....enz !.....Oranje....hup.....meer niet...
hasil +8
Dirk kan dat beter niet doen want.... Oranje staat aan de vooravond van een uitschakeling. Als een schip gaat zinken kan je beter op de kant blijven staan.
dreetje13 +4
laat kuyt nou alleen maar lekker bij feyenoord spelen.Kan alleen maar geblesseerd raken in oranje,zeker op zijn leeftijd zijn we hem misschien wel lang kwijt.Dus goed zo.
Rush +1
020 en de knjb zal er alles aan doen om FEYENOORD van de titel af te houden....want laten we eerlijk zijn BLIND ORANJE
dreetje13 +4
020 en de knjb,ook een paar journalisten en kranten en blaadjes doen mee.
Het is nog steeds wij tegen de rest.Zo voelt het wel.
Riccardo_FR +16
------------------------Huntelaar--------------------------
Depay---------------Sneijder---------------Robben
------------Clasie----------------Wijnaldum----------
Dijks-------van Dijk-------de Vrij-------Janmaat
--------------------------Cilissen---------------------------
Het elftal is ook niet meer wat het is geweest Willems als die weer fit os kan op de plek van Dijks.
010ForEver010 +0
Huntelaar is geblesseerd dus voor huntelaar kan je dost inzetten
Riccardo_FR +16
Ok persoonlijk zie ik dan liever de Jong maar Dost is ook niet verkeerd.
tussenjaar +6268
Blind jr is basis man u en van dijk is celtic!
sanderezel123 +0
BMI ipv van dijk.
Riccardo_FR +16
Martins Indi ben ik noet echt een fan van. Hij komt bij mij ook niet altijd snugger over. Ik zie in het centrum het liefst tactische en slimmere spelers op de lb kan hij wel in nood.
Bij het wk vond ik hem ook te vaak aan het dagdromen.
Riccardo_FR +16
Blind kan ook op de plek van van Dijk geen verkeerde voetballer maar ben niet echt fan van hem hij word nu weer een beetje gehyped na 1 goede wedstrijd op de lcv.
ReneKasia74 +3
Ben niet weg van Blind. De speler niet en de coach ook niet
Riccardo_FR +16
Ugh gister was ik al niet blij met hem maar vandaag kan ik hem al helemaal niet meer serieus nemen aks ik zo die voorselectie zie.
Rush +1
Spaar je maar voor Feyenoord
Zen +8
Als Kuyt bij Ajax had gespeeld had Blind direct door de knieen gegaan. Blindis nu het voorbeeld van een Opperjood.
geBOKt +413
Niet zo piepen. Hullie zijn niet interessant. Het is alleen maar in ons belang als ie niet in oranje komt. In tegenstelling tot jongere Feyenoordspelers. Die moeten zich via oranje in de picture spelen om hun marktwaarde te verhogen. Kuyt loopt alleen maar risico op vermoeidheid/ blessures bij oranje.
FRChiquita +3
Kuyt moet zich gewoon lekker op Feyenoord concentreren. Hij zag op tijd dat er met dit Oranje geen eer te behalen viel. Derde op het WK is een mooi afscheid.
Riccardo_FR +16
Zo is het.
NikFR +24
Hopelijk gaat Oranje het wel halen. Zou zonde zijn van die zekere 3 avondjes in de kroeg.
Feyenoordridderkerk +1187
Ja, het is dubbel hè. Enerzijds wil je natuurlijk niet ontbreken op een EK, want anders is er geen fluit aan, maar anderzijds zit je dan wel weer jaren aan die eikel van een Blind vast. Maar goed, Oranje staat voorop idd.
Maassluice010 +6182
-------Robben ----Depay
--------------wijnaldum----
------De guzman---clasie
kongolo indi vlaar de vrij janmaat
--------------Vermeer
Zo moet tie en winnen we weer is wat.
marcel achterhof +82
Ik denk dat we dan helemaal niks winnen , gelukkig wordt hem dat ook niet minimaal 6 spelers zullen niet in de basis staan.
Vakkie_S +0
Potato? Mooi verhaal? Achterlijke mongol!
Vakkie_S +0
Ferdie-zuid,
Ja man echt triest , ze moest bijna huilen man. We hebben m erop aangesproken. Zegt ie dat zei ik helemaal niet.
Ik ben geen racist zei ie. Jaja als je the guts hebt geef het dan gewoon toe. Dan heb ik respect voor je
Ferdie-Zuid +1
Ook nog liegen vind ik indd iig even erg.. Jammer dat zulke mensen anderen zo de grond inboren bah.
FRRMS +26294
Moet ook zeggen dat kuyt nou niet echt geweldig speelt ofzo
Tegen Utrecht zijn karakter de doorslag
Maar tegen Cambuur vond ik em erg slordig spelen en zie ik nou ook niet echt een buitenspeler in hem..
Vakkie_S +0
Beste kameraden. Kom net terug uit Marmaris met een kameraad van me. Daar natuurlijk alles gevolg over onze prachtige club. Ik was met een Turkse vriend en zijn vrouw die een hoofddoek draagt. Mijn kameraad is ook al 35 jaar fervent supporter met seizoenkaart.
Nou zaten we in de bus terug naar het vliegveld en achterin de bus zaten wat jongeren +_ rond de 30 jaar oud.
Zegt zo een mafkees ineens vanachter uit de bus ." Hey kijk zit hier zo een doekje bij ons in de bus, straks blaast ze ons nog op" en ook nog zei hij " gaan die Turken nu ook al met ons mee terug, we hebben r al zat daar"
Om je kapot te schamen!! Zeker als je die gozer later ziet lopen met een reistas met groot Feyenoordlogo erop.
De vrouw van mijn vriend zei tegen ons. Lekkere club zijn jullie supporter van met zulke mensen!
Ferdie-Zuid +1
Man man man trieste discrimenerende onzin van hem wtf. Vet sneu voor die mevrouw man.
Potato +0
Mooi verhaal.
skin +14126
Laag volk inderdaad. Laag in herseninhoud, laag in normen en waarden. Helaas lopen er daar behoorlijk wat van rond in Rotterdam.
Vak Q +1
Feyenoord heeft hier evenveel mee te maken als Nike, dus ik snap niet waarom je/jullie onze club hieraan koppelen.
Als hij Nike-schoenen zou dragen, dan is het toch ook niet zo dat iedereen met Nike-schoenen racistische opmerkingen maakt?
rcvt98 +7
Amen!
Spaceklees +235
Triest zeg... Dat zijn die doorgesnoven idioten joh helaas lopen d'r genoeg van die gasten rond bij ons
Santino +4
Volledig terecht dat hij dat zei!!!
Ferdie-Zuid +1
Vieze racist die je bent wtf jij bent gek in je kop joh doe normaal!!
rcvt98 +7
Ferdie hou je in maat! ;)
Santino +4
Grapje maaattttt
Ferdie-Zuid +1
Oké man, dacht hoe kun je dat nou zeggen snap je.
Samael +0
Als Feyenoord supporter snap ik best dat je je daaraan kan ergeren. Ik kan me namelijk ook ergeren aan sommige Nederlanders die zich niet in het buitenland kunnen gedragen.
Zulke idioten heb je er nou eenmaal bijlopen en kan je het beste maar gewoon negeren.
Daarnaast vind ik het wel heel makkelijk voor mevrouw om Feyenoord een racistische stempel mee te geven wegens één gek met een Feyenoord tas...
dre82 +5770
Triest van die gasten.... maar een beetje simpele gedachten van haar.
Eigenlijk zeg zij dan precies hetzelfde dan die gasten alleen in een andere context. Door alles over 1 kam te scheren
The_Boss +90
Moet Kuyt ook niet meer willen. Nederlands elftal is beetje aan het aftakelen. Oudere garde laat het afweten (van Persie, Sneijder) en jongere generatie is nog niet helemaal klaar om alle plekken op te vullen.
Feyenoordridderkerk +1187
Lijkt me beter dat Kuyt zich gewoon alleen op Feyenoord richt. Prima als hij na dit seizoen in beeld komt, maar voorlopig moet Feyenoord prioriteit 1 zijn.
Renzo +1078
Zo denkt Dirk er vast zelf ook over.
rood-wit +3788
Niet plaatsen en de hele trainersstaf er uit flikkeren en opnieuw beginnen KNVB deze keer wel mat capabele mensen.
Ot29 +5
Wat een teringlul zeg die blind.
Qadratini +3
Los hiervan: Denken jullie dat 'we' ons plaatsen voor het EK?
Dit is de stand in de poule:
1 IJsland 6 5 0 1 15 14 - 3
2 Tsjechië 6 4 1 1 13 12 - 8
3 Nederland 6 3 1 2 10 13 - 6
4 Turkije 6 2 2 2 8 7 - 8
5 Letland 6 0 3 3 3 2 - 13
6 Kazachstan 6 0 1 5 1 4 - 14
Programma: Ijsland thuis, Turkije uit, Kazachstan uit, Tsjechië thuis.
Qadratini +3
Denk zelf dat we ons nog wel plaatsen. Desnoods via de Play-offs.
Mennobru +0
Dat moet te halen zijn ja, Turkije lastig & de rest win je met 'n magere 1-0.
Qadratini +3
Ijsland en Tsjechië thuis acht ik lastiger dan Turkije uit.
rcvt98 +7
Turkije uit is lastig man!
Gekkenhuis daar man!
Qadratini +3
Nog geen twee jaar terug wonnen we daar in Turkije met twee vingers in de neus.
rcvt98 +7
Ja, maar tijden veranderen vriend!
Feyenoordridderkerk +1187
Het kan alle kanten op. Gezien de vorige duels is er weinig reden tot juichen. Eigenlijk is het al schandalig dat w eons überhaupt afvragen of we het gaan halen. Eigenlijk heb je dan al niks te zoeken daar gezien de toplanden die e naartoe gaan.
Qadratini +3
Is idd schandalig. Schuld ligt bij van Oostveen. Had natuurlijk gewoon Koeman aan moeten stellen na het WK.
Feyenoordridderkerk +1187
Zo zie ik dat dus ook. Die hele rompslomp heeft punten gekost. Ook in Blind heb ik weinig vertrouwen. Altijd al gehad. Mooie carrière gehad als speler, maar heeft op mij geen goede indruk als trainer gemaakt. Lijkt me ook dat spelers hem niet serieus nemen. Koeman heeft wat dat betreft meer geloofwaardigheid lijkt mij, maar goed, we moeten het nu doen met deze lui. Ben benieuwd welke koppen gaan rollen als we het EK niet halen.
Qadratini +3
Helemaal mee eens.
deReee +0
Het staat wat mij betreft onomstotelijk vast; deze oerharde, nooit opgevende, zwetende, soms verbrande, 6-pk sterke stoomtrein moet door Danny worden opgeroepen. Ik heb het idee dat ik met dit standpunt niet alleen sta. Het huidige Nederlands elftal mist een steunpilaar in de vorm van Kuyt.
Waarom is hij anders teruggekomen naar zijn welgeliefde Katwijk? Heeft men überhaupt de docu/drama afgelopen week gezien op FOX?
Dirk is, zoals hij zelf aangeeft, nog làng niet versleten. Hij zou bij NL dan ook op alle posities uit te voeten kunnen, waarvan we afgelopen wk getuige van geweest mogen zijn. Het feit dat hij niet de souplesse van een Robben of Engelaar heeft is hier geen issue.
Qadratini +3
Dirk is inderdaad alles behalve versleten maar heeft bedankt voor Oranje en wat mij betreft concentreert hij zich nu volledig op Feyenoord.
Combinatiespel +0
Ik zou Dirk Kuijt ook weer oproepen voor het Nederlands Elftal als bondscoach zijnde. Dan is het aan Dirk om te kijken of hij dat nog wil.
FR-Clasie +2
Dirk heeft zijn beste tijd toch wel gehad. Het Nederlands elftal heeft rechts Robben, links Depay, deze zijn beiden beter dan Kuyt. Als Elia fit wordt zou Elia eventueel nog als back-up van Depay kunnen fungeren. In de spits is Dirk natuurlijk helemaal niet meer nodig, heeft daar ook niet meer de snelheid voor.
Van_Geel +18641
Van Oostveen en Blind, veel enger kan het niet worden. Heb veel meer respect voor de assistenten Van Basten, Van Nistelrooij en Lodewijks.
Qadratini +3
Eens.
NicoJansen +3318
vlak gudde en van geel niet uit welhaast net zo eng en incompetent.
Oeoeoelie +0
O ja, en dan mag Dirk de troep weer opruimen. Lekker het vizier op Feyenoord, op naar de Coolsingel.
Wimberto +2
Zo..Willems weet ook dat ie op 80% kan spelen...uitdaging voor Kongolo...
Qadratini +3
Dirk heeft bedankt voor Oranje en ik hoop dat ie dat zo houdt. Gewoon de volle focus op Feyenoord. Daarnaast redt Oranje het ook wel zonder Dirk.
deReee +0
Jammer om te zien dat je te waarde van Dirk onderschat bij NL. Is afgelopen WK je ontgaan? Had je toen geen televisie, danwel beamer?
De ervaring die Dirk de afgelopen jaren heeft opgedaan, zijn van onschatbare waarde; niet alleen voor dit piepjonge Feyenoord, maar ook voor het grote Oranje.
Dirk zal net als Giggs bij Oranje een bepaalde rol kunnen invullen als speler/assistent.
Qadratini +3
Dirk zal ongetwijfeld nog van waarde zijn voor Oranje ik hoop alleen dat hij zich volledig op Feyenoord focust. Vindt ik net wat belangrijker. Daarnaast denk is dus dat Oranje het ook redt zonder Dirk.
PiewievD +2
had die klojo maar koeman aangesteld als bondscoach dan was t nu niet zo slecht gesteld met de resultaten en positie. maarja
t is een door bepaalde club gedomineerde bond ...
nee hoor laat ze maar lekker falen met kwalificatie enzo dan word t zeer duidelijk dat niet alleen blind moet wegwezen maar ook die techn directeur met zn wanbeleid...
Feyenoord en de spelers zich lekker focussen op de competitie en goede resultaten .......
Qadratini +3
Eens dat die van Oostveen daar weg moet maar ga alsjeblieft niet zielig lopen doen dat ze allemaal voor Ajax zijn in Zeist. Slaat natuurlijk nergens op.
Stef_010 +2016
Kramer in de spits bij Nederlands elftal wat denken jullie ?
Sinister +13139
Hahahahaha, 17 goals bij Ado en dan hup in de spits bij Oranje
Renzo +1078
Haha zo leuk zijn maar Dost en Huntelaar zijn wel wat niveaus beter momenteel.
Qadratini +3
Misschien over een jaar als hij er ruim 30 ingeschoten heeft bij ons.
Stef_010 +2016
Was ook maar sarcastisch bedoeld hoor weet ook wel dat er beteren rond lopen maar zou wel leuk zijn inderdaad haha
zilverstad +0
Wat moet je in hemelsnaam met allebei die Blindjes ? Laat ze maar lekker doormodderen. we zitten er echt niet op te wachten Laat ze maar lekker in die betonnen ongezellige pisbak blijven, met die 020 kliek en de Zeister bende.
Lombabomba +0
Wat een griezel is dat zeg die scholletje, liep in ze eerste persconferentie zijn zoontje Daisy Blind weer op te hemelen.
Die gaat straks nog gewoon de 100 interlands halen dankzij louitje en scholletje.
Brrrrr krijg het er koud van.
Qadratini +3
Dat die jongen bij United speelt slaat ook helemaal nergens op. Net als het bedrag wat Ajax voor hem gekregen heeft. Maar ja, Danny kent Louis en dan is het blijkbaar al snel geregeld.
El-Fenomeno +9
Vlaar moet je afschrijven vind ik, kan bovendien ook niet in een 433 oid spelen.
TheEmpreror +0
Gaat ook moeilijk als je geblesseerd bent, haha
MalukuFeyenoord80 +0
als kongolo zich echt concentreert op de linksback positie dan heeft hij echt wel kans dat hij zich in oranje speelt.
en laat kuyt zich maar concentreren op feyenoord is meer dan zat voor hem.
El-Fenomeno +9
532 op het EK. Cilissen - Janmaat - De Vrij - Rekik - Indi - Willems - De Jong - Strootman - Sneijder - Depay - Robben
MalukuFeyenoord80 +0
ik zou op de plaats van de jong sowieso clasie doen en ik denk dat strootman het ook niet word....die moet eerst maar zorgen dat hij blessurevrij word.
El-Fenomeno +9
Ja dat kan ook nog, maar dan moet die wel fysiek wat stappen gaan maken.
Cuadrado +0
Rekik Indi hou op zeg
amarellovai +3275
Rekik Rekkiki !? Toch maar liever Kongolo dacht je niet ?
Feyenoorderforlive +0
Haha rikkert die ken er niets van!!
Equinox +51544
Laat Dirk zich maar focussen op Feyenoord.
Rush +1
Ik ben maar voor 2 teams....,
Feyenoord 1 en Feyenoord 2
Qadratini +3
Goed zo haha
schippertje +3361
Ee is in ieder geval één zeker van een basisplaats in oranje
caesar +0
Koeman was de perfecte man voor Oranje geweest
Michel-Hurricane-Feyenoord +1
helemaal mee eens
die suikeroom van blind zit bij de knvb
marcel achterhof +82
Het is ook einde v persie , blind heeft het niet op v persie en zal voor huntelaar kiezen , in dit geval terecht omdat deze grote speler niet meer fit lijkt te worden om op top niveau te spelen , dat is best triest. Het wordt blind nu wel heel makkelijk gemaakt VAN PERSIE FOR PRESIDENT
feyenoord1980 +2744
Dost is ook beter dan huntelaar. Huntelaar heeft verleden jaar ook een ergslecht jaar gehad.
El-Fenomeno +9
Van Persie heeft in clubverband vanaf het seizoen 09/10 altijd meer goals gemaakt dan Huntelaar in een sterkere competitie. Huntelaar mag zijn veters nog niet strikken en ik zag hem zaterdag bij Schalke waar die ook weer erg zwak speelde. Hopelijk wordt Robin snel weer fit.
Qadratini +3
Scoorde wel van het weekend Huntelaar.
El-Fenomeno +9
Speelde matig en miste twee grote kansen.
Qadratini +3
Ja heb het voor de rest niet gezien hoor haha maar speelt in ieder geval nog in een betere competitie dan van Persie.
love010 +0
Niet serieus te nemen die Blind, lachertje die man!
ernst H +4998
Heb die Dailey Blind trouwens altijd al n goeie speler gevonden en heel sympathiek.
Vandaar dat ie waarschinlijk. Niet goed viel bij hunnie.
amarellovai +3275
Ik kan het nauwelijks uit m'n strot krijgen maar ik vond Blind goed spelen dinsdag zowel defensief als opbouwend. Jongen heeft wel de goede mentaliteit, vergelijkbaar met Clasie.
feyenoord1980 +2744
Tegen club brugge haha
Maiks +333
club brugge behaalt wel voorronde champions league. Laten we nu niet naast onze schoenen gaan lopen hè
Lombabomba +0
Schei uit man, totaal niet getest tot nog toe. Daisy mag blij zijn dat van Gaal daar trainer is en dat hij klasbakken verdedigers om zich heen heeft staan.
Die zakt nog wel door het ijs hoor, zo raag als dikke stront en mist ongeveer 10 kilo aan spiermassa, het is wachten tot hij tegen de toppers moet aantreden.
ernst H +4998
Heeft ook gewoon een goede Wk gespeeld.
amarellovai +3275
Evenals de Vrij en Clasie. Ik heb het niet met zijn vader, maar Daley heeft wel mijn respect gewonnen.
ernst H +4998
Ja inderdaad, z'n vader mag ik ook niet echt.
ernst H +4998
Je ziet die V.Nistelrooij denken, zit ik weer met die V.basten opgescheept.
Hij staat er ook maar half op.
Qadratini +3
Goeie gast die van Nistelrooij. Altijd wel een bepaalde sympathie voor hem gehad.
LaChouffeke +2
Volgens mij was Kuyt zelf degene die aangaf zich niet meer beschikbaar te stellen (met uitzondering van noodgevallen). Wat een non-nieuws
arjenelhadidy +0
Klopt maar bij studio voetbal hadden ze gezegd dat het misschien eb idee is om Kuyt terug te halen en dat zullen ze bij de persconferentie ook hebben gezegd daarom reageert blind daar op denk ik. Maar snap Kuyt ook die spreekt waarschijnlijk geen basis en heeft geen zin om elke keer mee te gaan met oranje al die extra trainingen terwijl doe daar op de bank zit kan die zich beter focussen op Feyenoord
bowmanowns +5166
Kan hij zich toch lekker op Feyenoord focussen, lekker boeiend joh dat NL elftal.
Qadratini +3
Hoop wel dat Oranje zich plaats, maakt die eindtoernooien toch een stuk leuker om naar te kijken. Maar heb inderdaad ook liever dat Dirk zich op Feyenoord focust.
bowmanowns +5166
Nederlands elftal kan me gestolen worden, geef er echt niks om. Vind het alleen maar fijn dat bij ons de focus puur op Feyenoord kan zo.
scf1965 +620
Zag de kleine blind bij man u ook links back? ?
Maar papa ziet in hem de centrale middenvelder haha
marcel achterhof +82
ook die haat tegen blind snap ik niet zo goed , raar dat de spelers allemaal stuk voor stuk het wel in hem zien zitten. Daley blind hoort er gewoon in maar goed ook stefan de vrij. Cillessen-vd wiel-de vrij-vlaar-willems-sneyder-blind-wijnaldum-depay-huntelaar-robben , ik denk dat hem dat gaat worden in frankrijk
Cuadrado +0
Huntelaar is toch geblesseerd geraakt op de training van Schalke 04 ?
Cuadrado +0
Sorry ik las even over in Frankrijk heen. Mijn excuses.
marcel achterhof +82
ja maar dat is niet ernstig en speelt zaterdag weer
skin +14126
Van Persie? Of is die geblesseerd?
Cuadrado +0
Strootman zie ik er ook graag bij in Frankrijk. Vlaar gaat dat overigens niet meer redden denk ik. Zet daar dan maar Blind neer die zich redelijk staande houdt tot nu toe op die positie linkscentraal.
marcel achterhof +82
Mocht die fit zijn idd
FR-Clasie +2
Omdat de meeste door een Feyenoord-bril kijken Marcel. Daley Blind is een uitstekende voetballer, die het moet hebben van zijn intelligentie en zijn voetballend vermogen. Doordat hij zo intelligent is, is hij ook zo multifunctioneel. Kan vrijwel op elke positie in de verdediging (heeft bij Groningen zelfs rechtsback gespeeld toen, dacht ik) en is op het middenveld ook bruikbaar.
ericfeduzzi +2
Ik denk dat Marcel de haat jegens Danny Blind bedoelt, niet Daley. Hoewel hij het in zin 2e zin wel over zoon Daley heeft idd. Maar de "haat" van niet-ajacieden richt zich in het algemeen toch met name op vader Blind.
marcel achterhof +82
Precies en daley is gewoon een goede speler die in de selectie vh ned elftal hoort
johnny84 +0
Ben je blind ofzo?!
marcel achterhof +82
Nee man maar misschien dat jij kak in je ogen hebt
coolsingel2014 +1
Dit is voor mij de perfecte opstelling
-------- depay ---------- v persie ----------------- robben
---------------------------- sneijder ---------------------------------
-------- strootman ----- --------- clasie --------
----Willems---- vlaar ----- de vrij ------- van der wiel
------------------------- cillessen ------------------------------
marcel achterhof +82
Ziet er idd goed uit maar clasie zal niet spelen in frankrijk en wordt ook nu niet opgeroepen maar dat komt omdat die geblesseerd is.
WillemvanHanegem21 +1
Vlaar omdat???
Volgens mij heb jij geen enkele aston villa match gezien he
marcel achterhof +82
Op basis van het wk waar die weergaloos speelde , hij moet wel fit zijn natuurlijk , hij is beter dan indi die helemaal niet meer speelt.
Lombabomba +0
Als iedereen fit is bijv Willems, en alle middenvelders zijn present dan mag Daily lekker het bankie warm houden.
Maar met scholletje als coach zal die wel gewoon alles spelen, nu al zin om naar te kijken, zo traag als een slak en legt bijna nooit risico in zijn spel.
marcel achterhof +82
dan denk ik dat willems links back wordt echter speelt die bij united links centraal en dat doet die goed , laat daar nou ook een probleem zijn , indi kan niet meer
NmeLineZ +10818
Liever geen Kuyt in NL. Laat hem zn krachten sparen voor ons.
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties