'Kazim-Richards en Basacikoglu beginnen tegen Vitesse'

'Kazim-Richards en Basacikoglu beginnen tegen Vitesse'

Trainer Giovanni van Bronckhorst zei gisteren nog dat hij er nog niet over uit is of Michiel Kramer of Colin Kazim-Richards begint tegen Vitesse. Het Algemeen Dagblad vermoedt dat Kazim zondagmiddag nog in de basis zal beginnen. Eljero Elia verdringt de overbodige Elvis Manu in ieder geval in de wedstrijdselectie en zal op de bank beginnen.

Vermoedelijke opstelling AD: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Toornstra, Vejinovic, El Ahmadi; Kuyt, Kazim en Basacikoglu.

Lees meer over
Kenneth Vermeer Elvis Manu Sven van Beek Jens Toornstra Dirk Kuyt Rick Karsdorp Michiel Kramer Bilal Basacikoglu
Plaats reactie
666

Pelleboog +2

Vermoedelijke basisopstelling....

Immers gaat echt wel starten.

29-08-2015 14:22

onverzettelijk +145

Mee eens Counter!

24-08-2015 00:44

Counter +0

Dikke vette streep door kazim

23-08-2015 15:43

Counter +0

Immers is een vreselijk onderschatte kracht immers voor toornstra en kramer erin en Elia op links bassie op rechts

23-08-2015 15:41

feyenoordkorsou +0

Ik vraag me altijd af op basis waarvan Kazim zo veel krediet heeft verdient. Statistisch gezien is hij een van de slechtste spitsen uit de geschiedenis van Feyenoord en nu in de eredivisie. Los van zijn doelpunten is zijn spel ook erg slecht (looppatronen, snelheid, balvastheid, assists). Alleen mischien zijn eerste 6 wedstrijden vorig seizoen waren voetballend ok. Staat hij steeds in de basis omdat hij veel scheldt in het veld?

23-08-2015 15:19

IssieArobiyo +0

Hoe kan ik me aanmelden op de Feyenoord WhatsApp?

23-08-2015 11:19

onverzettelijk +145

Hoop dat Kazim niet in al zijn ijver tegen een rode kaart aanloopt dan.De 3 punten moeten in iig in 'De Kuip' blijven.Vol aan de bak vanmiddag en ons niet laten afbluffen door 'fietstas'.Come on Feyenoord!!!

23-08-2015 09:42

rikomhr +1

niet kazim er in pfff.
Zo word niks.

23-08-2015 09:01

BradaF1 +271

Niet mijn opstelling. Gaat hopelijk snel veranderen.

23-08-2015 08:36

ernst H +4998

Er zit veel te weinig voetbal in deze opstelling.

23-08-2015 02:11

elleswijk +0

Hoop mensen met kijk op voetbal. Ga nou eens goed kijken en analyseren.

1 elke wedstrijd dat Immers scoort verlies je nooit. Belangrijk, maar niet belangrijkste.

2 afgelopen weekend was er geen een tweede bal voor Feyenoord. Immers in het veld en ging verder vooruit voetballen en de rest durfde ook ineens van de goal af te komen en tweede bal was voor ons. Was precies aan ligt weet ik niet ( tactiek trainer laatste minuten) maar gebeurt wat met vertrouwen team er werd weer druk gezet. Kijk ook eens naar andere feiten dan alleen zijn gebrekkige techniek

22-08-2015 21:27

samdjs +4201

Het viel mij ook op dat alles beter ging nadat immers er in kwam...

23-08-2015 13:10

marcel achterhof +82

Ik vind het vrij logisch vreemder vind ik weer de basisplaats voor toornstra

22-08-2015 21:01

Broodnodigtoch +0

eerst was het Immers, nu is Kazim het mikpunt van kritiek haha..

22-08-2015 20:07

sunsfield +3

El Ahmadi mag er van mij ook uit ? alsik zijn laatsen wedstrijd ziet is hij echt slecht

, Kazim laaste kans morgen

22-08-2015 19:46

marcel achterhof +82

Was tegen utrecht geweldig , weer ene die poep praat verkoopt hahahahahahahahahah

22-08-2015 21:02

ernst H +4998

Tegen Cambuur was hij super slecht.

23-08-2015 02:10

RickH99 +5013

Verdedigend belangrijk

23-08-2015 07:43

ernst H +4998

Maar hij verspeelt teveel ballen, waardoor je niet aan voetbal toekomt.

23-08-2015 11:11

sunsfield +3

ja hij was weer ruk

24-08-2015 01:34

burny181803 +1

Winnende coach heeft altijd gelijk

22-08-2015 19:46

Larsonnn +0

Hallo Gio en Botteghin dan??

22-08-2015 19:25

Elia +0

Ik kom er in en maak meteen een actie. Als die lukt wordt het een topseizoen

22-08-2015 19:22

NivekkeviN +12

mooi spandoekje gemaakt voor Dhr Kazim morgen ;)

22-08-2015 19:14

kiperiets +4

Welk vak ?
En toch geen Baby talk hè ?

22-08-2015 19:43

sunsfield +3

kijk maar uit ?

22-08-2015 19:45

NivekkeviN +12

Vak S

komt goed Ed ;)

22-08-2015 19:50

sunsfield +3

voor je het weet schiet hij je neer :>) of bedreigt hij je met de dood hahahhaha pussy kazim

22-08-2015 19:52

NivekkeviN +12

kazim moet gewoon even ''normaal doen hoor'

22-08-2015 19:55

sunsfield +3

ja heb hem gezien :>)

24-08-2015 01:33

feyenoordforever2110 +2

Ik hoop dat Gio vanavond nog bij zijn positieven komt en heel goed beseft dat WIJ definitief klaar zijn met Kazim, die heeft zo ongelooflijk veel kansen gehad bij ons, bij elke andere club was deze jongen allang weggestuurd of op de tribune gezet. Een grote bek, arrogant, eigenlijk helemaal geen type die bij ons past. Heb hem het afgelopen seizoen geduld (werkte hard), maar nu ben ik echt helemaal klaar met Kazim, wegwezen ermee, die gaat nog voor veel onrust zorgen bij onze club en daar kun je beter bijtijds afscheid van nemen. In een straaljager en oprotten, naar Qatar ofzo.

22-08-2015 18:56

opa57 +7

Multatuli, ik kijk al een "eeuwigheid"niet meer naar VI of Studio Voetbal. Heb ik ook niet nodig om een mening over Kazim te vormen. Dat verzorgt die koekwaus zelf wel met zijn non-presteren (de man is toch vanaf dag 1 qua voetbalniveau een "Clyde Best 2.0" en dan was Clyde Best nog een nette vent, terwijl Kazim een volslagen idioot is) en belachelijke, Feijenoord onwaardige, gedrag. Doe mij maar Achahbar in de basis met Kramer als stormram achter de hand. En dat Kuijt geen rechtsbuiten is ziet iedereen met een normaal gezichtsvermogen. Laat hem lekker in een vrije rol achter en rond de spits zijn kilometers maken. Dat werkt prima als Karsdorp aanvallende vrijheid krijgt en zet dan Vilhena op de plek van KEA, want die laatste doet niks anders dan vertragen en "tikkie breed/terug". Vermeer verdient best nog wel krediet, maar eerlijk is eerlijk, "het zweet staat op je voorhoofd"bij elke hoge bal, Manu is zeker geen basisspeler en eerlijk gezegd lijkt het me logischer dat HIJ verkocht wordt en Sleegers eerst nog eens verhuurd. Immers is een apart geval. Heeft een hoog "Andre Hoekstra"gehalte: beste jongen, werkt zich tien slagen in de rondte, prima om erbij te hebben, maar dat eeuwige de hand boven het hoofd houden is toch best wel overdreven.

22-08-2015 18:33

Shoarmaschijf +3

Real talk opa!

23-08-2015 12:23

Zuiderleeuw +5

Hij is er nog niet uit 08-FR-08. De media maakt graag stemming als het over onze club gaat, ik heb het gevoel dat ze proberen ons team te ontwrichten omdat ze voelen dat wij dit jaar de sterkste zijn.Wij moeten met z,n allen proberen rustig te blijven, Gio weet écht wel wat ie doet, en als hij ziet dat het niet gaat met Kazim dan wisselt ie hem gewoon. Kazim weet ook wel dat ie niet al te gek meer kan doen, hij zal in het belang van de club moeten werken en niet meer voor zijn eigen ego anders is het exit voor deze man, want ik denk dat ie intern wel zijn laatste waarschuwing heeft gehad. Geloof mij maar, ze laten dit seizoen niet verzieken door één mannetje wat groter denkt te zijn dan de club.

22-08-2015 18:05

08-FR-08 +2598

Zou compleet lachwekkend zijn. Kramer is op alle fronten beter dan die gekke Turk. Grote fout van Bronckhorst, mocht dit kloppen.

22-08-2015 17:29

smerik1985 +4748

Waarom selecteert Gio Kazim ipv Kramer denk je, terwijl hij heus wel weet dat Kramer beter is.

Net als het ad denk ik ook dat Kazim start. Kramer zal heus een kans krijgen in de tweede helft.

22-08-2015 18:32

08-FR-08 +2598

Omdat hij geen boze en irritatie verhogende speler in zijn groep wil. Je moet beginnen met de sterkste opstelling en daar hoort Kazim gewoon niet in.

22-08-2015 23:54

kiperiets +4

Zou wel is zo kunnen zijn dat ze op deze manier Kazim nog in de etalage willen zetten.
Het barst de laatste week van de transferperiode van de scouts op de tribunes die nog voor een prikkie spelers willen scoren voor 31 augustus..

Laten we hopen dat die kluns morgen 2x scoort en er een scout maandag 2,5 mijoen voor hem neerlegt zodat wij van hem af zijn.

Raken we hem niet kwijt (zuchtttt) dan is het een kwestie van korte tijd voordat hij op de bank of tribune terecht komt, Kramer is velen malen betere spits.

22-08-2015 19:33

121212 +0

Rutten 2.0 op volle toeren

22-08-2015 17:27

sams +0

Niet te vroeg oordelen

23-08-2015 08:03

kiperiets +4

Iedereen schijnt te vergeten dat deze (vermoedelijke) opstelling is gemaakt door een stagair bij het AD.

'' Het Algemeen Dagblad VERMOEDT dat Kazim nog in de basis zal beginnen'' staat er te lezen.
Vermoedelijk èèn van de laatste Kazim fans.

Laten we hopen dat dit de laatste dag van deze stagair bij het AD was.

22-08-2015 17:21

multatuli +226

Heerlijk om de reacties hier te lezen!
'Tokkie turk', 'gio redt het niet', 'kuyt heeft geen diepgang' en ga zo maar door.

Man man man wat een armoe deze reacties.

Mijn advies: stop even met papegaaien van VI en Studio Voetbal en steun de elf man die spelen. Voorlopig 6 uit 2...

Kazim wordt opeens wel heel slecht gemaakt door de media, en aan de reacties te lezen trappen jullie er nog in ook.

Zullen we zo ook nog even Immers, Vermeer en Manu publiekelijk met de grond gelijk maken? Is ook dagelijkse kost toch?

Pfffffff

22-08-2015 16:45

smerik1985 +4748

Wat een wanvertoning inderdaad. Aan het niveau raak je wel gewend, maar soms lees ik die reacties maar niet omdat je op je vingers kan natellen wat er zal staan.

22-08-2015 18:34

kiperiets +4

Ik trap helemaal nergens in en papagaai ook de media niet na.

Er zijn ook mensen met een eigen mening, en mijn mening is dat we zsm. en in ieder geval voor 31 augustus van die klugel Kazim af moeten.
Het is namelijk niet zo dat Kazim heel slecht gemaakt wordt door de media,....die gestoorde idioot was en is gewoon heel slecht

22-08-2015 19:42

multatuli +226

Als je dat denkt, leef je echt in de waan van de dag. Ach, niets is een Feyenoord fan vreemd toch?

22-08-2015 22:46

luc86 +3610

Kan je dat nog onderbouwen al die onzin multatulli?

Het stadion is de plek voor support, juichen en aanmoedigen. Deze is een plek om te discussieren wat beter kan om onze club verder te zien komen. Dat er domme reacties tussen staan kan je verwachten, maar als je dat niet wil lezen is het volgens mij net zo dom om dan de reacties door te gaan lezen.

23-08-2015 02:53

luc86 +3610

Site*/////

23-08-2015 02:53

kiperiets +4

Hoe, of wat bedoel je precies met ''dat ik in de waan van de dag leef'' ?

23-08-2015 09:27

multatuli +226

Ik bedoel dat we nog allemaal stonden te piepen toen Kazim tegen roma geblesseerd raakte. En nu is ie opeens waardeloos??

Lazer toch op man

23-08-2015 10:25

kiperiets +4

We Multatuli,..We ??
Ik, en vele andere hier zijn we niet.

Op zich heb je regelmatig wel zinvolle teksten over Feyenoord of over het voetbal in het algemeen.
Alleen moet je is stoppen om in al je commentaren te pas en te onpas ''we'' te gebruiken en voor andere te denken en meningen van anderen gelijk te veroordelen.
De zgn. ''Multatuli waarheid'' is n.l. geen bindende waarheid voor een ieder.

Ow, en je vriend Kazim is idd. al jaren een waardeloos figuur getuigen zijn 13 clubs in 11 jaar en de prestaties die hij daar geleverd heeft.
Naast zijn zeer middelmatige voetbalkwaliteiten heeft hij ook nog is een zeer hinderlijke vorm van een bipolaire stoornis in z'n bovenkamer.

Feyenoord onwaardig.
Lozen t.e.a.b. voor 31 augustus !

23-08-2015 11:38

multatuli +226

Nou nou nou zeg kiperiets, wat ben je aangebrand vriend!

Dat kazim niet helemaal 100 is, dat moge duidelijk zijn. Toch is het een belangrijke speler voor Feyenoord. Hij is een prima voetballer maar bovenal een zeer geliefd persoon binnen de groep. Een figuur dat je graag in je team hebt en waar je niet graag tegen speelt.
De vraag is meer of Gio hem kan 'managen'... Hoe veel ik zo'n term ook haat.

Verder zal ik niet meer in de 'we' vorm praten. Mijn excuses kiperiets.

23-08-2015 16:45

scf1965 +618

Top opstelling.
Na valen van kazim is het klaar.
Nu hele wedstrijd nog te veel voor kramer.
Kazim weet zelf ook dat allerlaatste kans is .
Dus feyenoord is altijd de winnaar.
Of kazim 2x of wisselen en dam kramer 1a2 x.
Haha zo simpel is het

22-08-2015 16:33

Vamos010 +1140

Lang geleden dat we zo'n sterke selectie hebben gehad. Nu maar hopen dat iedereen snel ingespeeld raakt op elkaar en dat er beetje lijn in het spel komt. Nu is t nog te veel hard hollen met zijn allen en hopen dat het goed komt.

Oh en kazim moeten ze nu heel snel wegdoen dat komt niet meer goed natuurlijk. Dat wordt een vervelend mannetje in de groep als ie niet speelt.

22-08-2015 16:28

ericfeduzzi +2

*zucht*

Kazim.... echt waar: iedereen ziet toch dat de kans op een doelpunt groter is als je Kramer erin hebt staan?

22-08-2015 16:17

Jimmy +0

Goedzo anders wordt Kazim boos, dat moet je niet hebben

22-08-2015 16:06

Dylan456 +69

Ik weet niet wat de mannen van de technische staf heel de week doen...hier wordt je geen kampioen mee...

22-08-2015 15:39

opa57 +7

Welsiwaar alleen maar een vermoeden van het AD, maar toch!! WeEERdie kansloze "Tokkie Turk"de hand boven het hoofd gehouden. Tot die randdebiel tegen een rode kaart aan loopt met zijn achterlijke gedrag. Kuyt als "zwervende rechtsbuiten"werkt alleen als Karsdorp de vrijheid heeft om continu naar de achterlijn op te stomen. En als Vilhena zo belangijk is volgens Gio, waarom speelt hij dan niet ??

22-08-2015 15:29

Goofy1973 +3079

Gio gaat t ook niet redden hier

22-08-2015 15:58

SupportYourLocals +5

Weer kuyt, zonder enige diepgang, op rechts...leer eens van de vorige wedstrijden hoe moeizaam en met veel mazzel we hebben gewonnen!

Toornstra mag ook wel eens naar de bank en kazim, tja laten we zeggen dat hij nog een laatste kans krijgt.

22-08-2015 15:15

Blakest +0

Feyenoord moet een team in de jupiler league man, al is het alleen maar om een aantal reserves tevreden te houden.

22-08-2015 15:11

joepie +22

Had Kazim die kans gewoon afgemaakt tegen Cambuur, dan zag de wereld er heel anders uit.

22-08-2015 14:54

sams +0

maar Kazim maakt zijn kansen niet af

22-08-2015 15:11

ericfeduzzi +2

Maar hij doet het niet. En da's het probleem dat velen met hem hebben: veel praatjes, weinig doelpunten.

22-08-2015 16:18

Rood-Wit1908 +2620

Je moet vertrouwen geven, zo simpel is het. Als je ze er nu al uit haalt zijn ze de aankomende weken onbruikbaar

22-08-2015 14:34

ericfeduzzi +2

Kazim heeft ruim een seizoen vertrouwen van de technische staf.

22-08-2015 16:18

Fed67 +2

Ik hoop dat Vilhena in de basis start! Dat heeft hij verdiend en als ik Giovanni en de rest moet geloven is hij in bloedvorm. Paar wedstrijden laten starten en kijken of hij het kan brengen. Ik geloof er wel in

22-08-2015 14:31

Riwa +0

het is 2 keer net goed gegaan, een derde keer gaat je het punten kosten.
we hebben veel geld uitgegeven aan nieuwe spelers, die moeten niet op de bank of tribune, toeschouwers zijn er zat, dus opstellen, Elia voorin Kuyt achter de spits, Bottigin in de verdediging en natuurlijk Kramer in de spits, een thuiswedstrijd, uitverkocht huis, dan moet je het sterkste team presenteren en presteren !!!

22-08-2015 14:27

doorzetter +0

Belachelijk dat kazim in de basis begint waarom niet kramer belachelijk gewoon waar is gio mee bezig

22-08-2015 14:26

aw_vakj +5667

Denk dat vilhena speelt. En Elia. Kramer nog niet

22-08-2015 14:19

heuts +0

Kramer is nog niet fit genoeg voor 90 minuten

22-08-2015 14:00

vl1908 +43

drama beslissing weer lekker bankie moetie achter anass gaan zitten

22-08-2015 13:18

FR08pjotr +20420

Never change a winning team. Logische opstelling, en in elke linie kun je nu écht wat forceren als de wedstrijd daarom vraagt met Elia, Vilhena en Bothegin.

22-08-2015 13:11

caesar +0

Er is geen winning team want er moet nog een hoop geschoven worden. Kuijt moet naar achteren achter de spits. Bilal dus op Dirk's oude rechts. Elia links. Kramer /Achabar of Kazim spits. Vilhena op Toornstra's plek. Middenveld is goed alleen verdediging moet Beekie Botteghin Jarie vd heijden en kongolo. Vermeer mag ook nog blijven staan.

Belangrijkste is dat Gio Dirk naar achteren doet. Wat vd Gijp gisteren zei is waar maar omdat ze Dirk als sentiment voor het publiek zien zetten ze hem op rechts. Moeten ze niet doen. Dirk achter de spits en boem. Perfecte aanval.

22-08-2015 13:17

FR08pjotr +20420

En dat is dus precies waarom jij niet de coach van Feyenoord bent, maar achter je laptopje aan de keukentafel zit.

22-08-2015 13:30

caesar +0

Het is inderdaad allemaal mijn schuld dat we zondag slecht spelen omdat het elftal niet op orde is en we hebben gewonnen door een blinde scheids en grensrechter.

22-08-2015 13:35

Riccardo_FR +16

En dat bepaal jij ff Fr08pjotr.

Ik ben het gewoon met hem eens en dan kan je wel denigrerend doen maar zijn reactie is nog onderbouwt je zag dat Kuyt achter de spits het gevaarlijkste was en meerdere keren de buiten spelers lanceerde vooral tegen Utrecht. Dat op football manager Kuyt niet goed is op op cam betekent niet dat die dat in het echt niet is...

22-08-2015 14:18

Blakest +0

Haha pjotr baas

22-08-2015 15:11

ericfeduzzi +2

Mee eens en je onderbouwt het prima.

Een basis-opstelling met Kazim in de basis, Kuyt op rechts en Bilal vanaf links is volkomen onlogisch. Gio maakt een opportunistiche opstelling op basis van sentiment en 2 moeizaam behaalde overwinningen.

22-08-2015 16:26

RVF +12377

Villhena op toornstra ze plek... Op wiens plek speelt kuyt dan?

22-08-2015 18:50

caesar +0

Volgende week tegen peesjevee: ANASS ACHABAR!

Never forget 22 maart 2015. Anass 2 goals tegen die klote lampen.

22-08-2015 13:10

Sjorszzz +2

Gio is goed, pittig en duidelijk bezig, enkel wat Kazim aangaat, kan ik hem niet volgen. Als deze erg aanwezige bemoeial kwaad is, kan het nog weleens kwaad bloed zetten bij de reserves op de bank, in de kleedkamer, wat alles en ieder zal het merken, dat meneer Kazim boos is en zo on-be-grepen. Weg ermee, gem. moyenne is 1 op 7 wedtrijden, en dat voor zijn positie.

22-08-2015 13:04

KevinFR0181 +0

hij doet wel vrolijk en alles op de trainingen hij ligt wel goed in de groep

22-08-2015 13:09

SupportYourLocals +5

Maar hoe is dat straks als hij op de bank beland en zijn ego weer beschadigd is?

22-08-2015 15:19

fey-12 +0

Als het AD het vermoedt maak ik me geen zorgen dat het waar is..

zitten er belachelijk vaak naast de laatste tijd.

22-08-2015 13:03

nout08 +0

Yes Kazim basis!

22-08-2015 13:02

jeboyfr12 +1574

Ik kijk nog eens die grote gemiste kans na van Kazim tegen cambuur en het enige wat ik kan denken is; Kazim is echt slecht! Gio moet dit ook wel concluderen!

22-08-2015 12:56

angelfr +3628

Vergeet ajax thuis vlak voor de rust niet.

22-08-2015 12:57

KevinFR0181 +0

zo slecht is die ook weer niet

22-08-2015 12:57

deleted106 +19

Jammer dat Kramer niet basis staat had gehoopt dat Gio wel een statement zou maken naar Kazim. Of moet kramer ook nog even wennen.

22-08-2015 12:50

FR-1993 +5667

Arme Botteghin gaan we niet meer zien dit seizoen.

22-08-2015 12:50

Nordberg +4817

zolang deze verdediging het goed doet en de nul weet te houden is het terecht dat ze blijven staan

22-08-2015 12:51

FRmikoman +2297

Dat komt wel goed. Bij de eerste de beste schorsing of blessure staat hij er. Misschien krijgt een van de heren achterin wel last van vormverlies, en dan komt er ook in. No worries

22-08-2015 12:59

Rush +1

is hij effe blij dat zijn salaris is verdubbeld , maar zijn tijd komt nog wel......

22-08-2015 13:03

angelfr +3628

Waar blijft die update :-)

22-08-2015 12:48

Nordberg +4817

morgenmiddag om 16.41 uit de microfoon van Peter, dan weten we het definitief Angel :-)

22-08-2015 12:51

angelfr +3628

haha

Of bij het warm lopen :-)

Wordt eens tijd dat Houtman de opstelling opleest voordat ze het veld op komen trouwens.

22-08-2015 12:56

Nordberg +4817

klopt, dat was vroeger wel zo, nu hoort bijna niemand het

22-08-2015 13:07
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties