VI: Slechts twee miljoen voor 'twijfelende' Vilhena

VI: Slechts twee miljoen voor 'twijfelende' Vilhena

Tonny Vilhena kan naar de Serie A vertrekken. Feyenoord en Sampdoria zouden al akkoord zijn over een transfersom. Volgens Voetbal International gaat het om twee miljoen euro, dat met bonussen kan verdubbelen. Datzelfde bedrag wordt genoemd door Gazzetta dello Sport. De middenvelder zelf zou nog twijfelen.

Plaats reactie
666

RichardV +947

haha gekke krabby.

26-08-2015 01:25

FR_Hongarije +850

Zou en domme stap zijn voor Vilhena denk ik, Serie A is bijna helemaal bankrupt, stadions zitten bijna nooit vol.. Maar je hebt wel Juventus en Lazio.

25-08-2015 22:52

ph4ge +1874

Krabbendam is weer lekker aan het zuigen. Zegt genoeg dat VI hem in de belangrijkste week van het jaar mbt voetbal nieuws en roddels op vakantie stuurt/laat gaan.

25-08-2015 22:44

Vince78 +11630

Daar sla je de spijker op zijn kop. Dit is prime time voor die gasten....

25-08-2015 23:57

Cluip +5845

Haha inderdaad ph4ge

26-08-2015 00:07

Vince78 +11630

Als Van Marwijk toch een VI medewerker mee wilde nemen, had hij Krabbetje dan niet beter mee kunnen nemen?

26-08-2015 00:47

FRS-79 +1

Hij viert vakantie... Maar hij kan het toch weer niet laten om zich er toch even tegenaan te bemoeien. Al is het maar om achteraf te kunnen zeggen dat hij het al had gezegd. Engnek.

Je hebt toch vakantie? Laat dan je collega zn werk doen.

25-08-2015 22:20

Vedetterut +249

Iedereen vraagt waarschijnlijk aan Krabbendam hoe het met de transfer zit. Dan is het wel zo netjes om te zeggen dat ze daarvoor bij iemand anders moeten zijn. Hij wil ook niet platgebeld worden.

25-08-2015 23:04

NoSurrender12 +197

Ga je toch lekker vakantie vieren wijsneus. Blijf met je takken van je tirring telefoon af

25-08-2015 22:15

ffeyenoord-ffan +45

Vier je vakantie maar uitbundig, niemand die het interesseert

25-08-2015 21:56

KonaldRoeman +3

De Wibra is er niks bij.

25-08-2015 21:28

kevinmulFR010 +18071

Fijne vakantie krabby. Bedankt dat je het deelt... ......

25-08-2015 21:22

klimgeit +0

Kansloos gelul hier zeg. Alsof er geen enkele jeugdspeler meer in het elftal staat. De Vrij, Indi en Clasie voor kleine 30 miljoen verkocht en nu gewoon Kongolo, v Beek en Karsdorp in de basis en die gaan ook weer knaken opleveren in toekomst. Niet elke jeugdspeler is een garantie voor succes. Verder prima ingekocht vd zomer door v Geel en er staat nu gewoon een goede selectie. Boetius en Vilhena genoeg kansen gehad, willen ze niet dan houd het toch op. Sommige hier moeten hun bubbel eens verlaten en kijken naar de realiteit ipv het eeuwige gebash op van Geel, bestuur etc

25-08-2015 21:21

jah_zeet_ie +7

Precies. Goed gezegd

25-08-2015 21:56

Jannibal +0

Prima zaak. Er mag vaker doorgeselecteerd worden op mentaliteit. Talent hebben is één, maar een juiste mentaliteit is net zo belangrijk. Het zijn toch vaak de wat mindere goden met een goede mentaliteit die het uiteindelijk wél redden, in tegenstelling tot veel van die "talenten". Maximaal vier miljoen voor Vilhena is prima.

25-08-2015 21:21

Digidre +19

Weet iemand eigenlijk hoe het met Gronsveld is? Daar horen we de laatste tijd niets meer over.

25-08-2015 21:20

Digidre +19

Sorry: off topic

25-08-2015 21:20

Steven_fey +28

Vilhena is prima om erbij te hebben, maar zolang hij op de bank zit kan je hem beter voor 2/4 miljoen verkopen, dan heb je nog wat geld ipv dat hij op de bank zit

25-08-2015 21:18

KevinFR0181 +0

vilhena zegt sampdoria af TEKEN NU MAAR BIJ

25-08-2015 21:16

Patrick +3783

Is zit er net weer lekker in en is in vorm aan het raken en dan komt van Geel ineens dat hij akkoord is met Sampdoria. Enge vent die van Geel

25-08-2015 21:18

feyefrank +2083

als hij niet bij wil tekenen is dat logisch.

25-08-2015 21:21

ericfeduzzi +2

Inderdaad. Dan is ie over 10 maanden transfervrij en kan handgeld vragen ;-)

25-08-2015 22:36

Puma1908 +0

Blijft hij hier zal hijop den duur een basisplek afdwingen en bij z'n moeder kunnen blijven. Vertrekt hij zit hij evengoed op de bank en mist hij zijn moeder. Even bijzonder bot gezegd van mij: mocht Tonny's moeder iets overkomen (laten we het niet hopen) zal hij vanaf dat moment wel flink minder gaan presteren. Puur zakelijk gezien is hij in meerdere opzichten een risico mocht hij blijven. Alle respect voor Tonny als hij wel blijft, een legitieme reden.

25-08-2015 21:14

Digidre +19

Die 2 miljoen kunnen we dan beter laten schieten. Een Tonny in vorm wil je bij je selectie hebben (voor de breedte er van).
Als we met Tonny er bij kampioen worden (want: de breedte van de selectie gaat hier absoluut een rol in spelen), dan maar gratis weg over een jaar. Dat weeg dan op tegen de gemiste 2M.

Over de breedte van de selectie: zondag zagen we hoe belangrijk dat was. Karsdorp er uit met blessure, en met de vervanger werden we niet zwakker!! Dit is de essentie van een brede selectie.

25-08-2015 21:14

FR_076 +0

dan maar op de bank en verwacht ook geen afscheid.

25-08-2015 21:14

duitser +4317

net geplaatst op AD.nl

Sampdoria is bereid om twee miljoen euro over te maken naar Rotterdam om Tonny Vilhena weg te halen bij Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel is al lang en breed akkoord met de Italiaanse club. Toch is een transfer nog heel ver weg want de speler zelf ziet de stap naar de Serie A simpelweg niet zitten.

De druk op Tonny Vilhena zal de laatste dagen van augustus enorm worden opgevoerd. Vrijwel alle partijen in zijn omgeving sturen aan op een vertrek naar Sampdoria, waar een vijfjarig contract op hem ligt te wachten. Feyenoord hoopt op deze manier nog iets te verdienen aan de jeugdspeler. Sampdoria wil Vilhena als opvolger van Roberto Soriano, die de club zal verlaten.

Maar de 20-jarige Maassluizer is toch echt degene die de knoop moet doorhakken. Gisteren liet Van Geel de speler weten dat Sampdoria en Feyenoord een akkoord hadden bereikt. Het antwoord van de familie Vilhena kwam bij de technisch directeur aan als een mokerslag. ,,Ik wil niet naar Italië,'' liet Vilhena weten.

De speler neemt dat besluit op meerdere gronden. Allereerst ziet hij een vertrek bij zijn familie, waar zijn moeder Jeanette al een tijdje een gevecht voert tegen een ziekte, op dit moment niet zitten. Maar de eerste maanden van het seizoen hebben hem ook het vertrouwen gegeven dat hij nog een rol van betekenis kan spelen bij de club waar hij al als 6-jarige binnenkwam. Vilhena is in topvorm, scoorde al een belangrijke treffer tegen FC Utrecht en maakt ook wekelijks in Jong Feyenoord zijn doelpunten. Hij voelt dat hij met Feyenoord een gooi kan doen naar de landstitel.

25-08-2015 21:13

Patrick +3783

Hij moet zich niet onder druk laten zetten door die enge vent van Geel. Gewoon blijven als hij dat zelf wilt.

25-08-2015 21:16

amarellovai +3275

Als dit waar is en hij laat de transfer afketsen, zal een groot gedeelte van het legioen hem dit in dank afnemen. En een akkoord bereiken met een club terwijl je weet dat de speler niet wil, is niet al te snugger..

25-08-2015 21:24

amarellovai +3275

Niet bedoel ik.

25-08-2015 21:25

Copr +1701

In principe weet Feyenoord niet of hij wel of niet naar samp wilt. Een club moet nl eerst akkoord hebben van de andere club voor ze met de speler mogen gaan onderhandelen.

25-08-2015 22:20

Temlin +0

Haha, Krabbelul zit weer eens onzin te verkopen.

Die hielden heel lang vol dat Clasie voor 10 miljoen weg ging, maar later stond in het blad ook gewoon dat hij voor 15 miljoen verkocht was. Wat de Telegraaf melde toen het rond kwam.

Geloofwaardigheid 0,0.

25-08-2015 21:12

Opklopijk +0

Jammer word een grote voetballer hoop dat ze niet hetzelfde doen bij schuurman en verdonk want veel talenten zijn all weg door het beleid van hogere hand kazim en immers heb je helemaal niks aan kwa voetbal alleen kwa werklust toornstra moet nog wennen bilal ook die komen er nog wel tegen psv hoop ik op een goede opstelling niet zoals afgelopen wedstrijden want dan verlies je grz

25-08-2015 21:12

Broodnodigtoch +0

Ik hou Tonny er liever bij aankomende jaar dan maar geen geld voor hem.. Als het een prijs oplevert...

25-08-2015 21:10

KevinFR0181 +0

dat die basisplek krijgt en gewoon bijtekent eind van jaar

25-08-2015 21:10

aronynwafnv +0

Denk dat hij overbodig is en vooral in de weg loopt. Met toornstra, El ahmadi, vejinovic, gustaffson, immers, schuurman, verdonk hebben we lijkt mij zat mogelijkheden.

25-08-2015 21:12

Patrick +3783

Hoe kan hij in de weg lopen. Vilhena in goede doen is beter dan al deze spelers op Vejinovic na misschien.

25-08-2015 21:13

aronynwafnv +0

Nou vertel mij zijn sterke punten eeens

25-08-2015 21:43

Patrick +3783

Dat ga ik niet doen, want dan ga jij ongetwijfeld zeggen dat het niet zo is en dat hij er niks van kan.

25-08-2015 21:45

aronynwafnv +0

Nee zeker niet. Vind het een redelijk talent
Maar vind het een kleine sterkere versie van immers. Alleen maar rennen

25-08-2015 23:09

Broodnodigtoch +0

Jij vindt dat Tonny gelijkwaardig is qua techniek aan Immers?

26-08-2015 07:05

aronynwafnv +0

Ik zeg niet qua techniek
Alhoewel ik zijn techniek ook niet zo bijster goed vind

26-08-2015 09:34

Broodnodigtoch +0

Je vindt het een kleinere sterkere versie van Immers dan valt zijn techniek er toch ook onder?

26-08-2015 20:28

NovemberRain +0

Als het maar twee miljoen is zie ik liever dat ie hier blijft. Hij is in vorm en zou gewoon van waarde kunnen zijn. Als zijn aanwezigheid ons Champions League oplevert verdien je die 2 miljoen weer terug.

En wie weet vindt ie z'n goede gevoel terug en tekent ie alsnog bij. Hij heeft ons niks gekost dus je verliest niks.

25-08-2015 21:09

keescf +26364

Prima toch. Niet bij willen tekenen dan is het oprotten.

25-08-2015 21:06

ChristianY10 +0

alles beter dan niets, hij wilt niet bijtekenen dus dan houd het op.

25-08-2015 21:06

Blakest +0

Ik weet niet in hoeverre hij een Feyenoordhart heeft maar ik vindt hem wel zo'n type die naar PSV zou gaan indien zij interesse toonde. Gelukkig doen ze dat tot dusverre niet.

25-08-2015 21:04

evgen +0

Zeker twijfelt hij hij heeft de laatste 2 wedstrijden in jong feyenoord laten zien dat die better is dan toornstra en lex immers samen maar tog stond immers er tegen vitesse op de 10 die geen klote heeft laten zien had hem wat meer minuten gegunt en dan zou die wel bijtekenen

25-08-2015 21:01

amarellovai +3275

Nee man, gaf in Dubai al aan weg te willen. Nooit willen bijtekenen. Gesloten boek, helaas.

25-08-2015 21:08

evgen +0

Kut fred rutten

25-08-2015 21:16

amarellovai +3275

Yep, Fred heeft wel brokken gemaakt, daar is iedereen het over eens. Maar diegene die hem heeft aangesteld en in feb wilde verlengen is in de ogen van velen een held. Beetje krom, he.

25-08-2015 21:37

Puma1908 +0

Voor 2 miljoen niet doen. Dan kan je hem beter houden. Is een betere voetballer dan Immers en Toornstra en zij hebben ook geen restwaarde.

25-08-2015 20:59

amarellovai +3275

Toornstra heeft 4,5 miljoen gekost met een dik salaris. Te triest om te zien hoe die jongen is afgezakt. Of misschien een faalaankoop....

25-08-2015 21:32

FR-Freggle +8

Dat wil hij niet. Dat weet jij ook.

25-08-2015 21:07

Opklopijk +0

De waarheid snap je alleen iets van bloemkolen of ben je zo dom

25-08-2015 20:56

Fr_Joey +0

Wie hoor je nog als we 8 mei met z'n allen op de Coolsingel staan? Stop eens met dat eindeloze gezeik!

25-08-2015 20:56

amarellovai +3275

Zekerheidje.

25-08-2015 21:10

Blakest +0

Ik denk dat Vilhena toch nog wat angstig is om zijn warme nest te verlaten.
Die lul moet gewoon bijtekenen en vechten voor zijn plek. Als hij echt geloofd in zichzelf dan komt alles goed, zoniet kies dan maar voor Sampdoria.

25-08-2015 20:56

LuukieFR +3715

Inderdaad ja.

25-08-2015 20:57

Patrick +3783

Hij is gewoon bang dat hij bijtekent en dan nog heel lang op de bank zit net als Achahbar al zit die zelfs op de tribune. Dat vind ik niet zo gek na het debacle van vorig jaar.

25-08-2015 20:58

Blakest +0

Ja, maar hij ziet toch ook dat Gio Bilal de kans geeft? Bilal is altijd gretig gebleven en wordt nu beloond. Achabar is gewoon een lastig verhaal omdat hij ook een heel ander type spits is dan Kazim en Kramer. Met Achabar heb je geen aanspeelpunt en ook in de lucht zal hij geen duels winnen. Ik denk eerder dat Achabar gewoon pech heeft met zijn positie en dat hij niet echt past bij onze speelwijze, maar dit geldt niet voor Vilhena, die kan gewoon gaan strijden om de plek van Immers.

Als ik Vilhena was zou ik vertrouwen in Gio. Die heeft zoveel ervaring en weet echt wel wat het beste is voor het elftal. Als hij bijtekent voor 1 jaar ben ik ervan overtuigd dat hij de nodige minuten zal krijgen en als hij zo doorgaat komt hij echt wel in de basis.

25-08-2015 21:03

AllahAchahbar +0

Bilal is gekocht die moet spelen.
Eigen jeugd mag verkankeren voor Lexie kazim en Kuyt.

25-08-2015 21:04

Blakest +0

Ik geloof niet dat Gio zo'n marionetten van Van Geel is hoor. Die stelt gewoon de beste 11 op.

25-08-2015 21:07

AllahAchahbar +0

Ik ook niet, daarom allebei eruitkankeren

25-08-2015 22:04

KevinFR0181 +0

kuyt hoort erin maar dan spits

25-08-2015 21:07

KevinFR0181 +0

als vilhena weggaat dan VANGEEL EXIT

25-08-2015 21:03

Blakest +0

Word jij niet moe van jezelf met je VANGEEL EXIT ?

25-08-2015 21:08

KevinFR0181 +0

neeman maar 1 optie VANGEEL EXIT lol

25-08-2015 21:09

Blakest +0

Je kan beter wachten tot het iets slechter gaat als je graag de boel wilt ophitsen, de meeste mensen zijn nu tevreden over Van Geel.

25-08-2015 21:14

Digidre +19

nix EggShit....

25-08-2015 21:22

de-waarheid-liegt-niet +0

Goeie deal. Foute mentaliteit.

25-08-2015 20:55

fr16 +2954

Verleng gvd zijn contract. Zo jammer dit weer

25-08-2015 20:53

Dennyboy +0

Hij wil zelf niet verlengen

25-08-2015 21:03

KevinFR0181 +0

VANGEEL EXIT boetius sleegers weg waarschijnlijk vilhena ook nog maar die bilal kopen en nooit gebruiken haha voor 1jaar dan nog middelmatige spelers halen kazim die elia binnenhaalt en dit zou mij opstelling zijn

elia kuyt boetius
vilhena veijnovic
KEA
kongolo botteghin vanbeek karsdorp
vermeer

25-08-2015 20:53

KevinFR0181 +0

wat heeft die goed gedaan dan? helemaal geen kenker !

25-08-2015 21:04

KevinFR0181 +0

alleen mense die elmo heten zijn kneuzen

25-08-2015 21:04

Orangina +0

en jij bent nog altijd iets meer kneus dan ik... pff wat een niveau zeg. Hoe oud ben jij Kevin?

25-08-2015 21:08

KevinFR0181 +0

wat een niveau zeg XD alleen kneuzen praten zo

25-08-2015 21:09

Lenpa +4659

en wie word er dan TD?

25-08-2015 21:13

Opklopijk +0

Liever hun contract beëindigen want kan de jeugd spelen 16 jarige zijn nog beter dan hun

25-08-2015 20:53

Trilboer +0

2 miljoen, gedeelte naar talentpool, blijft dus amper wat van over. schande. Van Geel ROT OP!

25-08-2015 20:53

klick44 +18107

Echt schande voor een contract van 10 maand, je mag blij zijn dat je nog iets krijgt. Kijk ook naar vilena zelf, hij wil niet bijtekenen!

25-08-2015 20:58

Orangina +0

Ga lekker Football manager spelen...kun je een harde krijgen als je bovenaan staat..

25-08-2015 21:04

klick44 +18107

Bedankt voor de nuttige bijdrage!

25-08-2015 21:44

CROOSWIJKER +14721

Als ze maar niet aan immers en kazim komen!!!

25-08-2015 20:52

amarellovai +3275

Zo is dat. Zelfs in Timboektoe bewonderen ze de technische vaardigheden van onze paradepaardjes.

25-08-2015 21:14

Jan-Boskamp +4

Ze nemen allemaal elkaar over joh .. Telegraaf heeft het altijd goed want Volgens krabby zouden we eerst 10 krijgen voor Clasie en nu hebben ze het over 14,5 mil

25-08-2015 20:51

Opklopijk +0

Als je hem op de goeie plaats had gezet had hij bijgetekend en had je 14 miljoen kunnen vangen over 2 jaar word ie gekocht voor 20 miljoen bij Samp

25-08-2015 20:51

RoedGoelliet +1

Allemaal aannames die nergens op zijn gebaseerd. Als hij echt zo goed is als jij beweert hadden wij zijn klasse toch wel moeten zien in die 100 wedstrijden voor Feyenoord, ook al staat hij op de verkeerde positie.

Als je Vejinovic 10 wedstrijden als verdediger gebruikt speelt hij waarschijnlijk 10 rukwedstrijden, maar zal je wel zijn klasse zien bijvoorbeeld in balbezit. Dit heb ik en met mij velen hier op fr12 bij Vilhena niet gezien.

25-08-2015 20:56

FR-Freggle +8

Als er nog een mooi doorverkooppercentage bij zit kan het nog oplopen

25-08-2015 20:50

Raygen +0

Wil zelf niet bijtekenen en praten over periode voor Gio (hoofdtrainer) heeft geen zin

25-08-2015 20:48

ElPanzeFr +21342

Twee miljoen zou ik een beetje matig vinden. Vraag me alleen af waar Vilhena over twijfelt, gaan of bijtekenen?

25-08-2015 20:48

mj +1

Een speler van Groningen kopen voor 2,5miljoen met een aflopend contract en je eigen talenten verpatsen voor 2 miljoen.

Top beleid

25-08-2015 20:47

angelfr +3628

die is dan ook veel en veel beter.

Eigen jeugd boven alles schijnbaar mj.

25-08-2015 20:48

mj +1

Nee hoor duidelijk betere spelers geen probleem en die komen niet van groningen

25-08-2015 20:49

FRJelleB +0

Suarez kwam ook van Groningen... Botteghin is een prima verdediger voor Feyenoord

25-08-2015 21:05

mj +1

Had 8 ton aan vilhena geboden het zelfde salaris als bottaghin

25-08-2015 20:48

RoedGoelliet +1

2,5 miljoen voor één van de beste verdedigers in de eredivisie met een aflopend contract.

2 miljoen voor een groot talent, die na 100 wedstrijden in het eerste weinig progressie heeft gemaakt, op de bank zit en een aflopend contract heeft.

Goede deal van Feyenoord.

25-08-2015 20:49

Dreeke +2

groningen wilde bothegin eigenlijk tot einde contract houden ondanks zijn niet bijtekenen...
feyenoord wil geld ipv transfervrij weg op einde seizoen...

snap je nu het waarom??

25-08-2015 20:49

Spijkenisserd +0

Dat is ook wel een situatie waar dit talent Feyenoord in gezet heb door niet te willen bij tekenen.
Daar door heeft de kopende club meer macht of je doe het voor die 2 miljoen of we halen hem van de zomer gratis.

25-08-2015 20:50

Feyedaantje +147

Immers blijven en Vilhena weg... Zo zonde dit! Immers is 28, Vilhena 21. Verleng desnoods met 1 jaar

25-08-2015 20:44

angelfr +3628

Wat dat met elkaar te maken heeft is mij een raadsel.

25-08-2015 20:46

Feyedaantje +147

Vilhena wilde 1 jaar bijtekenen. Feyenoord 3. Zo is het begonnen. En wat heeft er mee te maken. Immers in de verkoop zetten, iets meer salaris aan Vilhena en je hebt een tussenweg.

25-08-2015 20:58

Dreeke +2

"ZUCHT" hoe vaak moet nog gezegd worden dat Vilhena niet bij wilde tekenen??

25-08-2015 20:50

Spijkenisserd +0

Ja dan moet ie dat wel zelf willen he

25-08-2015 20:51

Meent +6488

Wat heeft Immers daarmee te maken

25-08-2015 20:54

lobbie +4973

Jij hebt goed opgelet

25-08-2015 20:55

giovannivanbronckhorst +0

Gustafon nu maar laten zien dan?

25-08-2015 20:44

Meent +6488

Vilhena is toch degene die niet bij wil tekenen?
En dat hij niet vaak speelt wordt niet beslist door van Geel.
Trouwens, Gio zij laatst na de wedstrijd dat hij best blij met Vilhena zijn spel is.
Als hij tekent gaat hij wel meer spelen,maar ik kan me goed indenken dat je nu niet andere spelers gaat slachtofferen voor iemand die zelf niet wil blijven.

25-08-2015 20:44

Feyenoordridderkerk +1187

Belachelijk! 2 voor iemand waar je 15 jaar in hebt geinvesteerd en die alle oranje-teams heeft gespeeld. Jpb ook koopje en nu hij. Bizar dit!

25-08-2015 20:41

marconmgn +51925

Hij wil niet bijtekenen, dan loopt die volgend jaar gratis de deur uit

25-08-2015 20:42

angelfr +3628

Ze moeten jou gewoon de helft geven hans.............verdien je.

25-08-2015 20:45

Feyenoordridderkerk +1187

Haha, nee hoor,maar t klopt niet als nieuwkomers 3a4 x zoveel krijgen vind ik. Zo jaag je spelers weg.

25-08-2015 20:47

angelfr +3628

Zo gaat het.

Opleiding is ook duur.

25-08-2015 20:49

Feyenoordridderkerk +1187

Klopt ook wel, maar normaal is t niet vind ik. Maar ja, het zij zo.

25-08-2015 20:58

Barbapapa +0

Voor een speler die

Weg wilt
Niet bijtekend
Minder dan 1 jaar contract heeft.
Op de bank zit
Meer dan 1 jaar niks gepresteerd heeft.

Er zijn ook spelers waar je 15jaar in investeer ennniks opleveren. Of spelers die je naar 2 jaar met dikke winst verkoop. Het is niet allemaal zo makkelijk als football manager

25-08-2015 20:49

Feyenoordridderkerk +1187

Dat speel ik niet. De rol van de club wordt niet belicht vind ik, jammer. En n jaar niks presteren? Meer dan 100 duels Feyenoord 1!!!!

25-08-2015 20:57

jonaathn +14726

jonaathn 20:39 Dit mag en kan toch niet gebeuren! Wat doet Feyenoord? Kapitaal vernietiging!!! Immers behouden met €0,- restwaarde (!!) en Vilhena laten gaan met heel veel restwaarde. Ongekend, kan wel janken. Laat het niet waar zijn, Feyenoord biedt je eigen jeugd spelers toch eens goed perspectief.

25-08-2015 20:41

mj +1

We kopen dit jaar spelers zonder restwaarde

25-08-2015 20:44

Patrick +3783

Nee talenten maken je geen kampioen jongen. Ervaring moeten we hebben, spelers van eind 20 die nog nooit wat hebben gewonnen gaan ons nu kampioen maken.

25-08-2015 20:45

amarellovai +3275

En we zijn weer terug in 2008.....

25-08-2015 20:50

Patrick +3783

Net als met het stadion zijn we ook weer terug in 2008. Doen we gewoon of er in die tijd niets gebeurd is.

25-08-2015 20:51

amarellovai +3275

Dus dit jaar moet: definitief plan nieuw stadion, kampioen. Anders enkele transfers in het Maasgebouw.....

25-08-2015 21:01

Sas010FR +1

Kuyt, Kazim, Botteghin, Elia hebben toch wel iets gewonnen?

25-08-2015 20:52

Patrick +3783

Volgens mij is alleen Kuyt een keer kampioen geworden bij Fenerbahce.

25-08-2015 20:54

Sas010FR +1

Botteghin KNVB beker
Elia niet beker met Twente?
Kazim volgens mij met Galatasaray

25-08-2015 20:57

feyenoord1980 +2744

Ik merk alweer dat iedereen hier de polonaise loopt... net zoals verleden jaar met Rutten in het begin.. dat zijn dezelfde mensen die straks weer het hardst huilen.

25-08-2015 20:40

marcel achterhof +82

2000000 is vrij weinig maar goed , mocht die twijfelen en niet gaan dan zou ik als zaakwaarnemer toch adviseren om een jaar bij te tekenen , maar hij is weg denk ik.

25-08-2015 20:40

Feyenoordridderkerk +1187

Marcel, probleem is dat spelets uit eigen jeugd veelal veel minder krijgen dan nieuwkomers die nooit hoog hebben gespeeld, maar wel direct dikke bedragen krijgen. Daar moet de club eens over nadenken vind ik, want je raakt op deze manier nog veel talenten kwijt vrees ik. Voorbeeld: verhoek kreeg gewoon een dikje 4,5 ton!!! Als je dan als vilhena zijnde al 15 jaar de club vertegenwoordigt en het met 1,5 moet doen...... moet ik mijn zin afmaken?

25-08-2015 20:45

marcel achterhof +82

Nee ik denk dat je wel gelijk hebt man.

25-08-2015 20:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties