Wijnaldum hoopt op landstitel voor 'jeugdliefde' Feyenoord

Wijnaldum hoopt op landstitel voor 'jeugdliefde' Feyenoord

Georginio Wijnaldum hoopt dat de beste ploeg morgen zal winnen in de topper van zondagmiddag. ''Voor mijn oud-ploeggenoten van PSV hoop ik dat zij winnen, maar Feyenoord is natuurlijk wel mijn jeugdliefde'', stelt de middenvelder van Newcastle United in De Telegraaf.

De liefde voor Feyenoord zit diep, zegt Wijnaldum. ''Niet alleen om de supporters, maar ook om de mensen binnen de club, die altijd zoveel voor me hebben gedaan. Al lang voordat ik in het eerste speelde. Ze hebben me geholpen met school, met het reizen, met het terughalen van mijn moeder naar Rotterdam.''

Toch heeft hij nooit spijt gehad van zijn overstap naar de concurrent. ''Bij PSV zijn de mensen altijd goed voor me geweest, ook de supporters. Nooit ben ik uitgefloten. Ook in mindere periodes zijn ze achter me blijven staan. Ik heb een heel goed gevoel bij PSV en ben tot de dag van vandaag blij dat ik de stap naar Eindhoven heb gemaakt, ondanks de shit die ik over me heen heb gehad van Feyenoord-supporters. Als ik de tijd terug kon draaien, zou ik het weer precies zo doen.''

Wijnaldum wil uiteraard dat PSV of Feyenoord kampioen wordt, maar hij lijkt toch een voorkeur te hebben. ''Ergens zou het wel mooi zijn als Feyenoord het nu weer eens wordt. Die club wacht er al zestien jaar op. Ik heb gezien wat voor feest het bij PSV was, toen na zes jaar zonder titel het kampioenschap kon worden gevierd. Hoe moet dat wel niet zijn als je er zestien jaar op hebt gewacht?''

Plaats reactie
666

frakp +722

Fer, Leerdam, Wijnaldum, Mokotjo, Gabral, Boetius, Sleegers...enz

30-08-2015 07:03

Opel76 +0

Geweldig talent, jongste debutant ooit in Feyenoord 1. Jammer dat hij wegging, wanbeleid en sportieve tegenvallers van Feyenoord hadden daar, ipv hem, het grootste debet aan. Onbegrijpelijk dat Gini is uitgefloten en verguisd, in plaats van een applaus wat je bij zoveel andere clubs, voornamelijk in de buitenlandse competenties wel ziet. Naast zijn financiële bijdrage is hij altijd netjes en oprecht gebleven naar Feyenoord. Daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen . Vind het nu een geweldige speler in PL . Daar je kan als Feyenoordsupporter alleen maar trots op zijn en ik ben dat, ondanks zijn drie seizoenen in Eindhoven. Voor zo'n jongen hoort de deur altíjd open te staan voor een terugkeer.

30-08-2015 02:24

Dee-010 +3946

Feyenoord heeft sowieso een grotere achterban, dat wordt een gekkenhuis.

29-08-2015 21:14

rowkirs +0

Goeie jongeh die wijnaldum

29-08-2015 16:26

opa57 +7

Mensen vergeten weleens dat Wijnaldum een aardige donatie aan de jeugdopleiding heeft gedaan. Zo lopen er niet zoveel rond. Bouwt zijn carriere bedachtzaam op en gaat nog bij grotere clubs dan Newcastle spelen!! Is bovendien een hele beschaafde jongen. En hopelijk mag ik het nog meemaken dat 'ie nog eens "op het oude nest terugkeert".

29-08-2015 15:52

SuperFeyen00rd +0

Hehe eindelijk iemand die het begrijpt!! Dat Gini neem je rotzooi mee vond ik nog wel grappig, maar dat uitfluiten ronduit triest.... snapte zijn keuze voor psv eigenlijk wel en hij zat in een positie dat t voor feyenoord beter was dat ie vetrok vanwege het financiële deel

29-08-2015 19:09

FF13 +609

Hoe oud ben je nou met dit soort uitspraken. Je weet niet waar je over praat man/jongen. Ken hem tis 1goeie gozer en een echte Feyenoorder! In mijn ogen ben je een meelopertje

29-08-2015 14:31

joko156 +0

Zal mijn uitspraak nuanceren. Als je naar een concurrerende club in Nederland verhuist omdat je meer geld gaat verdienen is dat prima. Als je daar vervolgens kampioen wordt is dat prima. Het is een geweldige gozer, prima (dat geloof ik echt!). Maar je hoopt dat je oude liefde kampioen wordt, daar twijfel ik aan als ik onderstaande lees: ''Bij PSV zijn de mensen altijd goed voor me geweest, ook de supporters. Nooit ben ik uitgefloten. Ook in mindere periodes zijn ze achter me blijven staan. Ik heb een heel goed gevoel bij PSV en ben tot de dag van vandaag blij dat ik de stap naar Eindhoven heb gemaakt, ondanks de shit die ik over me heen heb gehad van Feyenoord-supporters. Als ik de tijd terug kon draaien, zou ik het weer precies zo doen.''

Misschien zit er wel naast en laat mijn onder buikgevoel mij in de steek.

29-08-2015 15:03

joko156 +0

Hier trappen wij niet in overloper!

29-08-2015 14:05

Kaampper +0

Zonder zijm verkoop had feyenoord failliet geweest, dus flikker jij js effe op

29-08-2015 14:10

joko156 +0

Daar geloof ik dus niet in. Het geld wat we destijds kregen is gebruikt om schulden in te lossen maar is niet de omslag geweest. Failliet waren we zonder deze verkoop echt niet gegaan. Doordat hij vertrok zijn andere beter gaan renderen en heeft de jeugd een kans gekregen.
Deze jongen heeft in de jaren dat hij bij PSV heeft gespeeld daar meer laten zien dan in heel zijn carrière bij Feyenoord. Hij is volwassen geworden, heeft onder contract bij PSV een "plaats" in het Nederlands elftal afgedwongen en is daar kampioen van Nederland geworden. Dan kan je liefde voor Feyenoord nog zo groot zijn, deze uitspraak van hem geloof ik gewoon niet. Zeker niet na we hem bij zijn eerste terugkeer in de kuip zo hebben uitgefloten. Waar hij overigens destijds wel chique op reageerde, dat moet ik hem wel nageven.

29-08-2015 14:30

Kaampper +0

hij had ook de week voor de verkoop zijn contract verlengt, iets wat Leroy Fer niet deed, en Fer liep ook heel arrogant gewoon weg waar deze jongen stond te huilen toen die weg ging.

Ik denk dat deze jongen een feyenoord hart heeft.. en was heel jammer dat hij wegging en een maand later kwam Koeman, dan had hij nooit weggegaan...

29-08-2015 14:48

joko156 +0

Dat ben ik volledig met je eens. Neemt niet weg dat ik altijd een akelig gevoel krijg bij een overstap naar een directe concurrent. Het frustrerende vind ik dat ik hem zo graag had zien schitteren in Rotterdam, het was toch de lieveling. Wat nou als hij naar 020 was gegaan, dan had ik hier vandaag de teksten willen zien.

29-08-2015 15:07

amarellovai +3275

Fer, Leerdam, de Guzman..van hetzelfde laken een pak.

29-08-2015 15:18

Spaceklees +235

Billenlikken bij Feyenoord supporters...

29-08-2015 13:35

El-Fenomeno +9

Ik ben ervan overtuigt dat we in één van de twee seizoenen van Koeman kampioen waren geworden als hij op tien stond ipv Immers.

29-08-2015 13:35

rugnummer12 +0

Zal voor mij altijd een verrader en een scheinheiligerd blijven. Zogenaamd doneren aan varkenoord maar ondertussen afdingen dat feyenoord hem moet betalen bij een evt volgende transfer.

29-08-2015 13:33

NicoJansen +3250

Goeie gozer en een echte Feyenoorder die weg moest om de gevolgen van het gudde wanbeleid op te vangen , zijn transfersom was nodig om de lopende rekeningen te kunnen betalen.

als die egoistische lul van een gudde dat nou effe wat beter had uitgelegd dan had het hersenloze deel van de aanhang Wijnaldum niet uitgefloten en verrot gescholden.

Het ga je goed Wijnaldum , ik hoop dat je ooit terug komt als we verlost zijn van de dwazen in het Maasgebouw.

29-08-2015 13:21

Opklopijk +0

Weet je wat het is die voor je club hebben gespeeld die supporters die hem uitfluiten zijn geen supporters als je hoger op kan ga je weg als ik hoger op kan bij een bedrijf ga ik ook weg je moet niet achteruit lopen maar toekomst gericht kijken respect voor wijnaldum fer en vilhena hebben altijd alles gegeven net als seedorf bij Ajax ook uitgefloten schandalig is het

29-08-2015 13:17

FRdann +1

Ik mag hem wel , bekijk het ook eens van zijn kant!!

29-08-2015 12:37

skila300 +0

haha de idioten hieronder...

29-08-2015 12:34

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

dat zijn losers hebben geen verstand van club liefde

29-08-2015 13:02

fr1000 +1

Hoe kunnen mensen haten op Wijnaldum? hij verlengde iig zijn contract :D

29-08-2015 12:15

Ulie +8172

Prachtige voetballer, prachtig mens en voor altijd een kind van Varkenoord.
En voor hen die het vergeten zijn: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/20175153/__Uniek_gebaar_richting_Feyenoord__.html

29-08-2015 12:01

rugnummer12 +0

En feyenoord moest hem bij een transfer naar newcastle betalen....

29-08-2015 13:32

RvP1908 +3

Feest in Rotterdam zal altijd zieker zijn dan in Eindhoven met alle respect.

29-08-2015 11:21

FRTCBB +0

Jij denkt zeker dat we naar de coolsingel mogen van Aboutaleb?
Ik weet nagenoeg zeker dat we op een verlaten veld met hordes ME worden gedeponeerd.

29-08-2015 11:42

JJvG_FR +3322

Aboustinkleb kan zeggen wat die wilt maar geloof mij dat de coolsingel doorgaat hij kan hoog of laag springen maar hij zal nooit van ze leven de hordes feyenoord supporters kunnen tegenhouden

29-08-2015 12:08

FR-7aar +69

En toch zal ik op de coolsingel te zien zijn.

29-08-2015 12:32

FRTCBB +0

Met een knuppel in je nek. Gezellig

29-08-2015 20:02

FR-7aar +69

Hahaha. Knuppel in me nek.

Niemand legt mij een knuppel in me nek vriend.

29-08-2015 20:40

FRTCBB +0

Dan kan je vast goed rennen.

29-08-2015 21:51

FR-7aar +69

Lol..

Goeie grap :/

30-08-2015 01:02

caesar +0

Wijnaldum is een vieze gloryhunter

29-08-2015 11:21

arjenelhadidy +0

Dit soort reacties zijn zo triest wijnaldum was op zijn 16 de al de beste bij Feyenoord 1 ofzo hij speelde net als fer daar op het moment dat Feyenoord en jaar of 5 in het rechter rijtje speelde en eigenlijk was er echt niet het perspectief dat we in 1x van de 10de naar 2de werden. Dus dat zei na 3jaar Feyenoord 1 gespeeld te hebben en constant in het rechter rijtje komen snap ik die keuze wel. Als ze nu waren door gebroken was het nooit gebeurd.

29-08-2015 12:15

bowmanowns +5024

Ik denk niet alleen de kans op prijzen bij PSV, maar de doorgroei mogelijkheid voor hem de doorslag heeft gegeven. En we kunnen niet ontkennen dat hij bij PSV een geweldige ontwikkeling heeft doorgemaakt. Voor hem is het de juiste stap geweest.

29-08-2015 11:00

Wietse +24078

Ik ben nog steeds benieuwd waarom hij precies weggegaan is. Hij zei toentertijd nog: 'ik ben weggegaan wegens bepaalde mensen. Ik wil hier nu alleen nog niks over kwijt, dat wil ik in de toekomst wel doen'.

29-08-2015 11:00

NicoJansen +3250

om de schulden van gudde weg te poetsen, geld was op .

29-08-2015 13:22

WillemvanHanegem21 +1

ik heb respect voor spelers als totti, gerrard,clasie etc.. Echte club liefde !!

29-08-2015 10:59

lolke123 +0

Hoe kan je clasie bij die 2 neer zetten

29-08-2015 11:09

WillemvanHanegem21 +1

hoezo hoe? hij kon ook wel naar een psv of ajax hoor.. Brands wou hem heel graag !!

29-08-2015 11:11

tommeehh +3

Clubliefde is een stuk makkelijker bij liverpool of roma met werkelijk een miljoenen salaris.

29-08-2015 11:36

WillemvanHanegem21 +1

miljoenen is niet alles he.. elke voetballer wilt kampioen worden En hun konden ergens anders 2 a 3x zoveel verdienen..

29-08-2015 12:24

DeRotterdammerrt +1

Wijnaldum koos voor zijn carrière. Best begrijpelijk als je zag hoe groot het verschil destijds was tussen Feyenoord en PSV. Een beetje meer respect voor Wijnaldum is op zijn plaats. Minderbegaafde supporters zullen dit niet begrijpen. ;)

29-08-2015 11:45

FR-Saudi +2

Hij kwam best bedrogen uit, volgens mij eindigde Feyenoord toen twee keer boven PSV. Uiteindelijk natuurlijk wel de landstitel vorig jaar maarja.

29-08-2015 12:06

arjenelhadidy +0

Ja maar toen die weg ging was die 3x op rij in het rechter rijtje gekomen. Dan ga je nadenken en op dat moment waren we net zo goed als pec Groningen enzo FIA als je dan naar em kampioene kandidaat kam kies je voor jezelf

29-08-2015 12:17

FR-Saudi +2

Klopt, laat wel zien dat het snel kan gaan in de voetballerij, zo wordt je 10e, het seizoen daarop 2e.

29-08-2015 12:46

arjenelhadidy +0

Ja maar dat lag aan verschillende situaties he kan je echt niet vergelijken. Met been eb Leo kreeg je alleen b spelers en was om te janken de spelers hadden geen vertrouwen in de trainer enz. Jaar later met Koeman had je toch echt wel een aardige selectie staan en dat met gratis spelers en dat wss voor 100÷ de klasse van van geel. Maar indd met eeb club als Feyenoord kan het super snel gaan maar aansluiting maken en echt kampioen worden is een groot verschil

29-08-2015 13:10

erik876 +21

Dat het een goede selectie had was een totale verrassing en kon gini niet weten. El ahmadi en schaken begonnen na mislukte seizoenen ineens goed te spelen, net als cisse. Clasie debuteerde geweldig en gokken met guidetti en bakkal pakten heel goed uit. Om dan achteraf te roepen dat wijnaldum moest blijven vanwege nieuwe situatie klopt niet

30-08-2015 11:41

FR-remco-12 +0

''Niet alleen om de supporters, maar ook om de mensen binnen de club, die altijd zoveel voor me hebben gedaan. Al lang voordat ik in het eerste speelde. Ze hebben me geholpen met school, met het reizen, met het terughalen van mijn moeder naar Rotterdam.''

Dus als meneer Wijnaldum hulp nodig heeft, staat Feyenoord klaar en helpt hem met alles. Als Feyenoord in de shit zit laat hij de club barsten!
Ik wordt hier echt misselijk van, rot lekker weg joh en praat gewoon niet meer over Feyenoord en je zogenaamde clubliefde

29-08-2015 10:56

kiperiets +4

idem nu Vilhena, al vanaf zijn 6e jaar heeft Feyenoord hem verzorgt en zijn neus en reet afgeveegd na het schijten.
Maar nu is volgens velen Feyenoord de kwade genius en is Vilhena het zielige jongetje die je met respect moet behandelen,....sorry maar ik zie het verschil niet.

29-08-2015 11:01

Bigpluis +0

Wijnaldum koos voor geld en heeft de club daarmee ook ''verraden'' volgens velen. Vilhena tekent vooralsnog niet bij, maar blijft wel bij Feyenoord (ondanks de zak met geld die voor hem staat). Als je dat verschil niet ziet......

29-08-2015 11:08

Bigpluis +0

nog erger in maart 2011 stond er hier op deze site een artikel met een kop: ik kan me niet voorstellen om bij een andere club te voetballen (binnen NL) dan Feyenoord. Juni 2011: Wijnaldum voor 5 miljoen naar PSV

29-08-2015 11:09

kiperiets +4

Tot nu toe (lijkt dat) wel zo te zijn.
Maar wat ik bedoelde is dat Vilhena ook vanaf zijn 6e door Feyenoord in de watten is gelegd tot op de dag van vandaag.

Hij blijft dus wel bij Feyenoord, maar tekent niet bij.
Voorlopig houdt hij Feyenoord al maanden aan een elastiekje, en dat doet hij al VOOR zijn moeder ziek werd.

Ik kan je wel 4 sites voorschotelen waarin Vilhena de afgelopen 6 maanden heeft gezegt absoluut weg te gaan bij Feyenoord.
En dan nu weer blijven en in Januari weer kijken om de overstap nog te maken of anders volgend seizoen.
Dus ja artikelen...

29-08-2015 11:25

Bigpluis +0

dat van die 4 sites boeit me niet zoveel. Hij zou al op een vliegtuig richting in Italie zitten terwijl hij gewoon thuis zat.

Er wordt zoveel geroepen, ik denk dat 90% gewoon niet waar is. Bovendien gebeurt hetzelfde met interviews. Elke keer worden er stukje geqoute door journalisten of mensen die zichzelf zo noemen / gedragen.

Van de voetballer Vilhena ben ik niet megagecharmeerd, maar wel van zijn daad. Hier kan menig jeugdspeler van leren.

29-08-2015 12:41

kiperiets +4

Menig jeugdspeler had en heeft al bijgetekend.
In de doorgebroken jeugdspelers vanaf 2011 zijn hij en JPB de uitzonderingen geweest.
Ik hoop dat toekomstige jeugdspelers hier juist niet van leren maar meer de educatie kant van de Vrij, Clasie, BMI en nu v.Beek, Kongolo en Karsdorp gaan.

Maar oke, we denken daar verschillend over en dat moet ook mogelijk zijn.

29-08-2015 18:42

FR12partymarty +0

Dram toch niet zo!

29-08-2015 11:02

WillemvanHanegem21 +1

nep feyenoorder !!

29-08-2015 10:54

johnny84 +0

Aan het gas met die gast. En ook iedereen hier die het nu zogenaamd begrijpen!

29-08-2015 10:42

GeenDank +621

Jij begrijpt er zelf geen fuck van haha ..

29-08-2015 10:46

lubbito +55

Wat schaam ik me voor jou, bah. Lees eens een boek over de holocaust of kijk Schindler's list, man, man, wat een niveau....

29-08-2015 10:56

AngeloRotterdam +400

Walgelijk.. dat jij niet van jezelf walgt

29-08-2015 11:19

DeRotterdammerrt +1

Ik heb dan liever jou aan het gas, mafkees. Nep-supporters zoals jij ben ik liever kwijt dan rijk. Wijnaldum is een topgozer! ;)

29-08-2015 11:43

johnny84 +0

Jij hebt echt altijd n grote bek op internet hier he. Pm me je prive gegevens om met je in contact te komen dan als je echt zo grote jongen bent....

29-08-2015 13:40

PindakaasFR +133

Zegt degene die mensen aan het gas wilt zien omdat ze een andere mening hebben. Je bent en blijft een stumper.

29-08-2015 13:44

johnny84 +0

Is maar een uitdrukking hoor moraalridder. Maar ik wacht op je pm..

29-08-2015 14:02

PindakaasFR +133

Jaa prima uitdrukking hoor. Mensen aan het gas willen zien. Je bent en blijft een stumper, vergeet dat nooit. Ahh wil je afspreken? Je vergeet er wel #nohomo bij te zetten. Smeerlap

29-08-2015 14:05

johnny84 +0

Je durft niet he mietje

29-08-2015 15:42

PindakaasFR +133

Geweld is voor de zwakke en volgens mij ben je naast een stumper gewoon ook een smeerlap. Beetje met vreemde afspreken. Bah

29-08-2015 15:44

johnny84 +0

Lul er maar over heen. Zielig ventje stoer doen op internet maar niet voor jezelf durven uitkomen. Ga maar aan het gas met heel je familie.

29-08-2015 19:01

PindakaasFR +133

Hoezo stoer doen? Je bent toch ook gewoon een hoerenzoon en een stumper? Ik snap niet waarom je niet tegen de feiten kan. Dat is net alsof iemand volhoudt dat de aarde plat is, terwijl we toch echt beter weten.

29-08-2015 19:09

NicoJansen +3250

lees je eens in voordat je dit soort domme dingen post .

29-08-2015 13:23

Mensini +14582

Van Feyenoord naar psv gaan wegens "stap vooruit" blijft hoe dan ook een beledging voor alles wat met Feyenoord te maken heeft!!

29-08-2015 10:29

Vince78 +11630

Het was op dat moment wel een feit. Hoezeer ik dat ook anders zou willen zien.

Daarnaast heeft die overgang, samen met die van Ferrrari, ons behoed voor een faillissement / intrekken licentie.

Als de bestuurders in de jaren daarvoor er niet zo'n financiële malaise van hadden gemaakt, was het niet gebeurd.

29-08-2015 10:39

DeRotterdammerrt +1

PSV was ook gewoon een stap hogerop. Ik gaf hem geen ongelijk. Ik baalde natuurlijk als een stekker destijds, maar kon het wel begrijpen van Gini.

29-08-2015 11:46

Mensini +14582

Maar voor een stapje hogerop hoef je nog niet persé naar psv te gaan....dat is te pijnlijk voor Feyenoord(ers)...juist omdat Feyenoord helemaal niet minder dan psv hoort te zijn!

29-08-2015 18:28

fooluh +0

We zaten toen op een diepte punt dus dat ie hij weg wou kan ik begrepen alleen was het niet verstandig om voor de lampies te kiezen omdat dat de concurrent is .. verder denk ik dat het wel een goede gozer is met het hart op de juiste plek

29-08-2015 10:15

Slopel +713

Dat hij weg wou, kan jij begrijpen?
Denk daar nog eens 2x over na en kijk dan of je weer tot de zelfde conclusie komt!

29-08-2015 10:19

Meekijker +4306

Tuurliji valt dat te begrijpen. Ook al 'houdt' ie van Feyenoord, zijn keuze was best logisch. Stap naar het buitenland was te vroeg en in Nl is er dan maar 1 stap hogerop als je van Feyenoord komt, dat WAS psv. Wij zijn supporters, hij maakt carrière. Hij verdient meer, speelt in een beter team. Als ie die keuze niet had gemaakt had ie mss niet wk basis gestaan en nu niet basis bij newcastle.

29-08-2015 11:16

FRChiquita +3

Lebber het PSV logo nog lekker een keertje af.

29-08-2015 10:13

ante1908 +2

hahaha echt hè. . wat een onzin praat ie gozer.. al die shit die hij van ons over zich heen kreeg was nadat hij naar de concurrent ging. als Hij dat niet snapt. . .

29-08-2015 10:50

ante1908 +2

Hij = hij ;-)

29-08-2015 10:51

pipo19057 +1

Breek je been ole ole

29-08-2015 09:53

Lenpa +4659

Mijn gedachte

29-08-2015 10:01

Paolo +0

Toen hij vertrok, was Been nog trainer. De kans dat ook hij geen vertrouwen meer had in de trainer is groot, helemaal met een selectie die niet tiende was geëindigd en zijn topscorer verloren was. Ik snap wel dat hij toen wegging.

29-08-2015 09:52

johnny84 +0

Ga jij ook lekker weg dan

29-08-2015 10:42

NicoJansen +3250

Hij moest weg omdat Feyenoord de lopende rekeningen niet kon betalen.

29-08-2015 13:24

NicoJansen +3250

Wat weet jij nou van Been.

29-08-2015 13:25

Ancrath_ +2

Goed ventje.

29-08-2015 09:41

hagrid +0

Tering leijer nu ineens gevoelig lopen doen

29-08-2015 09:41

hihahondelul +1

Jij bent niet goed

29-08-2015 09:48

Lenpa +4659

Hij heeft gewoon gelijk hoor.. Dat jij zo goedkoop ben om door een paar simpele woorden het hem te vergeven..

29-08-2015 10:02

AngeloRotterdam +400

Vergeven-_-' och och och het blijft nog steeda maar een sport. Ik heb niks voor en tegen die jongen na hoe die weg is gegaan. Maar vergeven doe je bij iemand die jou persoonlijk iets heeft geflikt...

29-08-2015 11:24

hagrid +0

Je moeder is niet goed mafketel

31-08-2015 00:02

Lenpa +4659

Pleur op Wijnaldum! Ondankbaar eng mannentje!

29-08-2015 09:34

loinard +0

Als wij kampioen worden juicht heel Nederland inplaats van alleen eindhoven

29-08-2015 09:28

FRROY1996 +0

Deze jongen zegt dit wel uit zijn hart #respect

29-08-2015 09:25

johnny84 +0

Respect hahaha als jij verkracht word in je ass en na een paar jaar zegt de dader sorry

29-08-2015 10:43

Capessa +1317

Precies dit.

29-08-2015 11:13

Nick-FR12 +0

De tijd maakt niet veel uit het zijn de supporters. Wereld van verschil, 6jaar voor ons of voor psv

29-08-2015 09:20

Weef +9083

Zijn vertrek voelde aan als een complete vernedering en dat kan ik niet echt van me afschudden. Maar de persoon Wijnaldum blijft wel zo verschrikkelijk sympathiek dat ik ook geen hekel aan hem kan hebben. Ergens geloof ik ook wel dat Feyenoord nog steeds zijn club is.

Wat zouden we ervan vinden als hij over 5 jaar terug naar Feyenoord zou komen?

29-08-2015 09:20

Jeffrey_W1 +0

Vernedering? Feyenoord had 10 miljoen nodig dien zomer anders had de licentie ingetrokken geworden... Dus meer een verlossing dan een vernedering lijkt me!

29-08-2015 09:32

Weef +9083

Overdrijven is ook een vak. Ja Feyenoord kon het geld goed gebruiken, maar ze hadden hey ook kunnen krijgen van een buitenlandse club. Het was gewoon vernederend om een jeugdexponent naar de concurrent te zien vertrekken.

29-08-2015 09:38

bakmeel +0

Helaas was die buitenlandse club niet voorhanden maar het blijft zuur dat hij naar PSV vertrok.

29-08-2015 10:55

Jeffrey_W1 +0

Overdrijven doe ik niet. Feyenoord z'n licensie had ingetrokken geworden als er geen 10 miljoen euro was.

29-08-2015 12:48

Lenpa +4659

Ik wil deze jongen nooit meer in ons shirt zien

29-08-2015 09:35

Capessa +1317

Aub nooit meer in de kuip.

29-08-2015 11:14

Scollo010 +3815

Toch wil ik weten wat deze jongen te vertellen heeft over zijn laatste periode bij Feyenoord. Hij zei dat hij het hier over zou hebben als hij zou stoppen met voetballen. Waarom moest hij per se weg? Ik geloof wel dat Wijnaldum houdt van Feyenoord, dus vandaar.

29-08-2015 09:00

Jeffrey_W1 +0

Feyenoord had die zomer 10 miljoen euro nodig, zoniet dan had de licensie ingetrokken geworden!

29-08-2015 09:33

berg +26

Als Wijnaldum en Fer niet weg waren gegaan was Feyenoord failliet geweest

29-08-2015 08:58

DVD +0

Gini is een held en daar doet zijn tijd bij PSV niets aan af.

Feyenoord wilde ook graag die 5,5 miljoen binnenharken en daar bovenop schonk Gini ook nog zijn tekengeld aan Feyenoord. Dat verdient groot respect.

29-08-2015 08:56

johnny84 +0

Held????? Hahah amper iets betekent voor Feyenoord man.

29-08-2015 10:45

Zannalee +0

Sympathieke gast hoor maar dom lullen is ook een vak.
Verder vind ik dat er overdreven veel aandacht is voor bijzaken (Kuyt enz en ja jullie kunnen los gaan op deze mening) en te weinig aandacht voor onze trainer. Netjes hoor hoe hij ons vertegenwoordigd.

29-08-2015 08:52

dave5 +0

'Onze trainer heeft alle geluk van de wereld', (zet dit maar in een headline) hij is niet goed wijs als hij gaat rouleren met de spitsen (Kazim - Kramer) en Kuyt op links blijft zetten of rechts. Ook Elia hoort erin ipv Bilal. Het geluk houd een keer op...

29-08-2015 08:56

1908-2008 +2561

Dave, dan ga je toch damesvoetbal kijken.

29-08-2015 08:58

Zannalee +0

Slaat nergens op.

29-08-2015 09:22

Zannalee +0

dave5 08:56 'Onze trainer heeft alle geluk van de wereld',

Jouw mening? Verklaar je nader


En als het zo zou zijn..zal het m'n r**t roesten :)

Feestje op de Coolsingel zonder gedoe met kids zou toch geweldig zijn?

29-08-2015 09:20

RoedGoelliet +1

"Als ik de tijd terug kon draaien, zou ik het weer precies zo doen.''

Dit valt me weer tegen. Enigzins begrijp ik zijn keuze destijds wel omdat er geen perspectief bij Feyenoord lag. Maar nu weten we dat na het vertrek van Gini het met Feyenoord heel goed ging (2de en 3de plaats). Daar had Gini rustig deel van uit kunnen maken, had hij ook Europese ervaring opgedaan en het WK gespeeld. Juist achteraf gezien zou je kunnen zeggen dat de keuze destijds te snel gemaakt is.

29-08-2015 08:35

pinda123 +320

Is ook de enigste speler die ooit bij feyenoord weg gegaan is en ze tekengeld aan varkenoord heeft geschonken

29-08-2015 08:52

FrTimHuizen +355

Al zou die wel spijt hebben dan nog zou die dat niet toegeven in de media.
Zou tamelijk respectloos zijn naar de psv fans.
Bovendien is die wel kampioen geworden hè

29-08-2015 09:08

patje67 +74

Helaas zullen er wel weer een paar mensen met een serieus mentaal probleem, ons feestje op de colsingel verpesten.

29-08-2015 08:32

dennis-zuid +4237

Laten we ons daar op dit moment nog maar geen zorgen over maken

29-08-2015 08:46

Zannalee +0

Laten we er eerst maar is komen ;)

29-08-2015 08:47

1908-2008 +2561

Patje, een kampioenschap van Feyenoord sloopt de stad.
Maar ik heb t er voor over!

29-08-2015 08:49

Zannalee +0

1908-2008 Weet je wel wat je zegt?

29-08-2015 08:53

1908-2008 +2561

Ja heel duidelijk zelfs.

29-08-2015 08:56

johnny84 +0

Jouw feesje?? Ooh Dan kom je zegmaar ook s uit je gat na Rotterdam toe??!

29-08-2015 10:47

prono +2216

Wijnaldum is in zijn hart gewoon Feyenoorder. Alleen sportief was er bij ons op het moment van zijn overstap niets mogelijk. Voor z'n carriere is de overstap goed geweest.

29-08-2015 08:28

PedroMarcosFR +0

Ik had niets anders verwacht van Wijnaldum.

29-08-2015 08:27

FRS-79 +1

Hoe moet dat zijn als je er 16 jaar op hebt gewacht?

Nou geloof me: dan hebben wij er weer een zooitje gasten tussenzitten die de hele Coolsingel moeten verbouwen. Denk dat de winkeliers daar elk jaar weer een schietgebedje doen dat Feyenoord geen kampioen geworden is.

29-08-2015 08:27

Fr_88 +15841

Daar zorgen we dan zelf voor. Elke mongool die met zn tengels aan de/mijn stad komt wordt aangepakt. Woon zelf in t centrum dus zie graag dat t heel blijft

29-08-2015 09:22

Lenpa +4659

En daarom gaat abou het niet daar laten huldigen! En ik begrijp t nog ook.

29-08-2015 09:45

Reinbo +17591

We hebben niet alleen al 10 langer gewacht. We zijn als club en supporters ook 10 keer groter.

29-08-2015 08:25

FRS-79 +1

En hebben ooit met tien-nul van ze verloren.

29-08-2015 08:27

FRS-79 +1

Hahaha beetje galgenhumor he, moet kunnen op de vroege morgen met een kater ;-)

29-08-2015 08:34

NoSurrender12 +197

Lekkere ouderwetse rotterdamse zeikert

29-08-2015 08:30

feyenoord_Freak +14031

Hij is teminste wel eerlijk van mij is hij welkom terug ooit in de kuip te mogen komen spelen hoor dat wel .

29-08-2015 08:16

1908-2008 +2561

Het enige negatieve in dit verhaal zijn weer die lompe mongolen die zichzelf feyenoord supporters noemen...

29-08-2015 08:16

FRS-79 +1

Ehhh ja? Of mag je ook niet bij de Albert Heijn werken als je je hele leve bij de Jumbo hebt gewerkt?

29-08-2015 08:29

Slopel +713

Donder toch op man. Overstappen naar de rivaal, binnen het voetbal, doe je niet! Zeker niet als je van jongs af aan bent opgegroeid bij die club. Dan stap je Godveredomme over naar 1 van de grootste concurrenten.. Ben je godver dan een rat of niet?
Flikker toch op met je Albert Heijn vergelijk.

29-08-2015 10:16

Ferdie-Zuid +1

Die laatste zin he... Wauw

29-08-2015 08:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties