Opnieuw kritiek op Kuyt: ''Zijn meerwaarde is niet zichtbaar''

Opnieuw kritiek op Kuyt: ''Zijn meerwaarde is niet zichtbaar''

Dirk Kuyt keerde afgelopen zomer terug bij Feyenoord. De komst van de aanvaller zorgde voor een ware Kuyt-gekte in Rotterdam. De Katwijker zou de nieuwe leider van Feyenoord worden, maar volgens Martijn Krabbendam, journalist van Voetbal International, is Kuyt dat nog niet.

"De meerwaarde van Kuyt is nog niet echt zichtbaar bij Feyenoord”, begint Krabbendam tegenover VI Radio. "Ook vandaag speelde hij vrij onopvallend. Je ziet natuurlijk wel in bepaalde situaties dat hij slim is, door bijvoorbeeld de bal één keer te raken. Een echte leidersrol en voortrekkersrol pakt hij echter nog niet en daar is hij toch voor aangesteld.”

Volgens de journalist zal Kuyt niet snel zijn plek in de basiself verliezen. "Hij is zo onomstreden dat trainer Giovanni van Bronckhorst toegeeft dat hij altijd zal spelen", vervolgt hij. "Een jongen als Eljero Elia kan dan op de bank terecht komen. Ook als Kuyt een slechte wedstrijd speelt, is hij belangrijk voor dit Feyenoord, volgens Van Bronckhorst."

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

Feyenoordridderkerk +1187

Blijf erbij dat zijn komst voorlopig voor problemen zorgt, althans, zo lijkt het. Gio lijkt me niet de man die hem gaat passeren al is daar helemaal niets mis mee, want elke speler dient beoordeeld te worden, ook een aanvoerder, op zijn individuele en teamprestaties. Word tijd dat dit ook eens gaat gebeuren zodat we naar de ideale 11 toe kunnen gaan.

14-09-2015 12:17

daam1997 +2813

Mocht kramer geblesseerd zijn tegen roda wil ik dit wel eens zien

Elia-kuyt--bilal

El ahmadi- vilhena- vejinovic

Kongolo - van der heijden - van beek - karsdorp

Vermeer

14-09-2015 08:14

JÓZSEF4EVER +0

Dat dacht ik zondag op de tribune al toen Kramer geblesseerd raakte. Maar vond Kazim wel goed invallen, dat dan weer wel.

14-09-2015 08:45

cup1970 +3

gio , wisselt te veel , die gaat niet goed komen, volgend week moet je zeker uitkijken bij Roda, gio vaste
formatie kweken.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14-09-2015 04:08

feyenoord_Freak +14036

Wisselt te veel nee juist niet hij wisselt te traag man kijk alweer voor de zoveelste keer dat hij de juiste spelers wisselt laaste half uur of kwartier dat die gene scoort, dat was tegen met krammer ookal
Precies het zelfde veelste laat waarom begint Giovanni nooit met een goed en sterk elftal met de juiste mesen op de juiste plek en tijd .

14-09-2015 08:39

Thejinxster +159

Elia Kramer Bilal
Kuyt
Toornstra/El ahmadi Vejinovic
Kongolo Van der heijden van beek Karsdorp

14-09-2015 02:27

Lederhose +2

Zonder keeper, das lef!!

14-09-2015 06:47

Thejinxster +159

hahaha, sorry vermeer erbij. blijkbaar was ik in mijn hoofd al deels aan het pitten.

14-09-2015 07:41

feyenoord_Freak +14036

Mooie opstelling

14-09-2015 08:35

feyenoord_Freak +14036

Hahahaha! Ja daar had hij nog een goed excuus voor maar voor de rest zag het er goed uit hoor ;)

14-09-2015 10:31

Lederhose +2

Dat ie nog niet wakker was?

14-09-2015 10:38

feyenoord_Freak +14036

Hahaha ja man!

14-09-2015 13:07

Thejinxster +159

De opstelling draait om 11 niet om 12. 12e man is buiten de lijnen dus die neem ik niet mee voor het creëren.

14-09-2015 14:47

feyenoord_Freak +14036

Tis mooie om een mooiste seizoen start van het jaar te hebben, tis mooi om 2 de plaats te hebben tis mooie om de 3 plaats te hebben, tuurlijk maar het zou mooier zijn als we kampioen zouden worden maar dat laat nog zwaar zwaar matig aan doelpunten maken niet blijken, en aan gezien kuyt erbij is gekomen en alleen maar gescoord heeft uit penalty, s kan ieder klein kind uit de jeugd ook wel, ik blijf het zeggen kuyt is en blijft niet geschikt voor de positie dat hij nu speelt en al zeker niet als dat het zo door gaat eerlijk gezegt dat wij geen kampioens gegadigde zijn . Eeuwige laat wisselen van gio loopt mij ook de neus gaten uit is al de zoveelste keer al dat als hij de juiste wisel op het laaste moment doet dat we scoren, kijk maar de vorige keer met kramer en nu met elia, waarom niet van tevoren al gewoon goed beginnen waarom zolang wachten.

14-09-2015 01:23

scritor +13591

het zal me volledig worst zijn wat krabje denkt en zegt. echt, helemaal. zelfs als hij gelijk heeft, heeft hij het niet.

en ik ondersteun het pleidooi om die prietpraat lekker te negeren. maar fr12 wil traffic genereren, dus dan is een controversiele onruststoker als herr krab een geschenk uit de hemel.

13-09-2015 22:36

deleted106 +19

Maar wat er onruststoken aan zeggen hoe het eigenlijk echt is?

14-09-2015 00:21

scritor +13591

hoe het echt is, is dat ons feyenoord na drie zware en twee normale wedstrijden maar 1 keer punten heeft verloren, uit bij de kampioen, en verder de volle buit heeft binnen gehaald. met een nieuwe selectie en een beginnende en debuterende trainer heb je de beste seizoensstart in tien jaar. dat is ook een waarheid. wie alleen maar het negatieve gedeelte van de waarheid opdist is een onruststoker. :)

14-09-2015 00:29

feyenoordfan3 +7

Klopt, maar hoelang blijft dat nog goed gaan? Tegen elke tegenstander lopen we achteruit en geven we 100% kansen weg. Vanaf de voorbereiding al loopt het voor geen meter en dat begint ondertussen toch wel zorgelijk te worden.

14-09-2015 00:51

IvanN +0

Klopt, scoren blijft een probleem waardoor je heel veel energie in dit soort potjes moet leggen. Weer een week de tijd om te schaven aan een vast elftal.

14-09-2015 00:53

deleted106 +19

Gast als we zo blijven voetballen dan is puntverlies onvermijdelijk. Heb je daar wel is over nagedacht? Of zie je dat allemaal niet? Team is als los zand.

14-09-2015 11:25

scritor +13591

er is nog nooit een team kampioen geworden met 34 overwinningen. puntverlies is altijd onvermijdelijk.

14-09-2015 11:30

deleted106 +19

Duuh maar we spelen gewoon niet als een kampioen hoort te spelen.

14-09-2015 11:40

scritor +13591

dat heeft snaveldam twee jaar niet gedaan en het won er de titel mee, en psv begon vorig jaar met dramatisch voetbal en omdat het maar bleef winnen werd het voetbal vanzelf beter. ik denk in kansen en mogelijkheden, velen blijven zo hangen in bezwaren en obstakels. verliezen we van roda, zal ik mijn mening aanpassen. voorlopig blijf ik hopen.

14-09-2015 14:02

louisvanderploeg +13006

FR.12,

Kunnen jullie aub die Krabbendam ook niet gaan boycotten door zijn meningen niet meer te plaatsen. Deze super arrogante mislukte sport journalist probeert nog steeds tweespalt te kweken binnen Feyenoord en zijn supporters. Ik vraag mij wel eens af wat zijn functie binnen Vi is.
Voor mij is die in ieder geval totaal mislukt.
Daarom hoop ik dat jullie mijn vraag willen honoreren.

13-09-2015 22:22

010robson +2637

inderdaad weg met die kwibus,waar kan ik tekenen.

13-09-2015 22:38

deleted106 +19

Wat een onzin, gewoon een journalist die verslag doet van het rijlen en zijlen bij feyenoord. Sommige dingen zijn aangedikt sommige niet zo gaat het in de journalistiek.

14-09-2015 00:23

Toldo +280

Iedereen verwacht iets meer van Dirk. Voorlopig legt hij er drie pingels erin waar we er vorig jaar 5 misten. Zelfs de journalistiek gaf spelers in het verleden meer tijd. Hoe Dirk nu ongeveer na elke wedstrijd idoor Krabbendam wordt neergesabeld heeft zeker wel iets te maken met de onenigheid tussen Feyenoord en meneer de journalist.

14-09-2015 06:19

deleted106 +19

Nee hoor want het is niet alleen Krabbendam maar heel Nederland. En geef ze eens ongelijk Kuyt speelt als een natte krant.

14-09-2015 11:26

hasil +8

Vooral de journalisten hebben Kuyt gekenmerkt als "de redder van Feyenoord". Maar dat is natuurlijk kolder. Een 35jarige kan fysiek dat niet meer brengen. Hem daarop afrekenen zoals Krabbendam doet is daarom onzin. Niemand met een beetje gezond verstand denkt dat Kuyt Feyenoord kampioen kan maken. Wel kan hij, mits goed gebruikt, nog van grote waarde zijn.

13-09-2015 22:21

RickH99 +5013

Kuyt is fysiek juist erg erg sterk.

13-09-2015 22:36

schippertje +3288

Kuyt is niet gehaald voor een leidersrol domme krabby. Dat is kuyt namelijk nooit geweest.
Kuyt is altijd de onzichtbare stille kracht geweest die zien team nooit in de steek laat.
Dat is hij nu ook door ervaring en spelinzicht.
Iedereen verwacht van kuyt nu ineens de grote leider die even de lijnen uit gaat zetten .dat is kuyt niet en ook nooit geweest

13-09-2015 22:08

deleted106 +19

Onzichtbare kracht kan ie ook lekker vanaf de bank doen. Tot nu toe weinig laten zien.

14-09-2015 00:25

schippertje +3288

Op de bank mis je hem als de stille kracht van je elftal
Je hebt namelijk ook voetballers die andere spelers of soms een.heel elftal beter laten functioneren door hun aanwezigheid op het veld.
Daar is kuyt er ook zo van

14-09-2015 20:29

Frekovic +0

Zolang je onderdeel uitmaakt van een basisteam dat zijn wedstrijden wint doe je vast wat goed

13-09-2015 22:07

Dharm747 +1924

Iedereen begint nu te zeuren dat Dirk niet brengt wat hij zou moeten.
Dirk lijkt op dit moment misschien voetballend niet te brengen wat hij zou moeten.
Daar ben ik het ook wel gedeeltelijk mee eens. Persoonlijk denk ik dat Dirk op de plek achter de spits zou moeten spelen. Van buiten komen lijkt mij niet de juiste positie voor Dirk. Zijn aanwezigheid binnen het team, de passie en de wil om te slagen bij Feyenoord, voor Feyenoord ( ons) dat lijken de andere spelers minder in zich te hebben. Je ziet Dirk ook vaak het signaal geven om druk te zetten, iets dat hij zelf als eerste doet. Vandaag verdiende hij daar ook een hoekschop mee. Gio moet de mensen neerzetten waar ze tot hun recht komen en de juiste spelers laten starten. Geen immers, Toornstra, Kazim .. Achterin centraal Van Beek.. Rechtsback Karsdorp.
Las net dat ook Jacobs Gio niet snapt, in de poll die er is geeft 80% van de mensen Gio niet snapt. Concreet houdt dit in dat er onvoldoende draagvlak is voor de keuze's van Gio.

13-09-2015 22:00

Qore +162

Oh leuk wat statistiekjes. Mag ik er even op doorborduren? We hebben de beste seizoenstart in een jaar of 8. En dat met een half nieuw team en een nieuwe hoofdtrainer. Een nogal unieke prestatie, zeker als je weet dat de enige verliespunten uit bij de landskampioen waren. Jij en ik tonen saampjes aan dat rob jacobs en 80% van fr12 niets van voetbal snapt.

13-09-2015 23:39

deleted106 +19

Leuk verhaal en de punten zijn binnen. Maar daar is alles mee gezegd. Zou een wonder zijn als je dat de rest vh seizoen op deze manier volhoudt.

14-09-2015 00:28

0184Eric +0

Ben ik de enige die karsdorp graag op het middenveld in actie zou willen zien?

Op de plek van lex/toornstra?

Lijkt me de perfecte speler voor die positie; loopvermogen, snelheid, goeie steekpass en (inmiddels) ook een prima voorzet

13-09-2015 21:51

onbekend +90583

En wie zou er op de rb positie moeten spelen dan?

13-09-2015 21:52

toro70 +0

Van beek kan dat prima

13-09-2015 21:53

onbekend +90583

V.Beek moet lekker centraal blijven spelen. Is onze beste verdediger.

13-09-2015 21:56

toro70 +0

Ja en karsdorp onze beste middevelder.of je wilt nog een jaar door klooien met immers enzo . karsdorp heeft teveel voetballende kwaliteiten om hem rechtsback te zetten. Hij is daar vorig jaar bij toeval terecht gekomen. Waar rutten trouwens voor afgemaakt werd toe hij onze talenten verkrachte op verkeerde posities.

13-09-2015 22:02

MrRdam +0

Toro je weet zelf ook dondersgoed dat Immers de komende 32 jaar een 1e vaste keus is voor op 10. Helaas want hij mag van mij oprotten, maar karsdorp doet het geweldig op Rb moet je niet veranderen hier heeft hij de meeste kans op een basisplaats om zichzelf te ontwikkelen.

13-09-2015 23:54

toro70 +0

Immers stond er gister ook niet in. Zijn tijd is voorbij...hoop ik:-)

14-09-2015 07:05

NovemberRain +0

Misschien volgend jaar als ie wat stappen heeft gemaakt en we een extra back hebben.
Maar ik vind het wel fijn dat we nu een back hebben met voetballende kwaliteiten.

13-09-2015 21:56

Fr_Arie +0

Lekker laten staan. Met 3 goede verdedigers achterin krijgt karsdorp al meer de ruimte om op te stomen en lekker mee te voetballen.

13-09-2015 21:56

schippertje +3288

Nee dat vind ik ook maar hij is te goed voor de bank en de 10 positie is 3 dubbel bezet.en als rechtsback is hij van uitstekende waarde en heeft hij ook het spel voor zich met zijn inzicht
Prima toch

13-09-2015 22:12

Toddemij +929

Ja ik heb hier altijd verkondigt dat Karsdorp op het middenveld hoort en dat ook altijd in jeugd heeft gespeeld, waarom dan plots omturnen? Het is een van onze beste talenten die tenminste durft en naar voren gericht speelt. Dan moet je hem niet als back wegstoppen, daar komt hij veel minder tot zijn recht.

13-09-2015 22:33

toro70 +0

Ja tuurlijk. Maar niet iedereen ziet dat.

13-09-2015 23:21

Sneekshit +10525

Gelukkig heeft Martijn Krabbedam ook nul komma nul meerwaarde.

13-09-2015 21:47

Fr_Arie +0

Tja zolang er geen elftal staat om te combineren wordt het erg lastig. Is 1 van de weinige die ik vaak zie proberen om 1 keer te raken en snel door te spelen. Maar zolang er geen spelers zijn die dit begrijpen of uitvoeren wordt het lastig. De balans is ook gewoon zoek in aanvallend opzicht. Toornstra is een prima speler maar uit vorm gewoon niet goed genoeg. Of Kuyt achter de spits of Vilhena. Het elftal heeft meer creativiteit en diepgang nodig. Dan kan de bal van achteruit ook gespeeld worden. Gelukkig staat het verdedigend goed anders loop je tegen een stuk meer nederlagen aan. Maar ja met een goede verdediging kan je uiteindelijk veel bereiken, maar ook de rest moet in balans zijn. Je hoeft niet eens veel balbezit te hebben om een wedstrijd temcontroleren en dood te maken en dat gebeurd nu ook niet.

13-09-2015 21:44

Reinbo +17604

Eens met Gio Kuyt is belangrijk. En kijk maar waar we staan. 12 punten en elke match een uitverkochte Kuip!

13-09-2015 21:34

Cluske +6502

Gio moet nu eens eindelijk met een goed vaste basis 11 komen die op elkaar ingespeeld gaan raken. Niet elke wedstrijd wisselen en spelers op andere plekken gaan zetten, zoals v beek. Die hoort gewoon centraal en niet back. Automatisme moet er nu langzamerhand in gaan komen en meer doelpunten. Volgende week gewoon met Elia beginnen.

13-09-2015 21:34

0184Eric +0

Kan ook juist heel goed werken. Roulatie waardoor iedereen aan speeltijd komt, te vrede is en voor elkaar wil werken.

Ik zeg niet dat dat de manier is die gio kiest, of dat ik dat de juiste manier vind. Maar het is wel een optie naast die "vaste 11"

13-09-2015 21:53

Cluske +6502

Daar zit ook wel wat in, maar ik hoop dat er wat meer ballen tegen het netje zullen knallen. Dan ben je al wat sneller zeker van winst in een wedstrijd.
Maar zolang we niet verliezen, moeten we eigenlijk niet al te negatief gaan doen. Nu al meer punten dan voorgaande seizoenen

13-09-2015 22:18

FeyenoordVdam +5817

Gaan we weer, ff stemmen, dan kunnen we lachen:

http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek

13-09-2015 21:32

RoedGoelliet +1

Op wie zullen we stemmen. Ah moeilijke keuze.;)

13-09-2015 21:46

Vatos Locos +0

Toen kramer geblesseerd raakte was het perfecte moment om kuyt in de spits te zetten en elia te brengen. Daarna achabar voor toornstra brengen en die met kuyt laten samen werken, één laat zich zakken en de ander gaat diep. Het was zo statisch als de pest.

13-09-2015 21:32

ruudger +8418

Hoe ist mogelijk gek dat deze man zich voetbaljournalist kan noemen...

Stel dat we Dirk niet hadden gehad, welke speler had dan de leeftijd, ervaring, leiderschap gehad om aanvoerder te zijn en de groep bij de hand te nemen en te sturen? Degene die dat eind vorig seizoen probeerde heet Kazim, maar die heeft met onprofessioneel gedrag laten zien daar niet geschikt voor te zijn.

Dat Kuijt voetballend nog niet zijn stempel op het spel van Feyenoord kan zetten zegt niets over de waardevolle rol die hij heeft in het mentale aspect en de spelopvatting van de ploeg. Niemand zal verzaken zo lang als Kuijt op het veld staat.

13-09-2015 21:26

kaja +76

Kuyt op de bank is ondenkbaar. Daar is hij gewoon nog veel te goed voor. En dat komt tot uiting binnen buiten het veld.

13-09-2015 21:22

WillemvanHanegem21 +1

anas moet je echt verhuren in de winter.. snap echt niet wat gio bezielt. is 100x beter dan kazim !!

13-09-2015 21:22

dre82 +5732

Onder been speelde wel nog beter voetbal. Het wad vandaag echt dramatisch.

Dan verwacht je 2 wissels in de rust... toornstra en villa eruit..

Maar gewoon helemaal niet ingrijpen. Heel zwak

13-09-2015 21:20

marcel achterhof +82

En de assistenten blijven ook als poppen zitten wouters bijv

13-09-2015 21:26

dre82 +5732

Van gastel zag ik de 2de helft pas een keer van zijn stoel springen.

Dit zit echt totaal geen voetbal in. En alleen maar statische spelers

13-09-2015 22:37

JDJ +17971

Beste plek voor Kuijt is achter de spitsen. Hij werkt altijd hard, kaatst goed en scoort er altijd meer dan Immers.

13-09-2015 21:17

onbekend +90583

--E.Elia---Achahbar---Bilal
---------------Vilhena
----Vejinovic------ElAhmadi
Kongolo-----------------Karsdorp
-----vdHeijden---V.Beek
--------------Vermeer

Volgende wedstrijd zo maar spelen graag als Kramer nog niet fit is. Misschien eerst met Kuyt beginnen, maar zou dit graag een keer willen zien.

13-09-2015 21:15

marcel achterhof +82

kuyt is gewoon een aanvaller geen middenvelder en als die niet meer brengt wat die moet brengen dwz rendement en goals dan is het verschrikkelijk jammer maar dan zal die op de bank plaats moeten nemen , maar zo ver is het nog lang niet omdat die gewoon beter is dan immers toornstra bilal en kazim en kramer

13-09-2015 21:13

roy-1210 +278

tja als feyenoord watcher moet je wat zeggen en ga je zoeken naar kleine dingen en die weer heel groot maken...


riooljournailstiek noemt men dat ook wel

13-09-2015 21:08

misterj +4547

Wou je zeggen dat kuijt geweldig speelt dan? Ik merk dat er een hoop sentiment zit bij sommige supporters. Hij is helaas niet meer de kuijt van 10 jaar terug (wat ook logisch is gezien zijn leeftijd), hij zal mijn inziens ook gewoon voor z'n plek moeten knokken, net als de rest.

13-09-2015 21:22

marcel achterhof +82

Nou is het wel zo dat niemand geweldig speelt dus tsja echter zijn er ook spelers die nog slechter zijn , maar hij valt iets of wat tegen tot nu toe maar zakt niet door de onder grens en speelt gewoon nog een 6

13-09-2015 21:25

misterj +4547

Dat ben ik met je eens Marcel. Ik zeg ook noet dat hij de enige is, en een onvoldoende heeft. Maar ik vind niet dat je Kuijt altijd moet opstellen. Iedereen is gelijk in een team, en hij moet ook knokken voor z'n plaats vind ik.

13-09-2015 21:31

marcel achterhof +82

Daar heb je gelijk in man

13-09-2015 21:59

CowboyJos +0

Op deze positie heeft Kuijt ook helemaal niks meer te zoeken, maar omdat het beleid en Gio denken ons een plezier te doen en er een sensatie van te maken dat Kuijt weer terug is op Zuid houden ze hem op die plek.

Kijk nou eens naar Frank de Boer en Ajax. Die weten dat die Heitinga toch niks speciaals meer kan inbrengen dus die houden ze mooi op de bank.
Dirk kan heus nog wel wat inbrengen maar dat kan hij alleen op 10.

13-09-2015 21:06

marcel achterhof +82

Dat weet je niet want kuyt is geen 10 en er wordt niet met een 10 gespeeld zoals je wel zal weten. kuyt hoort gewoon in de spits en dan moet je kiezen tussen kazim kramer en achahbar als 2e spits kuyt zal niet veel anders gaan spelen als aanvallende middenvelder

13-09-2015 21:09

kevinmulFR010 +18073

Off topic: stemmen op Elia ken beginnen:)

13-09-2015 20:59

-Swo0p +0

Kuyt speelde gewoon slecht vandaag. Echt, weinig goeie paasjes gemaakt, denk alleen een mooie op kramer maar ook nog een ontzettend slechte wat een doelpunt had geweest. Geen man voorbij. Nul schoten op doel. Sorry, fanboys.

Bilal ook slechte voorzetten zeg, comentaar (internationaal) op de wedstrijd zag het ook keer op keer. Heeft een slechte first-touch ook, en geen goed overzicht (vandaag dan).
De rest best goed, vooral verdedigend!! Met kramer voorin eindelijk een echte spits, een 'target', dat komt nog goed.

13-09-2015 20:55

kevinmulFR010 +18073

Auw. Krabbendom praat negatief . dit komt aan

13-09-2015 20:54

Marco1968 +0

Dirk speelt gewoon 34 wedstrijden
Als kramer niet fit is voor roda gewoon elia kuyt bilal
Op naar zondag!

13-09-2015 20:51

marcel achterhof +82

Precies maar dan kiest gio gewoon voor kazim , ik begin gio een beetje vervelend te vinden nu.

13-09-2015 21:03

Bastos +0

Ik vind dit een goeie kuyt

13-09-2015 21:15

Hol +0

bla bla krabbendom. Kuyt is de drijfende kracht achter dit Feyenoord en is van zeer grote waarde!

13-09-2015 20:50

WillemvanHanegem21 +1

jan dirk verwacht dat excelsior mooi voetbal speelt ofzo lol

13-09-2015 20:36

prono +2216

Flikker toch op. Naar mijn mening behoort Kuijt tot de beste spelers van de selectie. Hij staat wellicht op de verkeerde positie.. maar dat de gehele ploeg totaal niet draait, heeft niet alleen met de kwaliteiten van Kuijt te maken.

13-09-2015 20:33

frbeeloo +1

Tuurlijk. Maar ze zijn er in nederland altijd goed in om sterren af te branden. Van persie wordt op de wk's afgebrand, van bommel bij terugkomst bij psv gelijk met de grond gelijk gemaakt, gio ook toen hij terug was bij feyenoord (speelde daarna nog even doodleuk tot wk finale als aanvoerder met een wereldgoal in de halve finale) nu is kuijt weer de lul. Jongrns als robben, van persie en sneijder willen dan echt niet meer in nederland voetballen. Je ziet t ook bij vd vaart... Al mogen de spelers can 020 en psv lekker buiten nederland blijven. Ik ben blij met jongens als kuijt!!

13-09-2015 20:36

FRico12 +0

Dankjewel. Iemand die het snapt.

13-09-2015 20:38

marcel achterhof +82

gouden schoen gewonnen in engeland , topscorer in engeland , topscorer aller tijden wk finale mooiste goal ooit , het is een schande dat robin wordt uitgekotst

13-09-2015 20:40

ericfeduzzi +2

"Hij staat wellicht op de verkeerde positie..".

Waar zou jij hem zetten? Dat lijkt het probleem te zijn voor Van Bronckhorst.

13-09-2015 20:38

marcel achterhof +82

Gewoon in de spits en kramer als pinchiter , kazim tribune.

13-09-2015 20:41

prono +2216

Daar ik elia en bilal graag op de flanken zou zien spelen, lijkt me de '10' perfect voor Kuijt. Hij zal het heus niet minder doen dan Immers en Toornstra. En dan zie ik hem persoonlijk liever spelen dan Vilhena of Achahbar. Alleen Bilal weet ook amper een voorzet bij een medespeler te bezorgen. En we missen Kramer nu een tijdje.

Nog best een lastig verhaal want kazim is niet goed genoeg en wanneer we met voorzetten gaan werken hebben we niks aan achahbar.

Dat we zo slecht spelen ligt aan het hele team. Niet aan Kuijt alleen.

13-09-2015 20:49

ericfeduzzi +2

Ik hoop dat Van Bronckhorst op z'n minst eens wil proberen om Kuyt op "10", achter de spits te zetten.

Elia en Kramer zijn echte vleugelspelers die ik de voorkeur geef op de flanken. Kuyt brengt vanaf de flanken te weinig. Helaas.

13-09-2015 20:54

ericfeduzzi +2

Correctie: Elia en Bilal uiteraard lol :)

13-09-2015 20:54

marcel achterhof +82

kramer een vleugelspeler , ik denk dat jej je vergist

13-09-2015 20:55

ericfeduzzi +2

Uiteraard zou ik willen zeggen :)

13-09-2015 21:03

prono +2216

Ja precies. Zo denk ik er ook over. Al moet het bij bilal ook veel beter. Hij heeft dan wel zn snelheid weer mee, in tegenstelling tot kuijt.

13-09-2015 21:08

Feyedaantje +147

Iemand de lichtpunten en diepte punten van deze wedstrijd?
Elia was blijkbaar goed. Bilal niet zo. En Kazim en Immers missen we niet zo te zien. Genoeg kansen gecreëerd. Kramer had er wel 1 mogen maken.

13-09-2015 20:31

david1995 +0

12 uit 5, niks aan de hand!

13-09-2015 20:30

HNS2018 +0

We gaan toch nu niet tegen kuyt keren? kom op zeg!
Elia moet bilal vervangen snap sowieso niet waarom Bilal speelt.

13-09-2015 20:30

HarrieNak +8

Allemaal stemmen op Elia

13-09-2015 20:29

frankprins +3

Gewoon op 10 of rechtsback en dan karsdorp op 10. Anders gewoon op de bank.

13-09-2015 20:28

FRtim7 +0

val dood Krabbendam vieze onruststoker

13-09-2015 20:28

El-Fenomeno +9

Huntelaar vier penalty's op rij gemist, wat slecht zeg, gelukkig schiet Dirk ze wel binnen.

13-09-2015 20:28

marcel achterhof +82

hahahahahahaahah klaas jan stuntelkutje kan die weer janken.

13-09-2015 20:33

duitser +4317

Dost is hem al voorbij in Duitsland en Castaignos heeft vandaag in de Bild een 1 gekregen. (Een 1 in Duitsland is hetzelfde als een 10 in Nederland). Als die zo doirgaat streeft ook hij Huntelaar voorbij

13-09-2015 20:39

marcel achterhof +82

duitserr frankfurt is toch best een geweldige club in duitsland wij zijn er door uitgeschakeld in de jaren 80 meen ik bun kun cha wie kent hem nog geweldige shirts.

13-09-2015 20:42

duitser +4317

Een wat ze hier noemen 'traditionsverrein'

Maar zo heb je er wel meer in Duitsland.

13-09-2015 20:47

FRthistlefield +1

Kuyt Immers Toornstra en Kazim nooit meer opstellen.

13-09-2015 20:27

FRtim7 +0

jij snapt het ga morgen maar weer naar de lomp school daar hoor je thuis tenminste

13-09-2015 20:29

Tomasson +47

Ik had behoefte om te reageren maar doe het niet

13-09-2015 20:33

wimpie707 +0

je vergeet 1, kramer

13-09-2015 20:33

Turnbeutelvergesser +0

Op Kazim na mee eens.

13-09-2015 20:36

FRico12 +0

FRthistlefield nooit meer reageren op FR12.

13-09-2015 20:38

rickz +14894

Kazim speelde gewoon weer redelijk vandaag.

13-09-2015 20:38

onbekend +90583

Moet ook wel iets veranderen bij Bilal, want je ziet niks terug van zijn goede spel bij Heerenveen. Kwaliteiten heeft hij er zeker voor, maar het komt er niet uit op 1 goal na. Alsof hij zichzelf beperkt in zijn acties. Hopen dat Elia hem mee kan nemen in zijn niveau.

13-09-2015 20:27

Dicear +0

Hij is gewoonweg té gretig, waardoor hij zichzelf voorbij loopt en de simpele dingen fout gaan. Geef hem nog even tijd, hij speelt pas net voor het eerst bij Feyenoord een paar wedstrijden in de basis. Bovendien bij bijna alle doelpunten betrokken geweest, dus rendement heeft hij wel.

13-09-2015 20:29

stephanB +0

Wie zegt dat hij daarvoor is aangesteld? Krabbedam ga lekker golf kijken en laat ons lekker ballen. Is er al iets positiefs uit je mond gekomen? 12 punten uit 5 wedstrijden?!!???!!

13-09-2015 20:26

frankprins +3

Waardeloos spel??? Kuyt alleen maar penalty's, voor de rest niets????

13-09-2015 20:29

marcel achterhof +82

die werden vorig jaar 5x gemist

13-09-2015 20:36

marcel achterhof +82

tip kijk fc rijnmond daar slaan ze de spijker op de kop , gewoon volkomen mee eens mbt bilal

13-09-2015 20:26

Boya08 +0

Wat zeiden ze?

13-09-2015 20:26

marcel achterhof +82

dat bilal in feite niet goed genoeg is.

13-09-2015 20:32

El-Fenomeno +9

Castaignos trouwens twee maal gescoord, wie weet komt die straks nog wel bij Oranje maat.

13-09-2015 20:27

marcel achterhof +82

ik denk nog steeds dat die dat gaat halen , luuk de jong kon het niet aan bij gladbach en luk scoort aan de lopende band en staat basis bij frankfurt dan kun je gewoon wat heel simpel

13-09-2015 20:31

duitser +4317

Kreeg vandaag een 1 in de Bild (dat is in nederland een 10)

13-09-2015 20:41

MertinVanGeel +0

http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek

STEMMEN OP ELIA!!!!!

13-09-2015 20:26

JustInDelft +1745

Stemmen voor Elia op voetbal inside!!

13-09-2015 20:25

El-Fenomeno +9

Ben ik de enige die Karsdorp best voor El Ahmadi zou willen zien? En/of een Schuurman voor Toornstra/Immers? Bij Ajax spelen ook broekkies die achttien zijn in de basis voor spelers als Heitinga, Serrero en Schone, waarom kan dat bij ons niet?

13-09-2015 20:25

WillemvanHanegem21 +1

Helemaal mee eens !!

Karsdorp naast veijnovic .. #10 > gustafson of schuurman

En dan heb je echt een voetballende middenveld..

13-09-2015 20:30

rickz +14894

Wie wil jij dan als rechtsback zien Fenomeno? Van Beek? Centrum Botteghin - Vd Heijden?

13-09-2015 20:38

duitser +4317

Ik denk dat hij een hele goede rechtsback kan gaan worden. Als je kijkt hoe hij zich daar in minder dan een jaar tijd al heeft ontwikkeld...

13-09-2015 20:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties