Elia in basiself tegen Roda JC; Kramer en Botteghin fit

Elia in basiself tegen Roda JC; Kramer en Botteghin fit

Giovanni van Bronckhorst ziet geen redenen om Eljero Elia niet te laten spelen in de wedstrijd Roda JC - Feyenoord en start in de basiself van Feyenoord. Dit liet de trainer weten op de persconferentie, geciteerd door journalisten van RTV Rijnmond. De aanvaller kreeg vanochtend te horen dat zijn rode kaart, die hij opliep bij Jong Feyenoord, geseponeerd is. Naast Elia lijkt ook Michiel Kramer te kunnen spelen in de wedstrijd. De aanvaller viel afgelopen zondag geblesseerd uit maar is weer volledig fit, dit geldt ook voor verdediger Eric Botteghin.

Lees meer over
Eric Botteghin Michiel Kramer
Plaats reactie
666

valenciabeanz +0

....................Kramer...................
.........Elia...................Achahbar.....
....Vilhena.....Vejinovic.....El Ahmadi..
.....Kongolo...Botteghin...Van Beek...Karsdorp
......................Vermeer.................

18-09-2015 23:30

BradaF1 +271

Helemaal mme eens

19-09-2015 00:21

burny181803 +1

Laat gvd karsdorp rechtsback staan

18-09-2015 21:02

stephanB +0

GIO JE MOET HEM NIETEENS MEE LATEN DOEN MET DE BELOFTE!!!!

18-09-2015 17:18

arjenelhadidy +0

Wat een ozin had die dit seizoen al eens 90 min gemaakt?? Hij had 30 min gespeeld zondag dus logisch dat hij dan nog is minuten maakt bij de beloften maar dan moet je als speler niet in dat soort situaties komen. Als hij nu basis is vanaf zondag zal hij daar geen minuten meer maken

18-09-2015 17:20

Roan009 +91

Gast.. elia moest gewoon wedstrijd ritme opdoen, logisch dat die dan minuten maakt bij de beloften! Hij was gewoon een beetje dom.
COME ON ELIA!!

18-09-2015 19:06

feyenielz +0

Gewoon zo spelen:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vejinovic; Basacikoglu, Kramer, Elia

Bank:
Hahn, Van Der Heijden, Nelom, Vilhena, Toornstra, Schuurman, Achahbar

18-09-2015 17:12

HansM +0

Jij hebt er verstand van!

18-09-2015 17:15

Sean +0

Niet weer Bilal, die gozer doet echt gewoon niks. Dan liever Kuyt op rechts

18-09-2015 17:37

ernst H +4998

Zet Nelom maar op de tribune en Gustafson op de bank.

18-09-2015 18:16

JeTo28 +0

Juist jij snapt het zo zou ik het ook doen ! En mijn 3 wissels zouden bestaan uit (willekeurige volgorde) : vilhena, schuurman/achabar, jan-arie. Ligt eraan hoe de wedstrijd verloopt:) . Maar dat is mijn mening

20-09-2015 02:03

Vierkant +0

Gio als jij Elia gewoon in de basis zit speelt hij helemaal niet met de beloften mee pannekoek!

18-09-2015 15:31

Feyenoordridderkerk +1187

hahahahaha idd, waar ging het nu fout Gio hahaha

18-09-2015 15:37

kazan +1458

of hij nu tegen cambuur 1 of 2 of welk 11 tal dan ook speelde maakt niet uit,elia moet zorgen dat hij niet in zulke situaties terecht komt.

18-09-2015 15:46

Feyenoordridderkerk +1187

Ik zou jou wel eens willen zien als je voor 10e keer keihard tegen je achillespezen wordt geschopt, met een blessure eventueel tot gevolg, waar niet naar wordt gekeken en al helemaal niet voor wordt gefloten. Ik zou i.i.g. ook even verhaal halen zonder te slaan of schoppen. Maar we waren er niet bij dus laten we het maar snel vergeten.

18-09-2015 15:47

arjenelhadidy +0

Als het je werk is en je der dik miljonair door bent geworden kan je niet vergelijken bij de bier elftallen bij de beloften. Kopie der bij houden is wel zo handig is 100÷ Elia zijn schuld

18-09-2015 17:22

Dreeke +2

dus als iemand miljoenen verdient is ie verplicht constant geschop op zijn achillespezen maar voor lief te nemen?? KEEEEEEEEE................

18-09-2015 23:06

arjenelhadidy +0

Als het echt zo erg was had de scheidsrechter der wel wat tegen gedaan. En ja je moet je kopie gebruiken en anders maar laten wisselen. Want als hij nu 4 wedstrijden had kunnen spelen was dat heel duur geworden voor en potje zonder stres is het 2de. En als je er zoveel geld voor krijgt kan je daar best rekening mee houden in het belang van de club

19-09-2015 03:03

Dreeke +2

en DIT is dus typisch menselijk denken.....geen rekening houdend met natuurlijke instincten. Het instinct om uiteindelijk terug te slaan als iemand jou constant irriteerd met schoppen...

19-09-2015 18:17

arjenelhadidy +0

Ik zou zelf precies hetzelfde doen een hem vol op zijn bek slaan alleen ik heb niet de verantwoordelijkheid en is niet mijn vak. Ik irriteer mij ook wel is dood aan me manager maar als ik ook niet op zijn bek. Je moet gewoon je koppie der bij houden

19-09-2015 23:08

jesselecomte7 +0

Dat gebeurt bij mij elke zaterdag en ik sla toch ook niet?

18-09-2015 18:40

Dreeke +2

verschil is wel ff dat voetbal Elia zijn (dikbelegde) broodwinning is...een verkeerde schop en je carriere is naar de klote !!!

18-09-2015 23:07

nick_feyenoord +3369

Mijn ideale opstelling is:

DM: Vermeer
CV: Van Beek en Vd Heijden
Backs: Karsdorp en Kongolo
Middenveld: veijnovic Kea Kuyt (10)
Aanval: Elia Kramer Bilal (aanvoer voor de spits, twee buitenspelers)

Indien nodig uitzondering kazim voor sommige wedstrijden om oorlog te maken.

18-09-2015 15:23

Thejinxster +159

Zo had ik hem ook! alleen was toen vergeten keeper erbij te zetten. haha dus ben het 100% met je eens.

18-09-2015 15:34

Cuadrado +0

Liever Botteghin dan JAVDH

18-09-2015 17:06

Huub010 +1

Twee rechtspoten in het centrum zal gio nooit doen

18-09-2015 20:23

Feyenoordridderkerk +1187

Denk dat dit de meest ideale opstelling op papier is idd. Wie weet gaan we het zondag meemaken, ik denk dat er dan een groot feest uitbarst hier op FR12!

18-09-2015 15:38

TheNam3d +20

Enige wat ik anders zou doen is Vilhena in plaats van Kramer

18-09-2015 15:42

jahroon +0

Dit lijkt idd de ideale opstelling... Kuyt zal nu wel snel beter moeten gaan presteren. Ook hij zou op de bank moeten kunnen belanden...
Waar is die Gustafson eigenlijk? Dat was er toch evt ook eentje voor de tien-positie?

18-09-2015 17:09

arjenelhadidy +0

Kuyt zou op de bank kunnen als het echt moet maar voorlopig speelt hij gewoon goed!!!! Ja nou gaat iedereen janken maar wat werd er verwacht van Kuyt toen die terug kwam als je hem bij Liverpool en in turkije heb zien spelen en oranje doet ie precies het zelfde als nu. Keihard werken in dienst van het elftal. Maar nee voor al die jankerts verwachten in 1x dat hij net zo speelt als Elia maar dat heeft ie nooit gedaan kan die niet dit is zijn stijl en wist je toen die terug kwam dan had je hem niet moeten halen en zeket geen aanvoerder moeten maken

18-09-2015 17:26

jahroon +0

Slechtste passing statistieken zijn voor Kuyt. Zo goed speelt ie gewoon niet. Eerder bedroevend...

18-09-2015 17:37

arjenelhadidy +0

Ja maar is makkelijk zeggen aantal maar ik wil wel percentages zien dab zie je wat anders. En ja eerlijk wat wil je dan dat ie net als die andere hersenloze maar en tikkie breed of terug geeft alsjeblieft geef dan de meeste foute paasjes ooit maar maar zo is der wel gevaar en risico in je spel en dat l geeft een kans om te scoren.

19-09-2015 03:00

feyenoordfan3 +7

Het is toch ongelooflijk ook. Achahbar scoort bijna wekelijks in het tweede en kazim komt in vier wedstrijden amper tot een schot op doel. Vraag me oondertussen echt af wat de creteria moet zijn om eerste spits te worden, want met kwaliteit heeft het iig niets te maken..

18-09-2015 15:06

Feyenoordridderkerk +1187

Ach ja, die vraag stellen we ons al zo'n 3 jaar af voor de nummer 10-positie. Als je het zo bekijkt wordt het beleid wel goed doorgezet.....

18-09-2015 15:10

Toddemij +911

Die Elia moet niet alleen bij de beloften in dat soort situaties komen Dennis v Eersel. Dat geouwehoer daar hebben we niks an, De beuk erin en scoren, niks meer, niks minder.

18-09-2015 15:04

frbeeloo +1

Gio zegt dat hoor, tegen van eersel, en van eersel geeft dat even door.

18-09-2015 15:11

ComeonFR +7

als Karsdorp maar gewoon rechtsback staat. dan vind ik het best.

18-09-2015 15:00

Feyenoordridderkerk +1187

ja, dat is mijn angst nu weer geworden. laten we maar hopen dat de staf slim is en hem laat staan evenals Sven, Jan Arie en Terence. Die verdediging staat gewoon goed nu, niks aan doen dus!

18-09-2015 15:02

frbeeloo +1

Idd. En van beek als cv!

18-09-2015 15:11

Mavado +0

Mag toch hopen van wel. Sterkste man aan onze kant laatste wedstrijd

18-09-2015 15:14

lsimon +1248

Nou dat werd eens tijd. En nu gewoon met Kuyt achter de spits. En vervolgens kappen met elke week verschuiven.

18-09-2015 14:59

VakQQback-row +2

Laten we 't in hemelsnaam hopen, en Kuyt achter de spits..!

Komende wedstrijden zo blijven spelen en dr automatismen inslijpen..

Klaar met dat gehussel nou Gio..!

18-09-2015 14:50

adabracadraba +0

Het kwartje valt bij Gio na 5 wedstrijden.....

18-09-2015 14:46

VakQQback-row +2

Ja echt he..? Zie bovenstaand bericht..;)

18-09-2015 14:55

mrbee91 +2

Beter nu met 12 uit 5 ;)

18-09-2015 16:06

arjenelhadidy +0

Want gelukkig speelt de boer al wel het hele seizoen met het zelfde elftal in 020 en cocu in Eindhoven. Nee die zijn ook nog aan hey zoeken. En 5 wedstrijden verder en pas 2 na de transfer periode voorbij is niet zo gek hoor

18-09-2015 17:28

Scheveningert +1603

Krijgen we dalijk weer dat beek RB en botteghin RCV gelul

18-09-2015 14:41

TheNam3d +20

Nee joh dat heeft die geprobeerd en dat is duidelijk een 2e optie gebleken, daarnaast had iedereen het er hier ook over dat het tegen PSV goed was om het dicht te timmeren. Daarnaast was Karsdorp twijfelgeval tot het eind dus het was gewoon een logische gedachte wat alleen totaal verkeerd uitpakte.

18-09-2015 14:48

Feyenoordridderkerk +1187

Weet je, er hangt n prijskaartje aan Botteghin en een dik pak salaris, dat zal van bovenaf ook worden meegewogen vrees ik. ik hoop het niet, want het staat gewoon goed nu, maar ik ben er bang voor.

18-09-2015 15:03

Asstomouth +5

Positief blijven Hansie! Wij staan in mei met de schaal en beker!!

18-09-2015 15:18

Feyenoordridderkerk +1187

Altijd Amsterdammer hahahaha, de beker en schaal zijn voor ons in mei, leve Feyenoord 1!!!!!!!!!!

18-09-2015 15:19

kuipsfeer +0

Tuurlijk van geel wil dat zijn gekochte spelers spelen, goed of slecht....

18-09-2015 17:54

LeshmonQ +498

Zou hij dan Bilal laten banken of eindelijk toegeven aan Kuyt op 10?

18-09-2015 14:40

levifr1908 +87

Bilal Banken.. Kuyt gewoon op rechts denk ik :(

18-09-2015 14:47

TheNam3d +20

Kuyt gaat in de spits, Kramer liet ook niks zien.

18-09-2015 14:48

LeshmonQ +498

Haha stel je voor, dat kan ook nog.

18-09-2015 15:00

Feyenoordridderkerk +1187

Je kunt niet elke week iemand anders neerzetten als die 1 keer midner speelt of beter nog, niet weet te scoren, want dat was het. Qua spel deed hij gewoon goed mee.

18-09-2015 15:03

TheNam3d +20

Wel erg veel balverlies had hij, maar je hebt gelijk dat je niet elke keer alles om moet gooien. Dat doet Gio in principe ook prima telkens 1-2 wisselingen om de puzzel compleet te krijgen.

Vind het geen probleem hoor Kramer, maar er is veel te veel hosanna over hem omdat die nieuw is, ik hoop dat die stappen maakt want dat is wel nodig.

Karsdorp was ik daarnaast ook nog kritisch over in de voorbereiding door veel simpel balverlies, maar die gaat echt met sprongen vooruit.

18-09-2015 15:48

RVF +12377

Ik zie in heel veel opstellingen hier steeds Botteghin voorbij komen ipv Van der Heijden. Wat maakt dat diegene Botteghin beter vinden dan Van der Heijden?
Als ik kijk naar de voortzetting bijvoorbeeld vind ik VdH erg sterk spelen de laatste weken, en ook verdedigend staat hij volgens mij zijn mannetje.

Of kunnen jullie mij overtuigen dat Eric echt beter is?

18-09-2015 14:37

Wietse +24078

Botteghin is alleen een pure verdediger. Vind ik net als een Vlaar of Mathijssen het enige wat hij echt goed, misschien wel het beste van de gehele verdediging kan.

Ik vind het zelf stukken belangrijker dat een spelers naast redelijk verdedigen (hoeft niet extreem goed te zijn), juist goed is in de voortzetting. Daarom zou ik, net als jou, ook voor van der Heijden gaan. Sterker nog: ik had Botteghin niet eens gehaald. Behalve als je van plan was om 5-3-2 te spelen.

18-09-2015 14:40

Bati +39540

Ik schrok me wel kapot hoe sloom die v d Heijden wel niet is joh, aanvallend / opbouwend vind ik hem wel prima.

Zonder enige twijfel dat Botteghin verdedigend 3 klasse beter is!

18-09-2015 14:41

Feyenoordridderkerk +1187

Oneens, v/d Heijden is sneller dan Botje i.i.g. maar meningen verschillen.

18-09-2015 14:42

Bati +39540

Dan zijn wij het inderdaad oneens!!!

18-09-2015 14:43

Feyenoordridderkerk +1187

Botteghin is een middelmatige verdediger die leuk speelde bij PEC en Gruning. Totaal niet Feyenoord-waardig i.m.o. Echte verdediger,maar Sven is dat ook en sterker vind ik. Maar let maar op, Rick wordt geslachtofferd. Ben ik bang voor en dan kan Gio wat mij betreft...... liever de A's gaan trainen hahaha

18-09-2015 14:41

Bati +39540

Ricky wordt niet geslachtofferd joh, na zo'n geweldige wedstrijd tegen Willem 2 staat die echt wel weer in de basis hoor

18-09-2015 14:42

Feyenoordridderkerk +1187

Eerst zien Bati, ik ben er echt bang voor. De sponsors of financiers willen dat dure aankopen en met een dik salaris gaan spelen, die druk is er denk ik. Ik hoop het niet, zou de grootste fout van de staf zijn.

18-09-2015 14:45

gabelerus12 +163

Doe niet zo raar joh, waarom zou hij de beste speler van afgelopen wedstrijd slachtofferen van iemand die net weer fit is

18-09-2015 15:23

Feyenoordridderkerk +1187

Ik sta nergens van te kijken.

18-09-2015 15:25

Wietse +24078

Ik zou nog steeds met Nelom - Kongolo - van Beek - Kuyt/Karsdorp spelen. Ik ben eenmaal voorstander van opkomende backs en spelers in het centrum die het spel goed kunnen voortzetten ;).

18-09-2015 14:45

tomm +13

Een aanmerking vooraf: ik vind het lastig om hier echte uitspraken over te doen omdat hij nog maar een paar westrijden gespeeld heeft.

Met Van der Heijden komt de verdediging toch wat kwetsbaar op me over. Ik vind hem opbouwend niet bijzonder (Van Beek een stuk beter) en als het op de echte harde duels en dergelijke aankomt vind ik hem ook niet overtuigend en denk ik dat je uiteindelijk meer aan Botteghin hebt. Samen met Van Beek die opbouwend beter is lijkt dat me een uitstekende combinatie.

18-09-2015 14:50

feyenoordfan3 +7

Vreemd, want de opbouw van vdheijden is werkelijk dramatisch. Verspeeld knullig ballen, is traag en zijn crosspasses zijn lachwekkend. Hij heeft het geluk tussen Kongolo en vBeek te staan, daardoor valt het niet zo op, maar vdheijden is nog slechter dan Mathijsen in zijn nadagen..

18-09-2015 14:55

Feyenoordridderkerk +1187

Heel sterk overdreven, maar goed, dat mag je natuurlijk vinden.

18-09-2015 14:58

feyenoordfan3 +7

Je moet eens opletten hoevaak Kongolo en vBeek zijn geklungel corrigeren. Het is gewoon een hele matige verdediger.

18-09-2015 15:03

Feyenoordridderkerk +1187

Ik vind dat echt reuze meevallen en waarom? Omdat jij het vorige week al zei hahaha. Ik lette erop en zag direct een bizarre crosspass van hem hahaha. maar goed, zo hebben we allemaal onze voorkeuren. En ik zie echt totaal niks, maar dan ook echt niks in die Botteghin, echt niet, maar ja...

18-09-2015 15:05

feyenoordfan3 +7

Die eerste viel idd goed ja, de rest was weer net zo matig als anders. En ik zie je steeds schrijven dat het goed staat achterin, maar als willem2 een fatsoenlijke spits hadden gehad, hadden ze gewoon gescoord. Ze sneden er een paar keer makkelijk doorheen. Maar ik vind ook dat Kongolo daar had moeten staan en er een fatsoenlijke back werd gehaald. Het duo dat de minste kansen weggaf vorig seizoen, wordt uit elkaar gehaald. Zulke dingen zie alleen bij Feyenoord.

18-09-2015 15:15

Feyenoordridderkerk +1187

Klopt, ons beste duo sinds jaren.. Ik snap het ook niet.

18-09-2015 15:17

WeLoveFey +0

9 punten meer tegen dezelfde tegenstanders als voorgaand jaar... Als we nou ook nog eens goed gaan voetballen:-)

18-09-2015 14:32

190812010 +0

Nee joh, hoeft niet, gewoon de chelsea methode( uit de tijd dat het werkte). Resultatenvoetbal, 7 verdedigers "park the bus", counteren

18-09-2015 14:36

190812010 +0

Ben ik de enige die denkt dat Toornstra speelde omdat Gio wilde testen met Kuyt op 10. Door Toornstra op te stellen kon hij ruilen met Kuyt, Jens heeft volgend jaar natuurlijk het hele jar rechtsbuiten gespeeld.

18-09-2015 14:32

MijnFeyenoord94 +0 editor

Ik heb er zelf niet op die manier naar gekeken haha. Maar het zou kunnen, alleen heb ik liever bilal op rechts dan een middenvelder als toornstra..

18-09-2015 14:36

RVF +12377

Ik denk ook dat 190812010 dat ook bedoelde. Dat gio wilde kijken hoe het loopt met kuyt op 10 zodat hij Bilal er rechts in kan laten staan...

18-09-2015 14:38

MijnFeyenoord94 +0 editor

Dan vind ik het helemaal prima :p

18-09-2015 14:39

Jigsaw +10046

Zou goed kunne... Denk dat Gio t ook wel inziet dat ie nie veel toevoegd op de vleugels... Kuyt als rechtsback kan ook nie imo, want hij kan wel opkomen, maar ben benieuwd hoe hij het verdedigend doet... Loopt wel de hele tijd achter zn man aan (op Gaarias na dan), maar tackles in het strafschopgebied als spits??

18-09-2015 14:38

MijnFeyenoord94 +0 editor

In dit soort wedstrijden moet je (al helemaal) vam het aanvallende uit gaan, dus niet iemand die met zn man meeloopt iedere keer maar eentje die zn man iedere voorbij loopt

18-09-2015 14:40

Feyenoordridderkerk +1187

is dat jouw bankrekeningnummer trouwens maat?

18-09-2015 15:10

ChristianY10 +0

yess lekker. kramer en toornstra ook in de basis en het komt goed. zie liever ook botteghin ipv van van der heijden al doet die het ook prima

18-09-2015 14:30

Kevss +0

DIRK KUIJT moet banken.

18-09-2015 14:30

Kevss +0

Waarom word Achahbar zo behandeld? Hij is beter dan die fucking Kazim !! Heel jammer dit van Gio.

18-09-2015 14:29

Wietse +24078

Waarom worden/zijn Achahbar, Sleegers, Manu, Woudenberg, Verdonk en Boëtius als grof vuil behandeld sinds Van Geel in twee jaar tijd veel aankopen heeft mogen doen?

Als je de kansen voor bovenstaande spelers eens vergelijkt met de kansen die aankopen als Vormer, Goossens, Bakkal, Immers, Toornstra, Verhoek, etc. (toentertijd) allemaal hebben gehad, terwijl ze allemaal langdurig gestunteld hebben. Dan kan je concluderen dat Van Geel het veel belangrijker vindt dat zijn aankopen presteren, dan de spelers die de gehele jeugdopleiding van Feyenoord hebben doorlopen.

18-09-2015 14:39

Nindo12 +0

Ik had graag een type coach als "De Boer" gehad. Dan weet ik zeker dat er veel meer jeugdspelers de kans zouden krijgen. En geloof me die zijn nog beter ook!

18-09-2015 14:48

Feyenoordridderkerk +1187

Eens, we konden het weten, er is weer budget en de paniekaankopen komen er weer aan t.k.v. datgene wat ons uit de shit heeft geholpen. De opleiding staat op losse schroeven of althans, de opleiding niet , maar de gang naar de Kuip wel.

18-09-2015 15:11

danostimermanos +0

Denk niet dat Gio de guts heeft om Bilal te passeren.
Ik hoop ook dat dit gebeurt, want dan gaat Kuyt waarschijnlijk naar de 10 en gaat dat ten koste van Immers/Toornstra, wat ik overigens totaal niet erg vind.
Denk dat het opstellen van 2 snelle flankspelers met Kramer als spits het meeste resultaat gaat opleveren.
Hopelijk ziet Gio dat ook in. Ik zie het maar als positief dat er voorlopig niets wordt gemeld over Bilal of Kuyt.

Knallen zondag!!!

18-09-2015 14:26

D8_HET_NIET +0

Mooi om te zien dat iedereen het Karsdorp gunt. Maar vergeet niet dat hij verdedigend matig is en iedere wedstrijd een paar domme tackles maakt. Dat kost penalty's, kaarten en uiteindelijk punten. Aanvallend brengt hij wel veel. Zijn drive is mooi en hij heeft een aardige pass.

18-09-2015 14:25

Meekijker +4306

Verdedigend maakt hij bizar grote stappen hoor. Heeft heel veel doelpunten/uitbraken voorkomen al dit seizoen. Gevaarlijke tackles dat hoort bij t leerproces, zoals ie al met 1tje tegen Vitesse is weggekomen.

18-09-2015 14:27

Meekijker +4306

Elia-Kramer-Kuyt
-------Vilhena--------

18-09-2015 14:25

Ron-61 +3

Ok 1 keer dan

Elia- Kramer-Bilal

Kuijt

18-09-2015 14:31

Dee-010 +3946

Moet Elia gewoon niet eens in de belofte laten spelen, terwijl hij gewoon fit genoeg is.
Kuyt moet niet op de vleugel spelen, maar heb het idee dat Gio hem never vrijwillig uit de voorhoede haalt, laat staan uit de basis. Dit zal dus alleen gebeuren bij noodgevallen/blessures.

Jammer genoeg..

Toornstra doet het slecht, Immers doet het slecht, Vilhena presteert al een tijd goed maar in de basis... Ho maar.

Achahbar die niet de voorkeur krijgt boven een Kazim..
Achja, volgend jaar ofzo gewoon pleitten gaan, en hopen dat niemand het hem kwalijk neemt.
Want tja, als jeugdspelers weg willen worden ze al snel verraders genoemd.

18-09-2015 14:24

mart80 +1345

Wij hebben echt de sterkste selectie van Nederland en wij kunnen echt kampioen worden maar als Gio de poppertjes op de verkeerde plek blijft zetten hebbie geen klote aan die sterke selectie

18-09-2015 14:22

prono +2216

Dirkie Kuijt olee oleee

18-09-2015 14:19

Wietse +24078

Geloven jullie het zelf dat Gio de ballen überhaupt heeft om OOIT Kuyt te passeren? Absoluut niet. Dit gaat gewoon ten koste van Bilal. Dit terwijl ik Bilal meer vind toevoegen dan Kuyt.

Maar ik heb begrepen dat aankopen boven (eigen) talent gaat en dat Kuyt eeuwig krediet heeft, gezien zijn verleden.

Gio heeft ook gezegd dat Achahbar geen speeltijd gaat krijgen de komende tijd, want hij heeft zes (vleugel)spitsen voor zich! Ook hier geldt dus weer: aankopen van Van Geel, gaan boven eigen talent. Ik had Achahbar OF voor OF achter Kramer geplaatst. Richards kan er niks van.

Je ziet het ook weer gebeuren op het aanvallend middenveld positie. Er wordt getwijfeld tussen Immers en Toornstra. Het gaat NOOIT over Vilhena.

En tot slot viel het me op dat Karsdorp bijna gepasseerd was, zodat Botteghin in het centrum kon staan. Van Beek zou dan naar de rechtsback positie gaan.

18-09-2015 14:15

WSNBM +2130

Met betrekking tot Kuyt en de nummer 10 positie had ik ook nog wel een opvallende suggestie. Als men Kuyt toch perse NIET op de bank wil zetten, waarom wordt er dan niet eens geprobeerd met Kuyt op Rechtsback en Karsdorp op 10? Kuyt op 10 lijkt me geen succes worden net zoals Kuyt op de linker of rechter vleugel...

18-09-2015 14:19

Wietse +24078

Mijn ideale opstelling is niet voor niets:

Elia ---------------------- Achahbar ---------------------- Bilal (Kramer; Kuyt)
------------- Vilhena -------------------- Karsdorp ------------ (Toornstra)
---------------------------- Vejinovic ----------------------------- (El Ahmadi)
Nelom --------- Kongolo --------- van Beek --------- Kuyt (van der Heijden; Botteghin)
---------------------------- Vermeer ------------------------------ (Hahn)

Ik had zelfs Sleegers en Boëtius verlengd, en Schuurman, Woudenberg en Verdonk speelminuten gegeven in de bekerwedstrijden.

18-09-2015 14:25

Dee-010 +3946

EN zoals zo vaak ben ik het weer helemaal met je eens.

18-09-2015 14:27

Frankster +20962

Ziet er mooi uit op papier maar je wordt volledig overlopen op het middenveld en Kea is belangrijk op het middenveld

18-09-2015 14:31

Dee-010 +3946

In deze eredivisie word je met dit middenveld helemaal niet overlopen. Karsdorp heeft loopvermogen, Vilhena heeft loopvermogen, Marko wat minder.. Maar voetballend kun je dan wel echt creativiteit verwachten.

En dat in combinatie met deze voorhoede, kan je mooie dingen verwachten. Aangezien Elia en Achahbar 'echte' voetballers zijn.

18-09-2015 14:35

Frankster +20962

Dan mis je nog Kea die geweldig was laatste keer. Bij balbezit is dit een leuk elftal

18-09-2015 14:41

Dee-010 +3946

Hij was laatst wel goed ja naar omstandigheden. In de zin van.. Dat hij helemaal geen aanvallende middenvelder is die opduikt in de 16. Je kan beter Marko en hem omdraaien.

18-09-2015 14:43

Frankster +20962

Nee karim is een controleur. Beter gaan we ook weer met de punt naar voor spelen.

18-09-2015 14:45

Beavesk +24

Van benthem maar in de verdediging zetten

18-09-2015 14:14

FRFriesland +13422

Haha die verklaart alle doelpunten van de tegenstander ongeldig

18-09-2015 14:20

ElPanzeFr +21342

Neem aan dat Karsdorp gewoon basis blijft, en voorin Elia-Kramer-Kuyt

18-09-2015 14:14

CROOSWIJKER +14721

Het zou wat zijn als elia zondag een rode kaart krijgt. Ik denk dat de scheidsrechters de komende tijd goed op hem zullen letten.

18-09-2015 14:13

matjeFeyenoord +3

Hopelijk Kuyt op 10, rechtsvoor kan die niet

18-09-2015 14:12

keescf +26364

Doe alsjeblieft dit: Achahbar - Kramer - Elia
Kuyt op 10

18-09-2015 14:09

Larsfeyenoord18 +10571

Nee. Achabar is geen buitenspeler

18-09-2015 14:11

keescf +26364

Klopt en Kazim is een kut spits, kuyt bakt er geen kut van op rechts en bilal is fucked

18-09-2015 15:04

Jans-scf +2388

Dus onzichtbare kuyt weer basis dus?

18-09-2015 14:08

Tomasson +47

Yep.........en scoort

18-09-2015 14:16

Wietse +24078

...... misschien uit een penalty.

18-09-2015 14:16

Tomasson +47

We hebben er vorig seizoen een hand vol gemist, dus zo simpel is dat niet....

18-09-2015 15:54

Wietse +24078

Ligt eraan wie je ze laat schieten, haha en wie er keept. Tegen Cillessen kan iedereen scoren en Kuyt schiet ze er tot nu toe goed in haha. Een Kramer, Toornstra of Karsdorp zouden ze ook allemaal maken verwacht ik, maar de rest..

18-09-2015 15:58

Tomasson +47

Toornstra heeft ook al gemist ;)

18-09-2015 16:00

SupportYourLocals +5

Doe mij maar de volgende aanval:
Elia - Kramer - Bilal

Kuyt op het middenveld.

18-09-2015 14:08

Tomasson +47

Wil ook wel eens zien.....

18-09-2015 14:15

Tomasson +47

Vejinovic en El ahmadi daarachter

18-09-2015 14:16

PindakaasFR +133

Nu nog de positie achter de spits veranderen en we kunnen gaan knallen.

18-09-2015 14:07

FRach +1

Ten koste van wie gaat elia starten? Niet geheel onbelangrijk lijkt me?

18-09-2015 14:06

190812010 +0

Bilal waarschijnlijk

18-09-2015 14:07

PindakaasFR +133

kuyt zal er nooit uitgaan denk ik..

18-09-2015 14:08

08-FR-08 +2598

Ben ik de enige die de eerste helft tegen Willem II gewoon een behoorlijk goed niveau vond hebben? Zo vreselijk slecht was het absoluut niet. Tweede helft was wel zeer pover. Als je zo speelt als in de eerste 45 min. tegen Roda en de kansen wel benut win je gewoon met 1-3. Achterin hebben we het aardig op orde.

18-09-2015 14:05

SupportYourLocals +5

Hou dat maar op 0-3. Zie geen reden waarom we roda laten scoren tegen ons.

18-09-2015 14:06

prono +2216

De 1e helft was prima. Als we met 3-1 voor hadden gestaan in de rust, zou je niemand horen. De 2e helft was niet om aan te gluren.

18-09-2015 14:16

Lexaanse +0

Ik heb liever kazim samen met kramer dan alleen kramer of kazim.

18-09-2015 14:05

CowboyJos +0

Kazim en kramer kunnen niet op de flanken.

18-09-2015 14:06

keescf +26364

Kazim is facking ruk man ongelofelijk dat mensen fan van die debiel zijn. 100x liever Achahbar

18-09-2015 14:09

Lexaanse +0

Toch houdt ie 2 mensen bezig en maakt ruimte voor de andere dus kan je kramer zo goed benutten als diepe spits

18-09-2015 15:35

prono +2216

Met alle respect, maar dat Roda stelt geen reet voor. Daar moeten we echt van winnen.

18-09-2015 14:02

CowboyJos +0

Klopt maar zondag liet Feyenoord al zien dat het gewoon nog niet kan voetballen en das een gevaar.

18-09-2015 14:03

prono +2216

Daar heb je gelijk in. Maar punten verspelen bij zo'n matige ploeg zou echt een aanfluiting zijn.

18-09-2015 14:06

eno4 +4860

Achterin moeten er 3 plekken zeker zijn: Kaesdorp RB, van Beek RCV, Kongolo LB. LCV mogen Botteghin en VDH uitvechten. Dat je in nood kunt schuiven is mooi, maar alleen bij nood aub.

Gio, lees je ff mee?

18-09-2015 14:01

CowboyJos +0

Vind Eric een hele toffe gozer maar denk dat Jarie voor nu een betere keuze is.

18-09-2015 14:01

eno4 +4860

Denk ik ook. Even de tijd geven, zijn momenten komen nog wel.

18-09-2015 14:06

fr21 +873

Vind dat Kongolo zijn basisplek nog niet heeft verdient hoor, wat mij betreft vechten kongolo, botteghin, vd heijden maar de LB en CV uit

18-09-2015 14:02

CowboyJos +0

Nee joh Kongolo doet het prima. Arie kan geen back spelen. Eric weet ik niet.

18-09-2015 14:04

eno4 +4860

Kongolo verdient juist een plekje. Eigen jeugd, kwaliteit, stabiel op LB. Nee, laat de nieuwkomers het voorlopig maar even uutvechten. En als je dan moet schuiven heb je voldoende opties.

18-09-2015 14:06

CowboyJos +0

Schandalig hoe ze Anass behandelen

18-09-2015 14:00

eno4 +4860

Wollah bilah ik zweer je vadermoederdood

18-09-2015 14:01

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Mensen binnen Feyenoord zien niet in wat voor Groeidiamant ze in huis hebben.
Gio dom en weet het beter dan wie dan ook.
Stel hem is op dan zul je zien dat hij je uitbetaal

18-09-2015 14:03

klompus88 +20272

Hoop dat ie nog een kans gaat krijgen maar vrees van niet

18-09-2015 14:06

FRlegend +17020

En kortzichtig, want Anass heeft veel kwaliteiten.

18-09-2015 14:06

08-FR-08 +2598

Achabar had gewoon nooit moeten bijtekenen. Hij kon weten dat Kuyt er bij is en er een nieuwe spits aangetrokken zou worden toen hij tekende.

18-09-2015 14:07

FRlegend +17020

Anass heeft itt heel veel voetballers wel clubliefde. Dat nekt hem nu in principe.

18-09-2015 17:04

El-Fenomeno +9

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

18-09-2015 14:00

WP87 +0

Betekend dit nou dat Botteghin ook basis start? Want dit zou zo zwaar onterecht zijn voor Karsdorp.

18-09-2015 13:57

Feyedaantje +147

Hoop het niet. Met Karsdorp breng je aanvallend veel meer.

18-09-2015 13:58

FR-JJN +12867

zou absoluut dom zijn, tenzij het voor vd/ Heijden is.

18-09-2015 13:58

CowboyJos +0

Jarie is naar mijn mening beter dan Botteghin

18-09-2015 14:00

FR_JOS +508

het is jan arie jari is jari schuurman

18-09-2015 14:07

FR-JJN +12867

hij bedoelt ook J-arie

18-09-2015 14:32

FR_JOS +508

Snap ik maar ik denk ik zeg het even. Kan de verwarring begrijpen met de voornamen

18-09-2015 15:47

FR-JJN +12867

ik dacht eerst precies hetzelfde als jou idd....

18-09-2015 16:34

FR-JJN +12867

vd heijden heeft veel domme overtredingen nodig, houd heel veel vast en is erg traag.ik had het idee dat Botteghin net wat rustiger en slimmer is, al heb ik hem nog niet vaak kunnen beoordelen.

Zolang van beek, karsdorp en kongolo maar niet hoeven te wijken.

18-09-2015 14:07

WP87 +0

Vd Heijden vind ik een beetje een ondergewaardeerde speler. Is goed stabiel en hoor je bijna niet in een wedstrijd, wat voor mij een positief punt is.

Karsdorp zie ik zelf graag op de positie van Vejinovic en hij dan weer op 10.

18-09-2015 14:00

FR-JJN +12867

waarom niet karsdorp op tien, en vejinovic waar ie nu staat?

vejinovic komt body tekort voor tien denk ik

18-09-2015 14:08

WP87 +0

Maar hij komt juist body tekort om zich te redden op een verdedigende positie en Karsdorp is een typische box-to-box speler.

18-09-2015 16:04

FR-JJN +12867

hij moet imo voor el ahmadi, en achter de nummer tien spelen.

wat betreft karsdorp wel met je eens.
Volgens mij kan je die knul zelfs nog op doel zetten of in de spits.

18-09-2015 16:25

RoedGoelliet +1

Hij is alleen fit, wordt niets gezegd over een basisplaats.

18-09-2015 14:00

Feyedaantje +147

Elia en Bilal op de flanken, maar zal wel weer Kuyt worden. Kuyt moet op 10, of Vilhena daar. En Immers gewoon bankie laten.

18-09-2015 13:57

Feyenoordridderkerk +1187

Slechts n prognose, maar vaak zitten ze er verdacht dichtbij:

http://www.whoscored.com/Matches/956937/Preview/

1-3 denken ze......... Blijft koffiedik kijken natuurlijk, maar in principe zou dit moeten kunnen.

18-09-2015 13:56

0180 +246

Hoe serieus is dit dan:

"Michiel Kramer is fit en kan zondag spelen in Limburg. #rodfey Dat geldt ook voor Botteghin. Elia start zondag in de basis."

18-09-2015 13:52

0180 +246

met name dat laatste stukje over Elia begint basis

18-09-2015 13:52

Feyenoordridderkerk +1187

Klopt, Gio zegt alleen dat hij kan spelen, maar dat kan ook als invaller. vrees weer hetzelfde scenario als vorige week als ik eerlijk ben en ik hoop met echt veel hoop dat Rick gewoon mag blijven staan.

18-09-2015 13:54

Marco1968 +0

3 punten, rest boeit niet...

18-09-2015 13:52

Feyenoordridderkerk +1187

Oké Gio dus:

Vermeer, Karsdorp, Van Beek, v/d Heijden, Kongolo, Vejinovich, Kuijt, El Ahmadi, Elia, Kramer, Bilal

Liever Vilhena erin voor Kuyt, maar gebeurt toch niet dus ik zet t maar direct zo neer.

18-09-2015 13:52

eno4 +4860

Hoop Kuyt voor Bilal en vleugels wisselen. Vilhena op 10.

18-09-2015 14:03

Feyenoordridderkerk +1187

Kuyt komt geen vent meer voorbij aan de zijkanten, ik blijf vertrouwen op Bilal, die moeten we juist nu kansen blijven geven, die is jong en heeft vertrouwen nodig, dan komt het vanzelf. Tonny zou ik dan ipv Kuyt het liefst zien, maar gaat niet gebeuren aankomende 8 maanden.

18-09-2015 14:05

eno4 +4860

Ik snap je punt van vertrouwen, aan de andere kant is Kuyt veel belangrijker voor het elftal dan dat wij zien. Waarom Kuyt en daarmee ook Vilhena even het vertrouwen geven? En met Kuyt op rechts komt er meer ruimte voor Karsdorp. Met Bilal heb je weinig aan Karsdorp zijn diepgang. Die eindigt altijd al op en over de achterlijn.

18-09-2015 14:09

Feyenoordridderkerk +1187

Kuyt is over zn top qua spel, niet qua importantie, dat ben ik met je eens, maar voetballend ben ik erg geschrokken. Zeker bij Feyenoord wordt er van een speler al meer verwacht op de 1 of andere manier, lijkt wel alsof ze bij ons twee keer zo hard moeten werken en dat lukt volgens mijn iet meer. Daarbij investeer ik liever in een jongen van 21 dan in iemand van 35. Of laat ik het anders zeggen, laten we van elk selectielid gebruik maken, is wijzer, want dit houdt Kuyt echt niet meer vol bij ons, zo lijkt het.

Wat die diepgang betreft. Ik ben oude stempel en voorstander van zorg dat je je talen waar je voor staat eerst onder controle hebt, verdedigen dus en laat die rechterspits zijn werk doen, is 100 jaar goed gegaan dus waarom nu opeens niet?

Vilhena hoop ik dat die snel een mooie club vindt, want die wordt genaaid bij ons.

18-09-2015 14:13

CowboyJos +0

Laat dit nou eens de vaste opstelling worden :

Elia-Kramer-Bilal
Kuijt
Vejinovic-KEA
Kongolo-Arie-Beekie-Karsdorp
Vermeer

Kuijt als schaduw spits betekend geheid doelpunten.

18-09-2015 13:51

Feyenoordridderkerk +1187

hahahahaah precies hetzelfde ik

18-09-2015 13:52

0180 +246

Toch niet weer Bilal

18-09-2015 13:53

Feyenoordridderkerk +1187

We hebben geen andere rechtsbuiten maat, want Kuyt voldoet daar niet en ook Jens niet dus blijft er weinig over.

18-09-2015 13:54

0180 +246

Ja maar kom op, iedereen is toch beter dan Bilal op die positie, ik zie echt werkelijk Kuyt op die positie of Jens idd. En ik zag vandaag ook nog een opstelling met Anass erin, misschien ook wel het proberen waard.

Maar Bilal moeten ze echt mee kappen, die verneukt zoveel aanvallen, doet gewoon pijn aan mijn ogen.

18-09-2015 13:57

Feyenoordridderkerk +1187

Vorige week was minder, maar hij probeerde tenminste wat. Kuyt speelde alles achteruit en risicoloos. Bilal heeft duidelijkheid nodig, een vaste plek dus rechtsbuiten. Dan zullen we een betere Bilal gaan zien.

18-09-2015 13:58

0180 +246

Ik ben er klaar mee, ik begrijp alleen niet hoe jullie het nog volhouden haha

18-09-2015 14:06

Feyenoordridderkerk +1187

hahahahaha, zoals gezegd wordt hij er sws niet beter van dan een 35-jarige die over zn top heen is. Bilal kan het wel, maar heeft vertrouwen nodig.

18-09-2015 14:08

0180 +246

Ik hoop dat hij tegen Roda en de wedstijden daarop de sterren van de hemel speelt, want Gio zal hem vast wel weer opstellen, maarja je weet hoe ik er over denk..

En laten we hopen op het beste.

18-09-2015 14:14

Feyenoordridderkerk +1187

idd laten we dat maar hopen en hij kan altijd nog wisselen, dat geeft hoop toch ?!

18-09-2015 14:20

0180 +246

Ja maar ja hoeveel kansen moet die gozer krijgen? Ik wil gewoon meteen sterk beginnen en dat heb ik met Bilal nog geen een x gezien.

Hij staat altijd mooi vrij (misschien omdat hij ook ongevaarlijk is) maar zodra hij het warm wordt en hij moet de bal pasen schiet hij tegen zn tegenstander aan.

Gaatie truukjes doen, en verliest de bal daardoor.

Njaa ik hou maar op, het is vrijdag nog een uurtje werken en dan snel aan de gele rakkers kameraad.

18-09-2015 14:25

Feyedaantje +147

Bilal doet best prima hoor. Nu alleen.nog op rechts laten.

18-09-2015 13:59

MatedeorFR +13

Bilal vind ik ook gewoon prima, zo slecht doet die het nou ook weer niet.

18-09-2015 13:56

Feyenoordridderkerk +1187

Als Bilal nu gewoon eens mag blijven staan i.p.v. dat heen en weer schipperen met Kuyt, dan is de kans van slagen al veel groter.

18-09-2015 13:57

0180 +246

Kom op man, dit meen je toch niet serieus. Want ik vindt hem zwaar slecht, en echt elke wedstrijd weer.

18-09-2015 13:58

Feyenoordridderkerk +1187

Meningen verschillen :)

Ik vind Kuyt als een dweil spelen, zowel links als rechts.

18-09-2015 13:59

0180 +246

Ja ik ook, maar heb ik toch liever dan Bilal..
Mocht hij weer in de basis staan, let eens even op Bilal.

18-09-2015 14:00

Feyenoordridderkerk +1187

hahaha, denk je dat ik niet weet wat hij doet. Bilal moet schipperen tussen links en rechts omdat Kuyt het niet meer kan aanlopen. Laten we daar eerst eens naar kijken.

18-09-2015 14:03

QuistA +0

Hij speelt goed op rechts. Behalve dat zijn voorzetten drama zijn. Gaat hij goede voorzetten geven heb je een wereldspeler op rechts. En op links ook. Dan kan het leuk gaan worden.

18-09-2015 13:57

0180 +246

Niet bij Feyenoord, misschien in de tijd bij Heerenveen. Maar bij Feyenoord lukt het niet.

18-09-2015 13:59

Komtgoed +1218

Bilal speelt inmiddels.wel met vuur hoor. Hij moet nu gewoon die bal langs zn tegenstander voor de pot pleuren. Wordt beetje zuur van die ballen die hij tegen tegenstanders knalt. Dan nog liever Jens die gewoon een vroege voorzet heeft maar wel op Kramer zn kop.maar ja wat dat nou met Dirk? Die speelt niet zo lekker eigenlijk. Hopen maar op 2 pongels voor m

18-09-2015 14:11

0180 +246

Ja precies gek wordt je daarvan, dan heb ik ook nog liever Jens.. En Dirk ja, ik hoop dat het er nog uitkomt haha ik zie hem niet zo snel naar de bank verkassen.

18-09-2015 14:16

vanpersie-fan +1028

Dit zou mijn opstelling zijn:

Elia-Achahbar-Kuyt
Vilhena
Kea-Vejinovic
Kongolo-Botteghin-V.Beek-Karsdorp
Vermeer

18-09-2015 13:57

ELLAS +0

Waarom zou hij hem moeten passeren dan?

18-09-2015 13:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties