Kramer: ''Kazim slachtoffer van sensatiebeluste mensen''

Kramer: ''Kazim slachtoffer van sensatiebeluste mensen''

De pier van Hoek van Holland is de plek waar Feyenoord-spits Michiel Kramer zijn keuzes overdenkt. ''Soms moet je even bij de dingen stilstaan, tot rust komen'', vertelt de aanvaller, die een contract in Dubai tekende maar nu zijn droom leeft in De Kuip

''Vooral voor mijn vader vind ik het prachtig. Ik had ook wel die droom, natuurlijk, maar ik ben er nuchter onder. Ik leef niet zo in de emoties'', aldus Kramer in Voetbal International. Hij speelde Colin Kazim-Richards uit de basis. ''We zitten naast elkaar in de kleedkamer, ik mag Colin heel erg. Hij is eerlijk, emotioneel en ja, ook licht ontvlambaar. We lijken veel op elkaar.''

''Dat iedereen nu over Colin heen valt, is onterecht. Die gast is superbelangrijk voor ons en zet het teambelang altijd boven zijn eigen persoon. Maar sensatie wordt gewaardeerd, hè? Mensen smullen ervan. Daarvan is hij nu de dupe. Dat vind ik kwalijk. Hij is sterk genoeg om hiermee om te gaan, maar ga er maar aanstaan als heel Nederland over je valt en een deel van je eigen publiek je uitfluit.''

Druk voelt Kramer niet. ''Wat is druk? Voor mij is het vaderschap een druk. Dát is pas een verantwoordelijkheid; zorgen dat je kinderen een toekomst kunnen opbouwen. Niet dat ik er dit seizoen 25 of 30 moet inschieten. Die drang is bij mij zo aanwezig dat ik mezelf al genoeg druk opleg. Ik wil de beste persoon worden die ik kan zijn. Daar heb ik voetbal bij nodig. Daarvoor doe ik alles op het moment dat ik in het veld sta. Ik vind dat een honderprocentkans er altijd in moet. Als dat niet gebeurt, baal ik gruwelijk. Maar dat is over als ik thuis ben en die kleine zie.''

Lees meer over
Michiel Kramer
Plaats reactie
666

FF13 +609

Ik vind dat je pas aan het eind van het seizoen Kazim mag uitfluiten. Hij speelt nu in een Feyenoord shirt en die moet je steunen en niet uitfluiten. Ja het is soms een vervelend ventje met haantjes gedrag maar zo is die nou eenmaal en deal with it. Dat is mijn mening ; -)

09-10-2015 21:47

kiperiets +4

Snik,..snif...huilie,..huilie...
Wat een bla,bla,bla verhaaltje zeg, het kweil loopt van m'n scherm af.
Eerst maar is afvragen waarom heel Nederland over die malloot heen valt en waarom die uitgefloten wordt, in ieder geval niet om zijn voetbalkwaliteiten want die heeft hij niet.

Opzouthe met die domme Maori.

08-10-2015 15:22

Meent +6491

Het was te gek voor woorden dat Kazim werd uitgefloten!
Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken toen dat gebeurde.
En dan te bedenken dat 2seizoenen terug de hele Kuip op de banken stond voor een Heerenveen speler.
Als iemand kut speelt mag dat best gezegd worden.
Maar als je iemand die invalt gelijk denkt uit te moeten fluiten ben je per ongeluk bij de verkeerde club beland.

07-10-2015 20:37

spiritouderkerk +0

Kazim is inderdaad geen hele goeie voetballer maar zoals hij werd uitgefloten... Mag nooit meer gebeuren!

07-10-2015 17:19

FRintelligentsia +2308

Precies dit! helemaal mee eens!

07-10-2015 17:59

feyenoordkorsou +0

Kazim en Kramer zijn allebei hele matige voetballers. Geen van beide is Feyenoord-waardig. De een doet heel stoer en de ander kopt er af en toe een bal in en doet domme dingen. Kunnen we aub op zoek naar een echt goede spits, een killer ala van Hooydonck, Guidetti, Pelle. Met zon killer wordt het tegen de Graafschap nooit spannend, maar sta je (Guidetti bv) tegen Vitesse in de rust met 3-0 voor.

07-10-2015 16:27

spiritouderkerk +0

Veel leuker joh als je meer spannende wedstrijden hebt. Haha.

07-10-2015 17:18

Zyzz +4

Als jij ff het geld overmaakt voor een type ala vhooijdonk pele guidettie word tie per volgende transfer window in de kuip afgeleverd

07-10-2015 18:16

Zyzz +4

niemand heeft je ook iets gevraagd XD

07-10-2015 19:14

Zyzz +4

Ik hou van je weet je tog? (Nohomo)

07-10-2015 21:13

ruudgeels +196

Allemaal door die bolle JD.Schouten. Zit iedere Kazim belachelijk te maken

07-10-2015 16:11

FeyenoordXL +0

Een grote dikke dwerg is die Stouten

07-10-2015 19:19

edward09 +5

Nuchtere gozer. Kunnen velen nog een puntje aan zuigen.

07-10-2015 16:08

Frans538 +650

Kazim is gewoon een hele goede gozer met een topmentaliteit!
Met zo iemand erbij wordt je kampioen!
Steunen die gozer!!

07-10-2015 15:37

Bartje +960

Kan iemand dit voor me vertalen?
"Ik leef niet zo in de emoties"
"Hij is eerlijk, emotioneel en ja, ook licht ontvlambaar. We lijken veel op elkaar."

Lijkt mekaar een beetje tegen te spreken.

07-10-2015 15:24

wesa +0

lulle om het lulle

07-10-2015 15:32

Brahma +5263

Je kan emotioneel reageren.
Of je kan in de emoties leven dat is een wereld van verschil.
Voor Kramer en Kazim geld duidelijk het 1e.

07-10-2015 18:46

Mindstormer +0

Goed signaal dat ze het voor elkaar opnemen, lijkt erop dat er een heel hechte groep staat.

07-10-2015 14:45

Highvleet +1

Kazim heeft vorig seizoen zich zijn benen uit zijn reet gelopen. Dat hij geen spits was, wisten ze bij Feyenoord. Hij is niet goed, maar doet zijn stinkende best. Wellicht met wat support hebben we er nog wat aan de komende wedstrijden.

07-10-2015 13:17

JDJ +17982

Het ligt niet zozeer aan Kazim als wel aan de mensen die hem een contract geven en opstellen. Als Van Geel mij een contract geeft Gio mij opstelt doe ik ook mijn best, waarom niet (ook al heeft het team of de club helemaal niets aan mij).

07-10-2015 13:56

Highvleet +1

Dat ben ik met je eens. Alleen kan die gast er niks aan doen. Hij is gewoon niet beter. Maarja als hij er dan in staat moeten we gewoon hem 'helpen' boven zichzelf uit te stijgen. :)

07-10-2015 15:04

KampenFR +0

Kazim moet gewoon gaan voetballen en niet 5x per wedstrijd met zijn benen wijd in middencirkel zitten en zijn armen omhoog, niet met de ballenjongen in gesprek of de linksback van de tegenstander moed in praten..

Los van het feit dat hij zijn ego groter maakt dan het clubembleem bij wisselbeurten en iets met bidons en misplaatste schietbewegingen na een intikker.

07-10-2015 15:59

FeyenoordXL +0

Serieus Xd? Mag hij wel zn voetbalschoenen aan of moet hij voor jou op zijn sloffen het veld opkomen. Drie stappen vooruit en twee naar links.

De hele voetbalwereld zit vol met mensen die even willen opdrukken/ bidden of hun vingers tellen. Als je serieus daar een probleem van maakt bij iemand die nog nooit rood heeft gepakt (en dus feitelijk nog nooit zijn team benadeelde) ben je nog verder van het pad af dan JD 'Remiadwerg' Stouten.

07-10-2015 19:22

KampenFR +0

Dan zijn we er, XL. Ik heb niets maar dan ook niets met die voetbalwereld. Ga jagen op die volgende bal die er in moet.

Daarom ben ik wel een fan van Kramer. Doet waarvoor hij in het veld staat en viert zijn goals met medespelers en Legioen.

Als Kazim al eens scoort, zie je onmiddellijk het enorme verschil in ego. En die slachtoffermodus waar hij nu in zit is ook alleszeggend. Karakterloze Calimero met Bambi ogen.

08-10-2015 10:02

0105314fEyEnOoRd +0

Geef kazim gwn een kans dan komt alles goed

07-10-2015 13:14

feyenoordkorsou +0

Nog een kans? Hij heeft al zoveel kansen gehad en verpest....

07-10-2015 13:16

Sinister +13057

Hebben we roda uit gewonnen?

07-10-2015 22:03

FR-liefhebber +422

Bij Excelsior? Prima!

07-10-2015 14:15

Mensini +14598

Een 90% kans mag er ook in...

07-10-2015 12:30

020sucks-for-real +0

Joh weet je wat het is?

Als Kazim een speler was die vaak scoorde
Dan hoorde je hier ook bijna niemand over hem klagen. Ook al heeft hij af en toe z'n dingen.

Maar hoe dan ook
Als je een Feyenoord supporter bent dan hoor je een Feyenoord speler niet uit te fluiten
Punt uit !

07-10-2015 12:27

ReneKasia74 +3

Een speler van 'jouw' team hoor je idd NOOIT uit te fluiten. Of misschien als diegene de kantjes er vanaf loopt.

07-10-2015 13:18

FR4Ever +2

En 3 wedstrijden ervoor werd Kazim nog toegezongen bij z'n wissel. Ik snap het echt niet. Wat kan een mens toch debiel doen...

07-10-2015 12:17

Weef +9085

Nou nou, slachtoffer gaat wel ver... Hij heeft het voor een groot deel aan zijn eigen gedrag te danken dat hij nu onder een loep ligt. Dat er vervolgens van alles en nog wat geschreven en geroepen wordt, vaak zonder enige basis, is wel kwalijk, maar laten we niet doen als de arme jongen er niets aan kan doen.

07-10-2015 12:15

feyenoord_delft +6033

Mooi om al die reacties te zien hier hoe iedereen met elkaar maar lomp mee zit te praten. Kazim is volgendjaar weg en heeft dan lekker ze zakken gevuld. Wat zal hij dan hard lachen, en jullie maar zitten met je studie financiering en Feyenoord supporten via een illegale stream.

07-10-2015 11:39

ReneKasia74 +3

Hoezo? Studie financiering? Niet iedereen studeert of is werkeloos!

07-10-2015 13:20

Bbird +0

Hij tekende geen contract in Dubai, maar in Abu dhabi.

07-10-2015 11:33

vlo +7071

Ik bedoel kazim

07-10-2015 11:30

vlo +7071

Ik vind Kramer een speler zonder passie , lui , niet gedreven....doet zijn ding , that"s it !
In die zin heb ik veel meer met Karim.

07-10-2015 11:29

Facta +0

ja..... met Karim? Je houdt er altijd een bijzondere mening op na.......


Hij doet zijn ding? Gelukkig maar zou ik zeggen, want "zijn ding" is scoren en daar staat hij voor.

07-10-2015 11:31

FR-Clasie +2

Achahbarrrrrr basis! Geweldenaar. En mensen die durven te beweren dat anass tekort komt, gelieve geen reactie achterlaten op mijn bericht. ACHAHBEEST.

07-10-2015 11:20

feijenoordrotterdam! +166

Ik vindt ook dat mocht kramer geschorst zijn niet kazim maar achabar hem moet vervangen

07-10-2015 11:25

medtown +5947

Anass komt te kort.

07-10-2015 11:48

Yalmar010 +0

Anass is een goeie, maar ook een 100% wissel want die red geen 90 minuten

07-10-2015 12:09

ReneKasia74 +3

Denk ook dat hij tekort komt. Kan af en toe goed invallen als ie zijn dag heeft. Maar ieder zijn mening.

07-10-2015 13:25

FR-Brabant +11070

Hij kwam zo erg te kort dat ie twee keer tegen PSV scoorde... 2 ballen die puur op techniek en klasse erin geschoten werden!

07-10-2015 12:53

medtown +5947

Ja, en hij is zo goed.. dat hij tegen Willem 2 en Go Ahead daarna niet scoorde...

07-10-2015 13:12

Shoarmaschijf +3

FR-Brabant 12:53

" Hij kwam zo erg te kort dat ie twee keer tegen PSV scoorde... 2 ballen die puur op techniek en klasse erin geschoten werden! "

Het lijkt alsof iedereen. Die dag vergeten is?

07-10-2015 13:14

toro70 +0

Anass is tekort;-)

07-10-2015 11:51

KeesPijl +74

Je bent me voor! ;)

07-10-2015 11:58

balvaardig +0

Als Kramer dan toch (te) zwaar gestraft wordt dan zie ik graag Achahbar een paar wedstrijden in de spits spelen. Dit talent heeft niet voor niets bijgetekend.

Daarnaast is Kazim Richards geen bruikbaar alternatief voor Kramer. Vorig seizoen, en ook dit seizoen met zijn invalbeurten, heeft hij niet naar behoren gepresteerd en kan hij het bij Feyenoord niet maken. Zijn rol buiten het veld kan dan wel "geweldig" zijn, in het veld maakt hij het niet waar!! Een spits moet scoren en voetballend de tegenpartij aftroeven. Niet met de vele bijzaken waarmee Kazim zich mee bezig heeft gehouden.

Vooruit van Bronckhorst! Geef Achahbar eens voor een paar wedstrijden vertrouwen. Ik ben er van overtuigd dat hij dat vertrouwen beloond met doelpunten. Zeker als je Kuyt daar achter laat spelen.

07-10-2015 11:06

hakuna +2065

Een heel goede kijk!!! Kazim brengt helemaal niets in het veld. In de laatste 2 wedstrijden 25 minuten gespeeld en geloof ik 2 keer aan de bal. Zegt dat ook niet iets over hoe het team over hem denkt of is dit pure domme statestiek?
Ik heb het gevoel dat de stukjes meer zeggen over hoe een speler denkt over het publiek dat hem uitfluit dan over zijn (niet hebbende) kwaliteiten.
Ik hoop voor ons dat hij heel lang belangrijk blijft voor Feyenoord in de kleedkamer. Op het veld zie ik dat veeeel te weinig gbeuren.

07-10-2015 11:11

FR08kaleFR08 +0

Was Kazimske maar een verdediger geweest, de over mijn lijk mentaliteit hebt hij.

07-10-2015 10:48

Lexxie +0

Ik heb niets tegen Kazim, prima vent. Moet alleen wat minder ruzie zoeken en wat meer gaan scoren. EN EIGEN SPELERS UITFUITEN .......NEE DAT DOE IK ECHT NIET. ALS JE DAT WEL DOET BEN JE VOOR MIJ EEN NEP SUPPORTER. ....DAT DIE JE GEWOON NIET !!!!!!

07-10-2015 10:46

CowboyJos +0

Beter houdt Kramer zich bezig met z'n eigen domme acties waardoor ie nu geschorst wordt.

07-10-2015 10:37

Seriouslie +1

Die arme Kazim toch ook he.

07-10-2015 10:34

IvanN +0

Uitfluiten eigen spelers? NOOIT!
Het is bij Kazim onkunde, hij heeft zichzelf niet in de spits gezet of een 2 jarig contract aangeboden. Daar zijn de TD en directie verantwoordelijk voor.

07-10-2015 10:31

Seriouslie +1

Maar hij kan het soms ook wel iets slimmer uitlokken.

07-10-2015 10:35

feyenoord_Freak +14044

Wat okkershansweert zegt klopt als een bus
Je moet het zo zien je moet je zelf in kazim schoenen eens plaatsen hoe zouden wij persoonlijk in ons schoenen staan als wij elke ochtend naar ons werk gaan en dat onze baas je telkens of je collega's je aan het uitschijten zijn ga je dan met een goed gevoel om te presteren naar je werk of met een zwaar kut gevoel, zoiets ben ik helemaal mee eens, en ik vind dat wij gewoon zo een jongen moeten steunen meer als de helft van de nederlanders zit thuis zonder werk nou ik kan me voorstellen dat er meer als 80 % mensen zoiets hebben meegemaakt. En ik heb zoveel respect voor ze en gun ze als nog het beste en geen gezeik.

07-10-2015 10:22

Zen +8

Voor € 700.000 per jaar mogen ze mij uitfluiten......en ook nog een hekel aan mij hebben.....

07-10-2015 10:59

hakuna +2065

haha. ik doe het voor de helft:-)

07-10-2015 11:15

feyenoord_Freak +14044

Hahaha gekkie jij haat hem echt he! !

07-10-2015 11:31

Zen +8

Ik haat niemand.....behalve mijn schoonmoeder....niet doorvertellen hoor....

07-10-2015 11:35

feyenoord_Freak +14044

Hahahaha! Ojeejjjj hahaha!

07-10-2015 12:09

hakuna +2065

Wel als speler! Als persoon ken ik hem niet. Kan ik dus niet over oordelen!
Wat ik nep vind is dat de kuip op zijn kop staat als ,als, als hij per ongeluk tegen de bal loopt , in de goede richting en ook nog de bal richting het doel gaat en langs de keeper dat , hen die hem uitfluiten gaan juichen!

07-10-2015 11:36

feyenoord_Freak +14044

Ik begrijp jouw wel hakuna tis ook zo!

07-10-2015 12:10

danostimermanos +0

Kazim is trouwens wel de ideale invaller voor de laatste 10/15 minuten zeg.. pinch hitter wil ik niet zeggen maar puur op het maken van oorlog in de verdediging van de tegenstander

07-10-2015 10:21

MrRdam +0

Je kan oorlog maken wat je wilt vriend maar als hij z'n goals niet maakt heb je geen flikker aan dat hele suck my pussy gedrag.

07-10-2015 10:32

danostimermanos +0

Het is momenteel waar je het mee moet doen.. of Anass of course

07-10-2015 11:05

Zen +8

Als invaller is hij juist drama. Hij valt in en hij heeft er gewoon geen zin in. Dat je dat niet ziet.......

07-10-2015 11:06

Sinister +13057

Awww, wat heeft die Kazim het toch zwaar. Krijgt godverdomme 5/6/7 ton betaalt op jaarbasis, speelt voor het eerst bij een club waar hij meer dan 5x per jaar mag spelen en krijgt van een groot deel van het legioen steun ook al ziet iedereen dat hij op iedere front tekort komt. Aanstellerij, Kazim mag God op zijn blote knieën bedanken dat van Geel hem een contract aanbieding deed van 2 jaar. Dat hij - terechte - kritiek krijgt hoort bij het werk. Ik krijg ook wel eens kritiek op mijn werk, maar ik krijg geen 7 ton hoor om mee uit te huilen.

07-10-2015 10:07

kramerinho0180 +0

echt precies dit.

07-10-2015 10:10

Reinaldo16 +20939

Echt he, Kramer goede gozer maar kan beter met zich zelf bemoeien

07-10-2015 10:15

Vince78 +11710

Mee eens. En Kramer heeft Kazim nu wel genoeg geholpen in de pers. Het begint nu gênant te worden. (Voor zover het dat al niet was).

07-10-2015 10:22

RoedGoelliet +1

Alsof geld emoties uitschakelt?

07-10-2015 10:25

Sinister +13057

Hij heeft niets te klagen. Kritiek komt overal voor. Oké, bij hem is het dan in de media, maar daar tegenover staat een monstersalaris en hoort dat bij het 'vak' voetballer. Als je niet presteert dan krijg je kritiek. Daar is Kazim echt niet speciaal in. Hij mag blij wezen dat hij zoveel wedstrijden de kans heeft gekregen bij Feyenoord. De kans die hij bij al zijn vorige clubs niet kreeg. Vast niet omdat het zo'n bal tovenaar is

07-10-2015 12:03

Ron-61 +3

Kritiek moet ook mogen, fluiten of uitjouwen blijft gewoon NOT DONE!

07-10-2015 10:26

woodfreak +47

Als of je alles maar in geld kan uitdrukken? Daarnaast is kritiek van 1 persoon wat anders dan van een miljoen mensen.

07-10-2015 11:15

Sinister +13057

Haha, een miljoen. Tuurlijk, die paar mensen in talkshows en die paar bij de trainingen zal hij niet zoveel last van hebben.

07-10-2015 22:06

woodfreak +47

Ach heel nederland viel over hem heen man

08-10-2015 00:19

Pinkman +0

Hoek van Holland ;D

07-10-2015 10:07

kramerinho0180 +0

Hou is op elke keer over Kazim. Stemmingmakerij. Deze jongen is gewoon niet goed genoeg. Is alleen goed in oorlog maken

07-10-2015 10:02

vanpersie-fan +1028

Helemaal eens met Kramer.
Ook tenminste een voetballer met een mening, niet allemaal van die standaardpraatjes.

07-10-2015 10:01

gabelerus12 +163

Al die voetballers lopen altijd zo te janken over hun "kleine". Ik heb zelf geen kinderen en ik kan me voorstellen dat je daar heel gelukkig van wordt maar over je kind praren als "de kleine" vind ik echt zo zoetsappig. Bah

07-10-2015 10:00

eno4 +4860

Krijg maar eerst ff kids, dan weet je waarom we die kleine zeggen...

07-10-2015 10:04

Rhoonees +0

Krijg kinderen en je hoeft nog steeds niet zo overdreven zoetsappig te doen. Helemaal met gabelerus eens.

07-10-2015 10:08

Breakdown +10818

Die kleine vind ik een beetje in dezelfde categorie vallen als: "ja hij is 18 maanden oud" (gewoon anderhalf jaar) of "wel gaan iets leuks doen met de kids". Voor Kids hebben wel een prima Nederlands woord, kinderen. Niet zo interessant doen hoor.

07-10-2015 10:16

FRdann +1

Hahahah jij zeurt zeker over alles wat mensen zeggen? Soort van derksen ofso

07-10-2015 10:23

Breakdown +10818

Haha ja ik ben een echte zuurpruim ;-)

07-10-2015 12:33

eno4 +4860

Overdreven zoetsappig... Valt wel mee hoor, je leest en ziet vooral wat je zelf wilt. Volgens mij valt het wel mee met die zoetsappigheid..

07-10-2015 11:49

Mrunterwijst +10615

Zo hoort het Kramer, opkomen voor je ploeggenoten. Ben zelf totaal geen fan van Kazim, en dat heb ik hier ook laten blijken, maar om hem uit te gaan fluiten vind ik te ver gaan. Je moet achter je spelers blijven staan.
Alleen na een wanprestatie mag er wat mij betreft kritiek geuit worden. En de volgende wedstrijd weer achter de ploeg staan.

07-10-2015 10:00

Pds010 +0

Hij is zo belangrijk die kazim.. het meest belangrijke vindt ik wat hij voetballend toevoegd.

En dat is gewoon veel te weinig naar het niveau wat je als kampioenskanidaat moet nastreven...

Kazim heeft niks extras buiten zijn grote bek en opstootjes.

07-10-2015 09:59

GioooFR +384

Jij ook niet

07-10-2015 10:00

Pds010 +0

Applaus voor je grandioze reactie.

07-10-2015 10:02

Sinister +13057

Wat voegt hij voetballend toe dan? Tikkies terug naar Immers en tikkies terug naar de flankspelers? Worden we daar beter van? Is dat voetballend wat toevoegen? Je hebt meer aan een spits die zich goed vrij loopt en kansen creeërt. Altijd als Kazim speelt krijgt Feyenoord weinig kansen en dat kan echt geen toeval zijn

07-10-2015 10:09

Breakdown +10818

Dat is dus ook precies wat hij zegt.

07-10-2015 10:17

Zen +8

Die tikkies terug op Immers kunnen gelukkig niet meer..........

07-10-2015 11:36

Lenpa +4661

Stelletje jankmuilen hierzo.. Die is slecht en die is kut en die is net niet.. Ga eens achter je ploeg staan joh!!! Anders heb je nog clubs in Eindhoven en 020

07-10-2015 09:58

Pds010 +0

Feyenoord is van Iedereen dus ook van hun...

Als je er anders over denkt richt jij dan lekker een Feyenoord Sekte op.

Waar Feyenoord boven Familie,Kinderen etc gaat...

07-10-2015 10:01

Ron-61 +3

Alleen om te zeggen dat je dan maar voor Ajax moet worden geeft precies je niveau aan. Achterlijke jaknikker dat je achter je toetsenbord zit.

07-10-2015 10:04

Lenpa +4661

nee er moet is gekapt worden met altijd maar het afjanken van spelers.. ik schaam me kapot voor degene die kazim uitfluiten.
Ik ben bijvoorbeeld totaal geen fan van immers, maar moet ik dan elke dag hier melden hoe slecht hij is? moet ik hem gaan uitfluiten?
het legioen stond vroeger voor eenheid en trouwheid aan de spelers maar door gasten als jullie is die tijd schijnbaar voorbij.. jammer!

07-10-2015 14:11

Ron-61 +3

Ben jij er dan zo een die zijn klauwen kapot klapt als ze met 0-1 van GA verliezen?

07-10-2015 14:49

Lenpa +4661

uh... nee? maar Ron probeer nu even realistisch te denken.. het legioen is veranderd en ik hoor alleen maar gezeik, dat is ook iets Rotterdams ok, maar het afvallen van spelers is echt een trend geworden end aar word ik misselijk van.

07-10-2015 14:57

Ron-61 +3

Ik kom uit een tijd dat oudere mannen beleefd klapte als de tegenstander een doelpunt scoorde. Het heeft met de algehele verharding en egoisme te maken denk ik.

07-10-2015 15:01

Lenpa +4661

Ben ik helemaal met je eens Ron! Maar als je elkaar er niet op aanspreekt dan word het alleen nog maar erger.. Straks gaan mensen in eens hoe haaa schreeuwen in blote borst.. Ik soms dat ouwe trouwe legioen.

07-10-2015 16:32

Ron-61 +3

Dan ram ik ze vol op hun neus.

07-10-2015 17:01

Pds010 +0

Als we stapoen wilken zetten moeten we harder zijn!

09-10-2015 15:27

Jeremypolder +0

En maar door blijven gaan..

Zou zo iemand graag is onder 4 ogen willen zien,want als ik zo iemand als jou tegenkom die kazim uitfluit krijg je een paar klappen mafkezen!!

Schande dat ben je!
En je zit totaal niet op de goeie plek!

Je steun je club!

Net als je gaat trouwen word er gezegd je steun je vrouw in slechte en goede tijden!

Iemand word afgerekend omdat die een paar kansen mis en zn goeie werk word niet gezien..

Kan je vertellen dat ik met een clubje bezig ben de fans aan te pakken die dit verzieken voor kazim en feyenoord dus ga zo door en dan hoop ik dat je naast ons zit in de kuip!

07-10-2015 09:57

FrankFR +0

Ach sommige mensen zoeken altijd een zondebok! Als kazim een wedstrijd niet scoort geeft ie alsnog 120%! Als Kramer niet scoort loopt ie te slenteren over het veld..! Maarja kramer is de verlosser, jezus christus himself!

07-10-2015 09:59

GioooFR +384

Kramen doet helemaal niks in een wedstrijd. Tegen roda en de graafschap zag je hem amper bijvoorbeeld

07-10-2015 10:01

FrankFR +0

Dat bedoel ik! Begrijp me niet verkeerd: als hij scoort vind ik t prachtig! Maar hij voert donders weinig uit!

07-10-2015 10:02

Slopel +719

Roy Makaay.

07-10-2015 10:49

MMM +174

Dus je vind uitfluiten niet kunnen, maar iemand een paar tikken geven wel?

07-10-2015 09:59

Feyenoord_Jurre +1

Wauw, de domheid spat er echt van af.

07-10-2015 12:59

adabracadraba +0

De ene niet top speler doet een goed woordje voor de andere matig speler.

07-10-2015 09:57

FR-Clasie +2

En wij zijn het slachtoffer van Kazim Kazim

07-10-2015 09:57

Obiku-in-de-spits +16950

Als veltmuis met twee benen op kazim in komt, blijft kazim gewoon staan en breekt veltmuis zijn benen. Daarom speelt kazim straks en niet anass. Het is alleen te hopen dat kazim (daarna) geen domme dingen doet.
Ik vind ze eigenlijk alle drie wel complementair dus ik begrijp Feyenoord wel dat ze ze alledrie willen houden. Kazim is veel beter om onder de druk uit te voetballen, Kramer is voor flankspelers veel fijner, Anass is in de kleine ruimte de sterkste. Laatste twee zijn veel doelgerichter, maar Kazim houdt twee verdedigers constant bezig en ontlast anderen. Ik begrijp dat gezeur op Kazim niet zo. In sommige wedstrijden heb je zo'n gozer gewoon nodig (psv uit vorig jaar, roma uit EN thuis)

07-10-2015 09:55

gabelerus12 +163

Ik weet nog goed dat Kazim in de thuiswedstrijs tegen Roma uitviel en dat iedereen daarvan baalde

07-10-2015 10:01

Armin +8966

Ja inderdaad! Maar eerder om de Back-up tevrede die er toen in kwam!

07-10-2015 10:06

GioooFR +384

Zo is het, met kazim pakken we de punten. Gelukkig een brede selectie nu dat je makkelijk iemand kan vervangen. Geen niveau te vrede waardooor je punten verspeeld. Na 3 wedstrijden weer kramer basis.

07-10-2015 09:55

feyenoord_Freak +14044

Ik vind dat dat kramer groot gelijk heeft over kazim wij kennen kazim niet persoonlijk de spelers wel en zullen best weten hoe hij inmekaar zit, en wat ze aan hem hebben wij kennen die gast niet persoonlijk alleen maar media maakt er mooie rot verhalen en sensatie van er moet altijd een gebeten hond zijn en tja helaas moet dat kazim zijn, Mischien als we wat minder beginnen te klagen als suporters en die jongen zijn naam goed scanderen op een goede en positieve manier en hem een goed gevoel geven dat hij hier thuis voelt dat hij wel veranderd en er gewoon flink wat goals in knalt.

07-10-2015 09:49

FrankFR +0

Wat een kutargument! Je zult nooit kampioen worden als je spelers niet de juiste kwaliteiten hebben.. true! Maar uitfluiten helpt geen reet! Gewoon steunen!

07-10-2015 09:57

OkkerseHansweert +1701

Paulfr, misschien hadden ze jou op school wat meer moeten steunen, dan kraam je ten eerste niet zoveel onzin uit, en ten tweede, met minder spelfouten.
Verplaats je eerst eens in een ander voordat je populair gaat lopen doen!

07-10-2015 09:57

FrankFR +0

Hij doet wat hij kan en geeft 100%! Hij komt tekort voor het niveau en scoort te weinig... Maar hij is wel 2e spits die, als kramer er niet is, er staat! En hij verdient net zoals alle andere spelers volledige steun van het hele legioen!!

07-10-2015 10:05

feyenoord_delft +6033

En wel juichen als die ze er dalijk in legt tegen 020? Eng mannetje.

07-10-2015 11:33

OkkerseHansweert +1701

Ik kan genoeg bedenken over jou, maak je geen zorgen, bekijk het anders zo, als jij op je werk constant afgezeken wordt Door anderen, denk je dan dat je beter gaat presteren of slechter?
Moeilijke vraag, dat weet ik wel, maar probeer maar....

07-10-2015 10:06

Rashaan_is_aan +3

Kazim werd uitgefloten door zijn eigen fans omdat ie een 10voud verdient van wat de supporters verdienen en niet bracht wat nodig was.

Als het hem niet bevalt wordt ie toch lekker fitnesscoach of iets anders. Krijgt ie alle waardering die hij wil.

Te Vrede zat veel langer op de bank (dankzij Pelle) dan Kazim nu dankzij Kramer. En toch werd te Vrede nooit opgezocht door de media.


Maargoed, Kazim is slachtoffer

07-10-2015 09:54

GioooFR +384

Kazim werd uitgefloten terwijl die tegen psv nog de beste van t veld was. Zulke domme supporters wij, kunnen amper nadenken. Als kazim speelt geeft die altijd alles, kramer doe tot nu toe veel minder int veld.

07-10-2015 09:56

Rashaan_is_aan +3

Wat andere supporters doen mogen ze zelf weten, ik doe er niet aan mee maar ik begrijp wel waar het vandaan kwam.

Pelle was ook een luie spits, dat boeit niet. Het gaat om je doelpunten

07-10-2015 10:04

cup1970 +3

geen lul verhalen kramer wordt weer tegen je gebruikt door die snor, of die homo gijp

07-10-2015 09:46

ripama29 +0

omdat Achabar 10 x beter is zit ie al 4 jaar op de bank/tribune uitgezonderd een jaartje 2e bundeliga bij Bielefeld waar ie het heel goed deed,oh wacht......

07-10-2015 09:43

dave010 +1

Waar haal je dat vandaan? 10 wedstrijden 1 doelpunt bij bielefeld, 8 wedstrijden 4 doelpunten in het 2e.

07-10-2015 09:47

GioooFR +384

Achahbar is helemaal niks, doe die varkenoord bril af.

07-10-2015 09:53

Feyenoorder1901 +1138

De les is sarcasme is jullie zeker ontgaan tijdens jullie schooldagen?

07-10-2015 10:09

danostimermanos +0

Heel goed Kramer!

07-10-2015 09:39

Toddemij +931

Ja laten we het weer over kazim hebben, licht ontvlambaar... hoop dat Kramer dat niet overneemt.

07-10-2015 09:38

Jeremypolder +0

Dat zijn neppe supoorters die denken dat spelers als messie bij ons komen spelen!

Waardeer je spelers ken je nog van leren nagemaakte mensen jullie maken juist de club kapot niet hij maar jullie!

07-10-2015 09:35

theramy +1

achahbar is volgens sommigen de nieuwe messi(as)

07-10-2015 09:36

JordyZ4 +0

Is 10x beter dan Kazim in ieder geval.

07-10-2015 09:37

theramy +1

op basis waarvan? kazim heeft tot nu toe nog altijd meer bereikt in zijn carriere.

07-10-2015 09:37

FR17 +0

Wat dan? Voordat hij naar ons kwam maakte hij 3 goals per jaar.. Overal waar hij kwam zat hij vervolgens weer op de bank of moest hij weg.

07-10-2015 09:41

JordyZ4 +0

Schijnt dat hij ooit een keer een CL-finale gespeeld heeft... Ghehe

07-10-2015 09:43

NoSurrender12 +197

Voor welk team dan

07-10-2015 09:50

GioooFR +384

Was toen ook geen spits, elia maakte ook amper goals

07-10-2015 09:52

JordyZ4 +0

Kan jij mij vertellen wat Kazim wèl is dan? Zie in hem niks eigenlijk..

07-10-2015 09:58

GioooFR +384

Zou ik maar eens wedstrijden van vorig jaar terugkijken. Roma bijvoorbeeld , de enige die het niveau aankon was hij. Toen die eruit ging zag je dat ons niveau zakte naar niveau excelsior

07-10-2015 10:04

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

meer bereikt dan Achahbar hoe lachwekkend

07-10-2015 09:41

JordyZ4 +0

Tot nu toe inderdaad. Maar ik heb alle wedstrijden van Achahbar in het eerste gezien en die van Kazim ook. Iedereen met verstand van voetbal ziet daarin dat Achahbar beter in de kaats is, doelgerichter is, efficiënter is en technischer is. Kazim heeft één voordeel, hij heeft zijn lichaam mee. Maar volgens mij heet dit voetbal en niet worstelen. Daarom is Anass beter.

07-10-2015 09:42

GioooFR +384

Gelukkig ben jij supporter en zijn koeman, rutten en gio trainers met een diploma. En zetten die drie hem bijna altijd op de tribune. Wat zal er toch zijn met achahbwr

07-10-2015 09:58

JordyZ4 +0

Gio zei in juni dit jaar nog dat Anass z'n beste spits was, voordat Kramer kwam. Denk jij niet dat iedereen Kazim een beetje voortrekt omdat ze bang zijn voor onrust? Kom op he, ff zelf nadenken voordat je klakkeloos andere mensen volgt.

07-10-2015 10:00

GioooFR +384

Oja daarom zet die hem nu op de trinune

07-10-2015 10:05

Smartbuss +45

gebaseerd op wat? de doelpunten tegen PSV? verder heeft hij nog niet veel laten zien. Wordt het gepiep over Achabar een beetje zat.. als hij echt zo goed is zoals sommige mensen hem hier vinden (en hem daarom op handen dragen) had hij wel gespeeld. sommige mensen verafgoden hem letterlijk.. Bah

07-10-2015 09:41

JordyZ4 +0

Gebaseerd op de feiten. Hoeveel minuten heeft Anass nodig voor een goal in vergelijking met Kazim? Precies.

07-10-2015 09:44

Smartbuss +45

nou nou... omdat hij 6 goals maakt in 39 wedstrijden.. Het klopt dat Kazim geen beste afmaker is, maar om Achabar daarom gelijk op handen te dragen als de redder?? nogmaals, blijkbaar komt hij te kort anders hadden de trainers uit voorgaande seizoenen in Nederland en Duitsland hem wel in de basis laten staan..

07-10-2015 09:50

JordyZ4 +0

Haha, dit is net zo'n beredenering die je had kunnen maken met Pellè. 'Bij AZ heeft hij het ook niet gemaakt, dus bij ons vast ook niet.'
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen.. Maar even to the point, heb jij liever Kazim dan Achahbar in de spits joh?

07-10-2015 09:57

GioooFR +384

Kazim is ook geen doelpuntenmaker, maar zorgt er wel voor dat feyenoord beter gaat voetballen en andere meer in positie komen

07-10-2015 09:59

JordyZ4 +0

Waar wordt een spits op afgerekend dan? Doelpunten hoor volgens mij..

07-10-2015 10:01

GioooFR +384

Nou bij kazim niet hoor, ze wisten dat hij geen doelpuntenmaker was. Bij ajax speelt al jaren geen spits die veel doelpunten maakt, maar juist in de combinatie andere in positie moet brengen. Dus nee kazim werd daar niet op afgerekend en hij maakte er opzich nog best wat

07-10-2015 10:06

Incognito +0

Alsof Achahbar anderen niet beter laat voetballen. Het hele seizoen was Boetius dramatisch, tot hij met Achahbar tegen PSV speelde.

07-10-2015 10:25

oeh-a-eliaa +311

Onzin kazim zoekt het zelf op.
Trouwens die supporters die fluiten moeten lekker naar die pisbak in 020 daar zzoeken ze nog gelegenheid supporters voor in de beker.

07-10-2015 09:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties