''Feyenoord is de ultieme droom''

''Feyenoord is de ultieme droom''

Nasser El Khayati maakte vorig seizoen namens Burton Albion furore in de League Two en is met de club momenteel gedeeld koploper in de League One. Hoewel de 26-jarige Rotterdammer het naar zijn zin heeft in Engeland, hoopt hij ooit voor Feyenoord te mogen spelen. ''Ik ben een Rotterdammer, Feyenoord zou de ultieme droom zijn. Of dat een utopie is? Ik denk echt dat ik dat zou aankunnen, dat meen ik echt,'' zegt hij tegenover het Algemeen Dagblad.

''Maar Engeland is geweldig om mee te maken hoor. Natuurlijk is het vechtvoetbal in League One, terwijl ik het van mijn techniek en inzicht moet hebben. Maar hoe hoger je komt, hoe meer mijn kwaliteiten tot zijn recht komen. Ik heb er een tijdje over gedaan, maar ik zit nu in een geweldige periode. Dankzij hard werken. Dankzij de mensen bij Kozakken Boys. Dankzij mijn begeleider Mohammed Tahiri. En bovenal dankzij Jimmy Floyd Hasselbaink. En geloof me, binnen anderhalf jaar zit ik in de Premier League.''

Plaats reactie
666

Skeptic +13584

Stel nou dat dit zo'n Vardy geval is..

06-11-2015 00:15

IssieArobiyo +0

Wie het laatst lacht lacht het beste, Nasser was het goudhaantje van jeugd excelsior, FEYENOORD En PSV...
Hij speelde zelfs op jonge leeftijd het wonderkind Bastuber stuk met jong PSV.
Hij is beter als Bilal, Kazim, Toornstra en Immers.
Zie zelfs video van wat hij dit seizoen een beetje heeft laten zien:

https://youtu.be/dquHlpjjopA

05-11-2015 19:28

ShinjiClasie +597

Zit niet te dromen jongen, eet je döner.

05-11-2015 14:44

Vince78 +11636

Hahaha, briljant. :)

05-11-2015 14:52

ShinjiClasie +597

Haha ;), ik was al bang dat 'ie al een paar keer was langsgekomen.

05-11-2015 14:56

ShinjiClasie +597

Jouw profielnaam anders ook haha.

05-11-2015 15:34

scritor +13591

het is allemaal wat, hahaha.

05-11-2015 17:22

ShinjiClasie +597

Nou hè, 't lijkt soms wel een lachband zonder eind dat FR12.

05-11-2015 17:27

eno4 +4860

Wie bepaalt of je een 'echte' Feyenoorder bent? Jullie hier, op FR12? Of hoe vaak je in de kuip bent? Wat is de norm?

Volgens mij is die norm enorm moeilijk te bepalen. Ik kom nauwelijks is de kuip (vroeger wel) maar volg /kijk alles en stond thuis te springen toen Veltman de eigen goal maakte. Ben ik dan een 'echte' of niet. Mijn vriendin vind het prachtig als we winnen, maar kijkt geen hele wedstrijden. Is zij een 'echte'? Of zoals Saudie beneden beschrijft: Allleen als je eerst heel de dag bij DHZ bent en daarna in vak X, ben je het dan.

Een 'echte' vind ik ook een nare bewoording. Het impliceert dat mensen die het nket voldoende hebben een 'neppe' zijn. Voor mij ben je al een kameraad als er een heel klein vuurtje gaat branden wanneer we winnen van Ajax. Je met een glimlach kan kijken naar het feestje achteraf. Je als eerste op teletekst kijkt naar wat Feyenoord heeft gedaan.

Kortom: Als je Feyenoord in wat voor vorm dan ook een warm hart toedraagt.

Dat er spelers uit andere competities zijn die dit gevoel uitdragen vind ik alleen maar mooi om te lezen, hoe (on)realistisch misschien ook. Het sarcasme vind ik eigenlijk dan ook best jammer..

05-11-2015 14:22

MijnFeyenoord94 +0 editor

Amen.. heel mooi. Precies wat ik ook vind, ik heb dit jaar voor het eerst een seizoenkaart maar ben daardoor niet meer of minder feyenoorder voor mn gevoel. Ik vind het allemaal overdreven gedoe dat 'echte supporters' idd. Mooi omschreven

05-11-2015 14:35

eno4 +4860

Feyenoord is groter dan alleen de 50.000 in de kuip. Het is groter dan de stad Rotterdam. Het is een bepaalde vorm van liefde en saamhorigheid die op zoveel verschillende manieren geuit wordt dan alleen naar het stadion gaan.

Voorbeeld: Ik heb veel stagiaires die ik begeleid. Donderdag hebben we nog staan juichen en ruim een uur nagepraat. En hoewel we niet in het stadion zijn geweest, niet in Rotterdam wonen en we ook geen tattoo hebben was datgene wat er donderdag gebeurde typerend voor mijn Feyenoord-gevoel. Een bepaalde vorm van gedeelde liefde en saamhorigheid die volgens mij uniek is, in ieder geval in mijn bescheiden wereldje.

Nee, ik ben terughoudend in kwalificaties als 'echte'.

05-11-2015 15:01

FTIDJ +2075

Ik woon al 22 jaar op ongeveer 15 km van Amsterdam. Ik ben al voor Feyenoord sinds ik mij kan herinneren zonder dat mijn ouders überhaupt van voetbal hielden. Op de basisschool, middelbare school, vervolgstudies, werk, overal krijg ik er dagelijks mee te maken en sta ik beken als Feyenoorder. Ik kom maar een aantal x per jaar in de Kuip maar sta hier te springen in een overvolle kroeg als Feyenoord wint van Ajax. Mensen accepteren het hier gewoon en met het Nederlands elftal staan we allemaal samen te juichen. Ik voel mij een echte Feyenoorder en zal het ook nooit in gezelschap ontkennen of verzwijgen. En in hoeverre zijn de 'supporters' die het altijd verpesten voor de rest echte Feyenoorders? Ook al zitten ze elke week in het stadion...

05-11-2015 15:21

eno4 +4860

Voor mij zijn dat ook Feyenoorders, of we willen of niet. Persoonlijk vind ik dat ze ons enorm in diskrediet brengen en vind ik hun gedrag verwerpelijk, aan de andere kant zorgen zij voor ook voor extra sfeer in het stadion. Het is jammer dat deze supporters de grens tussen je club fysiek en mentaal supporten en asociaal gedrag niet herkennen. Los gaan langs de lijn, ok. Maar aanstekers gooien (en/of erger), echt debiel. Maar ook met deze supporters voel ik een soort verbondenheid, puur op het gebied van Feyenoord-liefde. Maar nogmaals: het gedrag is debiel.

Ik ben zelf opgegroeid in Rotterdam maar een jaar of 6 geleden vertrokken naar Utrecht e.o. Hier ben ik bij lange na niet de enige Feyenoorder, wel de meest fanatieke. Ik voel een diepe weerstand tov Ajax, maar die gaat absoluut niet zo diep dat ik niet met ze in een kroeg kan zitten, kan praten over voetbal of 'Ajax' niet uit me strot kan krijgen. Op het gebied van Europa voel ik aan de ene kant een bepaalde hoop dat ze op hun kloten krijgen, aan de andere kant overheerst het nationale belang.

05-11-2015 16:41

FR-Saudi +2

Goede reacties

05-11-2015 20:52

LarzFR12 +4808

Okee! Next...

05-11-2015 14:02

JAN-DIRK +16

Niemand dacht dat dit Mido was?

05-11-2015 14:01

kiperiets +4

Dan wel in zijn magere jaren.

05-11-2015 14:02

CactusSoepMetStekels +0

Dat dacht ik ook.

05-11-2015 14:19

Digidre +19

Hij heeft in ieder geval geen last van een laag zelfbeeld

05-11-2015 13:57

lackshan +0

Nog nooit van gehoord

05-11-2015 13:51

Van_Geel +18445

"En geloof me, binnen anderhalf jaar zit ik in de Premier League.''

Hoop dat het hem lukt om een seizoenskaart te bemachtigen, meeste clubs hebben echt behoorlijke wachtlijsten. Ik hoop dat we hier over 1,5 jaar kunnen lezen of het hem gelukt is, want dat gun ik deze jongen waar ik nog nooit van gehoord heb.

05-11-2015 13:41

dmnq1992 +3213

wat een held. nog nooit van gehoord en waarschijnlijk het laaste wa we van hem horen haha.

05-11-2015 13:32

FR0517 +0

Hahaha waarschijnlijk wel

05-11-2015 13:35

Danny6410 +120

Hoe verhoudt League Two zich ten opzichte van de Nederlandse eredivisie?

05-11-2015 13:31

aronynwafnv +0

Kun je met degradatie jupiler league vergelijken

05-11-2015 13:33

Danny6410 +120

Dan moeten we Lex maar houden :-)

05-11-2015 13:34

aronynwafnv +0

Hoe pijn t ook doet, lex had vorige zomer moeten gaan

05-11-2015 13:37

Van_Geel +18445

De 4e divisie van Engeland, bij ons is de 4e divisie Hoofdklasse. Echter is dit totaal niet (meer) te vergelijken. Championship wordt niveau Eredivisie, League one en Two Jupiler League.

Over een paar jaar kunnen zitten wij waarschijnlijk al onder het niveau van de Championship.

05-11-2015 13:37

FR-Saudi +2

Kijk voor de grap eens Ajax-Feyenoord terug uit 2005 (die 1-2), moet je dat niveau zien en vergelijken met nu.

05-11-2015 13:46

Digidre +19

Ik keek pas wat terug uit 97-98... Man, hoe toen verdedigd werd. Wat een ruimte, er wordt helemaal niemand aangepakt. Ik heb het idee dat de laatste 5 jaar het verdedigen in de Eredivisie wel veranderd (verbeterd) is vergeleken met vroeger.
Net als internationaal overigens. Het verschil tussen de grote landen en de kleintjes neemt stap voor stap af.

05-11-2015 14:02

FR-Saudi +2

Daarom winnen Eredivisie ploegen wel eens (vaker dan een keer) van ploegen uit Spanje etc denk ik

05-11-2015 14:08

CactusSoepMetStekels +0

Ik denk dat de gemiddelde eredivisieclub nog billenkoek krijgt van de top 5 in de championship haha.

05-11-2015 14:17

FR-Saudi +2

Zonder twijfel, QPR, Watford, Middlesborough, Fulham, Hull city.

Daar wint een Utrecht of Roda niet van.

05-11-2015 14:21

predator +463

"en is met de club momenteel gedeeld koploper in de League One"

05-11-2015 14:07

CowboyJos +0

Ach joh wij hebben Lex Immers.

05-11-2015 13:30

FR4Ever +2

Nou. We zullen zien over anderhalf jaar.

05-11-2015 13:26

FR-Saudi +2

Immers: aanname van een hoofdklasser, rent als een kip zonder kop kilometers over het veld, mist 100% kansen, tokkie uit 070 met ooievaar op zijn rug = maar hey, wel de juiste mentaliteit, alles gegeven, held.

League One speler: Rotterdammer, Feyenoorder, nooit zien spelen, schijnt technisch te zijn = arrogant, oppleuren, komt tekort.

Aaaahhhh, another day on FR12.nl.

05-11-2015 13:22

bouman +310

Kun je wel zeggen ja another day on FR12.
Met Immers weer afzeiken.

05-11-2015 13:25

FR-Saudi +2

Hoort erbij my friend, totdat het contract ontbonden wordt haha

05-11-2015 13:44

kiperiets +4

Nasser El Khayati,...een echte Rotterdammer en een echte Feyenoorder.

Tuurlijk....

Alleen de grote teen van Immers is al meer Rotterdammer en Feyenoorder dan deze bluffer.

05-11-2015 13:35

FR-Saudi +2

Ja, want je bent alleen een echte Rotterdammer en Feyenoorder als je Delano Visser heet, plat Rotterdams praat (zelf aangeleerd), in Krimpen aan den ijssel woont waar je ouders 15 jaar geleden heen verhuist zijn en een keer in de twee weken een snuif neemt op DHZ waarna je "komen wij uit Rotterdam" staat te schreeuwen op vak X terwijl je er nooit hebt gewoond.

Nassar al khayati, kan nooit een Feyenoorder en Rotterdammer zijn.
Iemand met een ooievaar op zijn rug natuurlijk wel.

05-11-2015 13:43

kiperiets +4

Sorry saudi, maar na je fictie verhaaltje gelezen te hebben is de conclusie dat je een (goede) antropoloog nooit zal worden.

05-11-2015 14:01

KonaldRoeman +3

Hij slaat de spijker op zijn kop. Jij bent ernstig in de war kiperiets.

05-11-2015 16:42

FR-Saudi +2

Snap je, ik word soms echt ziek van die ventjes uit allerlei gehuchten zoals die Dreeke uit Limburg en andere ventjes uit Brabant of Overijssel die hier tof komen doen en zeggen wie wel of geen Feyenoorder/Rotterdammer is met een of andere verwarde PVV visie.

Pleur op naar je dorp en blijf daar man, ga MVV of top OSS supporten gloryhunters, hou die mentaliteit lekker in je varkenshok provincie.
Ik ben een geboren en getogen Rotterdammer en dan komen zulke ventjes mij het een en ander vertellen.
Ik krijg met de dag meer sympathie voor de "Rotterdamse denker" op youtube.

"Als je uit Den Bosch komt, ben je voor Fc Den Bosch ***** ***! Als je uit Oss komt ben je voor TOP!"

05-11-2015 20:46

KonaldRoeman +3

Hahaha, die was legendarisch inderdaad. Alhoewel ik vind dat iedereen zich Feyenoorder mag noemen. Of je nou uit de provincie komt of niet. Verder ben ik het helemaal eens met je tho, lol.

05-11-2015 23:54

FR-Saudi +2

Dat klopt ook maar hij zei dit omdat die ventjes "we gaan de binnenstad verbouwen" liepen te gillen. Beetje hetzelfde probleem als mij dus, gastjes van buiten de stad die zich opeens teveel priveleges toe-eigenen hahaha

Voor de rest kan je inderdaad Feyenoorder zijn, zelfs als je uit Ijsland komt bijvoorbeeld.

06-11-2015 00:23

kiperiets +4

Volgens jou is alles en iedereen hier altijd ernstig in de war.
De enigste die hier altijd het gelijk aan zijn kant heeft ben jij,...alles- betwetertje

06-11-2015 12:04

kiperiets +4

Pleur op naar je dorp, varkenskhok provincie ??
En jij verwijt anderen die volgens jou een verwarde PVV visie hebben ??

Nou Saudi, in tegenstelling tot jou ben IK wel een geboren en getogen Rotterdammer,...IK wel, al zes generaties Rotterdammers lang.
Jij die zich een echte Rotterdammer noemt moet ik uit je droom helpen omdat je totaal geen besef hebt wat een echte Rotterdamer is, en inhoud.
En of je nou hier loopt te blaten dat je geboren en getogen bent in Rotterdam,....jij zal never nooit een Rotterdammer worden.
En dat heeft NIETS te maken met een verwarde PVV visie.

Je mening van 19:46uur komt niet helemaal overeen met je mening die je dan weer om 23:23uur hebt he ??
Heb je uberhaupt wel een eigen gefundeerde mening of verander je die altijd met het uur en blaat je dan maar wat ??

06-11-2015 12:55

KonaldRoeman +3

Kieperits, you need rehab. Het gaat overduidelijk niet goed met je. Iemand die Immers met een tattoo van een ooievaar op zijn rug een echte Rotterdammer noemt weet natuurlijk wie wel of niet een ''echte Rotterdammer'' is. Lol, en wat is volgens jou het criteria om een echte Rotterdammer te zijn? Ben benieuwd lololo

06-11-2015 13:19

kiperiets +4

Blijkbaar weten jij en je bontkraag-vriendje wel wat een echte Rotterdammer is.

En als je commentaar levert lees dan eerst goed voor je commentaar geeft of lees gewoon over mij heen en reageer niet
Ik heb helemaal niet gezegt dat Immers een echte Rotterdammer is, dat verzin je zelf.
Ik heb gezegd dat Immers in zijn grote teen meer Rotterdammer is dan Nasser El Kyhati.
Lezen knul,.. en dan pas reageren, maar liever niet.

06-11-2015 13:25

KonaldRoeman +3

Niet zo snel op je pikkie getrapt voelen. Je suggereert iig iets totaal belachelijks. Kun je overigens verder toelichten wat de criteria is om jezelf een echte Rotterdammer te noemen? Als je dat niet wilt of kunt raad ik je aan om dan maar nog een pilletje te nemen want je loopt vreselijk hard te ijlen, lol. Zal je vast en zeker van opknappen :)

06-11-2015 13:31

kiperiets +4

Ja nu kun je wel puber-popi gaan lullen met je pilletjes, je lol en je slechte VMBO Engels maar je voelt ook wel dat je volledig fout zit.

Je bent gewoon een oud wijf dat overal en over alles en iedereen altijd een mening heeft maar je hebt niet genoeg ballen in je broek om toe te geven dat je het gewoon niet, of niet goed genoeg gelezen hebt wat ik gezegd heb over Immers en dat je dus volledig fout zit,...slappe labbekak.

En flikker nu maar op want ik heb geen zin meer in je.

06-11-2015 13:46

KonaldRoeman +3

Aaaah, lekker makkelijk. Gewoon zeggen dat je er geen zin meer in hebt als het te heet onder je voeten wordt. Lekker volwassen ook. Overigens wel vrij opmerkelijk dat je wel op randzaken reageert, maar de toelichting die ik je nu al voor de derde keer vraag volkomen negeert. Zegt denk ik wel genoeg zo. Kiperiets beste jongen, voor je kijken en doorlopeeeeeeeeeeeeeeeeeen, wie denk je wel niet dat je beeeeeeeeeeeeeeeeeeent.

06-11-2015 13:54

FR-Saudi +2

Bontkraagje? Jij bent in tegenstelling tot mij wel een echte Rotterdammer?
Ik kan mijn stamboom 100 jaar terugvoeren binnen Rotterdam
Misschien moet je niet alleen afgaan op een gebruikersnaam.

De broers van mijn opa werkten in de haven (ja, de tijden dat maashaven nog in gebruik was), de andere weer bij de graansilo bij maashaven, de broer van mijn oma zat jaren op zee.
Hoe Rotterdams wil je het hebben malloot? Ik heb 0% Marokkaans of Turks (of wat dan ook) bloed.

Dus zoals KonaldRoeman al zegt; wat is de criteria voor een "echte Rotterdammer" gezien ik er blijkbaar niet een ben, maar jij wel.

06-11-2015 14:33

FR-Saudi +2

Ongelofelijk wat een faalhaas, leg ons eens haarfijn uit wat een "Rotterdammer" inhoudt dan.

Ben wel benieuwd omdat dat een relatieve term is gezien Rotterdam altijd veranderd qua bevolkingssamenstelling etc.
Dat wat 100 jaar geleden Rotterdammer was, was dat 300 jaar eerder waarschijnlijk niet.
Dus kom maar op, verlicht ons met je "kennis".

06-11-2015 14:37

KonaldRoeman +3

Hahahaha touche!

05-11-2015 16:42

MrRdam +0

Aanname van een hoofdklasser is toch wel een compliment ik schat het meer in op 5e klasse senioren :)

05-11-2015 13:36

TFOEMYFEY +0

Wow. Kapsones genoeg.

05-11-2015 13:18

pepro +0

Hij denkt dat hij het aankan, maar voegt hij ook nog iets toe?

05-11-2015 13:08

tomajo-nl +1160

Toch wel lachen als ik dan eens me best doe bij vv Dongen , kom ik ooit in t eerste hoppa hoofdklasse en dan topklasse.
Daarna Jupiler league en als klap op de vuurpijl promoveren naar eredivisie, dan speel ik tegen Feyenoord in de Kuip ...
Keep on dreaming.

05-11-2015 12:53

Klaploper +1

Wakker worden vGeel!

05-11-2015 12:50

Baksteen +3678

Want? goede speler? verstreking voor Feyenoord?

05-11-2015 13:05

Seriouslie +1

Voor mij ook.

Alleen al ingezien dat het bij een droom blijft.

05-11-2015 12:45

Rood-Wit1908 +2620

Waarom komen deze berichten nooit van een echt goede voetballer?

05-11-2015 12:44

WillemvanHanegem21 +1

scout heen sturen !!

05-11-2015 12:41

DirkKuyt1999 +7

Deze jongen schijnt echt goed te zijn. Mijn vader ging wel eens naar Kozakken boys en was daar veruit de beste

05-11-2015 12:33

FRS-79 +1

Al 26 jaar. Dan zou hij inmiddels toch opgevallen moeten zijn ergens?

05-11-2015 12:45

bloed_zweet_tranen +1975

Je vader was daar de beste. Nice

05-11-2015 12:52

bouman +310

klopt bij Kozakken boys 1 van de betere.
Maar dat is nog wel een wereld van verschil natuurlijk.
Yildirim (ofzo) van RKC was ook meestal de beste van het veld daar en die kan bij RKC ook nog niet uitblinken

05-11-2015 13:27

Ferdie-Zuid +1

Zelfverzekerde kerel, mooi om te lezen. Succes ook al ken ik je niet.

05-11-2015 12:32

Seriouslie +1

Zelf verzekerd of arrogant ?

05-11-2015 12:47

tomajo-nl +1160

Zelf verzekerd anders zei die gozert dat ie allang hier had moeten spelen :p

05-11-2015 12:49

Feyenoordridderkerk +1187

Maar eens goed in de gaten houden dan deze jongen. Diverse spelers komen pas naar voren als ze de 25 zijn gepasseerd, wie weet hij ook...

05-11-2015 12:30

kiperiets +4

Hij is 26 Ridder en zegt zelf dat hij over anderhalf jaar zeker Premier League zal spelen.
Dan is hij dus 28, laten we zeggen dat hij dan 2 à 3 jaar daar nog speelt, dan is die 30 - 31.
Vervolgens wil hij dan zijn ultieme droom verwezenlijken om voor zijn Feyenoord te spelen.

Ik dacht dat we twee jaar geleden afgerekend hadden om uitgerangeerde dertigers hier binnen te halen.

05-11-2015 12:54

Feyenoordridderkerk +1187

Als hij er nog 30 per jaar inlegt is hij welkom :)

05-11-2015 12:55

kiperiets +4

Ken die hele gozer niet en dat wil ik graag zo houden.
Komen in hun weg naar money weer op een dood spoor en hup...Feyenoord zit weer in hun hart en is het hun grote wens om voor Feyenoord te spelen.
Opzouthe met die uitgerangeerde gelukzoekers.

05-11-2015 12:25

duitser +4317

FC Den Bosch
NAC Breda
Olympiakos Nicosia
KV Turnhout
Kozakken Boys
Burton Albion

welke weg naar money?

jeugd:
leonidas
psv
den bosch

05-11-2015 12:31

kiperiets +4

Met al dat reclame geld dat in Engeand vrijkomt denk ik dat hij bij Burton nog een vetter salaris verdient dan hij bij Feyenoord kan krijgen duitser.

En dat lijstje wat je geplaatst hebt met al die clubs waar hij gespeeld heeft verraad ook al enigzins dat het op al 26 jarige leeftijd geen hoogvlieger is.

05-11-2015 13:04

duitser +4317

Denk niet dat het 3e niveau van engeland meer betaald dan een topper in nederland.

Maar ging mij meer om het feit dat het erop leek dat jij doet voorkomen of het een speler was uit onze jeugd die op zn 16e al naar engeland verkaste.

zo vatte ik de zin 'weg naar money' in ieder geval op.

05-11-2015 13:27

kiperiets +4

@duitser

Nee duitser dat bedoelde ik niet.

Gaat erom dat dit soort mannetjes zoals velen op jonge leeftijd voor het geld in het buitenland kiezen en als het dan spaak loopt ineens het licht hebben gezien en zo graag naar hun zgn. liefde (terug) willen.
Ongeacht of dat in dit geval Feyenoord of een andere club is.

05-11-2015 13:55

bouman +310

Geloof dat Veldwijk bij Forrest iets van 3 ton verdiende en dat is hetzelfde niveau dacht ik.

05-11-2015 13:29

BuitenkantPaal +1398

HAHAHAHAHAHA

Jij verdiend het om uitgelachen te worden

05-11-2015 12:42

kiperiets +4

Beter uitgelachen worden om argumenten waar niet altijd iedereen het mee eens kan zijn, dan de hele dag alleen maar zinloze one-liners plaatsen die kant nog wal raken en niets toevoegen.

05-11-2015 12:58

BuitenkantPaal +1398

Je kent hem niet. Je weet zn keuzes niet. Je weet de kansen niet die hij had. Je hebt hem waarschijnlijk nog nooit zien voetballen.

Maar oordelen kan je wel. Nou daar kan ik alleen maar om lachen.

05-11-2015 13:33

kiperiets +4

Al drie volzinnen,..nou, nou.

En jij kent hem wel, je weet zijn keuzes...kortom jij weet alles van hem.
Reden genoeg dus om andere uit te lachen.

Een gozer van 26 die al 6 clubs heeft versleten en op het derde niveau in Engeland speelt.
Laten we zeggen dat niet veel mensen jouw kennis nodig hebben om te bepalen dat dit geen ster is.

05-11-2015 13:42

BuitenkantPaal +1398

Waar staat dat hij een ster is? Jij zegt dat hij voor het geld kiest.

05-11-2015 14:38

mauri©e +0

Maar jij verdient het ook wel om uitgelachen te worden.

05-11-2015 13:02

kiperiets +4

Geloof niet dat ik daar wakker van ga liggen maurice

05-11-2015 13:09

frDon +397

morgen op FR12:

FrDon zijn droom is om bij Feyenoord in het 1e te spelen.
Niet de amateurtak, maar bij de professionele tak, in de Kuip.
Momenteel speelt hij op zondagniveau in de 5e klasse, met het 7e van FCBaloptdak.
En geloof me.... binnen anderhalf jaar speelt hij in de 4e klasse.

05-11-2015 12:25

flatsh +1711

Wel een verschil tussen die spelers en deze..

05-11-2015 12:29

frDon +397

nouuuu... daarmee onderschat je mijn voetballende kwaliteiten XD

05-11-2015 12:36

flatsh +1711

Ik bedoelde het positief!

05-11-2015 12:38

010prinsenland +249

Ik ken deze Jongen is geen verkeerde voetballer maar niets voor Feyenoord .Komt een hoop te kort voor de top in Nederland.Dat zegt genoeg.
Maar ach iedereen zou toch wel voor ons willen spelen!

05-11-2015 12:23

ShinjiClasie +597

Als 'ie dezelfde ontwikkeling als Jimmy Floyd tegemoet gaat dan mag hij op 't moment dat Chelsea 'm wil hebben wel bellen.

05-11-2015 12:23

keessie +901

laten we het voor hem hopen.. Opzich wel leuk als je het in Nederland niet hebt gered als prof, dat je in Engeland nog volop mogelijkheden hebt om je droom waar te maken. League One is professioneler dan het gros van de Jupiler league. En de top van de Championsship zouden stabiele middenmoters zijn in de eredivisie. Is toch genieten zo'n competitie als die van de Engelsen

05-11-2015 12:22

passie83 +0

volgens mij heeftie toch echt een shirtje van Fc Den Bosch aan hoor

05-11-2015 12:22

flatsh +1711

5 jaar geleden zouden we helemaal warm zijn gelopen door zo'n uitspraak

05-11-2015 12:21

12legioen12 +339

Mijn droom is ook bij Feyenoord te spelen, speel nu 3e klasse, moet kunnen

05-11-2015 12:20

skin +13986

Hij heeft wel zelfvertrouwen. Had nog nooit van hem gehoord.

05-11-2015 12:20

NickSCF +155

Ok...bedankt hier voor next...;)

05-11-2015 12:19

Jamcarter +3

Wat schattig...


En dan heb ik het niet over zijn foto...

05-11-2015 12:19

JordiWaal +68

Blijven dromen jongen, blijven dromen. De League Two staat gelijk aan de Jupiler League schat ik zo in.

05-11-2015 12:19

hagenees +10

koploper in de League One staat er

05-11-2015 12:23

Jaapiee +584

Gaan we zelfs hier aandacht aangeven!? Schijnt ook een speler te zijn bij Hollandia die graag bij Feyenoord wil spelen.

05-11-2015 12:19

flatsh +1711

Ja dat ben ik

05-11-2015 12:20

Skeptic +13584

Sorry, wie?

05-11-2015 12:19

Clowntje010 +0

Goed verhaal ken hem niet eens :)!

05-11-2015 12:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties