Van Bronckhorst: ''We hebben een schaduwlijst''

Van Bronckhorst: ''We hebben een schaduwlijst''

Mocht Feyenoord deze winter spelers kwijtraken dan is de club tot in de puntjes voorbereid om een adequate vervanger in huis te halen. Giovanni van Bronckhorst dreigt onder andere de talentvolle Tonny Vilhena, die zijn aflopende contract niet wil verlengen, in januari te verliezen.

''We kennen zijn situatie,'' citeert het Algemeen Dagblad de coach. ''Het is afwachten of dat uiteindelijk doorgaat in de winterstop. Maar als er spelers wegvallen dan wil je die vervangen door spelers van tenminste hetzelfde niveau. En als je de ploeg kunt versterken, dan doe je dat.''

Leroy Fer wordt genoemd als mogelijke tijdelijke opvolger. ''Ik ga niet in op namen, maar als club moet je voorbereid zijn En dat zijn we. We hebben een schaduwlijst en hebben afgelopen week nog bij elkaar gezeten. Maar er is nog niets concreet van spelers die weggaan en dus ook niet van spelers die komen.''

Plaats reactie
666

Beerislos +0

Onderhandelingen met Fer zijn vergaand momenteel.

29-11-2015 21:23

HansM +0

Ze blijven dat blinde breekijzertje maar een groot talent noemen hè. ...

28-11-2015 20:12

Endiej +88

Is het ook gewoon.

28-11-2015 22:35

ernst H +4998

We zitten wat dyn in onze buitenspelers..

28-11-2015 19:11

FF13 +609

Leroy Fer halen, heeft zoveel bij geleerd in de Premier Leage en is zeker 1aanwinst voor Feyenoord. Top fit sterk aan de bal en heeft ook nog eens scorend vermogen. Zie het wel zitten met Fer

28-11-2015 18:38

Fr23 +63

Fer voor Vilhena. Geen speld tuusen te krijgen.

28-11-2015 17:29

cup1970 +3

Wangedrag van de Joodse 020 tuig in Schotland waar is nu de media die linkse joodse NOS
schaamtellos ziet niks ervan op tv in de kranten, veel erger als in ROME !!!!!!!!!!!!!!!!!!

28-11-2015 16:54

ernst H +4998

Idd niks van gezien..

28-11-2015 19:09

rotterdamsebluf +173

"Rechtse Joodse NOS"*

28-11-2015 23:30

DirkKuyt1999 +7

Feyenoord moet gewoon Thomas Verhaar halen. Schiet ze er elke week in bij Sparta. Is wel al op leeftijd maar loopt pas 2 jaar in het profvoetbal. Ik zeg doen! Goede stand in voor buitenspelers

28-11-2015 16:45

oud_hagenees +3

Als er een club voor Vilhena komt, natuurlijk. De grotere clubs zullen echt niet in de rij staan voor een reserve van Feyenoord.Zal ie wel weer op het laatste moment vertrekken. Kun je als club weer niets doen. Gewoon Fer binnenhengelen en je verlies nemen met Vilhena.

28-11-2015 16:34

louisvanderploeg +12998

Gio dreigt onder andere Tony te verliezen. Wie zou er nog meer weggaan dan misschien? Ik kan mij niet voorstellen dat er nog meer spelers weg zouden willen, zeker uit de basis niet.

28-11-2015 15:47

keescf +26365

Toornstra en Nelom misschien? Maar ja wat ze bij Feyenoord verdienen krijgen ze nergens anders.

28-11-2015 15:50

feyenoordkorsou +0

Achabar zie ik dexe winter of as zomer ook (helaas) wel definitief vertrekken.

28-11-2015 16:35

VakQQback-row +2

Ben echt benieuwd naar de winsterstop, wel vaag eigenlijk, draai je mee met de top, moeten er spelers bijkomen, maar als 't minder had gegaan dus niet..

(???)..

28-11-2015 15:13

kuipstoel +0

Als er spelers vertrekken komen er spelers bij. Lijkt mij niet meer dan logisch...
En als je nu 7 de had gestaan met 15 punten achterstand kan je beter het geld in je zak houden. Dat lijkt mij ook meer dan logisch.

Maar waar lees jij dan dat er spelers bij moeten komen?

28-11-2015 15:58

VakQQback-row +2

Speler(s) had er idd moeten staan, my bad..

28-11-2015 16:09

vanpersie-fan +1028

Vetrek van Vilhena is zowel in financieel als sportief opzicht zonde.

28-11-2015 14:53

FR_076 +0

wat denk jij nog te kunnen vangen voor een speler met een half jaar contract?

28-11-2015 15:45

vanpersie-fan +1028

Veelte weinig, daarom vind ik het zonde..

28-11-2015 15:54

feyenoordkorsou +0

Niet vaste basisspelers die vertrekken (in dit geval Vilhena) moeten volgens mij vervangen worden vanuit de eigen opleiding. In de opleiding van Feyenoord zitten een paar jongens er dicht tegenaan volgens mij. Bv Schuurman; of (out-of-the-box thinking) je kan bv Karsdorp (weer) naar het middenveld doorschuiven en bv Nieuwkoop rechtsback. Vd Heijden heb je bv ook volgens mij meer aan op het middenveld.

28-11-2015 14:53

Fr23 +63

Wie steunt de nieuwe actie?: Kieper Vilhena de Kuip uit!!'

28-11-2015 13:45

Mensini +14586

Hij gaat toch al vrijwillig?

28-11-2015 13:53

Mensini +14586

Ze zeggen het...

28-11-2015 15:49

08-FR-08 +2598

Dat is hetzelfde als: Help isis met het vermoorden van onschuldige slachtoffers. Dat gebeurt al.

28-11-2015 14:16

FR-JJN +12867

K kieper liever TOESCHOUWERS als jou de kuip uit, want een supporter kun je jezelf niet noemen net dergelijk domme uitspraken.

28-11-2015 15:58

Fr23 +63

Eerst Vilhena daarna coolsingel, haha

28-11-2015 17:24

FR-JJN +12867

Vilhena zal zeker vertrekken, maar ik zie ons de coolsingel nog niet halen hoor. Maar goed tis nog geen mei

28-11-2015 17:43

Fr23 +63

Serieus. Met Fer wel meer power! Is ook netjes bij ons weggegaan! Is weer welkom

28-11-2015 17:59

FR-JJN +12867

Nou netjes hoor. Als het tegenzit weglopen bij je club, om vervolgens naar de concurrent te gaan.

28-11-2015 18:40

Fr23 +63

Fer bleef tot het einde zich vol in zetten! Wijnaldum was de verrader!

28-11-2015 19:13

Dreeke +2

jij noemt dreigen met arbitrage netjes??

28-11-2015 19:25

FR-JJN +12867

Dreigen met een zaak tegen de club "van je hart"?

vilhena zet zich toch ook gewoon in of niet? Die dreigt tenminste niet met een arbitrage zaak. En zegt gewoon duidelijk, ik verleng niet

28-11-2015 19:36

Dreeke +2

Precies !! Vilhena is tenminste eerlijk naar club toe...

28-11-2015 19:43

FR-JJN +12867

En vilhena heeft een stuk meer voetballend vermogen, naast zn werklust. Ik zou m lekker aan zn contract houden. Scheelt je ook een huursom. Fer is imo prima op zn plek in de championship

28-11-2015 20:04

FR-JJN +12867

En mocht je een goed transfer bedrag kunne krijgen in de winter, dan doen, maar ik zou liever een half jaar doorgaan met vilhena dan een half jaar met fer

28-11-2015 20:06

Fr23 +63

Fer wilde weg! Dat mag. Zijn inzet was tomeloos en effectief(lees scorend) tot zijn laatste wedstrijd toe. Leerdam tekende niet en moest naar de tribune. Vilhena speelt af en toe om zijn waarde te laten stijgen. Helaas lukt dat niet. Bekend verhaal.

28-11-2015 20:14

Fr23 +63

Als Feyenoord dwars ligt is druk uitoefenen toegestaan. Zou jij ook doen!

28-11-2015 20:15

Dreeke +2

Dat strookt niet met netjes weggegaan zoals jij beweerd....

28-11-2015 20:50

Fr23 +63

Ik vind het geen probleem en dus welkom bij ons

28-11-2015 21:00

FR-JJN +12867

Ik wel laat m maar lekker weg blijven. Moest zo nodig hogerop, naar de concurrent dus net zo'n jew als wijnaldum.

29-11-2015 01:21

Fr23 +63

Mooi als ze op hangende pootjes weer thuis, komen haha

29-11-2015 01:57

FR-JJN +12867

Nog mooier om hen nu te laten barsten. Zo voelt dat

29-11-2015 04:43

Fr23 +63

Aanvulling middenveld is zeer gewenst. Marko en Karim speelden gisteren erg slecht. Simon is zoekende maar komt er wel. Toornstra viel niet goed in. Immers en Vilhena komen te kort!

29-11-2015 11:16

FR-JJN +12867

Vilhena komt te.kort? daarom stelde gio hem 2 keer op tegen het gesnavelte zeker?

maar niks mis hoor met je.goede.humor op zondagmorgen hahahahaha

29-11-2015 13:59

Fr23 +63

1 dag niet gelachen, is.... Haha

29-11-2015 14:27

FR-JJN +12867

Daarom ben ik zo blij met jou, ondanks dat we het nooit eens zijn met elkaar :-)

29-11-2015 14:52

danny-p +16572

Amen!!!!!
.

28-11-2015 17:30

Rashaan_is_aan +3

Tonny zo goed als zeker weg in de winter dus

28-11-2015 13:43

ElPanzeFr +21359

Ik mag hopen dat het gros van de spits nu gericht is op het vinden van een capabele spits, al komt ie uit Oekraïne, Servië, of zelfs Togo

28-11-2015 13:29

ElPanzeFr +21359

*van de verrichte scouting

28-11-2015 13:30

jahehe +0

Zie een paar reacties voorbijkomen over een middenvelder, talenten hebben we ook nog toch!!

28-11-2015 13:11

hakuna +2065

Ik hoop dat die man met zijn ride neus vertrekt. Onze super clown. Kunnen wel een goede aanvaller gebruiken als we het dan hebben over het elftal te verbeteren. Een gelijkwaardige speler als Kazim is niet moeilijk te vinden. Zitten er minimaal 40999 bij elke thuis wedstrijd in de kuip die ook niet scoren.

28-11-2015 12:32

JordyZ4 +0

Waar was die schaduwlijst toen Pelle wegging dan? Wat al zo'n 8 maanden bekend was:'))))

28-11-2015 12:22

Vak Q +1

Dost, Guidetti en Zapata.

28-11-2015 12:27

JordyZ4 +0

Ik neem toch aan dat je een schaduwlijst met haalbare spelers maakt..

28-11-2015 12:33

Vak Q +1

Dost en Guidetti waren, 8 maanden voordat Pelle wegging, best reëele opties toch?

Achteraf pakt het uit dat ze onhaalbaar zijn en achteraf kan je makkelijk zeggen dat er alleen maar haalbare spelers op je schaduwlijst moeten staan. Achteraf ouwehoeren, ik vind het simpel

28-11-2015 13:07

JordyZ4 +0

Een TD weet toch wel of een speler haalbaar is of niet? Mag toch aannemen dat MvG een beetje kennis van zaken heeft..
Achteraf gezien heeft hij gewoon gefaald met het aantrekken van Kazim, nota bene getipt door een extern iemand.

Achteraf ouwehoeren misschien, maar hij heeft gewoon gefaald klaar.

28-11-2015 13:19

OkkerseHansweert +1701

Haal die sleutel uit je neus en hou eens op met v Geel te bashen kleuter!

28-11-2015 15:20

JordyZ4 +0

Blijf jij maar lekker braaf ja knikken kuddevolkfiguur.

28-11-2015 15:34

OkkerseHansweert +1701

Kudde volk?
Omdat ik vind dat je uit je nek lult en loopt te bashen?
Jullie volk zien alleen maar wat je wil zien, het enige positieve wat je ziet is je volgende snuif, want zo klink je.
Je lult zelf met alles en iedereen mee, maar als je er op gewezen wordt, is een ander kudde volk...
Laat me niet lachen kneusje!!

28-11-2015 15:48

JordyZ4 +0

Kom erbijjjj kom erbij kom erbij kom erbijjjjhijjjjj

28-11-2015 16:09

Vak Q +1

Natuurlijk kan een TD 8 maanden van te voren niet weten of iemand 100% haalbaar is. Of een Dost verkocht werd, had alles te maken met hoe zijn club zou handelen in de transferperiode. Beland Dost op het tweede plan bij zijn club en is hij overbodig?Ook kan er sprake zijn van concurrentie voor een speler.

Kazim is geen sterke zet geweest, maar om nou te zeggen dat Van Geel daardoor een heel seizoen heeft gefaald...

We waren keihard op koers naar Europees voetbal met de selectie. Totdat Fredje Rutten ging muiten omdat hij Chery er niet bij kreeg en de selectie door haar ondergrens zakte.

Ik denk dat je beter je computerspelletje kan blijven spelen, dan commentaar geven over wat er in de echte wereld gebeurd. Want de echte wereld is niet zo zwart-wit als je denkt...

28-11-2015 17:04

OkkerseHansweert +1701

Dus ik snap het gelukkig niet als enige....

28-11-2015 17:15

IvanN +0

Van Geel heeft aan alle kanten gefaald met de spitspositie. Vier weken voor het einde van transferperiode vorige zomer zei hij verrast te zijn door de hoogte van de salarissen in de Bundesliga. De man heeft geen netwerk en een belabberde transferhistorie in zijn loopbaan.

28-11-2015 13:58

JordyZ4 +0

Hehe iemand die het snapt.

28-11-2015 15:02

kuipsfeer +0

Allemaal onhaalbaar, te duur

28-11-2015 12:29

feyefrank +2083

Zapata was bijna binnen hoor, dat ketste pas op het laatste moment af doordat Benitez opeens van mening veranderde en hij niet meer weg mocht.

28-11-2015 14:30

kuipsfeer +0

Had toch niet gevoetbald, want staat op Kuijt zijn plek. Scheelt weer geld op deze manier. Weer een gelukje voor van Geel

28-11-2015 14:49

kuipstoel +0

Zou een seizoen gehuurd worden. Wat heeft dat met Kuijt te maken?

28-11-2015 16:02

Dreeke +2

Kuijt kwam dit seizoen pas... afketsen Zapata als opvolger Pelle was vorig seizoen

28-11-2015 19:29

kuipsfeer +0

Zapata is een buitenspeler , Pelle een spits. Opvolger? Net als nobody Kazim, ken nergens spelen.

29-11-2015 00:40

Dreeke +2

Al was het een keeper.....Zapata was de beoogde opvolger van Pelle vorig seizoen !!

29-11-2015 01:09

kuipsfeer +0

Dan is van Geel niet goed bij zijn hoofd en heeft hij weer geluk gehad.

29-11-2015 01:34

Dreeke +2

jouw mening....geen feit !!

29-11-2015 01:57

kuipstoel +0

Kazim is ook geen spits.... Gaat het dagen bij dat betaalbare spitsen niet voor het oprapen liggen? Heel de top van nl heeft er last van. Psv heeft geluk gehad met de in het buitenland mislukte spits, Luuk de jong. Luuk de jong, die ook in de belangstelling stond van Feyenoord maar koos voor PSV omdat deze meer te bieden had.

Zapata zou gebruikt worden als counterspits. Aangezien deze aardig wat snelheid heeft. Met deze Zapata zou dus de gehele speelstijl veranderd zijn. Maar goed.....

Mvg is gewoon kut dus blijkbaar. Zelfs nu staat er nog steeds geen goed team blijkbaar. Blijkbaar moeten sommige mensen altijd wat te zeiken hebben. Blijkbaar horen wij nog bij de top van Europa omdat de topspelers in de rij staan om hier te spelen. Blijkbaar had van Geel een miljoen of 10+ voor een goede spits neer moeten leggen.

29-11-2015 02:15

kuipsfeer +0

Ik heb een tijdje geleden een heel rijtje opgenoemd die beter zijn dan kazim en kramer, ook nog goedkoper. Dat ga ik niet meer doen. Zelfs te Vrede scoorde vandaag 2 keer, zegt niks.

29-11-2015 02:20

kuipstoel +0

Van mij hoef je ze niet te noemen. Voorlopig doet Kramer het goed in mijn ogen. Dat hij een mindere periode had.... Dat heeft iedere spits weleens. Nu hij bij een topclub speelt wordt hij daar op afgerekend. Wel grappig dat mvg hem niet wilde halen maar na tig keer intern overleg toch de gok heeft gewaagd. Waarschijnlijk op aandringen van Blokland en z'n vrienden en gudde. En dat er supporters met tranen in hun ogen schoorvoetend wilden dat Kramer perse gehaald moest worden zal ook hebben meegespeeld. Het vijvertje werd weer kleiner en mvg wist ook heus wel dat er een spits bijgehaald moest worden. Kramer, betaalbare spits die uit NL komt en dus niet hoeft te wennen aan de taal en NL speelstijl. Denk dat dat ook belangrijk is geweest om voor Kramer te gaan. Ipv een tropische verrassing/onbekende speler.

29-11-2015 02:32

kevinmulFR010 +18073

Schaduwlijst........

28-11-2015 12:14

Meent +6488

Als Vilhena weggaat worden we daar gelukkig niet slechter van.
Niet te druk om maken.

28-11-2015 12:03

trotsopfeyenoord +0

Exact, die jongen heeft gewoon veelste weinig gebracht. En bij een kans laat hij het niet echt zien.

28-11-2015 12:34

FR-JJN +12867

@ meent. Wel als je er niks voor terug haalt. En dan nog moet ie wel beter zijn dan vilhena. K maak met juist wel druk dat we goede jeugd kwijtraken, en we weglopende spelers terug gaan huren. Dat ís niet een beleid wat je moet willen met zo'n goede jeugd opleiding.

@ trotsopfeyenoord. Nog geen voetbal gekeken zeker dit seizoen. Of enkel op teletekst?

28-11-2015 16:01

trotsopfeyenoord +0

Tuurlijk alles gewoon bekeken en tuurlijk Ajax was hij top.. Net als iedereen. Maar zelf een goed niveau halen als de rest dat niet doet heb ik hem nooit zien doen. Vind het maar een erg doorsnee voetballer en denk daarom dat je hem ook niet zult missen

28-11-2015 16:52

FR-JJN +12867

Dat ben ik deels met je eens. Maar deden spelers als bijv. Clasie, immers, el ahmadi, enz dat wel? Hard missen doe j m niet omdat ie geen vaste basis meer ís. Maar denk wel dst we hier termijn van gaan balen.

28-11-2015 17:40

trotsopfeyenoord +0

Nouja clasie en el ahmadi zeker. Destijds had je voor immers niks beters dus zul je hem dan ook missen. Toen had je namelijk helemaal niks op de bank zitten. Nu is dat gelukkig anders.

28-11-2015 21:25

FR-JJN +12867

Ik denk dat die momenten op 1 hand te tellen zijn.

Je had vilhena, die een aantal keer had laten zien zeer goed op tien te kunnen spelen.

Nu word je can de wissels ook niet heel veel beter.hoor

kramer - kazim
elia - bilal
Kongolo- Nelom
en toornstra en vd heijden zijn ook geen toppers toch?

29-11-2015 04:47

trotsopfeyenoord +0

Nee oké daar heb je een punt. Al is de breedte van de selectie wel groter nu. En de mensen die op de bank zitten waren vorig jaar nog basisspeler. Dit tov vormer, Goossens en Verhoek.. Daarbij blijf ik vilhena te wisselvallig vinden, maar dat zal dan wel persoonlijk zijn

29-11-2015 11:40

FR-JJN +12867

Vilhena is wisselvallig, maar ik denk omdat ie niet 1 vaste rol krijgt toebedeeld. Verder hebben we idd wel een betere bank dan voorheen.

29-11-2015 14:02

Jamcarter +3

"Schaduwlijst" eersder gehoord en toen kwam men met Kazim aanzetten. Pierre moet zich echt serieus nooit meer met dat soort dingen bemoeien. Fucking idioot

28-11-2015 11:56

kiperiets +4

Wat een comotie om niks allemaal.

Er gaat een geldwolf weg die in drie jaar niets heeft toegevoegd en die weigert zijn contract te verlengen.
Middenvelders genoeg die dat blinde renpaard moeiteloos kunnen vervangen waarbij je niets inleverd op kwaliteit en rendement.
Laat die Fer met zijn zgn.Feyenoord-hart nou lekker in Engeland blijven, het is intern makkelijk op te lossen.
We hebben een vast middenveld, het gaat puur om een invaller hier waar we kandidaten genoeg voor hebben.

28-11-2015 11:14

Rush +1

Dat wou ik nou net zeggen......

28-11-2015 11:39

kiperiets +4

Vilhena,.....een beslissende rol ???

28-11-2015 12:53

kiperiets +4

Hahaha,....het is dat die keeper van Utrucht bij dat frommel doelpunt als een blinde mol aan het graaien was anders gaat die er nooit in.
Tegen Ajax heeft die alleen maar achter die Bazoer aan lopen draven, en die Bazoer was hem zwaar de baas, hoezo beslissend ??
Laatste potje tegen Twente leek het wel of die op ballet-schoentjes liep, hij lag meer op de grond dan Sven Kramer.

Maar goed, je bent èèn van de weinige Vilhena-fans.
Als ik jou was dan zou ik me snel opgeven bij de Feyenoord fan-shop voor de DVD die gaat uitkomen
Alle hoogtepunten uit de carrière van Vilhena bij Feyenoord.
Totale speelduur van deze DVD 2 minuten en 12 seconde (inclusief aankondiging en aftiteling)

28-11-2015 13:21

FR-JJN +12867

Haha mensen die vilhena niet goed vinden en klaarkomen van immers.

En zich dan nog steeds hardop afvragen waarom we al een eeuwigheid niks meer winnen, en ook niet gaan winnen.

We laten een voetbaltalent gaan, enhhalen er een blind paard voor terug.

En de anti vilhena toeschouwers vergeten even dat ie binnen een halfuur 3 x een speler een 100% kans sschonk binnen een half uur. Tegen de snavels. Iets wat immers in 3 jaar nog niet ís gelukt.

Maar goed als je eenmaal anti bent, raak je blind voor de dingen die wel goed gedaan worden.

28-11-2015 16:10

kiperiets +4

Daarintegen,...als je eenmaal vóór bent (om onbegrijpelijke redenen) en je 's morgens onder een Vilhena dekbedovertrek vandaan kruipt om je eerste bak koffie van de dag in je Vilhena pyama uit een Vilhena mok te drinken kun je niets verkeerds horen ;-)

We laten geen voetbaltalent gaan??,...er gaat een eeuwig talent weg,... uit eigen, en pappa Vilena' s wil !!

Ik weet niet of die 3 geschonken kansen tegen 020 ook op die DVD staan.
Mocht het zo zijn dan zou ik zeggen ''vooral veel terugkijken JJ'' veel meer hoogtepunten dan Willem II uit in 2013 zijn er niet te vinden.
En jemoet er snel bij zijn want er zijn er maar 120 geperst, precies genoeg voor de hele Vilhena fan-club.

29-11-2015 11:12

FR-JJN +12867

Ik ben voor succes van feyenoord, niet voor individuen. En immers en toornstra boven vilhena verkiezen drasgt niet bij aan succes. Denk dat gio dat momenteel heel duidelijk voor je maakt. Tenzij je het gewoon niet wíl zien.

Een eeuwig talent, dat ondanks zn weigering van contract verlenging, devoorkeur krijgt boven onze vaste nummer tien van de 3 jaar. Een eeuwig talent dat 2 maal in de basis word verkozen boven basisspelers, in de grootste wedstrijden van t jaar.
Een eeuwig talent dat meerdere malen heeft laten zien heel goed op tien te kunnen spelen. Tegen twente en az. Toch niet de minste eh? Een eeuwig talent dat in van zn speeltijd dit seizoen, zeer belangrijk was. En wat nog steeds bij de selectie gehouden word door de huidige trainer, ondanks dst ie weg gaat, en ondanks dst we genoeg andere keuzes zouden hebben.

sorry kip, maar je geweldige onderbouwing over dekbedden, dvds, pyjama's en mokken, maken niet dat jij t beter ziet dan gio.

29-11-2015 13:56

FR-JJN +12867

Of gio jij en ik misschien wel niet, en kip wel? ;-)

29-11-2015 19:59

kiperiets +4

We gaan het niet eens worden JJ over tante Tonny maar dat maakt geen klote uit, ik discusieer graag met jou.

Ik vind je laatste reactie van 18:59uur toch wel van kennis getuigen :-))

30-11-2015 12:21

kiperiets +4

@Tariq. B

Beste Tariq,

Ik heb alles nog is teruggelezen maar ik kan echt nergens terugvinden dat ik de naam Immers ergens heb gebruikt in de discussie die hier gevoerd wordt over Fer en Vilhena (??)
Misschien is het een goed idee als je de volgende keer reageert op iemands mening je eerst die mening 2x goed leest voordat je reageert ?

Verder is JJ je eeuwig dankbaar voor de bijval die je getoont hebt op zijn mening.
Goede inbreng Tariq, ga zo door.

30-11-2015 12:40

FR-JJN +12867

Weet ik kip. Hahahahaha toch wel eh:-p

30-11-2015 13:39

FR-JJN +12867

Je kent me toch nog niet zo heel goedals ik dacht kip.

Ben niet zo heel gevoelig voor iemand anders mening over mijn feyenoord visie.

30-11-2015 13:41

FRNasrani +0

Huh een club aal Feijenoord is voorbereid voor als er sterke spelers weggaan?? Je moet als Feijenoord zijnde je juist versterkeen in de winterstop, niet verlies van sterken opvangen. Slap gelul weer

28-11-2015 11:04

janlaren +0

Denk dat ze toch goed bezig zijn, jij wilt direct versterkingen, dus veel geld uitgeven.
Feyenoord doet dat goed, anders krijg je een twente scenario.
Geen slap gelul dus

28-11-2015 11:22

Kralinger67 +1148

Precies, want als Vilhena niet weggaat zit je de rest van het seizoen met twee duurbetaalde middenvelders.

28-11-2015 11:54

dre82 +5732

Moet van een hoger niveau zijn anders ga je nog niet vooruit en kan je beter voor de jeugd kiezen.

28-11-2015 10:48

Betuwe +16802

Hey, dat kennen we, alleen zegt vGeel het normaal gesproken

28-11-2015 10:35

joepie +22

Ja die schaduwlijstjes kennen we....

28-11-2015 10:16

llv +1

Haal dan liever ziyech dat is een speler die je zeker weten met winst verkoopt

28-11-2015 09:51

rood-wit +3765

Moet ik nog zien als je er 6 of 7 miljoen voor betaald.

28-11-2015 10:09

Weef +9085

Net zo'n zekerheidje als Maher toen die naar Pisvee ging zeker... Ik zie Ziyech graag komen hoor, maar niet voor 8+ miljoen (wat ik denk dat hij moet kosten). Dat soort risico's kan Feyenoord niet nemen.

28-11-2015 10:20

evgen +0

Juist omdat feyenoord geen risico's neemt komt het op kwaliteit niet boven 020 en ps

28-11-2015 10:38

Weef +9085

Doordat Feyenoord geen risico's neemt hebben we weer een positieve balans.

De reden dat we op kwaliteit niet snel boven 020 en Pisvee komen is omdat hun begroting en spelersbudget veel hoger is. Kijk naar Twente wat er gebeurt als je boven je stand wil acteren...

28-11-2015 10:51

Arom +0

Fer voor een half seizoen aantrekken klinkt toch als een noodscenario. Ik kan mij daar nog iets bij voorstellen als zowel Lex als Tony vertrekken, maar anders zijn er op het middenveld toch geen personele problemen? Fer zal een behoorlijk salaris kosten en blokkeert doorontwikkeling van bv. Schuurman. Geef die jongen liever wat speeltijd, als blijk van vertrouwen: hij heeft net bijgetekend.

28-11-2015 09:42

Ferdie-Zuid +1

Weet je wie de doorontwikkeling van Schuurman stagneert? Toornstra em Immers. Zij worden boven Schuurman gezet.

28-11-2015 09:47

duitser +4317

Mooi is dat. een 6/8 ervan beschildigen dat ie de ontwikkeling van een 10 in de wegstaat die nog A junior is

28-11-2015 10:00

Ferdie-Zuid +1

Niet waar Jari Schuurman is sinds dit seizoen speler van het eerste.

28-11-2015 10:01

duitser +4317

ja weet ik. maar qua leeftijd is hij nog A junior.

28-11-2015 10:04

rood-wit +3765

Wat is dat nou voor onzin man.

28-11-2015 10:09

Ferdie-Zuid +1

Schuurmam is 3x beter dan hun dat is dus de onzin.

28-11-2015 10:18

Hoogvlieter +2

Toornstra en Immers, zijn dat niet de 2 jongens die afgelopen wedstrijd van de beloften zelfs op de bank zaten en Schuurman basis stond?

28-11-2015 11:12

Tomasson +47

Fer halen als vervanger voor een bankzitter vind ik nou niet echt klinken als een noodscenario.

28-11-2015 10:01

WilliSCF +730

Kampioen worden draait om kwalitatief goed elftal. Als je alles met eigen jeugd wilt doen ga je lekker naar Jong Feyenoord kijken.

28-11-2015 10:30

Alex01093 +1

Mee eens, gaat er iemand weg moet er een directe versterking staan.

28-11-2015 10:53

Jamcarter +3

Immers telt niet meer mee godzijdank.

28-11-2015 12:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties