''Niet voor niets dat ze in De Kuip geen wedstrijd verloren''

''Niet voor niets dat ze in De Kuip geen wedstrijd verloren''

Feyenoord-wachter Martijn Krabbendam bespreekt de felbevochten zege van Feyenoord op Heracles Almelo. De Rotterdammers liepen in de slotfase uit naar een geflatteerde 3-0 overwinning. De aanvallers Dirk Kuijt, Michiel Kramer en Eljero Elia zorgden voor de doelpuntenproductie.

De 3-0 op het scorebord vertelt niet het hele verhaal over de wedstrijd. ''Nee, als je daarnaar kijkt dan denk je dat het een hele simpele middag is geweest voor Feyenoord, maar wie de wedstrijd heeft gezien moet concluderen dat Heracles de betere voetballende ploeg is geweest. Ze hadden teminste recht op een punt, dus wat dat betreft heeft Feyenoord goede zaken gedaan, maar voetballend gezien viel het niet mee,'' zegt Krabbendam op de website van Voetbal International.

De Feyenoord-watcher bespreekt ook het vechtvoetbal waar Heracles in meeging. ''Dat is natuurlijk de fout die veel ploegen maken in De Kuip. Feyenoord heeft altijd de supporters achter zich en bij ieder incidentje schaart het publiek zich weer achter de ploeg en dat geeft een elftal toch vleugels. Je ziet ook het incident met Zomer, vrijetrap en gelijk een doelpunt en einde verhaal. Ja, dat is het voordeel dat Feyenoord heeft. Het is niet voor niets dat ze geen wedstrijd in De Kuip hebben verloren.''

Lees meer over
Michiel Kramer
Plaats reactie
666

ruudgeels +196

Goede analyse zeg. Had een blind paard ook kunnen verzinnen

07-12-2015 23:57

FRNasrani +0

Feyenoord was gewoon beter hoor 3 x gescoord Heracles 0 zo simpel ist

07-12-2015 21:00

oud_hagenees +3

Nou even reeel, het was niet best en zo'n partij kan heel anders aflopen als Heracles de opgelegde kansen benut. Vorig jaar gingen zulke partijen danook verloren omdat we niet in staat waren de 2e goal te maken. Nu zit je toch te kijken met het gevoel dat het wel goed komt.

07-12-2015 20:55

deleted106 +19

Je hebt dit jaar veel mazzel dat de tegenstanders niet scoren. Dag gebeurde vorig jaar in dit soort wedstrijden wel en blijft het 1-1.

08-12-2015 10:52

Digidre +19

Maar uit gaan we het tegen GRO ook gewoon moeten klaren. Je hoort steeds "GRO is thuis onverslaanbaar". Daar zitten om heel eerlijk te zien niet al te veel grote namen tussen. Ze hebben de eerste wedstrijd gelijk gespeeld tegen TWE, en daarna 6x thuis gewonnen:
EXC (2-0)
HEE (3-1)
AZ (2-0)
WIL (2-1)
ZWO (2-0)
ADO (2-0)

Toegegeven, van kleinere teams kun je ook verliezen, maar wat gaan ze toen tegen VIT, AJA, PSV thuis? En nu FEY. Ik denk dat GRO in een iets te groot jasje op de ranglijst staat (5e), en we daar punten gaan pakken. Gewoon goed gefocused, met lef, en medogenloos.

07-12-2015 20:52

pats +0

Vraag me alleen af waarom het zo stil is in de kuip , en nu aub niet met hersenloze termen komen als ga dan zelf zingen enz.. gewoon realistisch sfeer is op dit moment niet zoals het kan zijn. En ja heb sk al jaren (met onderbreking 20 jaar) en nee ik zit niet heel de tijd op mijn tel te kijken. Gewoon een vraag

07-12-2015 20:10

kuipsfeer +0

Eigenlijk zegt Krabbedam: ze winnen , maar het voetbal is waardeloos. En daar heeft hij gelijk in.

07-12-2015 20:00

Arge +1

Prachtige wedstrijd.Had het na de eerste helft wel gezien,omdat het zo goeie wedstrijd was.En deze club durf het woord kampioenschap uit te spreken.

07-12-2015 19:56

@ +0

De Kuip is Magie!

07-12-2015 19:44

THUNDROM +0

Die krabbedam mot eens een keer een flinke dreun tegen zijn kanis hebben

07-12-2015 19:37

Differentkoek +1877

Martijn Krabby, lik even lekker m'n noten.

3 punten, niets meer en NIETS minder!

07-12-2015 19:26

kluif +2

Wat een onzin van die Krabbendam met " Heracles de beter voetballende ploeg"
ze hadden na rust een kwartiertje de overhand met één kans die er in had gemoeten, maar voor het overige was Feyenoord toch de bovenliggende partij..... of zie ik het nou verkeerd.

07-12-2015 19:21

sams +0

ik vid het ook raar dat iedereen zegt dat Heracles beter was..
volgens mij was Feyenoord duidelijk de bovenliggende partij

07-12-2015 19:48

kuipsfeer +0

Bovenliggende partij is bij vechtsporten niet perse gunstiger om te winnen hoor

07-12-2015 20:02

Bottleneck +3710

Dit ja haha typte net precies hetzelfde hieronder

07-12-2015 20:41

duitser +4317

3 goals en dan nog 3 goede kansen van gustafson (waarvan er 1 op de lat), el ahmadi die uitglijd en dan vergeet ik er vast nog 1.

Dus hoezo had heracles recht op een punt? Fijn als je beter voetbal laat zien maar het draait toch echt om kansen en die vervolgens ook maken.

Ik kan mij 2 echte kansen van heracles herinneren in de 2e helft. voor de rest schoten van buiten de 16 en een kopbal over.

07-12-2015 19:20

Bottleneck +3710

Precies. Ook dat veel betere voetbal viel trouwens wel mee, eerste kwartier na rust waren ze goed, daarna zatene ze er behoorlijk doorheen. En eerste helft idd drie grote kansen voor ons/Simon waar zij niets tegenover hadden

07-12-2015 20:39

FB12 +15

Joh flikker op vent. Hoe vaak is het niet zo geweest dat we zelf de betere ploeg zijn, en telkens naast de pot zeiken!!! Nu loopt het ff wat minder en toch pakken we de volle buit, effectief dus. Het mogen ons ook wel eens gegund zijn.

07-12-2015 19:17

Patience +1

Echt 3 hele mooie dik verdiende drie punten. Keihard voor gewerkt. En zeker die tweede goal was zo mooi ingekopt. En het kan beter, op allerlei punten , maar we staan tweede. Ik ben geen fan van Vilheina maar hoe die inviel, prima. Dit is een goede groep, en kazim is lekker rustig. Das wel prettig

07-12-2015 18:57

ReneKasia74 +3

Feyenoord heeft, in mijn ogen terecht, gewonnen van Heracles. O. A. Op mentaliteit.

07-12-2015 18:50

Ambtenaar +0

Waarom is iedereen zo positief over heracles, die waren net zo slecht als wij

07-12-2015 18:43

Ar2706 +211

Krabbedam bek houden

07-12-2015 18:23

Wimberto +2

Alsof Feyenoord alleen wint met vechtvoetbal. Wat een absoluut winstpunt is..is juist het feit dat als het voetballend niet gaat..dan maar zo..het venijn en de wil om te winnen is iets positiefs wat we afgelopen jaren juist gemist hebben

07-12-2015 18:23

Stone +6

Echt he, maar positief nieuws is blijkbaar geen nieuws. Nederlanders willen altijd graag wat te zeiken hebben. En als de media te positief is gaan de spelers vaak ook naast hun schoenen lopen, dus wat dat betreft zijn de kritische artikeltjes best nuttig om ze gemotiveerd te houden. Laten we eerlijk zijn, bij Feyenoord moet het zeker nog veel beter als we kampioen willen worden.

Dit soort nieuwtjes doen geen tot weinig kwaad. De ergste artikelen zijn de interviews met een speler die zegt dat hij verwacht dat Feyenoord kampioen wordt of voor de wedstrijd al zegt dat we zeker gaan winnen. Dat soort verhalen zijn dodelijk want dan verlies je ze meestal.

Maar ik ben inderdaad blij dat er eindelijk weer eens wat strijd is te zien op het veld!

07-12-2015 18:45

Echwelnr1 +286

Als je niet scoort en je tegenstander wel, verdien je geen punt!

07-12-2015 17:49

DV-FR1908 +628

Ja inderdaad. Vorig jaar was iedereen lovend over het spel en speelde we Ajax 2 keer van de mat maar haalde nooit de trekker over. Nu win je terwijl je slecht speelt. Dodelijk efficiënt. Het is in principe nooit goed tot we het zelfde spelen als Barcelona.

07-12-2015 18:10

babbelbox +254

ze kregen een paar kansen mer niet en als je de bal in het netje legt en ook eens meer als de tegenstander maak het niet uit de 3 punten zijn binnen bij ajax lopen heerenveen op 6 meter te dekken zo kan ik ook wel winnen

07-12-2015 17:36

Rotterdammert +6029

Wat me vooral opviel was het gebrek aan concentratie in het veld. In de passing, mandekking, coaching, positie op het veld. Zag gewoon momenten dat spelers niet eens wisten waar de bal op dat moment was.

Slordig is toch wel de samenvatting van deze pot. Nonchalant voetbal, net te traag, de duels niet aangaan en dat moeten compenseren met overtredingen omdat ze aan de noodrem moesten trekken. Miste ook gewoon de beleving.

Een hoop kritiek voor een gewonnen wedstrijd, de nul houden en de nummer 4 van de ranglijst met 3-0 eraf sturen. Maar het zal toch echt een stuk beter moeten willen ze echt mee doen om een titel. Door dit soort potjes heb ik daar vooral een hard hoofd in.

07-12-2015 17:34

baronjup +0

Wat is dat voor gelul van die krabbekut. Diegene die het meest scoort, heeft recht op de punten. Al voetbal je alleen maar op de aanval, als je niet scoort win je niet.

07-12-2015 17:31

TATABANJA +2

Na gister weer gezien dat wij als supporters wel de laatste zijn die commentaar Mogen leveren over het spel of de beleving...de sfeer was dramatisch...zag mensen op x 8 ball pool spelen op hun telefoon halverwege de 2e helft .

07-12-2015 17:25

Arom +0

Heracles had in bepaalde fasen van de wedstrijd wel recht op de gelijkmaker maar over de gehele wedstrijd zijn onze 3 punten terecht.

07-12-2015 17:25

Fr_88 +15846

Ligt het aan mij of heeft Feyenoord gewoon verdiend gewonnen? Heracles kwam nauwelijks in de buurt van de goal. Twee grote kansen gehad, maar verder weinig gevaar. Ook in het veld hadden ze niet echt een overwicht. In de eerste helft een minuut of 10 en in de tweede helft ook zoiets. Verder was Feyenoord de sterkere ploeg, maar wel heel ongeconcentreerd.

07-12-2015 17:24

Sinister +13056

Ik wil het geen verdiend noemen. Die goal van Elia was wel echt geluk en in feite hebben we zelf geen kansen meer gekregen op die geblokkeerde bal van Gustafson na, maar ook die kwam per toeval bij hem terecht. Heracles echt 1 mega kans die 100% had moeten zitten.

Een gelijkspel was terecht geweest, maar ik heb liever 3 punten.

07-12-2015 17:47

Fr_88 +15846

Als zij Niet de kwaliteiten hebben om goals te voorkomen is dat hun probleem. Wij zijn daar beter in. Het is geen toeval dat hun keeper zo'n bal laat gaan.

07-12-2015 17:56

vHanegem +2

Krabbepik jou wordt niks gevraagd

07-12-2015 17:14

Qadratini +3

De 'kracht van De Kuip'. Beetje overdreven altijd. Vorig seizoen vaak genoeg verloren in De Kuip. Na een incident is er altijd even opschudding maar voor de rest zou ik als tegenstander alles behalve bang worden van De Kuip. Tenminste niet van zo'n Kuip als gisteren.

07-12-2015 17:13

Digidre +19

Vraag: 45% van de punten worden in thuiswedstrijden gehaald, 28% in uitwedstrijd en de rest (27%) gelijk. Dat zijn de cijfers van dit seizoen tot zover.

Wat is precies de verklaring dat er zo'n groot verschil is? Ok, 12e man, het scheelt zeker, en spelen op je eigen mat, speelt ook mee. Maar een verschil van 45-28 procent??! Hoe is dit te verklaren?

07-12-2015 17:12

Copr +1701

Vind het wel logisch.
Clubs die naar de Kuip komen spelen meestal erg verdedigend. die laten het balbezit en initiatief aan Feyenoord en hopen door een snelle counter een "puntje" mee te pakken.

Als Feyenoord "uit" speelt wil de tegenstander er nog wel eens "vol "in gaan gesteund door hun thuis publiek.
Dat spel ligt Feyenoord toch wat minder.

07-12-2015 17:58

FuckyDuck +0

Natuurlijk de drie punten hebben we te pakken maar laten we reëel blijven. Het was voetballend bij tijd en wijlen niet al te best, zeg maar rustig slecht. Voetballend moet het constanter worden dan maken we kans om kampioen te worden. Gisteren werden over alle linies teveel fouten gemaakt.

07-12-2015 16:54

Kevin Vermaat +0

Behalve de laatste linie, namelijk Vermeer dan. Pakt wekelijks punten.

07-12-2015 17:10

FuckyDuck +0

Niet met je eens. Ook daar werden de nodige fouten gemaakt. Kongolo was de meest stabiele speler.

07-12-2015 18:01

Kevin Vermaat +0

Is dat omdat hij van ajac komt, of omdat je het serieus meent? Ik vind namelijk dat Vermeer veruit de beste/belangrijkste speler dit seizoen is

07-12-2015 19:03

Rashaan_is_aan +3

En tegen ADO hadden wij recht op een punt, who cares

07-12-2015 16:49

JBH +1677

Waarom is iedereen hier altijd fucking kritisch op Feyenoord, maar wanneer een analist of buitenstaander iets kritisch zegt breekt de hel los.

Los daarvan, hij zegt nu niet eens iets negatiefs.

07-12-2015 16:45

BosjesMan +0

hahaha deze man heeft echt nog nooit iets origineels of echt nieuws gebracht

waardeloos..

Stop Spam op fr12

07-12-2015 16:41

Mike_FR +0

Gejank van de bovenste plank. Alsof Heracles ook maar iets in te brengen had.

07-12-2015 16:38

BertjeHetErwtje +6

ze hadden 3 grote kansen, maar wij hadden er meer en hebben er daarvan ook nog 3 afgemaakt.

07-12-2015 16:45

Digidre +19

Ik moet zeggen dat in de samenvatting hun kansen minder heftig leken als in de Kuip. Daar kneep ik 'm wel even. Ook in de samenvatting kreeg je de indruk dat FEY veel dominanter was als wat in werkelijkheid hebben gezien.

07-12-2015 17:06

FR-Zeelandio +4327

Klopt, als je erover nadenkt heeft Heracles maar 2 grote kansen gehad, vrije kopbal te wierik en 100% kans tannane, voorderest waren het schoten die Vermeer zonder moeite kon pakken, wij hadden bal op de lat, en natuurlijk de 3 goals.

07-12-2015 17:14

feyenoordgazza +4012

Krabby gaaaaap!

07-12-2015 16:38

theramy +1

Al dat gejank over arbitrage. Alsof die kneuzen van Heracles hadden gescoord tegen 10 man van ons. Tegen ADO (buitenspelgoal Schaken) en tegen 020 verlies je punten door het scheidsrechterskorps. Daar hoor je dan weer niemand over.

07-12-2015 16:33

AngeloRotterdam +400

Ik vind het allemaal echt overdreven. Heracles was voetballend misschien beter maar ik vond het nou niet echt geflatteerd Feyenoord had in de eerste helft 4-5 kansen en heracles 1. In de tweede helft was het hooguit gelijk qua kansen. Alleen omdat tanane die kans mist vlak voor tijd is het geflatteerd. Zo geflatteerd vind ik het nou niet...

07-12-2015 16:26

arjenelhadidy +0

Nou ik vind een gelijkspel overdreven maar 1-0 was meer in verhouding geweest. Maar dit is wel ff lekker voor het doelsaldo waar we toch een aardige inhaal race mee aan het maken zijn

07-12-2015 16:44

goofy55 +0

de Kuip is weer een onneembare vesting geworden, zoals het in de top jaren altijd al was

07-12-2015 16:26

FRRMS +26132

Voetballend zijn we echt een van de zwakste ploegen
Gio heeft echt nog veel te doen

07-12-2015 16:17

FrTimHuizen +362

voetballend is het zeker niet goed maar een van de zwakste ploegen is echt zwaar overdreven............

07-12-2015 16:20

Lirky +124

Ja, wat een onzin. Zelfs gisteren zag je zowel over links als rechts goeie combinaties.

07-12-2015 16:33

Digidre +19

Dat wou ik net zeggen. Het mag beter, maar je denkt toch niet dat je 35 punten hebt na 15 wedstrijden met het spel van de Graafschap of Twente? (dat laatste vond ik gewoon ff lekker om die 2 in één zin te zetten)

07-12-2015 17:08

Brahma +5261

Ja hier moet ik ook hard om lachen.
1 van de zwakste ploegen!
Kom op zeg het kan voetballend een stuk beter maar nou niet zwaar gaan overdrijven.

07-12-2015 16:40

FRRMS +26132

oke oke maar er zit weinig lijn in.

en van de top 4 zijn wij toch echt het minst voetballend helemaal als je ziet wat er op het veld loopt

07-12-2015 19:12

Brahma +5261

Dat is een heel ander verhaal.
De top 4 of heel de eredivisie.
En voorlopig staan wij 2e van de top 4 .
Niet door goed voetbal maar door strijd en individuele kwaliteit.
Ik teken ervoor

07-12-2015 21:17

kiperiets +4

Omdat Feyenoord in eigen Kuip altijd dominant is en 9 van de 10x de wil aan de tegenstander oplegt leek het met die twee goeie kansen van Heracles optisch alsof zij beter waren.
Ze hebben ook twee keer van afstand geschoten maar een afstandschot is m.i. een mogelijkheid en geen opgelegde kans.
Moet wel zeggen dat ze stel hele handige jongens hebben lopen die m.n. het onze achterhoede knap lastig hebben gemaakt.

Maar ja, als de media maar genoeg keren zegt dat Heracles beter was dan Feyenoord dan ontstaat er beeldvorming die klakkeloos overgenomen wordt ipv. de realiteit.

07-12-2015 16:09

deleted106 +19

Heracles was voetballend ook beter dan ons. Dat is lastig te ontkennen. Ze probeerde er voetballen uit te komen. Daar het bij ons vaak lange halen snel thuis was.
Op basis van de wedstrijd tot de rode kaart verdiende ze gewoon een punt.

07-12-2015 16:18

kiperiets +4

Voetballend vanaf het middenveld en voorin waren ze periodes zeker beter.
Maar op basis van de kansen (mogelijkheden) was een punt teveel geweest

07-12-2015 16:26

deleted106 +19

Vind ik niet als je kijkt naar de wedstrijd waar wij in pricipe een rode kaart hadden moeten krijgen.
Ze hebben echt 3-4 100% kansen gehad.

07-12-2015 16:51

FRGeffen +0

Bwah Krabbie wordt hier vaker verketterd, maar nu heeft hij wel een punt. Feyenoord hoort aan een Heracles, met alle respect gewoon veel minder kans te geven op een punt. Feyenoord speelt al weken slecht, en dat komt je soms duur te staan net als ado en roda. De meeste trek je uiteindelijk over de streep, maar sommige ook niet en dat kost je dure punten.

07-12-2015 16:08

culemborg0345 +0

Haha ja ik snap echt niet hoe teams elke keer weer dezelfde fout maken. Je moet gewoon echt je eigen spel spelen anders speel je echt tegen 12 man.

07-12-2015 16:06

Bal-Bal +5065

Daar zit het in. Meeste teams kunnen dat niet zelfs psv niet laatste jaren. Helaas alleen ajax en europese ploegen. En af en toe incidenten zoals twente of vitesse dat je er met 1-4 af gaat

07-12-2015 16:08

JJW999 +402

Twente en Vitesse hadden andere oorzaken... Twente 2 rode kaarten achterin en Vitesse... Tsja... Fred?

07-12-2015 16:16

FRlegend +17026

Zo zie je maar wat de definitie in Nederland van goed is. Als je leuk hebt gecombineerd op het middenveld vinden mensen dat je goed speelt. Volgens mij had Feyenoord de grootste kansen en de meeste kansen in de wedstrijd. In mijn optiek ben je dan beter. Daarnaast is er verdedigend niet veel weggegeven, wel meer dan goed is. Toch vinden de analisten en journalisten dat Heracles beter was omdat die technisch verzorgder de bal rondtikten is sommige delen van de wedstrijd.

Ik denk dat we de doelen wel weg kunnen halen want alleen in Nederland is goed voetbal niet verbonden aan het aantal doelpunten dat je maakt.

07-12-2015 16:06

MijnFeyenoord94 +0 editor

Helemaal mee eens. Maar balbezit op je eigen helft is natuurlijk wel belangrijk, zodat de twee centrale verdedigers kunnen overspelen... dan ben je pas echt beter

07-12-2015 16:08

deleted106 +19

Ja Heracles was ook beter tot aan de 70e minuut. Ze hadden echt wel recht op 1 punt. Voetballend was het bij ons echt waardeloos, Lange halen en hopen dat de bal goed valt.
Dit moet echt gaan verbeteren want thuis win je zo een wedstrijd nog wel door onze 12e man, echter uit kan dit natuurlijk niet langer goed blijven gaan.
Ik vrees voor Groningen dit weekend.

07-12-2015 16:22

El-Fenomeno +9

Feyenoord was geen moment in de problemen. Heracles kreeg twee kansen doe van Tannane en die kopbal en bij die kans van Tannane ging een overtreding vooraf.

07-12-2015 16:06

Vlaardingen010 +0

In iedergeval goed om te zien dat er nu wel veel spelers zijn die een goal kunnen maken.
Het rendement van de buitenspelers ligt stukken hoger dan voorgaande jaren, met kramer voorin en een redelijke aanvoer staat ook hij garant voor +- 20 goals. Ook ons middenveld heeft met Gustafson en Vejinovic (helaas nog niet) scorend vermogen.
Echter ben ik van mening dat ook Elia soms iets sneller de voorzet op kramer moet zoeken. Soms zijn z'n acties te overdreven, hierdoor kunnen ze voor de goal ook niet rekenen op een bal.

07-12-2015 16:03

Feyenoord_Jurre +1

Mee eens. Het grootste winstpunt is dat we veel makkelijker scoren. Kramer en Kuyt gaan waarschijnlijk samen wel 40+ goals maken.

Het andere grote winstpunt is dat ik Feyenoord niet echt zwakke schakels meer vindt hebben. Geen Nelom, Immers of Kazim.

07-12-2015 16:07

Vlaardingen010 +0

Ook op de bank/reserves (Bilal, Kazim en schuurman die eraan zit te komen) weer spelers die een goal kunnen maken. Ondanks dat het bij Bilal nog niet echt lukt zie ik wel dat hij wil en er gaat dreiging vanaf. Als Elia vertrekt zie ik graag Limbombe komen van NEC komen.

Waar we naar mijn mening voor moeten waken is dat we tot aan de winterstop op Botteghin na een fitte selectie moeten houden, de bank kan inpassen maar toch is de basis 11 de sterkste.

07-12-2015 16:14

FrTimHuizen +362

Eens, alleen ik vind Vejinovic met de week slechter. Hopelijk komt zijn vorm snel terug. Heb wel vertrouwen in hem maar hij valt me nog niet mee.

07-12-2015 17:06

rood-wit +3765

Makkelijk gezegd, maar Feyenoord was in de eerste helft toch verreweg de betere ploeg en de overwinning is terecht, had bv 4-2 kunnen zijn, oké, maar dan nog......

07-12-2015 15:58

marcel achterhof +82

Gewoon eerlijk zijn joh gustavson moest er af en als tannane de gelijk maker maakt die op wonderbaarlijke wijze werd gemist dan is het gewoon gelijk, feyenoord speelde heel matig en zo spelend is het voor de winterstop uitgeschakeld voor de titel heel simpel

07-12-2015 16:06

DeMaleis +0

marcel nou niet in de war raken jochie wij waren gewoon beter.

07-12-2015 16:14

rood-wit +3765

We speelden niet tegen een stel sukkels, Heracles stond 4e, wat verwacht je dan?

07-12-2015 16:18

DeMaleis +0

hoe bedoel je pipo de clown?

07-12-2015 16:21

marcel achterhof +82

Niet zo bij de hand doen manneke uit sprang capelle

07-12-2015 21:16

deleted106 +19

Wellicht dat je even naar Hans Anders moet want het was echt slecht wat we lieten zien. Heracles was gewoon tot de rode kaart de betere ploeg, loste dingen voetballen op. Marcel heeft gewoon gelijk.

07-12-2015 16:24

marcel achterhof +82

precies snoek , wie raakt er nou in de war pffffffffffffffff

07-12-2015 21:17

IPPA001 +97

Dat zeggen ze toch nooit over de arena. De kuip levert, punten en geld.

07-12-2015 15:57

Remy94 +0

Geld niet helaas.

07-12-2015 15:58

FR-V +0

en kampioenschappen ???

07-12-2015 16:22

Bati +39581

Er wordt nu net gedaan alsof Heracles beter was, hahahha

07-12-2015 15:56

Mrunterwijst +10612

Ik vond Heracles ook beter dan Feyenoord.

07-12-2015 15:57

Frpride +506

Ze konden elkaar makkelijker vinden maar Feyenoord heeft meer kansen gecreëerd dan Heracles.

07-12-2015 15:59

Bati +39581

Onzin, misschien dat een gelijkspelletje meer recht deed, maar Heracles.verdiende echt niet te winnen hoor.

Overdreven gedoe

07-12-2015 16:09

marcel achterhof +82

Dat waren ze ook met vlagen

07-12-2015 16:07

DeMaleis +0

Ja, misschien 20 van de 90 minuten. Wij de rest. Heb je wat aan. Wij winnen, ook dat telt.

07-12-2015 16:14

Mrunterwijst +10612

Wij 70 minuten beter?! Haha dan heb je toch echt een andere wedstrijd gezien hoor

07-12-2015 17:29

deleted106 +19

Ze waren tot de 70e minuut wel beter qua veldspel. Na de rode kaart was het klaar. Maar voor het zelfde geld valt het dubbeltje de andere kant op met bv Rood voor Gustafson.

07-12-2015 16:26

Ratfield +3566

Recht op een punt?? Als je die uitgepeelde 1 op 1 v Tannane zó verprutst heb je nergens recht op.

Bovendien ballen op de lat en Kramer geregeld slim uit positie gehaald/gehouden.

Als het 5-1 was geworden had niemand dat vreemd gevonden ...

07-12-2015 15:55

FRlegend +17026

Precies, Feyenoord heeft ook nog een buitenspel goal gemaakt die niet eens in de samenvatting zat maar daar werd Heracles ook even aan gort gespeeld.

07-12-2015 16:07

Toddemij +919

Straks speelden we nog tegen een soort Barcelona of zo, overdrijven is ook een vak Krabbie.

07-12-2015 15:53

GioooFR +384

Elke club wint meer thuis dan uit

07-12-2015 15:50

skin +14003

Tuurlijk. En zeker die stomme kunstgrasclubs.

07-12-2015 15:53

skin +14003

Nee Dord ook niet vorig jaar maar dat zijn ook gewoon hele slechte teams.

07-12-2015 16:13

GioooFR +384

Bedoel gewoon in alle competities denk 95% meer thuis wint

07-12-2015 16:23
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties