'Feyenoord biedt twee miljoen en overtuigt Tapia'

'Feyenoord biedt twee miljoen en overtuigt Tapia'

Feyenoord lijkt Renato Tapia deze winterstop nog over te nemen van FC Twente. Volgens De Telegraaf hebben de Rotterdammers de middenvelder overtuigd met een contract voor 4,5 jaar. FC Twente moet wel nog beslissen over een bod van ongeveer twee miljoen euro.

Financieel kan de club het zich nauwelijks veroorloven om 'nee' te zeggen tegen dat geld en dus lijkt een transfer dichtbij. De technische staf van Feyenoord heeft in ieder geval groot vertrouwen in Tapia, getuige het contract tot de zomer van 2020.

Opvallend: volgens De Telegraaf heeft Feyenoord genoeg budget om Tapia over te nemen. Voetbal International liet eerder nog doorschemeren dat er waarschijnlijk een speler moet vertrekken bij de komst van de Peruviaan.

Plaats reactie
666

Struikelblok +0

Yes, een middenvelder hebben we echt nodig....

25-12-2015 20:38

karan1701 +2

Immers ruilen voor Vormer.

24-12-2015 01:17

nummer10 +52

Middevelders genoeg, koop er een goede spits bij

20-12-2015 13:33

opa57 +7

Toornstra heeft NOOIT zijn niveau bij Utrecht gehaald, Van der Heijden is een absolute miskoop (voegt NUL toe), Vejinovic gaf ik het voordeel van de twijfel, maar die twijfel wordt steeds groter, want voor uitwedstrijden is 'ie blijkbaar niet geschikt en hij laat thuis ook nog NIKS zien, Bilal heb ik nooit begrepen. Kazim ?? Schandvlek!, Boetius en Vilhena?? Vakkundig gesloopt. Contracteren van eigen jeugd is nauwelijks een verdienste van Van Geel, dat gebeurt volledig op advies van Varkenoord, Pelle en Elia boden zichzelf aan. Positief: Gustafsson lijkt een prima zet te zijn geweest. Vermeer, Kuijt en, voorlopig, Botteghin. Maar als je de "plus" tegen de "min"afzet, dan is de balans voor mij nog niet positief. Gaan de "missers"alsnog presteren ,h aalt 'ie er een goede spits bij en/of doen we tot het laatst mee voor de titel, dan wel worden we kampioen, dan zal ik de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven

20-12-2015 12:45

FR_J +338

je kan eigenlijk wel stellen dat van geel gefaald heeft in alle facetten, kijk de knip erop houden dat kan iedereen wel, en verder heeft hij niks gepresteerd

22-12-2015 08:30

koningvliegtuig +64

De knip erop houden?! We stonden aan de rand van de afgrond. Het huidige bestuur heeft ons terug gebracht naar de 3de plek met de bovenste 2 binnen handbereik. Alsof jij elke dag alles perfect op je werk doet, in de ogen van andere....

24-12-2015 10:42

Baksteen +3678

Varkenoord heeft ons gered van de afgrond. Enigste wat van geel heeft gedaan is jeugd spelers voor te weinig verkocht.

24-12-2015 21:48

Zyzz +4

toornstra onder leiding van Rutten eerste seizoen helft was beter als verwacht.
Vd heijden is transfervrij gekomen mischien niet de beste Verdediger maar echt totaal slecht is tie ook weer niet.
Bilal is een talent die er aan zit te komen als je er een beetje kijk op heb tenminste.
Kazim ja is eigenlijk geen centrum spits maar een flankspeler en toch vind ik hem voor een niet spits nog redelijk presteren

30-12-2015 12:12

onraad +5506

gewoon voor 2 a 2,5 miljoen halen en van geel probeer a.u.b. nu kazim , toornstra , nelom , immers te verkopen in de winterstop !!

en ik denk toch dat je naar het einde ook anass ,baco arie , dammers , afscheid moet gaan nemen !

in bilal heb ik nog klein beetje vertrouwen ( nog pas 20 jaar )

hopelijk komt staat er dan schuurman tegen die tijd !

voor aankopen : st juste en larsson van heerenveen ayoub utrecht tannane , en nog n goeie spits zou heel graag krameric zien komen ...

terug halen woudenberg en gelijk 2 jaar verlengen

kongolo ,el ahmadi , elia gronsveld verlengen tot 2019/20

20-12-2015 11:33

onraad +5506

p.s. hoe staat het met tahith chong heeft die ondertussen al getekend ???

20-12-2015 11:37

feyenoord_Freak +14031

Gewoon kopen die gast hij heeft echt potentië om meerwaarde te zijn bij een ploeg als ons maar ook als hij goed presteert voor de vrrkoop later .

20-12-2015 10:57

fynwa89 +2706

We zullen wel zien wat die van bakt. Van mij mag je komen. Heb tog liever vlaar gezien bij Feyenoord

20-12-2015 02:50

FeyenoordVdam +5817

Leuk, maar gaat je geen kampioen maken. En dat lijkt me toch wel het idee achter de uitspraak 'als we in de winter nog meedoen gaan we ons versterken'

20-12-2015 01:20

FRS-79 +1

Tapia is gewoon een extraatje. Een buitenkansje. Die versterking wordt gehaald van het budget dat vrijkomt als Kazim/Vilhena/Toornstra/Immers weggaat in de winterstop.

20-12-2015 11:29

FeyenoordVdam +5817

Dat hoop ik dan maar ;)

20-12-2015 15:41

abc123 +0

MISKOOP VAN DE EEUW!!!!

20-12-2015 00:32

tammo83 +289

Jij hebt blijkbaar niet een heel best geheugen...

20-12-2015 00:46

abc123 +0

Let maar op die kan er geen reet van in De Kuip, dan had je beter Ziyech kunnen halen

20-12-2015 10:36

ericfeduzzi +2

Ai, die hebben we al achter de rug hoor.... ;)

20-12-2015 02:37

poehhee +3983

De Kuip alle keren uitverkocht levert ook wel wat meer budget

20-12-2015 00:13

opa57 +7

JajaFeyenoord, ik ben het volledig met je eens al moet ik zeggen dat ik het enige hoogtepunt van Van Geel het halen van Kuijt en Vermeer vind. Verder ben ik van deze man niet echt onder de indruk en ook nooit geweest

19-12-2015 21:39

FR-Zeelandio +4323

Gustafson was een verrassende zet, botteghin en vd Heijden waren inkoppertje. Vejinovic was een goede aankoop maar het komt er nog niet uit. Toornstra was de uitblinker vorig jaar maar kan nu bijna niks meer raken maar daar kan van geel niks aan doen. El ahmadi terughalen was ook niet verkeerd. Elia heeft zichzelf dan ook aangeboden maar toch goed voor Feyenoord. En IEDEREEN was blij met Bilal, was ons nieuwe wonderkind toen hij kwam, laat het niet zien maar kan van geel dat zien aankomen?

Jeugdspelers contracten worden verlengd en vind dat van geel redelijk werk heeft geleverd

20-12-2015 02:18

MaartenTT +19902

Helemaal met je eens.
Maar tegen mensen die ongenuanceerd met de wolven in het bos meehuilen is geen kruid gewassen.

20-12-2015 08:12

nicknoortman +0

Ik heb een korte impressie Aftermovie gemaakt van Feyenoord - Willem II!
ik ben erg tevreden, kijk hem hieronder!

https://www.youtube.com/watch?v=weJV-08MhD4

19-12-2015 21:38

Alex1908FR +191

Ik zou zeggen haller of Barazite en dan kazim aan twente

19-12-2015 21:04

FR-Zeelandio +4323

Man man man man man....

Haller oke, heeft het bewezen dat hij een goede spits is maar kom op zeg, Barazite? Speelt een half seizoen leuk en meteen moet hij gehaald worden, tannane hetzelfde verhaal, scoort vaak in het begin en hij moest weer gehaald worden.

20-12-2015 02:20

HansM +0

Waarom geen spits?

19-12-2015 19:58

dreetje13 +4

omdat de gene die hem gehaald heeft niet wil toegeven datie fout zit met die aankoop.Managers zijn zo,nooit fouten toegeven,

23-12-2015 02:11

carlitosway +0

Kazim mag wel weg maarjadie koopt niemand maar arie mag ook wel weg haha. Kazim en arie er gratis bijgeven kan ook ... niks onnodigs aan. Goeie spelers zijn altijd welkom en aangezien we er nog wel wat kunnen gebruiken zou ik zeggen v, Geel halen die hap en niet naar die zeikerds luisteren die zeggen dat het niet nodig is. Go for it!!!!

19-12-2015 19:21

JajaFeyenoord +1030

De jongen is echt onnodig, hoe ben je de afgelopen jaren er boven op gekomen v.Geel?!? Jeugd! Soms moet je stoppen op je hoogte punt v Geel is iemand die kan saneren nu is Feyenoord aangekomen op een nieuw hoofdstuk en misschien wel toe aan een bestuur die door kan pakken!

19-12-2015 17:44

PindakaasFR +133

Ik zou het niet doen in ieder geval. Heeft nog veel te weinig laten zien en te blessure gevoelig.

Je kunt letterlijk beter Ayoub halen.

19-12-2015 17:41

PindakaasFR +133

Positief:

-Fysiek Sterk
-Mooie voetballer
-International
-Heeft talent
-2 miljoen is erg goedkoop

Negatief:

-Blessure gevoelig
-Ruwe diamant, heeft nog veel werk nodig
-Zie hem niet als de vervanger van Vejinovic
-Nog geen dragende kracht bij FC Twente
-Deze speler gaat ons geen kampioen maken
-Nog erg jong

19-12-2015 17:33

FRChiquita +3

Ik ben ervondanks zijn jonge leeftijd nog niet van overtuigd dat hij twee miljoen waard is. Komt ook wel mede door de aankopen van de afgelopen twee seizoenen.

19-12-2015 17:12

Henkie23 +0

Ik zou gewoon na vilhena nog toornstra of immers verkopen, anders heb je echt veel te veel middenvelders. Tapia is overigens ook handig als je toevallig cv's te kort heb. Liever hem cv dan baco arie.

19-12-2015 16:50

mies1974mies +699

Ik breek t hoofdstuk guidetti maar eens open we hebbe middevelders genoeg

19-12-2015 16:49

Copr +1701

Je bedoelt die ene spits die al 1x gescoord heeft dit seizoen in spanje?

19-12-2015 19:09

chackie20 +0

Het is wel weer een middenvelder dat klopt.
Maar het is echt wel een groot talent.
Groot, sterk, scorend vermogen, technisch vaardig, loopvermogen.
Als je deze kan halen voor 2 miljoen is het een redelijk koopje en profiteer je van de situatie in enschede!

Ik vraag me alleen wel af waar die dan moet komen. Gustafson, el ahmadi, vejinovic, vilhena, immers, toornstra...

19-12-2015 16:49

Feyenoord_Jurre +1

Is die Tapia nou echt de speler die we missen? Geloof het niet zo.

Je hebt Toornstra ook nog op de bank voor 3.5 miljoen. Feyenoord's grotere aankopen zijn nou niet echt bepaald een succes (ook Bilal en Vejinovic).

19-12-2015 16:34

jsfey +0

weer een middenvelder! als er nog enige kans was om vilhena te houden is die kans nu weg.

19-12-2015 16:21

Frankster +20955

We hebben weer geld en er gebeuren zulke dingen.
We kunnen beter structureel zonder geld zitten want dat komt van Geel meestal met creatievere dingen.
Bovendien moeten we gewoon jeugd eens door laten stromen want dat valt ook best tegen de door iedereen geroemde jeugd.

19-12-2015 16:14

opa57 +7

Volgens mij waren Julio Cruz en Andre Bahia de enige Zuid Amerikanen die in De Kuip slaagden, de rest (o.a. Leonardo (I en II), Graf, Sanchez, Picun, Glaucio, Tati, Somalia), stuk voor stuk in meer of mindere mate, voorzichtig gezegd, tegenvallers. Daarnaast lijkt het me dat er in de huidige selectie middenvelders genoeg zijn. En hoe zit het met Varkenoord?? Schop liever die nutteloze Tokkie Turk buiten en ga op zoek naar een spits, want Kramer begint het gelijk te bewijzen van degenen die aan zijn geschiktheid twijfelden.

19-12-2015 16:13

michelmau5 +4

Ik vind 2 miljoen best veel voor tapia. Voor die kerel moet je maximaal 1 mil betalen

19-12-2015 15:56

Feyenoordridderkerk +1187

"Wie zich nu vooral melden bij Twente, dat zijn de koopjesjagers. Die denken: FC Twente staat met de rug tegen de muur, die moeten verkopen, we doen een bodje. Daar gaan we natuurlijk niet op in", vervolgt Van Leeuwen. Of Feyenoord wel of niet heeft aangeklopt bij hem? "Ik ga niet in op namen."

19-12-2015 15:49

ericfeduzzi +2

"Daar gaan we natuurlijk niet op in".

Dat zullen we nog eens even zien Tedje :)

19-12-2015 16:02

Feyenoordridderkerk +1187

haha idd,dat zullen we nog weleens zien. Ah joh die man wordt dagelijks zwaar bedreigd door eigen fans en toen Feyenoord langs kwam werden de bedreigingen direct verhoogd naar 24 uur per dag hahaha

19-12-2015 16:38

Feyenoord_Jurre +1

Haha, ik vind die Van Leeuwen wel geniaal.

Bent u bang voor meneer Jordania?
"Ja ik kijk elke ochtend even onder mijn auto"

19-12-2015 16:36

ericfeduzzi +2

Hij heeft wel humor jah :) Geniaal interview met Powned haha..

19-12-2015 17:06

LaChouffeke +2

Ik snap dat mensen liever een (vleugel)spits zien komen dan een middenvelder, maar als zo'n groot talent, dat ook nog eens op meerdere posities inzetbaar komt, voor deze prijs op de markt komt is dat een buitenkansje wat je als Nederlandse club altijd moet benutten. Die jongen heeft de potentie om heel ver te komen.

19-12-2015 15:42

Feyenoordridderkerk +1187

Juist en daarbij zullen er vrijwel zeker spelers vertrekken in de winter dus we verliezen er dan niks op en kunnen alsnog investeren in eventueel n flankspeler al vraag ik me af of Feyenoord daar echt naar op zoek is.

19-12-2015 15:50

mrbee91 +2

prima zo. Kan een uitstekende speler worden. Vorig seizoen besliste hij wedstrijden. Dit seizoen last van blessures en is nu aan boord bij een zinkend schip. Kan alleen maar beter gaan als hij naar Feyenoord komt. Vilhena gaat weg komende zomer dan heb je al een prima vervanger.

19-12-2015 15:26

feyenoordkorsou +0

Goede zaak. Ik heb liever Tapia bij feyenoord (jong talentvol, kneedbaar) dan Zyech (beetje overschat , verwend, allures).

19-12-2015 15:15

Indo-FR +0

Verschillende posities, nummers 10 heb je genoeg.
Controleurs maar 2

19-12-2015 15:17

izanasot +0

Hahahah Ziyech overschat?? Kijk je wel voetbal met je lompe uitspraak?? Tapia mag de veters van Ziyech strikken

19-12-2015 15:40

Sufferingforsucces +0

Pak even je rust... overschat...

19-12-2015 16:39

PindakaasFR +133

Sorry maar als je Tapia boven Ziyech verkiest die letterlijk zowat bij alle goals van Twente betrokken is geweest en de reden is dat ze nog niet laatste staan...

Dan snap je er niet veel van man

19-12-2015 17:34

WillemvanHanegem21 +1

prima maar nu nog tannane... kan je zo ophalen voor 8 ton ofzo...

19-12-2015 15:14

skin +13964

Slim op zich om hem nu te halen. Eerste half jaar kan hij wennen en zomer 2016 vertrekken er een aantal middenvelders.

19-12-2015 15:01

Danny6410 +120

Ik hoop het maar voorlopig heeft alleen Vilhena een aflopend contract.

19-12-2015 15:05

ElPanzeFr +21282

Denk ook dat Vilhena en Immers sws verkocht zullen worden, dus Tapia zou inderdaad een goede zijn. Daarnaast weet je natuurlijk niet hoe lang El Ahmadi nog houdbaar is

19-12-2015 15:14

skin +13964

El Ahmadi kan denk ik nog wel ff mee. Die zou ik zelf iig nog een jaar verlenging geven.

19-12-2015 15:19

Danny6410 +120

Zijn er best wel veel van wie het contract in 2017 afloopt.

19-12-2015 15:21

skin +13964

Kongolo ook ja. Hopelijk tekent die nog bij. Ik vrees dat dat alleen lukt als we kampioen worden omdat hij zichzelf dan kan laten zien in de CL.

19-12-2015 15:24

Danny6410 +120

Vilhena wordt niet verkocht: loopt aan het eind van het seizoen voor niks de deur uit.
Immers: wie wil 'm hebben dan?

19-12-2015 15:19

onraad +5506

den haag..

19-12-2015 15:20

Danny6410 +120

Juist ja, dat zal dan wel veel geld opleveren

19-12-2015 15:22

onraad +5506

5 ton is zat

19-12-2015 15:29

FeyenoordVdam +5817

Nee, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Waar Feyenoord mee zit is dat ze aan hun salarisplafond zitten. Een vertrek van Immers levert weer ruimte op voor een ander.

20-12-2015 01:18

Danny6410 +120

Toch ben ik bang dat niemand 'm wilt hebben, Den Haag misschien wel. Maar Lex heeft natuurlijk zijn salaris eisen en kan Den Haag dat dan wel betalen. Den haag heeft een salaris plafond dat waarschijnlijk lager ligt dan dat van Feyenoord op dit moment.

20-12-2015 10:53

ElPanzeFr +21282

Vilhena is inderdaad nog maar de vraag, maar Immers kan je echt wel kwijt aan een gepromoveerde Championship/PL of Bundesliga club

19-12-2015 15:21

Danny6410 +120

Dat hopen we dan maar.

19-12-2015 15:24

WillemvanHanegem21 +1

inderdaad.. en nu is ie nog goedkoop !!

19-12-2015 15:15

kiperiets +4

Kopen die gozer.
Zetten we hem gewoon naast die andere drie middenvelders op de bank of op de tribune omdat Vilhena blijkbaar MOET spelen.
De Vilhena-clan gaat weg bij Feyenoord, ze weten nog niet wanneer want dat bepalen zij blijkbaar èènzijdig en ondertussen stelt de club Feyenoord zich op als een soort van Leger des Heils en doet er alles aan om de Vilhena-clan tevreden te houden.

Als ik die Tapia was zou ik zeggen ik wil wel komen maar ga niet een half jaar op de bank of tribune zitten ten faveure van mr.Vilhena die toch weg gaat.

Toy Vilhena heeft blijkbaar heel Feyenoord in de ballentang,.....onbegrijpelijk.

19-12-2015 14:52

Danny6410 +120

Is dat zo? Normaal is het toch KEA, Gustafson, Vejinovic?

19-12-2015 14:54

kiperiets +4

Lijkt erop dat Vilhena steeds meer speeltijd krijgt.
Hij gaat weg,....Immers, Toornstra, Schuurman en Tapia dan maar op de bank/tribune tot Pappa Vilhena is een keer uitsluitsel geeft ??
Mijn idee hierover is,...spelers die wel voor Feyenoord willen spelen en niet weg willen laten spelen en de Vilhena-clan de tribune op tot ze is een keer weten wat ze gaan doen.

19-12-2015 15:00

Danny6410 +120

Dan zijn we daar na de winterstop hopelijk vanaf. Tijdens de winter valt er misschien nog iets aan 'm te verdienen. Maar aan het eind van het seizoen krijgen we niks meer voor hem.

19-12-2015 15:02

kiperiets +4

Dat klopt Danny en dat wisten we al sinds januari vorig jaar toen hij al had aangekondigd niet bij te tekenen.
Maar daarnaast irtiteert het mij mateloos dat hij en z'n vader dus bepalen wanneer ze weg gaan en de club Feyenoord volledig buiten spel zetten hier in.

Weg gaan ze zwz.
Waarom dan nog langer iemand opstellen die mischien einde van het seizoen vertrekt en waar je geen cent meer voor krijgt en vier middenvelders op de bank/tribune zetten die dolgraag voor Feyenoord willen spelen.

19-12-2015 15:13

Danny6410 +120

Eens en daarom na de winterstop niet meer opstellen.

19-12-2015 15:17

jsfey +0

inderdaad kiperiets, lekker 2 miljoen betalen voor een speler op de bank.. echt een goed idee.. we hebben toch geld in overvloed

19-12-2015 16:22

Scollo010 +3815

Domme vraag wellicht, maar waar moet deze jongen dan staan op het middenveld?

19-12-2015 14:44

R0b3r1 +0

Naast Karim

19-12-2015 14:46

Danny6410 +120

Ha ha ha las even naast Kazim ...

19-12-2015 14:52

R0b3r1 +0

Haha, dacht er ook heel even aan toen ik het schreef

19-12-2015 15:29

Richard87 +5

Naast Kazim op de bank idd, dit is toch geen versterking, echt weer zo'n halve Feyenoord aankoop.

19-12-2015 16:12

R0b3r1 +0

Geen versterking? Ik zeg niet dat ik hem seizoenen lang volg. Maar op basis waarvan denk jij dan dat het geen versterking is?

19-12-2015 17:52

Richard87 +5

Op basis van dat die naam me niet zoveel zegt roep ik dat graag.

19-12-2015 19:38

R0b3r1 +0

Man man man, als dat het criterium moet zijn ..

Ben blij dat Van geel, Gio en de rest van de technische staf ook nog even naar de voetbal kwaliteiten kijken naast het feit of jij de speler kent

19-12-2015 21:44

Scollo010 +3815

In plaats van wie dan? Of komt hij op de bank terecht?

19-12-2015 14:58

R0b3r1 +0

in plaats van Veijinovic tegen de sterkere tegenstanders. Daar wordt je middenveld overlopen nu, en kan je zo'n type speler wel gebruiken.

19-12-2015 15:30

MaikelFR12 +1000

Is de transferwindow niet geopend 3 januari pas?

19-12-2015 14:38

JordyZ4 +0

Zou wat zijn dit:

Elia----------------Haller----------------Kuyt
------------------Gustafson-------------------
----------Ayoub---------El Ahmadi----------
Kongolo-Botteghin-Van Beek-Karsdorp
-------------------Vermeer---------------------

Bank: Hahn, Baco, Verdonk, Vejinovic, Vilhena, Larsson en Kramer

Immers, Kazim en Toornstra proberen te slijten.

100% dat je hier kampioen mee wordt.

19-12-2015 14:30

MrCharisteas +0

Dit is natuurlijk niet haalbaar, maar dat snap je zelf ook wel.

19-12-2015 14:36

JordyZ4 +0

Altijd streven naar het hoogst haalbare toch, ghehe.

19-12-2015 14:59

RobbinFR +830

Met haller haal je gewoon weer middelmaat. Ayoub zou ik wel benieuwd naar zijn

19-12-2015 14:43

JordyZ4 +0

Haller middelmaat? Is 4 klassen beter dan Kramer hoor vriend.

19-12-2015 14:58

RobbinFR +830

Nog steeds vind ik hem middelmaat.

19-12-2015 16:50

RobbinFR +830

Hahah nee je kan ook overdrijven :p Ik vind alleen dat hij zich nog niet voor langere tijd heeft bewezen.

19-12-2015 18:44

Frankster +20955

Zou graag baracite zien

19-12-2015 14:49

JordyZ4 +0

Neejoh, eendagsvlieg is dat.

19-12-2015 14:59

Frankster +20955

Nou dat moet nog blijken dan. De door jou genoemden zijn ook geen zekerheidjes.

19-12-2015 15:31

fr-michel +0

Van mij mag hij komen, speelde vorig seizoen sterk. Valt dit seizoen misschien niet op, maar dat hoeft natuurlijk geen slecht teken te zijn. Vaak zijn de echt dragende spelers de spelers die niet opvallen, die zich wegcijferen voor het team en ervoor zorgen dat spelers als Ziyech naar hun kwaliteiten kunnen spelen. Ziyech is een fantastische speler, maar voornamelijk een BV'tje. Doet verdedigend niks zodat hij aanvallend zijn cijfertjes kan opleuken zodat hij straks naar een mooie club kan..

19-12-2015 14:28

Nostalgie +0

Kampioen word je vooral met spelers die achterin de 20 zijn. Kijk maar eens naar de kampioenen uit 1993 en 1999 of de Uefacup-winnaars uit 2002.
Tapia is leuk, maar niets beter dan,Vilhena. Gaat ons zeker geen kampioen maken.

Maar waar praten we over; hoe moet ons uitgebluste en slecht voetballende team morgen 3 punten pakken in Nijmegen? Kevin Blom gaat ons zeker niet helpen hoor !

19-12-2015 14:23

Eddy1965 +0

@Xtacyy ja, ook een scandinavier, die doen het meestal wel aardig bij ons.

19-12-2015 14:16

Eddy1965 +0

Als ik hem gisteren zag sjokken over het veld dan zegt mij dat genoeg over zijn mentaliteit.

19-12-2015 14:13

JordyZ4 +0

Voor mij zijn er 3 interessante spelers:

-Haller
-Ayoub
-Larsson

Laatste 2 zijn ook haalbaar naar mijn mening, Haller weet ik niet..

19-12-2015 14:11

JordyZ4 +0

Heerlijk behendig spelertje mét rendement, in tegenstelling tot Bilal. Bovendien ideale combinatie met Gustafson.

19-12-2015 14:16

smerik1985 +4743

Haller speelt vanavond zijn laatste wedstrijd voor utrecht. Die valt dus af.

19-12-2015 14:48

Rdamjeff +0

Als we toch over sterkingen op het middenveld praten, lijkt het mij dat Ayoub en Guiterrez toch ook versterkingen zijn voor Feyenoord?

Daarnaast lijkt mij een buitenspeler als Limbombe of Tannane goed voor de breedte op de vleugels.

Hou me ten goede. Indien er jeugdspelers uit de eigen Academy beter zijn die dan altijd direct doorschuiven.

19-12-2015 14:08

Kether +18274

Allemaal middelmaat

19-12-2015 14:10

JordyZ4 +0

Ayoub niet hoor maat.

19-12-2015 14:11

gerhard scholten +2

Wij hebben al voldoende middenvelders, wij moeten een centrum spits kopen , en Kramer en Kazim verkopen. Weer een blunder van v.Geel.
Ik heb Mokotjo liever dan Tapia

19-12-2015 14:01

Kether +18274

Liever Mokotjo? Hahahahahahahah

19-12-2015 14:10

smerik1985 +4743

Liever Mokotjo? En dan zeggen dat van Geel blundert. Gelukkig is alles subjectief.

19-12-2015 14:50

ChristianY10 +0

Tapia is een goeie speler hoor. Valt alleen minder op omdat ie op de verkeerde positie staat en in een klote team speelt

19-12-2015 13:53

RVermaas +1

Word gewoon misselijk van alle negatieve reacties hier over Tapia of van geel. Ik durf te wedden dat 90% van al deze mensen Tapia niet eens hebben gevolgd of ook maar iets wat erop lijkt.
Je kan namelijk zien dat hij al een goede voetballer is en alleen maar beter kan worden. Ik vergelijk hem altijd met een Fer in zijn FR tijden. Dan is 2 mil echt niet veel, zelfs al speelt hij bij Twente.

19-12-2015 13:50

Asstomouth +5

Knee Injury 02/11/15 - 20/11/15
Thigh Muscle Strain 13/09/15 - 07/10/15
Knee Injury 28/04/15 - 11/08/15
Hamstring 13/08/15 - 18/11/14

Blessuregevoelig.

19-12-2015 13:44

JordyZ4 +0

Tja dat er een alternatief voor Vejinovic moet komen is duidelijk, maar ken deze jongen niet goed genoeg om te weten of hij goed genoeg is/wordt. Ayoub ben ik wel van overtuigd, die is echt creatief voor een nummer 6.

19-12-2015 13:44

Asstomouth +5

Hoop ook op Ayoub. Laat zich niet wegzetten, balletje afpakken en kan goed voetballen. Wel beetje klein, maar dat was Clasie ook.

19-12-2015 13:47

jelleverveer +43

Bij clasie was dat ook gewoon kut dat hij klein was

19-12-2015 13:48

fr34023 +0

Klopt zie je nu ook weer bij southampton, komt heel moeilijk mee daar.

19-12-2015 14:41

JordyZ4 +0

Juist. Gif moet je in je spel hebben in verdedigend opzicht en rust in aanvallend opzicht. Heeft hij allebei.

19-12-2015 13:49

SterkerDoorStrijd27 +1000

Wordt hier niet echt blij van

19-12-2015 13:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties