Clasie: ''Feyenoord doet het wel leuk, hè''

Clasie: ''Feyenoord doet het wel leuk, hè''

De overstap van Feyenoord naar Southampton is Jordy Clasie alles behalve meegevallen. Voetballend was het aanpoten voor de voormalig aanvoerder van de Rotterdammers die al vroeg in het seizoen geblesseerd raakte. Bovendien duurde het even voordat hij en zijn vriendin Esmee konden aarden in het rustige deel van Engeland.

''Over Engeland hoor je vaak twee dingen: saai en veel regen. Het weer valt best mee, maar dat eerste klopt. Het is hier zó stil, dat ik de muren op me zag afkomen. Waar zijn we aan begonnen?, dacht ik soms'', aldus Esmee in het Feyenoord Magazine. De blessure van Jordy maakte het niet makkelijker. ''Was ik hele dagen aan het revalideren, terwijl Esmee alleen thuis zat en hier niet happy was.''

Langzaam vond het stel hun draai, al is Clasie nog geen onbetwiste basisspeler in het team van manager Ronald Koeman. ''Sommigen zeiden dat je een jaar nodig kan hebben om te aarden in het buitenland. Nu snap ik wat ze bedoelen. Ik voel mezelf steeds fitter. Wel moet ik nog wennen aan het niveau, al is dat denk ik logisch als je een stap hogerop maakt. Ik praat er veel over met Jan Kluitenberg, die ook bij Feyenoord onze fysieke trainer was.''

De naam Feyenoord is gevallen. ''De ploeg doet het wel leuk, hè'', aldus de middenvelder met een knipoog. ''In mijn ogen hebben ze zeker qua breedte een van de sterkste selecties van Nederland. In dat opzicht moeten ze tot het eind kunnen blijven meedoen om de titel. Wel moeten ze dan ook de kleine wedstrijden winnen, iets dat vooral met instelling te maken heeft. Ik denk dat Dirk Kuyt ook daarin van grote waarde kan zijn voor Feyenoord.''

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

hulst24 +4227

Ja jordy met jou erbij i.p.v venofiets hadden we echt een goeie kans gemaakt op de titel .

24-12-2015 11:37

cup1970 +3

we hadden geld nodig, en classie wou een klapper maken, over 2 jaar komt hij terug

24-12-2015 05:27

Joozie08 +0

Pff je zou die bikkelaar er nu nog maar bij hebben

24-12-2015 02:48

Santie1908 +0

Als clasie op dit moment bij ons in de basis had gestaan en vejinovic op de bank hadden we al op nr1 gestaan

23-12-2015 21:48

FR08pjotr +20420

Als Clasie niet was verkocht hadden we Vejinovic, Botteghin, Kramer en Gustafson niet kunnen aantrekken en ik betwijfel of we wel Kuyt, Elia en/of vd Heijden genoeg salaris hadden kunnen bieden.


Als...

23-12-2015 22:25

alexnultien +6049

lol, dachie van een spits dan?

24-12-2015 09:35

Arge +1

Ik lees en hoor.Dat die Clasie al 10 wedstrijden op de bank zit.Dus zo goed is hij ook weer niet.

23-12-2015 20:05

oud_hagenees +3

Kom voor half jaartje terug joh, leuk voor je vriendin ook, toch? Mag Koeman Vilhena gratis hebben. Fair deal, lijkt me zo.

23-12-2015 19:30

Clasie12 +2432

Vejinovic niet te vergelijken met Clasie. Maar met hem en een goede spits waren we 100% kampioen

23-12-2015 19:25

FR-JJN +12867

Met Clasie en Pelle, wonnen we niks.
Met Clasie en Guidetti, wonnen we niks.

En daar liepen toch niet echt mindere voetballers tussen dan nu toch?

23-12-2015 19:28

FR-JJN +12867

Tussen=omheen

23-12-2015 19:29

MaksFR +0

Is dit een serieuze vraag? Pelle, met Elia en Kuyt is toch wel wat beter dan wat hij destijds om zich heen had. Daarnaast heb je met clasie véél meer verdedigende kwaliteit, waardoor de aanvallers weer beter tot hun recht komen. Pelle als aanspeelpunt (wat Kramer totaal niet goed invult, ondanks zijn lengte).

23-12-2015 19:36

FR-JJN +12867

Ik vind het gewoon onzin. Als we die bij elkaar hadden, vonden we wel weer een andere positie waardoor het niet lukt. Net zo lang tot we een team hebben samen gesteld van beste feyenoorders aller tijden.

En ik vind el ahmadi verdedigend niet veel minder, en een vejinovic in vorm aanvallend waarschijnlijk zelfs beter.

imo zijn dit excuses die je niet mag hebben met deze selectie. Ze moeten gewoon beter voetballen, dan zeikt niemand over een spits die niet mee voetbalt.

23-12-2015 22:51

ericfeduzzi +2

Mwah... De Vrij en BMI maakten nog relatief veel fouten herinner ik me. Zelfs Koeman sprak openlijk uit dat De Vrij "meedogenlozer" moest worden. Ook heb je te maken gehad met een Immers, Verhoek en Schaken (langdurig uit vorm) en keeper Mulder die nooit eens punten voor de club pakte.

De huidige selectie + Clasie en Graziano zou volgens mijn meer kans maken.

23-12-2015 19:51

FR-JJN +12867

Dat bedoel ik te zeggen.

Stel je zet clasie voor vejinovic, en pellevoor kramer. Dan heb je weer de jonge van beek en karsdorp die soms foutjes maken. En de andere spelers met hun mankementen.

Wellicht. Maar ik weiger mee te doen aan dergelijk doemdenken. En voetbal ís niet voor niks een team sport.

23-12-2015 22:55

ericfeduzzi +2

Weet je wat het is: we kunnen de goede spelers niet lang genoeg vasthouden om alles samen te laten vallen.

Krijg je Vermeer dan vertrekken BMI en De Vrij. Komt Kuyt dan vertrekt Clasie. Word Kongolo een klasse speler als LB/CV dan vertrekt ie van de zomer en word dat weer een pijnpunt met Nelom.

Natuurlijk hebben alle NL-clubs hiermee te maken dus het mag idd geen excuus zijn. Ik zou de krenten in de pap wel in Rotterdam willen houden maar na enkele seizoenen zijn ze weg. En het word alleen maar erger lijkt wel... Ik hoop dat Gustafson zich doorontwikkeld maar het zou me in dat geval niet verbazen als ie in de zomer van 2017 alweer vertrekt.

't Is passen en meten.

23-12-2015 23:18

FR-JJN +12867

Klopt. Dus word moet j het een keer treffen. En ik denk nog steeds dat we daar een redelijke kans toe hebben met de huidige beschikbare spelers.

Ik vind het niet gek dat een zga nieuw elftal inclusief nieuwe staf, tijd nodig heeft om naar een bepaald doel te werken.

Gustafson word idd heel goed schat ik. Heerlijke voetballer. We hebben hem de afgelopen wedstrijden behoorlijk gemist door die schorsing. Ben wel benieuwd naar het middenveld tegen psv straks in januari.

23-12-2015 23:39

ericfeduzzi +2

Tegen P$V zie ik het -ondanks NEC- wel zitten. In onze eigen Kuip zijn we intimiderend genoeg en met Gustafson op het middenveld en Kongolo en Botteghin terug in de verdediging worden we er sterker op.

Gustafson zal eindelijk helemaal uitgerust zijn en voor Kuyt is deze rust ook lekker schat ik. Zonder El Ahmadi dus ik denk dat wanneer Vilhena er nog is hij samen met Gustafson op het middenveld staat. Met Vejinovic. Denk ik.

We shall see :)

23-12-2015 23:54

FR-JJN +12867

Dat zeker. Maar je gaat el ahmadi toch wel missen denk ik.

Maar idd, vilhena momenteel de meest logische vervanger.

Ik kijk er al naar uit:-D

24-12-2015 00:04

CPP +3511

Jawel. Daar liepen veel mindere spelers omheen. Kuijt, Elia en Vermeer zijn veel beter dan wat we toen hadden. De vrij, Martins Indi en Janmaat vergelijkbaar met Kongolo, van Beek en Karsdorp. Gustafson nu beter dan Immers.

23-12-2015 22:27

Capessa +1317

Toen hadden we Mulder en Immers.

23-12-2015 19:34

Feyenoordd1 +0

Zelfs nog tijdje cisse toch? :')

24-12-2015 01:20

MRTN1908 +40

We hebben je nodig kleine strijder! Wat missen we z'n type jongen..

23-12-2015 19:21

FR1908michelFR +2

Pls clasie com bek!!! Wie need joee!!

23-12-2015 19:13

FRjoris1908 +323

Ik las bijna pis clasie cum bek

23-12-2015 19:57

rood-wit +3765

Clasie heeft niet genoeg body en power voor de Engelse PL, die moet zo gauw mogelijk terug naar Nederland.

23-12-2015 18:46

Sneekshit +10510

Als hij het bij Southampton niet gaat redden dan kan hij net zo goed terugkomen. Anders wordt het nrt zoals Fer in de championship.
Denk ook dat Clasie dan liever in de top van Nederland voetbalt. Hoop echt dat hij ooit terugkomt.

23-12-2015 17:58

ericfeduzzi +2

Clasie, Wijnaldum, Fer, Chery... ze hebben het allemaal lastig in de PL of zelfs Championship. Ook Manu speelt amper las ik net.

Hoop ook dat ie terugkomt en het het eerlijk gezegd wel. Zoveel clubjongen is hij wel.

23-12-2015 19:52

FRjoris1908 +323

Wijndum heeft er al 7 inliggen

23-12-2015 19:58

ericfeduzzi +2

Bij een degradatiekandidaat jah.

Van de Champions League bij P$V naar degradatievoetbal in een troosteloze stad. Financieel leuk. En daar blijft het bij :)

23-12-2015 20:11

FRjoris1908 +323

Maar toch: kijk eens naar bournemouth. In 8 dagen winnen van Chelsea op Stamford bridge en thuis even ManU afdrogen. Wijnaldum is ook een van de topscores bij een degradatie kandidaat. In engeland kan alles

23-12-2015 20:13

ericfeduzzi +2

Dan doet hij het nog redelijk goed, het valt me toch tegen dat Clasie het zo moeilijk heeft. Fysiek had ik al m'n twijfels maar toch...

23-12-2015 20:14

FRjoris1908 +323

Ik moet mezelf verbeteren: hij is een topscorer van engeland spelend bij een degradatie kandidaat

23-12-2015 20:17

Ratfield +3566

Dit zijn precies de 2-3 jaar Jordy, waar we iedere keer mee te maken hebben, al heb jij dat nog flink gerekt!

Dragende/goede spelers vertrekken 2-3 jaar te vroeg. En vaak zie je ze (kijk Janmaat en de Vrij) pas na 2-3 jaar écht beter zijn dan toen ze weggingen ...

Houd je spelers v/h kaliber Clasie, De Vrij, BMI, Janmaat langer in je ploeg, is de ploeg beter en vertrek je beter ...

En al vertrek je niet: Net zo best!

Nu zit je voor een handvol knaken meer ergens in een winderig weiland uit je neus te vreten.
Met een salaris van 8 ton bruto kunnen je kinderen ook naar een prima school hoor ... :(

23-12-2015 17:48

skin +13986

Clasie en de Vrij zijn anders nog vrij lang gebleven. Hebben 4 a 5 jaar basis gespeelt bij ons. Meesten gingen na 2 jaar al weg. Deze jongens waren klaar voor een vertrek en Feyenoord heeft er heel goed aan verdient. Voor alle partijen was een vertrek het beste. Bovendien stond bijvoorbeeld van Beek al klaar om de Vrij te vervangen.

23-12-2015 17:54

Ratfield +3566

Ja, zij waren inderdaad uitgeleerd bij ons.
Maar om (ook Europees) potten te breken heb je dit soort gasten nog 2 jaar nodig ...

23-12-2015 19:39

skin +13986

Klopt. En wij spelen niet structureel Europees dus is de uitdaging er vrij snel af voor die jongens.

23-12-2015 21:57

Bati +39540

Wat missen we je Jordy, 10 klasse beter dan Veijnovic..

23-12-2015 17:30

Bati +39540

Case, El Ahmadi en Gustafson, wat een voetbal had je dan gehad zeg :)

Maar ja ff terug in de realiteit.

23-12-2015 17:44

Bati +39540

Clasie, kut autospelling

23-12-2015 17:44

spiritouderkerk +0

Tja zo is het elk jaar haha. Je moet een keer je topper(s) zien te behouden. Al hadden we Pelle nog.. Etc. etc.

23-12-2015 17:45

Nol +3140

Aan de andere kant koop je van dat transfergeld weer nieuwe aanwinsten. Beetje dubbel

23-12-2015 17:48

spiritouderkerk +0

Je precies. Moeilijk..

23-12-2015 17:50

Nostalgie +0

Jaja: aanwinsten? Je bedoelt. Vejinovic, vd Heijden, Kramer ?

23-12-2015 18:09

Jaapiee +584

Liever hadden we die aanwinsten niet gekocht. Alleen Gustafson voor 1,5 miljoen is redelijk bevallen en Kuyt en Elia transfervrij.

Vejinovic, Botteghin, vd Heijden en Kramer waren geen noodzaak. 8,5 miljoen (ongeveer) weggespoeld.
Botteghin geef ik voordeel van de twijfel.

23-12-2015 18:12

Nol +3140

Wat denk je wat Kuyt en Elia aan salaris kosten. En van het salarisbudget wat vrij kwam kon je ook weer contracten verlengen

23-12-2015 18:16

Jaapiee +584

Salaris Kuyt schijnt niet zo denderend te zijn. Er zijn genoeg grootverdieners weggegaan:
Mathijssen
Bouhlarouz
Verhoek
Schaken(half jaar eerder)
In mindere mate Wilkshire, Boetius en Manu.

Genoeg ruimte voor Kuyt/Elia/Gustafson.

Beter was Clasie gebleven en hadden we die 8,5 miljoen op zak gehouden ipv dat prut wat van Geel heeft aangetrokken.

23-12-2015 18:21

spiritouderkerk +0

Tja. Nou weet je van te voren ook niet dat die aanwinsten het zo slecht zouden doen. Tijd geleden kreeg iedereen nog een stijve piemel van de aanwinsten.

24-12-2015 01:21

skander9 +0

We hebben gewoon een heel goed eerste seizoenshelft gehad. Alleen het chronische probleem bij Feyenoord zijn die klote uitwedstrijden waar altijd punten worden verloren.

Maar we mogen echt wel trots zijn op het feit dat we nog mee doen om het kampioenschap en dat we hard op weg zijn om die dennenappel binnen te slepen. Het is wel is anders geweest, maar die nederlagen bij van die k.. clubs blijven schijtvervelend

23-12-2015 17:29

Nostalgie +0

Ja, en helaas spelen we 17x uit hè....

23-12-2015 18:10

El-Fenomeno +9

Had naar Spanje of Italië moeten gaan.

23-12-2015 17:17

ericfeduzzi +2

Denk dat ie in Italië beter tot z'n recht had gekomen als controlerende middenvelder. Minder fysiek.

23-12-2015 19:54

Van_Geel +18445

Wat ik destijds al voorspelde: die jongen gaat het heel erg zwaar krijgen in Engeland. Ergens hoop ik dat hij hetzelfde heeft als John Verhoek, die buiten Den Haag zoveel heimwee kreeg dat hij direct terug ging. Zou voor ons geen slechte deal zijn.

Voor Clasie zelf hoop ik echt dat hij het redt, maar als hij onder Koeman al weinig krediet krijgt, dan wordt het bij andere coaches nog veel lastiger.

23-12-2015 17:17

fey13 +0

John Verhoek heeft maar een jaartje voor ADO gevoetbald en speelt al een aantal jaar in het buitenland.

23-12-2015 17:23

Arom +0

Je bedoelt Wesley Verhoek.

23-12-2015 17:28

Van_Geel +18445

Ja het was toch Wesley inderdaad. Dacht dat zijn broer hetzelfde probleem had. Wel apart dat Wesley nu in India zit en niet naar Engeland durfde destijds.

23-12-2015 17:40

ericfeduzzi +2

In India. Enough said. Wat een wereldspeler was dat zeg.

Dat ene seizoen ADO onder van den Brom heeft ze $$$ opgelevert: Bulykin, Verhoek, Immers....

23-12-2015 19:55

fr1985 +6305

Moet je zorgen dat je naar West Ham kan van de zomer Jordy.
Kan je in oost Londen gaan wonen, stukken gezelliger...

23-12-2015 17:13

marcel73 +60

We hebben aardig wat punten maar het voetbal is niet best

23-12-2015 16:58

Feyenoordridderkerk +1187

Een jaar wennen is heel normaal, zeker voor n gevoelsmens als Jordy. Ik lees en hoor allerlei mensen om te zeggen dat hij er niks van bakt, ik weet beter. Hij komt er wel, dat is zeker! Voor sommigen zou het moeten zijn dat hij direct elke weekbasis is, maar dat is voor veel spelers helemaal geen zekerheid. En ook geen schande trouwens, het is geen Nederland, waar je wekelijks opvalt en dé man bent.

Jordy is n topper, die komt er wel.

23-12-2015 16:57

frDon +397

Jordy gaat het niet redden in Engeland denk ik.
Fysiek komt hij veel en veel te kort.

Afgelopen weekend werd hij keer op keer van de bal gelopen.... echt zo simpel.

23-12-2015 16:58

Feyenoordridderkerk +1187

Dan zag ikn totaal ander duel, alle duels zat hij bovenop, won de meeste, gaf direct snelheid aan het spel mee en is fysiek en conditioneel in mijn ogen enorm gegroeid. Helaas valt en staat vaak veel met resultaat. Als je wint heb je vrienden en vallen dingen niet op,nu verliezen ze weer ,maar 1 ding is zeker, dat kwam niet door hem./

23-12-2015 17:01

Patrick1980 +397

Toch zijn de mensen in Southampton blij met hem. Spreek regelmatig supporters daar

23-12-2015 17:11

johan344 +200

Ik kan me het wk van hem herinneren hij speelde haast niet maar wel de halve finale tegen Argentinië tegen Messi!!!! en Jordy had hem in de broekzak!

23-12-2015 20:32

kevinmulFR010 +18071

Kom maar terug

23-12-2015 16:51

FR19008 +0

Jordy als ik je wat gunt is een hattrick tegen die nep gunners
#Killarsenal

23-12-2015 16:47

WillemvanHanegem21 +1

dat wil jij wel he.. gaat alleen niet gebeuren.. arsenal gaat gewoon winnen.. :)

23-12-2015 17:44

WillemvanHanegem21 +1

is perfect voor een Italiaanse club..

23-12-2015 16:45

KonaldRoeman +3

Helaas is ''wel leuk'' geen prijs Jordy. Was je nog maar hier :(

23-12-2015 16:45

Maurice079 +21

Wordt echt compleet overlopen in Engeland, zo zonde.

23-12-2015 16:42

luc86 +3610

Zwaar overdreven. Ik heb elke wedstrijd van em gezien en zoals ik hieronder meldt moet hij gewoon wat scherper worden. Aan de bal is het al voldoende maar verdedigend was ie bij Feyenoord veel scherper en dat niveau heeft ie nog niet eens. Laat staan als ie even de tijd krijgt.

23-12-2015 16:45

caesar +0

JORDY zaterdag wel verliezen van Arsenal hè ;)

23-12-2015 16:42

PindakaasFR +133

Gaat het als hij zo door gaat niet redden in Engeland.

23-12-2015 16:41

devliegendehollander +1652

wel leuk ? wel leuk? ja maar weer geen kampioen...

Heb sinds 1972 geen thuiswedstrijd gemist en maar 4 kampioenschappen mee gemaakt....

23-12-2015 16:41

CROOSWIJKER +14721

Speelt over paar jaar gewoon weer in Nederland.

23-12-2015 16:40

PangPangPang +0

Gaat hem niet worden in de PL. Is te licht en zeker niet goed genoeg

23-12-2015 16:36

luc86 +3610

Wacht maar af. Die jongen heeft een valse start gemaakt en is terecht gekomen in een elftal dat niet draait.

Daarnaast is ie nog niet op zijn niveau van het WK en van de 7? Wedstrijden die hij speelde 2x de beste of op een na beste van het veld geweest.

Tot slot voeg ik er aan toe dat ie in het begin bij Feyenoord ook moest aanpoten. Als hij iets scherper wordt in zijn verdedigende taken redt hij het gewoon. Ondanks zijn fysiek.

23-12-2015 16:42

El-Fenomeno +9

Kan het fysiek niet aan daar.

23-12-2015 16:29

Rem0 +2

Knap dat je dat nu al weet.

23-12-2015 16:49

Jaapiee +584

Laat het in Engeland totaal niet zien. Sneu om te zien hoe hij er aan alle kanten voorbij wordt gelopen.

Dit soort spelers moeten lekker hun hele carriere bij Feyenoord blijven, maarja $$$$$$

23-12-2015 16:27

ShinjiClasie +597

Wat een populistisch gelul toch weer hè. Sneu om te zien hoe Arjen Robben niet mee kon komen bij Chelsea.... Dat is ook nog aardig goedgekomen ofniet?
Gun die jongen gewoon een carrière waarin hij het hoogstmogelijke nastreeft ipv na een half seizoen de dollar-kaart er weer bij te pakken.

23-12-2015 16:32

marko38 +649

Uhm Robben ging van Chelsea naar real?! Denk niet dat hij t slecht deed daar...

23-12-2015 16:45

El-Fenomeno +9

Haha Robben die niet meekon bij Chelsea? Hahahahahahahahaha.

23-12-2015 17:18

Jaapiee +584

In Engeland is er tegenwoordig geen tijd meer op te rijpen. Daar moet je er meteen staan want anders kopen ze er aankomende zomer een ander voor van 20 miljoen euro. Tijden veranderen.

En Clasie met Robben vergelijken hahaha man man man. Robben raakte wat laat op gang. Daar heb je gelijk in. Vanwege een blessure. Maar na zijn blessure debuteerde hij in november en was gelijk een sterke speler!!
Hij werd dan ook uitgeroepen tot speler van de maand en eindigde hij met zeven doelpunten. Hij werd in dit seizoen bijna uitgeroepen tot jong talent van het jaar, maar hij werd tweede achter Wayne Rooney van Manchester United.

Dat zie ik Clasie niet doen hahaha.

23-12-2015 18:09

marcel achterhof +82

Daarom is die ook geen basisspeler bij oranje. Ik ben nooit kapot van hem geweest

23-12-2015 16:33

El-Fenomeno +9

Maar stond laatst tegen Wales er wel in.

23-12-2015 17:18

marcel achterhof +82

Dat is waar met 67 afzeggingen ook toen was het niet goed

24-12-2015 10:21

El-Fenomeno +9

Daar heb je gelijk in.

24-12-2015 18:52

marcel achterhof +82

Overigens fijne dagen man

24-12-2015 20:42

El-Fenomeno +9

Jij ook fijne dagen toegewenst man en hopelijk komen we goed uit de winterstop.

24-12-2015 21:08

skin +13986

Die jongen is gelijk geblesseerd geraakt en moet nog wennen. Laten we hem na volgend seizoen beoordelen. Ik denk dat hij het wel gaat redden namelijk.

23-12-2015 16:34

marcel achterhof +82

Ik hoop het voor hem dan zal dat zijn plafond zijn

23-12-2015 16:41

skin +13986

Dat zou kunnen. Hij zal even nodig hebben om te wennen en dan nog wat stapjes in zijn ontwikkeling zetten. Ik denk ergens wel dat hij in de Spaanse of Italiaanse competitie veel beter uit de verf zal komen.

23-12-2015 16:57

Dommeloempia1 +19797

Donald trump voor van geel

23-12-2015 16:26

caesar +0

Small loan of a million dollars

23-12-2015 16:42

feyenoordhuissen +0

Met Clasie had je gewoon altijd het middenveld in handen. Een echte pal afpakker. Die had Gustafson echt kunnen laten voetballen.

23-12-2015 16:26

Tasjesdief +0

Gustafson KEA Clasie

Phewwww

23-12-2015 16:19

Rjvdbrug +13

Tja daar komt je broekie strak van te staan

23-12-2015 16:20

SxDean +1170

Clasie, Gustafson en Ziyech...

23-12-2015 16:48

Ronald_Koeman +18

Hadden we hen nog maar

23-12-2015 16:18

121212 +0

Jordy kijkt dus niet naar Feyenoord.

23-12-2015 16:16

Patrick1980 +397

Man wat missen we Clasie zeg !

23-12-2015 16:15

Jigsaw +10046

En mensen riepe hier dat Vejinovic beter is dan Clasie... Clasie maakt geen cruciale fouten en was beter in verdedigen...

23-12-2015 16:15

feyenoordfan3 +7

Ja echt hè, en nog wel een paar klasse zelfs volgens sommige. Die kunnen beter gaan darten...

23-12-2015 16:20

Mavado +0

Waan van de dag toch. Clasie speelde wat minder en Veijnovic had een paar goede wedstrijden. Dan hoor je dat. Ik denk dat je dit inmiddels niet meer hoort. In vorm, niet in vorm, welles, nietes, blabla

23-12-2015 16:34

Rem0 +2

Ik heb Clasie ook meermaals dezelfde fouten zien maken als Vejinovic. Geef hem even de tijd.

23-12-2015 16:48

Jigsaw +10046

Hoevaak heeft Clasie de bal gewoon 'kado' gegeven aan de tegenstander in tegenstelling tot Vejinovic... Vejinovic is hier pas een half jaar, dat ben k met je eens, maar heeft nu al, samen met van der Heijden de bal vaker kado gegeve dan Clasie in al zn tijd bij Feyenoord...
En daarbij vind ik dat je als VERDEDIGENDE middenvelder je verdedigende taken uitvoert, alhoewel Vejinovic geen verdedigende speler is... Kzou El Ahmadi wisselen met Vejinovic of anders een andere type speler halen voor die positie

23-12-2015 20:46

Rem0 +2

Ben het met je eens dat Clasie dat minder deed dan Vejinovic nu. Alleen ik geef aan dat ik Clasie ook die fouten heb zien maken. Ik kan mij bijvoorbeeld nog een foutje van Clasie herinneren in de wedstrijd tegen PSV thuis waaruit een tegengoal kwam (De wedstrijd waar Schaken en Pelle uiteindelijk in de tweede helft nog scoorde). Clasie is ook even de tijd gegunt om beter te worden en uiteindelijk is hij dat ook geworden. Als je ziet hoe Clasie zich heeft ontwikkeld en hoe Vejinovic speelde bij Vitesse, acht ik het niet onmogelijk dat Vejinovic ook naar dat niveau kan toegroeien. Misschien zoals jij aangeeft op een andere positie op het veld (ook mijn voorkeur). Ik heb in ieder geval nog vertrouwen in Marko.

23-12-2015 21:23
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties