Vejinovic optimistisch: "Ik heb nog hele goede hoop"

Vejinovic optimistisch: "Ik heb nog hele goede hoop"

Feyenoord verloor zondag in eigen Kuip met 0-2 van PSV, en kijkt daardoor nu tegen een achterstand van acht punten op koploper Ajax aan. Toch is, als het aan Marko Vejinovic ligt, het seizoen nog niet definitief verloren voor Feyenoord. “We hebben een goed elftal, dus ik heb nog hele goede hoop”, vertelde de middenvelder in Feyenoord TV.

Volgens Vejinovic zijn er nog genoeg wedstrijden om de achterstand goed te maken. “Het is pas het begin van de tweede seizoenshelft. Zij kunnen nog punten laten liggen en als wij nog veel winnen kan het nog goed komen.”

Zondag wacht Feyenoord opnieuw een lastige wedstrijd, de Rotterdammers spelen uit tegen AZ. Als het aan Vejinovic ligt, herpakt de club zich in Alkmaar. “AZ is een goede ploeg, maar we moeten vooral naar onszelf kijken. Als wij in goede vorm zijn, moeten we daar gewoon winnen.”

Plaats reactie
666

hans1959 +46

Oefenpotje tegen Southampton afgelopen zomer heb ik hem aardige dingen zien doen. Toen was ik wel blij..... maar nu herken ik daar niets meer van......ws iets van Kuipvrees of zo.......de druk lijkt te hoog voor hem....want ballen kan hij wel......maar niet bij Feyenoord.......p

19-01-2016 20:03

drannn +1

Totaal geen zelfkritiek, beschamend.
Feyenoord heeft tegen PSV wel hard gewerkt, maar slecht gespeeld.
Iedereen doet iets zonder dat de medespelers weten wat het vervolg is of gaat worden.
Kramer loopt wel in de vrije ruimte, maar krijgt bijna geen bruikbare ballen.
Zo ja, zijn het van die boogballen die te lang onderweg zijn en dus makkelijk te verdedigen.
Al deze dingen zijn trainbaar, dus wat doen ze daaraan????

19-01-2016 18:40

Jum +54

Kijk eens in de spiegel en ga eens wat beter voetballen dan... Pffff

19-01-2016 16:30

realmarciano +772

Je zou denkem dat we als feyenoord zijnde meesters zijn in er herpakken !

19-01-2016 15:35

unknownstyler +156

"Als wij in goede vorm zijn, moeten we daar gewoon winnen" Dat hoor je voor elke verloren pot. Niks "Als..." we gaan er gewoon vol op klappen en die kaasverkopers uit Alkmaar gaan niet in het spelletje voor komen!

19-01-2016 15:23

BradaF1 +271

Eerst maar op de bank met vejnovic wat een drama. Kan vast goed voetballen maar ik heb het nog niet gezien.

19-01-2016 15:03

vldFR010 +2529

Krijg een beetje het gevoel dat deze jongen denkt dat hij aardig speelt, terwijl hij er geen klote van kan

19-01-2016 14:13

cup1970 +3

ga vol voor de beker !!!!!!!!!!!! voor de titel uit progamma te zwaar AZ. NEUSEN UTRECHT ZWOLLE
HERACLES

19-01-2016 13:54

DV-FR1908 +628

Vitesse niet te vergeten. En tegen Willem 2 zie ik ze ook niet zomaar winnen. Elke uitwedstrijd is gewoon potentieel puntverlies.

19-01-2016 14:13

echtwel +2222

Weer het zelfde verhaal weer herpakken we moeten naar ons zelf kijken goede ploeg tegen AZ winnen tuurlijk

19-01-2016 12:30

kiperiets +4

Charme offensief Vejinovic richting de fans ?

Doe is ff normaal Marko en lul is gewoon realistisch joh.
Is niet alleen de puntenachterstand die we hebben,...het is ook de middelmatige selectie waar we het mee moeten doen, beginnende bij jou.

19-01-2016 12:17

TheCreator +350

Als we dit jaar nog kampioen worden neuk ik de vriendin van Vejinovic

19-01-2016 11:14

FrTimHuizen +392

Hij valt mij zo tegen he. In die twee oefendwedstrijden tegen Olimpiakos en die andere vond ik hem erg sterk spelen. Dacht ik nog "zo Clasie zijn we zo vergeten",helaas is het sinds dien alleen maar slechter geworden

19-01-2016 09:49

FRmikoman +2309

De beste man speelt nauwelijks een halfjaar bij ons. Misschien moeten de zogenaamde 'supporters' hier maar eens wat meer geduld hebben, in plaats van iemand na een paar slechte maanden al meteen kielhalen.

19-01-2016 14:02

FrTimHuizen +392

Oh dus als je veeleisend bent, ben je een "zogenaamde supporter" in jouw ogen? Die kerel speelt al een half jaar kut. Hij is laf, lijdt veel balverlies, geen enkele goede vrije trap en/of corner... hoe lang wil je hem de tijd geven dan? Als je een paar miljoen voor iemand betaalt dan mag je wel verwachten dat die er direct staat toch, of in ieder geval na een paar weken.

19-01-2016 15:02

EenSupporter +1

"Als we in goede vorm zijn, moeten we daar gewoon winnen" pfff wat een uitspraak. In the end heeft Feyenoord gewoon geen plan. Wat is de bedoeling met Schuurman, wat is de bedoeling met CHong? Etc. etc. daar maak je toch plannen voor. Daar hou je toch rekening mee in je beleid. Nu zitten al deze aankopen wellicht jeugdspelers in de weg die uiteindelijk helemaal niet slechter zijn dan de aankopen.

Van der Heijden, Vejinovic, Immers, Toornstra, Kazim, Kramer wat moet je er allemaal mee? 5 miljoen salaris bij elkaar per seizoen. En ze hebben nog doorlopende contracten.

Botteghin is helaas geblesseerd maar die beviel me wel.

19-01-2016 09:30

FrTimHuizen +392

Chong is net 16 man, wat heeft hij nou met het eerste elftal te maken?
En Vejinovic, v/d Heijden en Toornstra deden het gewoon goed bij hun vorige club. Ik was blij toen zij kwamen. Helaas allemaal gevalletjes Kuipvrees maar dat weet je ook niet van tevoren

19-01-2016 09:51

EenSupporter +1

Het was maar een voorbeeld. Gaat erom dat Feyenoord ad hoc beleid heeft. Er is geen VISIE. Zo simpel is het, anders koop je ook niet zoveel middelmaat die ook op Varkenoord rond loopt en weinig tot niets kost.

Maar goed er komen weer 2/3 tussen jaren aan om eerst van een hoop dure middelmaat af te komen:
Van der Heijden, Vejinovic, Immers, toornstra, Kazim, Kramer.

En onze beste spelers van zondag loopt gratis de deur uit. Kijk dat is top beleid!

19-01-2016 10:02

FrTimHuizen +392

Ben het niet met je eens. Zoals ik al zei ik was blij toen zij kwamen. Immers is jaren van waarde geweest, v/d Heijde hebben we gratis opgepikt en ja dan heb je wel eens een misser. Wat betret Kazim en Kramer ben ik het wel met je eens, hadden we nooit moeten doen.

En zondag was Vilhena indd onze beste speler, maar voor de rest speelt hij al jaren slecht. Veel balverlies, slechte aannames, rare loopacties. Volkomen terecht dat hij vorig seizoen op de bank terecht kwam. Het getuigt in mijn ogen juist van goed beleid dat ze hem niet de hoofdprijs wilden betalen.

19-01-2016 10:31

HansM +0

Ik heb al jaren hoop. Dit seizoen niet meer alleen. Wat een shitwedstrijd zonder kwaliteit van onze kant.

19-01-2016 09:18

marcel73 +60

Ziyech halen

19-01-2016 09:12

FrTimHuizen +392

Kunnen we nooit betalen maat

19-01-2016 09:19

Zen +8

Hadden we een jaar geleden moeten nemen. Maar toen kreeg Immers de voorkeur..........tja.

19-01-2016 11:56

Kether +18287

Gewoon kappen hiermee. Ziyech is een gepasseerd station. Guidetti ook. Laat het los.

19-01-2016 12:33

FRmikoman +2309

Precies. Hou alsjeblieft op met dat gezeik om Ziyech. Speelde liever bij de Duitsers dan bij ons. En wbt Guidetti, daar moeten we helemáál niet om janken. Eendagsvlieg en een geldwolf. Zoals kether al zegt... Laat het los .

19-01-2016 14:06

kingclasie +0

Mensen die van geel afkraken doordat hij vejinovic heeft gekocht. Vejinovic speelde bij vitesse gewoon fantastisch.
Het is van bronckhorst die hem verkeerd gebruikt

19-01-2016 09:09

T-feye +0

Verkeerd gebruikt??? Bij feyenoord zit de tegenstander er veel korter op dan bjj vitesse. Daardoor heb je een hogere snelheid van balbehandeling nodig. En die heeft hij (nog) niet.

Overigens heeft hij dit aan het begin van het seizoen ook gezegd. Hij zou er aan gaan werken.

Tot slot was hij zijn positie bij vitesse kwijt geraakt aan propper. Die dus wel naar behoren draait bij psv. Dat heeft peter bosz dus goed gezien destijds...

19-01-2016 09:34

prono +2216

Natuurlijk kan er nog genoeg gebeuren. Wij moeten nog naar 020 en 020 nog naar de lampies. Maar we moeten ook realistisch blijven. Hoe lang is het bijvoorbeeld geleden dat we in de ufo wonnen?

19-01-2016 07:49

FrTimHuizen +392

Dat klopt, maar hoe lang was het geleden dat Eindje bij ons won?

19-01-2016 09:46

prono +2216

Dat komt nog vaker voor dan dat wij daar winnen, helaas.

19-01-2016 09:56

FrTimHuizen +392

Helaas wel maar het moment dat we winnen zal toch eens moeten komen! Ajax wint alle kleine wedstrijden redelijk eenvoudig maar de grote wedstrijden laten ze het keer op keer liggen. Twee keer in de Kuip, thuis tegen PSV hebben ze verloren, om maar te zwijgen over hun wanprestatie in Europa

19-01-2016 10:33

SinjiOno +12

Wat een grapjas kampioenschap is uitgesloten kijk maar naar onderen komen nog hele vervelende wedstrijden aan uitwedstrijden Marko.

Ik hoop dat jij weinig gaat spelen en dat het contract van Vilhena wordt opengebroken je hebt al 20 wedstrijden niets laten zien man hou je muil en ga eens als een vent voetballen.

19-01-2016 07:44

Wolfie +0

Eens kijken wat ie zegt na de 3 - 1 nederlaag tegen AZ.

19-01-2016 07:40

FC Apendrecht.nl +29789

dat je terugkeert naar vitesse marko?

19-01-2016 02:16

uitshirt +49

Kan iemand ook effe een peper in zijn reet douwe, dan doetie het misschien wat in een hoger tempo....

19-01-2016 01:47

Vinesh070 +205

En toen ging zijn wekker

19-01-2016 01:02

Dyna +14

Als wij in goede vorm zijn.... blijft hij zeker thuis?

19-01-2016 00:55

Richard87 +5

Haha zoiets wou ik ook zeggen idd.

19-01-2016 01:14

Lenpa +4679

je mag hopen en bidden dat we de beker winnen! ik zie ze er voor aan om te verliezen bij roda!

19-01-2016 00:31

Weekwel +1

Is moeilijk zat die uitwedstrijd net zoals afgelopen keer die 1-1

19-01-2016 00:47

maria69200550 +60

er komen nu nog besurus dus immers nelom en de rest komen er ook nog wel in

19-01-2016 00:24

spiritouderkerk +0

Nelom speelde gewoon goed zondag.
Immers te kort om te oordelen.

19-01-2016 02:10

Aidan_Exclusive +7786

Mee eens!
Ik vond Nelom ook sterk spelen, dat zogenaamde "waanzinnige" toptalent Perreiro speelde hij compleet uit de wedstrijd.
Ik vond de wisselwerking met Elia alleen niet zo, dat loopt tussen Elia en Kongolo toch een stuk beter.

19-01-2016 05:59

dschild020hater +0

Elia en kongolo speelde ook vaker met elkaar sinds het begin van het seizoen toen elia wedstrijd fit was

19-01-2016 13:50

wjeel +1621

Veijnovic...... Tja wat zal ik zeggen. Traag of onzuiver is de passing of allbei...?

19-01-2016 00:22

klick44 +18144

Allebei en verkeerde positie

19-01-2016 00:25

maria69200550 +60

droom zacht veijnovic het is voorbij alleen de beker telt nog

19-01-2016 00:22

Frankster +21067

Typisch dat de slechtste speler het meest optimistisch is. Of misschien juist niet.

19-01-2016 00:04

fr1908dronten +0

Nog hele goede hoop zegt ie....ik hoop alleen nog op Europees voetbal...De rest is kansloos. .

19-01-2016 00:01

Mike_FR +0

Probleem is niet zozeer het aantal punten dat we achterstaan ( punten op de nummer 1, er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd...), het probleem is dat er het hele seizoen nauwelijks fatsoenlijk voetbal op de mat gelegd wordt. Met uitzondering van een helft tegen Heerenveen en thuis tegen Twente dat op dat moment zijn dieptepunt had was het over het algemeen heel erg pover. Tussen de 16 meter gebieden gaat het nog wel goed, maar zodra het spel in de buurt van een goal komt wordt het paniekerig en ongeïnspireerd.

In het eigen 16 meter gebied is het altijd pure paniek en hoe langer het seizoen duurt hoe erger het lijkt te worden, Tegenstanders staan vaak in mum van tijd in ons 16 meter gebied en het lijkt alsof onze verdedigers net te langzaam of te onervaren zijn om dan een goede oplossing te kiezen. Met alle respect, maar ook de twee goals van PSV waren schandalig slecht verdedigd. Het helpt ook niet dat je een (aanvallende) middenvelder als rechtsback hebt, opkomen kan Ricky nog wel maar verdedigen is het dramatisch. Van Beek is dit seizoen een beetje teruggezakt maar die komt er wel. Kongolo wordt de ene wedstrijd op linksback om vervolgens in het centrum te belanden. Van der Heijden is al genoeg over gezegd, Botteghin is de helft van de tijd geblesseerd en Nelom speelde gisteren zijn eerste goede wedstrijd in jaren.

Aanvallend is het helemaal droevig. Kramer is gehaald omdat hij een beetje op Pellè lijkt. Als je in het donker kijkt. En toevallig teveel gezopen hebt. Sinds Pellè hebben we last van het "targetman syndroom". Om een of andere reden is de technische staf bij Feyenoord ervan overtuigd dat een spits groot en sterk moet zijn om als een goed aanspeelpunt te dienen. Daarmee vergeten ze dat Pellè ook een fantastische voetballer was met een geweldige techniek. Omdat we denken dat een spits groot en sterk moeten zijn zitten we met een doorgedraaide boksturk (Kazim) en een lange slungel (Kramer). Beiden kunnen ze niet voetballen en dat is nou net probleem. Aan de flanken staan twee spelers die graag combineren en naar binnen komen. Met Gustafson op 10 lukt dat nog wel een beetje maar dat is heel erg simpel af te stoppen. Met Kramer valt simpelweg niet te combineren omdat een bal die meer dan 30cm bij hem vandaan komt al verloren is.

Kort gezegd: nee Vejinovic, ik deel jouw hoop niet. Het voetbal is te slecht en de bron van het probleem blijft zitten bij de technische staf die dezelfde lompe spelers op blijft stellen. Als dat niet verandert en er geen normaal voetbal komt dan is het knap als we 3e worden.

18-01-2016 23:50

Meekijker +4336

Helemaal mee eens

19-01-2016 01:33

Marinus_FR1908 +0

Deze ploeg gaat uit bij (Vitesse, AZ, Ajax, Twente, Heracles, Utrecht, Zwolle en Willem II) echt niet meer dan 9 punten halen ben ik bang. Met wat mazzel 12. En dus mag je hopen dat we top 3 halen en moeten we dus gewoon alles gooien op de beker.

18-01-2016 23:47

Kevss +0

Ayoub en Haller halen!! Ayoub voor Vilhena en Haller voor die Kramer.

18-01-2016 23:39

PepijnKuyt +1423

Ja en el ghazi ook

18-01-2016 23:44

meneerkuyt +0

Klote om te zeggen als feyenoorder maar ik vind bazoer een goede voetballer in alle opzichten.

19-01-2016 00:00

SVR +395

Is ie ook. Geinig dat de beste 'jeugdjood' van de afgelopen 10 jaar door PSV is opgeleid.

19-01-2016 00:55

lsimon +1248

Tja ook dat lijken mij gewoon subtop-niveau-spelers.

18-01-2016 23:40

sven2111 +10

Of het geld dat je zou moeten betalen voor Ayoub volledig geven aan Vilhena voor contractverlenging. Die Ayoub is nog slechter dan Vejinovic nu speelt. Leuk voor Utrecht, maar niet meer dan dat.

18-01-2016 23:41

sjoerdjuh416 +0

Die barazite is een goede maar als die radicaliseert ben je je geld wel kwijt... Nee grapje barazite is alleen te aanvallend denk ik.

18-01-2016 23:58

feyenoord1226 +10

Haller is compleet onhaalbaar.

19-01-2016 00:13

klick44 +18144

Is maar hoe je het bekijkt als je kramer, toorenstra en Bilal niet had gekocht. Kan je een haller of Ziyech halen. Dus geen middelmaat meer maar echte toppers aanvullen met jeugd

19-01-2016 00:24

feyenoord1226 +10

Nee, die had je dan niet kunnen halen. Je wint de concurrentie met de grotere clubs niet, en de spelers verdienen een te hoog salaris. Dan kan je net zo goed zeggen: Als je bilal, vejinovic, toornstra, Immers, botteghin, kramer, vermeer en Gustafson niet had gekocht, had je yaya toure of gundogan kunnen kopen. Wat een onzin zeg...

19-01-2016 00:27

klick44 +18144

Halller was gewoon hAalbaar voor 7 miljoen eind vorig seizoen. Ziyech ook voor 5 miljoen. Dus beter 1 Ziyech dan kramer en toorenstra

19-01-2016 00:44

feyenoord1226 +10

Feyenoord zal never nooit 7 miljoen uitgeven aan 1 speler. Wij moeten het doen met spelers van 3 a 3.5 miljoen maximaal.

19-01-2016 00:47

klick44 +18144

Dan krijg je dit elk jaar, spelen op plek 5 . Beter 1 goeie dan 3 middelmaat

19-01-2016 00:48

feyenoord1226 +10

Je moet ook denken aan de breedte van een team. Je kan niet teren op alleen maar jeugdspelers. Bovendien moeten wij gewoon accepteren dat we in alles (behalve sfeer en supporters) minder zijn dan Ajax en psv. Ajax heeft 150 miljoen op de bank, na de verkoop van Bazoer 200 miljoen. PSV heeft na dit Champions league seizoen ook meer dan 100 miljoen op de bank. We gaan de komende 10 jaar never nooit in de buurt komen van hen....

19-01-2016 00:52

klick44 +18144

Ach je kan in ieder geval je best doen om in de buurt te komen.

Je moet gewoon ook slimmer scouten.

Ik verlies liever met eigen jeugd dan met 5 miskopen .

Ajax heeft ook veel jeugd spelen , waarom kunnen hun dat wel inpassen en wij niet .

19-01-2016 00:58

feyenoord1226 +10

Ajax heeft een betere, meer ervaren trainer/staf dan wij. Ook zit de hele jeugdopleiding veel beter in elkaar dan die van ons. De vergelijking 'de toekomst-varkenoord' is het zelfde als de vergelijking 'Monaco-Sierra Leone'. Vanaf dag 1 in de opleiding wordt daar al de 'ajax-filosofie' ingeprent. Er moet heel snel een nieuw complex komen bij ons, want natuurlijk is het leuk om lekker op zondag voor de wedstrijd te zuipen op varkenoord, maar wat een armoedige tering bende is het daar zeg... een plaatselijke amateurvereniging heeft een moderner complex...

19-01-2016 01:05

klick44 +18144

Je overdrijft wel, maar vernieuwing kan geen kwaad . Ik denk ook dat Ajax ons systeem heeft over genomen mey oud spelers etc. De opleiding zelf zal niet zoveel verschillen alleen de faciliteiten .

19-01-2016 10:17

IJzerenKees +131513

Ik heb ook wel eens een goede hoop, vriend.

18-01-2016 23:35

Shone +10

Ik veeg net af..

18-01-2016 23:39

Barrypapa +15958

Ik had een glimlach :)

18-01-2016 23:43

Shone +10

So..en ik..

19-01-2016 01:03

El-Fenomeno +9

Kramer, Vejinovic, Toornstra en Bilal. 13 miljoen gekost. Alle vier kunnen ze het niveau niet aan en bakken ze er niets van. Bilal en Toornstra spelen zelfs nooit meer. Van 13 miljoen had je veel betere spelers kunnen halen. Waarom is er dan telkens kritiek op deze spelers, directie en Gio, maar lees of hoor je niets over Van Geel die er niets van bakt?

18-01-2016 23:33

NickSCF +155

Helemaal juist...

18-01-2016 23:34

fr1908dronten +0

Lekker onderbouwd!

18-01-2016 23:56

klick44 +18144

Kijk de wedstrijden van dit seizoen terug heb je onderbouwing genoeg

19-01-2016 00:27

lsimon +1248

TD moet je wel over een lange termijn kijken, naar zowel positieve als negatieve dingen. En niet selectief 4 miskopen eruitpikken.

18-01-2016 23:36

klick44 +18144

Noem buiten guidetti en pelle maar eens op welke goeie spelers hij gehaald heeft dan. Kan er nog veel meer opnoemen dan 4

19-01-2016 00:28

lsimon +1248

Hahn, Vermeer, Gustafson, Elia en El Ahmadi bijvoorbeeld.

19-01-2016 00:52

klick44 +18144

Gustafson moet zich nog bewijzen. Vermeer ok dan was hahn overbodig. El ahmafi twijfel ik over speelt soms gied soms slecht . Toen hij gekocht werd voor 5 milj heeft hij niks laten zien !

19-01-2016 01:01

tonymontanasgp +21

anders van geels je ook weer contract afkopen. Kans op flop wordt minder, na zo veel flops. Alleen is het geld nu even op

18-01-2016 23:36

devliegendehollander +1652

In 1975 kocht Feyenoord de Zuid-Afrikaanse broertjes Wegerley.
Steve speelde 5 wedstrijden en Geoff 2 wedstrijden.

In 1977 werd Clyde Best afkomstig van Bermuda gekocht. Hij was een soort combinatie van Kazim en Kramer, speelde 23 wedstrijden en scoorde 3 keer.

P.S. Steve maakte ook nog een doelpunt.

18-01-2016 23:39

feyenoord1226 +10

Van geel is de directie

19-01-2016 00:14

MrRdam +0

Ze zeggen steeds allemaal wel van ja we hebben nog kansen zat het is nog niet gespeeld. Nou als het voetbal zo blijft en die andere 2 gewoon constant blijven spelen haal je ze nooit meer in. Geen woorden maar daden kan niet vaak genoeg gezegt worden. Manman.

18-01-2016 23:33

Fr_Fluplander +0

We hebben geen goed elftal, we hebben geen brede selectie en we hebben geen kans meer op de titel. Zoals gebruikelijk...

18-01-2016 23:32

010peter1908 +0

Tyf jij ook ff op naar 020

18-01-2016 23:33

PindakaasFR +133

Geen stress, we hebben een brede selectie volgens Martin.

18-01-2016 23:31

tonymontanasgp +21

Waarom mocht vlaar niet mee trainen. Had je kunnen gebruiken

18-01-2016 23:32

IJzerenKees +131513

Martin z'n chick heeft brede heupen.

18-01-2016 23:36

king-swerts +505

Kan deze jongen niet zo goed plaatsen. Lijkt me een goede kerel maar het komt er niet uit. Wil hem ook niet zo snel afkraken maar het is wel erg slecht allemaal

18-01-2016 23:30

tonymontanasgp +21

Misschien kuipvrees?

18-01-2016 23:31

king-swerts +505

Ja maar in alle stadions is hij slecht tot nu toe, behalve in Heerenveen

18-01-2016 23:33

klick44 +18144

Druk van topclub

19-01-2016 00:30

NickSCF +155

Dan moet je wel niet 90 % van de ballen aan de verkeerde kleur geven vriend ;)

18-01-2016 23:28

king-swerts +505

wel niet wel

18-01-2016 23:31

NickSCF +155

Ja professor...je weet wat ik bedoel

18-01-2016 23:32

king-swerts +505

Haha klopt sorry beetje flauw

18-01-2016 23:37

FR-ROTTERDAM +1

Vejinovic, Gustafson en Kramer waren zwak joh.... Gewoon wisselen, omdat we zo'n brede selectie hebben. Toornstra, Vilhena en Achabar basis dan eens proberen

18-01-2016 23:28

coolsingel2014 +1

Jij bent wel de laatste die je muil open mag trekken.

Wat speel jij ongelooflijk slecht.
Je zou zeggen dat je door je voetballende kwaliteiten zou kunnen compenseren voor Je waardeloze duelkracht, maar nee.

18-01-2016 23:27

GioooFR +384

Gewoon goed aan de bal, maar als die 2x fout passt wordt die al afgemaakt. Van beek en karsdorp waren 100x zo kut

18-01-2016 23:29

coolsingel2014 +1

Ik zie ook dat die jongen kan voetballen.
Geeft steekpassjes met gemak van welke afstand dan ook.
Maar op de een of andere manier komt het er toch niet uit... en maakt ook stomme foutjes

19-01-2016 00:16

010peter1908 +0

Ga jij maar lekker naar amsterdam we draaien geen slecht seizoen ga jij elke slechte kant opnoemen van een eigen speler die gwn reageert op een verlies waar iedereen van baalt

18-01-2016 23:33

klick44 +18144

Hij speelt het held seizoen al slecht man

19-01-2016 00:31

GioooFR +384

Vejinovic moet meer gewaardeerd worden, bij ajax zou die zo meetikken.

18-01-2016 23:27

PindakaasFR +133

Als hij bij ajax zo makkelijk zijn man zou laten lopen dan zou Frank de Boer een mentale woede aanval krijgen langs de zijlijn.

18-01-2016 23:29

GioooFR +384

Nee die zet hem op de goede positie

18-01-2016 23:53

Wessel0180 +2538

Geloof jij dat? Twee zuivere passes in een wedstrijd. De rest komt niet aan..

18-01-2016 23:30

GioooFR +384

Onzin haha!

18-01-2016 23:53

Wessel0180 +2538

Gister gekeken? Geen meerwaarde voor dit Feyenoord. Dus helemaal geen versterking voor de echte top.

18-01-2016 23:54

devliegendehollander +1652

Dan zou ik hem gelijk ruilen voor Bazoer

18-01-2016 23:35

kuyt15-16kampioen +1255

Ik ben wel klaar met die titel. Geeft alleen maar teleurstelling. Dit jaar maar de beker proberen te pakken en volgend seizoen een nieuw seizoen.
Ja, het seizoen duurt nog lang. Maar het loopt niet.

18-01-2016 23:25

feyenoord1226 +10

Liever vejinovic dan ondankbare hond Vilhena..

18-01-2016 23:24

Djim +8224

Ja want Vejinovic heeft er alles aan gedaan om zijn vorige club een grote transfersom te geven.
En speelt nu voor een habbekrats en doet dat alleen maar om Feyenoord straks 10 miljoen te laten bijschrijven als de engelse top hem komt halen

18-01-2016 23:30

Renzo +1078

Je speelde weer erg matig gozer

18-01-2016 23:23

Reintjuh +5325

Wat een gezeik zeg , we staan waar we horen.Niet meer en niet minder. Ga vol voor die klotebeker en we hebben het goed gedaan. Niet goed genoeg maar toch.

18-01-2016 23:22

lsimon +1248

Blijkbaar heeft het Legioen elk seizoen weer een pispaal nodig. Vorig jaar moest dat Rutten zijn en nu is dat Vejnovic. Toch doet hij ook veel goed en is hij langena niet de slechtste van de selectie. Maar dat mag je hier bijna niet zeggen. Dus kom maar weer op met alle kritiek.

18-01-2016 23:21

Feyenoordd1 +0

Inderdaad niet de slechtste van de selectie maar meestal wel van de basiself

18-01-2016 23:24

GioooFR +384

Gewoon een slimme speler die veel balverlies lijdt door passjes naar vorenz die intentie naar voren is juist goed, liever dan tikkies breed

18-01-2016 23:28

MrRdam +0

Immers is en blijft de pispaal. Dit zal niet veranderen.

18-01-2016 23:36

ReneKasia74 +3

Ik vind Vejinovich een prima speler. Pessimisten hier altijd. Ja Vilhena; de ego. Die loopt straks zo weg. Ondankbaar.

18-01-2016 23:20

klick44 +18144

Bij Vitesse ja . Zoveel foute passes ongelovelijk . 1 goeie paas gister pffff

19-01-2016 00:34

SupportYourLocals +5

Mooi verhaal. Flapdrol. Psv en ajax hebben een betere ploeg en zeker een betere speler op jouw positie.

18-01-2016 23:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties