'Feyenoord meldt zich opnieuw voor Tapia'

'Feyenoord meldt zich opnieuw voor Tapia'

Feyenoord is weer in gesprek met FC Twente over het overnemen van middenvelder Renato Tapia, meldt FOX Sports. Een verhuur van Lex Immers, die momenteel in Wales is voor onderhandelingen met Cardiff City, zou betekenen dat er salaris vrijkomt, waardoor Tapia gehaald zou kunnen worden.

Afgelopen zomer probeerde Feyenoord de Peruaan al naar de Kuip te halen, maar liepen de onderhandelingen vast op de vraagprijs van de Tukkers. Sinds toen was het stil rond de 20-jarige middenvelder, maar nu een vertrek van Immers erg realistisch lijkt, heeft Feyenoord zich weer gemeld in Enschede. Tapia heeft bij FC Twente nog een contract tot 2017.

Lees meer over
Lex Immers
Plaats reactie
666

FF13 +609

Inderdaad haal Ziyech, de beste nummer 10 in de eredivisie maar dat is mijn mening

22-01-2016 06:51

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Als je toch aan het geld smijten gaat neem dan die andere van twente dan heb je iets.

21-01-2016 15:05

opa57 +7

dos37 en aidan_exclusive, mag ik me 100% bij jullie voegen?

21-01-2016 14:07

KampioenZonderVanGeel +0

Hebben we niks aan, deze jongen...
Tapia heeft nog helemaal niet laten zien dat ie een transfer hogerop verdiend. Hou de centen lekker op zak zou ik zeggen.

21-01-2016 13:23

dos37 +0

Ja hoor het is weer zover, ben nu al 55 jaar trouw fan FEYENOORD.
En weer gaan ze in de zelfde fout als jaren terug.
Ik ben geen fan van immers, ook zeker niet van tapia.
Maar lex immers heeft zijn waarde voor Feyenoord wel bewezen
gemiddeld 10 goals per seizoen, en tapia die ook nog eens drie miljoen
moet kosten, maakt er nog geen 3 per seizoen.
Weg gegooid geld, van geel toon eens ballen.
HET GAAT OM DOELPUNTEN OM OOIT KAMPIOEN TE WORDEN.
Mijn derde oproep om ZYECH te kopen om toch nog een keer naar de COOLSINGEL
te kunnen gaan.

21-01-2016 11:50

Arjanito +3

Met Immers wordt je never nooit niet kampioen.. komt voetballend 6 kilometer tekort voor een topclub. Stop de verheerlijking van middelmaat en hard werken en we worden vast nog eens kampioen.

21-01-2016 21:52

WJK +64

Van Geel, wakker worden!!!!! ZYECH!
Immers weg, Kazim weg, ,Vilhena weg = voldoende financiële middelen om dit te realiseren.

21-01-2016 09:53

Davidus +188

Wat zingen we als vitesse langs komt?

En koop er nog maar een....

En koop er nog maar twee...

21-01-2016 09:34

rikomhr +1

Waarom geen spits dan kan je nog een goed seizoen hebben anders niet

21-01-2016 06:12

Aidan_Exclusive +7786

Kopen, kopen, kopen....en weg was het vertrouwen in de eigen jeugd.
Immers weg? Prima...kan je opvangen met Schuurman.
Voldoet Vejinovic niet? Prima...geef je Verdonk de kans of zet je KEA daar neer en iemand ander op de huidige plek van KEA.

De titel aspiraties kunnen naar alle waarschijnlijkheid weer in de koelkast, dus doorselecteren en eigen jongens de kans geven.

Kopen als een speler een absolute meerwaarde is, anders gewoon naar de overkant kijken en eigen jongens doorschuiven.

21-01-2016 05:03

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

De titel aspiraties elk jaar door het legioen & pers zelf gecreeërd, meestal kleine clubjes uit het veld laten slaan. of afgelopen zondag ten schande van je eigen aanhang een 0-2 eigen schuld verliezen & dan willen ze weer een middenvelder kopen die niet de creativiteit heeft om 8 punten achterstand in te lopen.

21-01-2016 15:16

Aidan_Exclusive +7786

Idd, spelers als Tapia lopen er heus wel in de jeugd als ze maar de kans krijgen.
Als we dan toch 3de worden, dan maar met zoveel mogelijk eigen jongens en met een stuk meer geld op de bank.
Kampioen worden zit er pas in als je totale budget flink omhoog gaat.

21-01-2016 15:57

ShinjiClasie +597

Verstandige aankoop, talent voor een zacht prijsje op te halen. Zie het als vervanger van Vilhena en Immers.

21-01-2016 04:16

BradaF1 +271

Weer een speler die niks toevoegt, een goeie spits of een Ziyech die scoort ook aan de lopende band. Wordt wakker aub anders wordt het weer een kut seizoen.

21-01-2016 03:43

YausFR +383

we hebben een SPITS nodig... echt he, ik word hier zo moe van....

21-01-2016 02:21

FR-Freggle +8

JA, maar ook een middenvelder. Immers weg. Vilhena over een paar maanden weg. Dan kun je Tapia heel goed gebruiken. Komend half jaar rustig brengen zodat hij volgend jaar basisspeler kan worden.

En verder gewoon een spits zoeken en als Kazim verkocht is toeslaan.

21-01-2016 03:22

Jezuss +0

En een nieuw bestuur td en trainert

21-01-2016 19:30

feyenoord_Freak +14031

Als Feyenoord iniesta zou halen of xavi of messi zou halen niemand zeiken over teveel middenvelders nu ineens is alles teveel .

21-01-2016 01:58

aw_vakj +5667

Lekkere vergelijking ook, een wereldtopper of tapia

21-01-2016 03:58

feyenoord_Freak +14031

Nee maar als je het begrepen had dan weet je gewoon dat het niemand wat uit zou maken als die wereld speler zou komen maar dan zou niemand klagen toch over nog een middenvelder erbij of niet. Het gaat hier over spelers en positie toch maar goed laat maar je begrijpt het niet,. Nieuwe dag nieuwe ronden vandaag we zullen wel zien wat er gebeurd.

21-01-2016 10:23

SamuelvDam +22

Als ze van hun geld af willen weet ik nog wel een bankrekening waar het op gestoort ken hoor....
Hoeveel middevelders wil je hebben???

21-01-2016 01:50

Santie1908 +0

Er wordt echt totaal niet meer naar het legioen geluisterd, zo jammer dit

21-01-2016 01:04

Crow +3

Het Legioen riep heel hard om Kramer, dus of dat nu zo verstandig is...

21-01-2016 01:09

FrNiels2012 +8

Je hebt middenvelders genoeg. Als je er eentje bij gaat halen moet dat een absolute versterking zijn (van Tapia weet ik dat zo net nog niet) en zou je eigenlijk nog een middenvelder moeten verkopen. Een spits zal MvG pas halen als Kazim/Achahbar weggaan, zij het tijdelijk.

21-01-2016 00:46

Mike_FR +0

Waarom zo blind staren op die tapia? Helemaal geen bijzondere voetballer. Zelfs bij een slecht presterend Twente is hij een van de zwakste. Bovendien hebben we geen verdedigende middenvelders nodig, eerder een spits of desnoods een reservekeeper.

21-01-2016 00:45

FrNiels2012 +8

Grotendeels mee eens, maar dat hij nu bij Twente niet uitblinkt is niet zo gek. Veel redelijke tot goede spelers daar worden nu meegezogen in de malaise, met Ziyech eigenlijk als enige uitzondering, maar die is ook wel echt te goed aan het worden voor de Nederlandse competitie. Net als Gutierrez heeft Tapia in het verleden wel laten zien aardig te kunnen voetballen en dat soort jongens kunnen bij een nieuwe club wel weer eens gewoon gaan opleven.

Neemt niet weg dat we Tapia niet echt nodig hebben of zo.

21-01-2016 00:49

Mike_FR +0

Er is een verschil tussen niet uitblinken en vergeleken met de andere slecht spelende ploeggenoten een van de slechtste zijn. Ik vind hem niet alleen overbodig maar ook simpelweg niet goed genoeg.

21-01-2016 00:54

FrNiels2012 +8

Is jong, kan in een dipje zitten. Ik denk dat hij wel goed kan worden, maar het is natuurlijk wel een gokje. En een onnodig gokje.

21-01-2016 00:56

Somma +0

Tapia? Beter investeren in een scorende spits!

21-01-2016 00:33

FrNiels2012 +8

MvG gaat pas een spits halen als Kazim/Achahbar, zij het tijdelijk, weg is, lijkt me.

21-01-2016 00:50

feyenoord1226 +10

Een van die 2 gaat weg, en dan haalt hij geen nieuwe spits. 2 is genoeg, vindt van Geel. Eerst in de zomer maar even Achahbar slijten

21-01-2016 01:12

FrNiels2012 +8

Ik denk dat Kazim hoe dan ook weggaat; krijgt Van Geel 'm niet verkocht dan ontbinden ze op 1 februari zijn contract.

Gio ziet het overduidelijk niet zitten in Achahbar. Op dat terecht is laten we maar in het midden, maar die jongen zit wel in een fase van zijn carrière dat ie minuten moet maken. Zou best verhuurd kunnen worden.

Dan is er voldoende salarisruimte voor een betere spits hopelijk.

21-01-2016 01:18

rich_fr +3095

Jongens , Feyenoord zal ook de komende 20 jaar geen kampioen worden.
Neem als voorbeeld dat het budget van 020 & P$V vele malen hoger ligt.

Napoli bied 25 mil voor bazoer , die nog geen vol seizoen in de eredivisie heeft gespeeld.
Neem als voorbeeld Clasie , goed gepresteerd 4 jaar lang in de eredivisie en die gaat de deur uit voor 8 mil?
Depay 35 miljoen bij P$V?

Ik ben geen azijnzeiker maar ik wil de mensen die telkens maar weer terug komen met die verhalen over kampioensschappen gewoon laten weten dat dat voorlopig niet aan de orde is.

21-01-2016 00:30

FR-Zeelandio +4323

Geld is niet alles, wel veel maar niet alles, dat seizoen met guidetti hadden we ook vele malen minder budget als Ajax en PSV, dat seizoen hadden we kampioen kunnen worden, net niet geworden maar dat staat terzijde. Nieuw stadion, geld blijven maken met transfers en alleen versterkingen halen en geen risico's de komende jaren, dan heb je als we een nieuw stadion hebben ook meteen een selectie klaarstaan om voor het kampioenschap te gaan, maar we kunnen elk jaar ook gewoon kampioen worden hoor, dit jaar kan het ook nog, alleen we maken het onszelf moeilijk

21-01-2016 00:48

feyenoord1226 +10

Je hebt helemaal gelijk. Het bod van Napoli zou zelfs uitkomen op zo'n 50 miljoen euro, inclusief bonussen e.d. Dan zou het positief eigen vermogen van Ajax op zo'n 200 miljoen komen. PSV heeft na dit Champions league seizoen zo'n 100 miljoen op de bank. De komende 10 a 15 jaar gaan zij de dienst uitmaken. Wij hebben een positief eigen vermogen van 15 miljoen.

21-01-2016 01:14

Feyenoord_R +11292

Er is een groot verschil tussen eigen vermogen en 'geld op de bank'.

21-01-2016 01:18

feyenoord1226 +10

Daar heb je zeker een komma

21-01-2016 01:21

Wijstaanbovenaan22 +6791

Zou je glazen bol toch maar even terugbrengen als ik jou was

21-03-2023 23:59

rich_fr +3095

HAAL BETER EEN SPITS IPV MIDDENVELDERS OF KEEPERS!

21-01-2016 00:24

henkelarsson +0

Waarom niet Finbogasson voor de spits?

21-01-2016 00:08

FR-Zeelandio +4323

Zou ik graag zien komen, niet alleen een goede spits maar ook nog een Feyenoord uitstraling (vind ik)

21-01-2016 00:49

FrNiels2012 +8

Zou een topaankoop zijn, maar kost wel 5 miljoen heb ik begrepen. Bovendien weet ik niet of hij voor max. een miljoen per jaar wil komen.

21-01-2016 00:51

FrNiels2012 +8

Dat zou best kunnen inderdaad. Maar niet geschoten is altijd mis.

21-01-2016 01:18

tupelo20 +1

http://www.foxsports.nl/video/wij-moeten-messi-ronaldo-opleiden/


Die man snapt het tenminste

20-01-2016 23:56

bosschenaar80 +0

Ik ben bereid 100 euro te doneren als 40.000 feyenoorders dat met mij doen hebben we 4.000.000 dan 6.000.000 van feyenoord zelf erbij kunnen we Zyech halen wie doet ermee??
dan kunnen we eindelijk is een keer weer naar de COOLSINGEL!!!! terwijl de jode huilend naar ons kijken op tv ipv andersom

20-01-2016 23:49

krabal +0

Tja dat vorig seizoen verneukt, hij zat al in de kuip aan tafel.

20-01-2016 23:53

Somma +0

Als van G. Paar miljoen te besteden heeft.. Komt hij toch alleen met middelmaat! zinloos dus!

21-01-2016 00:35

feyenoord1226 +10

Hahaha neem nog een snuif. Ik betaal al een paar honderdjes aan een seizoenkaart. Dikke vinger voor ziyech

21-01-2016 01:16

tupelo20 +1

Tapia wordt bij Twente nu misbruikt als cvm/cv loopt zowat naast de centrale verdedigers daar ligt zijn kracht niet maar dat is noodgedwongen omdat Duitsland nederlaag op nederlaag kreeg.

Vorig jaar voor MunstermanGate speelde twente verzorgd voetbal en dan rendeert hij wel als een Box to box speler.
je kan dan zowel met el Ahmadi spelen tegen sterke ploegen dan heb je controle op het middenveld en tegen de mindere met Vejenovic in een meer aanvallende rol.

Ik wil ook wel kampioen worden een keer maar reëel gezien gaat nu nog niet, daarom vind ik het jammer dat Vilhena niet bijtekent met een clausule dat hij bij zijn voorkeurs club tegen een iets lagere transfersom weg mag maar dan had je nog iets aan hem overgehouden.

Dit seizoen ga je geen geld maken van spelers, maar wie weet gaat het over een maand lopen en kan je de zaak bij elkaar houden voor volgend jaar en dan met 1 gerichte aankoop waarschijnlijk een spits. en heb je met Tapia al iemand die een dan al wel ingepast is en gewend is binnen de club.

Maar we zeiken hier om te zeiken dat zal wel Rotterdams zijn, rotterdammers zijn nergens voor en overal tegen ...... zei Mike Bodde al.

20-01-2016 23:42

tupelo20 +1

Ik zeg leg 50K neer voor Ricardo Mouniz als aanvals trainer voor de rest van het seizoen, dat is een techniek trainer die aanvallend voetbal ademt, Red bull salzburg speelde die neuzen van het kastje naar de muur in Europa toen hij met ze het landskampioenschap en de beker won in Oostenrijk

20-01-2016 23:49

jahroon +0

Kazim en Immers deze transferperiode exit.

Tip: Lars Veldwijk halen: oersterk, snel, jong en maakt doelpunten. Die wordt alleen nog maar beter.

Tapia lijkt ook een (jonge) speler met veel potentie.

20-01-2016 23:36

NoahsFR +0

Je maakt toch een grap neem ik aan? Middelmaat 43, Veldwijk, doe ff normaal man! Niet boos bedoeld hoor, meer mrt stomheid geslagen;)

21-01-2016 00:24

jahroon +0

Hahaha... Nou, ik meende het toch wel. Is net 24 geworden. Ik denk dat ie zich kan ontwikkelen tot een speler als Pelle. Die was op z'n 24e echt niet beter dan Veldwijk nu is. Maar ja, we zullen zien. En maak je niet druk: Van Geel haalt vast andere middelmaat... :-)

21-01-2016 00:27

FrNiels2012 +8

Jup, Kramer weg, Kazim weg en Veldwijk er voor terug. Dat is nog eens vooruitgang.

21-01-2016 00:52

jahroon +0

Cynisme?

Ik denk oprecht dat Veldwijk voor Kazim een vooruitgang is.

Heb jij andere spits in het vizier?

21-01-2016 09:39

FrNiels2012 +8

Ja, puur cynisme. Ik ben het wel met je eens dat Veldwijk (iets) beter is dan Kramer en Kazim, maar als je een spits gaat halen voor een paar miljoen moet hij ook beter zijn dan Veldwijk.

21-01-2016 12:49

Michiel250 +0

Waarom vergeet iedereen dat hij nog maar 20 jaar is!

20-01-2016 23:36

keescf +26364

Middenmoot doe eens gek en haal Ziyech of een topspits. Voor al die middenmoot die er op de bank zit kan je 2 goede spitsen halen waar je wat mee kan. Kazim, Kramer, Bilal, v/d heijden, Toornstra, Immers (nu bijna weg) allemaal shit waar je niks mee kan. Haal voor die 6 spelers 3 top gasten dan heb je misschien in onze bassie en adriaan competitie wat te vertellen.

20-01-2016 23:34

LP1962 +27

Gaat niets toevoegen aan Feyenoord. V geel arrogante misbaksel rot ajb op!!!

20-01-2016 23:33

CowboyJos +0

VAN GEEL OPROTTEN

20-01-2016 23:27

Arom +0

Ik kan het niet laten...denk ook 'ns aan een spits!

20-01-2016 23:24

broodje +5796

Even inhoudelijk over Tapia.. Goede voetballer, maar ALLES in 1 tempo. Net als Vejinovic, net als Gustafson, net als Vilhena en net als El Ahmadi.
Waarom nooit eens een dynamische middenvelder.. Toornstra is zo iemand, maar die is gewoon van veel te laag niveau.
Ik heb liever een type als Wijnaldum: Dan weer diep, dan weer in de bal.. temporiseren en dan weer sprinten.

Iemand suggesties?

20-01-2016 23:17

TimvanKempen +3

Is hij echt goed? Want hij valt mij niet meteen op bij Twente! Ik hoop hetzelfde als bij Simon! Die kende ik ook niet echt goed en ben er toch blij mee haha. Ik hoop het beste :)

20-01-2016 23:13

FR-Zeelandio +4323

Ik vind het een prima versterking, eerlijk waar

21-01-2016 00:53

fey2win +0

het regent buiten terwijl het zou moeten sneeuwen

V GEEL WANBELEID!

20-01-2016 23:10

ferdi30 +5233

Vermeer Karsdorp veel Botteghin Kongolo ElAhmadi Gustafson Tapia Berghuis Kuyt Elia... Volgend seizoen meedoen om titel?

20-01-2016 23:10

Clasie12 +2432

Te weinig creativiteit

20-01-2016 23:10

Rincon +8

Jaaaaa...........we gaan wéér meedoen om de titel.......het jaar erop wéér........"we" zullen deze titel ook volgend seizoen niet pakken........te veel middelmaat

20-01-2016 23:23

Patatje +0

Ik begrijp niet waarom Feyenoord Tapia wilt hebben? Wij hebben al Middenvelders genoeg

20-01-2016 23:06

Clasie12 +2432

Vilhena gaat weg, Immers gaat weg en dan heb je nog Toornstra over op de bank (zonder jeugdspelers)

20-01-2016 23:12

Ar2706 +211

Ongelofelijk

20-01-2016 23:05

FR_J +338

Zou van geel provisie krijgen door het halen van middenvelders?

20-01-2016 23:01

FR-Zeelandio +4323

Zoveel middenvelders hebben we echt niet hoor, en geloof me als Schuurman er al klaar voor was had hij het niet gedaan, wie zegt dat el ahmadi niet weggaat na dit seizoen, vilhena gaat sws weg, immers is al weg (hopelijk) en wie weet is toornstra het ook wel beu na dit seizoen, van geel denkt vooruit

21-01-2016 00:55

dpjo +0

Van geel weet niet wat die met het beetje geld wat hebben moet doen dus doet die maar weer eens
Gek

Koop maar middelmaat wat die altijd doet

20-01-2016 23:00

Jigsaw +10046

Klopt wat je zegt... Om je uit de financiële shit te helpen is ie wel goed, maar zodra ie een beetje geld ter beschikking heeft, weet ie nie wat ie moet doen...

20-01-2016 23:03

Feyenoord4ever80 +872

* "Martin van Geel weet niet wat hij doen moet met het kleine beetje geld wat wij hebben. Dus doet hij maar weer eens gek en koopt weer meer middelmaat zoals hij altijd doet."


Kijk dpjo dat leest toch een stukje overzichtelijker dan: 'die met die dat die die met die koopt' vind je ook niet?

Inhoudelijk gezien ben ik het overigens totaal niet met je eens en vind ik dat hele "middelmaat" geouwehoer goedkope na-papegaaierij.

Beantwoord mij voordat je verder gaat met de rest na te praten aub eerst maar eens deze twee vragen:

1. Immers is weg, Toornstra en Vilhena wellicht op korte termijn ook, wanneer we geen nieuwe middenvelder halen; wie wil je dan op het middenveld opstellen?

2. Wat zijn in jouw optiek de specifieke zwakteboden van Renato Tapia om hem daadwerkelijk als middelmaat te classificeren; en aansluitend welke mogelijke alternatieve aankoop geniet in hogere mate jouw voorkeur?

23-01-2016 21:03

gabelerus12 +163

Weet iemand iets over de voorraad van de traingstrui en broek in de fanshop op het station en bij de kuip? In de online winkel is maat m nml uitverkocht

20-01-2016 22:54

HH-FR +0

Wordt nu al gesuggereerd als een miskoop... grow up. Geef hem een kans, hij is jong en zal dus altijd waarde hebben.

20-01-2016 22:50

Arjanito +3

Miskoop valt wel mee denk ik.. onlogisch is het zeker.. je schrijft Vejinovic, een aankoop van 3.5 miljoen, dus eigenlijk al weer af.. bizar. Dat snappen er weinig hier.

20-01-2016 22:52

HH-FR +0

Misschien wordt Tapia wel gezien als een versterking in de achterhoede, veelzijdige speler met al een aantal jaren ervaring in de Eredivisie. Ik snap dat veel mensen hem liever niet willen, omdat het niet echt een versterking is. We hebben nou eenmaal niet zo veel geld.

20-01-2016 22:54

aw_vakj +5667

We hebben nou eenmaal niet zo veel geld nee, daarom moeten we het opsparen en beter besteden.
Volgend jaar zomer loopt Kongolo af bijvoorbeeld. Deze zomer gaat Vilhena al gratis de deur uit en afgelopen zomer zijn we op dezelfde manier ook Boetius kwijt geraakt. Deze 3 hadden bij psv en ajax denk ik zo'n 40-50 miljoen opgeleverd.

20-01-2016 23:00

HH-FR +0

Helemaal mee eens, maar dat is blijkbaar het beleid niet..

20-01-2016 23:06

Clasie12 +2432

Helemaal mee eens. Als ze Toornstra en Vejinovic en Bilal niet hadden gekocht hadden we nu 10 miljoen over. Daar haal je iemand als Ziyech voor.

20-01-2016 23:13

HH-FR +0

Hadden ze maar voor Zyiech gekozen in plaats van Toornstra.

20-01-2016 23:31

tonymontanasgp +21

Fout van rutten om immers te verkiezen boven ziyech

20-01-2016 23:44

krabal +0

TOEN had van Geel toch zijn mond open kunnen doen, zit godver wel met Heerenveen voor Bilal om de tafel.

20-01-2016 23:56

Arjanito +3

Laat ik eens positief zijn en een leuke opstelling met Tapia maken (kan iedereen rustig slapen straks);


------------------------ Vermeer
Nieuwkoop ----- Van Beek - Bothegin ----- Kongolo
------------------------- Tapia
Karsdorp ----------- Achahbar ------------ Gustaffson
---------------- Kuyt -------------------- Elia

20-01-2016 22:49

dennis-zuid +4237

Bedankt, dit had ik even nodig.

20-01-2016 22:51

Arjanito +3

Ja ik ook.. ff een posi berichtje

20-01-2016 22:52

gabelerus12 +163

Wat is dit nou weer, ben het niet met je eens hierover

20-01-2016 22:55

Clasie12 +2432

Botteghin*
Gutafson*
Verder mooie opstelling

20-01-2016 23:14

Clasie12 +2432

Nou typ ik het zelf ook nog fout, maar je snapt wat ik bedoel haha

20-01-2016 23:14

Clasie12 +2432

Ik weet tenminste hoe je de spelernamen schrijft!

21-01-2016 00:11

tonymontanasgp +21

Tapia schijnt ook te kunnen verdedigen. Voor als van der heyden tegenvalt

20-01-2016 23:43

fr12breda +1

Door die van Geel heb ik het een beetje gehad met Feyenoord, al die miskopen pffff

20-01-2016 22:48

Arjanito +3

Gokken kan best leuk zijn hoor..

20-01-2016 22:50

CowboyJos +0

Fuck Van Geel met al zijn miskopen


En fuck FC Rente. Lekker degraderen die moffen.

20-01-2016 22:44

Jezuss +0

We hebben een spits nodig dus we halen een middenvelder
Word gek van die grafhonden

20-01-2016 22:41

depuk +0

Wat zou het mooi zijn als Tapia ons de mond snoert en uitgroeid tot een fantastische aankoop. Wie zal het zeggen. Niemand kan in de toekomst kijken.

20-01-2016 22:41

gerhard scholten +2

Weer een blunder van v.Geel, haal aub Haller, en ga het kontrakt van Kazim ontbinden.

20-01-2016 22:41

Eddy1965 +0

helemaal mee eens, een spits hebben we nodig.

21-01-2016 00:13

qinrom22 +0

Vilten moet gewoon vertrekken.
Anders op de bank.
Er is geen toekomst meer voor vilhena en feyenoord.
Dan moet je investeren in de jongens die hier wel een toekomst hebben.
Wie dat dan ook moge zijn...

20-01-2016 22:33

Jezuss +0

Hoppa En weer een niet scorende middenvelder
Daar hadden we er nog niet genoeg van

20-01-2016 22:33

Boskamppp +0

Prima speler, hoop dat het snel rond komt!

20-01-2016 22:30

Mindstormer +0

Of je geeft een deel van het vrijgekomen salaris aan Vilhena?

20-01-2016 22:28

skin +13986

Er is al tig keer geprobeert zijn contract open te breken en te verlengen. Het ventje heeft gewoon wat anders in zijn hoofd en gaat gewoon weg na dit seizoen.

20-01-2016 22:33

Arjanito +3

Wat zou jij doen als je behandelt wordt als stront?

20-01-2016 22:35

hoekvlag +0

Schei toch uit met je stront. Die jongen begon heel sterk maar werd steeds zwakker. Dan kom je op een gegeven moment op de bank. En nu pakt hij langzaam de draad wer op.

20-01-2016 22:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties