Feyenoord en Cardiff City zijn eruit over Immers

Feyenoord en Cardiff City zijn eruit over Immers

Feyenoord en Cardiff City zijn eruit over een huursom en een optie tot koop voor middenvelder Lex Immers. De middenvelder vloog gisteren echter zonder ondertekende verbintenis terug naar Nederland. Zijn zaakwaarnemer kon de laatste details gisteren nog niet afronden.

Het levert de nummer tien ook de tijd op om nog even na te denken over zijn beslissing, want over belangstelling hoeft Immers zeker niet te klagen. De Telegraaf meldt vandaag dat er veel belangstelling voor hem is vanuit Duitsland, vanuit de eredivisie en van andere clubs in Wales en in Londen.

Een bliksembezoek aan Cardiff leverde de Hagenaar echter een positief gevoel op. Immers kreeg een uitgebreide rondleiding door het stadion en ontmoette Vincent Tan, de steenrijke eigenaar van de club. Later kwam Tan zijn bijna nieuwe aanwinst nog opzoeken in een hip restaurant met trainingspak en sportschoenen.

Lees meer over
Lex Immers
Plaats reactie
666

PindakaasFR +133

Mooi, weg met de middelmaat.

21-01-2016 18:03

FRChiquita +3

Kom op, ik wil die dikgedrukte letters zien! En aan het einde van het seizoen een definitieve overstap! Dat er daarna nog een paar mogen volgen. Tijd om door te selecteren!

21-01-2016 16:59

Brambino +20527

Lekker gaan Lex. Je hebt het verdiend. Gewoon prima prestaties geleverd bij ons. Geen briljante speler, maar voegde gewoon heel veel toe. Altijd voorbeeldig gedragen, nooit mekkeren. Voor alle blaaskaken die hier lopen te juichen dat hij weg is; Lex doet zeker niet onder voor die nietsnutten die nu in de basis staan. Sterker nog, zet Lex op de plek van El Ahmadi, schuif El Ahmadi naar de 6-positie en je had een betere formatie gehad.

21-01-2016 16:27

skila300 +0

Nee, ik ben het niet eens met jou.
Laat ik het voorlopig daar bij laten.

21-01-2016 18:19

Brambino +20527

dat kan... Ieder zijn mening.

21-01-2016 18:32

aw_vakj +5667

Zeker weten ja.
In 25 wedstrijden geen fatsoenlijk middenveld gezien.
Had ook graag punt naar achteren gezien en Immers en Gustafson een keer samen.

21-01-2016 20:15

scritor +13591

ik heb nog nooit een hip restaurant in trainingspak gezien.

wel héél hip, dat cardiff.

21-01-2016 16:13

Maradona +0

immers is weg tapia komt

21-01-2016 15:53

Richard87 +5

Tja of als dat iets helpt...

21-01-2016 17:24

Lederhose +2

En weer een lange 24 uur met Lex.. Iedereen is er uit.. Maar nog geen nieuws..

21-01-2016 15:44

Lederhose +2

Binnen 24 uur toch Gouka? We zijn 60 uur verder.. Nog geen witte rook.. Zoals altijd, je lult uit je nek.. Je volgt de rook en zegt en schrijft dat er vuur is..

21-01-2016 15:48

Dreeke +2

60 uur??? volgens mij heb jij een klok die wel heel erg snel tikt....

21-01-2016 16:19

Lederhose +2

Ok, 59........

21-01-2016 16:20

Lederhose +2

Nu dan??????

21-01-2016 17:08

wkoopman +83

Kan die 7 februari ook niet op j0denjacht

21-01-2016 15:33

FR_jens +9

Wij hebben dit jaar hetzelfde probleem als de Belgische nationale ploeg lang heeft gehad: opzich is er voldoende talent aanwezig, het is alleen geen machine, geen écht team. Dat is Feyenoord op dit moment ook niet, het is te statisch, niet verassend, ...

Werk aan de winkel, Gio. Wilmots is ook geen beginnende trainer en heeft het er na 2 jaar ingekregen, hopelijk leert onze Gio sneller .

21-01-2016 15:25

Lederhose +2

Ik moet zeggen, ik heb eens even de topper AA Gent tegen RSC Anderlecht gekeken van het weekend.. Ik moet je eerlijk zeggen, ik ben in slaap gevallen..

21-01-2016 15:46

FR_jens +9

Die Hein (trainer van AA Gent) is nochtans een verdomd goede trainer die zijn ploeg lekker aanvallend laat spelen (ook in CH. L.). Anderlecht is echter een grafploeg (speelt ala PSV) dus vandaar dat Gent zich wat heeft ingesteld daarop.

21-01-2016 16:31

FR-1993 +5668

Je kunt het Lex niet kwalijk nemen. Hij krijgt in Rotterdam en contract aangeboden en als hij dan slecht speelt of opgesteld wordt dan is dat de technische staf en trainer aan te rekenen. Maar ga niet haten op Lex want hij geeft altijd alles voor onze club en zeikt nooit. Ze statistieken zijn niet slecht en ik gun hem deze transfer van harte. Bedankt Lex!

21-01-2016 15:22

skin +14003

Precies. Hij heeft altijd gewoon alles gegeven wat hij in zich heeft, en naar zijn kunnen meer dan prima gepresteerd. Bovendien loopt hij nooit te zeiken, is hij eerlijk en regelt dit vertrek nu ook gewoon op een hele nette, respectvolle manier naar de club toe, zonder vieze spelletjes of wat dan ook. Niet de meest briljante voetballer, wel een eerlijke, hardwerkende kerel en daar heb ik respect voor.

21-01-2016 15:26

FR-Saudi +2

Ja, net als Babovic, Bosschaart, de Cler en Hoflsnd eigenlijk.

21-01-2016 17:42

skin +14003

Bosschaart oogde vrij laks als je het mij vraagt. Maar dat kan ook gewoon een verkeerde indruk zijn geweest.

21-01-2016 17:47

MusicmanJip +0

Helemaal mee eens, danwel niets aan toe te voegen.

21-01-2016 15:40

FR_jens +9

Miljoentje of 3?

21-01-2016 15:21

eefb014 +5429

Immers heeft het goed gedaan bij ons. Maar iedereen was het er over eens dat we moesten door selecteren, dus zijn langste tijd zat erop. Wij wilde stapje hoger. Wat halen wij dan op. Spelers met zelfde of mindere kwaliteit, het idee van door selecteren heeft de heer van geel blijkbaar nog niet helemaal begrepen.

21-01-2016 15:13

kiperiets +4

Wat denk jij eef, zou v.Geel die Tapia willen ?
Of zouden v.Bronckhorst, Wouters en v.Gastel Tapia willen ?

Ik houd het ff op optie 2

21-01-2016 15:19

eefb014 +5429

Ik op van geel. Past in het aankoop beleid van de laatste jaren. Td hoortvde lijnen uit te zetten. Ts aleen een beetje inspraak.

22-01-2016 10:14

kiperiets +4

Ow oke, dus jij denkt dat de TS dagelijks met spelers werken die v.Geel heeft gekocht en waar ze eigenlijk niet mee willen werken ??

22-01-2016 11:46

eefb014 +5429

Ja dat gebeurt wel vaker. Anders heeft de passant teveel te vertellen. Td zorgt voor lange termijn. Helaas hebben wij slechte td

22-01-2016 17:38

onbekend +90176

Mooi, gun hem wel een mooie transfer. Nu dringend opzoek naar een goede spits en middenvelder. Kramer is echt bij lange na niet goed genoeg. Het hele team zal beter gaan spelen met een kwalitatief betere spits voorin.

21-01-2016 15:05

fr34023 +0

Haha fr12 weet altijd de mooiste foto's te gebruiken.

21-01-2016 14:28

TalkOfSBeek +4003

Zit hij dr nu al of?

21-01-2016 14:26

oud_hagenees +3

Lex, bedankt voor alles. Good luck!!

21-01-2016 14:19

JDJ +17966

Succes Lex!

21-01-2016 14:07

Clasiefan +0

Succes in Engeland, Lex.
Ik ben wel benieuwd naar Lex zijn Engels eigenlijk. Zal dat ook een beetje Steenkolenengels zijn net als van Gaal, Koeman en Clasie?

21-01-2016 14:04

FrNiels2012 +8

Zal ook wel een aantal mooie uitspraken opleveren.

21-01-2016 14:32

FR_jens +9

Ik schat in: nog vele malen erger!

21-01-2016 15:22

Benniemagikjekauwgom +6

Dat gel&l over de juiste mentaliteit... Een koekenbakker 1e klas is het. Word je never nooit kampioen mee. En dattie verder aardig is voor zijn moeder en een leuk gezin heeft lijkt me ook niet erg relevant.

21-01-2016 14:04

Dreeke +2

Ga jij nu maar snel weer kauwgum bietsen van bennie

21-01-2016 14:06

Brambino +20527

Nee met die clowns waarmee we nu spelen worden we wel kampioen? Lex voegt 10 keer meer toe dan die Veijnovic die wekelijks als een natte krant speelt

21-01-2016 16:10

FR-Saudi +2

Dat is het probleem, er moeten 11 Vak X figuren op het veld staan volgens sommigen. Daarom wordt een Bilal die meer techniek in zijn linkerpink heeft dan Immers (ook al komt het er nog niet helemaal uit) gelijk uitgekotst en is Immers weer de verlosser als ie er 2 wedstrijden niet in heeft gestaan, al zijn onkunde is dan weer vergeten omdat ie twee keer 180 op een dartbord gooide.

21-01-2016 17:40

Dreeke +2

Probleem op FR12 zijn daarentegen weer figuren zoals jij die alleen maar spelers afzeiken !!!

21-01-2016 17:51

Brambino +20527

Bilal???? Die komt een kapotte lataarnpaal nog niet voorbij. Ik zie liever een vak X figuur spelen die er 32 in legt in 3 seizoenen dan een speler die geen enkel gevoel bij de club heeft en er geen zak van kan

21-01-2016 18:30

haassie +1180

Lex ik gun je deze transfer van harte. Helaas ben je slachtoffer geworden van allerlei onderliggende belangen en een sukkel van een trainer. Ik zou je gewoon opstellen ondanks alle criticasters hier.

Al die gasten die nu al een half jaar (!!!) eindeloos het vertrouwen krijgen en dit wekelijks beschamen en er werkelijk geen pepernoot van bakken die zijn echt geen haar beter. Het enige wat ze erin hield was geluk en een stand die dit tot voor kort verbloemde.

Had feyenoord dit jaar maar een middenvelder die goed is voor een goal of 10 (3 seizoenen 32 goals?).....el amadi kan alleen pasjes geven over 5 meter (geen dreiging en denkt dat ie ooit nog naar barca mag voor wat tiki taka), veijnovic is zoekende (vooral naar zichzelf, doe nog wat meer yoga), gustavson(niet overtuigend)....kortom wat er nu staat is ECHT HEEL SLECHT!!!....eind mei naar de coolsingel?....ja om inkopen te doen voor de vakantie!

21-01-2016 14:02

jsfey +0

sukkel van een trainer met de beste seizoensstart in jaren.

21-01-2016 14:25

haassie +1180

Ja daar heb je erg veel aan voorlopig gewoon weer nummer 3 net als vorig jaar en dat met voetbal dat nog slechte ris dan een gemiddelde jupilerleague ploeg! ....niets dan lof haha

21-01-2016 14:48

Dvc1972 +0

Idd wel punten maar vraag niet hoe .
Het voetbal ziet er werkelijk niet uit

21-01-2016 15:13

Brambino +20527

Eens met Haassie. Lex is geen fluwelen voetballer, maar doet niet onder voor dit trio. Om te janken is het

21-01-2016 16:12

smarty +0

Immers is een goeie gozer met de juiste mentaliteit. Heeft best wel aardig gespeeld maar mist kwaliteit en vooral scorend vermogen voor de plek waar hij bij Feyenoord zijn gang mocht gaan van koeman en rutte.....

Na cardiff weer lekker bij den haag gaan spelen, de club waar hij altijd supporter van is geweest. Succes lex, bedankt voor je inzet, je bent altijd welkom in de kuip. (Op de tribune)

21-01-2016 13:56

FR-Saudi +2

JAAAAA! Optyfen gauw!

21-01-2016 13:45

FR-Saudi +2

0ptievuh gauw!

21-01-2016 13:47

Clasiefan +0

Lekkere supporters zijn jullie hoor!

21-01-2016 13:54

FR-Saudi +2

Tuurlijk, dit is het beste voor de club, we supporten Feyenoord, niet Immers.

21-01-2016 13:56

Dreeke +2

zeiksupporters zijn ook nodig.....(weet niet wat hun nut is, maar toch...)

21-01-2016 14:28

FR-Saudi +2

Stadion vullers.

21-01-2016 14:35

kiperiets +4

Hey Saudische shoarma bakker,... ik weet dat je het kan dus....gedraag je is en lul normaal.

21-01-2016 14:45

Dreeke +2

hoe wil een abnormale lul normaal lullen???

21-01-2016 17:17

Dreeke +2

die ban mag jij inderdaad krijgen......

21-01-2016 17:50

FR-Saudi +2

Wegwezen Limburgse gloryhunter.

21-01-2016 19:39

Dreeke +2

voor wie..voor jou?? nooit zal ik buigen voor een shoarmaboer zoals jij....knoflookpad dat je bent!!

21-01-2016 19:42

FR-Saudi +2

Het is maar een gloryhunter.....

21-01-2016 20:12

Dreeke +2

het is maar een knoflookvretende wannabe-feyenoorder uit moslimland

21-01-2016 20:13

FR-Saudi +2

Alleen ben ik een Nederlander uit Rotterdam-Zuid, en nu optieffen Duitser.

21-01-2016 20:34

kiperiets +4

Ik stel voor dat jullie samen lekker een broodje shaorma gaan eten in Limburg. ;-)

21-01-2016 20:40

Dreeke +2

je bent gewoon een achterlijke IS-knoflookvreter die doet alsof.....want anders had je wel geweten dan Limburg in NEDERLAND ligt en dus niks met duitsland van doen heeft!!

21-01-2016 20:57

Dreeke +2

@kip; In Limburg hebben we grenscontroles...knoflookterroristen filteren we meteen eruit

21-01-2016 20:58

FR-Saudi +2

Kan deze rapper sjors mij niet even met rust laten crew?

21-01-2016 23:08

creedence-clearwater-revival_ +5

We zullen je nooit vergeten! Succes lex.

21-01-2016 13:35

Goliath +3

Veel belangstelling en dan een verhuur aan een steenrijke clubeigenaar?????? Weliswaar een optie tot koop maar kom op zeg. Overigens een zegen dat die ooievaar er uit is!

21-01-2016 13:27

Dreeke +2

hoe vaak moet nog gezegd worden dat Cardiff alleen mag huren tot deze zomer???

21-01-2016 14:07

Btech +1338

Nog 1 keer dan.

21-01-2016 14:20

TheNam3d +20

Cardiff mag alleen huren tot deze zomer

21-01-2016 14:22

burny181803 +1

Please don.t go lex
Please stay lex
Bewijs dat ze ongelijk hebben bij feyenoord

21-01-2016 13:18

KonaldRoeman +3

Lex, wie nied joe!

21-01-2016 13:46

Ratfield +3566

Dank hoor Lex!

Aan je statistieken heeft het nooit gelegen. Gemiddeld 12 goals in 32 wedstrijden (p. seizoen).
En dat voor een middenvelder. Als je al die kansen had afgemaakt, waaraan je hier dagelijks wordt herinnerd, had je waarschijnlijk bij City of Chelsea gespeeld :)

Ik denk oprecht dat Immers gaat verassen in een competitie die meer bij hem past.
Daarnaast op en top prof. Geen gemekker, geen gezeik. Gewoon zelf initiatief nemen, open kaart spelen en doen wat je hart je ingeeft! Niets dan lof.

Mag wat mij betreft herinnerd worden aan de hand van dit artikel uit De Correspondent:

https://decorrespondent.nl/810/Waarom-schlemiel-Lex-Immers-in-werkelijkheid-een-van-de-beste-voetballers-van-Nederland-is/71529613650-86e6df6a

21-01-2016 13:16

kiperiets +4

Met deze cijfers scoorde Lex in zijn eentje dus 2x zoveel doelpunten dan het hele huidige middenveld bij elkaar op dit moment. (??!)

Blij dat die weg is zeg.....

21-01-2016 13:24

El-Fenomeno +9

Dat heet scoreboard journalistiek. Buiten dje goals om heeft die niets goeds gedaan en andere spelers speelden slechter doordat hij en vaak te diep stond en geen bal kon aannemen.

21-01-2016 13:29

kiperiets +4

Ben blij dat we dan nu een middenveld hebben die andere spelers zichtbaar véél beter laten spelen en waarbij het scorend vermogen ook zo hoog ligt.

Die schieten er met z'n drieën nog geen zes in p/jaar maar Lex moet opkazen, en omdat dat huidige middenveld niet scoord heb je aan die Kramer ook niks.

Als ik moet kiezen dan maar 31 goals in 3 jaar

21-01-2016 13:49

El-Fenomeno +9

Dat ligt aan Van Geel die verkeerd heeft ingekocht.

21-01-2016 13:52

kiperiets +4

Ja Feno. dat heb ik je gister al gezegd, v.Geel koopt niet alleen en op eigen houtje spelers.

Maar zoals elk jaar weer,...in augustus zien we ons al op de Coolsingel staan, halverwege het seizoen moet v.Geel, Gudde, Immers en wie weet nog meer tegen de muur.

Het lot van de Feyenoord supporter.

21-01-2016 13:59

El-Fenomeno +9

Degenen die over die aankopen gaan hebben de afgelopen twee haar dan keihard gefaald. Nietszeggende provinciespelers voor de hoofdprijs, scheve salarisverhoudingen en niet voor de juiste posities ingekocht. Coolsingel kun je op je buik schrijven met dit bestuur.

21-01-2016 14:04

kiperiets +4

Niet alleen het bestuur, die geven met de VvF en de RvC de (financiële) goedkeuring.

Vergis je niet in het trio TS, zij vullen de plekken in het elftal in en passen/bouwen daar een bepaalde strategie op aan.
Zij vormen het elftal waar zij denken succesvol mee te worden.

Ben volledig met je eens dat er op financieel gebied gefaald is, alleen het salaris Kazim al.
Maar de prestaties van de aangetrokken spelers op het veld waar ik wekelijks naar kijk ligt m.i. toch echt bij de TS.
Zij hebben gedacht om met deze spelers kampioen te kunnen worden.

21-01-2016 14:17

El-Fenomeno +9

Ja ik denk dat ze erop gegokt hebben om dit seizoen kampioen te worden. Helaas is dat niet gelukt en zit je aan bepaalde spelers vast.

Ik vind het gewoon zo zonde Kip. Ik ben 25 en heb echt zoveel klote jaren meegemaakt wat Feyenoord betreft. Bij de titel en UEFA cup was ik nog erg jong en kreeg ik het niet mee, maar ik wil zo graag eens een titel, zo graag eens CL voetbal. Ik blijf uiteraard gaan, paar keer in een seizoen, maar het blijft gewoon zo zonde.

22-01-2016 01:30

kiperiets +4

Ja ik snap je Feno.
Ik heb tot nu toe de laatste 6 kampioenschappen meegemaakt maar het blijft altijd naar meer smaken.
Periodes tussen de kampioenschappen worden ook steeds langer.
En elk jaar denken we weer,..ja hoor nu gaat het lukken.
Maar op het moment dat je tegen den Haag en NEC punten verliest weet je al weer genoeg.

Ik zei al eerder, het lot van een Feyenoord supporter.
Maar we blijven altijd hopen.

22-01-2016 11:44

aerosolpower +2

Een heleboel mensen vergeten, dat Immers zich altijd een voorbeeldig professional heft getoond.
Nooit lopen zeiken of muiten, zelfs niet toen 'ie op de tribune werd gezet....

Misschien niet de beste voetballer die Feyenoord ooit heeft gehad, maar toonde wel altijd inzet!

Lexie, succes jongûh!!

21-01-2016 12:58

kuiiper +44

En toch won Lex in 5 minuten meer kopduels dan Kramer in 75

21-01-2016 12:29

marcel achterhof +82

Ja maar is nog slechter kun je na gaan

21-01-2016 12:42

FR_076 +0

slim om middenvelders met aanvallers te vergelijken.

21-01-2016 12:58

Mensini +14586

En toch scoort Kramer bij 5 pogingen meer dan Immers bij 75...

21-01-2016 13:32

kiperiets +4

Het is allemaal de schuld van Immers.
Pleur op met die Ooievaar.
Immers de tribune op !
Verkopen die Immers..

Heh ??.......is hij weg ???

Ow, dan het is allemaal de schuld van Kramer.
Pleur op met die lange lul.
Kramer de tribune op !
Verkopen die Kramer.


Aldus de blaters die Immers jarenlang hebben afgebrand hier en nu een nieuw slachtoffer zoeken.

21-01-2016 12:12

Sinister +13056

Dat zie je goed, zo lang Feyenoord dit kaliber prutsers blijft aantrekken zullen mensen die spelers bekritiseren. Wel toevallig dat zowel Kramer en Immers bij die kneuzen club vandaan komen, hé?

21-01-2016 12:16

kiperiets +4

Ja, en vooral elke wedstrijd met een hard plassertje Oeh ahh Elia blijven schreeuwen.
Topspeler !

21-01-2016 12:18

NoSurrender12 +197

Niet elke wedstrijd. Alleen als ie goed speelt. Of een leuke actie maakt. Als lex een leuke actie maakt was het ook lexie gaat op smouzenjacht. Zo gaat dat

21-01-2016 12:20

kiperiets +4

Toen Lexie er 31 inschoot samen met Pelle was er geen betere gozer dan lexie en moest lexie in Oranje.
Op het moment dat Feyenoord punten gaat verspelen dan wordt er door mensen uit eigen frustratie een kop van jut gezocht, en dat was lexie en wordt nou Kramer.

21-01-2016 12:22

Sinister +13056

Dan ken je mij nog niet. Ook in de tijd met Pelle was Lex een waardeloze speler die meer in de weg liep dan dat hij wat goeds deed. Doelpunten vertellen maar half het verhaal aangezien daar een stuk of 7/8 penalty's tussen zitten. Enige reden waarom hij er +- 10 kon scoren was omdat Pelle zowel een nummer 9 als 10 was. Hij hield de bal vast en zorgde voor creativiteit en Immers liep als een kip zonder kop voorin en profiteerde van de kwaliteit van Pelle.

Daarbij heeft hij iedere seizoen maar maximaal 3/4 assists, dus hij is goed voor +- 15 doelpunten in een seizoen (zijn beste seizoen). Ik weiger daar de lat te leggen, daarbij als je kijkt naar zijn totaal aantal gespeelde wedstrijden in combinatie met het aantal assists/goals dan kom je dus uit op een gemiddelde van 1 assist/goal per 3 wedstrijden. Nou, geweldig hoor...

21-01-2016 12:33

EenSupporter +1

Perfecte samenvatting van de carrière van Lex. Hoe goed was Pelle niet. In ieder geval veel te goed voor de Nederlandse competitie.

21-01-2016 12:37

kiperiets +4

Ja ik zie dat ik met de voorzitter van de anti Lex Immers fan-club te maken heb dus welke argumentatie ik ook aanvoer, onbegonnen werk.

Je hebt er zelfs een cijfermatige administratie voor bijgehouden ?

Al je cijfertjes ten spijt.
Ik heb genoten van Lex en ik heb 31x op de banken staan springen toen hij scoorde, zoals elke Feyenoord supporter zou moeten doen.
Daarnaast heeft hij altijd alles gegeven en heeft hij zich altijd gedragen als een voorbeeldig prof en heeft nooit een onvertogen woord ten nadele van Feyenoord gelaten, hetgeen niet gezegd kan worden van een aantal andere idioten die het Feyenoord-shirt onwaardig zijn.

Ik hoop dat Lex snel een contract krijgt daar en dat hij volgend jaar op Instagram staat met in de ene hand een grote stapel Enegelse ponden, en de middelvinger opstekend met de andere hand met daarbij de tekst.......fuck fr12 zeikwijven !

21-01-2016 12:52

FR_076 +0

Jij noemt andere zeikwijven maar jij bent toch de enige hier met zand in zijn kutje.

21-01-2016 13:02

kiperiets +4

Blijkbaar heb je de strekking van mijn verhaal begrepen en voel je jezelf zelfs aangesproken,....mooi zo.

21-01-2016 13:04

FRmikoman +2299

Kiperiets is zeker niet de enige die hier zo over denkt, ik ben het helemaal met hem eens. Eeuwig dat gezeik, op spelers die wekelijks alles plus nog meer geven voor onze club. Feit is dat Lexie veel heeft gescoord, enorm veel geknokt heeft, en nergens moeilijk over heeft gedaan. Gewoon een voorbeeldige prof. In tegenstelling tot eeuwige talentjes en gangstahs Cabral, Vilhena, Boetius, etc. Die krijgen wél onvoorwaardelijke steun, ondanks dat ze zo egoïstisch zijn als de pest.

21-01-2016 13:05

kiperiets +4

Kan zelfs nog véél erger,....sommige van die Immers haters hier adoreren en kwijlen om Kazim !!
Hoe ver kun je nog verder zinken ?

21-01-2016 13:11

Raftel +6744

Dat klopt, nu dat Immers vertrokken is, zal Kramer onder andere de volgende zijn. Beide kutspelers, die totaal niks toevoegen aan Feyenoord. En terecht.

Ik bedankte onze lieve Heer bijna nog toen Immers op de tribune belandde. Maar realiseerde me toen nog dat we met klootviolen als Toornstra, Kramer, Bilal & Nelom de strijd denken te kunnen winnen van PSV & ajax. Als je het uberhaupt een strijd kunt noemen. Het blijkt namelijk maar weer voor de zoveelste keer dat Van Geel niet om kan gaan met geld. Als je dan ook nog een tactisch faalhaas als Gio als trainer hebt, kom je niet ver en wordt je bijvoorbeeld 2x kansloos verslagen door PSV.

Dus inderdaad, reken maar op dat Kramer kritiek zal blijven krijgen. Snap je nu echt niet waarom er aanvankelijk grote twijfel was over Michieltje? En snap je nog steeds niet waarom onder andere Van Hanegem zich mateloos irriteert aan hem?

21-01-2016 13:27

kiperiets +4

Daarom zei ik al, er wordt een nieuwe kop van Jut gezocht om eigen frustraties af te reageren, en daarin is Kramer natuurlijk een makkelijk slachtoffer.

Maar vooral Oeh ah Elia blijven blaten, de geweldenaar en blijven kwijlen om Kazim.

Willm is mijn idool, maar Willem heeft èèn probleem.
Als Feyenoord punten laat liggen gaat Willem zich als een ouwe zeikerd gedragen en zoekt hij net als vele gefrustreerde lui hier een zondebok om tegen te schoppen.
En ook dan is goedzak Kramer de lul, kom bij Willem vooral niet aan zij Marokaanse vriendjes en zijn swag-boy gangsta rap troetelkindjes.

21-01-2016 13:35

kiperiets +4

Daarnaast is er in de Nederlandse competitiebuiten de Jong van PSV misschien geen enkele spits van niveau, het zijn allemaal zware middelmaat spitsen.

In Nederland lopen geen goeie spitsen, en naar Nederland komen ook geen goeie spitsen naar toe.
Kun je wel heel de dag hier Kramarcic, Zapata en weet ik wie nog meer gaan lopen bleren, maar die komem niet omdat ze onbetaalbaar zijn.

We zullen het moeten doen met wat we hebben en wat we kunnen betalen, dat is de realiteit.

21-01-2016 13:40

Dreeke +2

ja Kiperiets.....

Sinister heeft wel gelijk hoor....een middenvelder die er 14 of 15 scoort is natuuuurlijk veel te weinig (dat er zat spitsen zijn die minder scoren doet er niet toe


(je snapt hoop ik dat dit een sarcastische sneer is richting zeikspecialist sinister0

21-01-2016 14:11

Sinister +13056

Voorzitter, president, directeur, aandeelhouder, penningmeester, notulist, werknemer, opdrachtgever en werkgever van de fanclub inderdaad.

Ik hoef geen cijfermatige administratie bij te houden, zijn genoeg websites waarop je statistieken kunt terugvinden. Welkom in 2016.

Oh, ik heb wel gejuicht als Immers heeft gescoord, dat zonder meer. Maar ik juich voor Feyenoord en niet voor Immers. Ik heb niks tegen en met Immers, hij maakt onderdeel van Feyenoord en is daarmee een noodzakelijk kwaad geweest de afgelopen jaren. Ik ben nooit blij geweest met zijn aanstelling en de minuten waarin hij 'schitterde' in het rood-wit hebben dat gevoel alleen maar bevestigd.

Statistisch gezien een zo-zo speler, qua spel liep hij meer in de weg dan dat hij de aanvoer naar voren verbeterde en in verdedigend opzicht heeft hij aardig wat punten gekost. Als je kijkt naar de prijs waarvoor hij is gekomen dan is het geen slechte return, maar ik hoop ooit weer eens op Coolsingel te kunnen juichen in plaats van juichen voor de hattrick van Immers tegen Nec thuis of de zoveelste penalty die hij erin schiet. Dat gaat niet met dat kaliber spelers, maar Immers is daar overigens niet alleen in.

Ik hoop het ook, financieel gezien heeft deze broodvoetballer het heel goed gedaan. Ik heb niks tegen Immers persoonlijk, maar wel als voetballer Immers. Als hij ergens anders gaat spelen dan gun ik hem alle geluk & geld van de wereld.

21-01-2016 14:11

Dreeke +2

hahahahahahahahahahaha niks tegen Immers persoonlijk??/ Dan lees je reacties van afgelopen jaren nog maar eens terug waarin je hem voor alles uitmaakt...loos van het feit dat je hem vaak zat de schuld gaf van dingen waar ie niet eens bij betrokken was !!!!

als domme leugens roepen pijn deden, dan schreeuwde jij de hele dag !!!!

21-01-2016 14:16

kiperiets +4

Beste sinister, je noemt Immers een zo-zo speler maar realiseer je dat er momenteel wel 8 zo-zo spelers rondlopen bij Feyenoord die op onbegrijpeljjke wijze nog bewierookt worden hier ook.
Lex heeft zijn grote verdienste gehad in eerdere elftallen, en Lex had ook nu makkelijk en onopvallend mee kunnen hobbelen tussen die andere 8 zo-zo spelers.

Essentie van mijn verhaal is begonnen dat supporters wel heel makkelijk een kop van jut zoeken om de eigen frustratie af te reageren op het moment dat Feyenoord puntverlies lijdt.
En ik vind dat gewoon not done, wie het ook is.

21-01-2016 14:32

kiperiets +4

Ik vatte hem Dreeke :-)

21-01-2016 14:35

Dreeke +2

Gelukkig...

Gisteren snapte iemand mijn sarcasme niet en dacht dat ik immers aanviel ipv een reactie van een notoire zeikerd op hem.

21-01-2016 14:43

Sinister +13056

Zo hebben we allemaal wat Dreeke, zo lijk jij net de vriendin van Immers hier op FR12.nl

@kiperiets

Ik klaag over zoveel spelers en sinds dat Immers is verhuisd naar de bank/tribune heb ik het nauwelijks nog over hem. Het gaat mij om het feit dat Feyenoord stelselmatig middelmaat haalt terwijl ze door middel van scouting zoveel beter kunnen doen. Als je spelers haalt zoals een Kramer dan weet je bij voorbaat al dat het niks gaat worden. Hij speelt niet voor niets op zijn 26e nog bij een zaadclub en kreeg het voor het eerst voor elkaar meer dan 10x te scoren. Zo'n prutser maken wij dan weer de eerste spits en kijken we verbaasd op dat we wéér afhaken.

Je kan wel eeuwig gaan doen alsof het allemaal goed is zoals het bij Feyenoord gaat en tegen betere weten in deze middelmaat aanmoedigen tegenover het bestuur, maar ik zou graag eens vooruitgang zien. 3/4 jaar geleden kon er niks en dan heb ik begrip voor het feit dat ze met dit kaliber aankwamen, maar nu is er een pot geld en dan moet de kwaliteit omhoog. Geen Toornstra's/Kramers/Kazims etc.

21-01-2016 14:46

EenSupporter +1

Immers is een leuke voetballer voor een sub top ploeg. Niet voor de Nederlandse top. Helaas geldt dat voor spelers bij het huidige Feyenoord.

Gelukkig wordt er niet alleen beleid gemaakt op statistieken. Want dat is wat sommige Immers lovers hier schrijven. De statistieken zijn goed, dus was Immers een goede voetballer. Nee vind ik niet. Sowieso waren veel doelpunten penalties en daarnaast heeft Immers optimaal geprofiteerd van Pelle. Pelle kon een bal aannemen, het spel verleggen, een bal vasthouden en Immers kon mooi besluiten. Ik denk ook dat iedere speler op die positie dat aantal doelpunten had gemaakt.

Helaas wordt door de Immers een belangrijke statistiek vergeten. Hoeveel doelpunten heeft Immers gemaakt tegen de grote clubs van Nederland? Dat zijn zeg maar de wedstrijden waarin je kan laten zien of je tot de nationale top bent of niet.

Ik ben het overigens wel eens met jullie dat het verder een voorbeeld prof is. Daarnaast is Kramer terecht de gebeten hond. Zit geen enkel voetballend vermogen in. Maar mensen moesten ook eens praten met mensen die van voetbal in het algemeen houden en geen club voorkeur hebben. Die komen niet meer bij van het lachen als ze Kramer zien voetballen.

Wanneer gaat Kramer aan zijn sprongkracht werken, aan zijn fysieke kracht werken. Als ze een echte prof bent dan ben je daar toch keihard mee bezig. Je zelf beter te maken? Hij is 2 koppen groter dan Veltman en hij heeft tegen die neuzen geen kopduel gewonnen.

21-01-2016 14:49

kiperiets +4

De realiteit is dat er (misschien) op de Jong van PSV na alleen maar spitsen van het Kaliber Kramer rond lopen in Nederland.

Op het moment dat er ergens in Nederland een toekomstig aardige spits van 17 jaar rondloopt hoef je maar èèn keer met je ogen te knipperen en die spits is met zijn hele boere familie al eigendom van Chelsea of Real Madrid en vanaf volgend seizoen ook al van clubs uit de Engelse tweede divisie.

We zullen moeten accepteren dat we nooit (lang) een veel scorende spits zullen hebben en dat veel scorende spitsen vanuit het buitenland ook nooit naar Nederland (Feyenoord) zullen komen.
Dus het de hele dag bleren hier Kramarcic, Zapata en wie allemaal nog meer is gewoon kansloos.
Je schikken naar wat je hebt en wat je kan betalen,...meer niet.

21-01-2016 14:58

kiperiets +4

P.s. het feit dat Kramer geen kopduel van Veltman heeft gewonnen ligt in het feit dat er geen kopduel te winnen was.

Godsgeklaagt natuurlijk dat die Elia en die Bilal niet in staat zijn om gewoon hun tegenstander te passeren en een bruikbare voorzet te geven.

Karsdorp en Kongolo leveren 3x zo veel assist af dan die twee knoeiers aan de zijkanten, dat geeft te denken toch hé ??

Maar ja, Schaken en JPB moesten zonodig weg en ruimte maken voor deze twee vruchteloze Playstation-pingelaars.
Waarvan we voor de ene nog 3,5 miljoen hebben moeten betalen ?!

21-01-2016 15:05

marcel achterhof +82

Waar wij weer een keer verloren met 1_0

21-01-2016 12:42

Lederhose +2

Sorry.. Standaard worden alle spelers en bestuurders afgezeken..

21-01-2016 13:01

kiperiets +4

Zou kunnen ja, maar dat die weg gaat lijkt mij wel zeker.

Blijven we achter met figuren als Kazim tot medio 2017....stukken beter .

21-01-2016 12:59

defrhymz +3

Jammer bracht meestal altijd wel wat extra's in t veld. Komt meer gevaar uit de voeten van lex dan van Kramer.

21-01-2016 12:09

marcel achterhof +82

Lul toch niet zo dom joh

21-01-2016 12:43

defrhymz +3

Zal ik dat zelf maar uit maken ? Of moet ik even naar de maleis komen om je open te ridsen vuile gek.

21-01-2016 12:55

marcel achterhof +82

Het is ritsen tsja

21-01-2016 13:04

defrhymz +3

Natuurlijk is t ritsen maar jij zei ridsen mafklapper eet je worstenbroodje joh waalwijker

21-01-2016 13:11

marcel achterhof +82

Nee man het is spinazie met zalm vandaag swiebertje

21-01-2016 13:15

defrhymz +3

Ik hoop dat er een graadje dwars komt te zitten

21-01-2016 13:21

marcel achterhof +82

In zalm zit geen graat manneke pf niet in de war raken man, probeer vanavond de jurk van je oma maar open te ritsen fijne dag joris drie pinter ha ha ha pf pf pffffffffffffff

21-01-2016 13:28

defrhymz +3

Hahaha in zalm geen graat ja misschien in die kant en klare rotzooi wat je uit blik krijgt van die zeug van een wijf van je niet maar verse zalm zit wel degelijk graat. Dag Marcel heftruck beunhaasb

21-01-2016 13:30

marcel achterhof +82

Dag dag padvindertje

21-01-2016 13:33

defrhymz +3

Ja ik zal ook maar weg gaan na zo een stomme fout. Op de basisschool wordt geleerd dat elke vis als geraamte uit graat bestaat pannenkoek

21-01-2016 13:41

marcel achterhof +82

Dikke roze plakken zalm jochie bij de ah maar dat zal die hoer van jou wel nooit in haar karretje gooien maakt niet uit man tie tolletje, maar jij mag het laatste woord hebben oké. Doe ik altijd bij mensen die niet helemaal precies zijn, doe je best pommetje horlepiep

21-01-2016 14:12

defrhymz +3

Hahahahahaha marcelllll kanker autist , ik denk dat ik een luxer leven en een geiler wijf heb dan jou . Jokertjeeeeee

21-01-2016 14:22

Lawl +394

Bedankt voor je inzet, want die had je altijd en dat is heel belangrijk! Het ga je goed Lex!

21-01-2016 12:07

FR08pjotr +20423

Die rebound-penalty tegen 020 zal ik nooit meer vergeten ..

21-01-2016 11:59

eppo +71943

Ja sjit, en bedankt he.

21-01-2016 12:04

Sinister +13056

Ik moet daar altijd meteen aan denken als mensen het hebben over zijn goede mentaliteit of 'lex gaat op ...jacht'. Dat gezicht, die uitdrukking van: 'kan mij rotten' zullen mij lang bij blijven. Overigens was dit niet de laatste keer dat ik die uitdrukking zag, maar was ook al een keer eerder dit seizoen. Volgens mij na het missen van een 100% kans tegen Roda (weet niet meer zeker welke club). Zo'n kop van 'kan mij het schelen' nadat hij de bal het stadion uit trapt.

Enige credits die ik Immers wel kan geven is dat hij verder nooit negatief is over Feyenoord. Nu vind ik niet dat hij in een positie is om Feyenoord te bekritiseren aangezien hij - naar mijn gevoel - aantoonbaar tekort komt, maar Kazim heeft daar een stuk meer moeite mee en hij heeft al helemaal niks gepresteerd.

21-01-2016 12:16

Lederhose +2

Dank je, Sinister, voor weer een geweldig relaas en een bijzonder vrolijke opening van de dag.. Jezus.. Knoop je op, of wordt ergens anders succes supporter.. Dit begint echt maniakaal gedrag te vertonen.. Niks is groter dan de club.. Dus ook jij niet..

21-01-2016 13:06

FR08pjotr +20423

Lekkere picca

21-01-2016 11:58

DV-FR1908 +628

Hoelang loopt zijn contract nog?

21-01-2016 11:52

dat ene woord +7

Het middenveld Clasie-Immers-Vilhena was beter dan Vejinovic-Gustafson-El Ahmadi

21-01-2016 11:40

Sinister +13056

Hebben we gezien vorig jaar inderdaad. Stonden we nu 20 punten achter op Psv ofzo

21-01-2016 11:42

dat ene woord +7

Dat lag meer aan het gebrek aan scorend vermogen in de aanval

21-01-2016 11:46

StandYourGroundAndFight +0

Vorig jaar speelde Clasie El ahmdadi Immers ;)

21-01-2016 11:51

dat ene woord +7

Ik had het eigenlijk ook over het middenveld onder Koeman, Clasie-Immers-Vilhena dus

21-01-2016 16:23

feyenoordsuper +0

Weet iemand of immers vandaag meetrainen? ?,

21-01-2016 11:40

Lederhose +2

Immers niet trainen mee..

21-01-2016 11:52

FR08pjotr +20423

Vandaag Immers trainen mee niet

21-01-2016 11:59

Ratfield +3566

Allebei niet?

21-01-2016 13:18

feyenoord_Freak +14035

Immers nog bedankt voor alles wat je gedaan hebt en voir je mentaliteit vooral het gaat je goed gast.

21-01-2016 11:32

Frankster +20991

Speler so so, maar als persoon is ie wel tof.

21-01-2016 11:31

krabal +0

Dank Immers voor 3 jaar

Hoge bloeddruk door ergernis
Woedeaanvallen over zoveel onkunde

21-01-2016 11:29

DanielFR-1908 +0

Mosschien kan hij bellamy meteen overtuigen om naar Feyenoord te komen! Lukt het deze keer wel.

21-01-2016 11:27

NoSurrender12 +197

Hoe oud is die ondertussen. 56 ?

21-01-2016 12:22

FrNiels2012 +8

Zoiets, maar dan is ie nog beter dan Kramer en Kazim waarschijnlijk.

21-01-2016 12:57

fr16 +2954

Blijf het jammer vinden dat die weg gaat

21-01-2016 11:26

goofy55 +0

Die mooie ooievaar op vak V zal nu ook wel verdwijnen

21-01-2016 11:27

fr16 +2954

Haha ja denk t wel

21-01-2016 11:29

Pikhoft +10165

Een 'hip' restaurant.. Je verliest trouwens toch meteen alle wil om voor die club te spelen, als je die dwaas van een Tan voor je neus hebt.. En dan ook nog in trainingspak, dat straalt ook niets uit natuurlijk.

Ik gun Immers een betere club dan Cardiff, want daar is het echt een zootje momenteel.

21-01-2016 11:24

goofy55 +0

Heeft Lex trainingspak en sportschoenen gekregen?

21-01-2016 11:23

Guysomee +3

Lex Immers, een held, top mentaliteit, en veel goals gemaakt,. Alleen te veel kansen gemist en hij had nooit onze penalty nemer moeten worden. Dat was echt lachwekkend.

Overal een positief rapport punt hoor.

21-01-2016 11:16

WSNBM +2130

Ik weet niet waarom, maar vind het toch jammer dat Lex weggaat. Heeft misschien wel de allerbeste mentaliteit van alle spelers in de selectie..

Prachtige foto hierboven trouwens ook! :)

21-01-2016 11:13

feyenoordsuper +0

Zal immers vandaag nog meetrainen

21-01-2016 11:12

Boskamppp +0

Jaren uitgelachen door ajax en psv dat wij speelde met immers op het middenveld, wat een armoede.

21-01-2016 11:06

Nostalgie +0

Ja, Boskamppp, mag zo zijn, maar weet jij een middenvelder met meer scorend vermogen dan Immers. Hij zou volgens de kenners verhinderen dat wij het laatste sprongetje naar de top konden maken
Dit jaar speelt hij niet en zijn wij direct na de winterstop al uitgeschakeld voor de titel.

Lekker veel scorend vermogen met KEA, Vilhena en Marco V.

En jij maar polonaise lopen omdat Immers weggaat....

21-01-2016 11:54

Boskamppp +0

Scorend vermogen valt wel mee, hij had veel kansen nodig namelijk. Goed als breekijzer, als basisspeler kwam die veel te kort. Hij heeft namelijk geen techniek en een nummer 10 zonder steekpass

21-01-2016 15:46

Nostalgie +0

Nou Boskamppp, wijs jij maar eens een Feyenoordmiddenvelder aan met 31 goals in 100 wedstrijden.

En we hebben nu zo'n middenvelder met een gave techniek, Marco V. Mag voor mij zo een retourtje Arnhem/ Amsterdam hebben hoor !

22-01-2016 12:53

fr1985 +6314

Het mooie is dat Lex er financieel ook nog eens flink op vooruit kan gaan op het tweede niveau in Engeland...

21-01-2016 11:00

FR17 +0

Het is huur.. Denk dat ze die optie tot koop alleen bespreken met Immers met huur betalen ze alleen t salaris wat feyenoord hem betaald

21-01-2016 11:07

fr1985 +6314

Uiteraard bedoel ik als hij definitief de overstap zou maken.

21-01-2016 12:34

Jelsinh010_FR +0

Een gemis... echt waar!

21-01-2016 10:58

fr1985 +6314

Clubs uit Londen? Dat zou zo maar Milwall kunnen zijn. En laat ik dat nou eens een prachtclub voor Immers vinden!

21-01-2016 10:53

Btech +1338

Millwall speelt in leage one dus het derde niveau. Dat lijkt me dus niet goed voor immers. Denk eerder aan clubs als qpr en brentford.

21-01-2016 11:24

fr1985 +6314

Ik doelde meer op de sfeer en mentaliteit bij Milwall, niet zo zeer het niveau. Wat dat betreft heb je gelijk...

21-01-2016 12:34

feyenoord_Freak +14035

Iemand van geel wel eens zien lopen in een trainings pak? ??

21-01-2016 10:50

king-swerts +505

Gelukkig niet

21-01-2016 11:04

feyenoord_Freak +14035

Hahahaha! Hoezo niet dan ......

21-01-2016 11:14

king-swerts +505

Nou ik vind niet dat je als TD in trainingspak kan lopen

21-01-2016 13:54

goofy55 +0

Als speler van Feyenoord

21-01-2016 11:25

Nostalgie +0

Mevrouw Van Geel ligt vaak in trainingslegging op de massagetafel.....

21-01-2016 11:56

schippertje +3286

Als speler van feyenoord toen gouden gids en hcs nog shirtsponsor waren

21-01-2016 12:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties