Van Leeuwen bevestigt gesprek: ''Geen nieuw bod''

Van Leeuwen bevestigt gesprek: ''Geen nieuw bod''

Van Leeuwen bevestigt de berichtgeving van FOX Sports en het Algemeen Dagblad op woensdag, dat Feyenoord en FC Twente weer in gesprek zijn over een transfer van Renato Tapia naar de Kuip. FC Twente schijnt een bedrag van 3,25 miljoen euro in zijn hoofd te hebben voor de talentvolle middenvelder.

''Dat blijft een lopende zaak, maar ze hebben geen nieuw bod bij ons neergelegd. Ze weten hoe we erover denken. Wij zien het liefst dat ze een ander standpunt innemen'', verwijst de directeur naar het eerdere bod uit Rotterdam, dat resoluut werd afgewezen.

Plaats reactie
666

cup1970 +3

niet kopen, zonde van het Geld !!!!!!!!!!!!, mooi weer voetballer.

22-01-2016 04:46

IJzerenKees +129936

Pleur op Tedje met je 3,25. Dan ga je maar lekker faiiliet MET Tapia. Halen we m gratis op uit de boedel. Wat een pannekoek.

22-01-2016 01:26

Vinesh070 +205

Dus jij denkt dat bij failliessement Tapia gratis op te halen is?? Pff dit bewijst maar weer wat een domme oen je wel niet bent. Weer een grote bek maar er komt alleen onzin uit. Boelertje!

23-01-2016 01:49

sunsfield +3

ted van leeuwen is de gudde van twenten

22-01-2016 00:32

Schandaligzeg +0

Die Ted van Leeuwen lijkt mij wel een geschikte om voor Feyenoord te werken. Goede vent.

21-01-2016 19:19

louisvanderploeg +12989

Wat, dit is toch de TED van Leeuwen die er mede verantwoordelijk is dat Twente bankroet is. Ik geloof niet wat je zegt.

21-01-2016 20:17

StandYourGroundAndFight +0

Ted is volgens mij na alle problemen bij Twente gekomen, maar weet het niet zeker

21-01-2016 20:35

Schandaligzeg +0

Klopt hij is aangesteld om de boel op te ruimen, het was munsterman en kornuiten die de boel hebben (na bekerwinst en kampioenschap) verpest

21-01-2016 23:53

ElPanzeFr +21342

Slikken of stikken heet dit. Feyenoord weet donders goed dat Twente het geld nodig heeft, en Tapia kan natuurlijk ook stennis gaan schoppen daaro

21-01-2016 18:49

CPP +3511

Behandel anderen niet zoals je zelf niet behandeld wilt worden. Gewoon betalen wat hij waard is en anders geld aan iemand anders besteden. Als Vilhena zijn contract wil laten uitlopen is hij een schoft, maar wel willen dat Tapia stennis gaat lopen schoppen.

21-01-2016 21:19

Lederhose +2

En een nieuw bod krijgt hij ook niet.. Alles is gratis af te halen over een paar weken.. Puntenstelsel en degradatie..

21-01-2016 18:38

Lederhose +2

Puntenstraf..

21-01-2016 18:39

Copr +1701

Van Geel haalt echt alleen maar middelmaat TD van niks. Hij kan met een salarispotje van 4 mln en een salarisplafond van 1 mln geen eens wereldtoppers kopen. Bale en Vardy zou hij moeten halen. Daarnaast Clasie terughalen en nog een extra reserve keeper.

21-01-2016 18:30

GJFR194 +0

Grapje toch?

21-01-2016 18:49

Copr +1701

Ja natuurlijk. Er zijn helaas nog steeds mensen die denken dat Feyenoord de financiele middellen heeft om wereldvoetballers te halen.

De laatste 5 jaren heeft geen enkele NL club een wereldtopper weten te strikken.

21-01-2016 19:37

GJFR194 +0

Haha gelukkig, dacht ff die is zn verstand kwijt. Geldt voor veel mensen hier jammer genoeg...

21-01-2016 21:47

Vinesh070 +205

Jezuss is er niks beters op aarde dan die Tapia van Fc Duitsland! Gewoon weer een gevalletje middelmaat waar wij weer te veel voor gaan betalen.

21-01-2016 18:20

IJzerenKees +129936

Wie moeten we dan halen? Zlatan? Denk dat ie niet wil. Ga morgen op school tegen de juf roeptoeteren, en hou hier je domne waffel.

22-01-2016 01:30

Vinesh070 +205

Ik heb het hier over een verdediger annex middenvelder en jij hebt het over een aanvaller? Als je niet kan lezen of je begrijpt het niet hou dan zelf die smerige ongepoetste grote smoel van je dicht met je grafhoofd. Denk je dat ik een klein jongetje ben ofzo?! Misschien kunnen we je moeder halen voor in de verdediging!

22-01-2016 14:58

IJzerenKees +129936

Die kut kliko altijd. Vootraan ff een baksteen erop als het zo waait.

22-01-2016 20:41

Vinesh070 +205

Ja heel irritant maar geen baksteen erop anders krijgt je moer geen adem meer.

22-01-2016 23:23

JDJ +17953

Is er ook een kans dat Twente failliet?

21-01-2016 18:17

feyenoord_Freak +14031

Ze kunnen beter hun best verdienende spelers weg doen voor goedkoop. Alle hands over dek gooien,

21-01-2016 18:20

tussenjaar +6205

Haal Uth!! Stuk goedkoper!

21-01-2016 18:13

Riccardo_FR +16

Tapia en Ziyech tegen Toornstra en 7 miljoen en dan kijken of je Kazim en en Kramer voor 2 miljoen kan lozen dat zal een bod van 6 miljoen op Kramaric voldoende zijn.

Je neem een risico op Tapia de kwaliteiten van Ziyech en Kramaric zijn geen issue. Dit jaar Schuurman en Nieuwkoop een half jaar verhuren en kijken of je voor Immers nog een half miljoen tot miljoen krijg.

Maar ja dan moet echt alles meezitten als we Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen moesten verkopen in nood dan heb je Ziyech zeker voor 7 miljoen.

21-01-2016 17:34

AchterhoekseFeyenoorder +3

Heb je nou nog steeds niet door dat Ziyech gewoon onhaalbaar is voor ons en dat Kramaric al naar Hoffenheim is vertrokken?

21-01-2016 17:35

Riccardo_FR +16

Ja maar niet definitief hij is gehuurd en je moet hem zo snel mogelijk binnen halen. In Duitsland gaat die het ook niet redden namelijk. Wel weer een miskleun dat Hoffenheim hem gewoon kan huren.

21-01-2016 17:39

Lederhose +2

Haha.. Die hebben met Hopp een miljardair die de club sponsort.. Volg jij het voetbal wel??

21-01-2016 17:41

Riccardo_FR +16

Ja en ze voetballen tegen degradatie dat is niet voetbal waar Kramaric in past. Weet niet wat jou reactie hier mee te maken heeft maar ok.

21-01-2016 17:44

Lederhose +2

Je schrijft, het is een miskleun dat Hoffenheim hem kan huren..

Hij heeft bij Leicester inmiddels 3 man voor hem, en heeft 9 miljoen gekost.. Officieus.. Dus wat wil je?? Dat Feyenoord hem haalt?? Droom verder

En of hij daar ook mislukt, ik verwacht niet anders..

21-01-2016 17:47

Lederhose +2

Ja, ze voetballen tegen degradatie, maar met een begroting die hoger is als bij ons, en een stroman die op elk moment een speler kan kopen.. Wij hebben de Bruin als miljardair die advies geeft..

21-01-2016 17:50

Riccardo_FR +16

Feyenoord kan hem halen ja waarom niet als het geld er gewoon is.

21-01-2016 17:51

Lederhose +2

3 miljoen salaris.. Laat deze discussie maar zitten.. Ga lekker verder spelen, knul..

21-01-2016 17:55

Vinesh070 +205

Heb je al die tijd onder een steen geleefd? Volgens mij snap jij het niet helemaal.

21-01-2016 18:23

AchterhoekseFeyenoorder +3

En iedereen roept de hele tijd maar Kramaric Kramaric, maar waar baseren jullie zijn kwaliteiten op? Alleen op zijn optreden in de EL?

21-01-2016 17:43

Lederhose +2

Kuddevolk.. Paar keer scoren en het is de beste ooit.. Of die past of niet.. Hebben ze geen idee van..

21-01-2016 17:45

AchterhoekseFeyenoorder +3

Melvin Platje is volgens mij ook clubloos... Die scoorde ook wel aardig wat in zijn jaren bij Voledam :P

21-01-2016 17:46

feyenoord_Freak +14031

Hahahaha dan zijn we echt het einde zoek als we die moeten halen bij Feyenoord, hahaha!

21-01-2016 18:23

Lederhose +2

Nix verbaast me meer..

21-01-2016 18:28

Riccardo_FR +16

Ik heb wedstrijden van hem gezien en hij is gewoon goed tegen Arsenal was die ook echt goed daarnaast ken ik hem van fm en volgde ik hem in de uefa leage. Het is een voetballer die ik waardeer. Na Feyenoord ben ik hem een tijdje wezen volgen ik vind het het leuk om spelers te scouten. Daarnaast bepaalde vaardigheden hoef je maar een paar keer te zien om te weten dat iemand talent heeft.

21-01-2016 17:48

AchterhoekseFeyenoorder +3

'Een paar keer te zien'... mwah.... Als we daarop gaan scouten spelen we over 2 jaar in de Jupiler League...

21-01-2016 17:51

Lederhose +2

FM, rest my case..

21-01-2016 17:51

AchterhoekseFeyenoorder +3

Wil best geloven dat hij kwaliteiten heeft, ik heb me er niet in verdiept, maar om het 'op een paar keer zien' te scouten vind ik nog wel ver gaan.

21-01-2016 17:51

Riccardo_FR +16

Je je verkies jezelf tot winnaar van de discussie sterk is dat.

21-01-2016 17:52

Riccardo_FR +16

Hebben julloe hem niet in de Uefa leage gezien en tegen Arsenal was die ook goed daarnaast is het geen schande om van Vardy de concurentie te verliezen.

21-01-2016 17:53

AchterhoekseFeyenoorder +3

Oke tegen Arsenal was hij goed en in de EL? Oke en nu? Kazim was in de EL ook goed?

21-01-2016 17:57

Riccardo_FR +16

Ja scoorde Kazim ook 7 keer in de uefa leage want dat heb ik dan gemist.

21-01-2016 18:01

AchterhoekseFeyenoorder +3

Nee, maar je hoeft niet te scoren om goed te spelen. Maar het is gewoon onzin dat je een speler op een paar wedstrijden kan beoordelen.

21-01-2016 18:02

Lederhose +2

Het is een goede speler, maar buiten onze league..

21-01-2016 18:03

Riccardo_FR +16

Sorry hoor maar 10 wedstrijden is genoeg om hem op te beoordelen zeker als je ze statistieken er nog bij pak.

21-01-2016 18:10

Riccardo_FR +16

Lederhose ik kan me voorstellen dat jij dat denk echt waar maar ik zie wel een mogelijkheid zeker als we Europees voetbal spelen.

21-01-2016 18:11

Riccardo_FR +16

Elia verdiende geloof ik iets van 4,5 miljoen bij Werder Bremen die had ergens echt wel 3 miljoen of zo kunnen verdienen.

21-01-2016 18:12

Lederhose +2

Wat jij wil geloven vind ik prima.. Maar die was einde loopbaan, wilde in het Nederlands elftal terug om zich te profileren.. Heeft niks gekost..

21-01-2016 18:23

Riccardo_FR +16

Einde loopbaan vind ik een sterke woordkeuze die Elia kan waarschijnlijk in alle 5 de top competities terrecht. Kramaric kan beter ook een stap achteruit doen als hij 2 jaar presteert bij Feyenoord en eventueel Europa komt die als grote jongen binnen.

22-01-2016 10:56

Riccardo_FR +16

Bij zijn nieuwe club.

22-01-2016 10:58

Zuidbewonert +410386

Ik ben voor Kramaric, maar het is wel wat inconsistent dat je eerst zegt dat zn kwaliteiten geen issue zijn en vervolgens dat hij ook gaat floppen in Duitsland, nietwaar?

21-01-2016 17:44

Lederhose +2

4e spits bij leicester met een salaris van 3 miljoen.. En hier droomt er een op FM.. Ok..

21-01-2016 17:53

Riccardo_FR +16

Ik zeg dat ik hem daarvan ken en daarna in het echt ben gaan volgen stop is met je kinderachtige gedrag. En ze salaris ligt rondom de 1.15 miljoen pond stop is met informatie uit je reed te halen baseer je op de feiten.

21-01-2016 17:56

Lederhose +2

Riccardo.. Het heet een reeT.. En hij verdient met een transfer van 9 miljoen, geen 1.15 miljoen.. Echt niet.. Dietmar betaald, staat hier bij ons geschreven, 1,5 aan huursom.. En als dat niet lukt heeft Huub een probleem.. Als jij lekker verder wil gaan met FM, geen probleem.. Die is voor ons Feyenoorders allang uit beeld.. Net als Guidetti, etc.. Stop met dromen..

21-01-2016 18:02

Zuidbewonert +410386

Wonderlijke conversatie onstaat er hier...

21-01-2016 18:08

sander71 +2919

Haha..sommige echt niet

21-01-2016 17:59

Lederhose +2

Kramaric is al naar Hoffenheim hoor, wijsneus..

21-01-2016 17:36

Riccardo_FR +16

Ziyech krabbelde al laatst een beetje terug door Feyenoord een mooie club en zo te noemen. Je moet hem gewoon de 10 positie beloven dan komt hij.

21-01-2016 17:42

Riccardo_FR +16

Feyenoord kan dat beter een keer gaan doen Bilal en Vejinovic waren lekker goedkoper inderdaad maar voor iets meer had je zekerheid.

21-01-2016 17:50

sander71 +2919

Dus..einde discusie.

21-01-2016 18:01

ryca +18

Als die Kramanic nou zo goed is waarom heb hij dan geen basis plek kunnen veroveren in Engeland en is hij verhuurd

21-01-2016 17:44

Riccardo_FR +16

Omdat James Vardy op dit moment qua niveau gewoon wereldtop is en Riyad ook erg goed is bovendien waren ze het leven in Engeland al gewend.

21-01-2016 17:45

feyenoord1226 +10

Hahahaha en toen zette je je fifa uit?

21-01-2016 17:51

Riccardo_FR +16

Dat zei je ook zeker tegen de mensen die dachten dat Elia kwam.

21-01-2016 17:58

AchterhoekseFeyenoorder +3

*Elia heeft een langere tijd bewezen dat hij kan voetballen (heeft wel een dipje gehad)... Kramaric heeft het een paar wedstrijden laten zien...

21-01-2016 17:59

Riccardo_FR +16

Ja precies en toch kwam hij naar Feyenoord dat is juist mijn punt.

21-01-2016 18:03

feyenoord1226 +10

Nee, dat zei ik niet tegen de mensen van Elia. Ik was toen niet eens in Nederland. Maar dat was ook een hele andere situatie. Een uitgebluste voetballer die zichzelf in de kijker wil spelen en daarvoor water bij de wijn doet. Ziyech en kramaric zitten in de bloei van hun carrière. Tis gewoon zo lachwekkend dat je denkt dat deze spelers haalbaar zijn... Kweek ff wat realiteitszin man...

21-01-2016 18:16

Riccardo_FR +16

Kramararic zit exact in dezelfde positie als Elia zat misschien nog wel slechter aangezien Elia, 5,5 miljoen per jaar verdiende en Kramaric 1.5 miljoen Euro. Je spreekt jezelf zo erg tegen Elia scoorde als buitenspeler 2 keer in 16 wedstrijden en Kramaric scoorde 2 keer in 15 wedstrijden. Daarnaast heeft Elia al meer op een hoger niveau als Kramaric laten zien. Je maakt rara argumenten met je uitgebluste voetballer hij is pas 28 man. Elia was gewoon wisselvallig maar maakte altijd wel wat minuten.(Alleen Juventus was minder) Kramaric moet nu op passen als hij het niet red bij Hoffenheim dan mag die hard gaan werken om zich er nog uit te krijgen.

22-01-2016 10:52

MrRdam +0

Kramaric is vandaag naar een andere clun gegaan weet alleen ff niet meer welke maar is dus niet meer haalbaar helaas. Hopen dat er nog een leuke spits ergens rondloopt die haalbaar is.

21-01-2016 18:03

AchterhoekseFeyenoorder +3

Dit is een mooi einde van deze discussie...

21-01-2016 18:05

Lederhose +2

Haha, lekker droog..

21-01-2016 18:26

Riccardo_FR +16

Kramaric is aan Hoffenheim verhuurt dus je kan hem nog halen voor volgend seizoen zeker als hij zijn draai niet vind in Duitsland als hij echt niet komt zou ik kijken naar Kadlec misschien wilt die alweer weg uit Denemarken maar ik moet zeggen dat ik hem al een tijdje niet heb gevolgd.

21-01-2016 18:18

Lederhose +2

Ja.. Salarisplafond van 1 miljoen.. Daarvoor knoopt Kramaric zijn schoenen niet.. Een dertiger als Mathijssen of Boularouz nog wel.. Droom verder..

21-01-2016 18:27

Riccardo_FR +16

Elia ook schijnbaar die veel en veel meer verdiende dan Kramaric en een grotere naam is.

22-01-2016 13:46

Toddemij +911

Als het nou Tapaz was dan wist ik het wel.....

21-01-2016 17:32

skin +13986

Lekker tapas eten bij la cubanita :) heerlijk!

21-01-2016 17:56

Toddemij +911

:P Zeker daar weet ik tenminste zeker van dat het goed is.

22-01-2016 10:16

coolsingel2014 +1

Pleur op met die tapia.
2 mil is het matje.

Graag of niet stinkduitsers.

21-01-2016 17:31

AchterhoekseFeyenoorder +3

Beetje respect voor onze Tukkers medemens :P Maar vind 2 miljoen trouwens ook al aardig wat hoor...

21-01-2016 17:44

IPPA001 +97

Wat een gek joh! En het erge is dat ik het van geel nog wel Ie doen ook!

21-01-2016 17:27

DannyB1908 +0

Zie totaal niet waarom we hem nodig hebben, en zeker niet voor 3,25 miljoen..

21-01-2016 17:15

IvanN +0

Als Immers vertrekt en Vilhena deze zomer heb je nog 6 middenvelder inclusief Nieuwkoop en Schuurman. Dus aanvulling, zeker verdedigende middenvelder is meer dan welkom.

21-01-2016 17:22

Hertog78 +0

Om moedeloos van te worden

21-01-2016 17:09

ferdi30 +5233

Twente wil Toornstra in deal betrekken vermoed ik.

21-01-2016 17:04

Rem0 +2

Dan moeten we geld toe krijgen. Dat gaat Twente nooit doen dan

21-01-2016 17:08

Jarno-balle +0

Tapia is meer dan toornstra waard

21-01-2016 17:09

Rem0 +2

Nee geloof ik niet. Voor Toornstra is 5? Miljoen betaald? Zoiets. Hij kan nooit veel meer verminderd zijn sinds zijn europese seizoen

21-01-2016 17:13

ferdi30 +5233

Huur heb ik het over.

21-01-2016 17:15

PindakaasFR +133

haha op basis waarvan?

21-01-2016 17:21

Jarno-balle +0

Gelijk doen dan

21-01-2016 17:08

DV-FR1908 +628

Ruilen met Kazim. En een spits halen.

21-01-2016 17:14

LaChouffeke +2

Maar waarom zou Toornstra naar een degradatiekandidaat gaan?

21-01-2016 17:30

casini +2920

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

En nog eens neeeeeeeeeeeeeeeeeee

Volgens mij ben ik duidelijk ????

21-01-2016 17:01

aronynwafnv +0

Nee, wat bedoel je?

21-01-2016 17:30

PindakaasFR +133

Als je meer dan 2 miljoen geeft voor deze speler dan spoor je niet.

21-01-2016 16:59

nldavenl +132

NEINNEINNEIN!

21-01-2016 16:57

ernst H +4998

Wat vinden we eigenlijk van Tapia?

21-01-2016 16:51

N-schutfr +1508

Dat hij lekker bij Twente mag blijven voetballen.

21-01-2016 16:56

pinda123 +320

Was vorig jaar samen met ziyech de beste op het middenveld maarbdit jaar is het totaal omgeslagen dus zou het echt niet weten

21-01-2016 16:58

pinda123 +320

Beste van heel de wredivisie bedoel ik samen met ziyech

21-01-2016 16:58

bahia +0

Gek hè als je laatste man staat

21-01-2016 17:06

pinda123 +320

Staat van beek ook en die faalt volledig de laatste 5 wedstrijden

21-01-2016 20:34

rotterdamsebluf +172

Talentvol, groot, sterk, balvast, technisch begaafd en kan een doelpunt maken. Andere type middenvelder dan Veijnovic, meer een mannetjesputter. En als de nood hoog is kan hij gewoon een linie zakken. Dan is het gewoon een voetballende centrale verdediger!

21-01-2016 16:58

DaanFeyenoord010 +104

Hele goede voetballer.

21-01-2016 16:58

TheNam3d +20

Goede voetballer en in potentie kan het een grote in de eredivisie worden. Sterk, technisch, positioneel vaardig en kan zowel centraal achterin als op het middenveld. Balbehandeling is iets aan de tragere kant, beetje zoals Vilhena en Marko.

Vorig seizoen één van de belangrijkste met Twente, niet goed genoeg dit seizoen om de puistenjochies om hem te dragen en zijn eigen niveau te kunnen behouden.

21-01-2016 16:58

feyenoordfan3 +7

Een echte vgeel aankoop. Pure middelmaat dus.

21-01-2016 17:09

ernst H +4998

Ik vind zijn handelings snelheid te laag.zeker voor dar geld.

21-01-2016 18:19

feyenoordfan3 +7

Die gast zit na vier wedstrijden op de bank en ligt dan waarschijnlijk nog voor vier of vijf jaar vast.

21-01-2016 19:34

feyenoordpownage +1388

Ik hoop wel dat Tapia komt, maar 3,5 miljoen is wel te veel van het goede.

21-01-2016 16:51

ericfeduzzi +2

"Wij zien het liefst dat ze een ander standpunt innemen''.

Nee echt?

't Schijnt dat Feyenoord dezelfde gedachte erop nahoud. Maar dan vanaf de andere zijde om het zo te zeggen.

21-01-2016 16:50

Lederhose +2

Ze hebben weinig te kiezen toch? 3 miljoen eigen vermogen hebben en snel, anders haken de gemeente Enschede en KNVB af.. Dan is de proflicentie weg.. Dus,kiezen of kabelen..

21-01-2016 18:49

FR-Brabant +11056

Ik moet nog steeds heel hard lachen als ik die blufsjaak Ted van Leeuwen zag zitten, ergens in augustus 2015 bij de Tafel van Kees.

Stoer doen en hooghartig dat Ziyech heel veel waard was en geen enkele club zijn vraagprijs kon betalen. Dat was bovendien een hele reële prijs. Hoeveel dat was wilde hij niet zeggen maar op suggesties van anderen aan tafel dat het 15M was zei hij dat hij dit lage bedragen vond voor een speler als Ziyech.

Hahaha wat een giller, zijn pokerspel is in elkaar gestort, als hij nu 5M voor Ziyech krijgt mag ie in zijn handen wrijven van geluk!

21-01-2016 16:49

ericfeduzzi +2

Ik vind het eigenlijk wel een "character" die man. Hij heeft alles meegemaakt rond Vite$$e (zou er een prachtig boek over kunnen schrijven aldus Derksen) en die Powned journalist gaf ie een koekie van eigen deeg.

Het is mss een bluffer maar verre van "saai" haha.

21-01-2016 16:51

FR-Brabant +11056

Dat klopt wel wat je zegt, maar hij leeft soms ook wel buiten de realiteit. Ik vind het een character maar wel een hele aparte, soms ook enge man

21-01-2016 18:23

Lederhose +2

Een echt Tedje..

21-01-2016 18:52

Lederhose +2

Saai niet, maar heeft geen onderhandelingspositie meer..

21-01-2016 18:51

ericfeduzzi +2

Klopt. Twente zal een "uitdaging" voor 'm zijn maar waar stap je nu in vraag ik me af. Een zinkend schip. Wel prima overigens want ik heb niets met Twente lol.

21-01-2016 23:11

Boskamppp +0

Van leeuwen verkoopt beter als van geel, aankopen is van leeuwen dramatisch in

21-01-2016 16:49

TheNam3d +20

Ziyech kon die in de zomer verkopen voor zo'n 10-15 miljoen, mag nu blij zijn als die er 6-7 uit kan halen.

21-01-2016 17:06

Capo +0

Kan je die 2m beter aan vilhena als tekenbonus aanbieden

21-01-2016 16:46

Degekstuh +5303

Salaris pot en transfer pot is totaal iets anders

21-01-2016 16:52

Brahma +5257

Dit vind ik echt zo'n dom voorstel en een lekker goed voorbeeld voor toekomstige jeugdspelers.
Vilhena wil niet klaar.
Niemand is groter dan de club en zeker niet die jonge knaapjes.
Dat zou lekker zijn ik teken niet bij dan krijg ik 2M zo in het zakje dat is pure chantage.

21-01-2016 16:52

ballenjongen +7

Maar wel 3 miljoen aan die Duitsers geven voor Tapia?

21-01-2016 16:59

Brahma +5257

Dat is een ander verhaal.
Je gaat niet Vilhena 2 M geven als beloning dat hij niet wil bijtekenen , wat ik al zei een zeer slecht voorbeeld en dat gaat Feyenoord gelukkig ook nooit doen.

21-01-2016 17:10

TheNam3d +20

Feyenoord moet gewoon geduld houden tot het eind van de transferperiode, als Twente uiteindelijk niet buigt dan halen we Tapia niet en dat is geen ramp. Kan je hem voor een mooie prijs binnen hengelen dan is het mooi meegenomen.

21-01-2016 16:45

AchterhoekseFeyenoorder +3

Dit bedrag slaat echt nergens op. Schuurman kun je ook prima cvm zetten. Die Tukkers denken dat ze heel wat hebben met die Tapia, maar valt allemaal reuze mee. Ze mogen blij zijn met 1 miljoen.

21-01-2016 16:44

FR-Delft88 +334

Gewoon niks bieden..rot op met tapia joh,middenvelders zat ook..

21-01-2016 16:41

medtown +5946

Immers weg
Toornstra weg
El Ahmadi weg
Vilhena weg

21-01-2016 16:43

FR-Delft88 +334

Toornstra is er nog...el ahmadi ook...vilhena ook...zelfs immers nog..dus..middenvelders zat

21-01-2016 16:46

Boskamppp +0

Immers 99% zeker naar cardiff
Vilhena in de zomer 100% weg
El Ahmadi wordt oud
Toornstra heeft aangegeven weg te willen in de zomer

21-01-2016 16:50

FR-Delft88 +334

Schuurman komt er ook aan..

21-01-2016 16:54

skin +13986

Heeft Toornstra aangegeven weg te willen? Dat is nieuw voor me.

21-01-2016 17:17

ericfeduzzi +2

Ik denk dat El Ahmadi gaat bijtekenen. Ik denk wel dat Toornstra in de verkoop gaat deze zomer. Maar jah... wat zal z'n salaris zijn...?

21-01-2016 16:52

skin +13986

Zijn gek joh daar. Spelen nog steeds blufpoker. Er zal wel iets in het leidingwater zitten in die regio.

21-01-2016 16:39

Ar2706 +211

voor dat geld vilhena een beter contract aanbieden.

21-01-2016 16:36

Reinbo +17591

Max 2 min, moet nog maar zien of hij van toegevoegde waarde is. Liever Vilhena verlengen.

21-01-2016 16:34

Kether +18274

3.25 is gewoon waanzin. Twente moet verkopen, dus gewoon voet bij stuk houden.

21-01-2016 16:29

rickkarsdorp +0

#KazimOut #VanGeelOut

21-01-2016 16:27

bouman +310

Daar kopen we heel de selectie voor.
En daarbij als Ziyech Guiterez Tapia Mokotjo en Cabral er allemaal nog zitten 31 januari
Wil ik weleens zien hoe snel ze dit accepteren

21-01-2016 16:26

CowboyJos +0

VAN GEEL ROT OP
VAN GEEL ROT OP


VAN GEEL ROT OPVAN GEEL ROT OPVAN GEEL ROT OP

21-01-2016 16:25

duLac +0

zeer intellectuele post..!

21-01-2016 16:30

sander71 +2919

Wat een niveau zeg..afgrijselijk gewoon.

21-01-2016 16:46

Reinbo +17591

Dom gescheld. Wat heb jij ooit gepresteerd?

Toch wel jammer dat Feyenoord dit soort 'supporters' heeft.

21-01-2016 16:35

sander71 +2919

Haha......

21-01-2016 16:47

Ferdie-Zuid +1

Kijk je naam joh eencellige.

21-01-2016 16:44

Nab +1

Ik zoek al heel de tijd naar de CAP lock knop op mijn toetsenbord, weet jij waar die zit? Jostie

21-01-2016 16:55

boemshakalaka +0

Van leeuwen kan blij zijn met van Geel. Die legt dit zo op tafel voor verschrikkelijk middelmatige tapia

21-01-2016 16:25

Ronaldinho +6722

Je bent echt een debiel als je meer dan 1 miljoen euro gaat betalen voor Tapia. Geef dan Gustavo Hamer de kans. Kijken wij überhaupt nog naar eigen jeugdspelers? Schuurman is inmiddels 18 jaar, zijn leeftijdsgenoten bij ajax en psv mogen lekker minuten maken in het 1e. Van de Beek, Bergwijn, etc.
Ik zie liever dat ze maximaal 1 miljoen uitgeven aan Kyle Ebecilio, die jongen heeft veel meer potentie dan Tapia. Staat onder contract bij Twente en wordt verhuurd aan Nottingham Forrest.

21-01-2016 16:25

Chamo +1892

Kyle word nie meer gehuurd door Forest

21-01-2016 16:30

Ronaldinho +6722

Huh? Was het dan een huurperiode voor een halfjaar? Dus dan is hij weer terug bij FC Twente?

21-01-2016 16:38

medtown +5946

Beide halen, Ebecillio is inderdaad zeer potentieel!

21-01-2016 16:47

Chamo +1892

Vooral middenvelders blijven halen ja.....

21-01-2016 16:48

Chamo +1892

Nee was in eerste instantie voor een jaar. Maar omdat hij zelf niet zou willen blijven na dat jaar hebben ze besloten om andere speler aan te trekken, waardoor hij nu overbodig is.

21-01-2016 16:48

CactusSoepMetStekels +0

Van Geel een koop verbod opleggen, hij mag alleen verkopen, zelf dat is dubieus bij hem. Laat de technische staf maar spelers aantrekken, die zien precies wat ze nodig hebben. Van Geel heeft 13 miljoen uitgegeven en wie is nou geslaagd?

21-01-2016 16:22

JM3006 +7

denk je dat de technische staf niet mee bepaald wie er aangetrokken wordt?

21-01-2016 16:24

Reinbo +17591

Vermeer, Gustafson, Pelle, El Amadhi, Immers, Vejinovic, Botteghin staan allemaal in de basis als ze fit zijn. (Immers heeft er in ieder geval 2 jaar gestaan.) Helaas is het niveau dat we kinnen betalen niet beter dan dit. En wie had jij dan willen halen op die momenten? Wie moet er volgens jou nu bij komen?

21-01-2016 16:38

culemborg0345 +0

Immers 3 jaar zelfs

21-01-2016 16:45

ericfeduzzi +2

Op Immers (matige speler maar met Graziano erbij ging het prima met 'm) en Vejinovic (valt zwaar tegen) na mooie spelers in dat rijtje.

21-01-2016 16:55

Snorlax +0

Daar tegenover staan wel bilal (3.5 mil) toornstra (3.5 mil), vd heijden (contractkosten), kazim (1mil contract), jongens die uiteindelijk geen meerwaarde gebleken zijn. Daarbij was pelle een gelukje en el ahmadi kwam mede door de inbreng van rutten. Het is niet dat hij geen enkele goede aankoop heeft gedaan, er zijn gewoonweg teveel spelers gehaald die uiteindelijk niet de meerwaarde hebben die we willen, en van geel is daar nou eenmaal verantwoordelijk voor!
Begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen vgeel maar misschien gaat het tijd worden dat hij plaats maakt

21-01-2016 17:41

ericfeduzzi +2

Geen speld tussen te krijgen. Hij vist in een vijver van transfervrije spelers en "net niet" of gokjes.

In weze vind ik dat ajax het slechter doet met de aankopen.... Die Bazour hebben we gewoon weggehaald bij P$V. Ajax loopt goede sier te maken met een speler die al was gevormd en die een (exeptioneel) natuurtalent is.

De ajax-opleiding stelt geen ruk meer voor imo.

Maar goed, ik dwaal af lol.

21-01-2016 17:47

ericfeduzzi +2

".. hebben we"

".. hebben ze"

21-01-2016 17:48

Reinbo +17591

Ja, bij geen enkeke club is alles raak. Bij Ajax zitten van Hoorn en Sinkgraven ook op de bank. En nog wat andere aNkopen ook.

21-01-2016 18:59

medtown +5946

Spelers die Feyenoord in hun eentje kampioen kunnen maken die willen niet naar Feyenoord.
Leer er mee leven.

21-01-2016 16:48

Tim1292_FR +0

3 miljoen, wat een waanzin. Lekker laten zitten en met het schip ten ondergaan daar in twente, en verder zoeken.

21-01-2016 16:18

El-Fenomeno +9

Martin Van Geel heeft teveel krediet gekregen na de periode Been en Beenhakker. Die twee konden er niets van en een jaar later ging het stukken beter en toen kreeg Van Geel al de complimenten. Maar Been en Beenhakker hadden ook in de top vijf moeten eindigen met de selectie die ze toen hadden. Van Geel heeft verder prima gesaneerd en spelers voor een goed bedrag verkocht. Maar dat is ook wat zijn mogelijkheden zijn. Bij 020 heeft die tientallen miljoenen aan middelmaat uitgegeven. Met geld haalt die vaak miskopen en hij had twee seizoenen geleden moeten worden vervangen. Nu zitten we met een selectie vol met miskopen die meer dan 13 miljoen hebben gekost en waar je nog jaren aan vast zit. In plaats van twee stappen vooruit, doen we nu een stap achteruit, puur en dankzij Van Geel die zoveel middelmaat heeft binnen gehaald.

En dat is zonde. Het lijkt wel of hij niet buiten de eredivisie kan kijken.

21-01-2016 16:13

skin +13986

Zomer 2012 en 2013 heeft van Geel het het best gedaan. Zijn transferbudget was 0 euro en 1 miljoen euro. Hiermee wist hij op transfervrije- en huurbasis de perfecte spelers binnen te hengelen die Feyenoord op dat moment zowel sportief als financieel verder zouden helpen. Die man moet gewoon geen geld krijgen want dan wilt hij per se gaan shoppen in de eigen eredivisie in plaats van slimme deals te zoeken.

21-01-2016 16:22

N-schutfr +1508

Helemaal mee eens haha......geef van Geel een budget van 1miljoen dan doet hij zijn werk perfect.
Geef je hem een budget van zeg maar 5miljoen en hij begint der rare dingen mee te doen.

21-01-2016 16:45

ballenjongen +7

Ik zal het wel weer niet goed begrijpen. Maar, als je nou aan Vilena een tekengeld geeft van bijvoorbeeld 2 miljoen en een contract voor 2 jaar met een gelimiteerde transfersom van bijv 5 miljoen over 1 jaar. Ben je net zoveel kwijt als voor Tapia, kan je over een jaar nog een redelijke vergoeding krijgen en Vilena zich nog een jaar verder ontwikkelen en hij heeft een behoorlijk bedrag in zijn kontzak zitten. Weten we ook allemaal waar we aan toe zijn.

Maar nogmaals, ik zal er wel weer niks van begrijpen.

21-01-2016 16:13

Dreeke +2

hahahahahaha vilhena tekengeld geven van 2 mljoen......

21-01-2016 16:20

kevinmulFR010 +18071

Ben je nou serieus met je 2 miljoen tekengeld voor vilhena??

21-01-2016 16:24

Dreeke +2

Ikwil dat niet...dat wil ballenjongen. :-)

21-01-2016 17:16

Feli +0

Prima laat maar in Duitsland blijven!

21-01-2016 16:12

Nordberg +4817

Duitsland???? hij voetbalt gewoon in Nederland hoor

21-01-2016 16:14

CowboyJos +0

Nee, Enschede en FC Twente zijn gewoon Duits.

21-01-2016 16:18

kevinmulFR010 +18071

Wat is het verschil tussen Twente en Duitsland ? Nou niks

21-01-2016 16:19

Nordberg +4817

jullie zijn raar man, papegaaien alles na wat hier gezegd word, belachelijk

21-01-2016 16:41

danny-p +16572

Lekker laten gaan joh
Jeugd zat
In de zomer maar wat beters halen als de jeigd zich niet goed doorontwikkeld

21-01-2016 16:12

Jaapiee +584

Ik had het wel geweten als ik Schuurman was. Lekker weggaan. Ze halen El Ahmadi, Vejinovic, Tapia en Gustafson voor de toekomst. En dan hebben we ook nog Lex(komt na huur gewoon weer terug, let maar op) en Toornstra.

Lekker naar ajax gaan Jari, daar pas je ook met je naam en voetbalstyle. En daar krijg je wel een kans.

Hoe treurig het ook is.

21-01-2016 16:11

Patrick +3783

Martin van Geel moet een transferverbod krijgen. Man man man wat heeft die man een oogje voor middelmaat.

21-01-2016 16:10

sretlow +67

De druk voor middenvelder is toch niet zo hoog. Ik zou gewoon aangeven. Graag of niet. Volgend jaar is ie gratis. Ze moeten kiezen: nu 2 miljoen of volgend jaar niks. En daarbij: welke waarde heeft Tapia voor Twente nog komend seizoen?

21-01-2016 16:09

Sas010FR +1

Contract tot 2019 toch?

21-01-2016 16:11

Sas010FR +1

Oh dan gewoon wachten tot de zomer en anders volgende winter...

21-01-2016 16:17

Sas010FR +1

Na 1x snap ik het ook wel.. Haha

21-01-2016 16:20

Lederhose +2

Hè sas.. 2 minuten later.. Kan ik daar wat aan doen?

21-01-2016 16:24

Sas010FR +1

Ja misschien eerder plaatsen.. Hahaha...

21-01-2016 16:28

Lederhose +2

Ja.. Voordat het geschreven wordt.. Zoals sterren halen voor ze sterren zijn.. Dank je..

21-01-2016 16:29

Sas010FR +1

Sorry. Bij die sterren moet je goed kjken of het sterren worden. Dan kan je ze halen voordat het sterren zijn..

21-01-2016 16:31

TheNam3d +20

Nog anderhalf jaar, maar Twente zal waarschijnlijk weer puntenaftrek krijgen en daarmee in de Jupiler belanden. Dan kunnen ze die salarissen niet meer betalen en zijn die spelers gratis op te pikken.

21-01-2016 16:22

Sas010FR +1

Gewoon ff wachten dus

21-01-2016 16:26

TheNam3d +20

Dan zullen er alleen andere clubs ook komen die meer salaris kunnen bieden. Gewoon rustig aankijken tot het eind van deze transferperiode, moeten verkopen en zolang ze geen groot bedrag binnenhalen word de druk bij Twente alleen maar groter. Als je hem niet binnen kan halen voor een leuke prijs dan is het volgens mij ook niet erg.

21-01-2016 16:43

CactusSoepMetStekels +0

Zullen we het gewoon niet doen, met alle respect Van Geel is een lachertje. Kijk wat hij allemaal binnenhaalt, ook bij 020 hebben ze dat gezien. Opbouwend en sanerend prima, maar zodra er budget is weet de man het niet meer. Haalde ook daar middelmaat en scout als een flapdrol. Bij 020 was ook de kritiek dat de scouts eigenlijk maar hobby reizigers waren en van Geel niets deed. Waren ze positief over een speler kregen ze 0 op rekest. Negatief scoutingsrapport, Van Geel ging full retard voor die speler.

21-01-2016 16:07

fr16 +2954

Tapia hoeven we niet.

21-01-2016 16:06

skin +13986

Ze denken nog steeds dat ze heel wat zijn daar. Gewoon bij twee miljoen laten. En anders doen we het nog maar ff met Vilhena en proberen we het van de zomer weer.

21-01-2016 16:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties