Boskamp: ''Ik snap het niet, Elia raakt geen knikker meer''

Boskamp: ''Ik snap het niet, Elia raakt geen knikker meer''

Jan Boskamp heeft genoten van de strijd in de Klassieker. Vooral de duels tussen Tonny Vilhena en Riechedly Bazoer in de eerste helft konden de analist bekoren. De oud-Feyenoorder was niet verrast door de opstelling van zijn club, zo vertelt hij in gesprek met SoccerNews.nl.

''Ik was blij dat Toornstra speelde. Want als je dan balverlies lijdt, heb je meer balans op het middenveld. Hij kan dat goed invullen en dan word je een keer niet weggespeeld, wat je de laatste weken dus wel zag gebeuren. De beste periode onder Fred Rutten was toen Toornsta aan de rechterkant speelde. En dat gaf ook in de ArenA weer meer houvast aan de ploeg, vooral in de eerste helft.''

Eljero Elia en Michiel Kramer begonnen op de bank. Logisch, volgens Boskamp. "Ja, dat vind ik wel. Ook van Elia vond ik dat hij terecht op de bank zat. Tegen Roda was het echt wel een dieptepunt van zijn kant, en daarom verraste het me niet zo. En ik moet zeggen: hij kwam erin en hij maakte vervolgens nou niet bepaald een ideale indruk.''

''Ik snap het niet, hij heeft hele goede momenten gehad, maar de laatste tijd raakt hij geen knikker. En het meest schrijnende is nog dat hij zijn man niet meer voorbijkomt. Daar hebben ze hem nou juist voor gehaald. Van een speler met internationale ervaring verwacht je dat hij altijd goed staat, dat hij opengedraaid staat en dat hij rust brengt en dat hij een actie kan maken. Maar de laatste twee à drie wedstrijden, met de beker erbij, heeft hij dat niet.''

Lees meer over
Jens Toornstra Michiel Kramer
Plaats reactie
666

burungan +0

Wat las ik nou weer. Ik ben wel blij voor hem. Gisteren scoorde onze wereld spits M.Kramer weer bij de beloftes. Alleen scoorde hij in eigen doel. Tegen ado. Wie gebeurde dat ook al weer dat ons 3 punten kosten tegen ado. Oh ja sven van beek. Maar ja die schiet zovaak in eigen doel dat je de tel kwijt raakt.

09-02-2016 07:07

Feynoordvenlo +0

Misschien kunnen we elia rruilen meteen gevaarlijke buitenspeler uit de eredivisie.

Josefzoon of haller

08-02-2016 23:10

Kralinger67 +1148

Tsja, is dat hapsnap beleid dan. Je haalt een speler in de zomer wil na een half jaar van hem af, Dat moeten we niet willen.

09-02-2016 00:39

feyenoord_Freak +14031

Er is 1 licht punt aan het einde van de donkere tunel hij kwam gratis dat scheelt .

08-02-2016 22:13

patrick37 +136

Verbijsterend:ihet ligt aan van geel en iedereen behalve aan....
Gio!
Welke coach ter wereld kan zo ongelofelijk falen en blijven zitten?
Het lijkt wel of 98 procent blind is voor zijn falen vanwege zijn geweldige verleden als voetballer maar voor mij is hij De reden voor de huidige malaise.
Is er iemand hier die gelooft dat dit bv. met Koeman was gebeurd?
Gio is (voorlopig?) volkomen ongeschikt als hoofdcoach en moet zo spoedig mogelijk vervangen worden,er zit mijns inziens veel meer potentie in deze selectie als dat gio er uit weet te halen

08-02-2016 21:20

Toonaldo +0

Ik hoop dat Bilal of Achabar nu eens dezelfde kansen gaan krijgen als Elia sinds die uit vorm is (al minimaal 12 wedstrijden). Ze kunnen het echt niet slechter doen als Elia de backsloper.
Als Elia en Kuijt geen voorzetten geven dan kan Kramer ook geen goals maken.
Ik heb echt nog maar zelden kunnen zien dat Elia een back voorbij komt en als dat al gebeurt dan is het met zo weinig snelheid dat zelfs van de Heijden hem nog zou kunnen verdedigen als die bij de tegenstander zou spelen.
En als er geen tegenstander de back helpt dan ik de voorzet of veel te hoog of op kniehoogte.
Misschien wil Celtic hem wel !

08-02-2016 20:51

berg +26

1 punt uit 7,en de trainer mag blijven zitten????

08-02-2016 20:32

feyenoordforever2110 +2

Ik stoor me eigenlijk het hele seizoen al aan dat kutventje, de grote meneer uithangen en er geen donder van bakken, walgelijk kereltje en een grote bek van hier tot Tokyo. Dacht dat we een topper te pakken hadden, maar ja, dit past weer volledig bij feyenoord, iemand hopeloos uit vorm, hoe kan dat toch? Denk dat er meer aandacht moet komen voor het mentale, dat roep ik overigens al tijden. Want mentaliteit, er fris op staan, kun je trainen, ik snap werkelijk niet dat feyenoord daar geen aandacht aan besteedt. Dat werkelijk zo'n beetje je hele ploeg uit vorm is, dan moet er toch meer aan de hand zijn. Karsdorp die onnauwkeurig is, El ahmadi die zijn niveau niet haalt, Van Beek niet in goede doen, Elia weet zelf eigenlijk ook niet wat ie er mee aan moet, Kramer wacht alleen maar op kopballen, Vejinovic laat gewoon regelmatig zijn man lopen, kortom: geen beginnen aan, Gio ga eenvoudiger trainen, deze jongens hebben nu eenmaal niet het niveau ala Gio/Van Gastel/Wouters, de stof is te moeilijk, met zijn allen voor de goal hangen tegen Roda kan iedereen, dat kan een zesdeklasser ook, maar fris, aanvallend, combinatiespel moet toch niet zo moeilijk zijn als je dag in dag uit met elkaar aan het trainen bent.

08-02-2016 20:24

feyenoord_Freak +14031

Eerlijk gezegd heb je wel een punt ja .

08-02-2016 22:15

burungan +0

Zo ken ik er ook.nog wel 1. Wat is de overeenkomst tussen immers,verhoek,goosens,vormer,kramer,elia,van beek,van der heijden, ga zo maar door. Kunnen er ook allemaal niks van. Waar spelen bv verhoek,goosens,vormer nu dan?

08-02-2016 19:39

johndahl83 +4433

Vomer bij Brugge en doet het erg goed. slecht voorbeeld

08-02-2016 20:00

NicoJansen +3250

Die elia heeft geen mentaliteit en is niet goed bij zn hoofd.

Lekker ingekocht door vangeeldelaanuit

08-02-2016 19:39

burungan +0

Weten jullie wat ik nooit begrijp het spitsen probleem bij ons. Een veel mindere club en kleinere club Heerenveen. Waarom zitten daar wel goede scouts? Neem bv huntelaar. Ruud van nistelrooy, igor korneef om johndal thomasson om er maar een paar te noemen. Nu ook weer met die larsen of larson. Hun scouten meer in de skandinaviselanden. Bij ons altijd van die 2e rangs spelers. Een uitzondering daar gelaten. Pelle,Gruz, John qudettie, pablo sanchez, larson, jozef kiprich maar ook heel veel 2e rangs. John van loen. Mike obiku. Dave mitchel. 3e spits van 020 caristeas.

08-02-2016 19:35

dmnq1992 +3213

Komt omdat elia altijd dezelfde trucen doet. En na een paar wedstrijden gaan ze dat analyseren en dan weten ze gewoon percies wattie ga doen. Zwaar voorspelbaar.

08-02-2016 19:11

feyenoord_Freak +14031

Inderdaad hij valt nog over zijn eigen benen

08-02-2016 22:17

burungan +0

Kramer staat in de belangstelling bij barcelona en real madrid. 1 April. Haha. Nee bij Harkemaseboys 7. Zelfs dat betwijfel ik.

08-02-2016 18:46

kiperiets +4

Echt funny deze post.

Kan wel zien dat je uit Doetinchem komt.
Enigste plaats in Nederland waar het IQ van de koeien hoger ligt dan dat van de bewoners.

08-02-2016 18:57

AchterhoekseFeyenoorder +3

Hahahah, wat hebben wij achterhoekers het zwaar :p

08-02-2016 19:03

AchterhoekseFeyenoorder +3

Maar inderdaad een erg slechte grap....

08-02-2016 19:03

kiperiets +4

Sorry Achterhoekse, maar de humor in zijn grap is ver,...heel ver te zoeken.
Wat wel weer te waarderen is in Achterhoeksters zoals jij,.. is de sportieve reactie die jij geeft.

Mocht je tijdens de zwarte cross of het zwientie tik die burungan tegen komen trek hem dan even hardhandig aan de oren en zeg hem dat zijn humor not funny is.
En neem jij maar een biertje van mij.....

09-02-2016 16:24

AchterhoekseFeyenoorder +3

Hahah zal ik doen. Maar snap dat je op dit soort domme reacties reageert hoor. Vind het alleen zo jammer dat mensen in een serieuze discussie vaak die vooroordelen over Achterhoekers tevoorschijn halen. Net of ze dan geen andere argumenten kunnen vinden, maar in dit geval is het natuurlijk volkomen duidelijk ;)

09-02-2016 17:21

kiperiets +4

Sorry maar hij vraagt er zelf om he.

Hij is op nu dit moment weer bezig om Kramer af te zeiken die officieel afscheid gaat nemen bij den Haag.

Grapjes plaatsen of Kramer ook familie is van Ben Kramer.
Echt heel funny die jongen.
Kun jij hem niet even in jullie dialect vertellen dat hij zichzelf, maar ook alle achterhoeksters voor lul zet ??

09-02-2016 17:27

AchterhoekseFeyenoorder +3

He he, ik kan het niet schrijven alleen een beetje praten :P Maar ja zulke idioten lopen er hier wel meer rond.

09-02-2016 17:31

kiperiets +4

Nou gelukkig ben jij dan de uitzondering op de regel :-)

Maar je hebt gelijk, ook hier in R'dam lopen er rond die eigenlijk geen stemrecht zouden mogen hebben.

09-02-2016 17:35

maria69200550 +60

bilal basisplaats geven elia speeld zo slecht pal verlies pfffffff en hou toorstra ook maar op rechts kuyt in de spits gewoon zo blijven spelen

08-02-2016 18:42

maria69200550 +60

het het is tog al voor bij we tellen al lang niet meer mee gewoon 3 de zien te blijven

08-02-2016 18:40

rinusderots +1580

Bij ieder club gaat het 1 maand goed en dan is het over en voorbij met Elia ...

08-02-2016 18:29

michielFR +0

Ik vind soms dat Boskamp een beetje het voorbeeld Is van wat er mis Is met Feyenoord. Zolang het maar hard werkt dan vind Boskamp het prima. Een speler als Pelle vond hij maar niks, maar zo'n gozer als Immers Is ie nooit negatief over geweest

08-02-2016 18:24

PeturP +1

Wat is de overeenkomst tussen Bakal, Boulahrouz, Elia en Kazim?

08-02-2016 18:05

FR_J +338

Dat ze allemaal prof zijn?

08-02-2016 18:16

deleted106 +19

Ze kunnen er allemaal niets van.

08-02-2016 18:18

kiperiets +4

Kwamen allemaal van hun zoveelste club waar ze (terecht) op een zijspoor beland waren.

08-02-2016 18:42

PeturP +1

Idd! Allemaal gokkies van van Geel van een miljoen euro pp per jaar. Allemaal niks.

08-02-2016 19:22

FR_J +338

ja gelijk in, ik vn geels aankoop beleid sowieso nergens op slaan.. maar goed

08-02-2016 20:27

PeturP +1

Zoek toch verdomme eens een goede scout ipv afgaan op die Geel zijn niet bestaande netwerk en de zeer matige scouting die de afgelopen 10 jaar werkelijk geen enkele kanjer heeft opgeleverd. En ze bestaan wel hoor!:

Leicester heeft de voorbije jaren mede dankzij Wrigglesworth op het gebied van scouting een uitstekende naam opgebouwd. Het grootste succes was de ontdekking van Jamie Vardy. De huidige topscorer werd voor 1,2 miljoen euro overgenomen van Fleetwood Town. De club haalde ook Riyad Mahrez voor een half miljoen op bij Le Havre en weekte N'Golo Kante los bij Caen, voor naar Engelse begrippen het bescheiden transferbedrag van 7,25 miljoen.

08-02-2016 17:54

oud_hagenees +3

Elia is vooral met Elia bezig. Presteerde het gisteren ook weer om in de 88 minuut voor eigen succes te gaan in plaats van Kuyt of Kramer aan te spelen. Wordt onderhand niet goed van die gozer. Lekker backs slopen, haha.

08-02-2016 17:43

ChristianY10 +0

een belediging voor de knikker

08-02-2016 17:38

kiperiets +4

Ahhhh,..ik lees dat Elia'tje het thuis moeilijk heeft omdat die vreemd is geweest en nu ruzie met zijn vrouw heeft.
Zullen we een giro-nummertje voor hem openen waar we geld voor hem op kunnen storten ?
Psycholoog voor die jongen inschakelen zodat die snel weer mentaal het ventje is ?

Die sukkel moet stoppen om als een domme zaadcel z'n lul achterna te lopen en zijn vrouw te besodemieteren !
Al die RTL-Boulevard verhalen ineens weer als excuus voor zijn al maandenlange falen op het veld.

Je moet op het veld is tonen dat je ballen hebt ipv. vreemgaan,...stomme eikel !

08-02-2016 16:57

johndahl83 +4433

Zijn er zeker meer vreemd gegaan

08-02-2016 20:04

kiperiets +4

Ja gezien het spel van een mannetje of 6 lijkt het besmettelijk te zijn.

09-02-2016 16:27

burungan +0

Op vi staat het lijstje met meeste verliespartijen van de nederlandse top 3. Dus feyenoord,020 en psv. Heeft gio teminste nog 1 prijs gehaald met dit elftal. 6 verlieswedstrijden op rij. Clubrecord. Of ligt dat zeker aan gudde en van geel? Maken hun de opstelling. Bepalen hun de tactiek? Gio ras feyenoorder maar hij doet het slecht. Terwijl wij toch een wereld spits hebben gehaald. Messi, ronaldo oh nee Kramer van ado gehaald. Zet er dan rita verdonk neer. Geen verschil.

08-02-2016 16:40

FR4Ever +2

Wat probeer je nu precies duidelijk te maken? Dat we 6 keer verloren hebben en Kramer geen spits als Ronaldo is wisten we al.

08-02-2016 17:09

Van_Geel +18445

Ach ja ik zal niet ontkennen dat het een kleine crisis is, maar die clubrecords vertellen natuurlijk slechts het halve verhaal. Van de 6 wedstrijden speel je er 3 tegen de top 3 van vorig seizoen en Ado en Heerenveen liggen ons ook niet echt goed, al moet je daar zeker in de eigen Kuip van winnen.

Gio is niet de ideale coach voor Feyenoord op dit moment, maar die was en is op ook niet beschikbaar. Begin van het seizoen presteerde we boven ons kunnen, nu er ver onder, het zal uiteindelijk wel weer recht trekken, maar moet niet te lang duren.

08-02-2016 17:41

deleted106 +19

Ben jij echt van Geel? Zo niet wellicht solliciteren dan voor TD want je komt met dezelfde poeppraat en excuses aan zetten.

08-02-2016 18:20

Sasss +54162

Elia is gewoon niet in goede doen. Hij speelt tegenwoordig altijd met een man in zn rug van het doel af, en rugdekking erbij. Als die er wel een keer langs kan, dan gaat die weer 3x hinkstapsprong overstapjes maken...wees gewoon effectief en geef die bal voor of geef eens een poeier.

Maar het ergste van allemaal is die enge kop van die gozer. loopt te kkren op ALLES en IEDEREEN. Continue die smrige boze blik van hem, me against the world.
Doe ff lekker normaal, laat je voeten spreken ipv al dat gezeik

hij heb gewoon een mentaliteitsprobleem en dat heeft hem bij Werder Bremen al de kop gekost omdat die in de nachtelijke uurtjes met meneer Arnautovic nog in de club in rdam stond terwijl je volgende ochtend op het gras moest staan in Duitsland

08-02-2016 16:34

burungan +0

Wie Rita verdonk. Jij houd niet van voetbal of hebt er geen kijk op. Elhamadi weg en kramer voorin. Kramer van het niveau harkemaseboys 7 als hij dat aankan mag de schoenen niet eens strikken van karim elhamadi. Hij is de meest technische speler bij ons. Dat ziet iedereen. Net als eerder onno en igor korneef. Voor zulke spelers ga je naar het stadion. Niet voor ene m. kramer. Donderdag was hij goed ja. Toen liep hij warm langs de zijlijn. Meer moet je hem niet laten doen. Stel wij hadden gisteren met 0-10 van 020 gewonnen. En dan alle goals van kramer, dan zou ik hem nog niks vinden. Hij is niet van het niveau feyenoord. Dat ziet een blinde nog wel. Als hij niet scoort heb je niks aan kramer. Hij zal zich nooit eens aanbieden of de bal opeisen. Nooit in het spel betrekken. Hij is het lachertje van de eredivisie. Dat hij maar mee was gegaan met kazim. 1+1 gratis. Kazim een rare kerel. Deed veel fout, maar voetballend bracht hij meer dan kramer. Kramer zal nooit bij celtic komen. Misschien harkemaseboys 7 zelfs daar twijfel ik aan.

08-02-2016 16:31

burungan +0

Kunnen wij net zo goed zo door blijven gaan. Noem de trainers maar op na willem van hanegem en don leo. Wie heeft ons nog kanpioen gemaakt dan. Ruud gullit, erwin koeman, mario been ,bert van marwijk, fred rutte, 6 maanden gertjan van beek, ronald koeman niemand toch. Haal willem van hanegem bij de technische staf. Cijfers spreken voor zich. 3 tastbare prijzen in 3 jaar. Of zijn jullie dat vergeten. En toen in zijn vierde jaar ging die achterbakse peter bos achter zijn rug om naar van den herik. Toen kon willem vertrekken. Maar als ik eerlijk ben, peter bos had ook niet misstaan voor de groep. Prima trainer. Maar tussen peter en willem komt het nooit meer goed. Begrijpelijk ook van willem zijn kant. Ze wilde van peter af bij feyenoord en willem nam het voor peter op. En dan flikt peter, willem zoiets.

08-02-2016 16:21

ReetjeP +872

Het valt allemaal wel mee in mijn ogen, met Bilal en Toornstra ben je op rechts voorzien.

Elia weg en 2 linksbuitens halen, Limbombe sowieso!

Kuijt, Kramer en Achabar voor de punt.

Middenveld el Ahmadi verkopen, voorkeur geven aan Vejinovic en Tapia.

Verdonk voor de andere plek ernaast en Ayoub proberen te halen.

Dan op 10 Gustafson en Schuurman.

Achterin Kane voor de concurrentie met Karsdorp, Gronsveld en Kongolo links, Botteghin en v. Beek voor het centrum, v.d. Heijden weg en dat jonge ventje van Sparta halen, van Drongelen en nog een jongen als st. Juste.

Je moet gewoon Varkenoord erbij blijven betrekken, want alles wat je nu gekocht hebt had ik liever eigen spelers/jeugd gezien!

08-02-2016 16:18

PeturP +1

Redelijk mee eens, alleen Bilal,
Die kan er werkelijk geen reet van. 3,5 mio naar de gallemiezen.

08-02-2016 16:27

Sasss +54162

Ongeloofelijk, die jongen had half seizoen erop zitten. Ik denk dat Manu er had moeten bliijven. Hij had ook zn tekortkomingen natuurlijk, maar was wel altijd dreigend Had dan die paar miljoen meer betaald voor een fatsoenlijke spits

08-02-2016 16:45

ReetjeP +872

Bilal maakte zijn goals veelal vanaf links bij Heerenveen, misschien een optie hem daar eens 5 wedstrijden neer te zetten en dan Jens op rechts houden?

Tapia, Vejinovic en Gustafson op het middenveld en achterin houden zoals het nu staat en je hebt gewoon een elftal wat "makkelijk" 3e moet kunnen worden!

08-02-2016 19:56

burungan +0

Wie erbij betrekken bert van marwijk. Haha in zijn eerste 4 jaar hoevaak zijn wij toen kampioen geworden? 0,0 keer. De knvb beker zijn eerste 4 jaar ook 0,0 keer

08-02-2016 16:13

keescf +26364

Toornstra>Vilhena

08-02-2016 16:08

littlejohan +0

Elia heeft prive problemen, pas getrouwd nu vreemdgegaan

08-02-2016 16:01

Burton93 +3

tsja ze moeten buitenvrouwtjes houden die gasten voor hun ego.

08-02-2016 16:12

rinusderots +1580

Heeft hij jou dat verteld dan??

08-02-2016 18:31

hilverboy +0

Ja we worden KAMPOEN ! ! ! OOiT !

08-02-2016 15:58

ernst H +4998

In december zei iedereen nog dat we kampioen zouden worden.

08-02-2016 15:54

onbekend +89951

Hoop dat we snel een andere TD en algemeen directeur krijgen. Het was prima om uit de schulden te komen, maar de volgende stap ga je met deze 2 gewoon niet zetten. Probeer ook meer mensen zoals Boskoop, WVH of een BVW bij de club te betrekken. Mensen met veel verstand van het spelletje en betrokken bij de club. Co Adriaanse zou ook een goede zijn, maar die heeft als trainer iig al bedankt.

08-02-2016 15:51

FR_Erik91 +174

Super handig man, die afkortingen. Wie is in vredesnaam BVW?

08-02-2016 15:58

onbekend +89951

BVM moest het uiteraard zijn. Bert van Marwijk... en Boskamp...

08-02-2016 16:06

SVR +395

Bert van Warwijk

08-02-2016 16:07

kiperiets +4

Tuurlijk bestuur weg, en dan lopen we naar de MB & JA boom en plukken daar gewoon een nieuwe bestuur vanaf.

De MB & JA boom = Marcel Brands en Joop Alberda boom.

JM zou ook een hele goeie zijn.

08-02-2016 17:14

FR_Erik91 +174

Jan Marijnissen?

08-02-2016 17:22

kiperiets +4

Nee, voor dromen en bedrog achteraf kun je altijd nog vragen of Joop Muntenman je club kampioen komt maken.

08-02-2016 17:24

FR_Erik91 +174

Oh ja, die is er ook nog. Voorbeeldige bestuurder.

08-02-2016 17:30

kiperiets +4

Afgl.Augustus liep iedereen (ook hier) met een hard plassertje en het kwijl over de rug de polonaise achter het bestuur aan omdat er zo goed was ingekocht en dat er een positief saldo van 13 miljoen op de bank stond.

Het is weer winterstop en titelkansen verspeeld ( DOOR DEGENE OP HET VELD) en jawel hoor ...bestuur tegen de muur.

08-02-2016 17:33

Diongouda +36053

Eliaaaa onze backsloperT. Uh bek slopert

08-02-2016 15:43

scritor +13590

er is onder gio niet 1 speler beter gaan voetballen. de meesten zelfs slechter, met van beek, karsdorp, van der heijden en vejinovic als meest prominente voorbeelden. de enige speler die constant een hoog niveau haalt is vermeer: de enige die niet direct door gio getraind wordt.

nee, we hebben geen kampioenselftal. maar nec, heracles, cambuur, en heerenveen verliezen níet zes keer op een rij. gio is een held, een feyenoord-icoon en een fijn mens. maar hoe lang hou je iemand de hand boven het hoofd die zo nadrukkelijk faalt?

08-02-2016 15:42

devliegendehollander +1652

Zowel het merendeel van onze selectie is middelmaat net zo als onze coach middelmaat.Dus het resultaat zal ook middelmaat worden... Laat hem het seizoen maar afmaken dan kunnen we nu op zoek gaan na een nieuwe trainer met ervaring.

08-02-2016 15:51

PeturP +1

Vind je het gek met een directie van middelmaat?

08-02-2016 16:28

Equinox +50349

Ik hou me vast aan het feit dat Gio beginnend coach is en dat Cocu dat eerder bij psv ook was. Eerste jaar Cocu was ook dramatischslecht, tweede jaar psv kampioen....

08-02-2016 16:04

devliegendehollander +1652

Ja maar bij Cocu zag je in zijn eerste seizoen dat het na de winterstop beter ging. 23 punten eerste helft 36 punten tweede helft .Bij Gio gaat het alleen maar slechter 36 punten eerste helft, voorlopig 0 punten tweede helft.

Als je hem nog een seizoen geeft is de kans groot dat je in november al niet meer mee doet om de titel...

08-02-2016 16:11

Equinox +50349

Tja het zal niet afhangen van enkel Gio maar ook zijn technische staf, Van Gastel en Wouters, weet even niet wie bij Cocu de assistenten waren maar op een gegeven moment is wel Hiddink daar op de koffie gekomen ;)

Een klankbord zou voor Gio en zijn staf wellicht helpen, dus Jansen en Van Hanegem kunnen een kleine rol spelen.

08-02-2016 16:28

skin +13986

Tja, zo zijn er meer die onverklaarbaar ernstig vormverlies lijden.

08-02-2016 15:38

Ulie +8172

Ik snap het wel; het is iedere keer hetzelfde met Elia, bij iedere club waar hij speelt. De eerste wedstrijden is hij goed, verrassend en aanvullend. Na een aantal wedstrijden hebben tegenstanders zijn trukendoos door en komt hij geen lantaarnpaal meer voorbij. Zie ook zijn reeks wedstrijden bij Southampton.

08-02-2016 15:36

Armin +8935

Lijkt me gemakzucht oid?

08-02-2016 15:40

Pikhoft +10165

Elia is de man in vorm momenteel.

08-02-2016 15:36

ScherpenzeelUnitedJunior +16

Sarcasme hoop ik?

08-02-2016 19:23

armer +0

Je hebt geen voorhoede met deze spelers en met name hun inzet. Dan zou ik toch maar wat anders gaan proberen ipv vasthouden aan systeem en spelers. Vanuit je achterhoede een steviger middenveld met nieuwkoop rechtsachter en karsdorp op middenveld. Dit als voorbeeld op rechts. Een betere balvaste spits is noodzakelijk. Kramer kan echt niet (mee) jammer want ik had meer verwacht.

08-02-2016 15:33

kiperiets +4

zsm. Rashaan inpassen en Elia voorlopig banken.
En voor Bilal idem dito

08-02-2016 15:30

Karma +1

vilhena liet bazoer gewoon scoren die liet hem gewoon 1 minuut alleen voor de kon schieten en hij was zelf nergens achter de bal te zien, luie poedel oprot ten met dat arrogantje

08-02-2016 15:29

JPvanGastel +0

Het probleem was al dat Feyenoord al 3 minuten tam liep te spelen en elk duel verloor. Ja dan staat er ooit wel iemand vrij.. Je zag de goal gewoon aankomen

08-02-2016 15:32

Karma +1

dat is zo maar kijk maar eens na en dan zeker dat shot van boven, die bazoer loop nee sta gewoon een minuut stil te wachten bal gaat om hem heen via een hoop en kom dan bij hem maar waar sta dan vilhena?? nergens die hele minuut niet die ben je gewoon kwijt uit beeld niet in de verdediging of zo die liep nog ver voor de bal lucht te dekken

08-02-2016 15:37

dave010 +1

Elia raakt echt serieus geen bal heel bizar

08-02-2016 15:27

jaap100 +295

Juist bagger en komt nog geen goed voorzet Elia over het paard getild bakt er jaren niks van hele dunk van zijn eigen alleen maar zeuren zou er nu niet eens een lampje bij hem gaan branden en ja bij nog meer spelers.

08-02-2016 15:26

kiperiets +4

Boetius weg, en Schaken moest weg.

Kijk wat met een bagger we nu opgescheept zitten aan de zijkanten.
En we hebben er niet eens vervangers voor ook.
Ziet er goed uit rest van het seizoen.

08-02-2016 15:20

TalkOfSBeek +4000

Jpb wou zelf weg

Rutten wou schaken weg hebben

08-02-2016 15:36

Armin +8935

Schaken zou best goed functioneren met Kramer in de spits.

08-02-2016 15:40

kiperiets +4

Jij Armin, zou zelfs beter functioneren dan Bilal !

08-02-2016 15:43

Armin +8935

Nou ik ben niet zo ster op het veld hoor, 6e klasse reserve hahah

08-02-2016 15:48

Cluske +6502

Strik eromheen en weg ermee einde van seizoen. Je kunt nog beter die oude schaken hebben. Elia haalt je team naar beneden. Wat wij gewoon missen is stoot kracht voorin. De hele voorroede bakt er geen pepernoot van.

08-02-2016 15:17

08-FR-08 +2598

Leuk begonnen, maar inmiddels niet beter dan Boetius, Manu of Bilal. Ik hoop dat we nog wat meer van 'm gaan zien.

08-02-2016 15:15

deleted106 +19

Ik snap het wel hoor, Elia raakt al 8 jaar geen pepernoot. Waarom zou hij dan nu ineens wel goed zijn? Wishfull thinking.

08-02-2016 15:07

burungan +0

Iemand schrijft denk je dat van hanegem er wakker van ligt. Ik wed 100% van hanegen is zo'n feyenoord man die zou nog wel gratis willen helpen. Ik wed ook dat hij er slapeloze nachten van heeft dat is minder ik druk mij zacht uit met zijn club gaat. Heeft die ene tribune niet de willem van hanegem tribune. Buiten dat het een geweldige voetballer was in mijn ogen de beste met johan c. Ook een geweldig mens. Met het hart op de juiste plaats. Haal willem erbij als klankbord. Gewoon op het veld laten staan. Dan kan gio hem misschien ooit evenaren om ook 3 prijzen in 3 seizoenen te pakken. Dan doe je het goed als trainer. Of sla ik lulkoek uit. De cijfers spreken voor zich.

08-02-2016 14:54

Degekstuh +5303

V hanegem zou een prachtige aanvulling zijn voor ons feyenoord. Maarjah v geel en gnoom gudde he

08-02-2016 15:02

Nindo12 +0

Precies wat Degekstuh zegt, zolang van geel en knudde er zitten komt Willem never nooit.

08-02-2016 15:16

FR-1993 +5667

Elia is te statisch wat positie betreft. Hij staat alleen maar aan die zijlijn geplakt waardoor je altijd je back voorbij moet. Maak eens een keer zonder bal een loop actie naar binnen om het gat in te duiken. Maar nee dat doet hij niet...

08-02-2016 14:49

burungan +0

Dat elftal van eind jaren 60. 1970 was ook top. Niet voor niks europa cup 1 en wereldbeker gehaald. Maar als je er bv ene willem van hanegem in hebt staan of bv ene sven van beek. Net als een porsche met nissan micra vergelijken. Dat bedoelde ik steeds te zeggen. Nu trekken wij van die 2e keus spelers aan. Zoals kramer. Toen ove kindvall. Nu immers,goosens,verhoek,vormer, van der heijden. Toen rinus israel. Wim rijsbergen, henk weri, peter ressel. Sinds 1974 is het alleen maar minder geworden. 1984 opleving de dubbel maar wij hadden toen ene johan c. Het jaar 2002 ueffa cup. Aardig elftal maar eerlijk is eerlijk voor de supercup tegen real madrid. Toch vele en vele malen te groot voor dat aardig elftal van ons. Ik begrijp ook wel de begroting bij real is velen malen groter dan bij ons. Maar steeds die middelmatige voetballers kopen. Van het niveau ado,roda of utrecht. Koop toch eens 1 of 2 toppers. Zeg aub niet wij hebben geen geld. Tel dit seizoen de transfers eens op en dan nog eens 2.5 miljoen voor tapia erbij. Liever 1 of 2 toppers dan 7 middelmatige spelers alla Kramer, van der heijden, Elia enz.

08-02-2016 14:46

Rvdn +0

Mee eens. Feyenoord koopt teveel middelmaat en daarmee wordt je geen kampioen. Ik las dat ze interesse hadden in v wolfswinkel, ja die faalt ook overal. Als ze die in de zomer aantrekken is dat ook WEER middelmaat. Feyenoord moet eens goed naar zichzelf kijken en of ze ook echt kampioen willen worden want dan moeten ze ook topspelers halen. Kijk naar psv. Die halen wellicht minder spelers dan wij, maar wel betere spelers dan wij: perrero, lestienne, guardado, propper, de jong etc. Het zijn versterkingen om kampioen te worden in tegenstelling tot bilal, kramer, vejinovic, immers, vormer ezovoorts.

08-02-2016 15:12

PeturP +1

Zal je eerst een plan moeten hebben. Waar staan we en waar willen we heen?
Alles hangt nu op het stadion zegt men. Wat een gelul.
Zolang Gudde en Geel er zitten is het pappen en nathouden en worden constant verkeerde keuzes gemaakt.

08-02-2016 16:31

baldjkf +2904

https://www.facebook.com/DeCoachNL/photos/a.318628021517635.70717.318624854851285/980511751995922/?type=3&comment_id=980521215328309&reply_comment_id=980536495326781&notif_t=photo_reply

Gefrustreerde ajacieden, staan niet meer bovenaan, liggen al uit de beker en spelen geen Europees. Toch voelen ze zich nog groot genoeg om Feyenoord-iconen zwart te maken.. Wat een niveau weer.

08-02-2016 14:37

frDon +397

whahaha, ik vind t wel grappig gevonden eigenlijk.

en laten we eerlijk zijn.... willem zijn opmerkingen zijn de laatste tijd nou ook niet meer wat het geweest is.

08-02-2016 14:57

baldjkf +2904

Het gaat erom dat ze op die pagina alleen maar haatzaaien tov Feyenoord. En ondanks dat die pop na de wedstrijd verafschuwen, de reactie met een foto van die pop en de tekst "heerlijk" erbij zegt al genoeg over de schijnheiligheid van die zogenaamde supporters.

08-02-2016 15:01

deleted106 +19

Jezus man jank niet zo! Heb je hier wel is gekeken? Piep piep hallo!!!!

08-02-2016 15:17

baldjkf +2904

Waar de fuck heb jij last van, zit je op de verkeerde site?

Ik heb hier nog nooit een topic voorbij zien komen waar ajax op de één of andere manier met foto's of teksten zwart wordt gemaakt. Hier kijken we eerst naar onszelf, als ze daar slecht spelen gaat het alsnog over Feyenoord. Dat is een feit, ik verzin het niet.

08-02-2016 15:30

deleted106 +19

Aaaah de bekende zit je wel op de goede site kaart wordt even gespeeld man man man.

Natuurlijk zie je dat hier niet voorbij komen, maar jij vergelijkt dus een facebook van notabene Ajax met Fr12 als ik het goed begrijp?
Hoeveel calimero gejank wordt hier neergeplempt over ofwel 020 ofwel de scheids ofwel de KNJB enz enz? En dan zeg jij wij kijken eerst naar onszelf? Laat me niet lachen man.

08-02-2016 16:03

baldjkf +2904

Van notabene Ajax.... Help mij even, "De Coach" staat synoniem voor Ajax? Stond dat ergens vermeld? Het is me nu duidelijk na zovele haatreacties, maar dat het "duidelijk" was, never.

Jij snapt het verschil niet tussen een hekel hebben aan een andere club en de spot drijven met. Wij zijn al 17 jaar geen kampioen en ja wij schelden vaker onze eigen spelers verrot dan dat we naar ajax kijken. Zij staan 2e en werkelijk elk topic dat er neer wordt gezet gaat over een sneer naar ons. Het boeit me vrij weinig, maar ga niet zeggen dat wij hier dat soort dingen ook doen. Of zie jij hier spotplaatjes met ajax logo's voorbij komen? Of ken je überhaupt een facebook pagina van Feyenoorder waarin allemaal spottend wordt gekeken naar ajax?

08-02-2016 16:11

deleted106 +19

Zou maar eens naar Hans Anders gaan want hoevaak heeft het 020 logo met die aap in het midden ook hier op de site gestaan, Maar goed zet je hypocriete gedrag lekker voort zou ik zeggen.
Echt gevalletje pot verwijt de ketel. Doe gewoon wat je net zegt met onze club bezig houden ipv met wat hunnie allemaal doen. Ik kan zoveel voorbeelden noemen waar wij hetzelfde gedrag vertonen.

08-02-2016 16:59

baldjkf +2904

Een aap als logo, dat is inderdaad waar deze pagina uit bestaat. Daarvoor is deze site nota bene aangemaakt. Hebben wij facebook pagina's als frenk de boer, de coach etc. die gemaakt zijn om de spot te drijven met Feyenoord? Nee.

08-02-2016 17:21

deleted106 +19

Weet ik veel gozer ik hou mij daar totaal niet mee bezig, misschien zou jij dat ook is moeten doen.
Gaat nergens over wat je zegt, wat er op de facebook pagina gebeurt gebeurt hier ook dus wat is je punt?

08-02-2016 17:25

baldjkf +2904

Ik hou me er niet mee bezig, ik word er 5x per dag in getagged door ajacieden, nog iets wat zogenaamd bij allebei gebeurt, of niet? Mijn punt is duidelijk maken dat er een verschil is tussen Feyenoorders en Ajacieden. Wij hebben een hekel aan die club door oa hun arrogante gedrag. Zij spotten met ons waarom? Pure jaloezie op dat wat zij niet hebben. Loyaliteit en saamhorigheid.

08-02-2016 17:38

deleted106 +19

Hahaha denk je dat nou echt? Is all a part of the game, denk je dat het hun wat boeit wat wij hebben? Ze hebben gewoon een hekel aan ons en dat heeft met de historie te maken.

08-02-2016 17:52

baldjkf +2904

Heeft weinig met vroeger te maken. Hoeveel "oude" ajax-fans zijn er nog denk je? De meeste ajax-fans zijn jong en kijken via de TV, ze zijn voor ajax om hun prijzen. Daarnaast hebben de meeste oude fans respect voor Feyenoord, juist vanwege de historie. Bij jongere fans werkt het heel anders. Zij hebben geen respect voor fans van andere clubs. Heeft ook met het opvoeden van tegenwoordig te maken.

08-02-2016 17:58

baldjkf +2904

Daarnaast kon Feyenoord ook gewoon 1-3 voorstaan in rust, daar was niks aan gelogen.

08-02-2016 15:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties