FOTO'S | Advocaat observeert Feyenoord-selectie

FOTO'S | Advocaat observeert Feyenoord-selectie

Dick Advocaat is vandaag officieel gestart met zijn adviserende werkzaamheden voor Feyenoord. De ervaren trainer stond woensdagochtend langs het trainingsveld om de verrichtingen van de Rotterdammers te observeren.

Plaats reactie
666

feyenoordkorsou +0

Een rare situatie als hij ook naaar de trainingen gaat kijken en Gio aanwijzingen geeft. Zo raakt Gio zijn autoriteit bij de spelers kwijt, voorzober hij dit al had.......
Ik zou het niet zzo hebben opgelost. Ik zou Gio per direct wegsturen en van Geel in de zomer vervangen. Tevens zou ik de selectie drastisch veranderen in de zomer.

17-02-2016 19:29

JBH +1677

Simme zet van Feyenoord. Zo hoef je Gio niet te ontslaan en heb je toch een beetje het effect van een 'nieuwe trainer'.

17-02-2016 18:45

kazan +1459

dick zij,ik zoek een rustig plekje uit om te observeren en ik kom niet op het veld,mooie man staat inderdaad nog rustig naast gio met zijn vinger te wijzen na 5 minuten hahhaha.

17-02-2016 17:23

PeturP +1

Waarom traint John de Wolf de verdedigers niet 1 dag in de week eigenlijk?

17-02-2016 15:58

FR-Brabant +11060

Omdat Feyenoord niet te veel iconen in de gelederen wil hebben....... zeker niet de grote iconen, die kunnen beter buiten de club blijven...

17-02-2016 18:16

onverzettelijk +145

Waarom belachelijk, ik vind het juist een meesterzet een betere adviseur had Gio niet kunnen krijgen als beginnend trainer.

Wat had jij dan eigenlijk gewild in de situatie waarin ons Feyenoord nu verkeert Kralinger67??

17-02-2016 15:46

AceFR +0

Ik vindt dit eigenlijk best wel een hele goede zet. Iemand met heel veel ervaring als toptrainer. Een frisse blijk en wat nog belangrijker is hij heeft geen verleden of band met de club. Hij gaat dus puur af op zijn ervaring en niet op sentimenten.

17-02-2016 15:44

AceFR +0

blijk= blik

17-02-2016 15:44

onverzettelijk +145

Dit is gewoon een hele goede zet van Gio dat hij Dick om advies vraagt en er samen proberen uit te komen waar het probleem nou echt zit.Dick heeft namelijk redelijk veel ervaring en een aardig netwerk je en is gewoon een volksjongen die ook bij Feyenoord past.

17-02-2016 15:10

Kralinger67 +1148

Zet Dick dan maar op de trainersstoel neer, dit is belachelijk.

17-02-2016 15:38

AceFR +0

Dat wil hij niet meer en wat is er mis om even te kijken en een jonge pas beginnende trainer even te helpen en te adviseren?

17-02-2016 15:41

Kralinger67 +1148

Alles. Als je als hoofdtrainer met een dik salaris wordt ingehuurd dan moet je er staan en dan moet je je werk goed doen. Gio heeft 3 seizoenen lang met Koeman mee kunnen kijken hoe het moet en tot dusverre bakt hij er weinig van. Dat hij intern advies vraagt aan wie dan ook is begrijpelijk maar dat hij langs het veld aanwijzingen krijgt ondermijnt zijn gezag naar de spelers toe.

17-02-2016 15:48

onverzettelijk +145

Waarom zielig Zen, Dick heeft gewoon goed samengewerkt bij de Glasgow Rangers en nu wil hij Gio als beginnend trainer helpen met al z'n ervaring, ik vind dit eigenlijk meer een zielige opmerking van jou Zen.

17-02-2016 15:05

Zen +8

Zielig toch ? Ben je hoofdtrainer van nota bene Feyenoord heb je nog aanwijzingen nodig. Treurig boeltje.

17-02-2016 14:00

oehAelia +0

Negatief, jij hebt zeker nooit hulp nodig van een ander

17-02-2016 14:44

Kralinger67 +1148

Hoe denk je dat het overkomt op de spelers. Onze baas krijgt aanwijzingen want hij kan zijn eigen broek niet ophouden. Dit is funester voor Gio dan die 7 nederlagen op rij.

17-02-2016 15:39

FrNiels2012 +8

Zielig toch, altijd zo negatief

17-02-2016 14:49

Zen +8

Nooit negativisme verwarren met realisme.

17-02-2016 15:00

devliegendehollander +1652

Zen is een van de weinige mensen op deze site die hier zinnige opmerkingen plaats. Zou graag meer van dit soort reakties zien!!

17-02-2016 15:30

Zen +8

Dank je wel.

17-02-2016 17:32

FR_in_hart_en_nieren +837

Volgens mij is dat de nieuwe spelling

17-02-2016 18:05

Guipelle +1791

Ik vind dit een goede zaak. Een frisse blik op de zaak. Er zijn veel te veel wisselingen geweest waardoor er in de ploeg totaal geen vertrouwen meer is.
Dat heeft niks met slechte trainer te maken. Het sluipt gewoon in een groep.
Chelsea het zelfde met Mourinho en nu Hiddink. Resultaten zijn stukken beter en iedereen heeft weer vertrouwen.

17-02-2016 13:26

12FeyenoordRotterdam12 +0

Vind het sterk van Gio, is realistish en ziet in dat hij nu goed hulp kan gebruiken als beginnende trainer. Seizoen is toch al verpest, dus laat m nu maar zoveel mogelijk bijleren en wat heb je te verliezen... Dit is de gok die je neemt met een beginnende trainer. Had verwacht dat Wouters alleen de rol van Dick zou hebben, maar blijkbaar werkt t onvoldoende dus.. voegt Wouters wel wat toe? Heb er weinig zicht op

17-02-2016 13:22

R0b3r1 +0

Het probleem is niet zo zeer een gebrek aan ervaring maar aan tactisch inzicht en kwaliteit van de technische staf.
Gio heeft nog niet laten zien dat hij tactisch sterk is zoals een Koeman qua opstellingen of Rutten qua positiespel.

We hebben niet voor niets nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen. er is momenteel geen basis, geen plan.

17-02-2016 13:33

Feyenoordridderkerk +1187

Dick Lawyer is in the house hahahahahaha

17-02-2016 13:22

FrNiels2012 +8

Dick Attorney

17-02-2016 14:50

Kether +18281

Dick Barrister kan ook nog

17-02-2016 15:37

FrNiels2012 +8

Dick Solicitor.

17-02-2016 18:55

Asstomouth +5

Vilhena gaat denk ik spelen als nr. 10 met weinig verdedigende taken en El Ahmadi gaat controlerend spelen naast Tapia, waarbij El Ahmadi nauwelijks aanvallende taken heeft.

17-02-2016 13:15

R0b3r1 +0

Mag hopen dat dikkie Gio nu eindelijk eens verteld dat je een Vilhena beter op de bank kan zetten.

Als je een 10 wilt die niet te veel hoeft te verdedigen, dan kies je Gustafson.
verdedigend kies je uiteraard Tapia en in het begin zou ik uitgaan van El Ahmadi voor het meeste zekerheid.
Vejinovic moet daar op termijn gewoon gaan spelen. Dat is een speler die echt kan verdelen.

17-02-2016 13:35

Arjanito +3

100% met je eens

17-02-2016 14:17

Maradona +0

en dirk kan er ook gewoon uit hoor

17-02-2016 13:08

Zen +8

Gaat niet gebeuren......

17-02-2016 14:01

Maradona +0

nee uiteraard niet maar ik weet dat veel jonge spelers klaar zijn met hem

17-02-2016 19:22

Zen +8

Dat kan ik mij nog voorstellen ook.

17-02-2016 19:28

egmondfr +827

Dirk maakt zelf de opstelling..

17-02-2016 14:03

MartinMiddelmaat +0

Wat een blamage voor gio en wat een faal. Duidelijk dat hij er niets van kan als er opeens iemand naast je staat

17-02-2016 13:08

nickkkc +3

Onzin natuurlijk, cocu had het met Hiddink , het siert het alleen maar in mijn ogen dat hij om hulp durft te vragen.

17-02-2016 13:09

R0b3r1 +0

Bovendien was dit het enige alternatief naast ontslag

17-02-2016 13:35

Feyenoordridderkerk +1187

Middelmatige opmerking zeg.

17-02-2016 13:12

FlyingFR12 +640

Precies. Soms moet iemand ook eerst ergens ingroeien om vervolgens een topper te worden.

17-02-2016 13:15

Feyenoordridderkerk +1187

Zeker bij Feyenoord waar onzichtbare stromingen je het werken niet altijd gemakkelijker maakt.

17-02-2016 13:16

Breakdown +10814

Het getuigt juist van klasse om jezelf te omgeven met mensen die je ondersteunen en aanvullen.

Dat zou wouters als moeten doen, maar dat was dan ook niet Gio zijn keuze, die wilde Brood.

17-02-2016 13:39

Joshh +0

Dat Gio "Nike's" aan z'n poten heeft, daar zal Adidas ook blij mee zijn.

17-02-2016 12:58

Van_Geel +18480

Tenue wordt gesponsord door Adidas, schoenkeuze is volledig vrij.

17-02-2016 13:03

Kralinger67 +1148

Dick Advocaat die gratis werkt is als de paus die een bordeel bezoekt.

17-02-2016 12:53

frfanatic1908 +7

En toch is het zo. Kosteloos plaatje.

17-02-2016 12:54

Kralinger67 +1148

Het is geen kritiek, ik vind het alleen maar tof van hem maar ik vind dat Gio zijn eigen broek moet ophouden of anders vertrekken.

17-02-2016 12:58

frfanatic1908 +7

Ik denk dat het eerder een vriendendienst is. Want wat wij zien vanaf de tribunes kunnen wij niet in persoon rustig aan Gio doorgeven. Dick daarintegen kan en doet dat wel

17-02-2016 13:01

Kralinger67 +1148

Ik vind het gewoon belachelijk dat een goedbetaalde hoofdtrainer iemand langs het veld moet hebben staan om hem te helpen. Dat hij hem opbelt voor advies ok, maar dit is belachelijk. De spelers verliezen alle vertrouwen in hem want ze zien dat hun baas de zaakjes niet zelf kan opknappen.

17-02-2016 13:06

MUTANT +272

Ja precies! Cocu leed ook gezichtsverlies door dr hulp van Hiddink en!heeft nooit het respect van spelers meer weten te krijgen

17-02-2016 13:30

Breakdown +10814

Geen enkele baas knapt zijn zaakjes zelf op. Die luister altijd naar input van buitenaf. Jij zal nooit een "baas" kunnen zijn, zolang je dat niet inziet.

17-02-2016 13:44

Kralinger67 +1148

Ja maar de adviseur blijft op de achtergrond en gaat niet pontificaal langs de lijn staan en de pers te woord staan. Dat deed Hiddink ook niet. Bovendien doe je nu net als of dit de normaalste zaak van de wereld is in de voetballerij maar dit kan alleen in Nederland.

17-02-2016 14:00

Breakdown +10814

Jij denkt niet dat andere trainers een aanspreekpunt of adviseurs hebben. Dat die het allemaal alleen doen? Iedere succesvol persoon heeft iemand of een hele kring van mensen achter zich waar hij kennis, tips en adviezen van krijgt. Anders ben je namelijk een dictator en dat gaat nooit lang goed.

17-02-2016 14:15

Kralinger67 +1148

Lezen is ook een vak. Lees mijn post van 13:00 nog even na en bedenk dan dat je in herhaling valt.

17-02-2016 14:39

Breakdown +10814

Jij zegt dat dit niet de normaalste zaak van de wereld is. Dus ik vraag of jij denkt dat er geen enkele andere (top)trainer in de wereld is die werkt met een adviseur of iets dergelijks.

Dat hij niet op de veld moet gaan staan ben ik met je eens.

17-02-2016 15:34

Kralinger67 +1148

Dat is mijn hele punt. Dat hij op het veld staat en dat hij zelfs de pers te woord staat. Ieder mens heeft wel eens raad nodig van een ander maar als je de hoofdverantwoordelijke bent dan moet je niet zo opzichtig te rade gaan bij een ander. Frank de Boer belt Cruijff ook regelmatig maar die staat niet langs de lijn aanwijzingen te geven.

17-02-2016 15:37

marcel achterhof +82

Mensen na praten is ook eng

17-02-2016 12:54

Kralinger67 +1148

Vertel even wie ik napraat dan ? Dat wil ik ook graag weten.

17-02-2016 12:57

marcel achterhof +82

De mensen van voetbal inside

17-02-2016 12:59

Kralinger67 +1148

Alle grappen in de wereld zijn ooit al een keer gemaakt dus in die zin praat je altijd wel iemand na als je een grap maakt.

17-02-2016 13:02

marcel achterhof +82

Oké op die manier dat kan ook

17-02-2016 13:02

WillemvanHanegem21 +1

doet vaak genoeg dingen uit voetbal liefde

psv, az bijv

17-02-2016 12:56

Kralinger67 +1148

Ergens is dit beschamend. Gio raakt op deze manier zijn overwicht kwijt want hij heeft bovenmeester Dick nodig om Feyenoord uit het slop te halen. Stel je voor dat ik tijdens mijn werk iemand toegewezen krijg die de hele tijd naast me komt zitten omdat mijn resultaten niet goed zijn. De mensen aan wie ik leiding geef zullen hier besmuikt om lachen en ik raak mijn credits kwijt.

17-02-2016 12:52

Joshh +0

Dit is heel erg beschamend, maar dat zijn 7 nederlagen op rij ook, en 8 al helemaal.

17-02-2016 12:54

marcel achterhof +82

Hiddink deed het ook maar kwam niet op het veld. Zo wordt het voor hem onmogelijk om volgend seizoen opnieuw de trainer van feyenoord 1 te zijn

17-02-2016 12:56

R0b3r1 +0

Ik denk dat je als Coach minder geloofwaardig bent na 7 verloren wedstrijden zonder plan. Dan als je Dikkie naast je hebt staan die zijn blik er op werpt.

17-02-2016 13:37

Kralinger67 +1148

Als een coach zijn geloofwaardigheid heeft verloren rest slechts een ding: opstappen.

17-02-2016 14:01

R0b3r1 +0

Of vertrouwen terugwinnen, een nieuwe coach moet het vertrouwen ook nog maar zien te winnen

17-02-2016 16:30

Kralinger67 +1148

Bij clubs als Utrecht, Groningen, Heerenveen etc zou het niet worden getolereerd om 7 keer te verliezen op rij. Dit is een van de twee schande's uit de historie van Feyenoord. Gio moet gewoon weg, hij is niet capabel.

17-02-2016 16:34

R0b3r1 +0

Ben ik met je eens

17-02-2016 17:27

WillemvanHanegem21 +1

ik denk dat karsdorp, vilhena eruit gaan.

tapia erin
vanbeek rb
lb nelom of verdonk

kramer spits, kuyt rechts

17-02-2016 12:43

R0b3r1 +0

Kongolo is lb de laatste tijd ook ontzettend zwak inderdaad, zet die maar CV lijkt met een goede combi met Bothegin.

Van Beek rb voor meer zekerheid en Nelom dan maar lb bij gebrek aan beter.

Tussen kramer en Kuyt moet je een keuze maken die kunnen niet samen spelen.

17-02-2016 13:38

Gekkethijs +0

Eerste belangrijke tip gio..

VILHENA ERUIT...en snel

17-02-2016 12:40

ComeonFR +7

Nog liever El Ahmadi eraf. Die raakt nog minder vaak de bal goed dan Vilhena.

17-02-2016 12:58

R0b3r1 +0

gewoon allebei! haha

17-02-2016 13:38

hasil +8

Dick tegen GvB:....ik zie, ik zie..... wat jij niet ziet...

17-02-2016 12:39

FRthistlefield +1

Vilhena en El Ahmadi moeten er sowieso uit.

Ik zou met Achahbar en Elia beginnen op de vleugels en Kuyt in de spits. Daarachter Gustafson en Schuurman.

17-02-2016 12:38

marcel achterhof +82

Dat wordt nog leuk dan want dat gaat dickie niet doen

17-02-2016 12:44

FRthistlefield +1

Elia, Kuyt en Achahbar met daarachter Gustafson, zou nog voor enige creativiteit kunnen zorgen.

Verder iedereen achter houden en Tapia als slot op de deur.

17-02-2016 12:45

ComeonFR +7

Liever Bilal dan Elia momenteel.

17-02-2016 12:56

marcel achterhof +82

Achahbar heeft al diverse keren laten zien niet uit de voeten te kunnen op de vleugels dus dat gaat niet gebeuren

17-02-2016 12:57

R0b3r1 +0

Gustafson voor Vilhena op 10
El Ahmadi of Vejinovic naast Tapia.

Voorin keuze maken tussen

Bilal - Kramer - Elia (voorzetten)
OF
Elia - Achabar - Kuyt

al is 4-4-2 met Toornsta ook een goede optie, das een van je meest doelgerichte spelers

17-02-2016 13:41

Wietse +24159

Zegt hij nou: deze rondo is klote?

17-02-2016 12:28

Murlock +9850

Uiteindelijk gaan we compacter spelen en gaan we terug naar dat iedereen op positie blijft.

Vermeer; Karsdorp, van Beek, van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson; Elia, Kramer en Kuyt.

Dit was het elftal dat gewoon goede prestaties haalden. Vejinovic in de punt naar achter.

Zou zelf anders spelen: Vermeer; Karsdorp, van Beek, van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra; Kuyt en Achahbar 4-5-1. Zou met versterkt middenveld spelen. Kuyt achter Achahbar die als 9,5 speelt en Kuyt zwervend. Middenvelder kunnen er zo overheen komen.

17-02-2016 12:27

fr12lvb +4

Waarom van der heijden erin

17-02-2016 12:34

marcel achterhof +82

Omdat die niet minder is dan Botteghin blijkt nu

17-02-2016 12:46

Wietse +24159

Ik zoiets:

-------------- Elia ------------- Kuyt --------
-------------------- Achahbar ---------------
-------- Vilhena ----------- Schuurman ----
----------------------- Tapia --------------------
Kongolo - Botteghin - Beek - Karsdorp
--------------------- Vermeer -----------------

Gustafson = stand in voor Achahbar / Vilhena
Toornstra = stand in voor Schuurman
Verdonk = stand in voor Kongolo, Tapia, Botteghin of van Beek
Nieuwkoop = stand in voor Karsdorp
El Ahmadi = stand in voor Tapia
Bilal en Slabbekoorn/Fernandes = stand in voor Kuyt en Elia
Vejinovic = stand in voor Schuurman
Hansson = stand in voor Vermeer

17-02-2016 12:37

R0b3r1 +0

Wietse, op deze manier ga je nog meer tegendoelpunten krijgen he!

Elia die voorin blijft, Kuyt loopt het verdedigend niet meer een hele wedstrijd aan.
Vilhena kan niet in formatie verdedigen en Schuurman moet nog maar laten zien of hij verdedigend ook geschikt is.
Dan heb je alleen tapia die volledig overlopen zal worden bij een omschakeling en je verdediging die met Karsdorp ook verzwakt is.

Zou zelf voor Nieuwkoop gaan ipv Karsdorp omdat ik het idee heb dat die iets meer gefocust is (niet perse beter)
Middenveld met Vejinovic-Gustafson/Schuurman-Tapia of 4-4-2 met toornstra erbij.
voorin maakt het niet zoveel uit ligt aan de vorm van elia en of Achabar zich kan bewijzen. Als Gio maar stopt met Kramer en Kuyt combineren, dat past echt niet.

17-02-2016 13:46

WillemvanHanegem21 +1

ik denk dat ie vanbeek rb zet !

17-02-2016 12:38

Davidus +188

Zo lang er 1 speler beter van wordt is het al goed. Nu worden ze allemaal alleen maar slechter en het voetbal is lang niet zo waardeloos geweest. dus wie weet!

17-02-2016 12:23

010SDM +166

Ik laat mij verrassen, want ik zit nog steeds op de Guddeweg.

17-02-2016 12:20

goofy55 +0

Dat is toch het verlengde van de Van Geelweg

17-02-2016 12:23

OldFey +233

Nee, een doodlopende dwarsstraat.

17-02-2016 12:25

Highvleet +1

Als gio er maar sterker uitkomt en Feyenoord beter maakt !!

17-02-2016 12:19

alexander_ostlund +2

ik zie hem al zeggen, tja leuk die Vilhena, maar die zou ik maar laten banken.

17-02-2016 12:18

Feyenoord4ever80 +872

Dat zou wel mooi zijn wanneer hij tot die conclusie zou komen. Dan hebben wij ineens een deel van het lek boven.

17-02-2016 12:35

ComeonFR +7

Voor Dick natuurlijk ideaal. gaat het beter>Magic Dick. Blijft het kut gaan>Van Geel, Gudde Gio out(volgens de 'volgers' althans).
Weinig risicovol natuurlijk.
Maar natuurlijk prachtig dat hij het iig probeert.

17-02-2016 12:17

SupportYourLocals +5

En hij doet het voor noppes.

17-02-2016 12:26

pinda123 +320

Ik heb gehoord wel reiskostenvergoeding lol

17-02-2016 12:34

SupportYourLocals +5

Waar woont dickie?

17-02-2016 12:38

FRfan67 +6799

Kaaimaneilanden

17-02-2016 12:46

SupportYourLocals +5

Dan snap ik het wel van dickie

17-02-2016 12:49

baldjkf +2910

Mensen en spelers die iemand als Advocaat, met zo'n rijke historie en prijzenkast, niet serieus kunnen nemen kunnen beter stoppen met voetbal. Dan steek je namelijk van niemand iets op.

17-02-2016 12:16

goofy55 +0

Advocaat weet precies wat er fout zit, nu aan Gio om de adviezen op te volgen

17-02-2016 12:15

Benniemagikjekauwgom +6

- Zelfs deze rondo is volkomen k*t, Gio..
- Ik weet het...
- Waarom zet je Schuurman er niet in ...

17-02-2016 12:10

Clasie12 +2432

Haha zegt hij dat serieus? Kan geen geluid afspelen

17-02-2016 12:34

frfanatic1908 +7

Wow... clasie.....

17-02-2016 12:56

Clasie12 +2432

Was sarcastisch :p

17-02-2016 14:50

pvdh +0

Prima dit, toch een ervaren stel ogen erbij. Hopen dat de organisatie erin komt. Pressie spelen kan, maar wel georganiseerd. Nu proberen we het als eenlingen en werkt het voor geen meter. Dan kan je beter wat verder inzakken en de ruimtes klein houden.

17-02-2016 12:09

ComeonFR +7

Leuk dat Dick dit doet. Maar het is nu wel een beetje alsof Gio stagiair is. Laten we hopen dat het goed uitpakt!
IN GIO WE TRUST!

17-02-2016 12:09

Fredje-R +2110

scheelt niet veel. vind dat hij het heel matig doet. Alle hulp is welkom

17-02-2016 12:21

ComeonFR +7

Daar ben ik het mee eens. Alle hulp is zeker welkom. Vind het overigens wel raar dat JP en Wouters weinig betrokken lijken met Gio. kan schijn zijn.

17-02-2016 12:23

FRthistlefield +1

Staat die dan met zijn spijkerbroek en nette schoenen op het veld. Ik als speler zijnde zou toch de boel niet meer serieus kunnen nemen zo.

17-02-2016 12:09

ComeonFR +7

En waarom niet?

17-02-2016 12:09

Rashaan_is_aan +3

Ik snap dat soort uitspraken niet, we hebben 7 wedstrijden op rij verloren.
Als je dan als speler je muilt uberhaupt durft open te trekken verdien je een tik

17-02-2016 12:09

Davidus +188

en een doodschop!

17-02-2016 12:14

ComeonFR +7

Dan worden we eerder een boksclub. iedereen trekt zn muil namelijjk open

17-02-2016 12:15

Leuvehaven +0

Misschien hebben we dan meer succes en hebben we'kampioenen' in de selectie

17-02-2016 12:19

ComeonFR +7

Elia sloopt backs he

17-02-2016 12:23

Kralinger67 +1148

Ik denk eerder dat de spelers Gio niet meer serieus nemen. Stel je voor,jouw baas of chef maakt er een teringzooitje van en krijgt iemand van hogerhand toegewezen die met hem mee gaat lopen. Hoe serieus zou je je baas nog nemen ?

17-02-2016 13:09

Betuwe +16802

Ik vind het wel een beetje beschamend

17-02-2016 12:03

Rashaan_is_aan +3

Dat is het al 7 weken lang :D

17-02-2016 12:05

CROOSWIJKER +14734

Hoezo?? Ik vind het wel mooi dat die dit doet.

17-02-2016 12:07

FRS-79 +1

Waarom nu weer beschamend? Bij PSV hebben ze dit zelfde gedaan met hiddink naast cocu. En kijk waar die nu staan.

17-02-2016 12:30

Murlock +9850

Wat ik mooi vind aan Advocaat is dat hij wel echt is. Natuurlijk heeft hij zijn kan van het geld, maar goed, moeten we daar anno 2016 nog zo moeilijk over doen.
Hij is een gifkikker. Maar ook oprecht blij als iets lukt.
Wouters is misschien als veldtrainer goed, maar als hoofdcoach echt mislukt. Zijn bijrol lijkt wel uitgespeeld. Ik vind het verder wel positief dat Dick daar staat. Hij in mijn ogen de ideale opvolger geweest van Ronald Koeman!

17-02-2016 12:03

Patrick +3786

Dickie zou wel denken, wat een ouwe tering zooi hier.

17-02-2016 12:01

Rashaan_is_aan +3

Anders ga je effe met je grote kop RECHT voor de camera staan

17-02-2016 12:01

GioooFR +384

Het is allemaal niet zo moeilijk gewoon vilhena en el ahmadi eruit gooien, lopen overal en nergens. Geen organisatie te herkennen met die 2 in je team

17-02-2016 11:59

bouman +318

ik las gisteren dat El Ahmadi de 1 van de beste pass nauwkeurigheid had van de eredivisie.
Niet geheel onlogisch als je met elke bal 40 meter gaat lopen tot je op een meter van iemand staat en dan pas de bal geeft

17-02-2016 12:04

prono +2216

Daarentegen is het wel knap dat ie steeds 40 meter met de bal kan lopen zonder de bal kwijt te raken =)

17-02-2016 12:09

Stadionsoap_nl +0

Valt wel mee hoor, tien meter naar voren, tien meter opzij en twintig meter terug om hem weer te brengen bij de verdediging. ;)

17-02-2016 12:10

Rashaan_is_aan +3

Tussendoor nog even kijken hoe Karsdorp of Elia de diepte ingaat en geen steekpass geven

17-02-2016 12:12

Vedetterut +249

Je weet dat dat de tactiek van Gio is?

17-02-2016 12:19

prono +2216

Ik was in de veronderstelling dat er geen enkele sprake van een tactiek zou zijn.

17-02-2016 12:20

Vedetterut +249

Dat idee had ik ook, maar het is blijkbaar de bedoeling dat Tonny Vilhena als halve rechtsbuiten moet fungeren volgens Gio.

17-02-2016 12:22

GioooFR +384

Geen tactiek zichtbaar

17-02-2016 19:01

Vedetterut +249

Gio heeft Vilhena de opdracht gegeven om zoveel mogelijk voorin op te duiken en als halve rechtsbuiten te spelen zodat Kuijt naar binnen kan. Dan kan je wel op Vilhena gaan klagen dat hij dat doet, maar zal je de schuld toch echt bij iemand anders moeten leggen.

17-02-2016 19:52

fanfeye +71

Prima zo, iemand met ervaring van buiten komend kan zeker van nut zijn.

17-02-2016 11:57

FR17 +0

Gio is dan ook niet de grootste als ik t zo ziet.. Dacht dat dicky altijd heel klein was

17-02-2016 11:55

mj +1

Tip 1 van advocaat haal immers terug

17-02-2016 11:54

Rashaan_is_aan +3

ahahahhaha made me laugh

17-02-2016 12:01

skin +14003

Hahaha! Nou, je zal bijna gaan denken dat hij de missende schakel is in dit Feyenoord :p

17-02-2016 12:04

frfanatic1908 +7

Nee dat zou je niet denken. Immers is Immers middelmaat maar dat is met bijna de gehele selectie 't geval .

17-02-2016 12:58

baliman +0

heeft die een Een bodyguard erbij

17-02-2016 11:53

Wietse +24159

Het voelt wel een beetje raar. Van Gastel en Gio die al jaren als assistent nauw hebben samengewerkt in combinatie met een oude rot in het vak a.k.a. Wouters die allen tezamen geen team weten te creëren. Als Gio niet naar voren stapt wanneer het mis gaat, waarom doen Wouters en van Gastel het dan niet? Ieder is toch verantwoordelijk voor de resultaten..

17-02-2016 11:52

Stadionsoap_nl +0

Inderdaad apart. Zijn ook niet de minste namen allemaal, heb je ook Makaay nog rondlopen en tal van andere Feyenoord-prominenten op Varkenoord en dan zijn ze met al die interne kennis niet in staat om een functionerend elftal te vormen met al deze jongens en dan heb je nog een blik A-jeugd internationals rondlopen ook aan de overkant.

Vind het overigens prima dat Advocaat de club helpt, kennis is macht zeggen ze, maar een duidelijker signaal dat je het als technische staf zelf ook niet meer weet kun je wat mij betreft niet geven als je zo'n buitenstaander erbij betrekt. Maar laten we hopen dat het werkt.

17-02-2016 11:57

Rashaan_is_aan +3

Het zijn zeker wel de minste namen, als het op trainerschap aankomt.

Geen van de 3 heeft een succes bereikt als hoofdtrainer.

17-02-2016 12:02

Stadionsoap_nl +0

Maar dan nog verwacht je van oud-spelers die op dit niveau hebben geacteerd meer dan hetgeen we nu voorgeschoteld krijgen. Kan me niet voorstellen dat ik (als ware leek op trainersgebied) niet méer uit deze ploeg zou kunnen halen op voetballend gebied dan we nu te zien krijgen in ieder geval.

En Wouters heeft natuurlijk de nodige jaren ervaring als (assistent)coach bij ploegen die een stuk succesvoller waren en attractiever voetbal speelden. Gio zit hier nu ook al een tijdje en heeft Koeman van dichtbij meegemaakt en JP heeft met praktisch al die jongens gewerkt in de jeugd, dan verwacht je er meer van. Dat Gio het niet waarmaakt en verkeerde keuzes maakt tijdens een wedstrijd en verkeerd reageert op tactische wijzigingen zou ik nog kunnen begrijpen, maar dat het elftal structureel verkeerd neergezet wordt, er geen lijn in het spel zit en we totaal overlopen worden door D-garnituur elftallen van ADO en PEC vind ik schokkend.

17-02-2016 12:10

Kralinger67 +1148

Precies en wat heeft Gio drie jaar naast Koeman zitten doen dan ? Had hij de ogen in zijn zak ?

17-02-2016 12:55

NielusFR +696

Let op deze week winnen, en dan is die dick de held.

17-02-2016 11:52

Vince78 +11676

Let maar op, Dick is dan man genoeg om te roepen dat hij nog niets bijzonders heeft gedaan. En dat is wellicht ook zo.

Zijn aanwezigheid moet de druk gewoon even van de ketel afhalen. Daarvoor is zijn benoeming (of die van een willekeurige andere prominente persoon met aanzien) voldoende.

De ware uitdaging ligt in de wedstrijden die daarna volgen.

17-02-2016 12:02

FR_Erik91 +174

Die zien we morgen ook niet meer dus.

17-02-2016 11:51

elahmadiclasie +0

Kleine dikkie! Door dikkie pakken we de beker!

17-02-2016 11:50

skin +14003

Als we zondag weer eens winnen zeggen we allemaal 'dat is de hand van Dick'. :p

17-02-2016 11:50

GioooFR +384

Magic dickk

17-02-2016 11:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties