Gio: ''We hebben deze week op compactheid getraind''

Gio: ''We hebben deze week op compactheid getraind''

''Je verdient gewoon te winnen. Maar gewoon is op dit moment niet gewoon'', concludeert Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst in De Telegraaf. De Rotterdammers wisten gisteren ook niet te winnen van Roda JC (1-1).

Zijn team zal hij niet afvallen. ''Ik heb spelers die nog steeds voor elkaar door het vuur gaan. Ik heb weer een team gezien dat wil strijden. We hebben weinig kansen weggegeven, zelf prima kansen gecreëerd, maar door even niet alert te zijn, krijg je zo’n goal tegen.''

Feyenoord zakt opnieuw verder op de ranglijst. ''We hebben afgelopen week op compactheid getraind. Het stond in elk geval beter. Op het einde hadden we gewoon pech dat we de zege er niet uit sleepten. Maar dit duel geeft mij als coach wel vertrouwen.’’

Plaats reactie
666

NicoJansen +3305

De politie ook die hebben 300 fans heel compact neergezet

23-02-2016 17:30

Giotazz +1062

Ook op spelhervattingen kan je trainen GIO.... Nu staan ze als kip zonder kop te kijken hoe snel de bal ingegooid wordt. Druk zetten op de tegenstander vergeet het maar. DRUK zetten doe je met z'n allen en niet een of twee man. Je middenveld is het probleem daar wordt heel veel balverlies geleden ga daar eens eerst aan sleutelen voordat je compact gaat spelen. Doordat je middenveld overlopen wordt heeft de verdediging een probleem en andersom bereikt het middenveld de spitsen niet.

22-02-2016 22:03

CW010 +1813

ik zou eerst es trainen op beweging, als jouw team de bal heeft kan je 2 dingen doen; in de bal komen of diep gaan, bij ons staan ze allemaal als zoutzakken te kijken wat een medespeler met de bal gaat doen

22-02-2016 21:49

Wietse +24259

Geen Periscope vandaag gok ik.

22-02-2016 19:10

robinho93 +80

we moesten vorige week toch al tegen pec 2

22-02-2016 18:43

Vamos010 +1149

compactheid??
botteghin en kongolo kwamen niet verder dan 5 mtr. van de eigen 16.
Team is gewoon doodsbang

22-02-2016 17:30

Zimmer +1023

Knap GIO! Ontzettend goed van je..

22-02-2016 16:52

PeturP +1

In samenspraak met de staf en na raadplegen van het bestuur en de Vrienden van Feyenoord heeft van Geel:
- vergeten een verdedigende middenvelder te halen, Tapia alsnog maar gehaald die niet ingespeeld direct aan de bak kan
- slechts 2 naar binnen trekkende vleugelspelers in de hele selectie met een spits die het uitsluitend van voorzetten vanaf de flank moet hebben
- niet nodig geacht een vervanger voor Kazim te halen, waardoor we nog maar 5 aanvallers hebben.
- totaal geen rekening heeft gehouden om een evenwichtige selectie te creëren maar veel eenheidsworsten
- wederom fout heeft gegokt, nu met het aanstellen van een trainer zonder enige ervaring bij enig elftal.

22-02-2016 16:31

FRRMS +26156

On onervaren trainer had niet uitgemaakt maar de
Selectie klopt gewoon voor geen meter

22-02-2016 17:49

kiperiets +4

De compactheid van Dickie-Dick,...gaat de goede kant op ;-(

22-02-2016 16:21

sander71 +2919

Ga eens naar de overkant dan kan je echt trainen op compactheid met het KORPS MARINIERS en gelijk goed voor dicipline in de groep en doorzettings vermogen..

22-02-2016 14:45

Fr23 +63

Goh Gio, werd tijd. Dus bij BBT de onderlinge afstanden klein houden waarbij de spits en 1 centrale verdediger leidend zijn. Als het zondag een Coach Betaald Voetbalexamen was geweest, had je een dikke onvoldoende gescoord. Niet geslaagd dus.

22-02-2016 14:26

antonsanting +112

Zo moeilijk is het niet hoor.
Achahbar in de basis en oefenen op driehoekjes.
Zag meerdere keren dat el ahmadi en kuyt achter hun man stonden oftewel niet aanspeelbaar. Dat is gewoon trainen en automatismen

22-02-2016 14:13

PeturP +1

Er is idd geen enkel positiespel, ze verstoppen zich het liefst, geen beweging, weinig tussen de linies, iedereen wil de bal in de voeten, 70% gaat terug, ook al omdat er geen aanspeelpunten zijn.
Toevalsvoetbal.

22-02-2016 16:34

WillemvanHanegem21 +1

hij snapt er helemaal niks van

22-02-2016 14:12

Aidan_Exclusive +7786

2 uit 9...en dan hoor je dingen als strijden, voor elkaar door het vuur, ik zie dingen die me vertrouwen geven...bla bla bla...2 punten uit fakking 9 wedstrijden!!

En ondanks dat ik hem als geweldige oud-speler het voordeel van de twijfel wilde geven, kan ik aangezien hij maar blijft spelen met KEA en Vilhena op het middenveld hem als coach niet meer serieus nemen.
Stel je één van die twee op is er niks aan de hand, stel je ze allebei op is de balans compleet weg uit je elftal.
Er zitten gvd allemaal doorgewinterde voetbalmensen op de bank, en ze blijven als een stelletje debielen die twee maar samen opstellen...normaal gesproken ben ik niet zo van de rigoreuze praktijken, maar de hele technische staf kan wat mij betreft gewoon z'n spullen pakken.
Want met deze selectie mag je niet zo weinig punten pakken en op deze plaats staan.

Gio en van Gastel mogen lekker aan de slag op Varkenoord als ze daar behoefte aan hebben, en Wouters gaat maar ergens anders wat doen.
Een ervaren trainer als Jans lijkt mij de beste optie, maar zo'n talentvolle trainer als Ten Hag zou ook een goede zet kunnen zijn.

22-02-2016 14:12

feyezwij +0

Van beek- speelt met angst
Botteghin - heeft beter gespeelt
Karsdorp - is met andere dingen bezig
Vilhena - met zichzelf bezig
Tapia - heeft tijd nodig
Kramer - heeft een conditie van een doodpaard en heeft geen zin om te voetballen
Kuyt- is 43 jaar oud
Bilal - is moeilijk om je nu in dit team de passen

Zo een paar spelers, natuurlijk schuld van het bestuur......

22-02-2016 14:07

FRChiquita +3

Als je de hele wedstrijd de strijd toont van het laatste kwartier krijg je waarschijnlijk wel een keer de bal er in...

22-02-2016 13:20

BasFR1908 +0

Wat denk je van gewoon goed gaan voetballen?

Altijd maar dat eeuwige strijd leveren...

22-02-2016 13:36

Fr_88 +15865

Zie hier het probleem van Feyenoord. Strijd is leuk, maar alleen als er gedachte achter zit. We waren nu een beetje de Perzen uit '300' en Roda de Spartanen. Je kunt wel meer kracht en wapens bezitten, maar als de tegenstander een betere tactiek heeft, ben je nog nergens.

22-02-2016 13:50

FRChiquita +3

Dat sowieso, maar als het 75 minuten niet lukt om te voetballen en pas wanneer je een doelpunt tegen krijgt weer wel zit er denk ik ook qua inzet iets verkeerd.

22-02-2016 13:59

El-Fenomeno +9

En niet op druk zetten merkte ik. Lekker Roda rustig achterin laten overspelen terwijl het hele beperkte verdedigers zijn.

22-02-2016 13:14

frDon +397

Zelfs Kramer wou jagen.
Die zag je naar verloop van tijd kijken.. niemand sluit bij?
sodemieter dan maar op.

22-02-2016 13:48

skin +14050

Missen we toch Lex Immers :)

22-02-2016 14:04

tonymontanasgp +21

http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/4249402/2016/02/22/Baas-Vlaar-aan-het-stuur-van-the-A-team-AZ.dhtml
Baas Vlaar. *** hij had bij ons moeten spelen. Bij zijn afscheid, martin van geel " de deur staat voor jou altijd open bij feyenoord"
maar hij mocht niet meetrainen, wanbeleid

22-02-2016 13:10

Fr_88 +15865

Vlaar was de beste verdediger van Oranje tijdens het WK. Zelfs na een blessure is dat nog een redelijk veilige gok, als de spits van je tegenstander 500 klasses minder is dan de voorhoede van Spanje/Argentinië/Brazilië. Van Geel heeft geen oog voor talent, maar maakt wel de uiteindelijke beslissingen. Jammer..

22-02-2016 13:53

Guipelle +1791

Een goede speler is nog geen goede trainer. Aantal zaken zoals het managen van een groep moet je kunnen. Dat heeft niks met voetbal te maken. Ik denk dat type Ron Jans, van Gaal dat veel beter beheersen.

22-02-2016 12:45

Rashaan_is_aan +3

Van Gaal is een wereldtrainer.
Die man heeft CL gewonnen, trainer geweest van Barca, Bayern en United.
In ieder ander land zou zo een man op handen gedragen worden, maar omdat we Nederlanders zijn noemen we hem nog altijd in 1 adem met Jans :D.

Als je Louis 3 jaar trainer van Feyenoord laat zijn word je geheid 1 keer kampioen

22-02-2016 12:56

Gavin2100 +0

Louis heeft gewoon een hele slechte selectie bij manchester, waar geen enkele trainer blij mee zou zijn.

22-02-2016 13:17

HetLegioen12Since1908 +3474

Heeft die zelf voor gezorgd

22-02-2016 13:34

frDon +397

een hele slechte selectie..............

Die hij zelf heeft samengesteld.
Louis heeft gewoon prut spelers gehaald.

22-02-2016 13:49

Rashaan_is_aan +3

En Mourinho dan? Of wat dacht je van Wenger al 10 jaar lang?

Ook allemaal slechte trainers?

22-02-2016 14:18

Rashaan_is_aan +3

Wenger faalt al veel langer en hoelang probeert Liverpool al niet om kampioen te worden.

Kijk naar Mourinho dit seizoen, die faalde nog harder.

Jullie onderschatten het niveau van de PL

22-02-2016 14:16

marcel achterhof +82

Het is allen een narcist dat is jammer en past niet bij feyenoord dat gaat mis

22-02-2016 15:45

Rashaan_is_aan +3

Dan maar een paar jaar een narcist als trainer.

1 of 2 keer de CL inkomsten pakken en je staat weer als club op de kaart. Kan je daarna weer voor iemand gaan die wel bij Feyenoord past. Ook al heb geen idee wie dat zou moeten zijn dan.

22-02-2016 15:51

marcel achterhof +82

Ik denk dat v gaal nooit naar feyenoord zal gaan hij kan zich niet weer een miskleun veroorloven, met deze selectie valt weinig eer te behalen

22-02-2016 16:18

Rashaan_is_aan +3

Denk het ook niet, denk dat ie na United er gewoon mee stopt.

Maarja misschien dat de Rotterdamse Truus hem ooit op andere gedachten kan brengen.

22-02-2016 16:31

hasil +8

Hij kan beter even niets zeggen. Op compactheid etc. had je in juli en augustus moeten trainen. GvB mag dan een jongen van de club zijn maar het feit blijft dat het de selectie is die hij wilde hebben. En hij is de eindverantwoordelijke voor de resultaten van deze selectie. Want ondanks de belabberde resultaten is deze goed genoeg om makkelijk 3e te worden en zeker niet zeven keer kansloos op een rij hoeven te verliezen. En je moet met dit materiaal aanmerkelijk beter voetbal kunnen spelen. Daar zijn geen excuses voor te bedenken. Zelfs een bekerfinale kan dit niet meer goed maken. Er zijn 2 scenario's. Winst tegen AZ betekent slechts uitstel van zijn ontslag tot deze zomer. Tegen AZ vetrliezen en het seizoen is letterlijk voorbij en zal hij per direct verdwijnen. Met een trainer die het na driekwart jaar niet enigszins op de rit krijgt kan je eenvoudig het niet nog een jaartje aan gaan kijken. GvB is een te nette, fatsoenlijke jongen voor dit vak. Goede hoofdtrainers zijn vaak niet de meest sympathieke figuren en moeten af en meedogenloos en een etterbak kunnen zijn. Dat zit niet in zijn karakter.

22-02-2016 12:34

FRthistlefield +1

@hasil

Jij gelooft dat deze selectie beter kan, maar daar geloof ik dan weer niet in. Al sinds de voorbereiding is het spel zeer zwak en dat komt, omdat er teveel spelers inlopen van het type eenheidsworst. Spelers zonder kleur of smaak aan die nooit een beslissende actie of pass in huis hebben. Eind jaren 70, eind jaren 80, halverwege jaren 90 etc.... veel periodes met hard werkende middelmaat.

Gio heeft zelf ook toestemming gegeven voor het halen van middelmaat. Laatstgenoemde werd al snel door Kuyt overruled na die wedstrijd tegen Olympiacos. Power moet er in het team komen....

22-02-2016 12:46

Ratfield +3566

Beste jeugdopleiding, maar niet (zoals een Chlesea constructie) een vaste ploeg waar we talenten stallen.
020 doet dit b.v. met Willem II. Wij zeggen de samenwerking met Excelsior op.
Misschien moeten we dit met een niet-Rotterdamse club weer oppikken.

Zo kun je je talenten ergens anders serieus aan het werk zetten en loop je, aangezien de scouting he-le-maal ruk is, niet achter de feiten aan wanneer die talenten lekker doorontwikkelen.

Maar mijn grootste probleem is dat er iets serieus mis lijkt in de hierarchie van de selectie.

Of het nu met (bv) een Vilhena te maken heeft die weggaat maar wel speelt, de aankopen die niet renderen, de vedettes die niet boven de jeugd uitstijgen of de eigen jeugd die geen kans krijgt.
Er zit iets helemaal niet goed in die spelersgroep!

22-02-2016 12:34

baldjkf +2917

"Maar door even niet op te letten..." Gio, je traint de godganse week om juist alert en scherp aan de wedstrijd te beginnen, de tegenstander bij de strot te grijpen en ze met 3/4/5-0 terug naar huis te sturen. Hoe kun je dan "even niet opletten".... Het tempo was weer eens laag waardoor er weer bijna níks werd gecreëerd. Zet er nu eens spelers in die wél goed kunnen voetballen.

22-02-2016 12:30

joepie +22

Je neemt een te groot risico voor de beker als je Gio laat zitten.

Frisse wind is nodig.

22-02-2016 12:25

diezaterlekkerinzeg +0

Vorig jaar play offs ook al mogen verkloten, en nu weer?

22-02-2016 12:26

diezaterlekkerinzeg +0

2 seizoen geen europees kost de club zo 8 miljoen.

22-02-2016 12:27

joepie +22

Misschien heeft Feyenoord een lijntje uitgegooid naar v. Gaal en dat ze Gio het seizoen laten afmaken om hem niet teveel te laten beschadigingen.

22-02-2016 12:29

diezaterlekkerinzeg +0

Snap dat niet, Gio niet beschadigen, maar Feyenoord en zijn imago mag wel beschadigt worden?

Niemand is belangrijker als de club.

22-02-2016 12:30

010ENNIKSANDERS +0

Heb het idee dat van geel dacht als ik nou een paar middelmatige spelers haal en die een beetje knap kan laten spelen bij het eerste kan ik wat verdienen aan ze als ze verkocht worden ( denk aan Jan maat pelle en nog een paar ) maar dat is helemaal de mist in gegaan ( immers, toornsta, billal, van der heide en vergeet die van een paar jaar terug niet boula, die Australiër en oud az ter kom ff niet op ze naam heeft veel te snel de eigen jeugd laten gaan waardoor we nu met de gebakken peren

Pure wanbeleid gewoon dood en dood zone

22-02-2016 12:22

010ENNIKSANDERS +0

Jorispaarde@hotmail.com mathijsen

22-02-2016 12:23

010ENNIKSANDERS +0

Joris mathijsen dus

22-02-2016 12:24

Turbo +45

Welke eigen jeugd is er dan te snel vertrokken?

22-02-2016 12:24

010ENNIKSANDERS +0

De vrij, Bruno, Jean Paul b, en al eerder fer wijnaldum, die van Vitesse niet allemaal top maar wel iets om mee op te bouwen ipv elk jaar nieuwe aankopen en niks bereiken

22-02-2016 12:29

Turbo +45

Heeft vGeel die weggedaan?
Of zijn die jongens vrijwillig vertrokken omdat ze vonden uitgeleerd te zijn bij de club?

22-02-2016 12:31

FR_Erik91 +174

Hahaha. Wat een lachertje zeg. Wijnaldum en Fer zijn vertrokken omdat het contract wat Leo Beenhakker ze aangeboden had, verliep een jaar na vertrek. De Vrij en Martins Indi hebben meer geld opgeleverd dan ze ooit op het veld hadden kunnen doen. Met die spelers haalden we ook geen groepsfase EL.

22-02-2016 12:40

Turbo +45

idd Erik. Heb het idee dat er hier veel Football Manager spelen. Daar zitten talenten ook voor hun lol hun hele carriere bij Feyenoord zolang ze maar een basisplaats hebben en zich door ontwikkelen tot hun potentie.
IN werkelijkheid kan Feyenoord niet op tegen de salarissen uit andere competities of zelfs Ajax en PSV. In werkelijkheid hebben die jonge gasten het na 3 jaar wel gezien. In werkelijkheid kun je je in de Eredivisie niet doorontwikkelen tot Europese (sub)top. In werkelijkheid is de jeugdopleiding niet zo bijzonder goed (welke Europese subtoppers hebben we de laatste jaren afgeleverd?)

22-02-2016 12:43

diezaterlekkerinzeg +0

Boetius is veel beter als Bilal.

22-02-2016 12:31

010ENNIKSANDERS +0

Is ook mijn mening

22-02-2016 12:32

010ENNIKSANDERS +0

Als jeugd spellers droom je er van ooit je club kampioen te maken in het eerste en als het erop lijkt dat dat niet haalbaar is omdat er spelers weg gaan en je het idee heb van met wat er overblijft lukt het niet zou ik ook vertrekken als een top club aanklopt bij het management

22-02-2016 12:37

Turbo +45

wat heeft het vertrek van boetius met bilal te maken?
Ik ga de aankoop van Bilal niet verdedigen obv zn mislukkingen op het veld, maar waarom is vGeel verantwoordelijk voor het vertrek van die gasten? Vind ik de grootst mogelijke onzin.

22-02-2016 12:35

diezaterlekkerinzeg +0

Blijf het een vieze rotstreek vinden van die Rutten dat ie Ziyech niet nodig had omdat Immers zijn vaste basisspeler op die plek was. En daardoor was de weg vrij voor Twente om hem in te pikken, dat is tenslotte ZIJN club. Bah.

En die van Geel grijpt ook niet in, nare man zonder Feyenoord hart.

22-02-2016 12:21

ReetjeP +872

Compact?

Als je dan toch compat wil spelen dan kies je voor noeste werkers en dan begin je bij een spijkerharde verdediging!

v. Beek, Botteghin, v.d. Heijden, Kongolo.

Dan een middenveld wat een bal af kan pakken, maar nog belangrijker met een statische verdediging is dat je dan wel middenvelders hebt met een pass naar voren, dus jongen die kunnen lopen en naar voren denken, anders heb je allemaal eilandjes.

Karsdorp, el Ahmadi, Gustafson.

Dan in een vrij rol op rechts iemand die de gaatjes dichtloopt en zorgt voor de aanvoer van het middenveld naar de aanval, Toornstra is daar denk ik het beste in.

En voorin twee afmakers, Kuijt en Achabar.

22-02-2016 12:19

FR_Erik91 +174

Karsdorp was geblesseerd.

22-02-2016 12:21

ReetjeP +872

Dit gaat mij niet perse over gister, maar in zijn algemeenheid!

Je had gister Toornstra daar en Bilal op Toornstra's plek kunnen zetten.

22-02-2016 18:19

baldjkf +2917

El Ahmadi wordt met de de dag slechter, die kijkt alleen nog maar naar z'n eigen verdediging. Aanvallend brengt hij niks en verdedigend verliest hij te veel.

22-02-2016 12:32

whasjoewahn +16571

Spijkerharde verdediging en dan Van der Heijden erin zetten haha..
Toen ben ik gestopt met lezen

22-02-2016 12:33

ReetjeP +872

Voor de winter, met v.d. Heijden, waar stonden we toen?

22-02-2016 18:18

Peet67 +7

Dat zagen wij gisteren.....

22-02-2016 12:17

diezaterlekkerinzeg +0

Je had verdorie Guidetti, Ziyech en Vlaar binnen kunnen hebben. Kwaliteit!

22-02-2016 12:16

FR_Erik91 +174

Dan hadden we even hoog gestaan. Alle spelers mogen maar 20 wedstrijden spelen per seizoen, behalve Kuijt. Daarom wordt er elke week gehusseld. Een andere reden is nog vergezochter.

22-02-2016 12:18

Wietse +24259

In plaats van Kramer, Toornstra, Vejinovic en van der Heijden ofzo.

22-02-2016 12:18

joepie +22

Martin middelmaat koos anders.

Liever 7 middelmaat dan 3 die jet niveau omhoog tillen.

22-02-2016 12:19

diezaterlekkerinzeg +0

en je zit met een aantal spelers waar je ipv winst, dik verlies op gaat maken nog afgezien van het verlies dat je maakt door europees WEER te missen.

Op Vlaar en Ziyech had je lekker kunnen verdienen, Kramer en Bilal kosten je gewoon miljoenen.

Tel uit je winst.

22-02-2016 12:23

FR_Erik91 +174

Zodra we uit de beker gewipt zijn door AZ stapt Van Bronckhorst op. Plan B is er niet, want Advocaat wordt geen hoofdtrainer en verder zitten er enkel stille Willie's op de bank.

22-02-2016 12:16

diezaterlekkerinzeg +0

Maar dat is nou zo dom, dat is te laat, dan is er niets meer te winnen, een ramp.

22-02-2016 12:17

Zen +8

Dit uit mond.........
Volgens mij was Rutten nog niet eens zo slecht achteraf....het is godveredomme niet te geloven. Hij is nu blijkt, niet voor niets vertrokken. Het was geen geweldenaar maar in vergelijking met Gio was het een fenomeen.

22-02-2016 12:14

Wietse +24259

Toen waren wij rond deze tijd net zo hard aan het klagen.

22-02-2016 12:19

Zen +8

Klopt helemaal.

22-02-2016 12:21

Wietse +24259

Doe mij dan toch Koeman maar. =)

22-02-2016 12:22

baldjkf +2917

Rutten begon met goed voetbal en slechte resultaten, maar die kwamen vanzelf met dat leukere spel. Alleen ging hij op het laatst ook steeds meer spelers erin zetten die totaal niet konden voetballen, kijk alleen al eens naar Kazim.

22-02-2016 12:34

deleted106 +19

Ik maak mij ernstige zorgen onze naiefe Gio. Dit gaat nergens over wat hij zegt.

22-02-2016 12:14

diezaterlekkerinzeg +0

Maak me hele grote zorgen:

3e plek ga je niet halen met het spel van nu.
AZ zoals het nu speelt, ben je kansloos.

Vrees voor een rampseizoen, geen europees niks, en dat zeg ik niet om negatief te zijn, maar omdat dat idee me heel angstig maakt.

22-02-2016 12:10

Diongouda +36068

Je zegt ook niks raars. Het klopt! Mag nu best negatief zijn want dat is realistisch. Je kan zomaar utrecht uit en Az thuis verliezen.

22-02-2016 12:19

FRthistlefield +1

Een team met vooral eenheidsworsten, een matige vedette die alleen maar powervoetbal wil en een timide staf...

Eigenlijk alle ingrediënten voor een dramatisch seizoen.

Wanneer gaat Feyenoord nou eens voor sierlijke voetballers. Jongens waar je makkelijk positiespel mee kan spelen.

Bij Az lopen die Dos Santos en Overheem ook heerlijk te tikken...

Schandalig dat bv een Schuurman nog geen kansen heeft gekregen, omdat dure middelmaat weer de voorkeur krijgt.

22-02-2016 12:02

Zen +8

Overeem liep nota bene bij Dordrecht vorig seizoen. De scouting faalt aan alle kanten. Die nieuwe jonge spits van Den Haag komt ook uit onze jeugdopleiding wist je dat ? Over Janssen maar helemaal te zwijgen.

22-02-2016 12:05

DoNotPressNL +0

Overheem was verhuurd.

22-02-2016 12:09

Zen +8

Dat weet ik. Maar iemand die verhuurd wordt komt niet in de plannen van de club voor toch ?

22-02-2016 12:11

Climaxxx +0

Dat hoeft niet zo te zijb toch.. kijk naar woudenberg. Doet nu ervaring op bij nec. Die jongen hebben we volgend seizoen meer nodig dan nelom.

Fey moet gewoon vlaar halen en een goede spits en limbombe.

Botteghin - vlaar en tapia voor de verdediging. Dan staat er een goede blok

22-02-2016 13:25

Guipelle +1791

Ik begrijp al jaren helemaal niks van de scouting bij Feyenoord. Ook het zomaar laten gaan van goede jeugd omdat ze niet direct ingepast kunnen worden in het 1ste team. Waarom niet uitlenen aan eerste divisie en andere eredivisie teams waar ze rustig gebracht kunnen worden. Zie Jansen van AZ en nu ook weer die spits van ADO en die middenvelder van PEC Zwolle. Dat zijn toch gewoon talenten?
Bijna alle toppers (Huntelaar van Nistelrooi etc. ) zijn via die weg uiteindelijk toppers geworden.
Waar is de scouting in Zuid-Amerika en ook Afrika en Scandinavie? Wij hebben altijd interesse in spelers die we nooit kunnen betalen en kopen uiteindelijk gewoon pure middelmaat of spelers waarvan achteraf blijkt dat die de druk niet aankunnen. Daar zijn ook psychologische testen voor!
Kleinere clubs zijn veel slimmer in. Zet die hele scoutings eens goed op.

22-02-2016 11:59

Zen +8

Dekker van Zwolle is niet goed genoeg. Wat betreft die spitsen heb je helemaal gelijk.

22-02-2016 12:05

Karma +1

niet gio is de schuld, die is zoals die is, totaal niet geschikt als trainer, maar de directie zocht een lieve trainer iemand die niet tegen hun zal zeuren en klagen en dat zie je nu, advocaat erbij gio pik het wel en zo met alles, maar gio is trainer zoveel die het niet lukt gewoon omdat deze directie er niets van kan, wordt dus es wakker en zorg met zijn alle voor een andere directie en RVC, het probleem bij ons zit in de top.

22-02-2016 11:58

TkZ +0

Gio is niet geschikt als hoofdcoach.van Geel heeft hem daar neergezet dus hij is verrantwoordelijk!

22-02-2016 12:03

Zen +8

Van Geel zocht een marionet. Dat is Gio geworden. Van Geel wist dit van te voren. De klootzak.

22-02-2016 12:06

Rashaan_is_aan +3

hahahahahahaha

22-02-2016 12:10

TkZ +0

Nee dat denk ik niet.Het is gewoon een verkeerde keuze van hem geweest om iemand met een softe karakter als hoofdcoach neer te zeten.En ervaring heeft ie ook nog eens niet.

van Geel moet nu vertrekken!

22-02-2016 12:11

Rashaan_is_aan +3

Neejoh, van Geel wist dit en heeft het expres gedaan om Zen te zieken.

Stiekem heeft van Geel een gruwelijke hekel aan Feyenoord, daarom is ie TD.

En Gio aanstellen was de laatste zet van zijn 5 jaren plan, want van Geel wil graag ontslagen worden vanwege tegenvallende prestaties.

Jonge jij begrijpt er niks van, het is goed dat we een mastermind als Zen temidden hebben.

22-02-2016 12:13

Karma +1

sukkel, Zen heeft gewoon gelijk, wat heeft van geel dan goed gedaan samen met gudde? kom geef het eens aan, ze pakken een kampioenssalaris dus mogen we ze best de zelfde verantwoording laten afleggen zoals bv bij psv of ajax

22-02-2016 12:15

Rashaan_is_aan +3

Ojeee, eerste reactie en gelijk beginnen met sukkel.

Nog een hoogbegaafde vermoed ik.

22-02-2016 12:16

Zen +8

Van Geel is de best verdienende TD van Nederland. Zeker na de salarisverhoging die hij ZICHZELF heeft gegeven. Ook zoiets belachelijke. Kan alleen bij ons.

22-02-2016 12:18

Karma +1

sukkel reactie van jou dus noem ik je bij je naam.

maar kom eens met wat dingen die ze goed hebben gedaan, wat is jou lat voor een club als de onze? gewoon weer jaartje de kans geven is toch een speeltuin ipv een topclub

22-02-2016 12:21

baldjkf +2917

Zijn salarisverhoging wordt tevens goedgekeurd door de RvC, dus het is zeker niet alleen zijn schuld. Laat die dan ook maar allemaal opstappen.

22-02-2016 12:36

Rashaan_is_aan +3

Hee Karma

Ik snap best dat je chagrijnig bent van hoe het gaat met onze club, maar gedraag je joh. Zolang je niet normaal kan reageren ga ik sowieso inhoudelijk op jou in.

Jij kan beter een boksbal zoeken en alles eruit gooien, werkt veel beter dan hier rondlopen met je maandagochtend depressie

22-02-2016 12:38

Rashaan_is_aan +3

*niet inhoudelijk op jou in

22-02-2016 12:38

Zen +8

Van Geel begrijpt er niets van. En wat mijzelf betreft. Alles wat ik voorspelt heb komt uit, lees mijn reacties maar na.

22-02-2016 12:15

Rashaan_is_aan +3

Joh als je hier zovaak rondhangt als jij en zoveel reageert zullen er geheid dingen uitkomen, het is statistisch gezien haast onmogelijk om hier zoveel te reageren en dat er nooit iets uitkomt.

22-02-2016 12:17

Zen +8

Zwakte bod jongen. Jij hangt hier net zo vaak rond als ik, komt alleen bij jou weinig zinnigs uit. Helaas. Dat is mijn mening. Maar we mogen het oneens zijn hoor. Heb ik geen problemen mee.

22-02-2016 12:19

Karma +1

gelul!! ik riep begin van het jaar met gio wordt het niets, en nog wat zaken over vilhena en elia bv, dan wordt je weg gezet als doemdenker en er niets van snappen, helaas had ik wel gelijk, lees maar na

22-02-2016 12:22

TkZ +0

van Geel heeft echt wel zijn beste bedoelingen gehad hoor.Het was gewoon een hele verkeerde en risicovolle keuze wat ik eerlijk gezegd wel zag aankomen.

22-02-2016 12:24

Karma +1

van geel heeft maar 1 bedoeling net als gudde, ieder jaar 6 ton pakken en dat zo lang mogelijk rekken, jullie zijn zo lief voor duur betaalde managers echt ongeloofleijk, krijgen jullie je geld zo makkelijk bij jullie baas??

22-02-2016 12:25

TkZ +0

Lees es goed man!Ik zeg notabene dat van Geel weg moet!

Wil ook even zeggen dat ie hiervoor ook prima werk heeft geleverd hoor.

22-02-2016 12:34

Rashaan_is_aan +3

Tuurlijk ga ik het niet eens worden met jou, jij bent er serieus van overtuigd dat onze TD expres Gio als trainer heeft neergezet omdat ie kwade bedoelingen heeft.

Dit is een momentopname Zen en jij bent van jezelf voornamelijk pessisimistisch. Dus op de momenten dat het slecht gaat kom je hier volop je gal spuwen en krijg je het idee dat je overal gelijk over had.

De spelers zullen vanzelf weer in vorm komen en de lijn omhoog wordt vroeg of laat ingezet. En op het moment dat het straks beter gaat dan zie ik jou hier niet meer, zo gaat het telkens.

Dus denk van jezelf wat je wil maat en ik spreek je wel over dezelfde spelers en je glazen bol als het straks weer beter gaat ;)

22-02-2016 12:34

baldjkf +2917

Als je al 17 jaar geen kampioen bent geworden, is het elk jaar makkelijk roepen dat het niks wordt. Ik kan je nu ook wel op een briefje geven dat wij de komende 3 jaar geen kampioen worden. Dat is aardig makkelijk praten.

22-02-2016 12:38

Zen +8

Gaat over individuele kwaliteiten van coach en spelers

22-02-2016 12:44

Zen +8

Nee hoor dat heeft hij niet expres gedaan, het is gewoon onkunde.. En ik heb voorspellingen gedaan over individuele kwaliteiten van spelers en coach.

22-02-2016 12:46

TkZ +0

Deze spelers kunnen idd veel beter.Ben ik het volkomen mee eens.Maar ik denk niet dat dat met Gio gaat lukken.

22-02-2016 12:47

Rashaan_is_aan +3

Yeah right, toen Vejinovich werd gehaald heb ik jou nergens horen zeggen dat het een miskoop was.

TKZ heeft dat overigens wel gedaan, dat kan ik ook zo terughalen.

Enige wat ik van jouw heb gelezen toen Vejinovich werd gehaald was dat het geen geweldenaar maar wel een prima aankoop was.

Zat jij er even naast wat betreft Marko voorlopig

22-02-2016 12:51

TkZ +0

Hahahaha.............ja,velen hier waren zo blij met Vejnovic.Ik vond hem idd niks.Ook Elia waren hier velen blij mee waar ik mijn grote twijfels had.Gisteren kwam ie gelukkig weer 1 of 2 keer zijn man voorbij.Ach........het hele team draait niet.

22-02-2016 13:16

Zen +8

Nou fat dacht ik niet . Ik vertelde dat hij de laatste tijd bij Vitesse reserve zat en dat hij te traag was en niets zou toevoegen. Maar weet je ik heb hier helemaal geen zin in. Ik vind het allemaal best. Ik slaap er geen nacht minder om wat jij vind of wat jij denkt te hebben gelezen. Prima.

22-02-2016 15:09

TkZ +0

hahahahaha.............

22-02-2016 12:22

hilverboy +0

Laat ze mininaal 8 uur per dag trainen , en op doel schieten , dat kunnen ze ook niet

22-02-2016 11:56

FRthistlefield +1

Vaan Geel heeft enorme inschattingsfouten gemaakt na het vertrek Koeman.

22-02-2016 11:55

uitshirt +49

Ja , 2 jaar fouten A 850 000 euro

22-02-2016 11:56

Zen +8

2 ?
1. De aanstelling van Gio
2. De aanstelling van Wouters.
3. De contract verlenging van Kazim
4. De aankoop van Kramer
5. De aankoop van van der Heiden
6. De aankoop van Vejinovic
7. Het aantrekken van Kuyt
8. De 1 jarige verlenging van Kongolo, die volgend seizoen dus verkocht wordt.

Dan heb ik het alleen over de zomer van 2015.

Dan laat ik de fouten in het verleden maar even rusten.........
Ziyech, Immers, Toornstra, Vormer, ! Goossens, Singh, Omar, Verhoek.



Man man man

22-02-2016 12:10

Kralinger67 +1148

Kuyt is een van de weinigen met scorend vermogen man. Als hij er niet was had je 17 goals minder. 17 goals voor een 35 jarige !

22-02-2016 12:12

Zen +8

Kuyt moet altijd spelen, wordt nooit gewisseld en is heilig verklaard. Het is de molensteen om de nek van Gio. Geloof mij maar.

22-02-2016 12:16

ElmarFR +0

Goed argument, "geloof mij maar".

22-02-2016 13:04

Zen +8

Kan je rustig doen. Voorlopig heb ik overal gelijk in gekregen en ik moet zeggen. Helaas.

22-02-2016 15:10

El-Fenomeno +9

Bilal 3,5
Vejinovic 3,5
Kramer 2,5
Geen enkele rechtsback in de selectie
Twee buitenspelers
Één linksback
Teveel middenvelders
Geen echte nummer zes
Geen echte nummer acht

22-02-2016 13:24

Maradona +0

en de raad van commisarissen stond erbij en keek er naar

22-02-2016 12:13

rockn_roll +8277

Tegen roda moet je goed voetballen. Die kunnen er nl gen reet van dus compactheid zou je niet nodig moeten hebben Gio...

22-02-2016 11:54

liam +837

Wauw. Deze week? En die andere 8 maanden dan?

22-02-2016 11:52

uitshirt +49

Hebben Pim Pam pet en klaverjassen geoefend

22-02-2016 11:55

PepijnKuyt +1423

Op het combinatiespel alleen is die opgepakt door de politie

22-02-2016 11:56

uitshirt +49

Terecht, moet hij maar zijn Tom Tom gebruiken

22-02-2016 11:58

Kralinger67 +1148

We hebben deze week op compactheid getraind. Had je daar dan godverredomme niet eens eerder mee moeten beginnen want de spelers liepen als kippen zonder kop over het veld, volledig uit positie.

22-02-2016 11:49

mikevdmF +0

Nog 197 te gaan!
Vul aub deze enquête in van 1 a 2 minuten: https://www.survio.com/survey/d/D9C6K0S7V0I3V3Q7X
Gaat over 360º camera's in het voetbal!
Thanks boys

22-02-2016 11:48

angelfr +3630

11x achter elkaar geen winst in 90 minuten.

Vreselijk!!!!!!!!!!!!

22-02-2016 11:47

uitshirt +49

Is geen reden om niet te gaan

22-02-2016 11:52

angelfr +3630

We blijven ook gewoon gaan.

22-02-2016 11:54

uitshirt +49

Niet met bier gooien word ik nat onder je.

22-02-2016 12:01

angelfr +3630

haha welke rij zit jij altijd dan?

22-02-2016 12:12

uitshirt +49

Ik zit steeds ergens ander u, G , z4 ,h ,oo, w. Maar z tegen az

22-02-2016 12:33

angelfr +3630

En die uilenzeik drink ik niet in de Kuip :-)

22-02-2016 12:14

uitshirt +49

Hou jij niet van Heineken? Haha

22-02-2016 12:34

cup1970 +3

Gio doe stap terug, geen schande

22-02-2016 11:46

cup1970 +3

ALS JE ZONDAG VERLIEST STA JE ZOMAAR 9E

22-02-2016 11:45

Diongouda +36068

10de kan ook toch

22-02-2016 12:00

Equinox +51022

Bij Utrecht verliest Feyenoord al zijn ze in vorm, dus ik hou mijn hart vast zondag a.s.

22-02-2016 12:04

uitshirt +49

Gestaffeld verdedigen en elkaar aanvullen. .. Zijn ze volgende week weer vergeten.

En gudde en van geel en aboutaleb zijn daar beter in.

Als je geen goals maakt, ken je niet winnen , he van geel. Verkeerd ingekocht.

22-02-2016 11:45

Fey010-015 +0

Onzin, toen de aankopen Veji, Elia, Kuyt, Bothe binnen kwamen zeiden we met ze alle goed gedaan v Geel.
Ik denk namelijk ook niet dat het daar aan ligt. Kijk bijv Atletico die voetballen elke week als of alles van die wedstrijd afhangt (het is wel ander niveau) maar het gaat erom dat die mentaliteit ontbreekt op het moment dat het met alleen voetbal niet lukt, voetballend lukt al een hele tijd niet maar goed.
De passie ontbreekt bij de spelersgroep, wij als supporters doen verdomme elke week ons best of eens in de 2 weken. Wat denk je als ze met strijd en heel veel passie voetballen?? Heel de Kuip wordt helemaal gek en dan wint niemand in de Kuip, maar goed..... de beste stuurlui staan aan wal was het toch :)

22-02-2016 12:05

uitshirt +49

Dat heb ik nooit gezegd. Het voetbal is waardeloos . het hele seizoen al.

22-02-2016 12:28

uitshirt +49

Ik kan het beter.

22-02-2016 12:29

wezthekid +8

Man man man schaam me echt voor dit feyenoord zelfs onder rutten had ik minder schaamte.. dit is gewoon zielig aan het worden.
Het 10-0 verliezen en een 10de plek was minder erg want toen stond er alleen jeugd en had je nog een beetje trots.. nu 15 miljoen uitgegeven en we gaan alleen maar verder zakken

22-02-2016 11:34

Hoogvlieter +2

Met een beetje pech staan we zondag om 16.15u weer op die 10e plek.
Triest eigenlijk dat je dan een algemeen directeur heb die met droge ogen durft te beweren dat de doelstelling nog binnen hand bereik is en dat het allemaal niet zo erg is.
Op 8mei gaan we wel kijken hoe we ervoor staan

22-02-2016 11:42

Dee-010 +3952

Ik vond Rutten al echt verschrikkelijk in interviews. En t.o.v. Rutten was Gio toendertijd echt een verademing om naar te luisteren.

Maar dit is weer klinkklare onzin, en ik kan heel slecht tegen stom gelul. Ik snap dat hij interview verplichtingen heeft, maar hij kan beter geen moer zeggen.

Strijden strijden strijden..
Alles is strijden, ga toch weg!
Ongeschikt, accepteer het en wegwezen.

22-02-2016 11:27

Kralinger67 +1148

Gio was prima in de media toen Feyenoord won. Op dit moment weet hij zich geen houding te geven en kraamt hij onzin uit en trapt open deuren in.

22-02-2016 12:15

TalkOfSBeek +4057

Come on Gio!!!

Come on Feyenoord!!!

Alles geven en pakken die beker!!!!!!

Verder bouwen aan een mooie toekomst voor Feyenoord!!!

We trust in Gio!!!

(Natuurlijk ben ik boos maar om nou lopen te bitchen)

Oja 90% van die gasten hier kijken nooit naar een training dus jullie moeten gewoon je mond houden.

En nee ik zie ook geen training daarom hoop ik snel op een ommekeer.

Come on Feyenoord

22-02-2016 11:26

deleted106 +19

Moet jij dan ook niet gewoon je muil houden? Heb zelfden zon stuk met alleen maar onzin gezien.

22-02-2016 12:15

TalkOfSBeek +4057

Heb jij het wel helemaal gelezen?

22-02-2016 12:22

deleted106 +19

Ja helaas wel.

22-02-2016 12:27

TalkOfSBeek +4057

Gewoon achter feyenoord staan en niet lopen bitchen

22-02-2016 13:16

apiejaoie +198

Ah joh, lul toch niet zo kerel. Zeg dan niks

22-02-2016 11:22

Patrick1980 +398

Gio je bent helaas ongeschikt op dit moment om hoofdtrainer te zijn bij een club als Feyenoord.
Geef mij Fraser of Ron Jans maar als trainer.

22-02-2016 11:20
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties