Voetbalveldje Kuyt moet mogelijk verdwijnen

Voetbalveldje Kuyt moet mogelijk verdwijnen

Zowel binnen als buiten het veld zit het niet mee voor Feyenoord-aanvoerder Dirk Kuyt. Toen hij afgelopen zomer terugkeerde naar Nederland, liet hij bij het huis dat hij liet bouwen, ook een voetbalveldje aanleggen. Verschillende politieke partijen zijn het nu echter niet eens met de locatie van het veld, zo meldt Privé.

Om het veld aan te leggen heeft Kuyt de grond laten egaliseren. Het blijkt hier echter te gaan om beschermd duingebied. De Noordwijkse Vereniging van Natuur- en Vogelbescherming en politieke partijen PvdA en GroenLinks eisen nu dat het voetbalveldje verdwijnt.

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

FR4Ever +2

Linkse natuurneukers

26-02-2016 12:44

kiperiets +4

Je moet wat he als je in de peilingen op 5 zetels staat.
Zou maar is in de verzorgingshuizen gaan kijken PVDA hoe triest het gesteld is met die ouwetjes daar en je daar druk over gaan maken.

Ow nee,....die ellende hebben JULLIE PVDA daar zelf veroorzaakt !
Op naar de 1-2 zetels zou ik zeggen.

26-02-2016 12:09

FR08pjotr +20420

Man man man, waar gaat dit over..

26-02-2016 11:59

robbievk +0

"Zo meldt Privé... "


komkommertijd.... pfff

26-02-2016 11:12

Bal-Bal +5064

Ja prive ja. Maar het klopt helaas wel.

26-02-2016 21:49

michelmau5 +4

Pff het is nu toch al gebeurd.. Kan je 't net zo goed laten liggen. Mierenneukers

26-02-2016 10:03

Sasss +54162

jezusss....wat een land leven we toch in jongens

26-02-2016 10:01

Vatos Locos +0

In die duinen ligt de villa wijk van Noordwijk, die ligt vol met dure huizen. En dan zeiken over een stukje veld. Laat ze die boulevard daar eerst is aanpakken, die is helemaal verpauperd!

26-02-2016 08:56

FLKG +0

Mierenneukerij noem je zoiets.....

26-02-2016 08:53

goofy55 +0

Echt iets voor De Rijdende Rechter. Heeft Dirk ook lichtmasten bij het veldje?

26-02-2016 08:31

prono +2216

Is het op eigen grond? Had ie bij de aanleg van het veldje een vergunning/ toestemming?

26-02-2016 07:50

SinjiOno +12

Schijnt dat het COA er een AZC wil bouwen met 2000 plaatsen.

26-02-2016 07:42

frakp +722

Zit of staanplaatsen?

26-02-2016 10:47

SinjiOno +12

Bungalowtjes

28-02-2016 13:23

summer1969 +9257

weet je wat het is ,mensen die geld hebben en het uitgeven die moet je prijzen en in eren houden die zorgen voor werk gelegenheid brengen geld binnen bij de belasting enz..
maar inderdaad zijn er van die GroenLinks figuren die alles moeten verpesten voor zoveel mogelijk mensen. want het is wel heel erg dat er een stukje zand waar Dirk wel voor betaald heeft vlak gemaakt is en nu ander gras op groeit. voor die politieke heren heb ik maar een paar woorden over:
op flikkeren en kom nooit meer terug naar Nederland

26-02-2016 06:20

duitser +4317

Mensen dienen zich gewoon aan de regels te houden. Ongeacht hoeveel geld ze hebben of uitgeven.

26-02-2016 06:26

Turnbeutelvergesser +0

Jij bent dus het type die buigt voor iedereen met geld, wat een slavenmentaliteit is dat zeg...

26-02-2016 07:42

summer1969 +9257

Het gast hier om een beetje gras of helm gras en hij heeft die grond toch gekocht dan moet hij weten wat hij er mee doet

26-02-2016 07:52

Kralinger67 +1148

Dat is niet waar. Als jij een pand koopt dat op de monumentenlijst staat kun je dit ook niet blauw verven bijvoorbeeld. Zo geldt dat ook voor natuurmonumenten.

26-02-2016 10:38

summer1969 +9257

Ik verdien me brood door die mensen en jullie indirect ook dus ik zeg waar maak je je druk om?

26-02-2016 07:47

El-Fenomeno +9

Duingebied is typisch Nederlands erfgoed, dus ze hebben wel een punt.

26-02-2016 02:14

Richard87 +5

Hahaha wat een opmerking...

26-02-2016 03:41

Van_Geel +18445

Wat een nieuws..

26-02-2016 02:02

fr16 +2954

Tja. Dirk moet zich aan de regels houden.

#GuddeOut

26-02-2016 01:39

rikkie12 +9256

Allemaal de schuld van Gudde. WANBELEID!!!

26-02-2016 01:30

Jelsinh010_FR +0

Het is maar een hoopje zand.

26-02-2016 01:25

eefb014 +5428

Heb normaal wel mijn woordje klaar. Maar weet nog niet hoe ik hier mvg gudde gio of dick de schuld van kan geven. Ach dan reageer ik maar een keer niet.
Als er geen vergunning is mag het niet. En dan ook niet als je kuyt heet. Regels zijn regels, als je daar in marchandeerd krijg je rare praktijken. Dan kan het zomaar zijn dat een peleton me er op los gaat slaan bij een vreedzame demonstratie. Omdat een directeur van een voetbalclub hier om vraagt.
Haha toch gelukt om gudde erbij te betrekken.
Wel een hoop woorden voor iemand die niet wilde reageren. Maar las zoveel woede en onzin hieronder kon niet achter blijven.
Zal morgen niet drinken sla ik misschien minder onzin uit.

26-02-2016 01:22

FeyenoordVdam +5817

Nee alleen asielzoekers, stemmers op linkse partijen, mensen die het niet zo op Zwarte Piet hebben moeten zich aan de regels houden.

De rest mag varkens in bomen hangen om vervolgens te verkondigen dat ze geen 'barbaren' in 'ons' land willen.

Het is allemaal wat.

26-02-2016 01:25

eefb014 +5428

Mooie cowman. Beetje humor moet kunnen. Houden we erin. Eefbierbuik.

@vandam. Hoop niet dat je mijn comment serieus neemt.

26-02-2016 01:32

FeyenoordVdam +5817

Haha nee hoor, ik snap helemaal hoe je hier een groot deel van de site te kakken wilt zetten. Ga er vooral maar mee door ;)

26-02-2016 01:35

eefb014 +5428

Ach ja als mensen zelfs bij dit item het niet kunnen laten met ziektes te schelden. En weet ik veel wat voor een reacties allemaal. Mag een beetje tegengeluid met wat humor toch wel.

26-02-2016 08:57

FLKG +0

Dit kan ook de schuld van Immers zijn.

26-02-2016 08:54

eefb014 +5428

Dank flkg daar had ik nog niet aan gedacht.

Immers komt uit denhaag dus vast wel eens in de duinen een nummertje gemaakt in zijn jeugd. Dat was natuurlijk net de vriendin van de huidige wedhouder. Immers kan ie niet terug pakken, dan maar een oud ploeg genoot. Wat is het ook een eikel hé die immers. Toch gelukt :-)
En zonder alcohol kan ik dus ook slap lullen.

26-02-2016 09:01

FLKG +0

Ja ik kan het precies mezelf voorbeelden. Kleine lexie met de broek op zijn enkels die de dochter van de wethouder kei hard neemt en haar heeft dicht gekit. Daarna een berg zand in haar snee gegooit. Stoute Lexie. Nu is papa hierachter gekomen en probeert hij Kuyt te naaien. Beter voor de wethouder belt Dirkie onze Lex niet op anders zal hij de dochter en de vrouw van de wethouder weer weleens aanpakken.

26-02-2016 09:08

eefb014 +5428

Heerlijk een beetje humor in deze donkere tijden. :-)

26-02-2016 10:36

FLKG +0

Hahaha precies. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

26-02-2016 10:53

FeyenoordVdam +5817

Tja als het beschermd gebied is, dan is het beschermd gebied. Dat is het natuurlijk niet voor niets.

Maar is dit nou echt nieuws voor fr12 ja?

26-02-2016 01:15

FRJOUSTER +1

heeft die politieke partij pvda en groenlinks niks beters te doen? trieste lui

26-02-2016 01:02

Tweebenig +6

Als je die tuinen in de buurt ziet! Mogen die wel geëgaliseerd worden? Maar zo'n voetbalveldje moet wel uit het zicht. Dus achter het huis. Ze mogen in Noordwijk weleens vergane huizen laten opknappen. Sommige staan al jaren te verloederen!

26-02-2016 00:58

nldavenl +132

En terecht! Weg met dat veldje

26-02-2016 00:51

mrbee91 +2

Het is waar je druk om maakt...

26-02-2016 00:48

kempie +143

AZC erop gewoon kijken wat er gebeurd

26-02-2016 00:47

aqualand13 +5355

Hahahahahaha goed verhaal

26-02-2016 00:40

jeffrey1 +4925

Lekker kort ook

26-02-2016 00:59

Leen1994 +2682

Zoek een leven..

26-02-2016 00:33

caesar +0

Naar een droom veldje op Zuid
Naar helemaal niets voor Dirkie Kuyt

26-02-2016 00:28

110ProcentAntiNeus +0

Duinen op Zuid??

26-02-2016 02:51

T-P +0

Zo kan je ook je geld verdienen.

26-02-2016 00:26

Niets_is_sterker +4559

Die bomen zijn ook mensen en ik pijp dieren personen ZUCHT...

26-02-2016 00:24

13eer +3825

PvdA en groen links....

26-02-2016 00:23

FeyU +1

2 partijen die vinden dat voor BN'ers geen andere regels gelden dan voor andere inwoners van hun gemeente.

26-02-2016 00:31

13eer +3825

Beter AZC daar bouwen cker?

26-02-2016 03:27

FeyU +1

Slimme opmerking man.

26-02-2016 10:42

ernst H +4998

2 partijen die Nederland meer schade hebben toegebracht, dan de Duitsers in de 2e Wereldoorlog.

26-02-2016 01:02

ernst H +4998

Zij moeten ophouden..

26-02-2016 19:38

PedroMarcosFR +0

Veldje is er nu toch al dus waar gaat het over?

26-02-2016 00:23

FeyenoordVdam +5817

Nouja als dat het argument kom je natuurlijk altijd overal mee weg, als je het maar snel genoeg doet ;)

26-02-2016 01:28

PedroMarcosFR +0

Top argument dus :-).

26-02-2016 01:59

Gipata12 +0

De gemeente Noordwijk moet nu vrezen voor protestacties voor het gemeentehuis denk ik.

26-02-2016 00:22

Kuyt_Hoort_Op_Zuid +0

Waar je je druk om kan maken...

26-02-2016 00:17

bouman +310

Juist zo is het aanpakken die hap!!
Alles wat we binnen halen wat hier niks heeft te zoeken bakken met geld aan spenderen ( mensen die echt hulp nodig hebben niks op tegen trouwens )
Op elke hoek zit tegen weer een wietplantage xtc of coke lab..
Maar laten we eerst dat veldje is wegwerken!!
Dat zijn prioriteiten

26-02-2016 00:17

NickSCF +155

hahahaha..jaja Holland op zijn best;)

26-02-2016 00:14

wjeel +1621

Sjonge jonge kut politiek

26-02-2016 00:12

NicoJansen +3250

Pvd allochton en slinks groen

26-02-2016 00:06

Leuvehaven +0

Ze kunnen beter zich richten op efficiënt budgettair beleid i.p.v. dit soort taferelen. Maar de politiek in NL is toch inefficiënt en ze zijn toch alleen maar bezig met hun volgende baantje. Een grote slangenkuil. Kuyt moet lekker principieel dat veldje laten staan, zodat ze huilend in hun milieuvriendelijke gerecyclede hipsteroutfits de aankomende nachten slapeloos zijn.

25-02-2016 23:56

CactusSoepMetStekels +0

Maar nu kunnen ze er toch eventueel een portocabin neerzetten en vluchtelingen opvangen? Kuyt is zwaar christelijk, trapt er wel in.

25-02-2016 23:52

Feyenoord0167 +63

Altijd maar die linkse partijen.

25-02-2016 23:52

Feyenoord0167 +63

Niet dat mij dat veldje ook maar iets boeit.

25-02-2016 23:52

DannyFR012 +0

Hebben die partijen niets beter te doen ofzo.

25-02-2016 23:46

joostje31 +0

Hier zie je de confrontatie tussen Kuyt en de politieke partijen: https://youtu.be/_TVzNFsQLiI

25-02-2016 23:45

BuitenkantPaal +1398

Jemig dat veld ligt er nu toch al.... Nederland op zn smalst...

25-02-2016 23:45

ChristianY10 +0

ook al breekt er hier oorlog uit dan gaan ze nog huilen dat het leefgebied van de vogeltjes beschadigd is

25-02-2016 23:41

keescf +26364

PvdA en GroenLinks...... Als je daar op stemt verdien je sowieso een nekschot.

25-02-2016 23:29

MrLarkAx +141

Altijd nog beter dan de gemiddelde pvv-stemmer

25-02-2016 23:32

keescf +26364

Politiek in Nederland slaat ook nergens op. Ik overweeg een blanco stem bij de volgende stemronde.

25-02-2016 23:33

Dreeke +2

Dan kun je net zo goed thuisblijven...scheelt je een wandeling naar stemburo

25-02-2016 23:45

FR046 +110

Kan toch bedoeld worden als protest

26-02-2016 00:01

Dreeke +2

Klopt...maar het word meteen aan de kant gelegd als zijnde NIET gestemd.

26-02-2016 00:05

vnete +25146

dat durf ik te betwijfelen

25-02-2016 23:35

ChristianY10 +0

waarom dat dan?

25-02-2016 23:40

Dreeke +2

Als je je land naar kloten wilt hebben moet je PvdA en Groenlinks stemmen....

25-02-2016 23:44

Feyenoord0167 +63

De gemiddelde PVV stemmer wilt het beste voor het land.

25-02-2016 23:54

FeyenoordVdam +5817

Iedere stemmer, van de PVV tot de PvdA en van de VVD tot de SP wil het beste voor het land, anders ga je überhaupt niet stemmen denk ik :)

26-02-2016 01:29

NicoJansen +3250

Verklaar je nader , wat is er beter aan deze landveradende partijen ?????

26-02-2016 00:07

MrLarkAx +141

Gelijkheid, solidariteit. Heb ik altijd al belangrijk gevonden. Mede daarom hou ik zo van Feyenoord. Hand in hand kameraden. Haatzaaierij en individualisme zal ons land zeker niet verder helpen.

26-02-2016 00:13

MrLarkAx +141

Verder ben ik het met je eens, dit is wel een beetje mierenneukerij

26-02-2016 00:14

Dreeke +2

gelijkheid onder de PvDA?? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
die halen juist alles binnen de landsgrenzen met hun knuffelpolitiek en laten de eigen bevolking verrekken !!! (Groenlinks idem dito)

Wilders heeft gewaarschuwd dat deze massale migrantenstroom Europa de kop gaat kosten...werd weggehoond door Samson en engnek Pechthold..Maar kijk eens naar het nieuws: en zie eens wat er gebeurt momenteel op internationaal politiek vlak !!!

26-02-2016 00:19

DirkieFeyenoord06 +780

Dus jij zegt dat je onder wijders wel gelijkheid hebt. Als er iets niet democratisch is dan is het de pvv wel. Een partij dat maar een lid heeft. Je lieveling meneer geert. Hij bepaalt alles in die partij, en als pvv gaat regeren ook degene die alle beslissingen neemt. Klinkt dat democratisch in jouw oren. En ja gelijkheid en solidariteit dat is waar pvda en groenling voor staan. Daarom zijn zij ook degene die deze vluchtelingen opvangen. En vertel jij mij is wat ze nu de kop gekost heeft, en dan niet alleen binnen laten van vluchtelingen zeggen, maar ook waarom ze dat de kop gekost hebben.

26-02-2016 01:15

FeyenoordVdam +5817

Allereerst zijn het de VVD en CDA die de eerste migranten hebben binnengehaald, goedkope arbeid enzo. Vervolgens hebben zij de deur opgezet naar het halen van de familie naar Nederland, om ze stil te houden.

Vervolgens komt het meeste strenge asielbeleid van, jawel, toenmalig staatssecretaris Job Cohen.

26-02-2016 01:20

DirkieFeyenoord06 +780

Precies, kijk in welk kabinet ze zaten. Ik praat het allemaal niet goed hoor, maar als je naar de huidige situatie kijkt dan zie je dat kuist pvda solidair wilt zijn, en pvv niet echt

26-02-2016 01:29

FeyenoordVdam +5817

Wilders is een gevaarlijke, polariserende idioot. Een erg slimme, dat wel. Wilders aan de macht zou een ramp zijn: uit de EU, grenzen gesloten, geen klimaatbestrijding. Waar halen we ons geld dan vandaan?

Nou goed, dat zijn dat punten waar je een mening over kunt hebben en waar ik graag over discussieer. Erger, en gevaarlijker, vind ik zijn retoriek en het volk dat hem daar echt in steunt (en dat zijn lang niet alle PVV stemmers).

26-02-2016 01:33

FeyenoordVdam +5817

Tja over de PvdA wordt ook (terecht) genoeg gezegd, maar het is voor mij in ieder geval de juiste keuze.

26-02-2016 01:34

DirkieFeyenoord06 +780

Uit jouw reacties te zien lijkt het net alsof je het gewoon met me eens bent.

26-02-2016 01:36

FeyenoordVdam +5817

Dat ben ik dan ook ;)

26-02-2016 01:37

DirkieFeyenoord06 +780

Nouja, ik vind dat pvda een beetje het pispaaltje is. Als pvda geen samenwerking was aangegaan was er gezeik geweest, maar kennelijk is dit ook niet goed. En ik zie vooral pvda zetels verliezen, en vvd minder.

26-02-2016 01:38

FeyenoordVdam +5817

De PvdA is dat al sinds de popularisatie van politiek in gang is gezet. Een partij als de VVD is gewoon een stuk handiger wat dat betreft. Komt er nog eens bij dat 'typische VVD' onderwerpen als strenger straffen en meer blauw op straat nu actueler zijn (los van wat ik daarvan vind) dan 'typische PvdA' punten als integratie en onderwijs.

Je zult zien dat wanneer het weer wat beter gaat met het land, mede door PvdA/VVD beleid, het ook weer beter gaat met de middenpartijen. Voor de PvdA is het zaak om helaas iets populistischer naar buiten te treden.

26-02-2016 01:43

Dreeke +2

Wilders komt tenminste op voor de Nederlandse burger !!!

26-02-2016 01:57

Dreeke +2

Je bedoelt diezelfde Cohen die criminele marrokkaantjes kopje thee aanbood ipv straf??? hahahahahahahahaha

PvdA staat gewoon voor Partij v/d Allochtonen !!

26-02-2016 02:00

DirkieFeyenoord06 +780

Ik ben een Nederlandse burger. Ik wil helemaal niet dat hij voor me opkomt, en zeker niet met zijn standpunten. Ik wordt een beetje moe van telkens dezelfde uitspraken. Weetje wie ook een allochtoon is, onze koning. En weetje, als wilders een kind krijgt, zal dat kind ook een allochtoon zijn. Je weet immers wel dat hij een Hongaarse vrouw heeft. Ook een allochtoon dus. Denk jij dat zn vrouw voor de partij voor de allochtonen gaat stemmen? Kijk, types als jij zie ik wel vaker op het Internet. Facebook bijvoorbeeld. Allemaal een beetje dezelfde reacties(nee tegen abc bijv.). Het enige wat ik dan zie is mensen die denken verstand te hebben van politiek, maar eigenlijk alleen mensen napraten, of alleen maar halve waarheden gehoord hebben en daar conclusies uit gaan trekken, feiten halen van Facebook. Allemaal dus een beetje hetzelfde, de gemiddelde pvv stemmer dus. Dusja, gelukkig voor jou ben je niet dommer dan de gemiddelde pvv stemmer.

26-02-2016 02:33

Dreeke +2

Ik wil niet dat jouw PvdAer Dijsselbloem namens mij met miljarden belastinggeld strooit richting buitenland (asiel, griekenland,EU)....koningshuis ben ik zowieso tegen, ik ben voor een gekozen president (staat geheel los van politieke partij) ...ik ken zat mensen die PVV stemmen die een buitenlandse vrouw/man hebben,....dus wat is nu precies je punt??

Typjes als jij zie ik ook genoeg op internet....het goedpraten van miljarden naar EU en zo meer onderwijl die heks van een PvdAer Klijnsma steunend in haar vieze veldtocht tegen de kans-armen en ouderen in ons eigen landje !!

Overigens ben jij de stigmatiserende dombo: want jij kent mijn achtergrond niet of welke opleiding die ik heb gedaan (of die van anderen) maar baseert op basis van onze politieke voorkeur dat we dom zijn danwel geen verstand hebben van politiek !! HOE DOM BEN JE DAN ???

26-02-2016 02:50

Dreeke +2

Maarre, ik ga naar bedje toe....ik moet straks weer centjes verdienen zodat jouw geliefde PvdA de belasting die daardoor binnenkomt weer lekker over de balk kan smijten in de bodemloze put genaamd EU

26-02-2016 02:54

FeyenoordVdam +5817

Oog voor grensoverschrijdende problemen, bereidheid om te werken aan realistische oplossingen.

Je hoeft er niet mee eens te zijn hoor, maar ik vind het dubieus dat de PVV roeptoeters zo sterk 'voor vrijheid' is, maar wel iedereen die een andere mening heeft voor NSBer, landverrader of wat dan ook uitmaakt.

26-02-2016 01:18

NickSCF +155

Wat is er mis met mij? ;)

26-02-2016 00:18

Obiku-in-de-spits +16891

Je bent te mild. Vroeger werden ze kaalgeschoren of moesten ze op elkaars reet slaan met een mattenklopper

25-02-2016 23:52

Feyenoord0167 +63

Hun baas (Anton) kreeg wel degelijk een schot.

25-02-2016 23:55

Dreeke +2

Doen ze nu nog steeds herdenken in amsterdom tijdens jaarlijkse bootjestocht, onder de noemer: Gay-parade !!

25-02-2016 23:56

FeyenoordVdam +5817

Een nekschot nog wel. En bedankt, zal er aan denken de volgende keer dat ik de wet dien om (ja ook) mensen zoals jij veilig te houden,

26-02-2016 01:17

keescf +26364

Die 2 politieke partijen helpen de hele samenleving om zeep en nekschot is idd overdreven, maar ik wil ermee zeggen dat het niet slim is om op die partijen te stemmen tenzij je een uitkeringstrekker bent.

26-02-2016 11:50

ballenjongen +7

Ach, de natuur en milieu maffia zal samen met de linkse rakkertjes meneer Kuijt eventjes te grazen nemen. Zielepietjes zijn het.

25-02-2016 23:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties