Vier Feyenoord-spelers op scherp tegen AZ

Vier Feyenoord-spelers op scherp tegen AZ

Feyenoord kan in de bekerwedstrijd tegen AZ niet beschikken over Miquel Nelom. De verdediger is geschorst voor de avondwedstrijd in De Kuip. Vier Feyenoorders moeten bovendien oppassen in de bekerkraker van donderdag.

Bilal Basacikoglu, Marko Vejinovic, Karim El Ahmadi én Sven van Beek staan allen op scherp. Dat meldt AD-journalist Mikos Gouka zojuist op Twitter. Bij een gele kaart missen ze dus de eventuele finale in De Kuip. De andere halve finale in het toernooi wordt gespeeld door FC Utrecht en amateurvereniging VVSB.

Lees meer over
Sven van Beek Bilal Basacikoglu
Plaats reactie
666

elahmadiclasie +0

Het zou voor El Ahmadi erg lullig zijn ok de finale te missen. Is toch de mooiste wedstrijd die hij bij Feyenoord in al die jaren kan spelen.

02-03-2016 08:08

badeend +7728

Weet je bij FEIJENOORD moet dezelfde mentaliteit gaan ontstaan als bij atletico. Nooit verder kijken dan de eerst volgende wedstrijd. Elke wedstrijd is een finale of het tegen 020 is of fortuna bij wijze. Meteen erop knallen pot dicht en aanvallen.

01-03-2016 21:28

Damianski +0

Gewoon de finale halen.
Wie je dan mist, zie je dan wel weer.
Donderdag telt maar één ding: die finale halen

Buiten Van Beek kun je ze allemaal missen, al gun ik El Ahmadi de bekerfinale wel als afscheidswedstrijd. Daarbij ga ik er gemakshalve vanuit dat hij na dit seizoen vertrekt. Middenvelders te over, zeker na de komst van Tapia.

01-03-2016 20:30

dariotje +276

Hij heeft nog een jaar contract toch hierna ?

02-03-2016 07:37

elahmadiclasie +0

Klopt dariotje.

02-03-2016 08:09

Damianski +0

Dat wel, maar dat gaan ze niet verlengen is mijn verwachting. In dat geval logisch als hij deze zomer al vertrekt.

02-03-2016 19:58

bassie123 +0

Kea en van beek zijn de enige die je zou missen, maar misschien moeten we eerst is ff winnen, de rest is dan van latere zorg

01-03-2016 19:50

Dreeke +2

Gewoon vol erin pm te winnen.....wie er in finale geschorst is, is van latere zorg !!!

01-03-2016 19:46

jaapb +18021

Laten we eerst maar eens winnen

01-03-2016 19:30

badeend +7728

Juist dat gelul over de finale.

01-03-2016 21:25

johndahl83 +4424

Daar moet je helemaal niet mee bezig zijn.
Alleen als je ruimer voor staat ,maar dat gaat niet gebeuren

01-03-2016 18:25

Echwelnr1 +286

Nelom geschorst, wordt toch puzzelen!

01-03-2016 17:59

Renzo +1078

Heel het team draait om Nelom. Daar is alles omheen gebouwd in de loop der jaren. Ben benieuwd hoe Gio dit in gaat vullen.

01-03-2016 20:51

Kremixx +0

Kongolo vergeten?

02-03-2016 05:03

bowmanowns +5024

100000000000% dat el ahmadi geel pakt

01-03-2016 17:40

Lauranzwart +0

ja hahaha, al vind ik het erger als v beek geel pakt... ze moeten echt kostte wat het kost dat proberen te voorkomen...we hebben iedereen nodig in de finale

01-03-2016 17:41

bowmanowns +5024

Ja lijkt me ook, maar toch zijn ze allemaal wel vervangbaar denk ik.

01-03-2016 17:42

FR_Niels_Z4 +1

Belangrijker dat we die finale halen!! We kunnen best een spelertje op het middenveld missen hoor

01-03-2016 17:56

DV-FR1908 +628

Ja maar dat kan ook zonder geel. Kijk als je het op een slimme overtreding waardoor je een grote kans op een goal verstoort dan is het goed. Maar net zo'n kaart die el ahmadi pakte tegen NEC waardoor die PSV miste was natuurlijk fucking dom.

01-03-2016 18:22

bowmanowns +5024

uiteraard, maar daar is hij een kei in haha. We zullen zien, de tijd zal het leren :-).

01-03-2016 19:25

FR__NIELS +82

Dan Tapia denk ik ook niet verkeerd

01-03-2016 18:21

bowmanowns +5024

Is ook wel vervangbaar, maar is typisch iets voor hem haha :-)

01-03-2016 19:24

FR__NIELS +82

Dat is waar ja

01-03-2016 22:00

Digidre +19

wrs in de 89e minuut

01-03-2016 19:03

frbeeloo +1

Gelukkig geen kuyt, kongolo of vermeer. De rest is vervangbaar tenzij er blessures zijn natuurlijk.

01-03-2016 17:36

Knabbel1908 +0

zolang ze de handrem er niet opgooien vind ik t best

01-03-2016 17:34

FR-Arnoud-88 +2

vejinovic -> gustafson
KEA -> Tapia
van beek -> van der heijden
bilal -> anass spits, kramer van de zijkant

lijkt mij een goed alternatief

01-03-2016 17:30

fr34023 +0

Kramer van de zijkant? HAHAHAAHAHAHAHA.
Die heb ik nog nooit een mannetje zien passeren en jij wilt hem op de flanken zetten? Wat heb je op?

Gewoon Kuyt op rechts Anass Spits en Elia links. Staat bilal alsnog wissel.

01-03-2016 17:39

Digidre +19

Ik merkte dat ik ook even bulderend moest lachen. Kramer die een man passeert, daar heb ik echt geen beeld bij...

01-03-2016 19:04

ernst H +4998

Maar Kramer heeft geloof ik wel al 5 voorzetten gegeven waaruit is gescoord...

01-03-2016 19:40

Digidre +19

Ja, assist waarschijnlijk. Maar dat is niet hetzelfde. Om vanaf de zijlijn na een passeeractie een voorzet te geven, dat is echt een kwaliteit. Dat heeft Kramer niet.

01-03-2016 20:11

13eer +3825

Wie passeert Kuyt dan?

01-03-2016 21:08

Digidre +19

Kuyt wordt in ieder geval niet gepasseerd....

01-03-2016 21:26

fr1000 +1

Zeker niet door Gio niet nee

03-03-2016 02:50

fr34023 +0

Ik heb hem een keer een voorzet zien geven op kuyt niet overdrijven. Een paasje is inderdaad heel wat anders dan een passeeractie met een voorzet. Als je wilt lachen moet je dat zeker doen dat gaat een groot struikelpartij worden. Kramer is de laatste die balvast is nog ik zie nog liever nelom op de flank.

01-03-2016 21:02

ernst H +4998

nee een passer actie heeft ie niet dat is waar

02-03-2016 10:28

ernst H +4998

maar ik ken geen enkele spits van Feyenoord die een passeer actie had, zelfs Kindvall niet.
Guidettie misschien en v.Persie maar die speelde bij ons nooit in de spits.

02-03-2016 10:29

fr34023 +0

Eigen jeugdspeler soms vergeten? Een passeeractie heeft die dan ben ik benieuwd wanneer jij dat hebt gezien? Hij is ook veelste sloom met wegdraaien en schieten.
Kramer op de flanken is echt een lachwekkend idee dat nooit gaat gebeuren dus vergeet dat maar.

02-03-2016 12:14

fr34023 +0

Sorry je gaf toe dat hij geen passeeractie had. Maar flankspelers hebben dat wel en jij wou hem toch op de flank?

02-03-2016 12:17

ernst H +4998

Ik wil hem niet op de vleugel zetten, maar het ging erom dat hij geen voorzetten kan geven, dat vind ik van wel.

Ik denk zelfs dat hij vaak niet goed begrepen wordt.

Als je tegen Utrecht zag hoe vaak hij vrij liep maar slecht werd aangespeeld.
Er lopen gewoon te weinig voetballers in het team met overzicht.

Gustafson heeft dat als 1 van de weinige...

02-03-2016 12:49

Achahbar +0

Liever nelom dan jan arie dan. Dus kongolo botteghin centraal..

01-03-2016 17:59

oud_hagenees +3

Geen probleem. Vooral Billal laten invallen bij veilige voorsprong.

01-03-2016 17:27

ricodetico +12976

Bilal pas laten invallen tijdens de verlenging, als de wedstrijd al in de reguliere speeltijd is gespeeld ????

01-03-2016 17:51

eefb014 +5428

Bilal niet op de bank. Kan gio niet de fout maken hem binnen de lijnen te brengen.

01-03-2016 18:58

SupportYourLocals +5

Allen spelers die we niet zullen missen in huidige vorm

01-03-2016 17:25

Babbel +4109

Ik blijf dit een hele vervelende en aparte regel vinden. Clubs worden verplicht om het sterkst mogelijke team het veld in te sturen, en dan verzinnen de voetbalbonden dit soort regels dat je alsnog regelmatig spelers mist.
Bij een directe rode kaart vind ik een schorsing terecht, maar bij een zoveelste gele kaart een schorsing opleggen vind ik echt een raar systeem. Ook lijkt het mij geen slecht idee om bij een tweede gele kaart alleen als straf te geven dat de wedstrijd met 10 man uitgespeeld moet worden. Dat lijkt me wel genoeg.

01-03-2016 17:24

SupportYourLocals +5

Anders zou je onbeperkt kaarten mogen pakken, lijkt me ook niet de ideale situatie.

01-03-2016 17:26

Babbel +4109

Daar heb je ook wel een punt, maar de situatie dat er 4 mensen het risico lopen om een finale te missen lijkt me ook niet de bedoeling. De kans dat deze spelers met de handrem erop spelen is veel groter en dat komt de wedstrijd meestal niet ten goede.
Mijn oplossing is misschien ook niet ideaal, maar het lijkt me geen slecht idee als alle stropdassen in Zeist nog eens goed naar de kaarten regels kijken.

01-03-2016 17:31

SupportYourLocals +5

De regel van een schorsing bij de tweede kaart is misschien wat overdreven. Hoeveel rondes zijn er in de beker?

01-03-2016 18:10

Babbel +4109

stuk of 6 á 7 denk ik

01-03-2016 18:20

mj +1

Ach zegt niks je weet toch nooit wie er spelen.
En VVSB moet zo wie zo kunnen.

01-03-2016 17:06

Brahma +5247

Ja sowieso.

01-03-2016 17:15

LofDerZotheid +1174

Niet handig! Gaan ze met de handrem erop spelen om te voorkomen dat ze een eventuele finale niet halen. En dan als club de finale missen, omdat ze er niet stevig genoeg ingingen....

01-03-2016 17:03

fr16 +2951

Allemaal maar geen geel pakken. Misschien zijn ze in vorm als we de bekerfinale halen

01-03-2016 16:50

El-Fenomeno +9

Het zou juist positief zijn als ze alle vier een gele kaart zouden pakken.

01-03-2016 16:45

Yogimel +0

zegt de jongen die 24/7 huilt omdat vilhena geen steun krijgt hahaha

01-03-2016 16:47

El-Fenomeno +9

Irrelevant punt.

01-03-2016 16:49

Kether +18274

Best wel relevant lijkt me juist? Ik weet niet of het zo is hoor, ik hou me er niet zo mee bezig. Maar Bilal, Vejinovic, Van Beek en El Ahmadi moeten net als Vilhena gewoon gesteund worden. Denk dat dat zijn punt is.

01-03-2016 17:03

El-Fenomeno +9

Het heeft er alleen niets mee te maken. Ik vind de vier spelers die op scherp staan een heel zwak seizoen spelen en dan mag ik dat ´´gewoon´´ aangeven. Heeft niets met steunen van te maken.

01-03-2016 17:16

Kether +18274

Natuurlijk, dat is jouw mening. Ben ik het ook wel mee eens. Alleen hopen op een schorsing is een tikkeltje extreem vind ik.

01-03-2016 18:57

ChristianY10 +0

nelom is nutteloos en als el ahmadi weer geel pakt in de 89ste minuut ofzo dan mis je hem toch niet heel erg.

01-03-2016 16:45

fr34023 +0

Kuyt stond toch ook op scherp?

01-03-2016 16:45

Ramon_v_1991 +0

Volgens mij in de competitie

01-03-2016 16:56

Pessimist +0

Heb je het artikel wel gelezen?

01-03-2016 17:06

eefb014 +5428

Hijnstelt gewoon een vraag omdat hij dacht dar kuyt ook op scherp stond. Hij heeft dus gelezen en het valt hem op dat kuyt er niet bij staat.

01-03-2016 19:02

fr34023 +0

Dankjewel eefb014

01-03-2016 22:42

eefb014 +5428

Graag gedaan.

02-03-2016 00:55

luldebehanger +1

dat is niet handig, ik zie kea zo geel pakken

01-03-2016 16:44

aqualand13 +5355

Geen onmisbare spelers.

01-03-2016 16:44

ForeverFeyenoord +86

We zullen ze laten beven! Ze zullen wat beleven!!

01-03-2016 16:42

0180 +246

De echo die je maar ter wereld horen kan..

01-03-2016 17:02

Asstomouth +5

Hoezo dat dan? Deze spelers hebben in het hele bekertoernooi maar 1 gele kaart gepakt. Ahmadi, Vejinovic en Van Beek pakten de kaart zelfs 3 rondes geleden...

01-03-2016 16:42

TATABANJA +2

Nou je geeft zelf het antwoord denk ik al he ... bij 2 kaarten ben je geschortst .

01-03-2016 17:06

prono +2216

El ahmadi en v. beek zie ik wel geel pakken. zou toch jammer zijn.

01-03-2016 16:39

Rashaan_is_aan +3

Ik neem aan dat Utrecht ook niet op volle oorlogssterkte de finale zal bereiken

01-03-2016 16:40

prono +2216

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie daar op scherp staan. maar fey - az zal een hardere wedstrijd zijn met veel strijd dan Utrecht - vvsb denk ik.

01-03-2016 16:41

Rashaan_is_aan +3

Ja maar Utrecht kan ook nog kaarten pakken in de competitie toch

01-03-2016 16:42

RVF +12377

in de competitie tellen alleen directe rode kaarten voor het bekertoernooi...

01-03-2016 16:46

Rashaan_is_aan +3

17 april is Ajax Utrecht, beter pakken ze dan rood

01-03-2016 16:49

Rashaan_is_aan +3

En 24 de bekerfinale

01-03-2016 16:49

prono +2216

yesss.. je hebt gelijk ;)

01-03-2016 16:46

Brahma +5247

Zullen we eerst maar eens van AZ winnen?

01-03-2016 17:17

prono +2216

Laten we dat maar doen, ja

01-03-2016 17:50

Rashaan_is_aan +3

Wat is dat voor onzin.

Kaarten uit de competitie tellen mee voor de beker, maar kaarten uit de beker gaan alleen mee naar de volgende ronde?

01-03-2016 16:39

FeyenoordFan +0

Alleen rode kaarten in de competitie tellen mee voor de beker voor Eredivisieploegen.

01-03-2016 16:41

Feyenoorder14 +851

Typische wedstrijd voor KEA om geel te pakken.

01-03-2016 16:37

TalkOfSBeek +3989

Ik denk als we met 5-0 voor staan dat hij dan in de 89e minuut geel haalt

01-03-2016 16:41

RVF +12377

echt he....:/

01-03-2016 16:46

Brahma +5247

Prima teken ik voor! !!

01-03-2016 17:19

Reinbo +17577

Ben je dan niet gewoon voor de volgende competitiewedstrijd geschorst?

Anyway, als we de finale halen, pakken we die beker ok wel zonder die 4.

01-03-2016 16:35

FRrealist +3709

el ahmadi zal als we gaan winnen in de 91 ste minuut een gele kaart pakken net als de wedstrijd voor PSV

01-03-2016 16:34

Pessimist +0

Die situatie kan je niet vergelijken met AZ-thuis.

01-03-2016 17:07

eefb014 +5428

Was gewoon een domme gele kaart van kea. Dat geeft hij aan. Wel gelezen?

01-03-2016 19:05

Jes97 +86

Geen El Ahmadi in een mogelijke bekerfinale dus. Die pakt in dit soort wedstrijden altijd geel

01-03-2016 16:32

Vince78 +11552

als het het resultaat is nadat we door zijn naar de finale, teken ik daar bij deze voor.

01-03-2016 16:34

Jes97 +86

Zo is het ook haha

01-03-2016 17:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties