Elia en clubleiding in gesprek over incident

Elia en clubleiding in gesprek over incident

Eljero Elia sluit woensdagochtend nog niet aan bij de groepstraining van Feyenoord. De aanvaller komt in de loop van de dag wel naar de club, maar dient zich dan eerst te melden bij de leiding voor een gesprek naar aanleiding van zijn aanhouding door de politie. Hiertoe is besloten om te zorgen dat de staf en selectie woensdag in alle rust kunnen beginnen aan de voorbereiding op de uitwedstrijd van komende zondag tegen Vitesse.

Eljero Elia moest zich maandag op het politiebureau melden om te worden verhoord naar aanleiding van een voorval in Rotterdam, afgelopen donderdagavond na de gewonnen bekerwedstrijd tegen AZ. De aanvaller mocht daar dinsdagmiddag weer vertrekken.

Plaats reactie
666

kiperiets +4

Meneertje Elial heeft een tatoo van Ché Guevarra op zijn linker-bovenbeen ??

Vraag is of die werkelijk weet wie Ché was, en waar Ché voor stond....de stumperd.

09-03-2016 21:02

haassie +1180

Je weet gewoon dat je als publiek figuur onder een vergrootglas leeft...Jan met de pet kan Pietje een knal geven zonder dat iemand daar maar ook 1 minuut over wakker ligt....boeien...Voor Dhr Elia ligt dat net iets anders en moet je soms even je adem inhouden en even tot twee tellen.

Hij kan zijn energie beter in het voetbal stoppen ....dat laat nog wel wat te wensen over...

09-03-2016 13:26

010SDM +166

Stico en RVC moet eens in gesprek met de grootste criminelen van Rotterdam: het bestuur.

09-03-2016 10:38

HansM +0

Topsportmentaliteit de luxe...

09-03-2016 09:36

schutting +0

Laten we wel eerlijk wezen, als het nodig is geef ik ook iemand een poeier

09-03-2016 09:05

eppo +71934

Misschien wel meer dan 1 zelfs :-)

09-03-2016 10:19

schutting +0

Hij mot weer overdrijven :p ;)

09-03-2016 10:54

eppo +71934

Als ut mot dan mot ut.

09-03-2016 21:15

FR4Ever +2

So what. Sla op elkaar op de muil en carry on. Niet allemaal te moeilijk doen over een paar tikken hoor.

09-03-2016 09:02

Weslo +1756

FC Hollywood

09-03-2016 07:55

Bas_010 +0

Media: Feyenoord speler Elia pleegt 3 dubbele moord!

09-03-2016 04:17

JeroenHulsbos +0

Feyenoord wel dikgedrukt in hoofdletter's natuurlijk

09-03-2016 07:48

Bas_010 +0

Uiteraard haha

09-03-2016 14:08

JeePee12 +1286

Gebrek aan.... Oh ja... Topsportklimaat.

09-03-2016 02:53

lsimon +1248

Hij heeft niemand aangeraakt dus niks aan de hand.
Maar WTF waarom ga je naar de VIP Room?!?!?! Die foute tent trekt de allerslechtste mensen van heel Rotterdam aan.

Waarom ga je in hemelsnaam daarheen?

09-03-2016 02:11

Brahma +5261

Dat is ook niet slim.
Maar iedereen heeft zijn vrijheid en recht om te gaan waar hij heen wil.
Als hij daar een drankje wil drinken met vrienden dan mag hij dat.
Of het slim is is een ander verhaal.

09-03-2016 02:38

Spaceklees +235

Haha vip was de eerste 2 jaar nog wel goed te doen maar de afgelopen 2/3 jaar lopen d'r volgens mij alleen nog maar van die blije mocro's rond.. Snap idd niet wat die daar te zoeken heeft ...

09-03-2016 09:02

ODDRACIR +529

Als hij 't nou een leuke club vindt..

09-03-2016 09:56

thomasfr98 +0

Idd....... Mensen trekken hier veelste snel een oordeel over alles en iedereen

09-03-2016 10:00

carlitosway +0

Pff kan je tegenwoordig niet eens meer ff een ouderwets potje knokke dan? :P HAHA

09-03-2016 01:34

feyenoord_Freak +14035

Dw media heeft weer wat te klachen over Feyenoord volgens mij zijn we in jaren niet meer zo populair geweest als club eerst de 7 nederlagen en nu dit weer alles zo kort namekaar kijk cijfers als nooit tevoren als cub pfffff.
Ach jaaa laat lekker gaan yoh we weten nog niks concreets en een hele ophef door iedereen, voor het zelfde geld was het uit zelf verdediging als dat zo is zal ik hem geen ongelijk geven, ookal was is ik het zelf had je het van mij ook verwachten. Maar laten we eerst afwachten van plaats we gaan voor oorden de waarheid komt zelf wel aan het licht en beter kijken we naar de wedstrijd van zondag kijken want dat is veel belangrijker op dit moment .

09-03-2016 01:17

nldavenl +132

Goed maar we hebben je niet nodig. Baco Arie komt gewoon op jou plek te staan

09-03-2016 01:06

ODDRACIR +529

Neem nog een Arie.

09-03-2016 09:58

klaretaal +0

Je bent pas schuldig als het bewezen is ,
lees veel voorbarige oordelen !!

09-03-2016 00:14

Dreeke +2

een hoop ophef om niks !!!

08-03-2016 23:57

El-Fenomeno +9

Zou Elia dan ook naar de club gaan met dat leger outfit die hij bij Oranje ook aan had?

08-03-2016 22:49

Brahma +5261

Haha tuurlijk niet.
2 x in het openbaar verschijnen met de zelfde outfit doen die gasten niet.
Dat is het voordeel als je onbeperkt kan pinnen.

09-03-2016 02:46

FR_Hongarije +850

Als dit Kazim had geweest, had de media ontploft.

08-03-2016 22:41

eppo +71934

Absoluut.

08-03-2016 23:33

Feyenoordridderkerk +1187

Ik wil alleen maar reageren op de tweet van hem. Ik snap werkelijk waar niet waarom spelers en club dit doen en toelaten. Dat internet kan alleen maar afleiden lijkt mij tenminste. Dit bericht ook,....... kom op zeg, we zitten niet op de middelbare school mensen met je: jullie komen snel achter de waarheid..... sorry hoor, maar goed.

08-03-2016 22:27

Feyenoordridderkerk +1187

Nee en de club vindt dit allemaal maar normaal. mensen die nota bene een half miljoen per jaar verdienen zo als n klein kind elke dag je sores willen delen met blijkbaar net zulke zielige patronen. Ik zal wel ouderwets zijn ....

08-03-2016 22:35

Reintjuh +5317

man man man iedereen was blij dat Elia kwam naar onze mooie club. Droeftoeter!!

09-03-2016 00:19

Reintjuh +5317

Over dat slopen ben ik het met je eens,maar we weten geen feiten en hij word al overboord gepleurt.

09-03-2016 01:10

Reintjuh +5317

En pannenkoek is 020 vriend

09-03-2016 01:11

ODDRACIR +529

Pannenkoek!

09-03-2016 09:59

JBH +1677

Tjezus, stel ouwe wijven.

09-03-2016 02:36

CactusSoepMetStekels +0

En die tweet zegt niets. In de Schie hebben ze ook allemaal niets gedaan....

08-03-2016 22:36

Feyenoordridderkerk +1187

In de rivier de Schie?

08-03-2016 22:37

CactusSoepMetStekels +0

De gevangenis de schie....

08-03-2016 22:39

Feyenoordridderkerk +1187

haha, snap ik ja. En dat klopt ook, alleen maar onschuldigen daar, ik weet het zeker!

08-03-2016 22:41

eppo +71934

Oftewel, 'de broeikas'.

09-03-2016 00:36

opbokken +16

En het erge is dat supporters/klanten worden weggezet als criminelen als ze vreedzaam willen protesteren maar de personeelsleden van de club mogen zich blijkbaar wel misdragen.

08-03-2016 23:21

eppo +71934

Dat moge ze ook niet.

08-03-2016 23:35

opbokken +16

Die speelt zondag gewoon weer hoor en anders de week er na wel. Klanten krijgen een stadionverbod en zijn niet neer welkom.

08-03-2016 23:41

opbokken +16

Neer = meer.

08-03-2016 23:41

Frknaapie12 +0

Dat is t! Elia dacht al sla ik die back ook nog is neer dan krijg ik meer een genie jij!

08-03-2016 23:44

eppo +71934

In die context, Elia is geen klant.

08-03-2016 23:46

opbokken +16

Des te erger dus

09-03-2016 08:15

eppo +71934

Iemand doodrijden door roekeloos rijgedrag is veel erger.

09-03-2016 10:18

opbokken +16

Dat heeft hier niks mee te maken. Het blijft wangedrag van een personeelslid die de naam van het bedrijf (lees club) in een slecht daglicht plaatst.

09-03-2016 11:07

eppo +71934

Geen idee wat er waar is.
Weet jij het?

09-03-2016 21:17

AceFR +0

Niet oordelen voordat je alles weet.

09-03-2016 02:28

opbokken +16

Jij oordeelt anders ook over demonstrerende supporters zonder dat je het fijne er van weet.

09-03-2016 08:15

Skeptic +13588

Hahaha, wat was er allemaal aan de hand dan, leg het mij even uit alsjeblieft.

09-03-2016 11:51

opbokken +16

Wat was er allemaal aan de hand dan? Ik was er niet bij dus ik kan daar niet over oordelen. Het enige wat ik gezien heb aan de hand van de beelden is dat er overdreven veel ME/politie was en dat de onafhankelijke media zeiden dat het optreden van de ME onnodig en buitensporig was. Verder kan ik er geen oordeel over geven. Maar is dit je tweede accountje of hoe kom jij opeens bij deze discussie uit?

09-03-2016 12:51

Skeptic +13588

Excuses, ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat daar ook dingen waren gebeurd. Ik stond er niet tussen maar zag het wel gebeuren.

Er was letterlijk niks aan de hand totdat ze steeds nauwer bij elkaar werden gedreven, toen begonnen er zangkoren.

En waarom zou ik 2 accounts hebben? Heb wel wat beters te doen man.

10-03-2016 13:53

opbokken +16

Ah oke haha, dacht al.
Nee dacht dat je misschien dezelfde persoon was als degene waar ik op reageerde aangezien die discussie al "oud" was ;)

10-03-2016 14:40

CROOSWIJKER +14732

Als die geslagen heeft of niet wat moet hij 2 dagen voor een wedstrijd in een club??? Ga lekker naar je vrouw en kinderen maar nee meneer moet populaire doen voor kleine meisjes. Eind van het seizoen lekker weg doen.

08-03-2016 22:22

oehAelia +0

Moet je volgens jou als prof zijnde elke dag 8 uur op bed liggen ? De dag na het uitgaan kan je nog uitrusten

Plus ze drinken bijna geen tot geen alcohol en staan gewoon een praatje te maken

08-03-2016 23:07

Dim-Sum +1

Hij zat toch 1 dag voor Fc Utrecht toch ook in club Blu? Dat vind ik onprofessioneel.

08-03-2016 23:12

Hoogvlieter +2

1 dag van tevoren vind ik ook onprofessioneel.
Maar op donderdag na een gewonnen halve finale moet kunnen

08-03-2016 23:41

CROOSWIJKER +14732

Geen alcohol??? Na 020 voor de beker was elia helemaal lazerus in de cinema.

08-03-2016 23:39

feyenoord_delft +6033

Wat erg zeg, voetballers zijn net mensen.

08-03-2016 23:48

CROOSWIJKER +14732

Dan Ook niet lopen janken als die al wedstrijden kut speelt!

09-03-2016 09:25

feyenoord_delft +6033

Ik jank niet zo snel hoor, ik steun me eigen spelers. En laatste wedstrijden begint die weer ze vorm te krijgen net zoals de rest van de groep!!!

09-03-2016 09:57

Brahma +5261

Ja echt een schande.
Al die moraalridders hier na de overwinning op 020 heeft hij alle recht om lazarus te worden net als iedere Feyenoorder.

09-03-2016 02:41

oehAelia +0

Denk dat 1/3 van de fr12 gebruikers ook dronken zijn geweest na of tijdens de overwinning op 020 , zo niet dan stonden ze stijf van de pillen

09-03-2016 10:32

El-Fenomeno +9

Als ik Elia, Kuyt, Bilal en Toornstra zie spelen kan ik alleen maar zeggen dat ik Boetius enorm mis.....

08-03-2016 22:19

El-Fenomeno +9

Op de flanken.

08-03-2016 22:19

1908-2008 +2562

Manu ja, boetius nee.

08-03-2016 22:21

whasjoewahn +16562

Boetius onder Koeman ja, onder Rutten nee.
Pfff, wat was hij slecht vorig seizoen zeg. Raakte echt geen pepernoot...

08-03-2016 22:34

oehAelia +0

Schaken. ...

08-03-2016 23:07

FR_Gerben +95

Snap ook niet waarom Manu weg moest.. wat een beest en topkearl is dat !

08-03-2016 23:09

Feyenoorder101 +14

Manu was samen met kazim de grootverdiener bij Feyenoord

08-03-2016 23:55

kingclasie +0

Schaken ja. Wat een.gozer

08-03-2016 23:14

Stan-FR010 +706

Toch mis ik wesley verhoek het meeste

08-03-2016 23:59

Spaceklees +235

Hahahahahaha

09-03-2016 09:11

Skeptic +13588

Elia is in z'n eerste 3 wedstrijden meer man gepasseerd dan Boetius vorig jaar .Volgens mij kreeg hij rond deze tijd z'n eerste assist. Normaal doen hoor.

09-03-2016 11:52

K1908t +1

Waarschijnlijk was het gewoon een smerige jood die hem zwart wilde maken.

08-03-2016 22:13

feyenoord1226 +10

Huh, maar dat is hij toch al?

08-03-2016 22:31

K1908t +1

Hahaha deze reactie zat eraan te komen, maar u snapt wat ik bedoel ;).

08-03-2016 22:44

eppo +71934

Probeer je nou iemand de zwarte piet toe te spelen?

08-03-2016 23:39

K1908t +1

Sssssssst..

08-03-2016 23:41

eppo +71934

Ah fck sjit sorry.
Tralalala tiedelediedie

08-03-2016 23:43

Feyenoorder101 +14

Wist niet dat wij als Feyenoord fans ook racisten zijn. Kom op en gedraag je eens

08-03-2016 23:56

ODDRACIR +529

Beetje humor mot kennen!

09-03-2016 10:00

joepie +22

Laten we hopen dat hij er niets mee te maken heeft wbt de mishandeling.

08-03-2016 22:04

Miesmies1 +0

toch blijf ik het bizar vinden dat hij een vliegende start had bij feyenoord en nu geen back voorbij komt, maar dat was bij southampton ook zo

08-03-2016 21:46

skin +14003

Dat is vaker met buitenspelers. Als ze te beperkt zijn kunnen verdedigers zich makkelijk op hem instellen. Ryo had daar ook last van.

08-03-2016 21:51

toro70 +0

Terwijl robben al jaren met dezelfde actie heel veel backs sloopt.

08-03-2016 21:58

skin +14003

Die is gruwelijk snel en behendig. En je weet niet of hij links of rechtsom gaat.

08-03-2016 22:13

toro70 +0

Gewoon enorm klasse verschil

08-03-2016 22:14

whasjoewahn +16562

Precies, we hebben het hier wel over misschien wel top 10 speler van de wereld.

Elia is nog niet eens top 10 eredivisie...

08-03-2016 22:39

Skeptic +13588

Top 3 van de wereld? In vorm is Robben na Messi en Ronaldo de beste als ik heel eerlijk ben.

09-03-2016 12:43

Digidre +19

Ik zie langzamerhand wel dat hij op de weg terug is. Ik zou wel willen dat hij met links een bal kon voorgeven....

08-03-2016 21:57

ODDRACIR +529

Of aannemen. Hoe vaak ik buitenspelers een bal wel niet met rechts zie aannemen op de linkerkant..

Ik snap ook niet waarom hij zo graag op lijn loopt met de verdedigers. Hierdoor staat hij zo vaak buitenspel wanneer hij een bal aangespeeld krijgt. Hij is snel genoeg om die ene meter voor een verdediger in te halen.

09-03-2016 10:03

Digidre +19

Ja klopt. Daarmee is je afscherming van de bal direct een stuk beter. Maarja, omdat hij rechts is, moet de bal natuurlijk weer naar de rechtervoet.

De aanvallers lijken allemaal precies op de rand van buitenspel te willen lopen. Daardoor hebben wij relatief veel buitenspel fouten. Moeten we wel wat mee doen vind ik.

09-03-2016 11:04

ODDRACIR +529

De kans dat de bal van je voet afspringt is gewoon vele malen groter als je 'm aanneemt met rechts op zijn positie. Vice versa op de rechterkant.

En inderdaad, Elia, Bial en Kramert spelen te dicht op de verdedigers. Kramert is niet zo snel dus van hem ken ik het enigszins begrijpen, maar Elia zou beter moeten weten. En Bilal.. ja.. ik ben nog steeds niet weg van die vent.

Kuyt doet het prima wat mij betreft!

09-03-2016 13:14

Tomossie_18 +0

Vliegende start? Waar heb jij het nou weet over?

08-03-2016 22:01

eppo +71934

Ach, zo hadden we toendertijd ook een beng beng Boateng.

08-03-2016 21:40

Diongouda +36054

Jullie komen snel achter de waarheid???????? ik kom nog geen dood schaap voorbij

08-03-2016 21:40

Tweebenig +6

Is wel 'n mannetje!

08-03-2016 21:35

goofy55 +0

Er zijn altijd gasten die gaan provoceren, moet je als bekende voetballer niet op reageren. Maar Elia zal niet de eerste zijn die toch reageert.

08-03-2016 21:26

Tomasson +47

en ook niet de laatste

08-03-2016 21:39

datenewoordFEYENOORD +12810

Als Elia echt geslagen heeft moet gio hem ff op tribune laten plaats nemen

08-03-2016 21:19

angelfr +3629

Waarom? wat heeft dit met de club te maken?

08-03-2016 21:31

datenewoordFEYENOORD +12810

Hij moet het goede voorbeeld geven zijn mensen die tegen hem opkijken , dan doe je dat soort dingen niet.

08-03-2016 21:35

eppo +71934

Misschien was het wel zelfverdediging.

08-03-2016 21:39

datenewoordFEYENOORD +12810

Dat kan ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, dan is het een ander verhaal.

08-03-2016 21:41

eppo +71934

Het is niet dat ie iemand dood heeft gereden of meegedaan heeft aan een groepsverkrachting ofsjo.

08-03-2016 21:45

Richard87 +5

Raar hé die groepsverkrachtingen, waar zo'n meisje zin aan heeft...

08-03-2016 21:50

eppo +71934

Je zou ze toch 1 voor 1 afknallen.

08-03-2016 21:53

Arjanito +3

Elia zal wel niemand aangeraakt hebben nee.. maar zijn matties waarschijnlijk wel.. same shit

08-03-2016 21:18

Bati +39577

Meen je dat echt? Haha

08-03-2016 21:21

Tomasson +47

is ook een mening

08-03-2016 21:36

skin +14003

Ok Eljero, dan moeten we dat maar geloven. Het zou best kunnen dat iemand hem er gewoon bij wilt naaien om geld los te peuteren. Een of andere stoephoer heeft van Persie ook een x beschuldigd van verkrachting.

08-03-2016 21:17

rcvt98 +7

Idd wat een mogool was dat zeg. Heb zn (auto)biografie gelezen

08-03-2016 21:45

eppo +71934

Was die zaak nou geseponeerd bij gebrek aan bewijs of aanklacht ingetrokken?

08-03-2016 21:59

angelfr +3629

Mensen die de beker niets vinden voorstellen............... ga dan ook niet proberen een kaart te halen.

08-03-2016 21:17

datenewoordFEYENOORD +12810

Echt hè geeft mij weer meer kans.

08-03-2016 21:19

Tomasson +47

Kijk, dat is een opmerking waar ik het helemaal mee eens ben. Op vertoon van minimaal 2 kaartjes van de vorige bekerrondes, een kaartje voor de finale! Helaas zal dat niet zo werken.

08-03-2016 21:36

skin +14003

Goede regel ;)

08-03-2016 21:55

Hoogvlieter +2

Geen goede regel. Heb die tegen Willem 2 moeten missen door mn werk haha

08-03-2016 23:44

Hoogvlieter +2

En ajaks ook verdomme

08-03-2016 23:45

skin +14003

Ah balen man.

09-03-2016 00:31

Skeptic +13588

Dat moet wel lukken dan :)

09-03-2016 12:58

Tomasson +47

ik voel de kans op een kaartje groeien ;)

08-03-2016 21:39

El-Fenomeno +9

Niet helemaal mee eens.

08-03-2016 22:50

Tomasson +47

Wel een beetje dus Fenomeno?

09-03-2016 08:53

Tomasson +47

Het werkt niet zo dat snap ik ook wel. Is ook niet te regelen helaas.

09-03-2016 20:00

El-Fenomeno +9

Ikzelf vind het een mooie prijs, zeker met groepsfase EL en het feit dat je alleen eredivisie ploegen hebt geloot. Maar een echte hoofdprijs vind ik het niet.

09-03-2016 20:08

Tomasson +47

Helemaal met je eens. Maar het zou toch wel een stunt zijn om de beker te winnen, zeker na de meest dramatische reeks in de clubhistorie. En het zou nog terecht zijn ook, gelet op de loting in de hele bekerreeks.

09-03-2016 21:01

El-Fenomeno +9

Ik hoop het. Groepsfase EL is ook super belangrijk om te halen. Veel meer inkomsten, prestige en een leuke competitie erbij.

09-03-2016 21:02

Allesofniets +0

Als het waar is moeten ze hem schorsen als club zijnde hebben ze met Verdonk toch ook gedaan

08-03-2016 21:16

Feyenoorder101 +14

Verdonk schijnt vrouwen seksueel betast te hebben toch?

08-03-2016 23:59

feyenoord1980 +2744

Al zijn vrienden gaan verklaren dat hij niet heeft geslagen, daar gaat de verklaring van het slachtoffer.

08-03-2016 21:11

tosothiw +2

Laten we maar is beginnen iemand van onszelf ONSCHULDIG te bevinden voor het tegendeel bewezen is..

Als er al 1 minuut troubles vooraf waren had iemand het wel gefilmd en stond t voorval op youtube

08-03-2016 21:13

Peter1956 +0

Tis echt een lieve jonguh

08-03-2016 21:02

kiperiets +4

Zou het werkelijk een gemis voor ons zijn als ons sloopbedrijf een jaartje de cel in zou gaan ??

Ik denk het niet...

08-03-2016 21:00

tosothiw +2

Hij heet geen Kazim hoor. Hij heeft wel is tehard gereden en nu MOGELIJK iemand geslagen,

En t is een sloopbedrijf. Of "heel zn carriere is t een enfant terrible"

Nounounou heey. Liggen jullie hele dagen onder een steen ofzo??

HET IS HIER ROTTERDAM HOOR

IK ZIE IN ROFFA CRIMINELEN IN FERRARIS OVER DE TRAMBAAN RACEN DOOR DE STAD

maar een voetballer komt 1x per jaar negatief in de roddelpers en t JANKEN begint weer..uhuhu

08-03-2016 21:17

FeyenoordXL +0

Damn kieperiets, eerst richt je je met je ongenuanceerde shit op Kazim en nu op Elia.

Wil jij soms dat er een team overblijft met spelers zoals Jan Arie, Lex Immers, Dirk Kuyt en Simon Gustafson?

Ik kan er faliekant naar zitten maar ik heb het webadres nog even gechecked en er staat toch echt dat ik op een feyenoord fan site zou zitten?!?!?!?!

08-03-2016 21:21

FR_Erik91 +174

Jan Arie, Lex Immers, Dirk Kuyt en Simon Gustafson zijn toch ook Feyenoorders?

08-03-2016 21:27

FeyenoordXL +0

Beste Erik,

Ik doel dan ook op het feit dat Kieperiets op het oog lijkt af te geven op de jongens die anders zijn dan de doorsnee blonde voetballers.

Je zou bijna een weddenschap kunnen houden dat als Feyenoord in de zomer een spits haalt uit Senegal. Hij schiet er 25 in maar na 20 goals begint hij zich te profileren in de fysieke duels. De telegraaf, het AD en die opgeblazen Jan Dirk Stouten vallen met zn allen over zijn verschijning.

Dan zie je op deze site jongens als Kieperiets en helaas nog een hoop anderen die dat met zn allen na gaan praten.

(In de goede oude tijd was het nog wij tegen de rest van de wereld, een tijd waarin we nog voor onze spelers stonden; wie het ook waren.) Tegenwoordig hebben er teveel ;fans' smoesjes over gebrek aan prijzen en weet ik het wat allemaal. In mijn optiek zijn wij als het legioen het kloppend hart van de club. Wat het bestuur ook doet, en hoe je sommige spelers ook interpreteert, we moeten ten alle tijde het verschil maken op een positieve manier.

09-03-2016 00:46

kiperiets +4

Ik breng het cynisch en met enig sarcasme en caberatesk.
Maar zouden we hem werkelijk missen ??

Ik denk het niet.
En dat is eigenlijk diep triest.

Sorry, maar ik zie liever 1,5 Dirk Kuyt dan 5 Elia's.

08-03-2016 21:31

tosothiw +2

Ooohhh was t als J.Derksen allemoal satiere?? In dàt geval...

BILAL OP LINKS
speelde die al heel zn leven bij feyenoord ineens op rechts. Gun m 7x basis op links. Toornstra rechts en...

Niks aan de handskiii

Wel 6miljoen minimaal btw haha

08-03-2016 21:35

kiperiets +4

Je noemt zelf nummer 2, Bilul die er geen klote van bakt.
Beide komen ze geen flatgebouw voorbij.

Reken jij even uit hoeveel miljoen we de plee in gepleurd hebben met die twee goochelaars want rekenen gaat je goed af.

08-03-2016 21:40

tosothiw +2

Toornstra bakt er niks van?? Bedoel je dat nou?

08-03-2016 21:46

kiperiets +4

Ik ben geen Vincent Bijlo, maar ik zie toch nergens de naam van Toornstra staan in mijn betoog ??

09-03-2016 20:35

ono14 +0

Waar zijn nou al die betweters die hem 3 weken geschorst wouden zien.

08-03-2016 20:56

FeyenoordXL +0

Gasten zoals Kieperiets gaan gewoon door, ook als ze ongelijk hebben. Het zit helaas in het aard van het beestje.

08-03-2016 21:22

ono14 +0

Eigenlijk is het zielig dat zulke gasten voor de zelfde club zijn

08-03-2016 21:51

FeyenoordXL +0

Dat is zeker waar. Het is hopen en vertrouwen op de kracht van het echte legioen.

09-03-2016 00:48

The_Boss +87

Gudde zal wel over zijn hart strijken, die man heeft geen ballen.

08-03-2016 20:50

WarwickUK +10

Wel fijn dat iedereen hem al veroordeeld heeft voordat alle informatie op tafel ligt.

08-03-2016 20:49

FR_Erik91 +174

Tot de uitspraak gewoon een stadionverbod. Logische gang van zaken.

08-03-2016 20:47

kuipstoel +0

Want uitgaan is een knvb evenement?

08-03-2016 21:18

angelfr +3629

Buiten de club laten.

Ik hoof ook niet op kantoor te komen als ik buiten werktijd storing heb gehad (al gaat dat wat moeilijk, want werk voor mij zelf)

08-03-2016 20:46

WarwickUK +10

Innocent until proven guilty

08-03-2016 20:50

angelfr +3629

Heeft niets met Feyenoord te maken dit.

08-03-2016 20:53

Frknaapie12 +0

Ja maar hij is profvoetballer dus moet zich ten alle tijde voorbeeldig gedragen (volgens een stel vage azijnzeikerts) pfff snap dat nou is...

08-03-2016 20:57

Frknaapie12 +0

Denk t wel heel fr12 over t algemeen trouwens zou je korting krijgen op azijn als je een fr12 account hebt?

08-03-2016 21:05

Frknaapie12 +0

Oh echt waar sinds wanneer sinds roda ofzo? Ik heb t namelijk nog nooit gezien haha

08-03-2016 21:09

Frknaapie12 +0

Zal m vast wel een x gezien hebben weet niet hoe hij eruit ziet

08-03-2016 21:15

angelfr +3629

wacht jij maar T.................eikel.

08-03-2016 21:16

Frknaapie12 +0

Ahaha nee moet dat gezeik niet aan mn tafel maar als ie vervelend word moet je ff roepen hoor

08-03-2016 21:19

angelfr +3629

Wissel elkaar nummer alvast even uit.

08-03-2016 21:23

Hoogvlieter +2

Zo lang ik niet veroordeeld ben, mag ik gewoon op mn werk verschijnen

08-03-2016 21:07

tussenjaar +6205

Hij had er niet moeten wezen. TOPSPORT KLIMAAT!

08-03-2016 20:44

Frknaapie12 +0

Denk jij dat je messi of ronaldo nooit in een club zult vinden ofzo?

08-03-2016 20:59

whasjoewahn +16562

Die zitten na een wedstrijd thuis om te herstellen voor de volgende pot.

Dat zijn echte professionals man... Elia is een overgewaardeerde dombo

08-03-2016 22:52

Frknaapie12 +0

HHahahah dat denk jij keep on dreaming die jongen hebben ook gewoon een leven hoor

08-03-2016 23:32

whasjoewahn +16562

Ja eens, maar niet tussen 2 wedstrijden in.

Ronaldo en Messi zijn echte toppers man. Leven voor de sport. Zeker Ronaldo.

Kunnen jongens als Elia een voorbeeld aan nemen. Maar nee, die staan liever op het stadhuisplein op dondernacht stoer te doen...

Wat een niveau eigenlijk zeg

08-03-2016 23:43

Skeptic +13588

Hahaha Ronaldo vliegt meerdere malen per week naar Badr Hari. Ronaldo leeft wel voor de sports in termen van training en voeding, maar ga nou niet doen alsof hij geen sociaal leven heeft.

09-03-2016 13:29

whasjoewahn +16562

Zeg ik toch ook niet?

Maar Ronaldo vliegt alleen naar zijn vriendje als Real een week vrij is.

Ach laat maar. Elia is gewoon triest bezig

09-03-2016 16:59

tussenjaar +6205

Als je zo dramatisch presteert hoor je harder te trainen en je rust te pakken. Het interesseert hem allemaal geen reet. We worden gewoon voor de gek gehouden.

09-03-2016 00:06

scritor +13591

zijn er serieus nog mensen grapjes maken over ´backs slopen´?! die worden later die vervelende pvv-oom die op alle familiefeestjes dezelfde uitgekauwde grapjes vertelt waar niemand meer naar wil luisteren. :)))

08-03-2016 20:40

FR_Erik91 +174

Wat ben je waard als je iemands gevoel voor humor gelijk koppelt aan zijn politieke voorkeur?

08-03-2016 20:48

kiperiets +4

En wie is er begonnen over backs slopen, wij PVV Ooms ( ?? )
Of hij die al maanden nog geen kliko voorbij komt ??

08-03-2016 20:58

toro70 +0

Hmmmm mijn kliko is gejat....elia staat op mn lijstje:-)

08-03-2016 21:11

FR-JJN +12867

Hou gewoon je back

08-03-2016 21:03

kiperiets +4

Hey JJ !
Ben der weer.
Bedankt voor het duimen verleden week donderdag, heeft geholpen man !
We hebben een Italiaan helemaal gek geluld daar dat die z'n schotel een kwart slag gedraaid heeft en zo hebben we live naar de wedstrijd kunnen kijken.

Op naar de finale !

08-03-2016 21:07

FR-JJN +12867

Hahaha kipie!! Doet me deugd te lezen dat je die nare berglucht hebt overleeft!!
toch stiekem wel naar je zin gehad?

Was allemaal slecht voetbal nog steeds, maar who fucking cares als als we resultaat boeken.

Langzaam begint het legioen zich ook te horen mbt het beleid, als je t al beleid kunt noemen.

En elia heeft, zoals je wellicht al gelezen hebt, zn eerste defensie doorbroken en een bek finaal gesloopt.

Ga jij nog eens een paar weken in de bergen zitten, en heel gauw.
Wie weet komt dat kratje hertog dan toch nog naar me toe;-)

08-03-2016 21:14

kiperiets +4

JJ, je klinkt wel heel positief ineens zeg.
Neem je ook genoegen met een kratje Hertog Jan statiegeld ??

Ja, zag al die A'4tjes afgl zondag op de tribunes, zal een hoop inkt gekost hebben uit die thuis-printertjes.

Die nare berglucht viel wel mee.
De lucht na al die knoflook, bier, wijn en alle andere Italiaanse shit die ik gegeten heb was nogal naar 's morgens op het schijthuis.

Begrijp ook ineens wat Elia met slopen bedoeld.

08-03-2016 21:28

FR-JJN +12867

Haha wie t kleine niet eert heh. Maar moet k m dan nog steeds met je delen?

K hoor t al. Je hebt t vreselijk gehad daar, arme jongen toch

of niet dan haha houdt zich wel aan zn woord ;-)

08-03-2016 22:37

kiperiets +4

Als we ooit een vette prijs winnen mag jij op mijn rekening zoveel Hertog Jan slubberen als je maar wilt,... geen enkel probleem.

Maar nou die vette prijs nog...

09-03-2016 20:40

FR-JJN +12867

Tegen die tijd drinken wel vast digitaal bier:-p

10-03-2016 00:25

CactusSoepMetStekels +0

Hoop niet dat justitie zijn uitspraak "heerlijk al die back slopen" verkeerd begrepen heeft. Dan kan het nog een hele vervelende situatie worden.

08-03-2016 20:34

Duvelke +0

Kazim are you watching.. geen woorden maar daden

08-03-2016 20:34

Lenoz +0

Hij lijkt wel menselijk! (Sarcasme )

Zo werkt het brein van een mens waarschijnlijk.. iedereen oor- en veroordeelt gelijk, alsof men erbij was. Ik ben er niet bij geweest! Praat niets goed of fout. Gelukkig werkt het zo, dat degene die stelt, moet bewijzen.

Een dikke tip Eljero: geen woorden, maar daden!

08-03-2016 20:29

FRthistlefield +1

Elia typisch een jongen die in zijn pubertijd is gebleven, zich niet maatschappelijk heeft ontwikkeld en nog heel kinderlijk is voor iemand van eind 20 begin 30.

08-03-2016 20:28

CactusSoepMetStekels +0

Is altijd wel een probleem kind geweest. Komt bij mij vaak over als een naïef persoon.

08-03-2016 20:30

WarwickUK +10

Hij is gewoon best een domme kerel.

08-03-2016 20:48

Duvelke +0

Gudde heeft gezegd zitten bek dicht en anders klappen

08-03-2016 20:26

RoedGoelliet +1

Niet aangeraakt, dus was het een schwalbe.

08-03-2016 20:25

luldebehanger +1

Maar hoe gaan de backs gesloopt worden dan?

08-03-2016 20:24

Michaelnh +645

Hahaha genieten

08-03-2016 20:27

CactusSoepMetStekels +0

Elia is trouwens in 2008 al eens veroordeeld voor mishandeling. Zou hij zo naïef, dom en oncontroleerbaar om het weer te doen?

08-03-2016 20:22

Moesti-010 +3126

Als iemand erom vraagt, moet je m gewoon geven.

08-03-2016 20:23

CactusSoepMetStekels +0

Ligt volkomen aan de situatie uiteraard. Als er geweld tegen mij gebruikt wordt ga ik ook niet blijven staan. Maar als iemand mij uitscheld of bepaalde dingen naroep draai ik mij om en loop ik weg. Want als ik als eerste de klap uitdeel heb ik een probleem. En de gevolgen, gezeik met justitie kan mij mijn baan kosten. Dusbdenk wel 4x na in plaats van 3x.

08-03-2016 20:28

Moesti-010 +3126

True true..

08-03-2016 20:29

Vedetterut +249

"Het wordt lastig als je thuisbasis verhalen overneemt die niet waar zijn. De mensen die zo'n verhaal beginnen te schrijven, weten dat het niet de waarheid is. Ze proberen een stukje zo erg te maken, dat men het gaat lezen. Het gaat hen puur om de cijfers. Dus ook als een stuk nog zo goed hoort te zijn, schrijven ze het op zoals zij willen".

"Ik vind het wel jammer hoe het gegaan is, dat men in Nederland die dingen ook heeft overgenomen. Iedereen is een mens, ook ik moet dat verwerken op mijn manier. En het enige dat ik dan kan doen? Mijn voeten laten spreken. Nu komen die dingen overigens wel terug. Elia heeft dit gedaan, Elia heeft dat gedaan. Niet terecht. Sommige dingen zijn niet eens de waarheid. Maar goed, ik moet goed voetballen, zodat men stil blijft", weet de aanvaller.

08-03-2016 20:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties