Schuurman: ''Misschien is verhuur dan een optie''

Schuurman: ''Misschien is verhuur dan een optie''

Oranje O/19 heeft nog één punt nodig om zich te kwalificeren voor het EK deze zomer. Jari Schuurman hoopt te kunnen schitteren in gastland Duitsland, tenzij hij basisspeler van Feyenoord is. Vorig seizoen stonden de Rotterdammers het talent namelijk niet af voor het eindtoernooi.

''Ik wil nu naar het EK'', zegt Schuurman tegenover Goal.com. ''Zo’n eindtoernooi wil ik spelen. Dat is mijn gevoel. Vorig jaar was de eerste keer dat ik bij het eerste kwam en was het logisch dat ik de voorbereiding mee moest. Nu ik al een jaar met het eerste meetrain, lijkt het me gaaf om met het EK mee te doen. Tenzij ik basisspeler ben, maar tot nu toe ben ik dat niet.''

De middenvelder is verre van basisspeler zelfs. Normaal gesproken zit hij niet eens bij de wedstrijdselectie. ''Ik wil nu zo snel mogelijk bij de eerste 18 komen'', bevestigt de rechtspoot. ''Eerst altijd op de bank zitten en dan zien we verder. Het is even afwachten wat er in de zomer gebeurt in de transferperiode. Misschien is verhuur dan een optie. Het kan nog alle kanten op.''

Schuurman vindt dat de trainingen bij het eerste hem goed doen. ''Ik ben fysiek veel sterker geworden. Spieren en een beetje vet, dat hoort erbij. We hebben met Arno Philips een persoonlijke trainer en ik ben dagelijks met hem bezig. Ik word steeds sterker. Voetballend gaat het me ook goed af. Het positiespel gaat in een hoger tempo dan ik gewend was, maar ik pas me aan.''

Lees meer over
Jari Schuurman
Plaats reactie
666

SinjiOno +12

Gewoon 1 jaar verhuren aan een goede middenmotor

28-03-2016 08:28

Dre3000 +6282

Zal dit seizoen nog wel debuteren.

Als rechtsback ofzo.

28-03-2016 04:33

PindakaasFR +133

De nieuwe linksbuiten....

28-03-2016 00:04

richardfr12 +32

Rest van seizoen bankie en volgend jaar verhuren

27-03-2016 23:50

FRadhardcore +0

Hoop dat hij ooit in het eerste als basis mag plaats nemen

27-03-2016 18:46

TactvolleTacticus +3792

Wat ik weer verontrustend vind, is dat het tempo bij de A1 en Jong (nóg) lager ligt dan bij het eerste...

27-03-2016 18:01

lexiooo +9285

Ja idd, das wel heel verontrustend.

27-03-2016 18:03

Dordtse-Feyenoorder +2119

Belachelijk dat deze jongen geen eens heeft gedebuteerd...

27-03-2016 17:33

MrCharisteas +0

Tja, belachelijk dat ze bij Feyenoord die fysieke stap pas maken als ze eenmaal bij het eerste zitten. Vlaar en de Vrij trainden altijd buiten Feyenoord om samen puur op kracht en je merkte echt meteen het verschil in hun prestaties. Zouden ze allemaal moeten doen vanaf veel jongere leeftijd.

27-03-2016 14:50

Spijksupporter +6592

Als je inde groei bent kan je niet zo zwaar met gewichten trainen.
ligt ook aan je lichamsbouw.

27-03-2016 15:18

MrCharisteas +0

Tjah dat is naar mijn weten behoorlijk achterhaald. Je moet misschien anders trainen, maarje hoeft ook geen tandenstokers als armen te hebben op je 18e hoor. Kijk maarnaar clubs in de grote competities.

27-03-2016 15:32

Zyzz +4

wat versta jij onder zwaar kwa gewichttraining ?

27-03-2016 16:20

Espana_FR +0

Ik doe al aan krachtraining sinds mn 15e niks aan de hand dat moet gewoon kunnen

27-03-2016 16:31

mooskoerenhout +0

Trainde al vanaf mijn 14e in de sportschool. De begeleiding was in het begin ook huiverig.

Maar het heeft me alleen maar goed gedaan.
Die jongetjes die je ziet kan je makkelijk 3 uurtjes in de weekeinden de sportschool zetten. Je hoeft niet te powerliften. Gewoon licht trainen. Bovendien is het erg goed om je core te trainen.

27-03-2016 19:52

martino1987 +14732

ik heb hem een paar keer zien spelen deze jongen heeft meer talent en voetballend vermogen dan het gehele huidige middenveld

27-03-2016 14:31

Clasie12 +2432

In ieder geval goed dat hij open staat voor verhuur, niet zo'n arrogant ventje die dan meteen weg wil. Maar ik denk dat hij wel een kans verdient, hij kan toch niet slechter zijn dan Toornstra? Als Vilhena weg gaat dan zou ik Schuurman en Gustafson voor de nummer 10 positie in de selectie opnemen.

27-03-2016 13:52

ernst H +4998

Talenten als Schuurman, Hamer, Verdonk verdienen een kans.

7 x op rij verliezen en afschuwelijk slecht spelen en toch maar door blijven modderen met Elia, vd Heijden, Botteghin, Ahmadi en Vejinovic......

27-03-2016 13:23

willem48 +2

Maar het komt een jeugdspeler dan zeer zeker niet ten goede om hem in een dramatisch slechte periode in 1 te laten spelen.

27-03-2016 14:10

ernst H +4998

Ja sls je geen vertrouwen hebt in je jeugd, schaf de opleiding dan maar af.

27-03-2016 14:32

willem48 +2

Het siert juist om ze goed en voorzichtig te laten debuteren ipv ze te laten debuteren als het bizar slecht gaat. Het heeft totaal geen zin om ze in te brengen in een slecht draaiend elftal. Daar worden ze op zeker niet beter van.

27-03-2016 21:16

ernst H +4998

Zou die Woudenberg nou echt zoveel minder zijn dan Nelom.
Die hadden ze toch gewoon l.back moeten zetten en gewoon het centrum moeten handhaven.
We hadden daar niet de grootste problemen.
Die lagen meer voorin.

En ik zie liever Gustafson of Schuurman dan dat gedraai van die Ahmadi.
Want daar wordt ik zolangzamerhand moe van, want een slechte speler is dat zeg.
De diverse elftallen van de jeugd worden regelmatig kampioen, zouden die spelers dan echt zoveel minder zijn.
Koeman en de Boer gooiden ze er toch ook gewoon in.

28-03-2016 11:35

willem48 +2

In 1 komt meer kijken dan bij de jeugd hoor laten we alleen al kijken naar de wedstrijden het tempo is stukken hoger als in de jeugd en dan nog de druk om in een volle kuip te spelen waar je na 1 slechte wedstrijd al afgebrand wordt. En koeman ja die kon niet anders als jeugd spelers opstellen. Er was immers geen euro te spenderen anders had hij ook wel spelers gekocht hoor.

28-03-2016 15:21

TheMatrix +0

Had zo mooi geweest als Jong-Feyenoord in de Jupiler League had gezeten.

27-03-2016 13:13

Kaap +16

Verhuur hem aub ipv hem te verzieken door jaren op de bank en er dan een rechtshalf van maken.
Of toon ballen en zet hem in de basis.

27-03-2016 13:00

fey13 +0

Wat is het transferbudget deze zomer?

27-03-2016 12:56

Wollaars87 +0

Dat zal voor een groot deel afhankelijk zijn van de verkoop aankomende zomer

27-03-2016 13:18

Clasie12 +2432

Ben benieuwd of we uberhaupt iemand gaan verkopen, wie is er nou echt iets waard op het moment?

27-03-2016 13:53

Renzo +1078

Kenneth Vermeer

27-03-2016 17:30

DutchViperNL +330

Behalve Kongolo schat ik hier niemand voor de 7 mil. Sven komt het meest in de buurt met een mil van 4-5. Dit seizoen kunnen we haast niks binnen harken omdat we alles hebben weggestopt in miskopen (mogen we tegen deze tijd wel al zeggen toch?). Zo is het cirkeltje weer rondt, talent nodig-talent verkopen-geld voor miskopen- talent nodig-etc...

27-03-2016 13:54

PeturP +1

Ik hoop 0 euro.
We moeten er niet aan denken om door die provinciale brabo weer een karrevracht met middelmaat te zien binnenkomen.

27-03-2016 15:21

mooskoerenhout +0

Niets aangezien er niemand op Kongolo na dan transferwaarde vertegenwoordigd.

27-03-2016 19:54

jonaathn +14789

zonde dat dit manneke niet speelt

27-03-2016 12:56

descout +0

wat gebeurt er op de traingen,van daaruit maak de trainer zijn elf.daar begint het en dat vergeten een heleboel.

27-03-2016 13:08

Maurice079 +21

Zou de trainer dan niet iets meer moeten kijken naar de prestaties in de wedstrijd? Aangezien Elia al maandenlang als een natte krant speelt, maar blijkbaar genoeg krediet geniet.

27-03-2016 14:23

DJV +0

Gewoon de kans geven! Voetballend kan het bijna niet slechter maar goed

27-03-2016 12:51

willem48 +2

Maar om hem in een slecht voetballend elftal te laten spelen komt hem ook zeer zeker niet ten goede.Of leef jij in de waanzin dat het dan ineens allemaal beter gaat worden met jeugdspelers.

27-03-2016 14:12

DJV +0

nee dat klopt ben ik met je eens

27-03-2016 14:31

FRRMS +26143

Verhuren en dan lekker weg gaan
Zo lang van Geel er zit krijg je geen kans
Die haalt liever 10 middelmatige middenvelders voor dat we naar de jeugd kijken.

27-03-2016 12:34

TheMatrix +0

Gio maakt de opstellingen niet van Geel hoor. En die aankopen gaan gewoon in overleg dus daar is Gio net zo schuldig aan als van Geel. Zie ze liever beide vertrekken.

27-03-2016 13:14

FRRMS +26143

slecht aankoopbeleid begon vorig seizoen al dus ja

en een vejinovic toornstra amhadi guss hebben sowieso direct meer kans dan eigen jeugd

27-03-2016 17:55

Turnbeutelvergesser +0

"Voetballend gaat het me OOK goed af" Ofwel voetbal is slechts bijzaak, ga dus z.s.m. weg uit de Kuip Jari.

27-03-2016 12:07

Stef_010_ +0

PAS OP azijnzeikerd gevonden

27-03-2016 12:09

AlbertDamsteegt +0

Of hij zegt t omdat hij nooit problemen heeft gehad om zich voetballend aan te passen. Fysiek was hij niet echt uitblinkend volgens mij dus dan zul je je daar vooral op moeten focussen bij het 1e. Niet meer dan logisch deze uitspraak

27-03-2016 12:11

jahroon +0

Inderdaad. Lijkt mij de enige logische uitleg

27-03-2016 13:44

Larsfeyenoord18 +10571

Haha wat een domme reactie zeg

27-03-2016 12:19

Turnbeutelvergesser +0

Toen ik op "plaatsen" drukte en mijn reactie zag, dacht ik: 'shit, dit slaat echt helemaal nergens op'.

27-03-2016 12:33

Larsfeyenoord18 +10571

Gelukkig zie je het zelf in haha :)

27-03-2016 12:46

FRRMS +26143

begrijpend lezen is soms ook een vak

27-03-2016 12:31

Capessa +1317

Wat hebben we ons vergist in Gio. Dachtt echt dat hij een trainer is die voor de jeugd zoi kiezen. Boetius en Manu kunnen veel meer brengen dan een Elia. Kongolo hoort in het centrum. Schuurman en Achahabar moeten veel meer minuten maken etc.. Nu hebben we teveel 28+ spelers zonder waarde l.

27-03-2016 12:03

FRRMS +26143

voor het selectie beleid moet je van geel bedanken

Koeman was zo'n zwaargewicht dat hij wel luisterde naar koeman.
Maar Rutten en Gio hebben niet veel inbreng hoor.
Denk je werkelijk dat er onder koeman zoveel middenvelders waren gekomen?
of dat kazim uberhaubt in ons shirt had gespeeld?

27-03-2016 12:33

jahroon +0

Kongolo is een uitstekende linksback

27-03-2016 13:45

onbekend +92282

Moet die eest zorgen dat hij fysiek wat sterker gaat worden. Kijk maar naar zijn companion bij oranje Donny v/d Beek. Die heeft fysiek grote stappen gemaakt terwijl Schuurman nog steeds een sprietje is. Dan kan je het niveau gewoon moeilijker aan

27-03-2016 11:50

Rotterdam, +0

Mensen als jij blijven roepen, dit wordt vanuit Feyenoord gekozen

27-03-2016 11:57

ChristianY10 +0

Hou is op over dat fysiek man. Niet elke speler kan een macho worden. Iniesta is dat toch ook niet

27-03-2016 11:57

Rotterdam, +0

Dit bepaalt ook Feyenoord en niet de speler

27-03-2016 11:58

onbekend +92282

Dan heb je het over een van de beste spelers, die kunnen dat makkelijk compenseren. Schuurman is dat duidelijk niet.

27-03-2016 15:03

ChristianY10 +0

meen je niet. ik heb het erover dat zelfs een mager ventje als iniesta toch 1 van de beste spelers is. kan bij schuurman ook gewoon gebeuren

27-03-2016 16:48

FRthistlefield +1

Gio is een lafbek die voor werkvoetbal kiest

27-03-2016 11:43

Turnbeutelvergesser +0

Onbegrijpelijk voor iemand die bij Barcelona heeft gespeeld, die lul jaagt echt alle echte voetballers weg.

27-03-2016 12:43

AceFR +0

Die lul heeft meer bereikt in het voetbal en in het leven dan dat jij ooit zult bereiken sukkeltje.

27-03-2016 13:35

Turnbeutelvergesser +0

Als voetballer zeker, als trainer faalt hij tot nu toe keihard, of hij in het leven meer bereikt heeft kun jij niet weten, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik niet begrijp dat iemand met zo'n fantastische carriere en die bij zo'n grote VOETBALclub als Barcelona heeft mogen spelen middelmatige houthakkers boven technische voetballers stelt, en dus voor dat achterlijke werkvoetbal kiest en iedereen die daarvoor kiest is een lul.

27-03-2016 19:05

FRFriesland +13466

Gio of Dirk? ;)

27-03-2016 12:58

marcel achterhof +82

Die rashaan Fernándes is ook nog lang niet toe aan feyenoord 1

27-03-2016 11:17

Larsfeyenoord18 +10571

Nee maar dat willen sommigen niet zien. Die denken gooi die jongens gewoon erin maar geen enkele garantie dat het beter gaat

27-03-2016 12:20

descout +0

Uhm,,wat we allemaal hebben gezien onder andere tecniek,snelheid ,de drive het constant diepte zoeken die zit er al allemaal in bij deze jonge technische tallent,denk dat op links zijn mogelijkheden zitten vanuit daar legt hij minimaal 1 doelpunt per week in geen twijfel door naar binnen te komen.gio laat hem niet voor niets 90 min staan.die houd van het technisch spelletje en heeft genoten van onder andere die now look pass en die prachtige aanval die er uit voortkwam in de tweede helft..Het fysieke is een opbouwend factoor die moet je opbouwen dat is normaal en dat gaat hij krijgen door vollop met het trainings programa nu mee te doen de rest komt van zelf.

27-03-2016 12:43

marcel achterhof +82

Ik denk dat ook deze speler niet beter is dan wat er nu staat

27-03-2016 11:14

whasjoewahn +16571

Maar heeft wel de potentie om dat te worden.
Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat hij nooit bij de wedstrijdselectie zit of laat staan af en toe 10 minuten krijgt...

Op deze manier komt hij er sowieso niet

27-03-2016 11:18

marcel achterhof +82

Gustavson is gehaald en zelfs die speelt nooit

27-03-2016 11:20

whasjoewahn +16571

Precies, helemaal onbegrijpelijk...

1 van de weinige spelers in de selectie, die iemand vrij voor de keeper kan zetten.

Schuurman moet gewoon vaste stand-in zijn voor Gustafson volgend seizoen. Nog een jaar op de tribune en op maandagavond tegen ADO (op linksbuiten!!) wordt niemand beter van....

27-03-2016 11:26

marcel achterhof +82

Maar gustavson liet tegen de graafschap ook zien waarom dat ie nog geen basisplaats heeft

27-03-2016 12:02

Pascal1908 +0

In de periode voor de winterstop was Gustafson gewoon basisspeler. Dat die jongen uit de Zweedse competitie komt zorgt er voor dat je hem in zijn eerste seizoen niet volledig kan belasten omdat onze voetbalseizoenen niet synchroon lopen. Daar moet je natuurlijk wel rekening mee houden.

Ik denk dat als Gustafson top fit is hij gewoon in de basis staat.

27-03-2016 11:30

marcel achterhof +82

Hij is nu top fit maar gaan basisspeler ahmadi Vilhena kuyt is het middenveld

27-03-2016 12:03

feyenoordjob +920

Geen enkele jeugdspeler op dit moment. Maat toch zitten veel mensen op deze site te zeuren dat de jeugd erin moet.

27-03-2016 11:20

marcel achterhof +82

Je had wel voor jeugd kunnen kiezen maar dan stond je nu 11 e en geen bekerfinale gespeeld

27-03-2016 11:22

Jamcarter +3

Klopt zie Ajax! Die spelen ook met jeugd en gaan de beker niet winnen en staan maar 20 punten voor op ons!

27-03-2016 11:28

Rotterdam, +0

Dat is geen jeugd, zijj allemaal spelers die gekocht zijn

27-03-2016 11:57

Jamcarter +3

Wie dan precies? Fischer alleen maar die speelt niet?

27-03-2016 12:06

feyenoordjob +920

Bazoer, El Ghazi. En volgens mij zijn er wel meer maar weet ik nu niet uit het hoofd. Maar het gaat erom dat de feyenoordjeugd momenteel niet goed genoeg is, en blijkbaar de 'ajaxjeugd' wel.

27-03-2016 21:33

descout +0

Het fysieke moet opgebouwd worden maar met de rest zit het snor gio weet wat hij doet.

27-03-2016 12:55

SuperGuidetti1 +33

Schuurman bankie, stand in voor Gustafson

27-03-2016 10:46

diezaterlekkerinzeg +0

we hebben veel teveel middenvelders.

27-03-2016 10:42

hasil +8

Veel ophef over niets. De speler zelf geeft aan dat hij nog stapjes moet maken. Verhuur is een prima oplossing. Daarnaast moeten wij eens ophouden te denken dat er alleen pareltjes bij de jeugd rond lopen die allemaal moeiteloos in het eerste kunnen staan. Dat valt gewoon zwaar tegen. Als ik die drie "talenten" tegen Sparta zie dan moet je gewoon vaststellen dat die in ieder geval niet veel soeps waren. Geen sprankje kwaliteit.

27-03-2016 10:39

NmeLineZ +10565

Wat een onzin, Schuurman is niet minder dan Toornstra. Kan dus prima banken bij de selectie.

27-03-2016 10:54

marcel achterhof +82

Ik Denk dat schuurman wel minder is dan toornstra

27-03-2016 11:15

descout +0

Vind toornstra berer heeft ook meer ervaring

27-03-2016 12:59

whasjoewahn +16571

Wat zegt dat dan niet over een Elia, die weer geen knikker raakte...?

Zo'n invalbeurt van Robertha geeft juist een beetje hoop

27-03-2016 11:05

NmeLineZ +10565

Andere optie. Jij bij de selectie en MVG en GUDDE weg.

27-03-2016 10:38

JPvanGastel +0

Ja want die zitten gelukkig bij de selectie he

27-03-2016 11:04

NmeLineZ +10565

Deze mensen moeten NIETS meer met Feyenoord te maken hebben.

27-03-2016 11:07

NmeLineZ +10565

Je moederttt

27-03-2016 12:54

switzer +11002

Wat een reacties weer, elk stukje nieuws wordt aangegrepen om de club belachelijk te maken. Plaatsvervangende schaamte heb ik en niet voor de club.

27-03-2016 10:30

oba-martins +0

Ik moet je helaas gelijk geven, belachelijk hoe sommige mensen over hun eigen club praten

27-03-2016 10:34

Jamcarter +3

De club wordt belachelijk gemaakt door het bestuur en TS.

Stop met je waarzin en sentimentele gebeuren en help mee de club weer groot te maken faggot

27-03-2016 10:37

Zen +8

Dat soort mensen klapt zijn handen liever stuk voor pure middelmaat. Leren het nooit.

27-03-2016 10:51

switzer +11002

Jij hoeft niet voor mij te spreken Jacobs, ik bepaal zelf wanneer en waarom ik klap. Ik ben al helemaal in een dergelijk hokje te plaatsen.

27-03-2016 11:26

Zen +8

En ik bepaal dus wanneer ik kritiek lever. Spreek mij daar dan ook niet op aan. Daar ben je nogal sterk in namelijk.

27-03-2016 12:38

switzer +11002

Nergens zul je van mij een post waarin staat wanneer jij wel en niet kritiek mag leveren, geen onwaarheden verkondigen Jacobs.

27-03-2016 12:43

Zen +8

Jouw waarheid is de mijne niet en ik heet gewoon Rob.

27-03-2016 12:46

switzer +11002

Het feit dat je me faggot noemt sterkt me in de gedachte dat je nog nat achter je oren bent, maar wel heel stoer hoor.

Gekker is nog dat je denkt de club weer groot te maken door alles wat op en naast de velden gebeurt in een zwart daglicht te stellen.
Al je posts missen enige realiteitszin en nuance en getuigen niet van enig intellect.

27-03-2016 11:23

Jamcarter +3

Dan snap jij er niks van! Punt uit!

27-03-2016 11:26

switzer +11002

Zo'n reacties dus. I rest my case.

27-03-2016 11:27

Jamcarter +3

Misschien had je dat eerder moeten doen

27-03-2016 11:28

Arom +0

Met kritiek op deze leiding maak je de club niet belachelijk. Integendeel! De club zit in mijn DNA omdat mijn wiegje letterlijk in de schaduw van de Kuip stond. Maar beleid dat structureel slechte aankopen voor eigen talent laat gaan is schadelijk voor de club.

27-03-2016 10:51

switzer +11002

Kritiek mag, moet zelfs, heb ik ook helemaal geen problemen mee. Mits met enige onderbouwing.

27-03-2016 11:32

bloemie69 +0

Ik heb het met die v.Bronkhorst al helemaal gehad. Nu heeft hij een redelijke selectie, maar er komt gewoon niks uit en geef toe zeven keer achter elkaar verliezen had toch nooit mogen gebeuren.
Hij durft totaal geen jeugdspeler op te stellen.
Er is dit jaar niemand door gebroken, waardeloos toch.
Het kampioenschap waar ze zogenaamd voor gingen. Haha dat was een aanfluiting. Nee ik ben klaar met v.Bronkhorst.
Volgend seizoen word een precies hetzelfde seizoen. Als hij blijft.
Er gaat niet veel spelers weg, misschien een verdwaald spelertje erbij kopen. Weer geen scorende spits erbij. Dezelfde middenvelders die met ze vieren nog geen vijf goals samen kunnen maken in ??n seizoen. Je haal een Venjovic en zit nu op de bank,je haal een v.d. Heijden en zit nu op de bank. Je haal nota bene in de winterstop een versterking denk je dan. Nee voor de bank. Man man kansloos . Investeert dan in een goeie speler.
Ik vind zelf dat Ron Jans het goed doet bij Pec.
Natuurlijk altijd afwachten hoe hij het bij Feyenoord gaat doen, maar wel iemand die jeugd op wil stellen en aanvallend voetbal speelt.
Ik vergeet nooit meer dat hij met het kleine pec ajax oprolde met 1-5 in de finale.

27-03-2016 10:28

Dee-010 +3952

Broeder, bereid je maar voor.. Gio blijft!

Jammer, maar dat kunnen we wel verwachten lijkt me.

27-03-2016 10:50

bloemie69 +0

Ja, dat hij blijft is zeker. Anders hadden ze hem naar zeven nederlagen wel uitgegooid, misschien een Coca effect wie weet.

27-03-2016 16:46

kiperiets +4

Ik zou gelijk die Robertha ook z.s.m. verhuren.

Gewoon Elia z'n contract verlengen met 6 jaar,...ben je veel beter mee af.

27-03-2016 10:27

Jamcarter +3

als schuurman het niet red bij Feyenoord kunnen we met een gerust hart concluderen dat we enorm mislukt zijn.

Schuurman of Toornstra kom op man....

Weet zeker dat Frank de Boer Gio 4kant uitlacht met zijn Kramer en Toornstra terwijl je Achahbar en Gustafson hebt. Schuurman en Gusta hadden dit jaar om 10 moetennstrijden.

Gio moet lekker een paar jaar nog jong Feyenoord gaan doen en daarna Nec ofzo en dan misschien is hij goed genoeg voor Feyenoord 1, maar hij heeft zeker 5 jaar nodig nog.

27-03-2016 10:26

Arom +0

Als deze jongen ook niet snel een kans krijgt en wil vertrekken - waar hij dan groot gelijk in heeft - is het beleid van deze clubleiding, inclusief technische staf, echt failliet.

27-03-2016 10:25

Dee-010 +3952

Tja, Gio en co. Leven nog in de veronderstelling dat het legioen alleen harde werkers wil zien.

90x hoor je ' past bij de club/legioen' en dan is het zo'n stokbrood, die alleen in vierpunttoetsbediening werkt.

Houden we van inderdaad!!
Domme club man echt

27-03-2016 10:22

RoedGoelliet +1

Bovenstaande lezende dacht ik hieraan:

"You can checkout any time you like, but you can never leave!"

27-03-2016 10:31

feyenoord_Freak +14063

Van Bronckhorst heeft het Martin Van GEEL virus opgelopen als hij dat doet bloed type eigenwijs en dom en je ziet volgens mij dan ook geel voor de ogen dan wordt je blind, ook om de juiste jongens te halen en op te stellen.

27-03-2016 10:16

dpjo +0

En weer een talent naar az

27-03-2016 10:11

Zen +8

Jari, je moet leren hard te werken en 8 van de 10 keer naar de verkeerde kleur te spelen. Dan ga je het redden bij ons.

27-03-2016 10:10

Arjanito +3

Ik zou er een linksback van maken..

27-03-2016 10:43

SuperGuidetti1 +33

Hahahaha deze

27-03-2016 10:46

Maurice079 +21

Of je gaat gewoon naar een team waar ze je kwaliteiten wel kunnen waarderen.

27-03-2016 10:00

hagenees +10

Positiespel? Doen ze daar op de training wel aan?

27-03-2016 09:57

Zen +8

Onmogelijk met Toornstra, Botteghin, Baco, Vejinovic en Elia.

27-03-2016 10:53

FRlegend +17082

Zet Schuurman in een tram met technisch vaardige en intelligente spelers en ze scheuren al die teams aan flarden. Echt een groot talent maar Feyenoord lijkt het maar niet te lukken om zulke jongens klaar te stomen voor het grote werk in het eerste. Of ze durven diegene geen minuten te geven.

27-03-2016 09:52

Dee-010 +3952

Het tweede

27-03-2016 10:18

FRlegend +17082

En dat terwijl toen het water ons aan de lippen stond we noodgedwongen die jongens er in zetten en we de hoogste klasseringen in jaren haalden.

27-03-2016 11:10

Jan-Boskamp +4

Zal Jari het nou zo veel minder doen dan een Toornstra of Elia ??

27-03-2016 09:51

FRlegend +17082

Tuurlijk niet, hij had allang moeten debuteren dit jaar. Die Van de Beek bij de aartsrivaal krijgt wel zijn minuten. Die zijn ze bewust aan het klaarstomen om ooit volwaardig basisspeler te worden. Schuurman durven ze niet te brengen lijkt het wel.

27-03-2016 09:53

zwartehyena +6

Als Feyenoord net als Ajax goed positiespel zou spelen, wedstrijden zou domineren, kon Schuurman net als Vd Beek zo instromen. Feyenoord maakt het onmogelijk voor de jeugd.

27-03-2016 10:00

FRlegend +17082

Feyenoord stelt dan ook spelers op die niet per se bekend staan als spelers voor goed positiespel. Je zag met Gustafson en Achahbar al dat die twee goed gevoel voor de ruimtes op het veld hebben. Schuurman is er ook zo eentje. Stel je daar 5 van op dan komt er positiespel in de ploeg om het allemaal slimme technische spelers zijn die de gaten zien.

27-03-2016 11:09

Zen +8

Tuurlijk niet Jan. Toornstra komt alles te kort. Handelingssnelheid, inzicht en een hoede pas. Maar ja hij werkt zo hard. Over Elia onze back sloper maar helemaal te zwijgen.

27-03-2016 10:11

Bati +39723

Als ik hem was zal ik gewoon definitief weggaan, net als Achabar overigens

27-03-2016 09:50

Zen +8

Ik kan je niets anders dan gelijk geven. Technisch vaardige spelers maken bij ons geen kans. Ze ze liever harde werkers. Belachelijk gewoon.

27-03-2016 10:10

Jamcarter +3

Ja maar zen, we hebben daarmee zoveel prijzen gepakt de afgelopen 20 jaren! Hoezo zou je het nog veranderen?
Kijk naar Ajax en Psv wat hebben die bereikt met technisch vaardige spelers?
Hoe kan je kritiek hebben op ons beleid als we maar liefst 2 keer de beker hebben gepakt in de afgelopen 8 jaren! En ook nog is 1 keer europees voetbal mee gehaald?

27-03-2016 10:18

Zen +8

Hahahahahahahaha prettig Pasen.

27-03-2016 10:48

kiperiets +4

Niks verhuur.

Die jongen erin volgend seizoen en El Dramadi langzaam naar het team van reserves verbannen, die is alleen nog goed genoeg om in noodgevallen in te vallen.
En we weten ook NOG STEEDS NIET wat de Vilhena clan van plan is volgend seizoen.

27-03-2016 09:49

Ketser +7

Weer een talent wat door ons verpest wordt, die zien we over 3 jaar wel via een club als ADO of Heerenveen alsnog naar een topclub vertrekken. Maar ja, wat moet je dan ook met een bestuur wat 11 miljoen uitgeeft aan Kraner, Bilal en Vejinovic

27-03-2016 09:44

zwartehyena +6

Je vergeet Toornstra en Botteghin. Ook eventjes 6 miljoen euro.

27-03-2016 09:49

Wolfie +0

Welk positiespel?

27-03-2016 09:43

Wezz +0

Jovanni!!! Opstellen ipv clubverlaters en niet niveauwaardige feijenoordspelers!

27-03-2016 09:39

zwartehyena +6

Verhuur is meestal begin v/h einde.

27-03-2016 09:28

Vlaartjuh +0

Als je zo een speler verhuurt dan ben je hem ook kwijt dan wil die daarna ze minuten blijven maken en die kan die dan niet maken bij feyenoord en weg is die

27-03-2016 09:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties