Kuyt: ''Positie achter de spits bevalt goed''

Kuyt: ''Positie achter de spits bevalt goed''

Toeval of niet: sinds Dirk Kuyt bij Feyenoord is verhuisd van de rechterkant naar de nummer tien positie, verloor de ploeg geen enkele wedstrijd meer. In die zes competitieduels (vijfmaal winst, een gelijkspel) scoorde de Katwijker bovendien vijfmaal. Na afloop van de stadsderby tegen Excelsior van zaterdagavond erkende Kuyt dat hij zich achter de spits als een vis in het water voelt. ‘Het bevalt erg goed’, zo zei hij met een glimlach.

In de aanloop naar Excelsior-thuis scoorde Kuyt achtereenvolgens tegen Roda JC Kerkrade, FC Utrecht, SC Cambuur en tussendoor tegen AZ voor de beker. Des te zuurder was het dat de aanvoerder twee weken geleden door een schorsing niet in actie kon komen tegen De Graafschap, omdat hij een week eerder tegen Vitesse tegen zijn vijfde gele kaart van het seizoen was aangelopen. ‘Daar was ik echt ziek van’, sprak Kuyt. ‘Daarom was het vandaag extra lekker om weer op het veld te staan.’

Kuyt had zaterdag weinig moeite de draad weer op te pakken, zo bleek tegen de Kralingers. De captain was tweemaal trefzeker tegen de stadgenoot en vijzelde zijn seizoenstotaal zo op naar achttien goals. ‘Ik ben blij dat ik vanavond opnieuw belangrijk kon zijn voor het team. Toch had ik graag nog een derde doelpunt gemaakt. Daar was ik ook naar op zoek, zoals het hele team vandaag negentig minuten lang de intentie had om meer goals te maken. Het enige dat we onszelf kunnen verwijten, is dat we er niet meer hebben gemaakt.’

De teller bleef voor Feyenoord tegen Excelsior steken op drie goals, die ruim genoeg waren voor de overwinning (3-0). Omdat AZ verloor van PSV, heeft Feyenoord na de zege in de derby de derde plaats in de Eredivisie met vijf punten voorsprong stevig in handen. ‘Het elftal staat de laatste tijd steeds beter. We zijn het aan onze stand verplicht derde te worden, daar gaan we de komende weken vol voor.’

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

PindakaasFR +133

Op deze positie gaat het nog wel maar zolang hij aan de zijlijn gaat kleven is het niet om aan te zien. Feyenoord kan gewoon geen klassiek 4-3-3 spelen. Hebben we de spelers niet voor.

03-04-2016 22:16

PindakaasFR +133

Kuyt zijn scorend vermogen kunnen we niet missen trouwens.

03-04-2016 22:16

Sjorszzz +2

Het zal me benieuwen, degene die "opa, of die te ouwe kuyt" liever zagen vertrekken, of ze nog van gedachten veranderen, nu Kuyt weer belangrijk was voor ons en all op 18 goals staat. Niet enkel denken dat daar een jongere kan spelen, maar ook de impact van Kuyt, buiten de wedstrijd om. Op trainingen, voor collega's en de jongeren, een goed voorbeeld. We mogen blij zijn met zo'n karakterkerel.

03-04-2016 19:25

Jigsaw +10112

Wat jullie jezelf kunt verwijten is dat t tempo omlaag ging na die 3e goal...

03-04-2016 17:00

vinFr +1143

Toch zie ik liever Ziyech bij ons op 10

03-04-2016 15:57

Makine_31 +0

Waarom niet James? Of Iniesta? Allemaal net zo onhaalbaar als Ziyech...

03-04-2016 19:49

Knettah +5

Of Zidane? ????

04-04-2016 15:54

marcel achterhof +82

Hahn karsdorp v beek vlaar woudenberg tapia vilhena gustavson bilal kuyt elia , zo iets gaat getoond worden denk ik

03-04-2016 15:13

dariotje +276

Gustafson kan prima op de positie van vilhena spelen volgend seizoen en dan kuyt op 10 en een goede rechtsbuiten halen

03-04-2016 15:04

Zyzz +4

Het legioen is met pensioen

03-04-2016 14:56

vinFr +1143

Je verwacht een Europese sfeer bij Feyenoord-excelsior?

03-04-2016 16:00

Degekstuh +5431

Die sfeer is er ook niet tegen az of psv of groni gen of heerenveen of ado.

Europese sfeer is er gewoon niet meer

03-04-2016 16:56

freekvonk1908 +0

@ Arjanito wat vind jij beleid met schuurman of gustaffson spelen inplaats van kuyt? geloof me dan had je geen 3e gestaan en ook niet in de bekerfinale gestaan? dus ja wat is beleid in jou ogen

03-04-2016 14:45

freekvonk1908 +0

Kuyt is op zijn 35e gewoon onze beste speler, dat zegt genoeg lijkt mij

03-04-2016 14:43

Arjanito +3

Beleid 0.0

Schuurman, Gustaffson..

03-04-2016 13:48

SinjiOno +12

Ja leuk en aardig 18 goals en 10 assists al is ie 47, doe je dat als aanvaller dan draai je super.

03-04-2016 14:22

Arjanito +3

Kuyt op 10 is een korte termijn oplossingkje..

Voetballend is het nog steeds droevig.. Veels te weinig techniek, creativiteit en vernuft in de as

03-04-2016 16:26

SinjiOno +12

Dat ligt niet aan Kuyt maar an KAE en Toornstra die zijn te matig.

03-04-2016 18:06

Crow +3

We hadden idd Gustafson niet moeten halen met Schuurman in je selectie. Had nu prima op de bank kunnen zitten achter Kuyt.

03-04-2016 14:58

Dordtse-Feyenoorder +2131

Beter dan rechtsbuiten. Dat gaat nergens over.

03-04-2016 13:09

DJV +0

Vond Vilhena ook een sterke wedstrijd spelen ondanks dat hij weer op alle posities liep

03-04-2016 12:35

marcel achterhof +82

Weer een geweldige kuyt is hier alleen om af te bouwen

03-04-2016 10:56

marcel achterhof +82

Na geweldige hoort een komma

03-04-2016 11:00

switzer +11010

Precies, speelde gisteren gewoon een hele sterke wedstrijd, nog buiten zijn twee goals.

03-04-2016 12:31

marcel achterhof +82

Om te kotsen hoe er gisteren over hem werd gepost echt ziek, overigens er waren er bij die over de rooie waren omdat we met 3_0 hadden gewonnen en er was er 1 bij die zelfs liever naar barca keek dan naar feyenoord, echt gadverdamme , maar gelukkig de meeste mensen hebben nog waardering voor kuyt en gustavson of schuurman mogen zijn veters nog niet strikken Wel benieuwd hoe het volgend seizoen wordt, maar de meest walgelijke berichten komen over kuyt voorbij dat wordt natuurlijk steeds erger

03-04-2016 10:55

LaChouffeke +2

Ben t weer helemaal met je eens. Heerst steeds meer een ajakkescultuur hier. Die beroepsazijnzeikers moet je absoluut niet serieus nemen.

03-04-2016 11:33

MightyMick +0

Precies zoals je hier schrijft. 18 doelpunten er in prikken en nog zeuren dat het geen Ronaldo is...

03-04-2016 12:02

SinjiOno +12

Stumpers zijn het de man heeft 18 goals en dat is geen toeval

03-04-2016 13:37

SuperGuidetti1 +33

Doet het goed op 10. Maar toch liever een voetballer op die positie

03-04-2016 10:37

CowboyJos +0

Gayhena dus niet

03-04-2016 12:27

Wezz +0

Topgozer en oerFeijenoorder zoals er helaas maar weinig zijn. Gaat dit jaar "gewoon" weer 20 goals plus draaien en dat op 35/ 36 jarige leeftijd! Het maakt niet uit waar Dirk neergezet wordt, hij staat er altijd en scoort altijd.

03-04-2016 10:22

Ketser +7

Heb liever gewoon Schuurman op 10, Kuyt is hier alleen om af te bouwen en het seizoen is op de bekerfinale na toch al over.

03-04-2016 10:15

feyenoord_delft +6033

Wat een lompe reactie zeg, je moet gewoon 3e worden want dat je die bekerfinale wint weet je niet eens zeker. En als schuurman echt zo goed wat haf die allang kansen gehad.

03-04-2016 10:44

Copr +1701

Ja laten we kuyt vervangen. We hebben genoeg scorende middenvelders. :-(

03-04-2016 14:52

Weef +9092

Hij valt me zeker niet tegen op die plek. Altijd aanspeelbaar, kaatst makkelijk en kan natuurlijk een goal maken. Kan vanuit die positie ook goed medespelers coachen en doet dat ook veel. Valt me ook op dat Vilhena sterk speelt sinds Kuyt daar staat.

Enige jammere is dat hij geen creatieve 10 is. En aangezien er verder ook nauwelijks creatieve spelers rondlopen is dat wel een gemis.

03-04-2016 09:35

Homerus +1283

Kuyt doet het goed omdat er nu echt een team rondom hem heen gebouwd is en hij op een plek speelt van waaruit het relatief makkelijk scoren is. Wat hij nodig heeft zijn mensen die extra meters maken zodat hij die niet hoeft te maken, en mensen die in staat zijn terug te lopen als hij balverlies lijdt. Om deze reden hebben wij relatief veel mensen in de ploeg met een groot loopvermogen (Toornstra, Vilhena, El Ahmadi, Karsdorp) en weinig creatieve spelers met minder loopvermogen. Om deze reden is het dus ook belangrijk dat Kramer hard werkt: ook hij maakt dan meters die Kuyt niet hoeft te maken. In de periode voor Advocaat speelde GvB nog wel eens met Vejinovic/Gustafson, maar je zag gisteren ook dat dat dus niet werkt in combinatie met Kuyt. Veji heeft niet de kracht en het loopvermogen om balverlies door Kuyt op te vangen, en Kuyt heeft niet de snelheid om gebruik te maken van de steekpasjes van Vejinovic/Gustafson.

Door veel loopvermogen in de ploeg te brengen kun je optimaal gebruik maken van de kwaliteiten van Kuyt: zijn slimheid, zijn neusje voor de goal en het zich zelf steeds vrijlopen om de bal te kunnen passen. Dit betaalt zich in de laatste wedstrijden terug en ik verwacht eigenlijk dat we de rest van het seizoen nog weinig punten gaan verliezen.

03-04-2016 09:05

vlo +7107

Wat een onzin ! of dat Kuyt een geniale 10 is van 35 jaar waar een heel elftal om heen gebouwd moet worden...
Typisch de ambitieloze Feyenoordsupporter !

03-04-2016 09:36

Homerus +1283

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel, maar dat is niet erg.

03-04-2016 13:13

datenewoordFEYENOORD +12841

Speelde een prima wedstrijd

03-04-2016 08:53

vlo +7107

Kuyt is de 10 van de armoede !

03-04-2016 08:50

marcel achterhof +82

3 jaar immers vergeten dat was pas armoede

03-04-2016 10:58

vlo +7107

Mwaa ...maar icm met Pelle ( wat mis ik hem ) wel functioneel

03-04-2016 12:33

marcel achterhof +82

Maar jw wik toch niet zeggen dat immers beter is dan kuyt op 10

03-04-2016 12:43

Renzo +1078

En Kuyt is niet functioneel? Wordt toch eens wakker man.

03-04-2016 14:35

marcel achterhof +82

Ik heb geen eens meer zin om de discussie aan te gaan echt

03-04-2016 14:50

Renzo +1078

Hopeloos joh

03-04-2016 16:30

Dee-010 +3981

Ik vind niet dat een kuyt op 10 hoort. Je moet gewoon een creatieveling daar neerzetten ala gustafson/Achahbar/Schuurman.

03-04-2016 04:06

Jamcarter +3

Hou op! Immers wers afgekeurd toen Toornstra toen Gustafson en toen weer toornstra en toen kuyt! Schuurman bestaat niet voor Gio!

03-04-2016 04:10

standyourground1908 +776

Creativiteit kan ook van centrale middenveld komen of flanken. Dat ontbreekt nu.

03-04-2016 07:43

Rick1212 +0

De cijfers van Kuijt op '10' liegen er niet om, maar mist inderdaad creativiteit. In mijn ogen kan je dit ook toevoegen door een creatieve spits voor Kuijt te zetten. Kijkend naar de selectie zou dat in dat geval Achahbar zijn. Ook zou je er nog een creatieve '6' achter kunnen zetten. Dit zou dan Vejinovic (mits beter in vorm) of misschien wel Gustafson kunnen zijn. Daar tussen heb je dan een verbingsspeler nodig (box to box). Dit zouden El Ahmadi of Vilhena kunnen zijn, eventueel Toornstra. Ik zou dan persoonlijk voor Vilhena kiezen, omdat hij creatiever is dan de andere twee

03-04-2016 09:59

jeffrey1 +4936

Ik vind hem inderdaad ook een stuk beter daar.

03-04-2016 01:37

feyenoord_Freak +14066

En toch vind ik dat tapia en Gustafson en schuurman ook een basisplek ergens verdienen. Op het middenveld stop nou eens
Met zomaar geld te verdoemen, ik zie nou al voorkomen dat gio zo een schijtluis gaat zijn dat ook volgende seizoen de zelfde opstelling zo gaat blijven staan, alleen enkelt omdat hij zo onzeker is omdat oome Dick hem helpt en zijn hand boven water houd en moeilijk van de ideeën afwijkt wat oome Dick hem nu laat spelen en voor gelegd heeft waar wij nu zo goed staan . Maar ja als dat zo blijft kan hij beter stoppen en Oome Dick zelf het roer over nemen hoor komende seizoen die weet wel raad met dit Feyenoord zo te zien. Laat maar komen einde seizoen

Maar goed we zullen zien

03-04-2016 01:34

jeffrey1 +4936

Hoezo Schuurman nou weer dan?

03-04-2016 01:36

duitser +4317

omdat dat jeugd is en die zijn heilig

03-04-2016 08:01

Bati +40145

Denk omdat het een geweldig talent is en scoren vermogen heeft

03-04-2016 08:27

duitser +4317

en hoe oud is hij?

precies. nog tijd zat

03-04-2016 08:33

standyourground1908 +776

Je kan hem in wedstrijden zoals gister best een kans geven. Nu komt vejinovi erin...

03-04-2016 08:39

duitser +4317

die staat ook hoger in de pikorde en zit een stuk dichter tegen de basis aan

03-04-2016 08:42

Bati +40145

20 ofzo?

Heeft ook nog genoeg tijd, dat neemt niet weg dat die dit seizoen echt wel zijn debuut / minuten had kunnen maken.
Vooral in dit soort wedstrijden.

03-04-2016 08:42

WouterD1908 +28

Mij bevalt het niet zo goed. Scoort vandaag natuurlijk wel 2 keer maar creëert als 10 echt helemaal niks.

03-04-2016 01:33

ericfeduzzi +2

Dank u meneer Advocaat.

03-04-2016 01:27

feyenoordkorsou +0

Sinds Advocaat er is speelt Kuyt op het middenveld en staat er een beter middenveld. Van Bronckhorst zag/ziet dit niet en liet/laat Vilhena maar aankloten op het middenveld. Van Bronckhorst moet in dd zomer weg! En tegen een Excelsior als vandaag had ik ook heel goed gespeeld. Een schandevpor de eredivisie. Erg beschamend dat het 3-0 is geworden en niet minstens 20-0.

03-04-2016 01:04

FR-Zeelandio +4364

Helemaal niet mee eens, jij zegt dat er een beter middenveld staat maar el ahmadi en vilhena spelen nu ook, ook voor advocaat kwam speelden die 2. We hebben gewoon vaak pech gehad in die 7 wedstrijden. Toegegeven is het spel er wel op vooruit gegaan, dat zal ongetwijfeld met advocaat te maken hebben, el ahmadi loopt nu niet als een kip zonder kop over het veld maar kiest nu momenten uit om druk te zetten, speelde vandaag erg centraal op het middenveld, een grote vooruitgang dus. Vilhena speelt al weken goed, ook voordat advocaat kwam.

Advocaat heeft idd een grote rol gespeeld, bijvoorbeeld toornstra weer een kans te geven, kramer meer laten werken, en zo zie je maar dat het er heus wel inzit. Toornstra speelt weer met plezier zo lijkt het, kuyt scoort de goals, kramer gaat steeds meer zijn lengte en lichaam gebruiken en bovendien meer lopen, vilhena jaagt lekker aan, el ahmadi staat lekker centraal, Bilal prima als supersub, elia komt zijn man steeds vaker voorbij (jammer van die bal op de paal vandaag), verdediging staat met veel meer vertrouwen te verdedigen, heb de verdediging vandaag geen 1 keer zonder nood zien terugspelen op de keeper, Excelsior was dan ook wel dramatisch maar het gaat om het principe.


Ik vind het nogal hard om gio er na 1 seizoen als hoofdcoach er meteen uit te sturen, als we toch iemand wegdoen mag Wouters wel weg van mij part, zou gio moeten ondersteunen bij het tactische gedeelte maar is blijkbaar niet goed genoeg anders was advocaat er niet

03-04-2016 01:15

LaChouffeke +2

Ik wil hier nog bij aanvullen dat Kuyt voor Advocaat weliswaar meestal op rechts begon, maar in de praktijk ook vaak een centrale rol had. Zijn huidige positie komt niet uit het niets.

03-04-2016 11:30

FR-Zeelandio +4364

Bovendien speelt kuyt nog steeds vaak op rechts en toornstra op 10

03-04-2016 11:34

VakkieQ1908 +0

Na de wedstrijd tram terug gepakt naar Beverwaard. In de metro kwam een ontzettend leuke dame bij ons (wij stonden er al met zn 3en)staan. Groene jas spijkerbroek en witte adidas. Ze vertelde dat haar vader kaartje heeft voor de finale maar dat zij die zou krijgen waarschijnlijk. Ik vertelde dat ik ook kaartje heb.
Je heb in die korte tijd een zeer aangename positieve indruk bij mij achter gelaten. Vandaar dat ik graag met je in contact wil komen. Stuur je een PB? :-)

03-04-2016 00:35

Ambtenaar +0

Het is hier geen relatieplanet he

03-04-2016 00:43

Feli_nl +116

Haha had je dat nit beter meteen kunnen vragen held!

03-04-2016 00:44

VakkieQ1908 +0

Eigenlijk wel he. Dat had ook het meest tactische geweest ja

03-04-2016 00:50

Euro010 +2232

Ik zat ook in die tram en ze vertelde mij dat ze jou een vies mormel vond maar uit medelijden met je ging praten...

03-04-2016 01:01

FR-Zeelandio +4364

Nou nou jij bent wel heel erg aardig tegen een mede-supporter, vond het wel grappig om te lezen, is een keer wat anders

03-04-2016 01:16

Gabberhardest +316

Inderdaad. Dat dacht ik nou ook. Ik hoop voor m dat ie een reactie krijgt van dr .

03-04-2016 01:38

feyenoord_Freak +14066

Tis hier geen relatie planet hahahaha! Dat was een goeie opmerking hahahaha!
Je had gelijk toe moeten slaan gap! Net zo hard dat je in de kuip los gaat moet je ook het lef hebben gehad haar gelijk in te palmen ja heb je nee kan je krijgen ;)

03-04-2016 01:22

Bas_010 +0

hahaha held

03-04-2016 08:01

Bema777 +1031

Dan zal ze tijdens de finale waarschijnlijk ook wel in die tram zitten, nog een paar weken geduld; -)

03-04-2016 08:52

Dommeloempia1 +20031

Metro in beverwaard?

03-04-2016 17:19

VakkieQ1908 +0

Tram bedoel ik uiteraard

03-04-2016 17:53

feyenoordjob +921

Het blijft ook gewoon veel zeiken op deze site he:p

03-04-2016 00:28

jeffrey1 +4936

Hahaha altijd.

03-04-2016 01:33

mj +1

Zit ff naar de docu over de wederopstanding te zien,

En dan denk je dat sommige geen huldiging willen zien voor de beker,

03-04-2016 00:22

mj +1

in die. Tijd 10.000 manen 150.000 op de Coolsingel.
Nu 45.000 op de tribune en ................

03-04-2016 00:26

feyenoordjob +921

Die ziyech zeg. Dat die bij ons had kunnen voetballen en dan jansen in de spits. Wat als bestaat niet, maarja.

03-04-2016 00:18

mrbee91 +2

de meeste dromen zijn helaas bedrog :(

03-04-2016 00:37

FR-Zeelandio +4364

Om Janssen ben ik niet heel erg teleurgesteld hoor, lijkt nu een redelijk goede spits, net als die Santos van NEC, hoor het snorrenmans van VI nog zeggen: Feyenoord kan Santos voor 5 ton kopen in de winter, ze zijn gek als ze het niet doen, na de winter geen klote meer waard, behalve die goal tegen 020 dan

03-04-2016 01:19

FRChiquita +3

"Daar was ik ook naar op zoek, zoals het hele team vandaag negentig minuten lang de intentie had om meer goals te maken. Het enige dat we onszelf kunnen verwijten, is dat we er niet meer hebben gemaakt.’" hahahaha

Ik vond het juist een verademing toen hij gewisseld werd voor Achabar. Kuyt heeft scorend vermogen, maar ik ben verder niet zo onder de indruk van hem op die positie. Waarom wordt er geen technische speler die regelmatig slimme passes geeft achter de spits gezet met twee buitenspelers op de vleugels die ook weggestuurd kunnen worden? Ik begrijp soms echt helemaal niets van Van Bronckhorst.

03-04-2016 00:17

king-swerts +505

Achahbar maakte veel klaar wil je zeggen? Kuyt was weer als vanouds, altijd op de juiste plek, de eerste was een prachtige goal. Verder is hij de koning bij het positiespel en verovert hij ook veel. Snel is hij niet nee, maar dat wordt prima gecompenseerd door hem

03-04-2016 00:21

FRChiquita +3

Het scheelt dat het op dat moment al 3-0 stond, maar ik vind dat het toen nog een stuk makkelijker ging om door de verdediging van Excelsior te komen en er even getikt kon worden. Dit is ook de eerste keer dat Achabar daar stond, normaal mag hij een paar minuutjes links of rechts voorin meedoen. Niets ten nadele van de kwaliteiten van Kuyt, maar die zie ik liever als spits.

03-04-2016 00:46

FR-Zeelandio +4364

Kuyt wordt idd te oud, laat Feyenoord wel rustiger voetballen trouwens. Op het middenveld zie je vilhena en el ahmadi altijd de bal brengen, het lijkt wel of ze een beetje bang zijn van kuyt, ze spelen sneller door en kuyt haalt echt veel ballen eruit die normaal naar voren worden gespeeld. Iets meer rust in het veld. Kuyt is een prima speler voor Feyenoord, maar in de spits hoort hij niet, rechts kan hij niet belopen en achter de spits heeft hij de handelingssnelheid niet voor, en hij staat mensen als Schuurman en gustafson in de weg. Toch is het onze topscorer met al 18! Doelpunten, eigenlijk is het te gek voor woorden, kuyt heeft niet echt veel kansen nodig om een goal te maken, als we doen wat jij voorstelt gaan we er misschien voetballend op vooruit maar we maken dan veel minder doelpunten.


Dus kan je 2 dingen doen, met kuyt spelen en zorgen dat iedereen in zijn dienst speelt, of een andere (technische) nummer 10 halen die er minimaal 15 scoort, en dan zeg ik maar als VOORBEELD Ziyech, die scoort aan de lopende band en laat andere scoren.

03-04-2016 01:28

El-Fenomeno +9

Zie liever Gustafsson op tien en Kuyt in de punt.

03-04-2016 00:11

klaas2222 +4558

Ik denk dat fietstas nog de grootste concurrent wordt nu solanke terug is

03-04-2016 00:10

010peter1908 +0

Lag het nouw aan mij of was de sfeer vanavond nou zeer matig

03-04-2016 00:08

Vizzie30 +150

Op vak U kon ik een speld horen vallen...

03-04-2016 00:09

tussenjaar +6250

In vak R ook. Totaal geen sfeer. Iedereen is blij als het seizoen er op zit.

03-04-2016 00:12

Vizzie30 +150

Ja je speelt voor een derde plek...sfeervol wordt het dit seizoen niet meer. De bekerwedstrijd is de allerbelangrijkste wedstrijd. Win je die, doet de rest er niet toe.

03-04-2016 00:25

CW010 +1813

in het jaar met Guidetti zat ik op U, mensen daar schrokken gewoon van me als ik schreeuwde, echt een dooie bedoeling daar

03-04-2016 00:59

Gabberhardest +316

Welke sfeer? Denk dat de meeste wel klaar zijn met dit seizoen. Daarnaast was de wedstrijd ook uitermate slecht zeg. Deze komt toch zeker met stip op 1 hoor! Ik probeer altijd het positieve te zien maar vanavond lukte mij dat toch niet. Enige lichtpuntje was Vilhena!!

03-04-2016 01:01

JDN1987 +23360

Ik ben eeeste

03-04-2016 00:06

JDN1987 +23360

Coolsingel !

03-04-2016 00:07

JDN1987 +23360

Vind Aboutaleb dat wel goed?

03-04-2016 00:09

woodfreak +47

Laat hem komen dan??!?!

03-04-2016 00:21

JDN1987 +23360

Dalijk neemt die z'n broeders en neefjes mee

03-04-2016 00:37
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties