Krabbendam: ''Advocaat heeft de carrière van Gio gered''

Krabbendam: ''Advocaat heeft de carrière van Gio gered''

Martijn Krabbendam vindt dat Giovanni van Bronckhorst ontzettend veel te danken heeft aan Dick Advocaat. Volgens de Feyenoord-watcher van Voetbal International heeft de adviseur die door de Rotterdamse club werd aangesteld na een periode van negen opeenvolgende wedstrijden zonder overwinning zelfs de trainersloopbaan van de jonge Van Bronckhorst gered. "Het is gebleken dat hij iemand nodig heeft die het klappen van de zweep kent. Hij heeft de carrière van Gio én het seizoen van Feyenoord gered," zegt Krabbendam in het praatprogramma FC Rijnmond.

Van Bronckhorst zelf noemde het vertrek van Colin Kazim-Richards één van de oorzaken van de negatieve reeks van Feyenoord. Daarna zou er volgens de coach onrust in het team zijn ontstaan. "Ik geloof er niks van," beweert de journalist in de voetbaltalkshow. "Kazim was een wisselspeler en iedereen hoopte dat hij weg zou gaan. Dan kan je in een selectie wel veel vriendjes hebben, maar spelers als Elia hebben een WK-finale gespeeld. Denk je dat zij in de war raken als Kazim naar Celtic gaat? Het is zoeken naar excuses."

"Ik kan het me echt niet voorstellen. Ook met Kazim hadden ze in deze serie gezeten, want hij heeft bijna nooit doelpunten gemaakt. Feyenoord moet blij zijn dat ze van hem af zijn. Ze hadden nooit een contract met hem moeten afsluiten en zeker niet voor twee jaar," concludeert Krabbendam bij de regionale zender. Ook de reacties van Kuyt op zijn wissel in het duel met FC Twente vond hij niet slim van de spits. "Dat had hij niet moeten doen als aanvoerder. Hij zet Gio hiermee voor het blok."

Volgens Krabbendam kan bekerwinst van Feyenoord in de finale tegen FC Utrecht het seizoen nog enigszins kleur geven. De derde plaats in de eredivisie lijkt inmiddels zo goed als zeker veiliggesteld te gaan worden, maar de watcher uit Maassluis is van mening dat er meer in had gezeten. "Als ze het seizoen gaan evalueren, dan sluit ik niet uit dat er mutaties gaan plaatsvinden. Of dat betekent dat Martin van Geel (technisch directeur, red.) vertrekt, dat is de vraag."

Tot slot liet de journalist ook zijn licht schijnen over de aanstelling van Richard Grootscholten als de nieuwe hoofd jeugdopleiding van Feyenoord. Hij volgt op Varkenoord Damiën Hertog op. "Ik vind het erg makkelijk. Hij is een bekende van Eric Gudde (algemeen directeur, red.) vanuit Excelsior Maassluis. Had verder gekeken en met een verrassende naam gekomen die de jeugdopleiding verder kan brengen," aldus Krabbendam.

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

Kameradski +8

Riooljournalistiek. Niet meer en niet minder. Wat een flauwekul.

16-04-2016 16:11

FR_jens +9

Ik denk dat Krabbendam heel ongelukkig is, waarom zou je anders zo negatief in het leven staan?

Haten om jezelf beter te voelen is een veel voorkomend probleem en Mr. Krabbendam is hier blijkbaar een goed voorbeeld van.

16-04-2016 13:15

deleted106 +19

Tja en toch heeft ie in dit verhaal gelijk.

16-04-2016 15:18

FR_jens +9

Ik heb het nogmaals gelezen en kan werkelijk geen één punt terugvinden waarin hij gelijk heeft.

Dit is gewoon puur negativiteit zaaien, maar hij vergeet hier wel dat je zelf oogst wat je zaait...

16-04-2016 15:31

deleted106 +19

Man man man gio wint 9x niet op rij. Spelers lopen als een kip zonder kop rond, wil jij zeggen dat dit aan de spelers ligt? En aan het vertrek van Kazim? Komt gewoon omdat gio geen idee had en hij gebruikt dit gewoon als smoes. Toen kwam dick en ging het iets beter lopen.
Overigens win je 3 van de 5 afgelopen wedstrijden weer met een behoorlijke dosis geluk. Nee gio is gewoon niet wat feyenoord nu nodig heeft.

16-04-2016 15:49

FR_jens +9

Gio wint wel 9x op rij, of heb ik iets gemist? Hij is toch hoofdcoach?
Verder hebben we de beste seizoensstart sinds jaren, toen stond Gio er ook alleen voor, dus credits geven waar past mag best.

Verder wordt het vertrek van Kazim onderschat. Hij gaf een winnaarsmentaliteit over op jongere spelers, een beetje a lal Guidetti maar minder. Met zo'n man erbij voel je je ook onoverwinnelijk, dat lijkt me vrij logisch. Binnen de selectie van Feyenoord lag hij niet voor niets erg goed.

Krabbendam vind het gewoon te rustig binnen Feyenoord, en dan komt ie met zo'n verhaal aanlopen. Voor sensatie, VI moet verkopen natuurlijk...

16-04-2016 16:37

ferryrot +0

Je verloor van die wedstrijden er ook 6 met pech,mag je dan ook eens geluk hebben? Gio heeft ook zijn eigen carrière gered niet advocaat,Gio is niet te groot om advies te vragen. En krab is gewoon een stoker,laat m lekker Sparta gaan aanmoedigen das zijn club. Lekker daar houden.

16-04-2016 17:12

FR_jens +9

Bam, iets met een nagel en een kop!

16-04-2016 17:37

deleted106 +19

Gio mag van mij opzouten. Maar ja is een echte feyenoorder he dus dan boeit het ook niet dat we het slechtste spel in jaren spelen. Ach past eigenlijk wel bij subtopper Feyenoord.

16-04-2016 18:23

FR_jens +9

Ik had ook wel meer verwacht van Gio qua positiespel. Je zou toch denken dat die wel wat kennis heeft opgelopen tijdens z'n loopbaan.

16-04-2016 22:55

LP1962 +27

Die niets kunnende hufter van een gudde maakt de club volledig kapot. Oprotten gudde

16-04-2016 13:15

ReneKasia74 +3

Ik moet nog steeds zien of Gio het red als trainer. Beter Dickie als hoofdtrainer gehad. En dat over Kazim vind ik dom gelul. De meesten waren hem zat.

16-04-2016 12:29

ernst H +4998

Het is een beetje het verhaal van Derksen geweest bij Feyenoord.
Zet teveel jongens van een bepaald type bij elkaar en ze maken er een zootje van .
En ik kan het weten , want ik was vroeger zelf ook zo.

7 x oprij verliezen en nu weer 6x winnen

Dan klopt er iets niet. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.

16-04-2016 10:43

Highvleet +1

Mooi he...krabbendam....gaan we weer...het was overduidelijk dar kazim zowel een positieve als een negatieve invloed had op spelers en de groep. Hij is een zeer aanwezige persoon. 1 man kan het verschil maken in een selectie. Net zoals advocaat weer positief het verschil maakt nu. Hij was een rotte plek die weggesneden is.

16-04-2016 09:40

tussenjaar +6206

Natuurlijk hadden we meer punten moeten hebben maar geen 20. Derde en de beker aan het einde van het seizoen en je kan een rapportcijfer 7 geven.

16-04-2016 07:08

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

nog steeds tussenjaar, nee als je geen vorm dip had gehad stonden we nu 1e

16-04-2016 10:58

pinda123 +320

vormdip....vanaf dag 1 tot de komst van dickie was het voetbal dramatisch.Je kan beter zeggen als dickie vanaf dag 1 voor de groep had gestaan hadden we nog meegedaan om de titel nu

16-04-2016 11:49

deleted106 +19

T is het hele jaar al een vorm dip. Er wordt vaak met vlieg en kunstwerk gewonnen. Voetballend sta je gewoon terecht 3e beter kunnen we niet. Volgend jaar zal niet anders zijn.

16-04-2016 15:21

tussenjaar +6206

We moeten ook wel reëel blijven hè. Guardiola had ons ook geen kampioen gemaakt.

16-04-2016 15:57

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

tussenjaar elk andere trainer een kans MAAR met Guardiola 100% zeker. andere speel stijl

17-04-2016 10:49

justro-010 +45

Gio heeft een moeilijk eerste jaar, maar leert hier van en zal volgend seizoen anders voor de groep staan.
Hoop gewoon dat hij ook wat betere spelers erbij krijgt om mee te werken.

16-04-2016 05:27

echtwel +2208

Meneer Krabs is weer on the move veel woorden en geen..... krabbels kriebels krab achter de oren voor alle die het willen horen???

16-04-2016 00:20

FR-Zeelandio +4327

Gohgoh dus Hiddink heeft de carrière van cocu gered?

Dus omdat advocaat tips geeft aan een beginnende trainer die nog 0 ervaring heeft is maar meteen carrière gered? En iedereen maar zeggen dat het gio zijn schuld was etc. Wouters had toch die ervaren man moeten zijn om gio te helpen? Ik vind dit zulke bullshit he, gio moet het vak ook leren. We wisten van te voren dat hij niet het voetbal inzicht heeft van guardiola, of het tactische spel van Mourinho, de grote bek van van gaal.

Net of cocu zon wereld trainer is, heeft gewoon de beste selectie. De boer van Ajax is verreweg de beste trainer uit de eredivisie Maar dat gaat ook veranderen

15-04-2016 23:27

Raftel +6744

Dat gaat veranderen? Wie is een betere trainer dan De Boer dan?

16-04-2016 04:33

FR_Swiss +667

Ik neem aan dat die weggaat.

16-04-2016 09:25

FR-Zeelandio +4327

Ja hij gaat echt niet door voor een 6e seizoen denk ik

16-04-2016 18:05

Maassluice010 +6079

En hier het bewijs van alles staat of valt met het resultaat journalistiek. Gaat het mindert, ouwehoert deze Mr. Krabby alleen maar. Gaat het goed is tie opeens positief.. Let maar op.. opendeur trapper isut. Ik heb hem nog nooit betrapt op nieuwe "ware feitjes wat nog niet eerder in de media was verschenen . Of op een positief verhaal. Mr. Krabby is meer van het zeiken. Het had een wijf motte zijn

15-04-2016 23:11

Aidan_Exclusive +7786

Dus dat idd...een oud zeikwijf is het.

16-04-2016 02:29

fr12clasie +1

Hij heeft gewoon gelijk. Er is genoeg kwaliteit maar gio is gewoon een slechte trainer. Ga jij maar terug naar school met je mindert isut en motte. Jezus

16-04-2016 04:28

deleted106 +19

Denk dat jij in dit geval gewoon moeite hebt met de waarheid.

16-04-2016 15:22

ComeonFR +7

Wat een onzin he

15-04-2016 23:10

Zyzz +4

Het legioen is met pensioen

15-04-2016 23:00

Zyzz +4

dan wordt het toch eens tijd voor een afspraak bij de pearl vriend

15-04-2016 23:11

switzer +10993

Je onderschat het legioen schromelijk. Er is niets mis met mijn ogen. Daarbij heb ik in de loop der jaren genoeg meegemaakt om te weten dat een tweedeling onder de supporters ook maar tijdelijk is. Jij denkt dat het legioen met pensioen is? We hebben nu alleen al aan seizoenkaarthouders voor volgend jaar meer dan dubbel het aantal supporters dan 25 jaar geleden. En ook toen waren we niet met pensioen.
Feyenoord en zijn supporters blijft, wen er maar vast aan.

15-04-2016 23:41

Zyzz +4

Ik onderschat het Legioen niet zeker niet als het gaat kwa opkomst dat staat buiten keien dat is altijd formidable geweest.ik doelde meer op de sfeer die er de laatste jaren hangt in de kuip het is niet meer wat het geweest was van wat ik nog heb meegemaakt dat het gekkenhuis was dat er met passie gezongen werd. waar Het legioen altijd zo berucht en bekend om was dat is er gewoon niet meer.
Sevilla thuis was de laatste keer dat er weer een ouderwetste sfeer hing wat mij deed terugdenken aan die tijden.

16-04-2016 00:42

switzer +10993

Dus wanneer de sfeer even een jaartje of twee minder is, roep jij notabene als eigen supporter dat het legioen met pensioen is?
Dat supporters van andere clubs dat doen om te narren kan ik nog begrijpen, maar sjezus, eigen supporters?
Passie begint bij jezelf.

16-04-2016 00:53

Aidan_Exclusive +7786

Ook vroeger meer dan genoeg wedstrijden meegemaakt dat de sfeer waar we om bekent staan er niet was...het valt of staat allemaal met de manier van spelen.
Is dat met passie volgt de Kuip automatisch, is dat gezapig is de sfeer daar ook naar.
En dat was vroeger echt niet anders...

16-04-2016 02:32

oba-martins +0

Mijn vader (groningen supporter) en ik (Feyenoord supporter) gaan elk jaar naar Feyenoord - Groningen, maar omdat ik morgen moet werken zijn we later in Rotterdam dan normaal. Meestal parkeren we de auto bij Beverwaard, maar hoe groot is de kans dat alles hier vol is?

15-04-2016 22:43

MrRdam +0

Gewoon openbaar vervoer nemen veel beter en sneller om naar de Kuip te gaan.

15-04-2016 22:46

Feyenoordridderkerk +1187

Stukje verder, Prinsenplein, ideaal.

15-04-2016 22:52

Pinkman +0

Is volgens mij nooit helemaal vol.

15-04-2016 22:56

SterkerDoorStrijd27 +1005

Kan iemand hem van een dak gooien? Ben hem meer dan zat

15-04-2016 22:35

WarwickUK +10

Hij heeft hier gewoon gelijk. Bijzonder slaap excuus van onze falende trainer

15-04-2016 22:52

SterkerDoorStrijd27 +1005

Advocaat geeft hem gewoon advies meer niet. Niks mis mee als je een beginnende trainer bent. Is juist goed dat een ervaren trainer jouw op je fouten kan wijzen.

16-04-2016 00:22

deleted106 +19

Hij heeft het over dat kazim verhaal wat gewoon een lulverhaal is van een naar excuses zoekende trainer.

16-04-2016 15:23

TalkOfSBeek +4007

Advocaat heeft gio zijn carrière toch kapot gemaakt?

Kuyt mag niet teleurgesteld zijn dat hij wordt gewisseld?

Kazim kon het groepsproces niet verstoren omdat hij bankzitter was?


Niet best krabby. Krabby maar eens goed achter de oren krabby

15-04-2016 22:20

Aidan_Exclusive +7786

Idd sensatie beluste stumper is het...

16-04-2016 02:34

Hoogvlieter +2

Advocaat is gewoon een goeie zet geweest. Dit was eigenlijk de taak van Wouters, maar schijnbaar faalt die hopeloos. Dus maar de laan uitsturen na dit seizoen.

Kuyt moet niet als een klein kind in de media gaan roepen dat ie wel ff uitleg gaat halen bij Gio. Wees professioneel, zeg er niks over en bespreek het intern. Zeker iemand met zijn ervaring.

Kazim is wel genoeg over gezegd en gesproken.

16-04-2016 11:15

baliman +0

helemaal gelijk krabbie het een gore kliek in het dwaas gebouw

15-04-2016 22:17

FR-Saudi +2

https://m.youtube.com/watch?v=EL4i443VhjM

Dit is nog eens een trainer.

15-04-2016 22:14

ballenjongen +7

Het is gewoon een hele goede zet van Martin van Geel geweest om Advocaat erbij te zetten. Advocaat heeft Gio zelf alle beslissingen laten nemen en hem hier en daar een beetje in de goede richting geduwd. Ik denk dat Gio hierdoor een veel betere trainer is geworden. Alle lof voor Martin van Geel !!!

15-04-2016 22:09

TalkOfSBeek +4007

#guddeforpresident

#martinvangoud

15-04-2016 22:18

WarwickUK +10

Had hij veel eerder moeten doen. Niet pas als het seizoen al naar de klote is.

15-04-2016 22:52

Aidan_Exclusive +7786

Pff hoe bedoel je een zure reactie...

16-04-2016 02:34

WarwickUK +10

Ja gek is dat hè? Met een record aantal verliespunten op rij. Negen (!) keer niet gewonnen achtereen

16-04-2016 09:38

deleted106 +19

Ik begrijp dat jij de horlepiep danst na dit seizoen?

16-04-2016 15:24

doemaar +0

Ik snap niet dat krabbie hier een stuk kan plaatsen hij doet net of hij de oplossingen heeft .
Ik vind het maar een kwal van een vent .
80% onzin wat hij hier schrijft ga lekker stukjes in de privé van de telegraaf schrijven daar hoort hij thuis

15-04-2016 22:03

Feyenoordridderkerk +1187

Klopt, die man gooit tegenwoordig echt alleen maar bommen. Of het kont omdat hij zo'n klein piemeltje heeft of het kont omdat hij er al heel lang niet meer overheen mag!

15-04-2016 22:54

FR_Swiss +667

Er is iets mis met je spellchecker, of je hebt kont bij favorites staan.;-)

16-04-2016 09:29

Feyenoordridderkerk +1187

Hahahahahaha, nee, ik typ simpelweg verkeerd, zag t wel, maar had geen zin t te wijzigen, mede omdat ik kont en Krabbie als 1 zie hahahaha

16-04-2016 09:56

KonKiedettie +0

Wat is dit voor aap, Giovanni had gewoon tijd nodig.

15-04-2016 22:02

CruzAzul +0

Tijd dat Van Geel wordt opgevolgd door Ulrich van Gobbel. Ik heb gezegd!

15-04-2016 21:59

eppo +71952

Ulli roggelt het wel.

15-04-2016 23:38

dave5 +0

Krabby heeft weer gelijk.

15-04-2016 21:56

echtwel +2208

Achteraf ben ik altijd de slimste! En zo is het kabbelende journalist, en zo is het!! Jij bent en blijft hier met je uitspraken tnx tnx fr12

15-04-2016 21:55

Frankster +20995

De waarheid is pijnlijk zo blijkt uit de reacties.

15-04-2016 21:54

xsplinterx +5

Ach jeeee, de kleuters die Krabbendam haten hebben elkaar weer gevonden. Grow up!

15-04-2016 21:51

johndahl83 +4460

Ik haat niemand ,maar tot wanneer moet hij dit blijven aanhalen.
Ieder zijn mening en dat het bij Feyenoord niet goed zit weet iedereen.
Maar heeft Krabbie wel eens positief nieuws.
Het is misschien een gevoel en misschien zit ik er helemaal naast ,maar ik heb het idee dat hij Feyenoord ook niet erg positief in het nieuws wilt zetten.

15-04-2016 22:00

dennis-zuid +4237

Als Krabbendam 1+1=2 zegt klopt het volgens iedereen hier nog niet. Hij heeft hier gelijk: het leek nergens op toen Advocaat er nog niet was. Die zeven nederlagen onderbouwen die constatering.

Wat betreft Elia heeft hij ongelijk, Elia raakt al in de war als een toeschouwer iets naar 'm roept

15-04-2016 21:50

xsplinterx +5

Precies, Krabbendam heeft gewoon gelijk zoals zo vaak.
Alleen is het voor die pubers heel stoer om Krabbendam te haten.

15-04-2016 21:52

switzer +10993

Pubers? Nee.
Er zit totaal geen journalistieke waarde in wat Krabbendam schrijft. Hij onderbouwt helemaal niets met bronnen of enige achtergrond, het is puur giswerk. En dat giswerk heeft vrijwel altijd een negatieve lading, daarmee komt alleen zijn mening naar voren. Het kan best zijn dat je die mening deelt, maar het slaat werkelijk waar nergens op om hem als kenner te kwalificeren.

15-04-2016 22:14

FR_Swiss +667

Los daarvan komt hij altijd met zijn negatieve opsommingen voordat er een belangrijke week voor Feyenoord komt.. Het kan alleen maar een Sparta supporter zijn.

16-04-2016 09:36

johndahl83 +4460

maar moet je 10 x een open deur in trappen!!!!!!!!!

15-04-2016 21:55

dennis-zuid +4237

Als ik door Rijnmond wordt uitgenodigd zou ik waarschijnlijk hetzelfde zeggen

15-04-2016 21:56

johndahl83 +4460

Dat zou heel goed kunnen

15-04-2016 22:03

Lexxie +0

Iedere keer denk ik .... Ik reageer niet meer op die graftak. ... Maar kan het niet laten te reageren op die zeiklul.

15-04-2016 21:50

FeyenoordVld +1547

Wat een bloedzuiger is het toch he, die Krabbendam.

15-04-2016 21:41

summer1969 +9257

ik zeg krabbedam tegen de muur

alleen maar onrust zaaien die lul

15-04-2016 21:40

FRjoris1908 +323

Ik zeg krabbie tegen de muur

15-04-2016 21:39

Mensini +14586

Ik weet niet of de carriëre van Krabbendam nog te redden is....

15-04-2016 21:16

ferdi30 +5233

Van Gaal opvolger van Geel. Voor of tegen

15-04-2016 21:13

kevinjakevin +68

Hou maar op. Op fr12 zitten geen feyenoord supporters maar supporters van martin van geel en Eric gudde, Een ding is zeker met dit bestuur wordt je nooit maar dan ook nooit kampioen

15-04-2016 21:33

johndahl83 +4460

lul toch niet zo stom.
Ik ben ook geen fan van die 2.
Maar mensen van buitenaf moeten de muil houden over Feyenoord.
Die willen alleen onrust saaien

15-04-2016 21:41

NoSurrender12 +197

20 euro voor degene die krabbedam eens op ze muil pompt. Wie durft?

15-04-2016 21:12

Pride of Rotterdam +358

Ik doe het voor 10

15-04-2016 21:14

Puma1908 +0

Ik wil je er 20 euro voor geven als je ervoor zorgt dat ik zo'n kans krijg.

15-04-2016 21:25

fynwa89 +2747

Ben hellemaal oneens met de titel van dit hoofdstuk bullshit krabbendam. Wnt de 1e seizoens helft deed hij het perfect zeiden we nog we worden kampioen. Zonder advocaat zoude we het ook wel redden. Maar ik blijf gewoon positief over advocaat...

15-04-2016 21:12

WarwickUK +10

Hou op kerel, we speelden ook voor de winterstop al schandalig slecht. Toen viel het kwartje misschien vaker de goede kant op, maar goed voetbal was het absoluut niet

15-04-2016 22:54

ger08win +161

Ik vind het zeer triest om de dingen over kuijt te lezen!!! Dirkie is een feyenoorder punt uit!!!

15-04-2016 21:06

johndahl83 +4460

Krabbie heeft duidelijk geen zin meer om in de buurt te komen van de kuip.
Wat een lul zeg.
Als hij het netjes vraagt ja dan ruk ik zijn kop er wel af.

15-04-2016 21:00

feyefrank +2083

Daar heb je krabbenjood ook weer.
Het was lekker stil rond hem maar helaas leeft hij dus nog.

15-04-2016 20:57

klick44 +18112

Open deuren intrappen deel 456

15-04-2016 20:45

johndahl83 +4460

kan ook del 1234545453 zijn

15-04-2016 21:03

feyenoordforever2110 +2

Die Kazim heeft voor veel problemen gezorgd, dat is iedereen wel duidelijk, en ja, dat heeft negatieve invloed op een groep, als die een trainer zien, die de zaak niet onder controle heeft en waar was toen Wouters als de ervaren rot. Wat heeft Advocaat nu eigenlijk gedaan, dat heeft voornamelijk geloof aangepraat. Had Elia het niet over Haagse jongens onder elkaar en Bilal over die acties kan ik maken, op het niveau van Heerenveen terugkomen en mensen ik blijf het roepen: haal mentale expertise binnen, frisheid in de pscyche, alle gezichten dezelfde kant op, het problemen oplossen, elkaar wat gunnen, voor elkaar door het vuur gaan, geloof in elkaar en in jezelf, acties durven maken, risico durven nemen, hoog druk durven zetten, allemaal van dat soort zaken vereisen een frisse, actieve houding, je zag dat er angst in de ploeg zat in die negatieve periode, niemand durfde de bal te hebben, bang om fouten te maken, ik blijf het roepen: haal mentale professionals binnen die juist aan dit soort zaken kunnen werken, daar kun zo veel mee winnen, dat maakt het verschil in de top, het is ongelooflijk dat we al jaren er maar een beetje bij bungelen, terwijl onze selectie best wel kwaliteit heeft, tuurlijk de ervaring die psv binnen koopt, ja die hebben wij niet en kunnen wij niet, maar ajaks, potverdikkeme, wij zijn niets minder, zo ongelooflijk balen is dat, die staan wel bovenaan, verschrikkelijk pijnlijk is dat.

15-04-2016 20:38

frbeeloo +1

Ik zou wat komma's inwisselen voor punten. Dan lezen mensen jouw stuk ook tot het eind!

15-04-2016 21:04

SopLul +712

ach onze volksmenner is er ook weer!

En de zwakkeren van de samenleving lopen er weer allemaal massaal achteraan...

15-04-2016 20:30

Jan-Boskamp +4

Krabby heeft het altijd juist

15-04-2016 20:28

feyefrank +2083

dat is toch sarcasme mag ik hopen?

15-04-2016 20:59

ferdi30 +5233

Wie gaat Van Geel opvolgen??? A Nijland B van Gaal C iemand anders

15-04-2016 20:24

switzer +10993

Voorlopig niemand. Krabby gokt maar een beetje.

15-04-2016 21:02

Dreeke +2

Johma-salade: Er is een Krab ontsnapt uit onze salades....doet zich voor als clubwatcher !!

15-04-2016 20:23

Lauranzwart +0

samenvattend heeft ie weer niks positiefs te melden? wat een nare bloedvent

15-04-2016 20:21

ferdi30 +5233

Dat van Geel weg gaat eind van seizoen.

15-04-2016 20:23

Sneekshit +10521

We hebben nog geen beker en we staan alleen 3e. Nog niet gered noem ik dat.

15-04-2016 20:14

Mrunterwijst +10615

Wat een reacties hier, haha. Krabbendam heeft wederom helemaal gelijk. Gio was een stuurloos schip, klootte maar wat heen. Sinds dat advocaat er mee in is gesprongen zijn er vastigheden ontstaan. En dat van Kazim is gewoonweg een laf excuus.

15-04-2016 19:56

Yogimel +0

bang voor kritiek die mensen hier. dan raken ze helemaal in paniek als ze de waarheid horen.

15-04-2016 20:03

Zen +8

Krabbendam heeft helemaal gelijk. Vraag mij alleen af wat fan de functie is van Wouters en van Gastel behalve met hun klauwenmover mekaar staan en de Pilonnen neerzetten.

15-04-2016 20:17

Weekwel +1

Jij kent de selectie toch zo goed wijsneus! Vraag het anders gewoon even aan ze !

15-04-2016 20:43

switzer +10993

Hij heeft geen idee joh, de praatjesmaker.

15-04-2016 20:51

Weekwel +1

Idd, 1 van de grootste azijnzeikers hiero. Wijsneus dat t is!

15-04-2016 20:52

FR4Ever +2

Weer lekker opruiend, dat is alles wat dit dwaaslicht doet, onrust zaaien.
Geef deze man aub geen podium meer.

15-04-2016 19:56

Mauricio_Aros +33

Krabbendamonruststoker vangeelout
Google: "Bedoelde u: FR12.nl?"

15-04-2016 19:54

mooskoerenhout +0

Nou ik ben het eens met Krabbie. Gio heeft het niet. Dick heeft hem gered.

15-04-2016 19:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties