Elia niet tevreden: ''Had er veel meer uit kunnen halen''

Elia niet tevreden: ''Had er veel meer uit kunnen halen''

Eljero Elia bezorgde Feyenoord dit weekend de beker. Een schot van de linkerspits na een prima individuele actie belandde op de paal en via de rug van doelman Filip Bednarek in het duel. De vreugde was enorm bij de uitgesproken aanvaller.

''Zo'n winnend doelpunt is niet te beschrijven'', vertelde hij gisteren in de online voetbaltalkshow FC Afkicken. Op videobeelden leek het zelfs of Elia een traantje liet. ''Nee, totaal niet. Ik lag op de grond en al die jongens sprongen op me. Ik bedekte mijn gezicht. Als ik huil, zeg ik het gewoon.''

Om het gat met Ajax en PSV te dichten, lijken versterkingen wenselijk. ''Wij zijn alles of niets. We kunnen heel goed spelen en toch een doelpunt tegenkrijgen. Qua kwaliteiten mag het gat niet zo groot zijn. Maar ik ga mijn collega's niet te kort doen, dat doen ze ook niet bij mij. Die jongens zijn volwassen geworden dit jaar. Tuurlijk heb je wel wat nodig, maar ik ben niet degene die dat moet zeggen. Dat hoort niet.''

Elia is niet tevreden over zijn eigen seizoen. In eerste instantie geeft hij zichzelf een 7,5, maar later neemt hij dat cijfer min of meer terug. ''Nee, zelf ben ik totaal niet tevreden met dit seizoen. Ik had er veel meer uit kunnen halen. Veel meer doelpunten. Maar het komt vanzelf weer goed'', besluit de Feyenoorder.

Plaats reactie
666

Supportert +1345

Nog een jaar!

27-04-2016 10:19

JS-FR1 +17172

Ik heb zo,n gevoel dat hij in het nieuwe seizoen nu echt gaat vlammen en belangrijk gaat zijn in Europese wedstrijden.

26-04-2016 23:48

Gio_ole_ole +330

Leuke versterking voor ons geweest dit jaar. Ik hoop dat er nog een klasbak op het middenveld wordt aangetrokken om hem beter te bedienen. Je ziet dat hij constant dubbel gedekt wordt, waardoor er ergens anders gaten moeten vallen. Gustafson zou dat normaal gesproken goed kunnen doen. Hopelijk ontwikkelt hij zich tot basisspeler volgend jaar.

26-04-2016 17:53

GK010 +0

Niet meer achter een back aan gaan lopen. Alleen nog maar focussen op acties en daar energie voor bewaren

26-04-2016 16:35

CPP +3515

Nee Elia, het komt niet van zelf goed. Daar moet je keihard voor werken, minder playstationnen en er meer voor leven. Maar ook meer eisen aan de ploeggenoten stellen. Dus het is wel aan jou om te zeggen wat je ervan vind (in ieder geval intern). Lat moet omhoog en wie niet mee wil of kan (o.a. Nelom, Vejinovic, van der Heijden, Gudde en van Geel) moeten weg.

26-04-2016 16:20

anassmessi +1

Je kan alles over Elia zeggen dat die niemand voorbij komt bla bla maar hij is wel altijd degene die tenminste nog iets probeert te creëren in de voorhoede. En zie de laatste paar wedstrijden toch steeds meer de oude elia. Ga zo door eljore!

26-04-2016 15:55

realmarciano +772

begin van het seizoen en de laaste wedstrijden echt goed gespeeld alleen net te weinig gebracht. Maar als hij nog een seizoen blijft en hij trekt deze lijn door dan kan hij tevreden zijn.

26-04-2016 14:34

Feyenoordridderkerk +1187

7,5..... Gelukkig nam hij t terug. Rendement, en zeker voor de Eredivisie was veel te laag. Hopelijk gaat hij komend jaar meer laten zien.

26-04-2016 14:05

lsimon +1248

Wel de juiste instelling.

26-04-2016 13:28

rikomhr +1

elia hoop je word net zo goed weer alles vroeger nu ben je nog lang niet de elia die we van vroeger kenden

26-04-2016 13:06

terror-dyl +0

Blij om te lezen dat die zelf ook vindt dat het beter kon dit seizoen volgend seizoen maar extra knallen dan

26-04-2016 13:00

descout +0

Elia bewijst zijn waarde voor al die criticies onmisbaar zulke technische dribellaars in je team
De flanken zijn dunbezet voor de europese wedstrijden elia,billal.denk dat gio daar gaat versterken.balvaardige fernandez een optie,en nog een koop denk ik.

26-04-2016 12:01

lennartmelsert +2

Goed dat ie zelfkritiek heeft

26-04-2016 11:51

jessebfeyenoord +13

Weet iemand waar ik feyenoord vlaggen kan kopen? op feyenoord fanshop site staat 150 bij 200 cm, dat is aardig groot ik dacht zelf aan 100 bij 150

26-04-2016 11:49

tomajo-nl +1160

Vlaggen zou je ook van anderen kunnen kopen, kom je soms wel mooie (oude) vlaggen tegen ;)

26-04-2016 12:59

Jigsaw +10049

Kgeef je een 6je...

26-04-2016 11:46

Nwk0180 +0

Mensen vergeten dat elia de enige is die gevaar brengt.op rechts gebeurt het simpelweg niet !
Dat betekent dus zeer makkelijk om altijd een dubbele dekking te geven. Al helemaal met een type kramer als spits die zo sloom als dikke stront is.
Feyenoord moet een snelle behendige rv hebben en een ander type spits die mee voetbalt en ruimtes creëren kan in de kaats

26-04-2016 11:44

lennartmelsert +2

Op rechts speel je heel anders.
Toornstra naar binnen en karsdorp er overheen. Volgens mij zijn er aardig wat assists vanaf de rechter kant gekomen...

26-04-2016 11:52

Nwk0180 +0

Dat is toch makkelijker op te vangen die jongens.... zit geen actie in. En de voorzetten daar wil ik nog niet eens over praten....

26-04-2016 12:59

lennartmelsert +2

Karsdorp en toornstra hebben anders aardig wat assists

27-04-2016 01:51

Nwk0180 +0

Maar dat komt haast niet voort uit individuele acties zoals elia dat kan.je kan toch niet ontkennen dat als je een echte rv heb staan die tactisch en snel is dat het voor clubs een nachtmerrie word . En stukken moeilijker verdedigen word als je die snelheid op beide flanken heb staan

27-04-2016 09:47

lennartmelsert +2

Ja miss wel. Ze zijn bezig met berghuis dus laten we hopen.

28-04-2016 10:40

descout +0

Vind ik ook er moeten teminste twee flankspelers erbij ,gezien de europese en competitie wedstrijden,denk dat gio al mee bezig is.

26-04-2016 12:04

terror-dyl +0

Nou via rechts als bilal er in staat aardig wat dreiging en een opkomende karadorp is zo nu en dan ook best gevaarlijk

26-04-2016 13:01

realmarciano +772

Bilal heeft faalangst

26-04-2016 14:35

Sjorszzz +2

Mooi voornemen voor het nwe seizoen, Ga voor het hoogste in Ned.

26-04-2016 11:23

Fr_tim +357

Hoelang loopt het contract van Elia nog?

26-04-2016 11:18

Sjorszzz +2

2017


2017
Kamil Miazek
Warner Hahn
Terence Kongolo
Calvin Verdonk
Stef Gronsveld
Karim El Ahmadi
Bart Nieuwkoop
Jari Schuurman
Colin Kazim-Richards
Eljero Elia
Anass Achahbar
Lex Immers
2018
Kenneth Vermeer
Rick Karsdorp
Sven van Beek
Miquel Nelom
Jan-Arie van der Heijden
Jens Toornstra
Michiel Kramer
Bilal Basaçikoglu
2019
Eric Botteghin
Simon Gustafson
Marko Vejinovic

26-04-2016 11:26

Boskamppp +0

Is kaaasiem nog niet weg johp ff

26-04-2016 11:33

Sjorszzz +2

Haha, ik zie het, komt notabene van deze site eergisteren. Heb het zonder op te letten blind geplakt, stom, maar dacht dat FR12 wel uptodate was, niet dus.

27-04-2016 12:02

Bulldog010 +6767

totaal niet up to date man

26-04-2016 11:37

scf-noya +0

Hahn haha, daar ga je al

26-04-2016 12:28

Feyedaantje +147

Wel realistisch, maar ook uit zn slechte periode gekomen, kan niet iedereen zeggen in de selectie. Zou hem sws volgend jaar behouden, spoeling is al zo dun op de flanken

26-04-2016 11:09

feyenoord_Freak +14035

1 voordeel hebben we wel nu het NL elftal niet naar het E.K gaat dit jaar dat we de spiegel kunnen pakken naar ons zelf kunnen kijken wat beter kan, en rustig kunnen gaan scouten en kijken wat we aan versterking kunnen gaan kopen voor komende seizoen, zonder gehaast . Stel dat van geel blijft als nog heeft hij flink wat huiswerk te doen en geen vakantie.

26-04-2016 10:51

Remcola22 +374

Ik vind het wel jammer, aangezien er toch geen spelers van Feyenoord geselecteerd worden. Dan zal de aandacht uit gaan naar de spelers van Ajax en PSV

26-04-2016 11:59

feyenoord_Freak +14035

Aggg jaa Nederland gaat toch niet naar het E.K dus ja

26-04-2016 23:27

faab +1093

Mss zou dit ego'tje wat vaker op snelheid de achterlijn moeten halen en een goede voorzet geven aan de spits. Dat zou zijn eerste prioriteit moeten zijn. Dat hij dan af en toe een.doelpuntje mee pikt is dan alleen maar mee genomen....

26-04-2016 10:50

FRRMS +26132

hij moet vaker zonder bal lopen
of hij de bal nou krijgt of niet
zo creert hij ook ruimte voor een ander,
alleen wilt hij 9/10 de bal in de voeten

26-04-2016 11:51

zwartehyena +6

Nog steeds een dramatisch seizoen overall. Die winnende goal in finale maakt wel wat goed, maar als dit zijn niveau is en blijft, dan mag hij per direct vertrekken.

26-04-2016 10:50

Clasie12 +2432

Haha die foto. Als je die vorig jaar had kunnen laten zien aan iemand. Gio met vilhena en elia op de coolsingel. Had nooit iemand verwacht

26-04-2016 10:46

feyenoord_Freak +14035

Agg jaaa we zullen zien yoh komende seizoen tis pas zijn eerste seizoen hier bij ons mischien volgende beter prestatie, vind dat we hem niet al te nauw in een hoek moeten drukken, iedereen weet nu wel dat het komende seizoen beter moet,
Tis alleen afwachten wat het bestuur en trainer gaan doen in de zomer stop.

26-04-2016 10:43

marcel achterhof +82

Hij heeft duidelijk te weinig gebracht heel soms zie je wat van zijn klasse terug de laatste wedstrijden wat meer maar ik zou niet meer met hem doorgaan

26-04-2016 10:42

realmarciano +772

Voor Feyenoord begrippen een 6 vind ik. Maar kan hem niet alleen kwalijk nemen dat de team in een periode zo slecht draaide

26-04-2016 14:39

carlitosway +0

Idd veel meer van die jongen verwacht alleen hij geeft niet op en tikt er nu toch weer een belangrijk doelpuntje in. Ben niet geheel ontevreden en ja feyenoorder tot op t bod dus elke speler hoort daarbij. En heel eerlijk... ik zie 1000000000 maal liever Eljero Elia als JAvd Heiden.

26-04-2016 10:41

realmarciano +772

hahah toevallig valt Jan arie heel lekker in tijdens beker final ahah

26-04-2016 14:40

barcanoord +0

Ik had meer van Elia verwacht. Echter staat hij er wel op het belangrijkste moment. Dat is ook wat waard.

26-04-2016 10:34

HansM +0

Blij met dat zelfinzicht. Geen echte topsporter met die akkefietjes.

26-04-2016 10:17

Mummy +1272

Iedereen is weer een stuk positiever over Elia :)

26-04-2016 10:16

Zen +8

De waan van de dag regeert hier.
Heeft gewoon heel matig gepresteerd, loopt te rennen als een blind paard en heeft 0,0 inzicht.

26-04-2016 10:23

BBMarco +497

Het rennen als een blindpaard is juist zijn sterke punt, dat heeft hij juist teweinig gedaan.

26-04-2016 10:40

Zen +8

De diepte in zijn spel bedoel je, dat is zijn sterke punt. Door zijn snelheid blijft hij altijd een gevaar voor de tegenstander.

26-04-2016 10:57

BBMarco +497

Ja die ballen in de voet vertragen hem, want bal vast is hij niet

26-04-2016 13:06

realmarciano +772

de helft van de westrijden goed gespeeld

26-04-2016 14:40

FR4Ever +2

Dat is de juiste instelling.

26-04-2016 10:02

hagenees +10

Elia is gewoon een hele goeie voetballer. Welke buitenspeler in Nederland komt z'n man nou nog voorbij? En Elia heeft altijd dubbele dekking.
Maar ja, hij had er meer uit kunnen halen als hij elke wedstijd net zo gedreven is als zondag.

26-04-2016 10:00

FRjoris1908 +323

Ruben schaken.

26-04-2016 10:23

FR_Erik91 +174

Twee goals, een enkele assist. Wat een klasbak, die Schaken.

26-04-2016 10:26

FRjoris1908 +323

Klopt. Super goede speler voor ado. Daarbij komt nog dat die held een geweldig persoon is en cillessen op zijn neus heeft getrapt.

26-04-2016 10:29

Frankster +20991

Ik vond schaken wel goed bij ons.

26-04-2016 10:41

hagenees +10

Ah ja, die komt z'n man wel voorbij helaas

26-04-2016 10:31

Mrunterwijst +10612

Een 7,5 getuigt niet echt van zelfkennis. Was over het gehele seizoen gezien toch een van de slechtste spelers.

26-04-2016 09:59

TalkOfSBeek +4003

Lees de tekst aub

26-04-2016 10:01

Mrunterwijst +10612

Weet ik,maar doelde op het feit dat hij zich in de eerste instantie rijkelijk beloonde.

26-04-2016 10:55

FR_jens +9

Sorry, maar ik kan hier alleen op reageren met: hahahaha

26-04-2016 10:07

Mrunterwijst +10612

Als jij tevreden bent met zijn prestaties verklaart dit waarom er hier ooit een tweede plek gevierd is, waarom we 7 wedstrijden op rij verliezen en ga zo maar door.

26-04-2016 10:58

FR_jens +9

Hij trekt constant 2 verdedigers naar zich toe waardoor er ruimte ontstaat voor de andere aanvallers.
We hebben zondag gezien wat er gebeurt als er maar 1 verdediger opstaat.

Elia is veruit de beste flankspeler van de gehele Eredivisie...

26-04-2016 12:17

Mrunterwijst +10612

Younes, Narsingh, Locadia, El Ghazi, Dos Santos, volgens mij hebben deze spelers allen statistieken die beter zijn dan Elia. De afgelopen paar wedstrijden speelde hij beter, maar als hij echt zo goed als jij doet voorkomen had hij over het gehele seizoen wel wat meer laten zien hoor. Ik had er meer van verwacht, ben benieuwd wat volgend seizoen gaat brengen.

26-04-2016 14:41

FR_jens +9

Geen één van bovengenoemde is beter dan Elia hoor.
Tegenstanders spelen meestal 1 op 1 tegen bovenstaande spelers, wat het natuurlijk makkelijker maakt. Maar van zodra Elia de bal heeft wordt hij meteen ingesloten door 2 - 3 tegenstanders, en dan nog komt hij er met enige regelmaat voorbij, dat zie ik Younes, El Ghazi, Narsingh of Locadia niet vaak doen...

Afgelopen zondag en dan vooral in de 2de helft speelde Utrecht ook 1 op 1 tegen Elia, ze werden helemaal zoek gedraaid...

26-04-2016 15:15

Mrunterwijst +10612

Daar mag ook bij vermeld worden dat vd Maarel niet zijn sterkste wedstrijd speelde.

Mar ben je de duels tussen Elia en Veltman vergeten? Dat was gewoon beschamend.

26-04-2016 15:32

FR_jens +9

Elia sloopte hem!

26-04-2016 15:34

Digidre +19

Dat blijkt niet uit de cijfers (uit een stuk of 8 bronnen).

26-04-2016 10:41

Mrunterwijst +10612

Wanneer je live wedstrijden bekijkt weet je wel beter. Hij heeft zich de laatste paar wedstrijden weer goed herpakt hoor, maar het was grotendeeels gewoon drama.

26-04-2016 10:57

maarten85 +112

Elia heeft geen slecht maar ook zeker geen goed seizoen gedraaid zijn cijfers zijn best aardig.
Maar het was vaker niet om aan te gluren.
Vind ook dat het verwachtingspatroon van spelers zoals el ahmadi en elia heel hoog mag zijn met het salaris wat ze krijgen 1 mil+ moeten ze wekelijks uitblinkers en een dragende kracht zijn.

26-04-2016 09:52

ReetjeP +872

Dit heeft ook te maken met de types die erbij staan voorin.

Kuijt schurkte tegen Kramer aan en was verl weg op rechts. Kramer is geen kaatsende man, dus moet Elia het hebben van de nummer 10 en de back achter hem.

Ik herinner mij een uitspraak van Gio over 4-3-3 met de punt naar achteren omdat je dan automatisch driehoekjes op het veld krijgt.

Als dat is wat je wil dan had je met el Ahmadi op 6 en dan Gustafson links en Toornstra rechts achter de spitsen moeten spelen.

Dan moet je een centraal duo hebben wat heel hoog kan staan, hebben we met v. Beek en Kongolo en 2 backs die aanvallend goed zijn, maar wel beter kunnen verdedigen als de jongens nu.

Koop daar dan op in!

26-04-2016 09:50

BBMarco +497

KOPEN .......
#zucht

26-04-2016 10:42

Homerus +1279

En toch vond ik hem helemaal niet zo slecht. Als hij de bal krijgt staan er direkt drie man om hem heen, en dan moet hij er maar wat van maken. Zeker de laatste vijf a zes wedstrijden heeft hij met assists en doelpunten best wel een belangrijke rol gehad in het veiligstellen van plek drie. Daarnaast vind ik het een hele goede eigenschap dat hij, ook als het niet lekker draait, altijd keihard werkt. Eigenlijk jammer dat het er in het buitenland niet uitgekomen is voor hem, hij heeft echt veel potentie.

26-04-2016 09:41

IssieArobiyo +0

Feyenoord heeft een linksback kaliber Buttner nodig, dan zal Elia veel beter presteren.

26-04-2016 09:35

Zen +8

Woudenberg.........

26-04-2016 09:35

GioooFR +384

Precies, woudenberg kan dat wel

26-04-2016 09:39

Homerus +1279

Met wat we nu hebben kun je al leuke dingen doen...

Vermeer
Van Beek Botteghin Kongolo Woudenberg
Toornstra Karsdorp Ahmadi/Tapia
Bilal/Achahbar Kramer Elia

Achahar zou ik ook wel eens in combinatie met Kramer willen zien, heb het gevoel dat die perfect combineren. Maar bij voorkeur toch wel een echt goede spits halen.....Dost, Huntelaar. Kost wel wat maar dan hebn je ook wat.

26-04-2016 09:45

Zen +8

Ik wil weer niet te kritisch doen en ik snap de euforie na het winnen van een troostprijs maar van Beek, Toornstra, Ahmadi, Botteghin, Kramer, Achabar en Bilal is pure middelmaat. Als je wat wilt bereiken zal je moeten doorselecteren. Kuyt moet je ook afscheid van nemen.

26-04-2016 09:49

Homerus +1279

Ik begrijp je wel maar er zijn maar weinig clubs die zo even zeven spelers kunnen kopen. Afgezien dat ik het over een aantal van de spelers die je noemt niet met je eens bent heb je binnen iedere selectie altijd sterkere en minder sterke schakels.

26-04-2016 09:52

dave010 +1

"Middelmaat" van beek was de beste man op het veld zondag!

26-04-2016 09:53

Zen +8

En de 30 wedstrijden ervoor ?

26-04-2016 09:59

BBMarco +497

Heeft de vrij niet ook een K.U.T. seizoen gehad.....
En maar schreeuwen om jeugd, maar ze na een reeks mindere wedstrijden helemaal bij de enkels afzagen.

Kutjes volk is dat.

26-04-2016 10:45

Zen +8

Klopt maar een ook niet kenner kan zien dat de Vrij 5 klassen beter is. Verdedigend beter, sneller en een betere techniek en motoriek.

26-04-2016 10:51

BBMarco +497

Ben ik het NIET mee eens de vrij speelde het laatste jaar pas echt goed en de jaren daarvoor heel vergelijkbaar met sven en ik vind dat sven beter is.

26-04-2016 13:04

FRico12 +0

Het is niet zozeer te kritisch, het is gewoon totale onzin..

26-04-2016 09:56

Zen +8

Noem het maar onzin. Jij bent blijkbaar snel tevreden. Je goed recht.

26-04-2016 09:59

Boskamppp +0

Botthegin echt geen middelmaat of je moet blind zijn.

26-04-2016 10:03

Zen +8

Tuurlijk wel.....je kan met Botteghin nooit met ruimte achter je rug spelen. Snap jij het wel ?

26-04-2016 10:18

Digidre +19

Botteghin is een sterke mandekker. In combi met Kongolo en Van Beek (in een 3x CV systeem staat dat wel degelijk sterk). Uit de cijfers (een grote groep van bronnen) blijkt dat Botteghin bepaald niet slecht scoort.

26-04-2016 10:45

Zen +8

Ja kan met Botteghin en van Beek NOOIT op de helft van de tegenstander spelen.

26-04-2016 10:50

Zen +8

Twee wedstrijden dus...tegen Ajax en PSV ?

26-04-2016 11:04

Boskamppp +0

Als goede verdediger hoef je niet eens snel te zijn, gaat puur om juist positioneren. Pique is ook niet de snelste en hoe speelt barca, juist ja

26-04-2016 11:33

deleted106 +19

Kgeef hem een 6je maar dan alleen omdat ie de winnende maakt. Voor de rest weinig belangrijk geweest.

26-04-2016 09:34

GioooFR +384

zowat de enige met dreiging elke wedstrijd

26-04-2016 09:39

deleted106 +19

Ja verbaal bedoel je.

26-04-2016 09:45

Fr-Mies +336

Had eerste helft 0,0 dreiging

26-04-2016 10:09

CROOSWIJKER +14733

Deze jongen praat veel maar laat weinig zien,voor mij is hij de teleurstelling van het seizoen.

26-04-2016 09:33

Zen +8

Vejinovic en van der Heijden.......over teleurstellend gesproken.....

26-04-2016 09:36

CROOSWIJKER +14733

Ik had van elia meer verwacht dan van die 2.

26-04-2016 11:05

GioooFR +384

Met een goede linksback die er telkens overheen komt is elia ook beter. Alsnog heeft elia meer laten zien dan jpb in 3 jaar

26-04-2016 09:32

Santino +4

Elia begon goed en was daarna gewoon pure kak met een paar uitschieters... Zondag was hij ook aardig slecht bezig en zijn goal was natuurlijk gewoon lucky na wel een goede actie eindelijk. Ik weet het niet met elia hoor. Hijs is waarschijnlijk topverdiener maar hij is te wisselvallig.

26-04-2016 09:23

Rashaan_is_aan +3

Enige probleem van Elia is zijn veel te grote bek.

Volgens mij lopen backs zich al 2 weken van te voren mentaal voor te bereiden om Eljero op te eten, want als ze dat niet doen dan heb je te maken met een misselijk Elia na de wedstrijd.

Als die jongen gewoon zijn muil hield en zich gedroeg, dan zou ie veel meer backs slopen dan nu.

26-04-2016 09:25

feyezwij +0

Hij is makkelijk gek te maken, word snel boos op zichzelf.

26-04-2016 09:29

FR_Swiss +667

Is v.d. Maarel in ieder geval niet gelukt, en die had meer dan 2 weken..

26-04-2016 09:38

Santino +4

Het is heel leuk dat hij tegen van polen en van de maarel leuk speelt hoor. Maar tegen betere backs was hij redelijk onzichtbaar

26-04-2016 09:39

Rashaan_is_aan +3

Leuke is dat het team voor volgend seizoen er dit keer redelijk staat.

Hopelijk blijft Elia nog een seizoen.
Verder jeugdspelers doorschuiven voor de flanken.
Je hebt Gustafson en Tapia als back up voor het middenveld en beter blijft Tonny ook.
Achterin staat het nu ook redelijk met Nelom, Kongolo, Baco, Beekie, Karsdorp en Nieuwkoop.

Zou Kramer tegen een normaal bod van de hand doen en een spits halen waar je meer mee kan.
Het verschil tussen de subtop en de top is 8 van de 10 keer een goeie spits.
Het verschil tussen plek 1 en plek 3 wordt vaak gemaakt door hoe goed je backs mee kunnen voetballen.

Dus een goeie spitsie scouten en je zit redelijk gebakken.

26-04-2016 09:17

Santino +4

Jij snapt er niks van.. Als je alleen een goede spits haalt wordt je gewoon weer kansloos 3de

26-04-2016 09:24

Rashaan_is_aan +3

Wie zou jij nog meer vervangen van deze basiself dan allessnapper?

26-04-2016 09:26

Jamcarter +3

El Ahmadi , Kuyt , Kramer ,

26-04-2016 09:30

Rashaan_is_aan +3

Kramer gaf ik zelf ook al aan toch.

Kuyt en el Ahmadi mag je proberen te vervangen, maar dat is niet te doen met ons budget. Die 2 zijn steunpilaren van dit team

26-04-2016 09:31

Santino +4

Nieuwr linksback. Sowieso misschien Woudenberg als ie goed genoeg is. Sowieso een middenvelder met ervaring. Een extra rechtsback, nieuwkoop is niet goed genoeg. Spits uiteraard. En misschien een echte nummer 10. Ik zou ook Kuijt niet verlengen. Hij kan alleen nog in de spits.

26-04-2016 09:41

skin +14003

Zoveel mogelijk bij elkaar houden inderdaad en op enkele plekken een gerichte versterking. Wel denk ik dat Achabar zal vertrekken. Dan kan je Kramer maar beter nog even vasthouden. Verder hoop ik stiekem toch nog dat Vilhena blijft. Die is toch wel belangrijk geworden in dit team.

26-04-2016 09:29

deleted106 +19

Gustafson moet je nog maar kijken hoe het gaat. Tapia alles behalve zeker . Baco Nelom komen sowieso tekort. Nieuwkoop is afwachten.
Naast Kramer nog een spits en je speelt dan weer om plek 3.

26-04-2016 09:30

Rashaan_is_aan +3

Baco en Nelom zijn wisselspelers, aangezien we geen geld hebben voor 22 basiswaardige spelers is het geen ramp dat die tekort komen.

Met Terence en Karsdorp kan je echt wel om plek 1 spelen.

26-04-2016 09:32

deleted106 +19

Plek 3 maximaal man. Joden en PSV hebben veel meer geld. Wij hebben teveel middelmaat, weinig echte toppers.

26-04-2016 09:35

Rashaan_is_aan +3

Je speelt maar 2 keer in het jaar tegen de neuzen en 2 keer tegen de boeren.
Het zijn de wedstrijden tegen middelmaat waar je het kampioenschap mee moet behalen.

Van aankopen moeten wij het nooit hebben, dus het is hopen dat er een jeugdspeler vleugels krijgt..

26-04-2016 09:40

deleted106 +19

Gaat gewoon om kwaliteit over de gehele linie. Ik heb teveel slechte wedstrijden gezien, en alle goede zijn op 1 hand te tellen. Gat is nu 25 punten, hoe ga je dat in godsnaam dichten?
Nee voor een kampioenschap moeten we nog een paar jaar wachten.

26-04-2016 09:49

Homerus +1279

Ben het voor het grootste deel met je eens. Het lekkere is dat het skelet van het team er echt staat. Inderdaad een echt goede spits zal veel verachil maken. Ben heel blij met het doelpunt van Kramer maar een topspits straft die foute terugspeelbal van die utrecht verdediger natuurlijk af. Alleen vraag ik me wel af hoe dat zit met de hierarchie als we een echte topper halen, terwijl Kuyt ook wil spelen en zijn stempel op Feyenoord wil drukken. Kramer ondergaat dat allemaal gelaten, maar bijvoorbeeld Guidetti zal dat aan zijn reet roesten. Dus dan toch maar voor een niet-top spits ? Denk ook wel dat Vilhena weggaat, en dat we dus naast een spits ook op zoek moeten naar een top linksbenige middenvelder, het liefst hij-die-niet-genoemd-mag-worden. Een bewezen topspits en een bewezen echt goede linksbenige middenvelder en je bent een heel eind. Kuyt zou dan toch genoegen moeten nemen met de rol van pinchhitter/invaller. Hij kan zeker nog wel vlammen, maar niet iedere week.

26-04-2016 09:37

Jamcarter +3

Het feit dat hij zichzelf een 7.5 geeft zegt al genoeg.

26-04-2016 09:17

jeroenfoxy +0

Echt he, wat een droeftoeter

26-04-2016 09:19

skin +14003

Neemt hij toch ook terug? Azijnzeiker.

26-04-2016 09:21

Jamcarter +3

Nu zeik jij toch juist?

26-04-2016 09:28

JJW999 +402

En nu jij ;)

26-04-2016 10:02

FeyenoordXL +0

Wat een symbool van ongenuanceerd willen haten.

Je wil zo graag de negatieve randdebiel uithangen dat je niet verder leest dan de eerste zin.

Ook voor jou Jamcarter: Feyenoord wordt alleen maar beter, wat die kansloze negatievelingen ook blijven roepen. Daar is geen plek meer voor in het echte legioen.

26-04-2016 10:14

jeroenfoxy +0

Uiteraard heb ik dat wel gelezen, maar dan nog vind ik het bizar dat hij in eerste instantie zichzelf een 7,5 geeft. Laten we hopen dat Feyenoord alleen maar beter en beter wordt!

26-04-2016 10:17

FeyenoordXL +0

Dat vindt ik een beetje het probleem van de media tegenwoordig.

Het is niemand vreemd om in welke emotie dan ook bepaalde uitspraken te doen alvorens de ratio terugkeert en je je uitspraken kan beargumenteren.

Ik vindt het ook gewoon zonde van zo'n mooie club dat er heel veel internethelden zijn die hun maandabbonement en hun tijd gebruiken om hun klachten over feyenoord op het internet te gooien.

Te vaak slaan die klachten om in ongefundeerd zeiken en dat beïnvloedt, klaarblijkelijk (zie het uitfluiten van Kazim, het uitschelden van Vilhena, Kramer, Gio), de trouw van het legioen aan onze club en selectie.

Mijn hoop gaat uit naar een nieuwe directie die in hun beleidsvorming stil staat bij het feit dat er een deel van het legioen, blijkbaar reden heeft gevonden, om structureel hun negativiteit te projecteren op Feyenoord. Die reden, hoe ongeloofwaardig ook, daar moet over nagedacht worden.

26-04-2016 10:56

jeroenfoxy +0

Ik snap waarop je doelt, maar zie mezelf niet zo.
Ik vind Elia dit seizoen een redelijk presterende bruikbare speler. Hij profileert zichzelf in de media echter alsof hij zichzelf een top buitenspeler vindt. Dat wekt irritatie.

Het uitschelden van Vilhena en Gio is walgelijk. Kun je weinig kwalijk nemen. Wat Kramer betreft ook logisch dat hij kritiek heeft. Zeer lakse en luie houding, zeker in het begin van het seizoen. Daar houden we hier niet van, zeker als de prestaties dan ook nog uitblijven. Ook hij is een redelijk presterende bruikbare speler, maar van hem kun je ook eigenlijk niet veel meer verwachten dan dit.

Wat Kazim betreft, dit was toch wel de meest walgelijke Feyenoord speler van de afgelopen 20 jaar? Met zijn grote bek en al zijn nare maniertjes.

26-04-2016 11:49

FeyenoordXL +0

Klopt ook.

Ik doel echter op het gehele plaatje.

Bij ajax, psv en alle andere denkbare clubs/concurrenten was het al de orde van de dag waar spelers persoonlijk belachelijk werden gemaakt.

Het legioen blonk juist zo uit in de eindeloze steun, de grenzeloze aanmoediging tijdens wedstrijden en het onverwoestbare geloof in betere tijden.

Met de situaties van dit seizoen, hoe begrijpelijk ook, heeft het legioen aan puurheid ingeboet. Vele fans vergeten dat het legioen met haar eindeloze steun er altijd voor heeft gezorgd dat Feyenoord beter werd. Dat was in 1908 zo en dat zal altijd zo blijven.

Juist nu er sprake is van een financieel beleid waarin we gezond zijn geworden is er ruimte gecreeërd om te hopen en om vooruit te kijken. Daar zijn we al heel lang niet toe in staat geweest.

Het was het legioen die met 50000 man sterk na de 10-0 tegen psv onze selectie de crisis uithielp. Het was het legioen die er na elke tegenslag stond om onze selectiespelers vooruit te helpen. De tijd dat wij meer prijzen winnen ligt voor ons, maar we moeten er wel met zn allen naar toewerken.

In plaats van doen wat we altijd doen, denken in hoop/ denken in kansen en denken in mogelijkheden, zijn er groeperingen ontstaan die via websites en in het stadion specifiek gericht of spelers. of beleidsbepalers belachelijk maken.

Er is maar 1 relevante vraag in deze.

Staan we toe dat we als legioen veranderen in een gloryhuntende, zeikende en onsympathieke entiteit die nergens ter wereld nog op waarde wordt geschat. (Want nobody likes us, we dont care..) --> ook een uitspraak die door heel veel fans totaal verkeerd wordt toegepast.

26-04-2016 13:11

jeroenfoxy +0

Ik snap je (mooie) punt. Toch kan ik begrijpen dat er ook binnen het legioen mensen hebben tot hier en niet verder.
Met alleen het legioen red je het niet als topclub. Het bestuur moet top zijn en de spelers ook. Als het bestuur dit niet is vind ik dat het legioen daar op mag reageren.
Dat er sommige spelers niet goed genoeg zijn is een gevolg van slecht bestuur en geld. Als deze spelers dan ook nog eens nare maniertjes krijgen vind ik ook dat het legioen mag zeggen tot hier en niet verder.

26-04-2016 13:39

FeyenoordXL +0

Ik hoop persoonlijk ook op een veel specifieker transferbeleid. Als je jeugd zo goed is had het hele probleem volstaan met 1 Hakim Ziyecht van 8 miljoen en met de overige spelers ga je de gok wagen met de prachtige jeugd. (Wellicht nog een Elia erbij)

Ik ben niet zo'n voorstander van een blik open trekken voor 25 spelers van 3 miljoen en dan maar hopen dat het werkt.

Volgend seizoen, in Europa, zullen we bv. op de nr 10 positie echt een topper nodig hebben met specifieke kwaliteiten (die ZIyech helaas allemaal heeft).

Daarnaast moet de jeugd vaker dan dit seizoen de kans krijgen. Als ik zo'n Bilal zie stuntelen als hij eindelijk 90 minuten krijgt dan heeft het mijn voorkeur om het maar uit te proberen met vleugelspitsen uit de jeugd.

Laten we hopen op een beter transferbeleid, beginnende aankomende zomer!!

26-04-2016 18:41

JDN1987 +22945

Want wij spelen thuis!

26-04-2016 09:14

JDN1987 +22945

Het wordt dalijk een arena vol met feyenoorders

26-04-2016 09:14

Bone40 +116

Hoop ik ook en dat ze zich gedragen.
Zou geweldig zijn !!!!

26-04-2016 09:20

Ricardinho8 +0

Zware onvoldoende over het seizoen gezien....Zondag heel veel goed gemaakt wel.
Met flankspelers zoals hij en Basicoglu hadden ze Kramer tje veel meer kunnen bedienen, daar die gozert alleen kan koppen en totaal geen vermogen heeft om 2 man te opspelen en dan te scoren met een pegel.
Ik hoop dat iedereen dit zo ziet en dat ze ALLES op ALLES zetten om volgend seizoen een hele goede spits te halen.
Ik ben wel SUPER tevreden met deze prijs...mooi Europees voetbal volgend jaar met een team dat zeker is gegroeid...ook mede door die 7 nederlagen op rij, dat is ook een leerschool.
Verdediging is goed wanneer deze zo bijeen blijft..middenvelders genoeg ook als Tony Hyena weg gaat...Niet nodig die jongen.
Kampioenschap was gewoon nog te vroeg voor een team in de groei, maar met paar goede aankopen hebben we een Berenteam voor Europa in te gaan en vol vertrouwen aan 't nieuwe seizoen te beginnen! YNWA.

26-04-2016 09:10

feyezwij +0

Pleur nou is op met kramertje dienen. Je komt totaal niet aan voetballen toe met hem. Hij houd de bal in zn handen niet eens vast.

26-04-2016 09:13

Rashaan_is_aan +3

Kramer gewoon weer verkopen en een spits halen die minder vaak tegen schorsingen aanloopt.

26-04-2016 09:14

feyezwij +0

Op de bank is prima, ik weet zeker als mvg blijft. Kan die geen andere spits vinden, en ga je met kramer europees spelen.......

26-04-2016 09:17

jeroenfoxy +0

Liever een spits die er 25 in schiet

26-04-2016 09:20

Rashaan_is_aan +3

Ik heb liever een sptis die er 26 in schiet.

26-04-2016 09:21

FR_Swiss +667

Ik heb eens even zitten kijken.. 20 doelpunten en 10 assists in 40 wedstrijden.. Niet slecht voor een eerste seizoen..denk ik dan maar..

26-04-2016 09:42

ricodetico +13006

Zonder buitenspelers die de achterlijn opzoeken en voorgeven heb je niet veel aan Kramer. Als Feyenoord een nieuwe spits haalt dan moeten ze er wel een halen die in het spel van naar binnentrekkende vleugelspitsen (Bilal en Elia) past.

26-04-2016 09:17

feyezwij +0

Bilal speelt als echte buitenspeler......

Kramer is zo beperkt. Hij staat niet altijd op de goede plek, voetbalt niet mee, en is overal te laat.

26-04-2016 09:20

Rashaan_is_aan +3

Voor 2 miljoen is het een leuke spits, maar als je meer geld hebt moet je verderkijken.

26-04-2016 09:20

feyezwij +0

Indien kuyt besluit te stoppen, mis je 20-25 goals. Komt alle druk op kramer.

Met kramer alleen speel je dan voor plek 8-10.

26-04-2016 09:22

ricodetico +13006

Bilal staat als een buitenspeler aan de zijlijn, maar ik zie hem meer naar binnen knijpen dan buitenom gaan.

26-04-2016 09:22

Rashaan_is_aan +3

Dat is bewust, zodat Karsdorp eroverheen kan denderen.

In sitauties waarin Karsdorp niet mee op kan komen zie je Bilal gewoon buitenom gaan hoor

26-04-2016 09:23

feyezwij +0

Dan zie jij dat verkeerd. Let maar is op, bij hoeveel voorzetten kramer nergens te bekennen is. Pelle was altijd gevaarlijk.

26-04-2016 09:24

ricodetico +13006

https://m.youtube.com/watch?v=9BDHzjVQTg0
Ik moet jullie een klein beetje gelijk geven, maar bij de wedstrijden had ik toch vaak het gevoel dat hij ook mét bal steeds naar binnen trok.

26-04-2016 09:38

feyezwij +0

Ja doet die de laatste weken. Is ook redelijk gevaarlijk, beetje afwisseling

26-04-2016 09:46

FrankFR +0

Gek genoeg begon hij veel wedstrijden matig en waren de laatste 20 minuten redelijk. Zocht in t laatste deel vaker zijn tegenstander op. Geen al te goed seizoen maar toch een paar belangrijke doelpunten!

26-04-2016 09:08

Rashaan_is_aan +3

Teken maar bij en volgend jaar voor de titel zou ik zeggen.

26-04-2016 09:06

FrankFR +0

Hij heeft nog een jaar toch?

26-04-2016 09:08

Rashaan_is_aan +3

True, maar dan zou ie gratis weglopen na het komend jaar.

26-04-2016 09:11

FrankFR +0

Ja oke! Aan de andere kant. Als volgend jaar slechter is dan dit jaar zit je er nog een extra jaar aan vast. Dan wordt ie ook niet verkocht..

26-04-2016 13:18

deleted106 +19

Titel? Dan mag je het team in de as op 3 plekker zwaar versterken. Maar als je kijkt uit welke pool wij vissen weet je van te voren dat plek 1 heel lastig gaat worden.

26-04-2016 09:33

duitser +4317

8 goals en 4 assist in 25 basisplaatsen en 4 invalbeurten. niet super maar toch zeker niet slecht

26-04-2016 09:05

feyezwij +0

Ja in een seizoen met kuyt en toornstra, moet alles via de linker flank komen.

Vindt ik altijd wel beperkt, een buitenspeler.

26-04-2016 09:14

sirmike +1

Had twee goede acties dit seizoen
Goal tegen Willem II op pass van karsdorp en eergister.

26-04-2016 08:56

Salomon Kalou +4

Kijk een goed seizoen had Elia niet.
Maar overdrijven is ook een vak he vriend.

26-04-2016 08:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties