VIDEO | Vilhena: ''Ik ben een echte Feyenoorder''

VIDEO | Vilhena: ''Ik ben een echte Feyenoorder''

Tonny Vilhena heeft afgelopen vrijdag gesproken met Harry Vermeegen. De middenvelder, die volgens Italiaanse media akkoord is met AC Milan over een contract, spreekt onder meer uit hij een echte Feyenoorder is en zingt het clublied van de Rotterdammers. Ook vraagt de journalist naar zijn toekomst. ''Alles is mogelijk. Voetbal is gek.''

De vader van Vilhena heeft eerder al aangegeven dat Feyenoord diep in zijn hart zit. ''Ik ben een jongen van de club en speel daar al sinds mijn achtste. Dan ben je zeker een echte Feyenoorder,'' geeft het talent aan in gesprek met Voetbalflitsen.nl. Het contract van Vilhena loopt na dit seizoen af. Zondag speelt hij mogelijk zijn laatste wedstrijd in De Kuip.

Plaats reactie
666

Zuiderleeuw +5

Oprotten jongen!

06-05-2016 00:55

Fr23 +63

Ik ben italiaans aan het leren. Kan ik lid worden op het fanforum van Milan. Kan ik faalhena daar gaan volgen. Anders krijg ik zoveel vrije tijd:(

05-05-2016 12:14

egmondfr +842

Zeer pijnlijk altijd die interviews met dhr Vermeegen. Neemt niet weg dat Vilhena een eckte Feyenoorder is! Hoe sneller van Fail weg is hoe sneller Vilhena zal bijtekenen

05-05-2016 11:57

Davidus +188

Oprotten met je gelul vieze schapedoes! Ga lekker in Milaan of waar elders je zakken vullen!!

05-05-2016 10:13

kiperiets +4

Als jij een echte Feyenoorder bent/was,....dan is de Paus Jehova-getuige.

Flikker maar snel op met je geld-geile pappie en kom aub nooit meer terug.

05-05-2016 09:19

Fr23 +63

Hoppa. Die zit! 100% eens.

05-05-2016 12:15

13eer +3827

Maar ja, toen die een paar centen moest kosten heeft niemand zich gemeld.

05-05-2016 03:09

Knettah +5

hahaha harry wat een vent!

05-05-2016 02:08

Leuvehaven +0

Hij moet de supporters niet voor de gek houden met zijn 'alles is mogelijk'.
Hij vertrekt en dat is zijn goed recht maar wees niet laf en zeg het gewoon.
Wat mij betreft zijn we klaar dit seizoen dus gewoon alvast beginne met een compleet andere basiself en jeugdspelers het eens laten beproeven.

05-05-2016 00:46

dreetje13 +4

komt er iets issie weg,komt er niets dan blijftie.alles is megenlijk jaja de voetballerij is idd gek.

06-05-2016 02:47

mooskoerenhout +0

Welke past niet in het rijtje:

Pirlo, donadoni, Baresi en vilhena?

Hahaha

04-05-2016 23:45

Fr23 +63

Wie is die laatste????

05-05-2016 12:16

dreetje13 +4

die heeft pas de beker gewonnen in nederland

06-05-2016 02:48

Fr23 +63

Zegt me niks.

06-05-2016 15:13

dreetje13 +4

Nee hun ook niet denk ik .Dus

06-05-2016 17:42

Jozef Borrelworst +0

Kan doe k.ut Harry niet gewoon een paar normale vragen stellen..?

- waarom heb je besloten niet bij te tekenen?
- Voelde je genoeg vertrouwen vanuit het bestuur/trainer om eventueel bij te tekenen?
- Wat vind je belangrijker: snel geld verdienen of wekelijks spelen?
- Naar wat voor soort club zou je willen?

Zo kan ik er ng wel 80 bedenken..
Al die voetbaljournalisten krijgen betaald om Journalistieke vragen te stellen maar stellen domme vragen of leggen het antwoord alvast bij de voetballer in de mond. Triest gesteld met de kwaliteit....

Dit heeft nieuwswaarde: 0 en entertainmentwaarde: -2

04-05-2016 22:11

13eer +3827

Harry vermeegen is sws een mongool. Aan iemand die vanaf kinds bij Feyenoord zit vragen of die het clublied kent.

05-05-2016 03:57

Vak Q +1

En dan komt een Derksen weer wekelijks vertellen dat voetbalspelers alleen maar dezelfde antwoorden geven en clichés braken.

Dat komt vooral omdat sport'journalisten' wekelijks dezelfde saaie vragen stellen...

05-05-2016 06:38

Davidus +188

Is allemaal van te voren afgesproken. Als ze een paar kritische vragen stellen doen dit soort gastjes niet mee aan dit soort programmas!

05-05-2016 10:14

Bokito77 +2

Feyenoord zal toch wel op een of andere manier er wel een centje aan overhouden hoor Onder het mom van opleidings vergoeding ^_^

04-05-2016 21:55

lobbie +5010

Stoppen met die discussie zometeen gaat die nog naast zijn schoenen lopen, klaar klaar klaar, wij zijn Feyenoord en niet Vilhena, knip trekken, Jansen en Zyech kopen, en volgend jaar om deze tijd staat de Coolsingel propvol en weet niemand weer wie ook alweer die Tony was !

04-05-2016 21:10

Vak Q +1

Van welk geld?

05-05-2016 06:39

Fr23 +63

Zaadbalkoning Faalhena

04-05-2016 21:08

Peter1956 +0

Lekker weg wezen bij onze club brengt echt geen meerwaarde ook geen club hart

04-05-2016 20:35

Feyenoord4ever80 +872

*Lekker wegwezen bij onze club. Je hebt echt geen meerwaarde en brengt niets extra's. Daarbuiten heb je ook geen clubhart.

Inhoudelijk zijn we het echter grotendeels eens.

05-05-2016 19:15

Toddemij +954

Nou dat weten we ook weer. Einde soap Vilhena?? Waar hij voor kiest moet ie verder zelf weten. Het ga je goed!

04-05-2016 20:20

jwvdkraan +0

Toch denk ik dat er veel te wijten is aan van Geel.
Als speler dingen te horen krijgt of dat zijn salaris niet gaat stijgen bij een contractverlenging en dat hij hierdoor nog steeds in een lagere categorie zit qua salaris in vergelijking met andere spelers zal hij zich niet zo gewaardeerd voelen.
Ik denk dat hij zelf wel wilt bijtekenen maar hij heeft iets tegen van Geel net als zovelen !

04-05-2016 19:48

Tools +0

Twee figuren bij wie het woord 'zelfreflectie' niet voor komt in hun vocabulaire… jezus wat een hoop gelul om bij de "ik zie wel" conclusie te komen.
Wat is die Vilhena een narcist zeg; "ik speel hier vanaf mijn 8e dus ik ben een Feyenoorder", waarmee hij dus zegt "ik ben al sinds mijn 8e een zegen voor deze club dus wanneer gaan jullie nou eens mij als godheid behandelen?"
Volgens mij heeft Feyenoord dit Vilhenaatje aan zichzelf te danken. Altijd jarenlang opgehemeld maar daar kweek je ook geen mentaliteit mee. Dat krijg je gewoon terug als een boemerang. Talent genoeg maar als hij zn zin niet krijgt kan je de tering krijgen. In Engeland hebben ze daar een mooie uitdrukking voor Tony, Don't bite the hand that feeds you.

04-05-2016 19:46

Kaasiejj +1848

Allemaal leuk en aardig maar als we geen cent aan je verdienen dan ben je net zo ondankbaar als al die andere honden. Alles te danke aan feyenoord maar niks achterlaten. Stank voor Dank.

04-05-2016 19:43

feyenoord_Freak +14064

Ik hoop dat van geel vanaf nu af aan contracten
Beter aanpast met een verbeterde clausule zodat ze niet zomaar meer weg kunnen lopen.

04-05-2016 19:25

rikomhr +1

echte feyenoord dan had bijgetekend nu speel je paar wedstrijden bij Milaan dan komt hij op de bank te zitten succes dan.

04-05-2016 19:14

Patience +1

Een echte Feyenoorder had bijgetekend. Met al het respect voor zijn vader, zijn moeder en zijn inzet in de periode dat hij bij Feyenoord was. Het is nu Schuurmantijd.

04-05-2016 19:10

eefb014 +5475

als ik al deze reacties hieronder lees snap ik nog beter dat je weg gaat.

04-05-2016 19:05

Feyenoordridderkerk +1187

Eens eefb!!!! Triest gewoon die reacties. Ze hadden de laatste 15 jaar elke dag met hem mee moeten gaan naar trainingen e.d. kunnen ze zien wat hij zelfheeft ingelverd al die jaren om er achter te komen dat jongens die jaren zonder druk en bij kutclubs gelijk drie x zo gewaardeerd werden als hij. Ik wens hem alle geluk toe.

04-05-2016 19:21

Valent +0

Pinokkio gelul

04-05-2016 18:42

possie +67

Offtopic: voor die gene die de wedstrijd wil kijken via fox. Zal een international abo moeten hebben of kijken via de pc, laptop, smartphoon. Het word namelijk weer uitgezonden op kanaal 4

04-05-2016 18:18

cup1970 +3

nog 1 wedstrijd zijn we er van af

04-05-2016 18:14

Fr23 +63

Thank heaven!!! Yiehaaaaaaaa

04-05-2016 18:39

eefb014 +5475

gelukkig kunnen we gaan genieten van veijnovic. yes yes. tony gaat je goed kerel en wat mij betrefd en vele andere die kwaliteit wel waarderen altijd welkom in de kuip.

04-05-2016 19:04

Fr23 +63

Kom nou Eeffie, de middelmaat regeert bij ons. Faalhena, Veijnovic, Tapia, Nelom............

04-05-2016 19:14

eefb014 +5475

weet niet wie jij met faalhane bedoelt, maar neem aan de heer van Geel want die heeft inderdaad behoorlijk gefaald. en ja middelmaat genoeg bij Feyenoord slechts enkele zijn dat niet. waaronder Vilhena dus. En nee het is geen familie van me. Vind het gewoon een goede voetballer.

04-05-2016 19:19

Fr23 +63

We zullen zien. Volgende club basis, bankie, tribune. Waardeloze speler.

04-05-2016 20:02

Achahbar +0

En zo is het. Je kan niet heel je leven voor een club spelen, ik ken er maar 1 en dat is Totti. We leven niet in de jaren 60/70.

04-05-2016 17:51

Jozef Borrelworst +0

Dat zegt ook niemand. Alleen als je een echte Feyenoorder zegt te zijn, maak je een afspraak met de club om op de Clasie/De Vrij manier weg te gaan. Dat de club nog iets terug ziet van jarenlang opleiden. Dit is gewoon aan het lijntje houden en sneaky weggaan.

Feyenoord moet spelers die geen overduidelijke meerwaarde hebben, en dat heeft 'postbode' Tonny ook niet, gewoon op de bank zetten als ze niet willen verlengen. Dat is misschien zonde van zo'n speler, maar het zorgt er wel voor dat andere jeugdspelers anders contractonderhandelingen ingaan.

Tonny, succes met je Emanuelson-carrrie. Hoor je iets meer van...

04-05-2016 19:06

Achahbar +0

4/5 jaar bij de selectie, clasie en de vrij ook. Heeft nooit zn kop laten hangen, had alleen een dipje af en toe en niet eens een dip die van beek al 2 seizoenen heeft. Daarnaast moet hij aanzien hoe een idioot als vejinovic meer knaken krijgt.

04-05-2016 20:01

Mcanna +662

Danielle de Rossi ook!

04-05-2016 19:33

ULTRASPALERMO1900 +0

Haha lafbek rutte in Libanon , echt schandalig ! Op een dag als vandaag hoor je naast de koning te staan als president. Maar onze president gaat moslims knuffelen in fucking Libanon

04-05-2016 17:39

010BMI +0

Hopen dat ze hem daar willen houden.

04-05-2016 18:10

Remcola22 +376

Hij is er gewoon hoor

04-05-2016 19:55

Achahbar +0

Aanwezig jwz!

04-05-2016 19:57

den +0

Hij zou zich zo bij IS kunnen aansluiten met dat achterlijke baardje van hem. Gek

04-05-2016 17:31

FuckyDuck +0

Mongool. Heeft teveel kapsones en wil op Depay lijken. Gaat op Drenthe lijken en eindigt in de goot.

04-05-2016 17:24

FR_Zweppie +232

Wat een stuk verdriet is dat mannetje, blij dat ie weg is!!

04-05-2016 17:21

Fr23 +63

Weg met dat kneusje.

04-05-2016 18:40

Rincon +8

Niet meer opstellen....zet Schuurman er maar een keertje in, anders loopt die straks ook nog weg

04-05-2016 17:15

Spaceklees +235

Nobody kers

04-05-2016 17:12

Frankster +21166

Het is zeker heel jammer hoe het gelopen is. Ik denk zelf dat we hem niet gaan missen en dat hij niet onvervangbaar is. Heeft een leuke bijdrage gedad 2e seizoenshelft maar bezorgt nog steeds de balleen te veel en loopt altijd teveel met de bal. Ook draait hij veelte vaak de verkeerde kant open. Daar tegenover staat een goeie trap-techniek en een goeie passing en spelinzicht. Als je dit tegen elkaar afzet zijn deze kwaliteiten wel uit de jeugd te halen of te kopen.

04-05-2016 17:07

Frankster +21166

Doe die achterlijke muts + pet eens af joh. Afgelopen zaterag inTilburg was er een klein joggie die alleen maar even vroeg om een handtekening.... Wat doe jij? Je loopt straalrecht voorbij met je koptelefoon op je bakkes.

04-05-2016 17:02

Dre3000 +6319

Ohhhhh wat erruggggg

04-05-2016 17:06

FeyenoordInGoes +222

Zondag* lekker late doen joh, ga je hem ook een compliment geven elke keer alstie wel een handtekwning zet, wat een gejank joh en lekker boeie hoe tonny zich kleed. Dat maaktie lekker zelf wel uit toch. Pessimist. "You must be fun at party's"

04-05-2016 17:08

Frankster +21166

Zegt meer over het karakter Vilhena, liefde naar feyenoord(supporters) dan over hoe ik ben op feesies schatje.

04-05-2016 17:08

Dre3000 +6319

Pas op hoor voor Frankster op feestjes. O wee als je hem geen hand schud!

04-05-2016 17:11

Frankster +21166

Dat is wel gevaarlijk idd en is ook totaal vergelijkbaar. Slaat volledig de plank mis.....jammer joggie...

04-05-2016 17:18

Rotterdammert +6050

Dat geloof ik best als je hier al zolang speelt en in de buurt opgroeit, alleen is het zo verdomde pijnlijk én weer typisch Feyenoord dat ons grootste talent uiteindelijk na ruzies, niet nagekomen afspraken en niet waargemaakte beloftes gratis de deur uitloopt.

In de zomer van 2014 konden we nog 12 miljoen euro voor hem krijgen, afgelopen zomer nog een fractie maar toch nog enkele miljoenen en nu loopt ie gratis de deur uit. Geweldig beleid! Maar gelukkig hebben we Tapia binnen, die levert over twee jaar alsnog het dubbele op!

04-05-2016 17:01

FR_jens +9

Vilhena wou zelf nergens tekenen omdat hij al lang wist dat hij zou cashen op de rug van Feyenoord.

04-05-2016 20:03

hvdv65 +8401

En echte Feyenoorder loopt niet gratis de deur

04-05-2016 16:42

frfanatic1908 +7

Een echte Feijenoorder wordt ook behandelt als een echte Feijenoorder.

04-05-2016 16:47

Ronald_Koeman +18

Wat een onzin zeg

04-05-2016 17:01

Fr23 +63

Blijf jij zo dom lullen? Verliefd op Faalhena? Uit de kast dus

04-05-2016 18:07

frfanatic1908 +7

Al zou ik verliefd op hem zijn, wie ben jij om daar over te oordelen? Gezien je verwijten ben jij vast zo'n bontkraagje van de vmbo. Verdere discussie is dus zinloos.

04-05-2016 18:40

Fr23 +63

Veel plezier in Milaan.
Kans is groot dat je naast Faalhena zit.......

04-05-2016 18:59

eefb014 +5475

dus als je een speler goed vind en hem begrijpt, dat hij zich niet laat naaien door de heer van Geel, ben je verliefd. wat is het toch moeilijk voor sommige hier om een normale discussie te voeren.

04-05-2016 19:08

Fr23 +63

Faalhena heeft Feyenoord genaaid.
That's a fact

04-05-2016 19:12

frfanatic1908 +7

het is een simpele ziel.. kijk maar naar de verdere reacties wat het plaatst..

05-05-2016 00:35

Fr23 +63

Al seizoenkaart bij Milan? Of denk jij ook eerst maar eens afwachten welke club hem op de bank wil hebben. Ben je slimmer als ik dacht:)
Dat snap je dus wel.
By the way: denk dat jij een brugklaspieper bent. Klopt?

05-05-2016 00:56

hvdv65 +8401

Hoeveel aanbiedingen moeten hem nog gedaan worden? Die jongen heeft alles aan Feyenoord te danken. Van Geel is een passant.

05-05-2016 20:38

FuckyDuck +0

Had dan gebleven lul met je grote naast je schoenen lopende muil.

04-05-2016 17:25

klick44 +18166

ach ja niet meer over hebben er is genoeg onzin over gezegd.

04-05-2016 16:42

Kire +4

Hij tekent bij, let maar op!

04-05-2016 16:29

MartyLS +0

Wat ging die dan in Milaan doen? Vakantie vieren voor 1 avond?

04-05-2016 16:39

Fr-Mies +336

Dat is voor jou onmogelijk maar voor hun hetzelfde als een dagje naar zeeland

04-05-2016 16:43

MartyLS +0

Hou jezelf nou niet voor de gek, hij is daar gewoon heen gegaan om zijn contract te tekenen.

04-05-2016 17:30

Kire +4

De rechtsbuiten van 020 was ook een dag of twee in Milaan, of gaat hij daar ook voetballen?

04-05-2016 17:19

LaChouffeke +2

Dat hij weg wil is prima, en ik waardeer hem als voetballer, maar hij moet niet aankomen met zijn zogenaamde Feyenoordgevoel. Dat heeft hij gewoon niet. Prima voetballer, geen Feyenoorder.

04-05-2016 16:26

Fr23 +63

Dat bepalen wij wel, zaadbal.

04-05-2016 16:26

dpjo +0

Spreek voor je zelf

04-05-2016 16:29

Bati +40001

Wie zijn wij?

04-05-2016 16:30

eefb014 +5475

nou bij deze dan. Vilhena is een echte Feyenoorder.

04-05-2016 19:09

tosothiw +2

Ik vergeef t m dat ie transfer vrij vertrekt. Bij hogeuitzondering.. als ruud vormer etc etc komt en bijna 2x zoveel krijgt direct..

Ik snap ergens best dat ie gevoeld heeft dat er te weinig vertrouwen was van feyenoord naar hem.

Eigen jeugd krijgt te laat een volwassen salaris.

Het salaris van eigen jeugd zou per seizoen bekeken moeten worden en contractueel flexibel moeten zijn..
Als van beek een jaar basis speelt en karsdorp ook. Kan je ze wel vastleggen voor 4 jaar maar na 1 jaar basis, maken ze zeer waarschijnlijk grote stappen.... en dus mag dr elk jaar een tonnetje bij!

Maar als je geen grote stappen maakt niet!

Dus vooraf een 4 jarig contract geven met een vast salaris kan helemaal niet. Je weet nooit wat een jonge speler gaat doen. Dus vooraf een ton per jaar erbij geven is ook een slecht idee. Per jaar bekijk je hoevaak een speler basis is geweest (en hoevaak ie fit was) en je kan dan zelfs een vaste formule toepassen. 25X basis is standaard 15% verhoging bijvoorbeeld.

Zolang hier geen vaste standaarden over bekend maakt zal je altijd gezijk blijven houden. En we willen een topclub zijn met een top ploeg. Dan is een oplopend salaris plan voor eigen jeugd een essentiele stap die hopenlijk al lanf gaande is. Ik betwijfel t btw.

En dat gezeur van een 21jarige speler moet blij zijn om voor 2 ton in de kuip te mogen spelen is aanstelleritus en duid op pure afgunst. Uch ik heb gesproken.

04-05-2016 16:21

Vak Q +1

Goed verhaal, maar dan moet je ook zo reëel zijn om te zeggen dat Vilhena al 2 jaar geen stap vooruit heeft gezet in zijn ontwikkeling. Hij speelt pas dit seizoen (het laatste deel) als een waardevolle basisspeler.

Gebrek aan zelfreflectie zorgt ervoor dat hij nu vind dat hij meer verdiend.

04-05-2016 16:35

Turbo +45

Inderdaad hierboven een flinke aanname dat jonge spelers bij Feyenoord beter worden van speeltijd. Vilhena en Boetius bewezen het tegendeel. vBeek ook dit gehele jaar en Karsdorp was de 2e seizoenshelft ook minder.

04-05-2016 16:48

eefb014 +5475

Vilhena heeft onder Koeman stappen gezet, onder Rutte stil gestaan inderdaad. Lag voor een deel aan het rand gebeuren, dat weegt mee bij jeugd spelers. en nu is hij inderdaad erg gegroeid. maar dat hij kon voetballen was in de jaren van Koeman echt wel duidelijk. vind oplopend salaris wel een aardig idee eigenlijk, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat veel spelers het zullen tekenen. Hoe goed je het ook doet als er een speler gekocht wordt die beter is, wat altijd kan blijft je salaris achter. denk dat je sneller moet zijn met verlengen en eventueel elk jaar opnieuw om tafel.

04-05-2016 19:15

Vak Q +1

Welnee, onder Koeman is hij ook nauwelijks gegroeid. In het laatste seizoen van Koeman heeft hij hem uiteindelijk uit de basis gehaald.

04-05-2016 20:12

eefb014 +5475

dat hele seizoen 4 keer geen basis gestaan
1 keer schorsing
1 keer blesure
2 keer bank maar wel ingevallen.
ronde 18 pec
ronde 20 ado
ronde 28heereveen
ronde 31 rkc

ach niet slecht voor een jongetje van 18/19 jaar.
is dus niet door koeman uit de basis gehaald.

04-05-2016 22:03

Vak Q +1

Oké, fair enough, dat heb ik dan niet goed onthouden.

Feit blijft wel dat hij zich nauwelijks ontwikkelde.

(overigens; leeftijd icm aantal basisplaatsen zegt helemaal niets)

05-05-2016 06:35

eefb014 +5475

jawel het is best moeilijk om op die leeftijd een seizoen constant te presteren. zowel volgens ad en vi(heb die cijfers ff opgezocht) het hele seizoen niet lager dan een 6.
speelt nu 5 jaar in het eerste waarvan 2 seizoenen basis daarna 1 seizoen afgeserveerd en nu half seizoen basis. zit best veel vooruit gang. is het laatste halfjaar de betere speler geweest.
denk dat de beeldvorming door de meeste hier een beetje vertroebeld is.

05-05-2016 08:27

Vak Q +1

Als je het niet erg vind, neem ik de 'rapportcijfers' van het AD en VI niet zo serieus. Uitgedeeld door volgevreten prehistorische subjectieve oud-voetballers. Immers en Vormer hoorden bij de beste spelers van de eredivisie als je de VI mocht geloven... I rest my case.

Verder is het beeld niet zo vertroebeld hoor. Vilhena heeft in die 2 seizoenen alleen laten zien dat hij veel potentie had maar dat kwam er zelden uit. Liet vooral verdedigend veel steken vallen.

Het was dan ook volledig terecht dat Rutten hem ernaast heeft gezet. Net zoals het nu volledig terecht is dat Gio hem weer opstelt.

(het feit dat je een basisplaats hebt, betekent niet dat je vooruitgang boekt. Het gaat erom wat je met een basisplaats doet.)

05-05-2016 09:11

eefb014 +5475

vi en ad zijn hebben inderdaad niet altijd gelijk maar een heel jaar niet lager dan 6 zegt mij iets. basisplaats op zich zegt niet zoveel, maar als je op die leeftijd een dusdanig constant niveau haalt dat een trainer je niet wisselt is dat gewoon knap.
verdedigend heeft hij zeker fouten gemaakt, welke speler van 18 jaar niet.
nee Rutte had hem juist vertrouwen moeten geven imo. maar goed wij verschillen van mening hierover.
ik investeer liever in jeugd met potentie dan voor zekerheid kiezen met spelers die niet beter worden. Toornstra.

05-05-2016 12:43

MartyLS +0

Waar haal je nou weer vandaan dat Ruud Vormer 2x meer kreeg? Graag bronnen en feiten.

04-05-2016 16:40

BBMarco +499

Www.dikkeduimen.nl

04-05-2016 17:34

kire4scf +0

Teken by en laat Feyenoord nog ff wat geld pakken.
En by iedere volgende transfer ook.

04-05-2016 16:02

Maarssenbroek +0

Beetje hypocriet(beetje????/ beetje veel!!!!) Gelet op de toekomst hem zondag niet opstellen, geef iemand een kans die wel blijft. Daarnaast wordt hij enorm opgehemeld, houdt nooit zijn plaats en scoort ook nauwelijks!!#

04-05-2016 16:00

Fr23 +63

Die is raak:)

04-05-2016 16:27

frfanatic1908 +7

Het is een beetje te laat om nu nog iemand een kans te geven vind je niet? Jij hebt vast de wesdtrijden niet gekeken waarin Tonny in de basis stond, want dan had je namelijk niet zo'n waanzinnig domme uitspraak gedaan.

04-05-2016 16:50

Fey010-015 +0

Vilhena strijder, jammer dat Feyenoord hem een periode aan de kant heeft geschoven om vervolgens toornstra en consorten aan te trekken. Maar nu janken dat die niet bijtekend....

04-05-2016 15:56

AngeloRotterdam +400

Schei toch uit joh hij speeldr bar en bar slecht... nu is t weer een geweldige speler maar toen meer dan terecht aan de kant gezet...

04-05-2016 16:24

Fey010-015 +0

Feyenoord kan niet met goede talenten omgaan.... Wordt altijd verwacht van ajoh die tekenen wel bij. Keer op keer het bewijs!

04-05-2016 21:02

Degekstuh +5373

Wat een vuil vies eng gekrult pleuris ventje!!!!

04-05-2016 15:39

Richard87 +5

Hahaha zeg dan niks simpele

04-05-2016 15:55

Bati +40001

Stoere jongen jij hoor

04-05-2016 15:55

Fr23 +63

Zit een zekere kern van waarheid in. Je verwoordt het wel helder:)

04-05-2016 16:28

frfanatic1908 +7

Nee jij bent moeders mooiste pffff

04-05-2016 16:50

Fr23 +63

Dank je :).

04-05-2016 18:09

FR_jens +9

"Miraculeuze genezing van moeder Vilhena?"

Vandaag werd bekend dat Tony Vilhena zijn carriere zal verder zetten bij AC Milan. De jongeling is na dit seizoen transfervrij en de deal met de Italiaanse grootmacht lijkt reeds beklonken.
Vorig jaar nog kreeg Feyenoord ook enkele aanbiedingen binnen voor Vilhena, maar de middenvelder koos ervoor om bij Feyenoord te blijven en om dicht bij zijn zieke moeder te zijn.

Eén jaar later, net als het contract bij Feyenoord afloopt, staat hij wel open voor een stap naar het buitenland. Over de zieke moeder wordt geen woord meer gerept, zou ze genezen zijn door de transfervrije status en mooie tekenpremie van zoon Vilhena?

04-05-2016 15:35

FR-JJN +12875

Hij heeft toch nooit gezegd dat ie pas weg wilde als zn moeder genezen was?
Familie Vilhena wilde destijds aankijken hoe de situatie zich zou ontwikkelen. Inmiddels is er slecht nieuws uit Amerika gekomen, en dus kiest hij er nu voor om toch te gaan verhuizen.

Wellicht laat een dergelijke situatie juist ook zien dat je kansen moet pakken op het moment dat je ze krijgt. Want voor je het weet kan j leven drastisch omslaan door iets wat je niet in de hand hebt.

04-05-2016 15:55

FR_jens +9

Dat laatste klopt, maar in die context had hij evengoed vorig seizoen kunnen vertrekken. Toen deed de kans zich ook voor en had hij zich niet zo ondankbaar opgesteld naar de club die jarenlang in hem geïnvesteerd heeft.

04-05-2016 16:02

FR-JJN +12875

Wat klopt er niet aan het eerste deel?

Dat had gekund. Feyenoord had hem ook iets meer kunnen bieden dan bijv clown Kazim of ongeintresserde Nelom, als ze zo graag wilde dat hij bleef.

Maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt.

04-05-2016 16:06

AngeloRotterdam +400

Hoezo moet je loonsverhoging krijgen als je slecht speelt?

04-05-2016 16:26

FR-JJN +12875

hoezo moet je meer dan een miljoen krijgen als je je leven lang nergens goed gepresteerd hebt?

hoezo moet je 7,5 ton verdienen als je nooit basisspeler bent?

hoezo moeten we dikke salarissen betalen aan aankopen die maandagavond bij jong Feyenoord lopen te ballen?

04-05-2016 16:34

FR_jens +9

Je hebt het nu zelf over Vilhena, toch?

04-05-2016 16:38

FR-JJN +12875

vilhena verdient niet meer dan een miljoen

vilhena verdient nog niet eens 7,5 ton

vilhena was toch regelmatig basisspeler afgelopen seizoen

vilhena is geen aankoop

vilhena voetbal op maandagavond niet bij de beloften

04-05-2016 16:42

FR_jens +9

Regelmatig basisspeler en als ie speelde steevast de zwakke schakel wil evenveel verdienen als een eerste spits... Ook al is de eerste spits ook niet veel, komop?!

04-05-2016 16:44

FR-JJN +12875

zwakke schakel?? Hij was een van de weinige die wel voorop ging in de strijd, die wel vooruit durfde te voetballen en die wel ballen durfde op te eisen.

maar ja als de rest om je heen dat niet doet, en je de bal dus nooit kwijt kan, dan lijkt het alsof jij de zwakke schakel bent.

In hem zit nog rek genoeg, van die eerste spits weet je dat ie zn hele leven niks beter meer gaat worden.

soms moet je ergens in investeren om dat later terug te verdienen.

Vreemd genoeg geld het vaak wel voor de aankopen maar niet voor eigen talenten.

aankopen staan op maandagavond voor 6 mensen te voetballen. Vilhena wint de KNVB beker.

dus ja komop!!!!

04-05-2016 16:50

FR_jens +9

Ja maar ben je het eens dat hij vorig seizoen als een draak speelde? Toen verdiende hij toch ook niet de gewenste loonverhoging?

Daarna heeft Feyenoord in hem geïnvesteerd en opnieuw zijn kansen gegeven in Feyenoord 1. Na 1,5 seizoen komt hij eindelijk uit z'n dip en krijgt hij als beloning een verbeterede aanbieding.
Maar die weigert hij omdat hij vond dat hij 1,5 seizoen geleden dat al verdiende, en dat klopt niet.

Daar wringt ook het schoentje en dat stoort me ook enorm. Hij haalt dan redenen aan 'zieke moeder', 'Feyenoord-hart' maar zodra hij transfervrij is, kunnen al deze redenen de vuilbak in en tekent hij met 2 handen bij Milan. Dat is toch niet correct verlopen dan, toch?

04-05-2016 16:53

FR-JJN +12875

Dat deed Kazim ook. die verdiende een contract en een miljoenensalaris.

Nee na anderhalf seizoen krijgt ie eindelijk vertrouwen op een bepaalde positie. En niet af en toe een wedstrijd op linksback of linksbuiten en dan weer op het middenveld.

Hij kreeg als allerlaatste aanbieding het geweldige bedrag dat NELOM al jaren krijgt. Do i need to say more??

die weigert ie wellicht omdat er inmiddels een club met een iets betere status komt, en hij daar grotere kans maakt om beter te worden dan bij Feyenoord.

Nogmaals ze wilden de situatie toen bekijken. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder, en zijn er allerlei ontwikkelingen rond zijn thuissituatie.

En waarom kun je geen feyenoorder zijn als je de club verlaat?
Zaken en prive gescheiden houden heet dat

04-05-2016 17:00

FR_jens +9

Privé en zaken gescheiden houden zeg je... Zijn zaken zijn Feyenoord als ik me niet vergis?

04-05-2016 17:02

FR-JJN +12875

Klopt maar dat wil niet zeggen dat je van feyenoord alles moet pikken mbt zakelijke vlak, omdat je van die club houdt.

04-05-2016 19:10

FR_jens +9

Nee dat klopt, maar bv. een Clasie, De Vrij, BMI hebben dezelfde wegen bewandeld dus zo slecht zullen die nog niet zijn denk ik...
Sommige spelers denken, na 5 goede potjes, bij elke club mee te kunnen, maar dat is niet zo!
Zie Boetius, die jongen heeft zoveel potentie maar vergooit alles op de tribune bij Basel...
Had dan toch gewoon nog 2 jaar gebleven en een mooie club uitgekozen waar je nog eens wat meer kansen krijgt.
Jammer dat Vilhena nu ook zo'n onmogelijke stap gaat zetten en Feyenoord niets terug geeft voor de jarenlange opleiding. Tevens komt ie nu als transfervrije speler in, wat het voor een club niet erg maakt dat hij niet slaagt. Als ze 8 miljoen voor heb hebben betaald willen ze dat ie rendeert, nu is het slechts een gokje...

Snap je? Het zou toch beter zijn voor beide partijen? Alleen niet voor Vilhena's portefeuille op korte termijn. Op lange termijn zou hij natuurlijk ook een veel beter contract gekregen hebben... Dus die 2 jaar dat je nu bij Feyenoord minder betaald krijgt, kan ie op een half jaar terugverdienen....

04-05-2016 19:52

AngeloRotterdam +400

Dus je moet m maar heel veel geld geven, omdat jij ziet dat er veel rek in zit... toen dit begin te spelen was hij steevast de zwakste schakel. En 'maar 7,5 ton? Dat is een heel aardig bedrag als je bij een club als Feyenoord speelt. Dat nelom zoveel verdient is slecht dat is wanbeleid, maar hem ook loonsverhoging geven terwijl hij slecht speelt is rondom bizar. Dat is belonen voor slecht werk. Als de rek die erin zit volgens jou er niet uit komt worden zij in het maasgebouw erop aangekeken en niet jij dus zo onverstandig vind im het allemaal niet...

04-05-2016 20:55

FR-JJN +12875

Toen konden we absoluut niet anders. Maar begrijp je wel en ben het voor een groot deel met je eens. Alleen denk ik niet dat het zo zwart wit ligt dat het enkel komt door jonge ventjes met dollar tekens in hun ogen.

Kijk Feyenoord heeft die gasten financieel niks te bieden tov europese clubs. Maar zorg dan dat het sportief gezien aantrekkelijk is en qua randzaken.

Maar het blijft moeilijk om te wijzen omdat we niet exact weten wat er gebeurt is tussen kamp vilhena en Feyenoord.

04-05-2016 21:41

FR-JJN +12875

Nee niet blind gaan smijten met salarissen. Maar doe dat dan ook consequent niét. Maat niet bij de een wel en de ander niet.
Maar vind ik dat je een beetje moet durven gokken met voetballers als vilhena. Want zeg eerlijk, zowel op financieel als op sportief gebied is dit kut natuurlijk. Juist uit dit soort spelers moeten wij geld generen. Want scouten kunnen we niet en goudmijntjes kopen alleen met stom toeval. En ook sportief hadden we veel meer moeten profiteren van deze jongen. En ik hou mn hart al vast voor jongens als achabar schuurman vente verdonk enz.

04-05-2016 21:50

MarcoG +11352

Ik zou juist denken dat het nu nog belangrijker is om hier te zijn omdat je nooit weet wanneer het precies is afgelopen.

Maar ja, ik weet de details niet dus kan er moeilijk over oordelen.

04-05-2016 16:11

FR-JJN +12875

zo zou je kunnen denken.

anderzijds zou ik als ouder, het succes van mn kind niet in de weg willen staan.

Ik zou hem juist die kant op sturen en zorgen dat ie zn dromen waarmaakt.

04-05-2016 16:13

MarcoG +11352

Ja, een moeilijke situatie hoe je het ook went of keert.

04-05-2016 16:28

FR-JJN +12875

sowieso. eigenlijk kunnen we nergens over oordelen.
We weten de feiten van zn thuissituatie niet, en ook die van de onderhandelingen niet

04-05-2016 16:35

Fr23 +63

Hypocriet ventje, die zaadbalkoning!

04-05-2016 16:29

FR-JJN +12875

ik ben niet zo thuis in de zaadbalkoningen, wel fijn dat jij dat dat weer wel weet.

04-05-2016 16:35

Sinister +13071

Ac Milan is wel koning transfervrije spelers. Wel een beetje vergane glorie, maar goed dat hij niet bij Feyenoord wil blijven kan ik wel begrijpen.

04-05-2016 15:29

DVD +0

Hij is te dom om zelf te begrijpen dat hij dat dus zeker niet is.

04-05-2016 15:27

SuperGuidetti1 +33

En dat weet jij beter dan hijzelf?

04-05-2016 15:28

MartyLS +0

Ga jij lekker Milan supporten met je nep ava

04-05-2016 15:40

Fey010-015 +0

Zijn ava is nog een speler van ons hoor

04-05-2016 15:50

MartyLS +0

Zal niet lang meer duren. Waarom een speler verdiggen die tonnen heeft gekost, 12 fucking jaar is getraind, en em dan zo smeren.

04-05-2016 16:23

frfanatic1908 +7

En nu graag in het Nederlands, nondeju...

04-05-2016 16:51

MartyLS +0

Je begrijpt de strekking toch? Met zijn "nondeju", nee dat is lekker beschaafd Nederlands.

04-05-2016 17:32

Trindade +0

Ik denk dat veel supporters het zelf ook wel hadden geweten. Als ik een miljoen kreeg + een hoger salaris dan zou ik ook wel weg gaan. Misschien raak je geblesseerd en komt die kana nooit meer.

04-05-2016 15:20

paultjebosvelt8 +3

Vertrek alsjeblieft deze zomer want je bent niet goed genoeg. En tip: scheer die struik van je hoofd af want dan heb je gelijk wat fatsoenlijkere uitstraling bij je volgende club. en maak wat minder gebaartjes in het buitenland

04-05-2016 15:19

Theedoek +17954

En jij hebt geen kijk op voetbal. Afgelopen maanden de beste en meest consistente voetballer van Feyenoord.

04-05-2016 15:19

ballenjongen +7

Jammer dat ook hij geen scorende middenvelder is. Dat is zijn tekortkoming.

04-05-2016 15:21

paultjebosvelt8 +3

inderdaad. zijn rendement qua doelpunten en assists ligt ernstig laag voor een middenvelder die ook geacht wordt regelmatig voor de goal te komen.

04-05-2016 15:46

Bati +40001

Hij gaat toch ook, dus waar maak je je druk om

04-05-2016 15:47

Frans538 +651

Ben bang dat het daar alleen maar erger wordt!

04-05-2016 16:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties