#TT | Van Beek gelinkt aan het Lazio van De Vrij

#TT | Van Beek gelinkt aan het Lazio van De Vrij

Lazio Roma versterkte zich de afgelopen seizoenen steevast met Nederlanders en ook dit seizoen wil de club zich weer melden voor een Eredivisie-speler. Sven van Beek zou één van de transfertargets van Lazio zijn.

Dat meldt Lalaziosiamonoi zaterdagmiddag. Lazio Roma nam eerder Stefan de Vrij over van Feyenoord. Volgens het medium moet Van Beek, die nog tot 2018 vastligt in De Kuip, zo'n zes à zeven miljoen euro kosten. Marten de Roon (Atalanta Bergamo) zou ook op de lijst staan.

#TT: Tabloid Transfers, de rubriek met het laatste nieuws uit de buitenlandse roddelpers

Lees meer over
Sven van Beek
Plaats reactie
666

SamuelvDam +22

10 miljoen en een grote strik er om heen doen. En opzoek gaan naar een linksback!

09-05-2016 07:25

skin +13988

Als we willen dat hij a la Clasie vertrekt moeten we hem nu twee jaar verlengen. Het ideale is dat spelers vertrekken op het moment dat ze bij Feyenoord uitgeleerd zijn en op dat moment nog twee a drie jaar vast liggen zodat er een goede transfersom op tafel komt. Bij van Beek schat ik in dat hij over een jaar of twee wel uitgeleerd zal zijn bij ons. Maar misschien speelt hij komend jaar zelfs al een fantastisch seizoen. Dus moet je gewoon nu zorgen dat hij vast komt te liggen tot 2020. Anders ben je weer te laat.

08-05-2016 12:50

Doodles25 +1217

Letschert halen.

08-05-2016 12:30

SupportYourLocals +5

Die club is ook afgezakt dan. Zien ze niet dat beekie elke week loopt te blunderen?

08-05-2016 11:26

Tekkelopdebal +0

Het is veel te vroeg voor een transfer voor die jongen. Dit jaar heeft het niet mee gezeten bij hem, maar dat kan bij een jonge speler. Vorig seizoen vond ik hem echt een topper. Als hij dat niveau weer kan halen samen met kongolo flinke salarisverhoging geven en langer vastleggen. Zou een mooi centrum zijn komende 4 jaar.

08-05-2016 11:17

Achahbar +0

Grappig hoor.

08-05-2016 11:01

nick_feyenoord +3369

Offtopic: Marko veijnovic heeft zijn niveau wat die kan halen dit seizoen bij lange na niet gehaald, deed in mijn ogen meer fout dan goed.. Denken jullie dat dit te maken kan hebben met de wijze waarop ploegen Feyenoord bestrijden? Of is de druk te groot ik zit er al een tijdje over na te denken.. Denken jullie dat hij zijn oude niveau bik Vitesse nog gaat halen bij ons?

08-05-2016 10:53

pinda123 +320

Komt imdat gio met de punt naar achteren speelt dat ligt hem niet zo

08-05-2016 10:58

Arjanito +3

Ik hoop dat we eens aan iets moois gaan bouwen ipv korte termijn politiek.,

Dus zoiets op het middenveld;
--------- Tapia (CM)
-- Vejinovic-- Gustafsson

08-05-2016 11:08

Skeptic +13586

Denk dat je hier verdedigende kracht mist / loopvermogen.

09-05-2016 03:41

Arjanito +3

Heeft te maken met de positie waar hij speelt.. Vejinovic is gewoon geen CM. Het is meer een spelverdeler imo..

08-05-2016 10:59

nick_feyenoord +3369

Ja klopt terwijl hij zichzelf eerder altijd een 10 vond alleen kreeg die bij vitesse
Meer tijd dan bij ons, als je hem tijd geeft kan die een aardige pass geven hopelijk gaat het nog goedkomen?

08-05-2016 11:06

Boskamppp +0

Lekker laten gaan, mis je niet

08-05-2016 10:44

Cornefeyenoord +0

De naam van die bron. Lol

08-05-2016 10:43

alexnultien +6051

dag en bedankt!

08-05-2016 10:12

Ar2706 +211

Doen.......

08-05-2016 10:10

ante1908 +2

Strik eromheen

08-05-2016 09:55

pinda123 +320

Heel gauw wegdoen want dat zal je nooit krijgen voor deze hele beperkte speler

08-05-2016 09:34

nldavenl +132

Toch is 8 mil aan de lage kant als je ziet wat van beek bij 020 had moeten kosten :(

08-05-2016 09:02

Zen +8

Bij 020 had hij nooit in de basis gekomen natuurlijk.

08-05-2016 09:20

nldavenl +132

Denk ut wel hoor. Maar ging ut niet om :p

08-05-2016 09:29

johndahl83 +4433

Hij is toch niet minder dan v/d Hoorn?!!!!!!!!!!!!!!!

08-05-2016 09:55

KuytZijnAfro +0

nee van der hoorn is heel erg slecht

08-05-2016 10:30

Zen +8

Van Beek ook helaas.

08-05-2016 10:40

Arjanito +3

Vorig jaar was Van Beek de beste verdediger op de NL velden.. 1 minder seizoen en hij is slechter dan vdHoorn? Hahaha

De Vrij had ook een giga dip.. Just saying. Komt wel goed met Van Beek.

08-05-2016 11:01

Zen +8

De beste verdediger van de NL velden...right.........jij snapt het.....

08-05-2016 11:20

Kralinger67 +1148

Hebben ze de tapes van dit seizoen al eens goed bekeken ?

08-05-2016 08:47

Zen +8

Blijkbaar niet.

08-05-2016 08:59

kevinmulFR010 +18073

Ben benieuwd of jullie ook. Vorig seizoen liepen te zeiken.

08-05-2016 09:15

Zen +8

Ja heb het altijd een zeer matige verdediger gevonden. In de jeugd al.

08-05-2016 09:20

Danny6410 +120

Dan moet Lazio 'm maar kopen toch?

08-05-2016 09:32

Zen +8

Inderdaad.

08-05-2016 10:10

Zen +8

Hoe kan je het geluk hebben.....

08-05-2016 08:33

Pas +6938

Ik zou hem voor 8 miljoen verkopen. Vlaar gratis ophalen. Salaris van van beek met een beetje aanvulling en je kunt nog wel 2 jaar vooruit met Vlaar.

Het transferbedrag besteden voor zyech. Topspeler en twente moet hem echt wel verkopen voor 7 of 8 miljoen, gezien hun financiele situatie.

Immers verkopen aan cardiff voor 1.5 miljoen ofzo en proberen vdH en of vejinovic te slijten voor een paar miljoen. Koeman bellen en proberen Pelle op te halen (voor ik schat 3 miljoen). Pelle staat niet altijd in de basis bij Southamton en heeft nog maar 1 jaar contract en is inmiddels 31 en zal echt wel oren hebben om voor 2 of 3 jaar bij onze mooie club te tekenen. Salaris Immers en Vilhena samen voor Pelle.

Ik denk dat bovenstaande haalbaar moet zijn met een transfer van van Beek. Daarnaast heeft Feyenoord 3 miljoen met de beker verdient, een klein miljoentje van de Uefa ontvangen en gaat sowieso circa 5 miljoen krijgen met de europeese wedstrijden.

Al met al... van Geel dit is je to do list! ????

Gio dit dan graag als opstelling.

----------------vermeer------------

Karsdorp-Vlaar/botteghin-kongolo-woudenberg

-------el ahmadi----- schuurman/Gustafson------
----------------------Zyech--------------------

------- Bilal--------Pelle-------Elia-------

Bank/Tribune: kuyt, Tapia, Hahn, Botteghin/Vlaar, Kramer/Achabar, Nelom, Gustafson, Toornstra, Robertha, Nieuwkoop

Bijlow, Gronsveld, en Verdonk eventueel verhuren.

08-05-2016 08:31

standyourground1908 +775

Pelle is niet realistisch. Die kan als pinchitter overal terecht voor een veelvoud aan salaris.

Zyech zou ik wel proberen al is het afhankelijk van de concurrentie of het lukt. Ik weet dat velen het onrealistisch vinden, maar kom op, we moeten de sterspeler van de nr 14 uit de nl conpetitie toch kunnen halen?

Verder verwacht ik meer voor Immers te vangen en minder voor Van Beek(max 6).

08-05-2016 08:44

Hans50Woerden +0

Voor de duidelijkheid .... zyech wil niet en gaat dus ook zeker NIET komen al leg je 10 miljoen op tafel en betaald hem een topsalaris. Dus daar moeten we helemaal niet aan beginnen. Ga echter een samenwerking met Southampton aan. Laat talenten die tegen het eerste aanzitten ( schuurman) daar een half jaar tot een jaar meelopen en kijk of je daar een speler vind die in de eredivisie een topspeler zou kunnen zijn ... geen pele maar een jong talent.

08-05-2016 09:03

standyourground1908 +775

Ojah omdat onze talenten nog niet vroeg genoeg naar Engeland gaan zet je ze daar gewoon ff in de etalage..

08-05-2016 09:13

Hans50Woerden +0

Ik zet ze niet in de etalage ...begrijpend lezen is schijnbaar moeilijk voor je . Ik heb het over een " stage " .... ik zie een talent liever bij een engelse ploeg beter worden dan bij rkc ..

08-05-2016 09:53

nldavenl +132

Als je immers voor minder dan 4/5 verkoopt heb je hetslecht gedaan.

08-05-2016 09:02

oba-martins +0

Gewoon rond 9 miljoen laten gaan, dan transfervrij vlaar halrn als vervanger. Dan voir een paar miljoen een goede spits of vleugelspeler halen

08-05-2016 08:24

fr34023 +0

Van Beek moet gewoon nog even blijven en rijpen. Is nog niet klaar voor het buitenland.

08-05-2016 08:22

standyourground1908 +775

Is van Beek vervangbaar? Kun je veel meer voor hem vangen als hij nog een jaar blijft?

Ik denk dat hij wel vervangbaar is(Botteghin, Vlaar) en je volgend jaar niet veel meer zal vangen voor hem(jaar minder contract).

Of hij wilt graag bij Feyenoord doorbouwen en tekent een langer contract.

08-05-2016 07:59

Vedetterut +249

Moet je niet eens willen, je weet dat je de 2e keus achter Stefan zou worden dus waarom zou je dat uberhaupt als jonge speler doen?

08-05-2016 06:42

SinjiOno +12

Hahahaahahah Hoedt was al een lachertje, waar zijn mannen als Baresi, Maldini, Chellini, Nesta, Costacurta, Cannavaro, Gentille etc

08-05-2016 02:33

FLKG +0

Op vakantie hehe

08-05-2016 02:39

Fey010-015 +0

Materazzi he he

08-05-2016 03:21

NovemberRain +0

Nou niet bij Lazio? Voor Lazio is Hoedt een heel prima speler hoor.

08-05-2016 04:09

SuperGuidetti1 +33

Komt er wel, maar nu nog niet

08-05-2016 00:49

opa57 +7

Of het nou wel of niet waar is vind ik niet zo boeiend. Feit is dat die jongen nog lang niet klaar is voor een stap hogerop, dat heeft zijn zeer wisselvallige seizoen wel bewezen.

08-05-2016 00:18

gioynwa +0

Voor jou 10 anderen sven, maar je ging wel lekker op de strandopening haha

08-05-2016 00:08

FR_Swiss +667

Ja, moet ie doen, speelt hij met Lazio weer geen EL..

07-05-2016 23:36

Nordberg +4817

klopt en bij ons wel 1 keer in de 5 jaar hahaha

08-05-2016 00:13

skin +13988

Twee x in drie jaar nu.

08-05-2016 00:28

Nordberg +4817

zo, wat zijn we goed joh!!!

08-05-2016 00:29

skin +13988

Mwah dat nou ook weer niet maar men maakt er hier wel een sport van om alles zo negatief mogelijk te benaderen.

08-05-2016 00:35

Nordberg +4817

joh waaneer hebben we voor het laats CL gespeeld????

08-05-2016 00:41

skin +13988

Joh ga eens naar een psych en zorg dat je een flinke stapel pillen krijgt. Zeikwijf!

08-05-2016 01:25

NSFR87 +4664

Pleur op joh kkneus

08-05-2016 00:34

Nordberg +4817

?? is gewoon de waarheid man, wij spelen bijna nooit Europees man, neuzen daarentegen al 9 jaar CL

08-05-2016 00:36

NSFR87 +4664

Oja en die Neuzen hebben wat gepresteerd in Europa, haha. Konden dit seizoen niet eens winnen van de nummer 8 van Noorwegen en de nummer tien van Tsjechie..

08-05-2016 00:45

FrNiels2012 +8

Wij treffen zwaardere tegenstanders in de voorrondes, EL en ja zelfs de KNVB beker.

08-05-2016 00:56

Skeptic +13586

Iedereen heeft je door man

09-05-2016 03:44

FLKG +0

Rot op man jankerd pff

08-05-2016 02:40

FR_Swiss +667

Hahaha, nee, Lazio heeft een imposante erelijst ;-)

08-05-2016 06:33

marcel73 +60

Newcastele united degradeert gelijk zaken doen met janmaat, wijnaldum en fer terug halen van die tweede divisie club.

07-05-2016 22:46

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Marcel volkomen eens

07-05-2016 23:11

Brahma +5257

Ja goed idee en heel realistisch!
Ook in de 2e divisie verdienen deze gasten vele malen meer dan bij Feyenoord .
Jullie gaan ook niet bij een andere baas werken voor 3x minder geld.
Dit zijn de jaren dat ze het verdienen die komen echt niet zou ik ook niet doen.

07-05-2016 23:42

FrNiels2012 +8

Dat zou wel geweldig zijn, maar die zullen wel betere opties hebben.

07-05-2016 23:44

Nordberg +4817

prima idee, Janmaat zou ik daar laten maar Gini is echt een topper geworden!!

08-05-2016 00:13

Fr2009 +3

Niet volledig mee eens. Wanneer we hem halen absoluut de beste speler in onze selectie. Maar ken wat engelse jongens, ze noemen hem daar mr invisible. Je ziet hem nooit, de leuke wedstrijden die hij heeft gespeeld zijn op 1 hand te tellen.

08-05-2016 00:59

FeyenoordVdam +5817

hou eens op joh, totaal onhaalbaar voor ons

08-05-2016 03:09

FrankFR +0

Alstublieft zeg.. daar hebben ze 18(!!!!) Miljoen voor betaald.. alsof wij zijn tranfersom kunnen betalen, en niet te vergeten zijn salaris!

08-05-2016 01:01

FrNiels2012 +8

Denk ook niet dat het serieus was...

08-05-2016 01:21

FrankFR +0

Mag ik hopen..

08-05-2016 09:55

FRS-79 +1

Janmaat kan naar elke topclub in Engeland geloof ik. Liverpool, United, Arsenal... Die komt niet naar Nederland terug in ieder geval.

08-05-2016 01:14

FR4everandalways +123313

Triest dat er altijd dit soort bedragen genoemd worden bij Feyenoord. Bij 020 gaat zo'n speler voor minimaal 12 tot 15 weg. Bij ons is dat de helft. Om te janken.

07-05-2016 22:32

Bal-Bal +5064

ja maar daar verkopen ze die verdedigers met 4 kampioenschappen en 24 duels champions league.
Bij feyenoord hebben ze met moeite 10 europa league duels.

07-05-2016 22:38

FR4everandalways +123313

Dat is niet de reden. Bij ons gingen ze na een wk finale zelfs te goedkoop weg. Heeft te maken met de mentaliteit om bij een paar miljoen al je spelers goedkoop weg te doen en nog blij zijn ook, terwijl de arrogantie bij bijv 020 het zelfs voor elkaar krijgt om een speler die nieteens basis is voor 10 mil te verkopen.

08-05-2016 00:30

FrNiels2012 +8

Onzin, Van Geel is bij uitstek een verkoper. Die haalt er echt wel het maximale uit. Dat stuk over die arrogantie in 020 klopt dan weer wel; ze hypen hun club en spelers overal en makelaars en clubs trappen er in.

08-05-2016 00:58

FR4everandalways +123313

Het maximale? Ja we hebben het gezien met de wk gangers. Als je dat maximaal vindt snap je er niets van. Die arrogantie zou Feyenoord ook beter hebben als je verder wilt komen dan plek 2 en 3.

08-05-2016 01:17

FrNiels2012 +8

Ja dat was het maximale. Onze spelers tekenen geen contracten van 5 jaar. Alles ligt maximaal nog 1 of 2 seizoenen vast. Dat is een heel verschil. 020 kan het zich veroorloven om te zeggen; dan verkopen we ze lekker niet. Wij kunnen dat niet zeggen, want dan lopen ze transfervrij weg. Desalniettemin wist Van Geel 11,5 miljoen te krijgen voor 2 spelers met een aflopend contract. Welke TD kan dat hem nazeggen dan?

08-05-2016 01:23

FR4everandalways +123313

Hoezo wij geen 5 jaar contracten dan? Zo'n talent van varkenoord leg je gewoon 5 jaar vast voordat ie in het eerste komt. Maar ze beginnen al met 3 jaar. Das gewoon dom. Want dan speelt ie zich na een jaar of 2 in de kijker en als je geluk hebt tekent ie nog 1 jaar dan heb je max spelers met 2 jaar te gaan. Das gewoon dom beleid.

08-05-2016 01:25

FrNiels2012 +8

Jij bent toch niet bij die onderhandelingen? Geen idee of die jongens langer willen tekenen. Een paar jaar terug konden wij zulke lange contracten niet verantwoorden vanwege de financiële perikelen, maar nu gebeurt het nog niet.

De reden daarvoor is irrelevant, overigens. Het ging over de onderhandelkunsten van Van Geel, en dat is een geboren verkoper. Hij haalt met wat hij heeft op dat vlak absoluut het maximale er uit; 10 miljoen voor een 29-jarige Italiaan zonder restwaarde; 15-18 miljoen voor Clasie; allemaal echt niet slecht hoor.

08-05-2016 01:35

FR4everandalways +123313

Nee ik was er niet bij, jij wil bijdehandje? De reden harstikke relevant want dat is dat geef je zelf nog aan als reden dat ze goedkoop de deur uitlopen. Nu ga je zitten draaien. Ja en voor hoeveel is janmaat weggegaan? Juist ja 2.5 mil. Belachelijk bedrag voor een speler die elke week in de basis staat bij Newcastle. De Vrij en BMI zijn ook veel te goedkoop weggaan. De vrij was 8 miljoen en BMI rond de 6.5. Die noem je toevallig niet. Interesseert me niet wat je voor reden geeft het is gewoon een feit dat de spelers bij Feyenoord al jaren te goedkoop worden verkocht. En Clasie had bij de jowden gewoon 23 miljoen opgeleverd. De enige reden dat Pelle en Clasie voor zijn verkocht voor deze bedragen is omdat Koeman Feyenoord wilde helpen aan een paar toptransfers niet omdat Van Geel zo'n topbeleid heeft. Maar geloof lekker wat je wilt zou ik zeggen.

08-05-2016 03:18

FrNiels2012 +8

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2696345/Daryl-Janmaat-declares-5million-transfer-Newcastle-Feyenoord-perfect-move.html

Leugenaar.

08-05-2016 03:38

DennisM79 +0

Ik ben het helemaal eens met Niels. De transfersommen onder Van Geel zijn prima. Spelers van de nr 1 en 2 club van een competitie zijn over het algemeen simpelweg hoger. Spelers van Schalke zijn goedkoper dan spelers van Dortmund en Bayern, hetzelfde geldt voor andere competities.

Feyenoord is in deze eeuw nog geen kampioen geworden. Spelers kopen van de nr 3 van NL is goedkoper. 15 tot 18 miljoen voor Clasie is top. Hij speelt bij een subtopper in Engeland en is daar niet eens de uitblinker.

In de winkel is het niet anders. Voor bepaalde merken betaal je meer. Het merk Ajax dat aan een speler kleeft levert helaas meer op dan het merk Feyenoord.

08-05-2016 05:57

FRS-79 +1

Dat, plus het feit Dat ze bij 020 ongeveer 100 miljoen op de bank hebben staan en dus makkelijker kunnen zeggen dat ze niet hoeven te verkopen. Bij ons weten ze dat het banksaldo nog altijd niet groots is, dus zullen wij sneller een lager bod accepteren.

08-05-2016 01:16

FR4everandalways +123313

Wat een dom meegelul, hoe denk je dat ze aan die 100 miljoen komen. De kampioenschappen en CL zijn natuurlijk een grote reden, maar daarnaast de verkopen natuurlijk. Sowieso weet iedereen dat Feyenoord een reputatie heeft betreft spelers voor een appel en ei te laten gaan.

08-05-2016 01:23

Kralinger67 +1148

Ajax heeft over het algemeen, en ik krijg het haast niet uit mijn strot, de betere spelers dan wij en dus vangen zij hier meer geld voor.

08-05-2016 03:53

FRS-79 +1

Niks dom mee gelul. Ik heb het hier over onderhandelingspositie. Niet over hoe ze aan dat geld gekomen zijn. Waarom denk je dat ze 25 miljoen voor Bazoer kunnen weigeren? Omdat ze kunnen zeggen dat ze 100 miljoen op de bank hebben en dus het geld niet perse nodig hebben (los van het feit dat elke nederlandse club die 25 miljoen natuurlijk prima kan gebruiken).

08-05-2016 08:33

mooskoerenhout +0

Subtop zijn we dan ook. Normale prijzen.

07-05-2016 22:42

feyefrank +2083

dat stinkvolk kan helaas beter onderhandelen voor slechtere kutspelers.

07-05-2016 23:06

FrNiels2012 +8

Beter onderhandelen dan Van Geel kunnen er niet veel hoor.

08-05-2016 00:58

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Voor V. Beek ontvangen we echt wel 8 a 9 miljoen

07-05-2016 23:14

FrNiels2012 +8

Zeker, anders moet je hem namelijk gewoon niet laten gaan.

08-05-2016 00:59

tussenjaar +6205

Van dat geld Van Rhijn, Boilessen, Maher, Denswil, Berghuis, Larsson en van Wolfswinkel halen

07-05-2016 22:25

mooskoerenhout +0

Ja joh lekker afgekeurde joden halen. Nee dank u.

07-05-2016 22:31

Nordberg +4817

?? Boilesen prima speler hoor, die wil Gio er graag bijhebben

08-05-2016 00:17

Dreeke +2

Laten we zeggen we krijgen 7 miljoen voor Sven.....

Jij wilt daar deze 7 spelers voor halen......?? Zijn die dan ineens zo goedkoop geworden???

08-05-2016 00:15

Nordberg +4817

an Rhijn niet doen
Boilesen altijd halen,is echt een topper
Maher te duur en niet geschikt vier de top
Danswil ook een toppertje
Berghuis kun je idd huren
Larsson zal niet haalbaar zijn, die gaat naar het buitenland
Ricky is zeer welkom

08-05-2016 00:17

mooskoerenhout +0

Allemaal middelmaat.

08-05-2016 00:26

mooskoerenhout +0

Op Larsson na.

08-05-2016 00:26

Nordberg +4817

en Boilessen, dat is echt de beste verdediger van allemaal hoor

08-05-2016 00:27

mooskoerenhout +0

Dat is die gozer die altijd op het verkeerde moment naar voren ging. In de omschakeling te langzaam is.

Nee is minder dan Nelson.

08-05-2016 00:57

Nordberg +4817

nelson?? whaaaaaaaaaa

08-05-2016 00:58

mooskoerenhout +0

Autocorrect is kut.
Natuurlijk onze held Nelom.

08-05-2016 01:39

NSFR87 +4664

Van Rhijn? Heb je een zonnesteek opgelopen ofzo, pffffff..........

08-05-2016 00:35

Nordberg +4817

haha idd dat kan echt niet, maar Boilessen wel hoor, die zie ik echt graag komen

08-05-2016 00:42

NSFR87 +4664

Pff Boilesen.. Bij elke wedstrijd die er ook maar een beetje toe doet is hij de eerste die het laat af weten en amateuristische fouten maakt. Als je oppert om dat soort spelers te halen, moet je nooit weer het woord middelmaat in je bek nemen..

08-05-2016 00:47

Skeptic +13586

Gore neus ben je ook

09-05-2016 03:48

FuckyDuck +0

Scheelt wel eigen doelpunten.

07-05-2016 21:54

doemaar +0

Adam Maher is geen versterking eerder een aanfluiting als ze hem halen mister Paco

07-05-2016 21:36

Rashaan_is_aan +3

Maher gaat ook nog wel een seizoen vlammen heb ik het idee. Zou die jongen nog niet afschrijven

07-05-2016 21:39

FrNiels2012 +8

Gewoon een hele goede speler als ie het vertrouwen krijgt en op zijn eigen plek mag spelen.

07-05-2016 21:41

Rashaan_is_aan +3

Ik weet niet of ie bij PSV aan de bak komt, maar bij een andere club zie ik hem nog wel 1 jaar goed spelen en een leuke transfer afdwingen en daarna verdwijnen.

07-05-2016 21:42

Mauricio_Aros +33

Ik herinner me een paar jaar terug: " Er staat een schaap in het veld, het is Maheeeeeeeeer"

Die staat te popelen om De Kuip te vermaken.

07-05-2016 21:50

FrNiels2012 +8

Dat ging over die andere Marokkaan joh.

07-05-2016 21:51

Rashaan_is_aan +3

Hij moet ook sws niet naar Feyenoord gek. Lekker naar AZ of Vitess oid

07-05-2016 21:51

FrNiels2012 +8

Gek? Vind het eigenlijk nog niet zo'n slechte vervanger voor Vilhena.

07-05-2016 21:52

Rashaan_is_aan +3

Zou jij komen na wat er toen gezongen werd?

07-05-2016 21:54

FrNiels2012 +8

Nee, maar dat was het punt toch niet? Of heb ik het verkeerd begrepen?

07-05-2016 21:58

Nordberg +4817

oneens dat ging over Adam toen man, ik was er zelf]f bij, beschamend was het gewoon

08-05-2016 00:18

multatuli +226

'Als ie vertrouwen krijgt' 'op zijn eigen plek mag spelen' .... Ik lees dat iets te vaak hier. Het is andersom- als je goed bent geeft de trainer je vertrouwen en mag je op je 'eigen' plek spelen

07-05-2016 21:50

FrNiels2012 +8

Ik kan me voorstellen dat bij PSV anderen de voorkeur krijgen, begrijp me niet verkeerd. Als hij de overstap maakt naar AZ of Feyenoord dan is hij de beste op 10 en gaat hij het gewoon goed doen.

07-05-2016 21:51

multatuli +226

Ja misschien wel..

07-05-2016 21:54

Wietse +24081

Voor ons zal hij gelijk de beste nummer 10 worden die wij na Wijnaldum hebben gehad. Maher lijkt mij na Ziyech de beste CAM die aangetrokken kan worden. Nieuwe spits (naast Achahbar), Kramer weg, en een talentvolle vleugelspits lijken mij welkom.

07-05-2016 22:19

FrNiels2012 +8

Mee eens. Djuricic zou ook kunnen.

08-05-2016 01:01

dreetje13 +4

Ah de action is weer open denken ze.Het gaat weer beginnen de geruchtenmachine

07-05-2016 21:26

FR-Paco-7 +0

Waarom probeert Feyenoord niet Adam Maher op te halen in Eindhoven?

07-05-2016 21:24

skin +13988

Omdat we al een overkil aan middenvelders hebben. Anders had ik er voor open gestaan.

07-05-2016 21:29

Wietse +24081

Ik denk dat Vilhena - Maher - Tapia/El Ahmadi wel een leuk middenveld wordt.

07-05-2016 22:26

Skeptic +13586

Ik denk dat Vilhena lekker oprot.

09-05-2016 03:49

ElPanzeFr +21344

Hahahaha zes a zeven miljoen. Lazio weer met zijn schandalig lage boden, zout een end op

07-05-2016 21:22

skin +13988

Voor hem gewoon een marktconforme prijs hoor. Hij is het niveau eredivisie nog niet eens helemaal ontgroeid.

07-05-2016 21:30

FrNiels2012 +8

Mee eens. Toch zou ik wel meer vragen.

07-05-2016 21:41

skin +13988

Ik zou nu zijn contract met twee jaar verlengen. Grote kans dat hij zich komend seizoen goed gaat ontwikkelen met die EL wedstrijden erbij. Dan kan je pas goed geld vangen. Bovendien komt er geen cv vanuit de jeugd door nu volgens mij dus kunnen we hem eigenlijk niet missen.

07-05-2016 21:58

FrNiels2012 +8

Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Goed verkopen is zilver, verlengen is goud.

07-05-2016 22:03

skin +13988

Juistem. Scheelt ook weer een uitgaande transfersom aan een, waarschijnlijk niet al te geweldige, vervanger.

07-05-2016 22:08

FrNiels2012 +8

Waarschijnlijk wel ja. Hoewel de transfervrije Vlaar natuurlijk wel een aardige vervanger zou kunnen zijn.

07-05-2016 22:11

mooskoerenhout +0

Waarom zou die verlengen?
Hij heeft gezien dat je bij Gio gewoon speelt als je transfervrij wordt.

Niet bijtekenen en gewoon contract uitdienen. Ik zou het wel weten.

07-05-2016 22:33

mooskoerenhout +0

Zelfde geldt voor Kongolo en Karsdorp.

07-05-2016 22:36

FrNiels2012 +8

Ja, dan moeten we hopen op eergevoel/clubliefde. Dat is ook geen gegeven.

07-05-2016 23:23

mooskoerenhout +0

Gio heeft in mijn ogen een monster gecreëerd.

Maar we gaan het zien. Vrees het ergste.

07-05-2016 23:32

FrNiels2012 +8

Zou kunnen hoor, hopelijk valt het mee.

07-05-2016 23:39

skin +13988

En toch hebben die wel bijgetekent. Sven gewoon een goede aanbieding doen. Ik denk dat die wel tekent dan.

08-05-2016 00:00

mooskoerenhout +0

Waarom? Op basis van dit seizoen is het niet terecht.

Dan gaan andere spelers ook janken.

Nee, gio heeft het totaal verkeerd aangepakt met Vilhena.

Dat gaan we in de toekomst merken.

08-05-2016 00:25

NSFR87 +4664

Kun je wel eens gelijk in krijgen..

08-05-2016 00:37

FrNiels2012 +8

Tenzij Vilhena nog bijtekent natuurlijk, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Andere spelers hebben wel bijgetekend, maar vaak ook niet voor heel lang helaas.

08-05-2016 00:54

mooskoerenhout +0

Aangezien Feyenoord geen concurrentie gaat halen voor van Beek en Kongolo is dit het meest logische scenario.

Ik vrees het ergste.

08-05-2016 00:59

mooskoerenhout +0

Ach Vilhena houdt Feyenoord al 1,5 jaar aan het lijntje.

Een makelaar kiest altijd voor het scenario wat ik hierboven schets.

08-05-2016 01:01

FrNiels2012 +8

Zeker. Maar in principe kan een speler natuurlijk tegen zijn makelaar in gaan. Bovendien heeft Vilhena toch geen professionele makelaar meer? Zijn vader doet dat toch?

08-05-2016 01:06

FR-Brabant +11056

Ah, ze denken in Rome weer dat het uitverkoop is bij Feyenoord.... 6-7 Miljoen hahaha

07-05-2016 21:21

Azzie +0

Samen tegen de rest, zou mooi zijn voor ze. Ned elftal met als concurentie die ander Ex Feyenoorders.

07-05-2016 21:09

Bosh +1611

De transferwaarde van een speler heeft niks te maken met hoe goed hij Is maar met zijn salaris

07-05-2016 21:01

Feyenoord_apd +0

Dus de waarde van Ziyech is zo hoog omdat Twente zo lekker betaalt?

07-05-2016 21:26

Bosh +1611

Als clubs tegen elkaar gaan opbieden stijgt de prijs natuurlijk . Daar moet de speler dan wel aan meedoen .Als de speler naar een minder betalende club zou willen die wel de met het salaris en ook contractduur inderdaad corresponderende transferbedrag betaalt kan een club dat niet tegenhouden. Maar meestal betaalt de hoogst biedende ook het hoogste salaris natuurlijk en dat Is waar de speler naar op zoek Is . En aangezien de salarissen bij Feyenoord relatief laag zijn iin verhouding met bv ajax en psv zal Feyenoord dus in de regel met lagere transfersommen genigen moefen neen.
En dus ook weer minderdaad kinnen investeren. . .
.

07-05-2016 23:49

eefb014 +5429

jazeker zolang een speler een contract heeft hoeft de club niet mee te werken. is alleen meestal niet verstandig zit je met een ontevreden speler.

08-05-2016 00:42

eefb014 +5429

is en factor maar zeker niet doorslag gevend. duur contract, interesse andere clubs, prijzen die speler gewonnen heeft maar vooral toch echt de kwaliteit.

07-05-2016 21:35

Rashaan_is_aan +3

Mix van
Contractduur
Leeftijd
Positie

07-05-2016 21:41

FrNiels2012 +8

Vraag, aanbod en relatieve schaarste.

07-05-2016 21:45

mooskoerenhout +0

Salaris potentie leeftijd en kwaliteit.

07-05-2016 22:34

tussenjaar +6205

Strik er om

07-05-2016 20:56

MrFey +0

Hoe moeten we dan komend seizoen onze Europese uitwedstrijden spelen als ons vliegtuig er niet mee bij is?!

07-05-2016 20:53

oelypessy +355

Ik zou zeggen doen v beek italie is gewoon een veel betere comp voor hem omdat ze daar meer aandacht hebben voor verdedigers. 6 lijkt me veel voor v beek, maar wel mooi voor ons.

07-05-2016 20:50

datenewoordFEYENOORD +12808

Van Beek geen type voor het buitenland maar dat dacht ik bij de Vrij ook

07-05-2016 20:43

Rashaan_is_aan +3

Hahaha de Vrij is een beest man

07-05-2016 20:44

datenewoordFEYENOORD +12808

Ja nu wel man haha

07-05-2016 20:45

Rashaan_is_aan +3

Hoop wel dat ie binnenkort van club wisselt, daar zal nog wel een doorverkooppercentage zitten en bij Graziano ook

07-05-2016 21:37

datenewoordFEYENOORD +12808

Die kans is groot ja voor de Vrij kunnen ze al gauw 30 miljoen krijgen en dan ong 15% daarvan denk ik , toch lekker

07-05-2016 23:56

feyenoord_Freak +14031

Gewoon doen voor een 6 miljoen en dan doe je er kratje bier en Van der Heijden er gratis bij . Mooie Deal toch :)

07-05-2016 20:38

NSFR87 +4664

En dat noemt zich een Feyenoord-supporter..

08-05-2016 00:38

vlo +6960

Met Sven haal je natuurlijk wel behoorlijk wat scorend vermogen in huis !

07-05-2016 20:30

FrNiels2012 +8

Ja Lazio stalt 'm dan ook bij AS Roma.

07-05-2016 21:46

ULTRASPALERMO1900 +0

Verkopen en lazaar van Palermo kopen. Waarschijnlijk dat die naar de serie b gaan. Dus maak je een goede kans. Maar Martin van middelmaat zal wel andere ideeën hebben en aan komen met een diks.

07-05-2016 20:27

RotZ +0

Wat komt er onder middelmaat?

07-05-2016 20:32

mrbee91 +2

Ik zou hem gewoon houden. Je hebt geen enkele garantie dat je een waardige vervanger kan halen.

07-05-2016 20:14

CosaFareGrazooo +0

Waarom halen? Er staat genoeg klaar... Kongolo gewoon centrum en Woudenberg links opstellen... Dan heb je Verdonk als stand-in centraal en Nelom als stand-in linksback...

07-05-2016 20:17

ULTRASPALERMO1900 +0

Ja jij wilt niet ver komen in de EL?

07-05-2016 20:26

CosaFareGrazooo +0

Alsof je met 'oh sorry ik struikel over mijn eigen benen' houten Klaas van Beek ver komt. Wil je de finale bereiken met hem? Whahaha let me laugh on this saturday evening mate!

07-05-2016 20:34

Rashaan_is_aan +3

Gedraag je, Sven was vorig seizoen onze beste CV

07-05-2016 20:45

Skeptic +13586

'Let me laugh' ahahahaha

07-05-2016 20:50

mrbee91 +2

Ik zou eigenlijk Ron Vlaar halen om af en toe met 5 verdedigers te kunnen spelen met Kongolo, Van Beek en Botthegin bij de selectie houden.

07-05-2016 20:59

maurowestland +0

Precies, in Europa zou zoeits tegen sterkere tegenstanders best nog wel eens van pas kunnen komen

07-05-2016 21:13

FrNiels2012 +8

5 verdedigers kan nu ook al makkelijk, dus als Van Beek gaat kun je Vlaar er gewoon voor terug halen.

07-05-2016 21:48

mrbee91 +2

Op papier wel, maar het bevalt me niet echt als je vd heijden op de bank hebt. Dat is vragen om problemen

07-05-2016 22:26

FrNiels2012 +8

Ja, daar kan ik wel inkomen. Maar dan moeten we hem wegdoen ook, zonde van het geld.

07-05-2016 23:22

whasjoewahn +16562

En wie als stand-in voor Botteghin dan...??

07-05-2016 21:51

mrbee91 +2

Hoe bedoel je? Je hebt dan 4 goede centrale verdedigers

07-05-2016 22:29

whasjoewahn +16562

Wie dan als je van Beek verkoopt??

07-05-2016 22:30

mrbee91 +2

Ik heb geen idee. Ik weet niet hoe die Letschert het zou kunnen doen maar ik zou het niet weten. Jammer genoeg kijkt de scouting ook vaak niet verder dan de meeste supporters.

07-05-2016 22:33

whasjoewahn +16562

Laat maar, ik zie dat we langs elkaar heen praten.

Ik reageerde op Cozo...

Ben het met jou eens in ieder geval!

07-05-2016 22:36

mrbee91 +2

ah dat verklaar haha. Maakt niet uit.

07-05-2016 22:38

010jeroenFR +198

Als je dan een LB koopt en Kongolo weer neer zet, maar goed liever Sven gewoon houden

07-05-2016 20:09

CosaFareGrazooo +0

Waarom kopen met Woudenberg en Nelom in de selectie?

07-05-2016 20:18

FrNiels2012 +8

Als je omhoog wil zou een betere linksback dan Nelom en Woudenberg (op dit moment) niet verkeerd zijn.

07-05-2016 21:49

whasjoewahn +16562

Allebei niet goed genoeg... simpel

07-05-2016 21:52

FrNiels2012 +8

Goed genoeg op zich wel, maar we moeten ons juist willen verbeteren.

07-05-2016 21:53

whasjoewahn +16562

Ja, snap wat je bedoelt. Kunnen meehobbelen, maar brengen je niet dichter bij de top 2

07-05-2016 21:57

FrNiels2012 +8

Precies dat ja!

07-05-2016 21:58

FrNiels2012 +8

Hoe gaat het eigenlijk met die Buttner van Vitesse? Dat zou misschien wel een optie zijn.

07-05-2016 21:59

whasjoewahn +16562

Heeft een contract tot 2017 bij dinamo moskou.

Uitgeleend aan Anderlecht. Blijkbaar maar 3 wedstrijden gespeeld...

07-05-2016 22:08

FrNiels2012 +8

Haalbaar zal ie dan wel zijn denk ik, als Anderlecht hem ook kon huren en hij daar niet veel speelt. Maar of hij dan ook nog goed genoeg is weet ik natuurlijk niet.

07-05-2016 22:09

whasjoewahn +16562

Zou het ook wel aandurven. Goede speler voor Feyenoord en kan zich weer in de kijker spelen.

07-05-2016 22:10

FrNiels2012 +8

Laten we Martin maar even bellen dan ;-)

07-05-2016 22:12

JeroenHulsbos +0

Off: waarom kan ik nog geen eredivisie badge op m'n uitshirt doen? Weet iemand dat

07-05-2016 20:06

Ratfield +3566

Zou doodzonde zijn man! Hij speelt pas z'n 3e seizoen waarvan 1 debuutjaar en een sterk jaar.
Valt dit jaar wat tegen, maar is nog geen 22.

Alle puntjes waarop ie kan verbeteren die heeft de Vrij ook pas na een klote jaar in Italie geleerd.
Dus deze jongen kan makkelijk nog 2 jaar bij ons aan de bak!

En Feyenoord moet kappen om bedragen onder de 10 mil voor dit soort spelers überhaupt serieus te nemen ...

07-05-2016 19:57

CosaFareGrazooo +0

Lekker die bedragen onserieus blijven nemen... Lopen ze over een paar jaar weer allemaal gratis de deur uit. TOP-beleid!

07-05-2016 20:00

Ratfield +3566

Gebaseerd op door de comments scrollen heb jij vandaag je zeur-muts op!

07-05-2016 20:03

CosaFareGrazooo +0

Telling just facts mister nonooooo i'm sorryyyy

07-05-2016 20:04

Skeptic +13586

Grappig hoe je elke keer reageert in dat matige basis school Engels van je

07-05-2016 20:51

FrNiels2012 +8

Vind het meer het Engels van een thaise prostituee.

07-05-2016 21:50

Skeptic +13586

Kan ik me ook in vinden

08-05-2016 14:05

kuipstoel +0

Welke spelers zijn er allemaal transfervrij vertrokken de afgelopen jaren?

08-05-2016 04:56

Arge +1

Ik zie hier onder bedragen noemen van 7a10 miljoen.Kan je zien dat de meeste er geen verstand van hebben.Echt deze speler is niet meer dan 3 miljoen waard,en dan mogen ze hun hand dicht knijpen.
Deze speler kan echt niet verdedigen,loopt onder ballen door staat van de 10 keer 9 keer verkeerd opgesteld.Dekt zijn tegenstander verkeerd af,en is veel te statisch wat dat aan gaat.
Leest het spel niet,waardoor hij verkeerd in en uit stapt.En zo kan ik nog een tijdje door gaan.
Die Karsdorp is ook zo speler.Rend als een blinde naar voren,maar terug verdedigen dat duurt iets langer.
Voordat hij weer terug is.

07-05-2016 19:57

Tekkelopdebal +0

Jij snapt er echt niet zo veel van he

07-05-2016 20:05

CosaFareGrazooo +0

Zonder enig argument beweer je dat?

07-05-2016 20:12

Tekkelopdebal +0

Met alle plezier.
Een jonge speler zoals van beek heeft pieken en dalen, en dit seizoen heeft hij minder goed gespeeld dan vorig seizoen. En vorig seizoen was hij echt een koning in de Europa league. Dus nu een lachertje worden? Ik zie niet in waarom? En Karsdorp kan je wel gaan afrekenen op zijn verdedigende kwaliteiten, maar dan doe je het er om. Reken hem af op zijn assists, dan pak je iemand op zijn sterke punten. Maar nee, vooral hebben over het verdedigen

07-05-2016 20:18

CosaFareGrazooo +0

Dat hij vorig jaar de 'koning' was in de EL, ok hala! Maar een zwaluw maakt nog geen zomer. Dat hebben we de afgelopen 33 wedstrijden wel weer gezien.

Daarnaast zal ik voortaan Karsdrop inderdaad gaan beoordelen op zijn assists en geweldige aanvallende spel... Vooral omdat het op de rechtsback positie voornamelijk om aanvallen gaat en verdedigen een bijzaak is...

Sterke argumenten. Ben echter zelf zeer tevreden over Karsdorp. Maar even ingaande op jouw argumenten...

07-05-2016 20:22

Tekkelopdebal +0

Ja. Als je goed verdedigd gaat het inderdaad om.het aanvallende spel. Laat me raden, jij vindt Willens een geweldenaar en Karsdorp een beperkte back?

07-05-2016 20:27

CosaFareGrazooo +0

Nee hoor. Zoals ik al aangaf ben ik over Karsdorp erg tevreden. Willems heeft echter hetzelfde probleem als Rick. Als ze dit beide kunnen verbeteren zullen het zeker erg nuttige en goede spelers worden.

07-05-2016 20:36

Tekkelopdebal +0

Dus je bent het met me eens. Zeg dat dan.

07-05-2016 20:40

feyenoord_1226 +0

Neem nog een snuif

07-05-2016 20:17
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties