Van Bronckhorst ziet leerpunt in verstoord groepsproces

Van Bronckhorst ziet leerpunt in verstoord groepsproces

Giovanni van Bronckhorst complimenteerde zijn team na afloop van de zege op NEC (1-0). Feyenoord wilde het seizoen met een overwinning afsluiten en dat gebeurde ook. ''Het is niet makkelijk'', begint de coach zijn analyse tegenover Fox Sports.

''Het was heel benauwd en mentaal staat er niks op het spel. Maar we hebben ons behoorlijk opgeladen voor deze wedstrijd'', aldus Van Bronckhorst. ''We hebben genoeg kansen gekregen. Dirk Kuyt volgens mij één en die maakt hij. Dirk is altijd op zoek naar de goal en dat zal altijd zo blijven.''

De trainer keek ook vooruit naar volgend seizoen. ''We zijn niet constant geweest. Je bent nu een blok van vijftien wedstrijden ongeslagen en ook de eerste seizoenshelft was goed. Die fase van zeven nederlagen mag je niet hebben als je mee wil doen om het kampioenschap. Dat is voor ons een leerpunt en een uitdaging om dat volgend jaar niet te hebben.''

''Er zijn na de winterstop zoveel dingen gebeurd die invloed hebben op een groepsproces. Dat zijn dingen waar we volgend jaar op moeten letten. Dat is een leermoment voor mij en de club'', zegt Van Bronckhorst, die ook nog kort reageerde op het kampioenschap. ''Je hoort het gejuich op de tribunes. Maar ik heb geen voorkeur voor PSV of Ajax, mijn voorkeur is Feyenoord. Wie kampioen is aan het einde van de rit, heeft het verdiend.''

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

roy-1210 +278

Maar ik heb geen voorkeur voor PSV of Ajax, mijn voorkeur is Feyenoord

Juist Gio. Complimenten voor deze uitspraak!

09-05-2016 14:10

JDJ +17953

Er zijn na de winterstop zoveel dingen gebeurd die invloed hebben op een groepsproces. Dat zijn dingen waar we volgend jaar op moeten letten. Dat is een leermoment voor mij en de club''

Dan vraag je toch als journalist: WAT DAN?

Machtsvacuum door het weggaan van Kazim? Of ook nog andere dingen....

09-05-2016 12:23

Feyenoordridderkerk +1187

Eerst een leerjaar is heel normaal hoor en buiten dat, wel n prijs gepakt in zn eerste jaar, kunnen er ook niet veel zeggen bij Feyenoord. Alle vertrouwen in GIo, volgend jaar de grote prijs.

09-05-2016 11:20

Grote_Kont +1375

Ik heb geen vertrouwen in GvB als trainer, maar ik begrijp dat Feyenoord verder met hem gaat. Nu maar hopen dat hij dezelfde groei als Cocu gaat meemaken? Dat leek in het begin ook nergens op, maar daarna winnen ze wel 2 x de schaal; met veel meer geld dan Feyenoord dus betere spelers tot zijn beschikking. Tot nu toe heb ik geen herkenbare tactiek of speelstijl kunnen ontdekken. Onbegrijpelijke wissels, geen zelfvertrouwen en matige - zelfs overbodige aankopen. Het is erg moeilijk om positief te blijven, gezien deze negatieve ontwikkeling bij Feyenoord. MvG is eindverantwoordelijk voor dit kloteseizoen. Nu zeg ik niet dat TD bij Feyenoord een gemakkelijke job is, maar we zakken steeds verder af en vanuit de technische staf klinkt er toch wel een zekere mate van tevredenheid. Erg vreemd en erg weinig zelfkritiek. Dan kom je toch weer uit op het topsportklimaat dat duidelijk bij Feyenoord ontbreekt en zoals vaker gezegd is Feyenoord structureel door - en door verrot. Tijd voor een grote schoonmaak, maar die zal er wel niet komen...

09-05-2016 10:24

Homerus +1279

Erg veel negativisme rond GvB weer.... er moet niet vergeten worden dat voordat hij aangesteld werd MvG al een rondje langs beschikbare trainers had gemaakt ( Van Gaal, Adriaanse, geloof ook nog Van Marwijk ), maar dat niemand het gewoon durfde om hier trainer te worden, omdat het verwachtingspatroon ten opzichte van de mogelijkheden gewoon krankzinnig hoog is hier. GvB heeft vanuit een Feyenoord hart de functie aangenomen, waar hij wellicht slimmer had kunnen zijn en nog een paar jaar in de schaduw had moeten blijven, maar iemand die zo denkt zal nooit een topper worden. MvG wilde de onervarenheid van GvB ondervangen door het aanstellen van Wouters, maar dat is een volslagen mislukking gebleken. Met wat geluk en een positieve Kuip een goede eerste seizoenshelft gedraaid. Dan keert het geluk met een Kazim die steeds lastiger te handhaven is, gelukkig weg gaat, maar niet zonder een bommetje neergelegd te hebben. Vervolgens blijkt dat Kuyt niet meer in staat is om een hele wedstrijd te spelen op de manier waarop hij het meest succesvol is ( hard werken ) en moet dat ondervangen worden. Daar heeft GvB wel steken laten vallen, een ervaren trainer zou veel sneller zijn vinger op de zere plek hebben gelegd. Maar ik heb wel het idee dat daarvan geleerd is. Uiteindelijk als dat probleem ondervangen is toch weer een sterk Feyenoord dat voor iedere tegenstander moeilijk te verslaan is, en zo eindigen we het seizoen ook.

09-05-2016 09:38

frietvetfather +1

Mensen haten hier echt om alles... als je feyenoord niks meer vind word een boer of een neus dan stelletje mogolen.

09-05-2016 08:06

cup1970 +3

Zelfs bij de coolsingel gaf je toe aan radio rijmond dat je Dick Advokaat niet meer nodig had, Schande hij
heb je gered, met je VHILENA ER IN 7 KEER VERLOREN EN NOG LATEN STAAN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09-05-2016 04:34

icecube +1

Alsof het.verliezen alleen aan vilhena ligt

09-05-2016 05:52

cup1970 +3

Gio , ga een jaar naar de jeugd. geen schande.!!!!!!!!!!!

09-05-2016 04:31

PeturP +1

Nogmaals, leren doe je elders, daarna pas aan de bak bij Feyenoord.
Kan gewoon niet, een stagiair aan de leiding bij een bedrijf met een omzet van eur 55 miljoen!

09-05-2016 01:51

fr16 +2954

IN GIO WE TRUST

08-05-2016 23:08

baliman +0

er zijn nog steeds mensen die alles wat krom is recht praten

08-05-2016 22:56

Fr23 +63

Fuck off, Gio!!! Respect voor jou als speler.
Maar als trainer ben je totaal ongeschikt! 100% jongen

08-05-2016 22:45

FcTussenjaar +18

"fuck off Gio" en dan praten over respect voor hem hebben.

Juist ja

08-05-2016 22:48

Fr23 +63

Fuck off, baby!

08-05-2016 23:56

RukNummer +0

Fuck jij ff heel snel off. Respect tonen hebben jouw ouders je zeker niet bijgebracht, of wel? Het niet eens zijn met zijn keuzes mag, zelfs het niet eens zijn met zijn trainerschap, maar ga jij je mond ff heel snel spoelen met een hap extra sterke bleek, mafklapper.

09-05-2016 05:38

frietvetfather +1

Fuck off fr23 ga iets nuttigs doen in je leven verrekte ballenzuiger

09-05-2016 08:05

feyenoordforever2110 +2

Die Kazim heeft de verhoudingen behoorlijk verziekt, Advocaat heeft Gio dit seizoen gered, heeft de spelers op zijn plek gezet en het ging beter lopen, De grootste les: Kazim, totale mislukking, een onervaren Gio voor de leeuwen gegooid, een ontbrekende echte ervaren assistent. voor komend seizoen zou ik er dus een andere assistent naast zetten (Exit Wouters), ook scouten op persoonlijkheid en ik zou er een professionele mental/focus coach bij zetten, Rutten had gelijk toen hij vorig seizoen herhaaldelijk zei: fysiek kunnen spelers veel wedstrijden aan, maar mentaal je weer opladen voor de volgende wedstrijd, na een europese midweekse wedstrijd, dat maakt het verschil, dat heeft Psv bijna de titel gekost en feyenoord leer daar nu van, zorg dat je op het mentale gebied, topsportklimaat creeert, daar kun je nog zoveel winnen.

08-05-2016 22:31

mooskoerenhout +0

Ik ben van mening dat er mentaal in de hele voetbalwereld op mentaal gebied nog enorme stappen te maken.

08-05-2016 23:22

maarten85 +112

Dit hele team moet op de schop wil je mee gaan doen om de titel.
Kramer,bilal,Achabar,vejinovic,el ahmadi, toornstra,immers,vd heijden, zijn allemaal niet goed genoeg.

Twijfel ook nog steeds over gio, het is dat gio zo'n gigantische goude gozer is die de gun factor heeft (bij mij iig wel) dat iedereen hem nog een hand boven het hoofd houdt.

08-05-2016 22:25

NoSurrender12 +197

Klopt. Een gigantische gunfactor. En zijn selectie is veeel minder dan in .. en .. maargoed....alsnog meer van verwacht zowel qua voetbal als coaching

08-05-2016 22:39

maarten85 +112

Veel minder inderdaad.
Hoop volgend jaar echt beter.

08-05-2016 23:08

Jan-Boskamp +4

ga lekker fifa spelen

08-05-2016 23:03

maarten85 +112

Omdat Ik aangeef dat een groot deel van de selectie niet goed genoeg is moet ik fifa spelen?
Klein kind.

08-05-2016 23:07

Martijn010 +364

Helemaal mee eens gio nog een kans geven en directe gerichte versterkingen (3-4) maar dat zal wel niet kunnen. Toornstra een leuke speler maar ook net niet en vraag me af of het talent al rijp is. Vergeet Nelom niet die ook gewoon tekort komt

08-05-2016 23:56

opa57 +7

"Leerpunt", "leermoment", wat een gelul weer!! Bij een club als Feijenoord kom je als hoofdtrainer om direkt te presteren. Dit soort leermomenten en leerpunten doe je maar op bij de jeugd of in de subtop. Maar goed, met de 3e plaats en de beker, weliswaar vaak met tranentrekkend slecht spel, heeft 'ie wat mij betreft recht op een herkansing. Gudde en Van Geel?? OPZOUTEN!! En als Gio komend seizoen net zulk beroerd spel laat vertonen, net zo de jeugd negeert en op net zo'n straatlengte van de top 2 eindigt, dan moet 'ieook heel snel.verdwijnen

08-05-2016 22:20

ante1908 +2

Helemaal met je eens. Leren doet ie maar ergens anders. Allemaal onzin wat ie uitkraamt om het slechte spel goed te praten. vraag me af oftie het zelf ook gelooft.. laten we hopen dat dit net zoals cocu gaat; eerste jaar kut 2e jaar kampioen

08-05-2016 22:48

Remcola22 +374

Ja want cocu deed het zo goed in z'n eerste jaar! En dat met een hoger budget. Man man man

08-05-2016 22:59

ante1908 +2

Volgens mij lees je mijn comment niet goed. Cocu deed het zwaar kut in zn eerste jaar, net zoals gio het nu kut heeft gedaan- ondanks dat we de beker hebben gepakt.voetballend en taktisch leek het nergens op.
Dit seizoen heeft cocu het uitstekend gedaan. Laten we hopen dat gio zich in zn 2e jaar ook gaat ontpoppen als trainer. Psv heeft idd het voordeel dat ze meer geld te besteden hebben maar dat hadden ze in cocu zn eerste jaar ook..

08-05-2016 23:16

Remcola22 +374

Was ook niet op jou gericht. En tuurlijk hoop ik ook dat het sprankelender gaat worden. Heb af en toe ook wel mooie dingen gezien. Ik geef Gio en deze selectie (met eventuele aanvulling) nog wel het vertrouwen.

09-05-2016 00:16

mooskoerenhout +0

Hij had gewoon bij Excelsior moeten beginnen.

Een beetje zoals Fabel. Dat wordt een goede trainer.

08-05-2016 23:29

NoSurrender12 +197

Er moet kwaliteit bij Gio. Strik 1 van de 3 toppers (haller janssen ziyech) en ik ben ontzettend blij met je. Anders word het volgend jaar weer een extreem zwaar seizoen

08-05-2016 22:15

serge82 +1

Dan wordt het dus weer een extreem zwaar seizoen. Want daar hebben we het geld niet voor. Maar, ik hoop met je mee!!!

08-05-2016 22:56

Sergiofr12 +83

Wat mij betreft dienen Gudde, Van Geel en Gio, alias 3g alsnog te vertrekken. Laten we alsjeblieft niet mee gaan in het pathetische opportunisme wat er toe zal leiden dat wel volgend jaar januari weer uitgeschakeld zijn voor de titel.

Veruit de slechtste reeks OOIT neergezet, het hele jaar erbarmelijk slecht voetbal, de jeugd die niet meer doorkomt, voor 15 miljoen euro voetballend in het tweede elftal, het voorgestelde wanbeleid rondom datzelfde tweede elftal en nog steeds geen besluit omtrent een nieuw stadion.

Hup hup, van het pluche af en opsodemieteren.

08-05-2016 22:04

mooskoerenhout +0

Ben ik het volledig mee eens.

Alles lijkt gebaseerd op puur toeval. Dat kan gewoon niet.

08-05-2016 23:31

Turbo +45

Ben jij ook het type dat gaat zitten poepen en er vervolgens achterkomt dat er geen toiletpapier meer hangt?
Of heb jij al geschikte opvolgers gevonden voor Gudde, vGeel en Gio die zich al bewezen hebben op dit niveau en realistisch haalbaar zijn?

08-05-2016 23:34

Sergiofr12 +83

Ah, 'turbo' wil even lollig doen. Maar ja ik heb wel een concrete invulling voor ogen.

Algemeen directeur: Wouter Bos
Technisch directeur: Ten Hag polsen als TD
Trainer: Peter Bosz (mede verantwoordelijk voor het financiële debacle, maar wel een zeer goede trainer met een fantastische spelopvatting, dus mensen zetten zich er maar over heen)

Over de invulling kan je verder van mening verschillen, maar dat het zo niet goed gaat lijkt me zo helder als glas voor een ieder die goed bij zijn verstand is.

09-05-2016 00:23

Turbo +45

Over realistisch gesproken....
Je kunt iedereen wel onverstandig noemen die vindt dat het niet goed gaat maar zelf kom je met je eerste opmerking nogal dom over. Blijkbaar heb je er echter toch over nagedacht. Vind ik prettig om te lezen. In ieder geval je best gedaan toch?
Bos: nul ervaring, dus die gaat alle beginnersfouten maken die er te maken zijn
Ten Hag: op basis waarvan? TD-ervaring bij Go Ahead? Hij kwam naar Utrecht om op het veld te staan, niet om achter een bureau te kruipen. Dat hij Gio zou opvolgen lijkt me veel logischer
Bosz: net een half jaar geleden vertrokken uit Nederland.

09-05-2016 08:27

Zen +8

Hele slechte trainer. Slechte visie, geen uitstraling, geen autoriteit en heeft Advocaat nodig om zijn hoofd boven water te houden. Geeft jeugd weinig kans en stelde Kuyt constant op de verkeerde plek op. Na de komst van Advocaat ging Kuyt op een andere plek spelen. Verder vraag ik mij af wat de functie van Wouters is behalve Pilonnen neerzetten en stom kijken.....

08-05-2016 21:54

feyenoordfan3 +7

Zal wel meevallen. Wint in zijn eerste seizoen een prijs wat weinige ervaren trainers is gelukt. Daarbij is het al ruim tien jaar geleden dat we zolang ongeslagen zijn. De punten waarop het mis ging geeft ie zelf ook aan. En dat hij advies inwint bij Advocaat siert hem alleen maar. Rutten traint al jaren en leert niks van zijn fouten, Gio leert hier wel van. Over het brengen van talenten ben ik met je eens, maar vergeet niet dat er dit seizoen 8 nieuwe spelers zijn gehaald die met de intentie zijn gehaald voor de basis. Als beginnende trainer ga je die niet gelijk op de bank zetten voor talenten. De selectie is ook niet bepaald kampioenswaardig, en vind ik dat ie het maximale uit de selectie heeft gehaald met een beker en direkte plaatsing voor Europees voetbal. Er zijn nog genoeg verbeterpunten voor Gio maar je bent zo goed als je selectie..

08-05-2016 22:07

Alex01093 +1

Zeker mee eens, helemaals als je beseft dat iedereen veel meer had verwacht van aankopen zoals vejinovic en Elia.

08-05-2016 22:25

NoSurrender12 +197

Ben het op zich wel met je eens Zen. Dit is weliswaar zijn eerste jaar maar had veel meer verwacht van hem. Zowel als coach(groepsproces) als trainer (tactisch, voetballend).

08-05-2016 22:17

bahbah +3182

Er komt echt nooit iets positiefs uit jou he zen xD enige realiteitszin is ver te zoeken.

Dat we uit de financiële malaise zulke resultaten behaalde was uitzonderlijk met voorronde CL etc. Maar zo'n renovering binnen het financiële huishouding en daarna de selectie kost meer als de jaren die we nu achter de rug hebben. Daarnaast heeft Cocu in zn eerste jaar hulp gehad van Hiddink en maakt dat hem gelijk een slechte trainer. Ik vind dat we een keer vast moeten houden aan Gio een aantal jaren alleen met andere mensen in het bestuur. Daar moet die andere visie liggen. En ja jeugd moet meer kansen krijgen en wouters voegt niets toe.

En kijk naar Dortmund, 2005 bijna failliet verklaard en 2010 een keer plaatsing voor Europa en 2012 kampioen. Niets komt vanzelf maar het gaat niet zo makkelijk als We allemaal denken.

08-05-2016 22:25

Dee-010 +3946

Gio is niet geknipt voor het coachingsvak.

09-05-2016 01:56

FRvernooij +0

Hoe kan het dat altijd wanneer ik de naam Zen zie staan, er een misselijkmakende reactie onderstaat?

Oude brombeer ga ga achter de geraniums zitten!

09-05-2016 03:01

tussenjaar +6205

Gio bedankt. Dit beker seizoen zal ik niet gauw vergeten. Nu een paar aankopen ( Boilessen, Denswil, Maher, Berghuis en Van Wolfswinkel ) en we gaan volgend jaar voor de titel.

08-05-2016 21:54

baliman +0

volgende jaar achtiende tussenjaar met gio maar gelukkig vind die dat die het zelf wel goed gedaan heeft

08-05-2016 22:04

tussenjaar +6205

Van die 7 nederlagen had je er natuurlijk minimaal 3 moeten winnen maar voor de rest was het prima.

08-05-2016 22:19

NoSurrender12 +197

Gelukkig herken ik sarcasme.

08-05-2016 22:18

duitser +4317

Bizar seizoen als je er over na denkt met 2 van zilke series. 7x verliezen en daarna 15x ongeslagen

08-05-2016 21:39

FR-JJN +12867

En wat nu, volgens jou? Door met gio? Wie gaan we kwijt raken? En wie moet erbij komen? Wat gaat er met van geel gebeuren en met gudde?

Dit zou eigenlijk heel snel duidelijk moeten worden allemaal, als je volgend jaar serieus mee wil gaan doen.

08-05-2016 21:57

duitser +4317

Alle drie gewoon blijven.

08-05-2016 23:10

FR-JJN +12867

Dan heb ik er weinig vertrouwen dat in eerlijk gezegd. Maar goed, wie weet verandert dat in de zomerse transferperiode.

08-05-2016 23:30

patrick010 +3173

Die snapt er geen ruk van.
+punt is de beker
Verder alleen maar minpunten gehaal
Geen lijn in het spel
Eigen jeugd niet gebruikt..
Spelers gekocht voor veel geld en die lekker op maandag layen spelen met jong feyenoord.
Feyenoord heeft niet een wedstrijd goed gespeeld.waar is hij dan zo positief over????
Nee gio....dit wordt met jou niks meer

08-05-2016 21:31

Lion +514

Wat is het toch jammer dat we geen echte trainer hebben. Met dit materiaal had er veel meer voetbal in moeten zitten! Nog geen enkele lijn in het spel. De beker verbloemd een hoop. Maar als Feyenoord weer een echte top club wil zijn moet het verder kijken! Gio is een echte Feyenoorder maar dat betekend niet dat je een goeie trainer ben! Ff wisselen....

08-05-2016 20:35

FuckyDuck +0

Te weinig kwaliteit in het elftal en dan ga je als trainer zoeken. Een elftal zet je in het begin van het seizoen neer. Gio bleef maar zoeken en wisselen waardoor er geen vastigheid in het elftal kwam.

08-05-2016 21:55

mdgrdam +12850

Goed gezegd van Gio. Of het arrogante 020 kampioen wordt of het poenerige P$V, het is afschuwelijk. Er hoort maar één club kampioen te worden: FEYENOORD !!

08-05-2016 20:26

WillemvanHanegem21 +1

goals:
kuyt 19
kramer 14
elia 8
vilhena 5
bilal 3
gustafson 3
anas 2
toornstra 2
van beek 2
kea 1

Assists:
karsdorp 10
kramer 4
kuyt 3
gustafson 5
toornstra 5
elia 4
vilhena 4
bilal 4
kea 2
kongolo 1
nieuwkoop 1
nelom 1
veijnovic 1

08-05-2016 20:20

NoSurrender12 +197

Karim el ahmadi..........

08-05-2016 22:23

baliman +0

Zelfanalyse

dat moet je eens doen gio weer een zaad wedstrijd

08-05-2016 20:14

feyenoordkorsou +0

Gio doet wel aan kapitaalvernietiging. Van de nieuwe aankopen spelen alleen Kuyt, Boyteghin en Elia. Hij heeft nog geen idee hoe hij nieuwe of jeugd spelers moet inpassen. Geloof me Gustafson Veijnovic vd Heijden Tapia zijn echt niet slecht. Op een gegeben moment grijpt hij uit pute wanhoop terug op spelers doe al afgedankt waren (Nelom en Vilhena). Erg vreemde trainer, onzeker, geen persoonlijkheid geen autoriteit. Dat met Advocaat was ook erg vreemd (wel of miet bij training). Maar ja als we alleen naar het scorebord kijken ziet het er goed uit, maar dat is alleen leuk als je kampioen wordt.

08-05-2016 20:09

FR_Swiss +667

Aankopen.. Ga eerst eens op Google kijken wat dat betekent.. Daarna lees ik weer eens mee..

08-05-2016 20:36

Truusxx +702

Denk dat je beter niet te snel een oordeel over Gio moet hebben. Ik snap wat je bedoelt hoor. Maar als Gio het legioen eens echt achter zn team krijgt, en het team zelf krijgt ook iets meer spirit. Dan kan het balletje nog wel eens vreemd gaan rollen. (Misschien volgend jaar)

08-05-2016 22:40

skin +13986

Je moet deze groep nu ook niet te rigoreus hervormen. Zo veel mogelijk bij elkaar houden en een stuk of drie gerichte versterkingen.

08-05-2016 19:34

aw_vakj +5667

2 backs, linksbuiten en een spits. Kongolo/kuyt verlengen en vilhena nog een poging doen

08-05-2016 20:15

skin +13986

Eens. Maar qua linksback haal je gewoon Woudenberg terug. Anholt transfervrij oppikken voor rechts voor de breedte. Kan je nieuwkoop verhuren. Linksbuiten en spits zijn harde noodzaak.

08-05-2016 20:19

aw_vakj +5667

Woudenberg vind ik twijfelachtig. Zag er vandaag niet goed uit voor die bal op de paal van Bilal

08-05-2016 20:32

skin +13986

Hoeft ook niet voor de basis als je Kongolo behoud.

08-05-2016 21:10

aw_vakj +5667

Kongolo is ook je beste centrale verdediger, zou hem graag daar zien

08-05-2016 21:27

NoSurrender12 +197

Is dat zo dan....vind kongolo centra stukken minder. Wat loopt er in de jeugd aan cv? Knoester?

08-05-2016 22:25

FRfan67 +6794

En vergeet de prullenbakken niet GIO!! Daar begint alles mee in het moderne voetbal!

08-05-2016 19:29

HNS2018 +0

Feyenoord heeft ook terecht de beker gewonnen!

08-05-2016 19:25

FR-Brabant +11056

Gelukkige kregen Achahbar en Schuurman nog respectievelijk 15 en 5 minuten speeltijd in een wedstrijd die er niet meer toe deed..................................

08-05-2016 18:49

FuckyDuck +0

Was wel te zien ook

08-05-2016 20:19

FRthistlefield +1

Ga eens voetballers leren opstellen in plaats van die hard werkende meuk...

08-05-2016 18:48

Koekert +5466

Hardwerkende meuk? Dat heb ik toch niet elke wedstrijd gezien....

08-05-2016 19:35

Frankster +20962

Dan moet je vaker kijken....

08-05-2016 20:33

Koekert +5466

Wazig antwoord. Wees jij maar lekker tevreden met deze "hardwerkende meuk".

08-05-2016 20:38

Frankster +20962

Dar zeg jij toch zelf?

08-05-2016 21:06

Truusxx +702

Wat zijn jullie trouwens voor supporters???? Die praten over de hun eigen club met"wees maar lekker tevreden met deze hardwerkende meuk"
Als je tevreden wilt zijn ga je toch lekker naar ajax of wat mij betreft PSV??? Stelletje idioten. En dat noemt zich Feyenoordsupporter... Jullie zitten er alleen voor jezelf.

08-05-2016 22:51

Koekert +5466

Jemig zeg, waar gaat dit over?

09-05-2016 07:11

Frankster +20962

Ja want je mag niet kritisch zijn...

09-05-2016 07:13

Truusxx +702

Dat zeker wel. Maar het lijkt meer op kritisch zijn omdat je je wilt meten met welke topclub dan ook. Niet vergeten waar Feyenoord vandaan komt.

09-05-2016 20:00

Frankster +20962

Dat is ook wel zo maar zie het als compliment dat wij Feyenoord weer als topclub gaan zien. En daarbij horen ook de stappen als topclub. Dab irriteer ik me soms mateloos aan de ambities binnen de club.

09-05-2016 20:38

Koekert +5466

Ben ik met je eens. Helaas is ONZE club in mijn optiek meer terug gezakt dan gegroeid na het vertrek van Koeman. Op vele vlakken. Daarbij moet je reeel zijn, we staan veel dichter bij az en utrecht dan die andere 2. Komop zeg, wij zijn toch veel groter?!?

09-05-2016 22:10

Truusxx +702

Dat zijn we niet. We waren het en kunnen het weer worden. Daar doel ik eigenlijk ook op. Wij als supporters moeten (hoe lastig het ook is, heb ik ook zeer zeker gevonden) opbouwend zijn richting datgene wat er nu staat. Anders blijven we in deze draaimolen van het "ooit een topclub geweest zijn" rondhangen.

09-05-2016 22:44

Truusxx +702

Dat ik daar trouwens "idioten" voor gebruik moet niemand zich persoonlijk aantrekken. Das dan weer mijn dingetje

09-05-2016 22:45

Truusxx +702

Hard werkende meuk? Klinkt nogal Gooisch arrogant... Zegt vaak wel wat over de persoon die het typt... Rijke pappie? Verwend?

08-05-2016 22:47

Sas010FR +1

het is laten we het zo zeggen voor een debuut seizoen gewoon een 6,5 tot 7 waard... Jammer van de achterstand alleen... Had niet gehoeven.. Van Bronckhorst mag van mij voorlopig blijven, heeft de eerste prijs sinds 2008 binnen gesleept.

Ajax en psv spelen ook vaak slecht.. Nu moet je dus ECHTE winnaarsmentaliteit gaan kweken en Maximaal 4 wedstrijden verliezen en minimaal 70 punten halen.

08-05-2016 18:35

PapaKevin83 +15296

Ben het helemaal.met je eens. Heb dit eerder ook gepost vandaag.

08-05-2016 19:12

Arjanito +3

Slechtste voetbal sinds jaren.. Geen progressie noch tactiek te herkennen..

Een 3.. Onkunde ten top qua voetbal

08-05-2016 19:36

Sas010FR +1

Misschien herken jij niets :). Maar ja... Vond het seizoen met Pelle ook slecht . slechter dan deze

08-05-2016 19:46

ernst H +4998

Als trainer moet je gewoon keihard ingrijpen, hij had Kazim na Cambuur gelijk moeten elimineren.

08-05-2016 18:35

The_Boss +87

Begin beetje terug te verlangen naar Rutten. Durfde spelers te wisselen die belabberd speelde, maakte van Feyenoord een hecht team, speelde mooi positiespel. Enige nadeel is dat na de winterstop alles ineenviel, maar bij Gio hetzelfde (op bekeravontuur na). Was aan het begin van het seizoen zeer tevreden met aanstellen van Gio, maar wat is hij me tegengevallen. Cocu zakte ook door het ijs zijn eerste seizoen, maar daar kon je wel aan zien dat hij het spelletje goed snapte, dat gevoel krijg ik bij Gio totaal niet.

08-05-2016 18:29

Dreeke +2

Onder Rutte zakte we op het eind door het ijs..........ook nog eens minder punten dan Gio en geen prijs !!

08-05-2016 18:37

FRdann +1

Maar het voebal was heeel het seizoen niet om aan te zien en ook veel geluk gehad, ook in de beker...

08-05-2016 18:43

Dreeke +2

Liever een beetje geluk met slecht voetbal dan niks pakken met beter voetbal....

08-05-2016 18:46

FRdann +1

Ja ik hoop toch dat het volgend jaar weer leuk is om te kijken hoor, want de laatste wedstrijden vooral sloegen nergens op

08-05-2016 18:47

The_Boss +87

mee eens, heerlijk een prijs weer, maar mis het mooie voetbal toch ook vooral. daarvoor kom je naar de Kuip!

08-05-2016 18:48

Dreeke +2

Stoorzender Kazim is weg.... als ze beetje meer balans in elftal krijgen (vooral middenveld werd vaak overlopen) ziet alles er een stuk beter uit.

Maar voor nu is het ff gewoon genieten wetende dat die snavels een container op hun snuit hebben gekregen !!!

08-05-2016 18:50

mooskoerenhout +0

Beter voetbal en een prijs. Dat is beter.

08-05-2016 21:16

SinjiOno +12

Volgend mij hebben we al een poos niet verloren. Die Kazim was bloedirritant en Lex zal ook niet de makkelijkste zijn geweest op de tribune.

Iedere club als er randzaken spelen gaat daaraan kapot lees overal 20 punten achterstand normaal is dat een punt of 7 a 10 , maar al het gezeik bedreiging Vejinovic, aankopen van Geel, Immers, Kazim hebben heel veel punten gekost.

Uit de dood opgestaan beker gepakt Gio heeft het goed gedaan in zijn eerste jaar.

08-05-2016 18:28

mooskoerenhout +0

Lex heeft hier niets mee te maken.

08-05-2016 18:39

Dreeke +2

hahahaha Lex was al weg toen we die slechte serie na winterstop hadden......droeftoeter !!!

08-05-2016 18:41

FRfan67 +6794

Ik was al bijna vergeten dat hij overal de schuld van krijgt :)

Als ie niet naar Wales was gegaan dan was het allemaal anders gelopen! Toch nog de schuld van Lex!

08-05-2016 19:28

SinjiOno +12

Ja en vond heel de selectie dat leuk of vonden ze het vervelend droeftoeter.

Denk dat hij goed in de groep lag .

08-05-2016 19:50

Dreeke +2

Ik was juist gecharmeerd van Lexie zijn inzet...die kneus waar ik op reageer schuift hem juist de slechte resultaten in de schoenen.

08-05-2016 20:45

SinjiOno +12

Oké sorry verkeerd begrepen!!

08-05-2016 20:49

SinjiOno +12

Dan bedoel je mij toch ik ben altijd Immers fan geweest,

Als zoon jongen weggaat gebeurd er wat in de groep dat bedoel ik te zeggen niets meer of minder!!!!!

Vindt hoe hij behandeld is asociaal met Lex had je echt niet zeven keer verloren.

08-05-2016 20:52

mooskoerenhout +0

Dat weet ik ook wel zeker.

08-05-2016 21:18

FRfan67 +6794

Was sarcastisch bedoeld :) Dat krijg je op zo'n mooie zondag!

08-05-2016 22:10

pinda123 +320

Optiefen aub want met jou gaat het hem niet wordeb

08-05-2016 18:26

switzer +10987

Doe niet zo idioot joh.

08-05-2016 18:33

WillemvanHanegem21 +1

heeft nog een 1 jarige contract dan krijgt ie nog 1 kans..

08-05-2016 18:19

WillemvanHanegem21 +1

20 punten achterstand op #1 en #2 is wel schandalig vooral omdat je miljoenen hebt geïnvesteerd

08-05-2016 18:16

kuipstoel +0

Gelukkig hebben hunnie en die boeren niks gekocht he

08-05-2016 18:28

pinda123 +320

Ja maar als je die miljoenen investeert en er een persoon neerzet die nog ineens op varkenoord heeft gewerkt om dtjes te trainen dan mag je niks verwachten grootste fout was om gio aan te stellen en de allergrootste fout is om hem nog een jaar te laten aanmodderen

08-05-2016 18:28

switzer +10987

We zien je gezeik vol verwachting tegemoet komend seizoen, want Gio blijft.

08-05-2016 18:35

Davidus +188

Als je volgend seizoen iets wilt zul je toch vooral tactisch en voetbal technisch meer moeten brengen met deze spelers!!

08-05-2016 18:08

onraad +5506

gio weet jjj eigenlijk wel wat positiespel is ????????

gio weet jjj eigenlijk wel wat 3 hoekjes zijn ????


gio je weet niks met jou worden we nooit geen kampioen

a omdat je niks van hierboven kan
b je ben te lief
c je breng te laat wissels door
d je breng geen of heeeel erg weinig eigen jeugd erin
e geen verbeter punten

dus doei

08-05-2016 18:02

GJFR194 +0

Ga je al die onzinnige argumenten ook nog onderbouwen of laat je het hierbij?

08-05-2016 18:06

onraad +5506

zelfs met rutten was het positiespel beter !!

het is het gewoon niet neem nou de opstelling bilal nelom toornstra en jeugd geen eerlijke kans

kijk naar koeman en de jeugd !!

de wissels altijd zo laat je mag gerust in de rust wisselen hoor

moet ik nog meer op noemen

08-05-2016 18:10

Redonan +1003

Nog steeds geen argument. Bovendien, weet jij wel wat driehoekjes zijn? Drie hoekjes zijn namelijk wat anders. Weet jij wel wat spelling en grammatica voor een functie heeft?

Met jou wordt deze site alleen maar slechter.

a: omdat je zanikt

b: omdat je slecht basisonderwijs hebt gehad

c: omdat je zelfs na reactie van GJFR nog steeds niet met argumenten komt

d: teveel op ENTER drukt om je pagina zo lang mogelijk te maken, niemand zou het eigenlijk moeten lezen

e: geen kans op verbetering

dus DOEI

08-05-2016 18:13

onraad +5506

ik weet wel dat ik meer weet dan jou .....

08-05-2016 18:15

Redonan +1003

dan jij prutser

08-05-2016 18:16

onraad +5506

noem eens 4 wedstrijden achter elkaar op waar wij de sterren vaan de hemel speelden ??

08-05-2016 18:19

switzer +10987

Hou op man. Je pretendeert meer van voetbal te weten dan iemand die er al vanaf zijn jeugd voor wordt betaald, bij Arsenal en Barca op handen gedragen wordt en 110 wedstrijden heeft gespeeld in de beste selectie van Nederland. Pas op plaats!

08-05-2016 18:39

onraad +5506

nee elke week slecht voetbal kijken

daarvoor ga je naar de kuip ...


zeg dan gewoon niks

08-05-2016 18:44

Redonan +1003

Heeft je moeder teveel azijn gedronken toen ze zwanger was ofzo tering. Je praat enorme onzin. Daarnaast maakt het niet uit of we 4 wedstrijden op rij goed spelen. Dat doen onze concurrenten ook bijna nooit.

08-05-2016 19:26

onraad +5506

ga naar bed j**d

08-05-2016 21:02

switzer +10987

En dan noem je hem nog j**d ook. Jij bent me er eentje. En maar blaten.

08-05-2016 21:06

Dreeke +2

Onder Rutte hadden we minder punten en totaal niks...

08-05-2016 18:39

FeyenoordNYWA +0

Weet jij wel wat je allemaal aan het uit kramen bent?

08-05-2016 18:07

onraad +5506

als coach :

a ron jans altijd tactisch en veel werkend met jeugd

b henk fraser

c buitenlandse coach

08-05-2016 18:14

onraad +5506

ja wie anders ?

08-05-2016 18:23

Maassluice010 +6063

Met deze stelling kan ik het alleen maar eens zijn. Betere wedstrijden gezien inderdaad onder rutten dan heel dit seizoen. Oke... een beker en de 3de plek is niet slecht als beginnend coach. Maar ik zie keuzes waar ik niks van begrijp bij v. Bronckhorst en ik weet zeker dat een meer geroutineerde trainer er veel meer had uit kunnen halen met deze selectie. Al was het alleen meer attractief voetbal met een aantal verrasseningen met spelers die beter worden. (Zie kongolo boetius onder koeman... karsdorp vbeek onder rutten) dit jaar niet echt iemand beter zien worden of zien groeien.

08-05-2016 18:17

Vak Q +1

Dus je verwijt een beginnend trainer dat hij niet genoeg routine heeft...

Verder heeft hij Vilhena en in iets mindere mate Toornstra en Bilal weer aan de praat gekregen. Waar ze alle 3 begin dit seizoen waren afgeschreven.

Verder gaat het om prestaties en niet om attractief voetbal, dat laatste is een latere zorg. De prestaties waren, op idd en zwarte periode na, gewoon redelijk tot goed te noemen.

Al met al een prima debuut voor Gio als hoofdcoach (3de plus beker). Dat dit seizoen niet alles perfect zou gaan, wist je al bij zijn aanstelling. Een beginnend coach moet leren en dat gaat gepaard met vallen en opstaan. Volgend seizoen gaat het beter.

08-05-2016 18:31

mooskoerenhout +0

Heel veel dingen moet je nog leren.

08-05-2016 18:00

MartyLS +0

Je kan lullen wat je wil maar hij is wel 3e geworden (hoogst haalbare) en wint fftjes de Beker met directe plaatsing voor Europees voetbal.

08-05-2016 17:57

norman +3947

In z'n eerste jaar ooit als trainer

08-05-2016 17:59

MartyLS +0

Nou, dat bedoel ik + al dat gezeik om zijn functie heeft die ook vrij koelbloedig afgehandeld

08-05-2016 19:44

rockn_roll +8234

Zolang je Kramer en Bilal voorin hebt lopen...

08-05-2016 17:53

Maassluice010 +6063

Die hoefen er niet in te staan! Genoeg alternatieven dan deze 2

08-05-2016 18:20

Hufter071 +0

''We hebben genoeg kansen gekregen. Dirk Kuyt volgens mij één en die maakt hij. Dirk is altijd op zoek naar de goal en dat zal altijd zo blijven.''

1 kans? Had een kans van jewelste in de tweede helft die er zeker in had gemoeten.

08-05-2016 17:49

PindakaasFR +133

Nou Gio je hebt in iedere linie toch een kwaliteitsinjectie nodig hoor wil je niet afgaan in Europa. Of we dat gaan krijgen is een andere vraag maar het is niet veel soeps wat we hebben.

08-05-2016 17:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties