Van Geel: ''We gunnen Lex deze overgang zeer''

Van Geel: ''We gunnen Lex deze overgang zeer''

Lex Immers zet zijn carrière definitief voort bij Cardiff City. Feyenoord en de Britse club hebben overeenstemming bereikt over de transfer van de 29-jarige middenvelder, die al sinds januari op huurbasis speelt voor de in het Championship als nummer acht geëindigde ploeg.

‘We gunnen Lex deze overgang zeer’, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Bij Feyenoord hebben we hem de afgelopen jaren leren kennen als een echte prof, een teamspeler bovendien. Hij heeft het geweldig naar zijn zin bij Cardiff en heeft het daar de afgelopen maanden goed gedaan. Het is fijn voor Lex dat hij zich nu definitief in Wales kan settelen en zijn carrière in het Engelse voetbal kan voortzetten.’

Immers tekent bij Cardiff City een contract tot de zomer van 2018, met een optie voor een extra seizoen. De middenvelder speelde de afgelopen maanden op huurbasis al vijftien competitiewedstrijden voor de club uit Wales. In die duels trof hij vijf keer doel.

Immers begon vorige zomer aan zijn vierde seizoen in De Kuip, nadat hij medio 2012 de overstap maakte van ADO Den Haag naar Feyenoord. De middenvelder speelde afgelopen januari tegen PSV als invaller zijn honderdste competitiewedstrijd in Feyenoord-shirt. In die duels scoorde hij in totaal 31 keer. Immers had in Rotterdam nog een contract tot de zomer van 2017.

Lees meer over
Lex Immers
Plaats reactie
666

Patience +1

Echt voorspelbare ongenuanceerde reacties hier. Want met het geld van deze verkoop wordt toch weer een "nobody" gekocht. Volgens de andere helft was Immers de nobody. Kortom wat van Geel ook doet, het is nooit goed. Stelletje ongelooflijke klepzeikers hier. Lex heeft het redelijkk tot goed gedaan. 35 doelpunten in 3 1/2 seizoen. Maar net tekort tegen ajax. Maakte wel deel uit van het beste middenveld sinds Ono, Bosvelt, eyc
Lex bedankt , het ga je goed.

13-05-2016 18:26

Rotsie +2

Geld please

13-05-2016 09:52

DtcFeyenoord +0

Heb jij verdient lexie...zonde dat feyenoord jou laat gaan. Van dat geld wat jij opleverd kan van geel weer een nobody kopen

13-05-2016 08:46

Rdgeee +0

jmmr...Succes Lex! Hier vinden ze Vilhena en Gustafson beter...

13-05-2016 01:35

echtwel +2212

Tja das wel gek ik snap ook niet dat inter of ac niet met lex hebben gesproken?? Alleen met Vulhiermaar.

13-05-2016 13:53

Bokito77 +2

Hoeveel was t
Want hij is minstens ook 2,5 miljoen net als de aankopen die wij deden

12-05-2016 20:40

Jossa +4458

Ik ben ook benieuwd hoeveel de transfersom bedraagt. Dit is matig 'nieuws'!

12-05-2016 21:58

FROL12 +0

We gunnen het ook dat jij oprot Martin

12-05-2016 19:08

Davidus +188

Geweldig karakter, altijd hard werken en nooit de club op negatieve manier benaderd. Klasbak die ook hier prima cijfers kan voorleggen als middenvelder. Ik ben fan en vind het jammer dat je gaat, maar wel terecht en ik hoop dat alle goeds je daar tegemoet komt! SUCCES!!

12-05-2016 19:07

llv +1

voor een middenvelder had hij een behoorlijk gemiddelde ik vind het jammer dat hij gaat

12-05-2016 19:00

chillieboy +0

Moet feyenoord niet gewoon adam maher proberen te halen. Lijkt me goedkoop en misschien krijgt gio hem weer aan het voetballen!

12-05-2016 18:57

Salomon Kalou +4

Lijkt mij een te groot risico, heeft 3 jaar niets gepresteerd.
En daarnaast hebben wij al genoeg middenvelders.

12-05-2016 21:45

Dirk Zeeland +365

Grappig, scoort al jaren 1 op 3. Komt wel erg vaak in scoringspositie, daar ligt het niet aan. Ondanks dat hij geen technicus was, kon ik er geen echte hekel aan krijgen... Het ga je goed man, succes.

12-05-2016 18:54

HansM +0

Ik wil een keer een wedstrijd meemaken in Cardiff en dan keihard zingen ' lexie gaat op jodenjacht'.

12-05-2016 18:45

whasjoewahn +16566

Is er al een bedrag bekend?

12-05-2016 18:04

NmeLineZ +10528

Wanneer komt jouw overgang MVG.

12-05-2016 17:44

sams +0

Heeft het leuk gedaan toen we in de schulden zaten onder Koeman maar daarna moet je door selecteren. Van Geel het zelfde verhaal.

Ik wens je veel succes in je voetbal en dart cariere Lex!

12-05-2016 16:26

baliman +0

van geel ik gun jou ook wel een transfer heb je wel verdiend

12-05-2016 15:50

HNS2018 +0

Hoeveel ontvangt Feyenoord?

12-05-2016 15:10

GWMDFR12 +0

Net gehoord dat we 3,5 miljoen pond voor Lex hebben mogen ontvangen, erg leuk bedrag.

12-05-2016 14:55

TheNam3d +20

Zou heel netjes zijn

12-05-2016 15:01

delapena +1

haha en je gelooft ook in sinterklaas

12-05-2016 15:42

NovemberRain +0

Zal misschien iets lager uitvallen maar 3 miljoen pond is niet ondenkbaar.

12-05-2016 16:45

burny181803 +1

Thx lex ga je missen

12-05-2016 14:47

Feyenoordridderkerk +1187

De man die de best scorende middenvelder van de laatste 30 jaar was bij Feyenoord.................

12-05-2016 14:20

DV-FR1908 +628

Ja prima moyenne. Alleen heeft volgens mij tegen de top nooit gescoord.

12-05-2016 14:30

Feyenoordridderkerk +1187

Daar gaat t niet om maatje haha

12-05-2016 14:34

jellert +221568

Lexie had eeuwig topscorer van Feyenoord kunnen zijn als die al die kansen niet om zeep had geholpen

12-05-2016 14:36

Feyenoordridderkerk +1187

Tja, ook dit jaar zagen we weer veel spelers die ook de ene na de andere kans om zeep hielpen, ligt dus niet alleen aan Lex, is een Feyenoordsyndroom lijkt het wel.

12-05-2016 14:37

TheNam3d +20

Dat is net zoals spelers die een goede trap hadden en bij ons geen bal meer over een muurtje kunnen krijgen of een bal voorbij de eerste paal krijgt.

12-05-2016 15:03

Feyenoordridderkerk +1187

Bizar hè idd! Al vanaf 1995 kan ik alle goede corners bvb op 2 handen tellen. Ongelofelijk eigenlijk. Evenals vrije trappen idd. Op trainingen gaan ze allemaal de kruising in, maar met wedstrijden zie je alles op 1 meter hoogte in de muur belanden.

12-05-2016 15:06

Feyenoordridderkerk +1187

Herstel..... 1985!

12-05-2016 15:06

TheNam3d +20

Haha inderdaad, elke keer weer met een nieuwe speler achter de bal is er een beetje geloof dat het kan, en naarmate het seizoen is het weer ouderwets gokken waar de bal beland, muur, over, of recht op de keeper af.

Toch een kunst wat Pierre liet zien.

12-05-2016 15:37

Feyenoordridderkerk +1187

Pierre was n fenomeen gewoon, maar die bleef er ook blijkbaar net iets meer op trainen dan anderen die blijkbaar denken dat het wel goed komt. Pierre zorgde er voor, ik denk uren extra trainen en dat continu, dat het goed kwam. Echt bizar die ballen. Denk ff aan dat Freiburg uit bijvoorbeeld, Glasgow en Dortmund hahahahahaha en dan noem ik er nog vele wedstrijden niet eens bij op. Ongelofelijk, en dan zie je wat het kan opleveren als je exht met je vak bezig bent. ie jongens tegenwoordig hebben gouden jaren gehad in de jeugd, maar dan begint het pas, je zult keihard moeten blijven trainen op bepaalde kwaliteiten om ze te perfectioneren. Lijkt wel of ze teveel zijn afgeleid tegenwoordig en dat is jammer.

12-05-2016 15:45

TheNam3d +20

Komt denk ook door het tijdperk waar alles en iedereen om je aandacht vraagt. Hopelijk kan Marko volgend seizoen weer een potje voetballen en een paar ballen erin strepen.

12-05-2016 15:59

Feyenoordridderkerk +1187

Ik denk en hoop dat hij dit jaar simpelweg nodig heeft gehad om te wennen aan de club Feyenoord en alles er omheen, want laten we eerlijk zijn, Feyenoord is niet zomaar een club.

Je zag hem elke keer weer in een soort van droom leven, alsof hij het niet besefte wat hem wa soverkomen dat n club als Feyenoord hem haalde. T is ook niet niks hè. Kijk, jeugdspelers groeien op met deze club, lopen op Varkenoord jarenlang en de druk is jarenlang enorm en daar tegenover zien ze vele spelers van Feyenoord 1 en de Kuip op de achtergrond. Dat is niet te beschrijven voor veel spelers die in n totaal andere wereld leefden.

Ik vergelijk het weleens met mn eigen leven. Ik ben geboren in deze stad, groeideop met Feyenoord en wist niet beter, maar voor iemand die uit n totaal ander leven komt is het een enorme andere wereld.

Dus, ik ga er vanuit dat hij de ballen komend jaar wel allemaal in de kruising schiet haha

12-05-2016 16:06

Zuidbewonert +412234

Van Gastel, Ono, Wijnaldum, De Guzman en Tomasson (ook een aanvallende mindenvelder die voor het doel moest komen, net als immers) scoorden ook nog wel eens. Toch?

12-05-2016 15:32

Feyenoordridderkerk +1187

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik haalde deze zin uit n artikel, vandaar.

Hier trouwens een mooie tribute aan Tomasson, echt prachtig!

https://www.youtube.com/watch?v=AYbP7_kvKoI

12-05-2016 15:41

Zuidbewonert +412234

Ja mooi! Hij was ook zo lekker fanatiek af en toe hehehe

12-05-2016 17:49

BBMarco +497

De grootste misser aller tijden staat op naam van jdt ...... ik meen tegen heracles. Mijn god dat hij die kon missen op 20 cm voor de doellijn

12-05-2016 22:30

Zuidbewonert +412234

Ja!!!! Dat was bizar. Ik vond em ook niet echt een geweldenaar, maar hij heeft tegelijk wel wat gepresteerd en wat goaltjes (oa die tegen de neuzen) meegepikt.

13-05-2016 00:14

Zuidbewonert +412234

Volgens mij zat Hoeracles trouwens nog niet in de Hoeredivisie toen. Maar kweet t niet zeker.

13-05-2016 00:15

BBMarco +497

Die wedstrijd tegen 020 waar je hem eerst weerverot scheld om de misser. Om vervolgens 1 vad de mooiste goals ooit te maken.

JDT

14-05-2016 08:36

feyenoordsupp1908 +0

FLKG ik zit al 14 jaar in het stadion en het is een klein groepje (maximaal 15%) dat met wanbeleid bordjes aankomt. Maar die stonden het hardst te juichen toen van Geel een ' te zwakke' pelle en 'onervaren' guidetti haalde die het vervolgens goed deden. Succes supporters zo gezegd. Van geel heeft ons met weinig budget toch in de top 3 weten te houden. Ik vind dat hij dus wel wat krediet verdiend heeft, ondanks dat marko en jan-arie flink tegenvallen. En ook bij de transfer van Vermeer heeft van Geel snel en goed opgetreden. Noemen jullie nou eens los van marko en jan-arie (die goed presteerde het vorig seizoen) een moment dat van Geel, met het kleine budget, een grote fout heeft gemaakt.

Ik denk dat veel kameraden het met mij eens zijn

12-05-2016 13:58

henkietenkie +5879

Ik in ieder geval

12-05-2016 14:19

FACTANONVERBA +44

Ik deel je mening.
Elke speler is een gokje, Bilal, Toornstra, veijnovic, van der Heijden.

Al moet ik zeggen dat ze met Zyech anders hadden om moeten gaan.
Die, is uiteindelijk gevallen voor de leugens van Twente en munstermann.
Ik snap ook Rutte wel dat ze Zyech aan de linkerkant wilde hebben en immers op het middenveld.
Veel voorzetten op maat, continue dreiging en een immers die tegen ballen aan kon lopen alsmede Kazim.
Immers is de best scorende middenvelder van Feyenoord geweest, ook al oogde hij houterig en mistte geregeld kansen.

Achteraf zou ik Toornstra wel halen en Zyech de belofte maken op 10.. Veijnovic had overbodig geweest.

Achteraf hé

12-05-2016 14:34

fernando_010 +2

Ben het ook wel met je eens.... iedereen was blij met veijnovic, botteghin , elia ...en heb hier ook veel mensen zien schreeuwen dat we kramer echt moesten halen. Gustafson is een prima voetballer... als je die een seizoen op 10 zet gaat hij veel scoren en assists opleveren.

Grote fout vind ik wel dat de spitspositie nooit goed is ingevuld na het vertrek van Pelle... daar had gewoon een kwaliteitsspits voor in de plaats moeten komen. Geen gokjes zoals kazim en kramer. Volgend seizoen een topper in spits en kramer pinchitter...dat scheelt al behoorlijk.

12-05-2016 14:36

TheNam3d +20

Het raarste vond ik het overnemen van Kazim en daarna ook nog Kramer kopen, daar snapte ik geen drol van. Ook vond ik dat er een RB gehaald moest worden maar de eerste wedstrijden deed Karsdorp me verbazen helaas met de blessure had je er wel een goede achter moeten hebben zodat Karsdorp rustiger terug kon komen.

12-05-2016 14:52

FACTANONVERBA +44

Kazim was Logisch, Kramer zou naar de zandbak gaan, concureren op dat moment zou alleen de prijs opdrijven.
Kazim was transfervrij, plan B dus als Kramer alsnog zou vertrekken.
Die deal ketste af en hebben ze kramer alsnog gehaald. Daarna is Kazim in het transferwindow geloosd.
Ik snap het wel.

12-05-2016 15:38

NovemberRain +0

Kramer is ook zwaar onder druk van de VvF gehaald als ik de geruchten mag geloven. Zelf had ik Kazim niet gehaald tenzij hij bereid was geweest om flink in te leveren. Het was een vriendendienstje om hem te verlossen van z'n oude club, wees dan ook zo mans om een paar ton in te leveren. En anders maar niet. Maar dat is subjectief.

Alleen Baco snapte ik echt niet, Botteghin was nog begrijpelijk maar Baco was ook bij Vitesse nooit echt een hoogvlieger en was ook onnodig met Kongolo, Nelom en Verdonk achter de hand. Een back-up voor Van Beek was logisch.

Maar écht een fout? Nee, hij heeft gokjes genomen met Kramer, Toornstra, Vejino maar dat waren allemaal spelers waarvan het overgrote deel van Nederland vooraf wel achterstond. Toornstra heeft dat ook deels waargemaakt vind ik, heeft ons samen met Kazim, El Ahmadi en Kongolo en van Beek Europa doorgeloodst. Is alleen in de tweede seizoenshelft zwaar uit vorm geraakt en dit seizoen in de eerste seizoenshelft voorbijgestreefd door Gustafson. Vejino geef ik nog wel kans om zich aan te passen aan het speltempo maar dan moeten we ook lopende mensen voorin krijgen, willen we iets aan hem hebben. Kramer komt tekort als eerste spits maar is een prima pinchhitter.

Misschien is zijn grootste fout Fred Rutten geweest. Die heeft jongens als Boëtius en Vilhena maar ook Ziyech geen vertrouwen kunnen geven.

12-05-2016 16:57

FACTANONVERBA +44

Ik sluit me er bij aan.
Baco Arie is voor de breedte neem ik aan en een redelijke standinn.
We gaan europa in dus wellicht bruikbaar.

12-05-2016 19:23

scritor +13596

zeker eens. :)

12-05-2016 18:50

Guipelle +1791

Bijna 1 op 3 goals per wedstrijd. Dat is erg veel en zeker voor de huidige middenvelders bij Feyenoord.
Daar zit een stuk verbetering in voor de huidige middenvelders. Denk niet dat onze spelers dat kunnen dus daarvoor de juiste speler aantrekken. Ik hoop echt op Zyech.

12-05-2016 13:30

mj +1

Het is de meest scoorden middenvelder bij feyenoord de afgelopen 30 jaar volgens de telej

12-05-2016 13:41

Jigsaw +10054

Tomasson was tog ook een aanvallende middenvelder?

12-05-2016 14:17

FLKG +0

Wij gunnen jou ook een enkeltje, de Maas in meneer Van Geel.

12-05-2016 13:23

MarcoG +11316

Wie is wij?

12-05-2016 13:25

FLKG +0

85% van de achterban. Maarja als je nooit in het stadion komt weet je niet hoe de rest er over denkt.

12-05-2016 13:47

LarzFR12 +4808

En dit blijkt uit welk onderzoek? Wat versta je onder achterban?

12-05-2016 13:50

MarcoG +11316

Want je bent alleen een fan als je in het stadion komt?

12-05-2016 13:55

JFK +4846

85% ????? Ook dit is onzin, want in een recente enquete bleek dat ± 60 % van Het Legioen van Geel nog minimaal een jaar wil houden!

12-05-2016 14:00

SopLul +712

die paar bordjes zeker in de Kuip.
Als je echt denkt dat dat 85% is moet men jou onder financiele curatele stellen.

12-05-2016 14:03

JFK +4846

Grote jongen met dit soort onzinnige uitspraken. Weet je wanneer je een held bent. Dit zeggen met je naam en adres erbij, dat is pas echt stoer. Zo lekker anoniem is meer voor mietjes!

Je begrijpt waarschijnlijk al dat je dus niet namens mij spreekt!

12-05-2016 13:44

FLKG +0

En wat als dat bekent is ? Kom jij mij opzoeken dan ? Hahahahahahaha.

12-05-2016 13:46

JFK +4846

Nee hoor, helemaal niet, maar je bent dan wel bekend. Toch goed om te weten. Van Geel is ook bekend en als je hem zo afbrandt, dan is het wel zo netjes ook jezelf ook aan hem bekend te maken, toch? Dan pas ben je een vent! Kortom iemand in z'n gezicht durven zeggen wat je van hem vindt en niet anoniem onzin uitkramen, wat dat is lekker makkelijk!

12-05-2016 13:55

delapena +1

haha cactus ontmaskert je zo ,maar ik vind ook dat v geel t nog niet zo slecht heeft gedaan ,behalve met zyech

12-05-2016 15:47

scritor +13596

wij bestaat niet. wat jij vindt is jouw zaak.

12-05-2016 18:51

aw_vakj +5667

Prima speler, goede prof. Hopelijk komt het talent van gustafson er volgend jaar echt uit dan kunnen we het goed opvangen en vertrouw erop dat hij ook 1 op 3 of beter kan

12-05-2016 13:21

joepie +22

Hij had het alleenrecht op nr.10.

Ziyech zei toen ,, OKÉ DOEI..!! ''

12-05-2016 13:21

Turbo +45

of: "in principe is Immers mijn nr 10 maar als jij laat zien beter te zijn dan hij wordt dat jouw plek." Waarop Ziyech zei: , OKÉ DOEI..!! ''

12-05-2016 13:30

joepie +22

Je kunt Christiano Ronaldo binnen halen, en dan zeggen, maar we hebben wel Michiel Kramer als 1e spits.

12-05-2016 13:32

Michaelnh +645

Of je zegt gewoon niets, en de speler laat zelf gewoon even zien dat hij in de basis hoort. Heel normaal lijkt me.

12-05-2016 13:35

Turbo +45

de speler zal in zijn gesprekken met de clubleiding en/of trainer dit ongetwijfeld ter sprake brengen. Moet je m toch iets kunnen antwoorden.

12-05-2016 13:49

Santino +4

Ff random vraag maar waarom schrijf je Christiano ipv Cristiano?

12-05-2016 13:36

diezaterlekkerinzeg +0

3 jaar ergernis, hoeveel bedraagt mijn vergoeding?

12-05-2016 13:06

tommj28 +577

Iedereen gunt het je Lex, bedankt voor je inzet

12-05-2016 12:57

JerFR +1

Ik gok 5 a 6 mil

12-05-2016 12:52

Mauricio_Aros +33

Twee miljoen.
Nog prima gedaan. Veel succes Lex.

12-05-2016 12:47

FR-Man +-2

Waar staat dat?

Ben ik nou scheef;p

12-05-2016 12:49

Santino +4

Veel meer zal het niet zijn. Geen restwaarde en 1 jarig contract

12-05-2016 12:52

Mauricio_Aros +33

Gebaseerd op natte vinger marktwaarde op transfermarkt.de
Staat inderdaad nog geen bedrag bij.

12-05-2016 13:24

MarcoG +11316

Denk dat geeneens. Anderhalf en nog een miljoen als ze promoveren gok ik zelf.

12-05-2016 13:26

Toktok +2225

Leuk voor hem. In de tijd met Pelle hebben wij van hem genoten. Was mooie tijd

12-05-2016 12:43

BJFR +5

Absoluut niet de beste voetballer maar wel een keiharde werker, en dat is misschien nog wel belangrijker. Het ga je goed

12-05-2016 12:43

Santino +4

Das absoluut niet belangrijker.. Hoe kom je daarbij?

12-05-2016 12:45

FR4Ever +2

Waarschijnlijk doelt hij meer op het mentaliteit-dingetje.

12-05-2016 12:48

Santino +4

Aha mentaliteit is zeker belangrijk, maar tis ook wel handig als iemand kan voetballen haha

12-05-2016 12:49

FR4Ever +2

Voor sommigen is dat gewoon lekker meegenomen. Als je maar kan harken.

12-05-2016 13:22

BJFR +5

wat FR4EVER zegt

12-05-2016 13:35

RichardV +947

Ik gun hem ook het aller aller beste zolang het maar niet bij ons is.

12-05-2016 12:38

Rashaan_is_aan +3

Lex kwam naar Feyenoord toen niemand dat wilde doen.

Hij was niet de volgende Ozil, maar heeft zichzelf wel gewoon terugverdiend.

Het ga je goed!

12-05-2016 12:38

Santino +4

Hahaha, omdat niemand anders in hem geintresseerd was!!!

12-05-2016 12:45

Rashaan_is_aan +3

Tuurlijk zullen er altijd mensen blijven klagen

12-05-2016 12:51

JDJ +17972

Lex is beter dan Ozil. Veel beter. Ozil zou nog niet de schoenen schoon mogen maken van Lex. Ben ook blij dat Lex opnieuw een mooie club heeft gevonden waar hij wordt gewaardeerd! :-)

12-05-2016 12:52

Santino +4

Sarcasm word niet gewaardeerd

12-05-2016 12:53

ernst H +4998

En wat hebben we aan transfer ontvange?

12-05-2016 12:36

Rem0 +2

Ik ook! hoop dat het met zijn dartscarriere erna ook helemaal goed komt.

12-05-2016 12:36

Directie-Exit +0

Het was hem nét niet.

12-05-2016 12:35

Skyline23 +3

Liep bij ons 1 op 3, en dat zet hij voort in Cardiff. Kan Vilhena niet aan tippen.

12-05-2016 12:35

Rashaan_is_aan +3

Clasie ook niet en el Ahmadi ook niet.
Heeft te maken met zijn positie op het veld denk je niet?

Je moet hem vergelijken met Wijnaldum destijds, of Klaasen en Propper nu.

12-05-2016 12:37

Vedetterut +249

Vilhena kan voetballen, daar kan Immers niet aan tippen.


Immers stond veel verder naar voren dan Vilhena, Immers stond als 2e spits opgesteld. Toen hij vorig seizoen als aanvallende middenvelder moest spelen zag je meteen dat hij minder ging scoren (slechts 7 maal, Vilhena haalt dat ook makkelijk als hij als controlerende middenvelder een seizoen lang speelt)

12-05-2016 12:42

frnzuid +1765

Immers kan positioneel goed staan, Vilhena niet.

12-05-2016 18:03

dave5 +0

Jammer dat Martin hem niet achter na gaat.

12-05-2016 12:35

Patrick +3789

Mensen die kritisch zijn op Lex hebben geen werk.

12-05-2016 12:34

Directie-Exit +0

Dat is dan toch apart dat ik dit vanaf mijn werk plek typ...

12-05-2016 12:35

mavat +2440

dan heb je een geweldige baan dat je hier tijd voor hebt

12-05-2016 12:50

Directie-Exit +0

Neem eens pauze, er gaat een wereld voor je open ;-)

12-05-2016 12:58

0180 +246

In the pocket ;-)

12-05-2016 14:46

romeo +1

Martin , ik gun jou ook een overstap

12-05-2016 12:31

diezaterlekkerinzeg +0

Heeft ons gewoon de titel gekocht in dat seizoen met super Pelle.

12-05-2016 12:29

diezaterlekkerinzeg +0

gekost, had daar een goede middenvelder gestaan.....ach laat maar.

12-05-2016 12:30

skin +14005

We hadden geen rode cent toen. Lex was de enige speler die we konden kopen toen. En voor 1,miljoen heeft hij zich ruimschoots terugverdiend. Maakte veel goals. Als er een oorzaak gezocht moet worden: De Vrij en Indi speelden lang niet altijd even gelukkig dat seizoen en met Mulder op de goal... Al hadden we toen Vermeer waren we gewoon twee keer kampioen met dat team.

12-05-2016 12:34

Vedetterut +249

Je had nog beter Vilhena op 10 kunnen zetten en Vormer erachter dan Immers.

12-05-2016 12:35

skin +14005

Mwah, ik denk dat dat weinig had uitgemaakt. Tonny deed het goed op die positie en het is maar de vraag of Vormer het daar minimaal zo goed zou hebben gedaan. En zou Tonny het als 10 beter hebben gedaan dan Lex? Voetballend wel waarschijnlijk maar als je puur naar prestaties kijkt.

12-05-2016 13:15

Vedetterut +249

Ik zou niet inzien waarom Vilhena minder doelpunten zou hebben gescoord dan Immers. Vergeet niet dat Lex echt als 2e spits speelde. Vorig seizoen onder Rutten werd hij als aanvallende middenvelder geposteerd en scoorde hij 7 doelpunten. Vilhena heeft er dit seizoen 5 gemaakt en ook als controlerende middenvelder onder Koeman maakte hij 6 doelpunten terwijl hij verder naar achteren stond. Bovendien geeft Vilhena ook meer assists en voetbalt het team natuurlijk veel beter met hem dan met Lex Immers. In mijn ogen worden de prestaties van Lex als doelpuntenmaker overschat, Ja hij heeft 2 seizoenen achter elkaar 12 doelpunten gemaakt, maar als je de minpunten daar tegenover zet dan is dat voor mij niet veel meer waard.

12-05-2016 13:20

skin +14005

Daar heb je gelijk in ja. Helaas zullen we het nooit meer weten. Ik was zelf destijds eigenlijk ook altijd wel benieuwd naar Tonny op 10.

Maar wat écht de ontbrekende schakel was in de titelstrijd in die jaren was een goede, ervaren keeper.

12-05-2016 13:41

GioooFR +384

Jaa een goede 10 type djuricic

12-05-2016 12:31

Feyedaantje +147

Past niet bij Feyenoord qua niveau, maar altijd prima kerel geweest. Gaat uw goed en past ook zeker beter bij het kick en rush voetbal uit Engeland

12-05-2016 12:29

Jezuss +0

Die gun ik v Geel ook

12-05-2016 12:29

harryhijger +1

100 wedstrijden en 31 doelpunten. Dat is niet slecht.

12-05-2016 12:28

Theedoek +17827

Met al zijn kansen is dat niet best

12-05-2016 12:29

harryhijger +1

Je moet ook in de kansen komen. Is ook een kwaliteit.

12-05-2016 14:49

Theedoek +17827

En ze vervolgens allemaal verprutsen is kwantiteit

12-05-2016 15:41

harryhijger +1

Nee, dat is realiteit (voor Feyenoord).

12-05-2016 22:24

Theedoek +17827

Meh, als je als Feyenoord weer mee wil doen met de top van Nederland / weer wat doen in europa, heb je iemand nodig die beter is dan Lex. Lex is een harde werker, maar niet het niveau wat we willen hebben.

14-05-2016 21:18

Theedoek +17827

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/658589/voetbalprimeur-elftal-van-het-jaar-linksback.html

Stem ff op onze terence!

12-05-2016 12:28

Euro010 +2225

Nee oprotten met die nietszeggende polls

12-05-2016 15:56

diezaterlekkerinzeg +0

De enigste speler die vanaf 1 meter voor het doel een bal nog in de tweede ring weet te krijgen, voorwaar een prestatie van formaat.

12-05-2016 12:27

Django +9565

Flexie Lexie het ga je goed! Lexie gaat op jodenjacht!!!!!! Hehhehehehehe

12-05-2016 12:26

FRPatrick010 +12

Cumback Lex we neet joe nou!!!

12-05-2016 12:26

TalkOfSBeek +4035

Cum in je bek? Damn gayyyyyyyyyyyyboy

12-05-2016 12:28

FRPatrick010 +12

Haaaaaaaaaaah homofoob!

12-05-2016 12:30

martijn81 +0

hopelijk hebben ze daar geen zeiknekken en nep supporters.
want van sommige droplullen hier wordt je ook niet echt vrolijk van

12-05-2016 12:25

qinrom22 +0

Veel succes.

En laat al die amateurs hier maar lullen.

12-05-2016 12:21

Vedetterut +249

Jaaaaaaa een glorieuze dag voor Feyenoord!

12-05-2016 12:20

martijn81 +0

helemaal niet jij bent nog supporter

12-05-2016 12:26

Dreeke +2

hahahahahahahahaha nice one :-)

12-05-2016 12:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties