Meeste speelminuten voor Kenneth Vermeer

Meeste speelminuten voor Kenneth Vermeer

Kenneth Vermeer heeft afgelopen seizoen alle wedstrijden van Feyenoord van begin tot eind onder de lat gestaan, zowel in de Eredivisie als in de KNVB beker. Hij maakte daarmee de meeste speelminuten van alle Feyenoorders in het seizoen 2015-2016.

In het bekertoernooi zijn er vijf Feyenoorders die alle zes de wedstrijden van begin tot eind speelden (628 minuten). Naast Vermeer waren dit Sven van Beek, Karim El Ahmadi, Terence Kongolo en Rick Karsdorp.

In de competitie maakte Karim El Ahmadi na Vermeer de meeste minuten in het elftal van Giovanni van Bronckhorst.

De trainer deed het afgelopen seizoen in totaal op 23 spelers een beroep in de Eredivisie. Bart Nieuwkoop, Nigel Robertha en Jari Schuurman maakten allen hun officiële debuut op het hoogste niveau.

Aantal minuten
1 | Kenneth Vermeer 3201
2 | Karim El Ahmadi 2946
3 | Dirk Kuyt 2871
4 | Sven van Beek 2793
5 | Terence Kongolo 2626

Lees meer over
Kenneth Vermeer Sven van Beek Bart Nieuwkoop Dirk Kuyt Rick Karsdorp Jari Schuurman
Plaats reactie
666

cb74 +0

Wisten jullie dat Kenneth extreem hoogbegaafd is? Ok, pas sinds twee jaar maar dat heeft hij wel gelijk laten zien....ineens zag hij het....Bucketlist: #1: Daar mot ik spelen....

21-05-2016 03:06

Sjorszzz +2

Kenneth is een verademing in de goal. Echt zo'n verschil na Timmer en Mulder. De rust die hij uitstraalt, de mening die hij durft uit te delen naar backs, is gewoon klasse. Vermeer is echt een zekerheidje, Prima kerel die toevallig in verkeerde regio is geboren, maar zich nu thuis voelt waar hij hoort. Een Feyenoorder is het.

18-05-2016 11:46

Leuvehaven +0

Vind het wel mooi, als er iets fout gaat in de verdediging hoe hij af en toe uit zijn plaat gaat. Daarnaast ook constant coachen en in interviews komt hij tenminste normaal over , wat al een verademing is tegenwoordig.

17-05-2016 23:48

Scheveningert +1603

Kenneth heeft meerdere mondjes gesnoerd met zijn komst naar ons. Vond het vanaf het begin al een goede aankoop en dat heeft hij ons bewezen ook. Heerlijk om niet meer met geknepen billetjes naar Mulder te kijken, en gewoon weten dat er nog weleens een speler 1op1 kan komen dat hij 'm vaak nog pakt ook.

Kenneth was de beste Feyenoorder dit seizoen!

17-05-2016 21:20

FR4Ever +2

Precies. Hij heeft ons meermalig op de been gehouden. In z'n periode bij hunnie wilde hij nog wel eens hele domme dingen doen. Dat lijkt hij *fingers crossed* ook wel aan het verleren.

17-05-2016 22:08

fr34023 +0

Kenneth is ook de beste karim kuyt en kongolo volgen.

17-05-2016 19:59

fr34023 +0

Moet je nagaan hoe weinig vastigheid er is terence is er ook nog een aantal wedstrijden uit geweest vanwege zijn blessure.

17-05-2016 19:58

kuyt15-16kampioen +1254

Meeste speelminuten van de hele eredivisie dus. (Met Europees erbij weet ik niet)

17-05-2016 19:34

GioooFR +384

Drie man debuutje lekker hoor

17-05-2016 18:39

JFK +4841

Chapeau voor Kenneth, wat een geweldige keeper en professional! Een superaanwinst!

17-05-2016 18:33

onbekend +89951

Het is te hopen dat we Vermeer weten te behouden deze zomer. Uitstekende keeper voor ons en de eredivisie met veel ervaring. Als hij vertrekt gaan we er alleen maar op achteruit want een gelijkaardige of betere keeper is voor ons niet haalbaar.

17-05-2016 18:30

lsimon +1248

Meeste speelminuten voor Keneth Vermeer.
Gras is groen.

17-05-2016 18:14

FrankFR +0

Sven zoveel fouten gemaakt en toch zoveel gespeeld..

17-05-2016 18:04

Sas010FR +1

Fouten zijn jammer genoeg als verdediger heel vaak fataal... Als Kramer/Elia een foutje maakt is het niet meteen fataal

17-05-2016 18:13

FrankFR +0

Jaa die maken ze in overvloed helaad. Neemt niet weg dat hij weinig groei heeft laten zien en veel punten gekost heeft.

17-05-2016 18:38

Sas010FR +1

Fouten maak je met het team

17-05-2016 21:06

Tomasson +47

Als hij maar van de fouten heeft geleerd.......

17-05-2016 18:13

FrankFR +0

Bang van niet...

17-05-2016 18:39

GioooFR +384

Kongolo had ook zo'n periode van fouten. Daarna erg goed. Hopen dat sven dat ook gaat doen

17-05-2016 18:39

RDkuip +0

Had je liever van der Heijden gehad dan?

17-05-2016 18:56

FrankFR +0

Had t niet onlogisch gevonden! VBeek heeft ons punten gekost.

17-05-2016 21:49

FcTussenjaar +18

iedereen die kenneth nog steeds niet waardeert door zijn voorgaande club is een kansloos figuur

17-05-2016 18:01

Zuidbewonert +410369

Ik waardeer zijn keeperscaperiolen voor Feyenoord, maar niet zijn voormalige club.

17-05-2016 18:11

pollie +19

topvent...mag jaren blijven...

17-05-2016 17:53

skin +13986

Wat als we een bod van circa 8 mljn krijgen voor Kenneth? Gaan we dan voor het sportieve en behouden we hem, of kiezen we voor geld en speeltijd voor de volgende generatie (Hahn, Miazek, de Jong).

Hetzelfde geld voor Kongolo. Houden we die, of pakken we nu een goede transfersom en zetten we Woudenberg erin? Ik dek dat er een duidelijke keuze moet worden gemaakt. Als je een bepaalde kant kiest moet je het iig goed doen en niet half.

17-05-2016 17:48

RuudFeyenoord +1518

Allebei nog een jaartje blijven en ligt er ook aan wat ze zelf willen

17-05-2016 17:50

Nol +3140

Je bedoelt Bijlow ipv de Jong. Ik zou iedereen aan boord proberen te houden, alhoewel een bod van 8mln op Vermeer wel erg hoog zou zijn en aan het twijfelen zou brengen. Als je Vermeer houd noet je wel Hahn verhuren vind ik.

17-05-2016 17:59

skin +13986

Ja die bedoel ik idd.

17-05-2016 18:20

NickFR +0

Vermeer verkopen voor 8 miljoen, dat is een prachtige som geld voor Feyenoord en Hahn gaat zich wel laten zien bij Feyenoord. Kongolo moet je houden, is nog niet uitgeleerd in de Eredivisie en kan nog wel tot zijn 24e blijven.

17-05-2016 18:00

WillemvanHanegem21 +1

voor 8 miljoen gelijk verkopen. Hahn is wel minder maar echt goed wordt ie door te spelen en onder druk te keepen.

17-05-2016 18:05

Zuidbewonert +410369

Beste Skin, met je bijdrage is natuurlijk niets mis. Toch vraag ik me wel wat af. Je hebt het over Vermeer vs jeugd en Konglo vs Woudenberg: gaat de één, dan komt de ander. Logisch. Volgens jou moeten we keuzes maken. Maar er ligt toch nog helemaal geen bod? En als er een bod komt, dan moeten we inderdaad een keuze maken, of we nu willen of niet. Niets doen is dan ook een keuze. Jij praat over "duidelijke keuzes", maar wat zijn dat? Wat maakt in dit kader een keuze duidelijk of niet duidelijk. Wat is een bepaalde kant kiezen? En wat is half een bepaalde kant kiezen? Met andere woorden, wees eens concreet en kom met ideeën ipv dooddoeners als "Ik dek dat er een duidelijke keuze moet worden gemaakt". Dat zullen veel mensen met je eens zijn, op meerdere thema's dan alleen Feyenoord trouwens.

17-05-2016 18:05

skin +13986

Met een duidelijke keuze bedoel ik óf kiezen om de sterksten van de groep zoveel mogelijk te houden, óf ervoor kiezen om de spelers te verkopen waar je nu (waarschijnlijk voor het laatst) een goede som voor kan pakken en daarmee ruimte maken voor de ontwikkeling van een team dat er waarschijnlijk over een jaar pas écht zal staan, maar dan ook wel vele miljoenen waard is.

17-05-2016 18:23

Zuidbewonert +410369

duidelijk. danku

17-05-2016 18:27

skin +13986

Graag gedaan.

17-05-2016 18:38

Michaelnh +645

Vermeer weg doen, Kongolo houden! 8 miljoen voor een keeper is echt lekker. Maar laat ze het eerst maar bieden.

17-05-2016 18:13

Capo +0

8mln down we gelijk. Een keeper pakt niet zoveel meer of minder punten dan dat bedrag.

Kongolo zouden we daarvoor ook weg doen.

17-05-2016 18:56

Reinaldo16 +20908

Altijd verkopen, giga winst

17-05-2016 19:14

skin +13986

Kongolo gaat niet nog een x bijtekenen. Als we goed willen cashen moet hij deze zomer worden verkocht.

17-05-2016 19:41

fr_alphen_ad_rijn +890

Kenneth heeft het afgelopen jaar goed gepresteerd en meerdere punten voor ons gepakt.
Kenneth is op dit moment de keeper van Feyenoord alleen kan hij nooit geen Feyenoorder worden.
Je zag het ook met de huldiging dat hij iets wat onwennig op het bordes stond op de Coolsingel. Tsja het is nu eenmaal zo.

17-05-2016 17:42

rotterdamsebluf +171

Als je zo staat te keepen is het wat mij betreft bijzaak of je een echte Feyenoorder bent of niet. Erwin Mulder is wel een echte Feyenoorder maar ik moet er niet aan denken die weer onder de lat van ons te zien.

17-05-2016 17:47

Michaelnh +645

Al worden we kampioen met een heel vreemdelingen-legioen. Zolang we maar winnen vind ik alles best

17-05-2016 18:15

cb74 +0

Als je het lef hebt (en verstand) om van *ikkrijghetnietuitmijnstrot* naar Feyenoord over te stappen verdien je wat mij betreft een lintje

21-05-2016 03:10

Django +9565

Ik ben surinamer dus ik kan vermeer makkelijker accepteren als jullie me begrijpen.. maar kenneth heeft zich nooit negatief bij ajax over feyenoord uitgelaten. Geen woord, zelfs niet toen hij prijzen pakte. Nooit! En dan zoveel lef hebben om naar ons te komen. En hij had nog kunnen afzeggen en de ajax aanhang te vriend kunnen houden door naar Man United te gaan maar hij had ons een dag eerder al zn ja woord gegeven. Klasse vent!! Een voorbeeld voor velen!

17-05-2016 17:21

VDB1964 +0

acceptatie van Kenneth heeft volgens mij niks met zijn kleurtje te maken.....maar dr zijn nog steeds van die zielige types die er moeite mee hebben als een speler van Ajax naar ons komt. Voor de rest ben ik het met je eens: Vermeer is een klasse vent!

17-05-2016 17:30

sirmike +1

Het zijn altijd de zwarte die kleur er bij halen omdat ze zelf zo onzeker als de pest zijn.

17-05-2016 17:35

Feyenoord83 +0

Het zijn altijd zwakzinnigen die met zo'n standpunt komen, misschien omdat je zelf onzeker bent?

17-05-2016 17:40

Dreeke +2

Zijn het niet overwegend gekleurden (zwart is zo negatief) die meteen beginnen met: jij discrimineert zodra ze worden aangesproken op gedrag??? Zijn het niet overwegend kleurlingen die lopen te zeiken over het oer-Nederlandse feest genaamd sinterklaas en zwarte piet ?? (met als superhuilebalk Sylvana Simons als leidster)

Ik zal je het antwoord meteen geven: JA !!!!!

17-05-2016 19:18

Feyenoord83 +0

Lees nou nog eens terug wat er staat. Ik lees geen woord over discriminatie, alleen geeft de beste man aan dat hij Vermeer sneller accepteert omdat hij uit Suriname komt. Beetje ongepaste reactie vervolgens.

En daarnaast, ik zie ook dat er donkere mensen zijn die zich te snel gediscrimineerd voelen. Niet goed, het helpt niet. Maar als je je eens verdiept in de geschiedenis. Zou het iets te maken kunnen hebben met vroeger?

Over discriminatie moet je niet te snel oordelen als je er nooit mee te maken hebt gehad. Ok, als Feyenoorder misschien een heel klein beetje

17-05-2016 21:58

Django +9565

Wat ik bedoel is dat ik een geboren rotterdammer ben maar ook naar sommige spelers kijk, omdat ik surinamer ben. Spelers van ajax of psv bijv. Omdat ik wil dat ze het goed doen als landgenoot snappen jullie me?

18-05-2016 02:19

Django +9565

Wat is je punt?

18-05-2016 02:27

Django +9565

Dom dom dom

18-05-2016 02:28

Django +9565

Dubbelgevoel... als ajacied dacht ik saang nee toch.. maar als surinamer dacht ik van hmmm toch een landgenoot en weer een surinamer bij feye

18-05-2016 02:32

Feyenoord83 +0

Gouwe vent

En sinds hij daar weg is hebben ze geen prijs meer gewonnen in 020

Karma?

17-05-2016 17:37

baasheid +1249

Maar sinds vermeer hier speelt pakken we ene prijs...

Vermeer een gouwe pik?

17-05-2016 17:46

JFK +4841

+ 1, Django !!

17-05-2016 18:40

ChristianY10 +0

ik ben gewoon een blanke nederlander en accepteerde hem ook al meteen hoor, gewoon een geweldige keeper. heeft zo ongelofelijk veel punten gered voor ons!

17-05-2016 18:43

JFK +4841

Heel goed Christian, jij snapt het.

17-05-2016 21:46

Django +9565

Ik ben ook hier geboren maar ik volg sommige donkere spelers omdat ze surinaams zijn.. net als bijv. als er volleybal opstaat waar ik nie van hou, maar speelt er een nederlander, surinamer of rotterdammer blijf ik toch even kijken snap je

18-05-2016 02:22

JFK +4841

Ook jij hebt volkomen gelijk Django, het wordt tijd voor meer respect voor anderen!

Iedereen is gelijk!

18-05-2016 09:43

Django +9565

Als er speler in deze tijd ervoor kiest om voor feye te spelen san moet je hem steunen en niet direct afkraken want ze komen hier niet heen omdat we elk jaar kampioen worden of cl spelen.

18-05-2016 09:51

JFK +4841

Zo is het en niet anders. Precies wat ik vind!

18-05-2016 10:05

cb74 +0

precies, die klaassen daarentegen is een rasjood en zou dat nooit doen....gelukkig maar

21-05-2016 03:11

ernst H +4998

Ik vind m nog steeds geen echte topkeepers, hij is zwak op hoge ballen en afstands schoten.

Net als Ahmadi middelmaat..

17-05-2016 17:16

FR4Ever +2

Dat mag jij vinden. Veel denken daar anders over, en gelukkig is Gio er daar één van.

17-05-2016 17:18

ernst H +4998

Ja Gio dat is toch die trainer die 7 x verloor en door Dickie gered is.
en die de jeugd geen enkele Jans' geeft die Gio toch?

17-05-2016 17:26

ernst H +4998

Kans......

17-05-2016 17:26

Van_Geel +18445

De hele Eredivisie is middelmaat, zelfs Oranje is op Robben na middelmaat. Wen er maar aan want het gaat nog veel erger worden. Voor de Eredivisie zijn dit gewoon 2 toppers.

17-05-2016 17:19

KoningElAhmadi8 +1768

"Ahmadi middelmaat" kom op, Martin Middelmaat had nog alliteratie, ahmadi middelmaat klinkt niet.

17-05-2016 17:23

GuccinoVV +0

Hoge ballen is hij steeds beter in geworden in de afgelopen tijd dus daar kan je ook niet veel meer op aan te merken hebben

17-05-2016 17:40

ernst H +4998

Bij iedere corner hou ik mijn hart vast, we hebben wel 40 tegendoelpunten.
Uitkomen en reflexen, is hij de beste, maar ik vind dat een keeper minimaal 1.90 moet zijn ...

17-05-2016 17:42

RuudFeyenoord +1518

De beste keepers van de wereld zijn wel rond de 1.90.. Op Cassilas in zijn betere jaren na dan. Maarja, voor Feyenoord en eredivisie begrippen is Kenneth gewoon een goeie!

17-05-2016 17:56

WillemvanHanegem21 +1

Jij hebt wel een beetje gelijk over Vermeer maar ik denk niet dat je beter kan krijgen..
Nederland heeft een keeper probleem.. Cillessen, Zoet ook niet echt toppers..

Krul vind ik wel een topper en veel beter dan cillessen, zoet, vermeer, vorm

17-05-2016 18:00

Michaelnh +645

Normaal zeg je best verstandige dingen. Maar hier sla je de plan echt mis. Vermeer is gewoon top (voor de eredivisie).

17-05-2016 18:10

ernst H +4998

Voor de eredivisie isvhet een redelijke keeper.

17-05-2016 20:43

Van_Geel +18445

Wat een onzin, voor de Eredivisie is het een top keeper.
Misschien wel onze beste keeper sinds Dudek, al mochten Zoetebier en Lodewijks er ook zijn.

17-05-2016 21:14

Combinatiespel +0

Kenneth Vermeer is voor de Eredivisie begrippen een topkeeper en dus ook voor Feyenoord. Wie zijn dan topkeepers in de Eredivisie voor jou?

17-05-2016 21:18

ernst H +4998

Ja ik ben misschien verwend, maar er zijn bijna geen goed e keepers meee in Nl .

Haal.Cillissen weg bij Ajax en ze hebben 10 punten m minder. .

Een keeper die bij iedere hoge bal in de problemen komt is toch geen topkeeper

17-05-2016 21:54

Combinatiespel +0

Haal Kenneth Vermeer bij ons weg en we hebben ook tien punten en hadden we ook de beker niet. Jasper Cillessen is dit seizoen ook de minder tegenover Kenneth Vermeer. Overigens is hij dit seizoen ook sterk met hoge ballen. Vorig seizoen nog wat twijfelachtig maar dit seizoen erg sterk.

17-05-2016 22:11

Sas010FR +1

Beste aankoop in de laatste 6 jaar

17-05-2016 17:12

SomaliaRulez2 +2

Helemaal eens! Geweldige keeper! En dan te bedenken dat ik hem bij Ajax echt een grabbelaar vond! Hoop erg dat we hem kunnen behouden, hoewel ik hem een stap naar een grotere club ook echt gun. Misschien vinden sommige me vreemd, maar ik denk dat Vermeer echt dé ideale keeper is voor Barcelona.

17-05-2016 17:15

Sas010FR +1

Zou hem die stap wel gunnen

17-05-2016 17:18

Frankster +20962

Vond pelle ook nog wel een goede aankoop.

17-05-2016 17:36

Sas010FR +1

Ja maar dat was eerst 'test' huren. Vermeer was echt gelijk gekocht

17-05-2016 17:37

Frankster +20962

Wat een slap gelul weer.

17-05-2016 17:39

Sas010FR +1

Zie er geen lul tussen staan hoor

17-05-2016 17:40

Frankster +20962

Nee kloten heb je niet

17-05-2016 17:57

Obiku-in-de-spits +16891

Ik zie er geen gat in.

FR12 moet hier maar paal en perk aan stellen.

17-05-2016 18:10

VDB1964 +0

Een hoop geschreeuw hier toen hij gehaald werd, omdat hij van Ajax komt. Lekker belangrijk: Mulder was minder dan middelmaat en Vermeer heeft inmiddels bewezen een topper voor ons te zijn. Bij het Nederlands elftal heeft hij nog steeds die nicht van een Cillissen voor zich, onbegrijpelijk!

Ergo: geef Vermeer een topsalaris & contractverlenging en laat het legioen in het nieuwe seizoen meer laten blijken hoe blij we met deze keeper zijn.

17-05-2016 17:09

Van_Geel +18445

Ik vond het alleen maar mooi dat hij van ajax kwam, je versterkt je eigen elftal, maakt je concurrent zwakker en zorgt voor een hoop commotie in amsterdam, want daar was men zeker niet blij met deze transfer.

Maar goed voor sommige is het heel moeilijk om spelers op basis van hun verleden te accepteren, kinderachtig gedoe.

17-05-2016 17:22

VDB1964 +0

helemaal mee eens!

17-05-2016 17:24

Per Sempre +0

Ik overweeg een tattoo van Kenneth op mijn voetzool. Iemand tips voor goede shops?

17-05-2016 17:08

Per Sempre +0

Als Hahn niet geblesseerd was geweest, hadden we hem kunnen verkopen. Jammer, gemiste kans!

17-05-2016 17:06

Sas010FR +1

Ach blijven is ook niet erg :)

17-05-2016 17:12

Per Sempre +0

jawel Sas, Hahn is in potentie beter en we kunnen dan nog aardig cashen voor Vermeer.

17-05-2016 17:16

Sas010FR +1

Kweenie wat jij onder cashen verstaat. Want hij heeft een afkoopsom van 5 of 6 miljoen in zijn contract en contract tot 2018

17-05-2016 17:20

Michaelnh +645

Weet je dat zeker? Dacht dat we klaar waren met die gelimiteerde sommen?

17-05-2016 18:18

Sas010FR +1

Dat was in elk geval wat het ad en vi hadden gemeld afgelopen zomer.

17-05-2016 18:35

Per Sempre +0

5 mln is voor Feyenoord begrippen al cashen. Maar Vermeer heeft geen gelimiteerde transfersom in contract.

17-05-2016 19:10

Santino +4

Vond Timmer toch wel iets beter

17-05-2016 17:05

scts +3

Ik hoop dat dat sarcasme is haha

17-05-2016 17:32

Santino +4

Nee ben serieus

17-05-2016 17:36

Frankster +20962

Hahahahaha

17-05-2016 17:37

Santino +4

Hihihihihihhi

17-05-2016 17:49

Per Sempre +0

Hoe kan dat nou??? Kenneth is geen Feyenoorder!

17-05-2016 17:05

Feyenoordridderkerk +1187

Topper van.jewelste!

17-05-2016 16:59

PindakaasFR +133

Waarom bij centraal een reuze trap van 29 meter hoog bouwen als je er ook een standbeeld van Kenneth neer kunt zetten?

17-05-2016 16:54

Mitchhzz +0

Veruit de beste keeper van de laatste jaren. Die kunnen we heel goed gebruiken voor de Europese wedstrijden! Je kan hem ook nooit op domme uitspraken of gedrag betrappen dus Kenneth van mij mag je nog wel een paar jaar bij ons onder de lat staan!

17-05-2016 16:54

Shimmy +1

Toen hij kwam moest ik wel even mijn neus optrekken.
En iedereen die over hem sprak, bij de neus nemen.
Speelde die toch een goede wedstrijd, deed ik alsof mn neus bloed.
Maar al gauw kwam ik erachter, dat we een goede neus voor Feyenoord hebben.
Tegenstanders kregen de bril op de neus.
Een wassen neus zijn, zeggen ze wel eeens.
Soms denk ik wel eens voorzichtig, hij is het neusje van de zalm bij Feyenoord..

17-05-2016 16:52

Capo +0

Wat een geneuzel

17-05-2016 17:14

NickFR +0

Wat een jolijt..

17-05-2016 18:05

Shimmy +1

Ik vond mezelf ook wel lumineus

18-05-2016 07:37

Santino +4

Vermeer moet blijven man.. Met afstand onze beste speler

17-05-2016 16:51

mrbee91 +2

Speler van het seizoen!!

17-05-2016 16:50

Feyenoorder14 +851

Hopelijk blijft die nog 1 jaar waarna Hahn hem kan opvolgen.

17-05-2016 16:49

Frankster +20962

Ik hoop dat de 'haters' de 'haat' ook een beetje kunnen loslaten voor deze toppert.

17-05-2016 16:48

ThePentagon010 +0

Topkeeper, nog 1 jaar behouden dan kan Warner rustig herstellen van blessure en het seizoen erna verkopen en Hahn erin

17-05-2016 16:46

FR_jens +9

Deze man moeten we nog minstens 1 seizoen proberen te houden.
Veruit de beste keeper van NL.

17-05-2016 16:45

FR_jens +9

Ik hoop ook op langer, maar vrees dat Vermeer misschien wel een stap naar het buitenland wil maken in z'n carrière...

17-05-2016 16:48

Nicoo +0

Feyenoord is zijn top

17-05-2016 16:49

Arom +0

En terecht. Een kanjer! Na/met Pellè de beste aankoop van de laatste 5 jaar! Sommigen zullen nu zeggen: "Da's niet zo moeilijk met het transferbeleid van MvG...."

17-05-2016 16:44

FR_jens +9

Omdat je er zelf om vraagt: "Da's niet zo moeilijk met het transferbeleid van MvG...."

17-05-2016 16:45

KoningElAhmadi8 +1768

Guidetti en het eerste jaar Bakkal ook een geweldige zet.

17-05-2016 17:25

feyenoordpownage +1388

Een hele goede keeper.

17-05-2016 16:44

Toktok +2225

Wij zijn allemaal heeeeelerg blij met.hem. En hopelijk heeft hij het naar zn zin bij feyenoord

17-05-2016 16:44

Caz +0

mooie vent

17-05-2016 16:44

vinFr +1143

Een keeper wissel je ook niet zo snel en hij heeft geen inzakking gehad waardoor er geen reden was om hem te passeren

17-05-2016 16:42

Bokito77 +2

Kenneth toen je kwam was ik blij
En ik ben nog steeds blij met je
Ja op z'n churandy martinas
IK BEN BLIJ

17-05-2016 16:41

WillemvanHanegem21 +1

onze echte steunpilaar

17-05-2016 16:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties