Espanyol ontkent onderhandelingen met Vilhena

Espanyol ontkent onderhandelingen met Vilhena

Tonny Vilhena staat niet op het punt om Espanyol te versterken. Gisteren meldde het Spaanse Sport dat de Feyenoord-middenvelder nagenoeg akkoord was met de subtopper en dat bericht is inmiddels ook door diverse Nederlandse media overgenomen.

Espanyol ontkracht die geruchten echter tegenover El Mundo Deportivo. De Catalenen hebben ook andere prioriteiten. Espanyol is namelijk op zoek naar een nieuwe trainer. Er zijn drie kandidaten: Philippe Montanier (Stade Rennais), Paco Jémez (Rayo Vallecano) en Jorge Sampaoli (oud-bondscoach Chili).

De toekomst van Vilhena blijft daarmee nog altijd onzeker. De international leek lang op weg naar Internazionale, maar nieuwe gesprekken met trainer Giovanni van Bronckhorst zouden een verlenging toch reëel maken. Volgens het Algemeen Dagblad wil Vilhena voor zondag een definitieve keuze maken.

Plaats reactie
666

Feyenoord55 +35

Espanyol: nep Catalanen!

22-05-2016 16:56

nl14215 +514

Niet meer verlengen, heeft zijn kans gehad. Zo goed is die nou ook niet. Zijn corners, schoten en spelhervattingen gezien? En dan durven sommige hem nog de beste te noemen. 13 in een dozijn voetballer. Over gewaardeerd. En geen speler waarmee we het gat met 020 en 030 gaan dichten.

20-05-2016 14:31

MakeThatTheCatWise +0

Van geel ontkent

20-05-2016 13:02

Guipelle +1788

Snel bijtekenen en volgend jaar laten zien dat hij een Europese topper is waar de topclubs in het buitenland om gaan vechten. Voor alle partijen het beste!

20-05-2016 12:58

Sjorszzz +2

Laat het snel rustig worden, ofwel: maandag. Dan zou Vilhena een keus hebben gemaakt, die hem en zijn moeder rust geven.
Ik moet het nog zien dat hij een meerderjarig contract tekent, doet hij het wel tot onze verbazing:
Laten we hem dan ook gewoon respecteren, zonder gedonder/spandoeken/verwensingen. Ik ben benieuwd.

20-05-2016 12:32

anti-neus007 +114

En de soap go one ........wat een gezeik. Zou blij zijn als het zondag is , zijn we van dat gezeik verlost. Pffff

20-05-2016 11:36

ZwarteCobra +2

Rot gauw op man, broodvoetballer. Dit is geen kind van de club, is gewoon iemand die zijn geld ermee wil verdienen. Hij had makkelijk bij 020 of pisvee kunnen ballen, als die zijn centen maar krijgt!

20-05-2016 10:58

devliegendehollander +1652

Kinderen van de club zijn al 40 jaar geleden uitgestorven...

20-05-2016 11:20

Salomon Kalou +4

Makkelijk praten.
Supporters en spelers zijn niet te vergelijken.

Kuyt is zijn hele leven ook niet blij de club gebleven. Voetballers willen zich ontwikkelen en hebben ambities. En let om mijn woorden. Deze man houdt zoveel van de club dat hij blijft.

Als V.Geel de boel niet zo had verziekt met Vilhena had hij allang bijgetekend. Dus Vilhena afrekenen op 'clubliefde en broodvoetballer' is onterecht. Had er een fatsoenlijke TD gezeten en er was geen gezeik.


Maar makkelijk scoren vind jij vast lekker?

20-05-2016 12:16

OkkerseHansweert +1699

Makkelijk scoren doe jij toch ook, alleen over de rug van van Geel.
Toen hij in een vormdip zat en dramatisch voetbalde kon je hem geen goede aanbieding doen, meneer was op z'n tenen getrapt en sinds dien hebben we de Vilhena soap.
Nu blijkt dat meneer in het buitenland evenveel verdient dan bij Feyenoord, maar op de bank zal zitten, kiest hij misschien eieren voor z'n geld en blijft voor een miljoen per jaar bij ons.
Met de hoop om zich volgend seizoen Europees in de kijker te spelen en als een naam binnengehaald te worden.
Bekijk het verhaal gewoon van 2 kanten, kom je een heel eind....

20-05-2016 17:47

Salomon Kalou +4

Alsof de contractverlenging en verziekte relatie tussen V.Geel en Vilhena iets is van het laatste halfjaar (vormdip en wederomstanding)

Vilhena had toen hij nog een 2 jarig contract had al een duidelijk plan moeten krijgen, en mogelijk een contractverlenging. Niet nu hij pas goed gaat voetballen.

Technische staf en TD moeten door een vormdip heen kunnen prikken, die werken elke dag met die jongens. Zou vreemd zijn als jongens pas een contract krijgen als ze uit de vormdip zijn. Daar spreekt weinig vertrouwen uit he anders...

20-05-2016 17:56

Boskamppp +0

Snap dat mensen graag jongens van varkenoord zien, maar vilhena heeft toch echt wel bewezen niet goed genoeg te zijn. Hij had de hele tweede seizoenshelft de kans om zich te bewijzen, nou ik heb het niet gezien hoor. Zag nog steeds dezelfde lompheid en matige balbehandeling. Enige wat hij wel heeft is zijn duelkracht, maar ik zie liever goed voetbal.

20-05-2016 10:50

sven2111 +10

Heb je wel gekeken?
Een van de uitblinkers dit seizoen. Geen Iniesta of Pirlo, maar zeker een van de uitblinkers bij Feyenoord

20-05-2016 11:54

Boskamppp +0

Hahaha benje blind ofzk

21-05-2016 02:13

Salomon Kalou +4

Een van de betere jongens dit seizoen.
En daarnaast: Probleem is dat Feyenoord niet de middelen heeft om toppers te halen die zowel fysiek als voetballend uitmuntend zijn. Ik denk dat je heel blij mag zijn met Vilhena.

Een elftal met "Gustafsonnetjes" , voetballend heel goed, verdedigend 3x niks, daar wordt je ook geen kampioen mee.

20-05-2016 12:17

GWMDFR12 +0

Vermeer gaat ook weg

20-05-2016 10:31

Salomon Kalou +4

Gerucht klopt niet. Raiola is zijn zaakwaarnemer niet eens, dus broodje aap verhaal.

20-05-2016 13:01

BradaF1 +271

Laten ze ff stoppen met schrijven tot dat hij heeft getekend. Lijkt wel een slapstick

20-05-2016 10:29

Mauricio_Aros +33

Wie verspreidt al die geruchten nou weer man.
Iedereen ontkent maar, maar er verschijnen steeds nieuwe clubnamen. Alsof er pseudo-journalistjes wat steekpenningen krijgen als ze een verzonnen verhaaltje de wereld inhelpen om iemands client te etaleren/

20-05-2016 10:26

toro70 +0

Gouka moet toch iets schrijven:-)

20-05-2016 10:48

marcel achterhof +82

Dat zou ik minder erg vinden, we krijgen er een flinke cent voor en hahn moet spelen nu, en ik heb vertrouwen in hahn

20-05-2016 10:20

Salomon Kalou +4

Raiola in gesprek met Middelsbrough omtrent Vermeer....

20-05-2016 10:18

GioooFR +384

Laat hem gaan kan je veel money mee pakken

20-05-2016 10:51

Salomon Kalou +4

Nagevraagd bij een bron, maar dit bericht klopt niet. Vermeer heeft een andere zaakwaarnemer.

20-05-2016 12:18

SomaliaRulez2 +2

Haha, dit soort berichten zijn gevaarlijker dan al die zogenaamde clubs waar hij wel in gesprek is

20-05-2016 10:12

marcel achterhof +82

Dan moet je wel spelers als toornstra vejinovic van de hand doen waardoor gustavson en schuurman bij de selectie gaan zitten, kuyt zal dan als valse rechts buiten in de toornstra rol gaan spelen denk ik dan, ahmadi en Tony zijn zekerheden in de basis

20-05-2016 10:03

LaChouffeke +2

Als Gio het voor elkaar krijgt om Vilhena inderdaad 3 jaar te laten bijtekenen is dat een een puik stukje werk.

20-05-2016 09:58

marcel achterhof +82

Ad meldt 3 jarig contract dat zou geweldig zijn, nog 1 jaar hier international dan verkoop je jw hem voor 8 miljoen

20-05-2016 09:52

Pikhoft +10165

Pikhoft ontkent ook de onderhandelingen met Vilhena!

20-05-2016 09:43

Wiegerf +6

Hij is ook nog eens gebleven omdat hij het vorig seizoen zo goed had gedaan! Op de voorwaarden dat hij meer mocht spelen bleef hij. Dit is niet na gekomen en deze jongen zeurt niet en traint hard ! Deze jongen is alles waar Feyenoord voor staat en heeft een vechters mentaliteit en gaat niet zomaar naar een ander club! Dit moet beloond worden !


ACHAHBAR is niet te klein en moet verdomme op de plaats staan van Kramer. Mensen die lopen te zeuren dat zijn lengte een probleem is zijn niet goed wijs! Kijk naar Aguero, Sanchez, Messi, Neymar, Iniesta….. en ga zo maar door…

Bijna elke invalbeurt scoort Achahbar en dan heb ik het niet over 5 minuten! Want dan kan je niet lekker in de wedstrijd komen!!! Achahbar is behendig en heeft techniek en is dynamisch en kan snel gericht schiet.

Kramer kan ik zo 5 fragmenten pakken waarbij hij traag reageert of te sloom is of geen techniek heeft of zichzelf verkeer voor de bal brengt ! Maak je hard voor Achahbar hij hoor gewoon op de spits positie te staan! VAN BRONKWORST DOE JE OGEN OPEN ! En kom op voor Achahbar!

20-05-2016 09:36

NikNikkel +0

Achahbar komt gewoon tekort. Denk je dat het toeval is dat 3 trainers het niet in hem zien zitten. Wat betreft die namen die je noemt - iets met appels en peren. Het is gewoon een klein dik propje met een verschrikkelijk goede techniek.

20-05-2016 10:04

FR-Saudi +2

Ah, daar hebben we het "3-trainers" argument weer. Want het zegt zoveel dat een 17-18 jarige op de bank zat voor Pelle en Guidetti en niet speelde onder top trainer Rutten die niet eens de Play offs haalde en structueel met Kazim en Immers speelde of onder dit wonder wat 7 keer op rij verliest met zijn drakenvoetbal en er alleen nog zit omdat Advocaat de boel gered heeft.

20-05-2016 11:07

NikNikkel +0

Neemt niet weg dat hij voldoende kansen heeft gehad om zich te bewijzen. Ik vind Achahbar niet het type spits dat Feyenoord nodig heeft.

20-05-2016 11:35

FR-Saudi +2

Wanneer dan? Wanneer heeft Achabar bijvoorbeeld 5 wedstrijden achter elkaar een basisplek gehad? Nooit.

20-05-2016 12:13

marcel achterhof +82

Heb je de wedstrijden gezien waar in achahbar recent wel speelde, dat was niet best, achahbar gaat vertrekken en feyenoord gaat op zoek maar nieuwe spits, kramer wordt dan 2 e spits

20-05-2016 10:05

Boskamppp +0

Kramer en achahbar is allebei niveau ADO den Haag.

20-05-2016 10:52

WarwickUK +10

Tonny Vilhena, you're the love of my life
Tonny Vilhena , I'd let you shag my wife
Tonny Vilhena, I want that haircut too!

20-05-2016 09:34

Hufter071 +0

'I want curly hair too' haha heerlijk!

20-05-2016 09:56

superdave +21862

Mooi verzonnen Coloccini

20-05-2016 09:57

Toktok +2225

Kappen met Vihlena. Wordt er nou stront ziek van. Laten wij het over de andere spelers hebben. Dat Kongolo aub blijft en Karsdorf en laat Gio is meer Gustafson er in zetten. Deze heeft hele goeie techniek. Krijgt veelste weinig kans.En dan heel graag over Vihlena stoppen. Als hij blijft heeft hij ook geen aanbiedingen gehad. Pa vondt dan het bod te weinig deze geld wolf

20-05-2016 09:16

Salomon Kalou +4

Football manager / natte droom / maar toch reëel:
- V. Wolfswinkel (transfervrij)
- Vilhena (3 jarig contract (volgens Gouka))
- Stoch (zijn ze mee in gesprek)
- Goede linksback, dan kan Kongolo naar het centrum
- Elia jaartje verlengen
- Kuyt jaartje verlengen, belangrijk voor in de groep

Elia----------V.Wolfswinkel-----------Stoch
--------------------Gustafson------------------
------------Vilhena--------KAE---------------
Kongolo-Botteghin-V.Beek-Karsdorp
---------------------Vermeer-------------------

Prima bank met: Kramer, Vejinovic, Nieuwkoop, Woudenberg, Kuyt, Hansson, Bilal.

Verhuren: Verdonk, Schuurman, Hamer.
Verkopen: Toornstra, Nelom.

20-05-2016 09:10

NikNikkel +0

Erg sterke opstelling! Gustafson moet zich alleen nog wel bewijzen.

20-05-2016 09:43

Pikhoft +10165

Kongolo moet LB blijven. Degelijk als CV, dodelijk als LB.

20-05-2016 09:44

Salomon Kalou +4

Als LB verdedigend erg sterk, en in combinatie met Elia ook aanvallend redelijk. Maar qua goede voorzetten, het creëren van kansen en het geven van assists zeer matig..

20-05-2016 09:49

LaChouffeke +2

Stoch. Die ben ik helemaal uit het oog verloren. Waar zit die nu inmiddels en doet hij het goed?

20-05-2016 09:55

Salomon Kalou +4

Feyenoord is intensief met hem in gesprek.

Ligt nog tot 2018 onder contract bij Fenerbache, speelde samen met Dirk Kuyt. Is de afgelopen 3 seizoenen verhuurd, dus geen idee hoe hij het doet. De cijfers heb ik wel voor je:

2013/14 PAOK Saloniki 30 wedstrijden 7 goals
2014/15 Al Ain VAE 24 wedstrijden 9 goals
2015/16 Bursaspor 25 wedstrijden 1 goal

Seizoen 2015/2016 slechts 1282 minuten, ofwel ongeveer 50 minuten per wedstrijd. Stoch is 26 jaar.

20-05-2016 10:04

marcel achterhof +82

Ziet er goed uit

20-05-2016 10:07

onbekend +89938

Is Stoch geen linksbuiten? Zou een goede speler voor ons zijn mits hij inderdaad ook op rechts kan spelen.

V.Wolfswinkel.. tja is geen geweldige speler. Fysiek zwak, geen sterk aanspeelpunt en creëert vrij weinig. Met hem erbij gaan we er niks of nauwelijks op vooruit

20-05-2016 10:36

Salomon Kalou +4

Stoch is inderdaad een linksbuiten.

En eens, V.Wolfswinkel gaat je ook niet ECHT verder helpen. Voetballend wel een stuk beter dan Kramer, dat dan weer wel. En scoren kan hij ook, dat heeft hij bewezen.

Maar Feyenoord heeft denk ik niet de middelen, de capaciteiten en het netwerk / scouting om een ECHT goede spits te halen die je mogelijk ook Europees verder kan gaan helpen.

Vind maar eens een tweede Haller...

20-05-2016 10:52

FR17 +0

is van Wolfswinkel echt transfervrij? Die wilde altijd al naar Feyenoord, dus die zie ik dan wel komen hoor.

20-05-2016 10:37

Salomon Kalou +4

Ja, die is transfervrij.

Bedenk wel, die man is natuurlijk niet voor niets transfervrij he...

20-05-2016 10:54

GioooFR +384

Hij is gewoon goed voor de eredivisie. Bij sporting scoorde die ook veel, hij zou hier makkelijk topsocrder kunnen worden

20-05-2016 10:56

Salomon Kalou +4

Maar ik wil meer dan een goede spits voor de Eredivisie.
Je moet binnen nu en 2 jaar proberen om in de CL te komen....

20-05-2016 10:57

GioooFR +384

Met goed eredivisie spits bedoel. Ik ook een typr pelle de jong

20-05-2016 11:00

Salomon Kalou +4

Tja.. Zou Janssen die potentie hebben? Is een spits die ook zelf iets kan creëren... Maar qua aanspeelpunt en afmaken nog niet zover als Pelle en D.Jong denk ik.

20-05-2016 11:07

GioooFR +384

Ben geen janssen fan

20-05-2016 11:12

Salomon Kalou +4

Dat was niet de vraag.. haha Maakt mij het uit of jij fan ben ja of nee...
Zou hij de potentie hebben?

20-05-2016 11:17

GioooFR +384

Nee want ik zie dus niks in hem

20-05-2016 15:00

Salomon Kalou +4

Dan schat ik je qua voetbalkennis niet hoog in....

Blind, Advocaat, V. Basten, V.Nistelrooij ,Gio, VD Brom zien het wel in hem zitten, en jij niet? hahahah

20-05-2016 15:08

GioooFR +384

Gewoon een standaard spitsje, niet veel boeiends. Scoort vrij eenvoudige goals, in de eredivisie, hier scoort elke spits wel. Een De jong bijvoorbeeld is nog 10 klasses beter.

Nee die kan je ook niet echt serieus nemen, of vind jij de selecties van Oranje zo goed?
Kijk eens wat voor spelers erin zitten: vilhena lachwekkend dijks lachwekkend veltman lachwekkend . Dan nog van vorige selecties el ghazi narsingh klaassen etc. Nou ik kan wel betere selecties maken man man man

20-05-2016 15:26

Salomon Kalou +4

Ik heb het niet over de selectie van Oranje.

Ik heb het over Vincent Janssen, en een aantal voetbalkenners die het wel in hem zien zitten. Dat jij die mensen niet hoog hebt zitten qua voetbalkennis oke, het zijn ook niet de toppers.

20-05-2016 15:49

FR-Saudi +2

Dat zeiden we ook over Elia..

20-05-2016 11:09

GioooFR +384

Die is ook gewoon goed

20-05-2016 11:12

Salomon Kalou +4

Eens, en Elia brengt bar weinig.

20-05-2016 11:16

FR-Saudi +2

Elia goed? Het is ook altijd dit: goaltje bekerfinale vergeet 6 maanden drama daarvoor.

20-05-2016 12:12

GioooFR +384

Zo drama was die niet. Groot verschil met boetius op links..

20-05-2016 14:59

Salomon Kalou +4

8 goals, 4 assists voor een international..

Wij allen hadden meer verwacht van Elia.
Ter vergelijking.

Cabral in zijn 1e seizoen: 7 goals, 9 assists
Manu in zijn 1e seizoen: 12 goals, 4 assists

Je weet hoe het met beide is afgelopen. Die jongens mochten vertrekken. En Elia is schijnbaar zo goed?

20-05-2016 15:07

GioooFR +384

Gaat niet alleen om goals en assist. In nederland staart iedereen zich maar blind op statistieken, ik kan een wedstrijd herrineren dat elia 5 keer de bal goed voor gaf en een goede spits 5x had gescoord. Dan was het al heel anders.

Waar ik naar kijk, is zijn slimheid en ervaring die hij meebrengt in de ploeg. daarnaast passeert hij echt heel vaak zijn directe tegenstander en komt er altijd dreiging vanaf links, doordat hij alles naar voren wil spelen. Dat is een groot kwaliteit. Met een goede linksback, zal elia beter renderen. Nu moet die vaak alles in zijn eentje doen. Aan een nelom heb je niet veel dan

20-05-2016 15:23

Salomon Kalou +4

Elia in samenwerking met Kongolo en Vilhena loopt prima. Zodra deze spelers spelen, wordt het voor Elia makkelijker. Daarnaast speelt Feyenoord te vaak met maar 1 echte buitenspeler ,waardoor Elia automatisch dubbele dekking heeft. Ik ben met je eens dat dat factoren zijn die van invloed zijn op het rendement van Elia.

Daarnaast hoor je mij niet zeggen dat cijfertjes het enige belangrijke is. Elia is ook verdedigend van grote waarde, en zorgt geregeld voor dreiging. Er zit alleen zoveel meer in, en het is niet goed dat dat er niet is uitgekomen dit seizoen. Praten over 5 voorzetten die de spits had moeten scoren is hypocriet, het aantal slechte voorzetten daar ben ik ook niet over begonnen....dat is pas triest hoe slecht..

20-05-2016 15:45

GioooFR +384

Nee 2017 norwich

20-05-2016 10:55

Salomon Kalou +4

Excuus, dan zit Gouka fout. En ik ook.

20-05-2016 10:56

GioooFR +384

Las ik op internet, als gouka het zegt begin ik te twijfelen haha

20-05-2016 10:59

Boskamppp +0

Ik ben het er mee eens, dat kuyt geen basisspeler meer moet zijn.

20-05-2016 10:46

marcel achterhof +82

Ik ga toch ook een beetje die kant op

20-05-2016 10:47

onbekend +89938

Anders ik wel. Kuyt is een uitstekende 13e man, maar met hem erbij gaat het voetbalde niet geweldig en word alleen nog maar minder.

20-05-2016 10:57

GioooFR +384

Wolfswinkel is niet transfervrij, 2017 bii norwich

20-05-2016 10:55

Rashaan_is_aan +3

Wat hoor ik nou, Chong nog steeds niet getekend bij Man U?

20-05-2016 09:05

Scheveningert +1603

Waar hoor je dat?

20-05-2016 09:07

Rashaan_is_aan +3

Het is nergens officieel bevestigd, het is toegezegd maar niet bevestigd dmv een krabbel.

20-05-2016 09:14

Salomon Kalou +4

Hij vertrekt definitief naar United. Contract ondertekening is slechts een formaliteit.

20-05-2016 09:11

Rashaan_is_aan +3

duurt ondertussen al een flinke tijd hoor, die formaliteit.

20-05-2016 09:14

skin +13986

Dat zou het bij ons ook zijn. Die gozer is straks gewoon clubloos joh xd. Dat wordt een krantenwijk!

20-05-2016 09:21

Salomon Kalou +4

Fresh Fruit verkopen op het strand in Suriname

20-05-2016 09:22

NikNikkel +0

Of zonnebrillen verkopen op het strand

20-05-2016 09:42

Salomon Kalou +4

Ze zijn al rond, een vertrek staat vast.

Het moment van een krabbel zetten dat komt wel. Daar is geen haast bij.

20-05-2016 09:21

dre82 +5727

Heel erg zonde... ze investeren liever in een berghuis. Ipv zelf kapitaal op het veld te creëren.

20-05-2016 09:20

FR17 +0

Duurde even voordat ik door had dat je het over de speler Berghuis had en niet een huis in de bergen.. Man man man, waar is de koffie?

20-05-2016 10:38

dre82 +5727

Haha. En hoe smaakte de koffie?

20-05-2016 11:55

Justme010 +0

Ik word echt dood ziek van alle bericht gevingen rond Vilhena en met mij denk duizenden supporters. Het is pure sensatie makerij een gerucht word meteen geplaatst. Of het allemaal wel op waarheid berust word niet gechecked. Ik zeg eerlijk ik deed ook mee aan deze onzin maar disstansieer me er vanaf nu van. Ik dacht dat dit een leuke site was waar leuke voet berichten verschenen . Waar echt kameraadschap de boven toon voerde . Maar nee hoor het overgrote deel hier is alleen negatief.Wij Zijn Feyenoord geld absoluut niet voor de site dat staat als een paal boven water

20-05-2016 09:00

Rashaan_is_aan +3

Ik lees ze niet meer, zover ik weet blijft Tonny.

20-05-2016 09:05

Justme010 +0

En gelijk heb je zo te lezen is je hart ook rood wit zonder haat das goed om te lezen. Ik kijk nu uit naar de cl finale en daar het ek . Een echte voetbal liefhebber dus en daarna zien we wel hoe Feyenoord zich versterkt heeft. Zou wel extra lekker zijn als we in het hol van de leeuw de jc schaal pakken om te beginnen.

20-05-2016 09:28

FR_Erik91 +174

Vilhena moet snel verkocht worden voor de hoofdprijs, dan kunnen we Joey Barton halen met dat geld. Dan wordt Feyenoord sowieso twee keer kampioen.

20-05-2016 08:59

tubbie +1

Hij is transfervrij......

20-05-2016 09:22

skin +13986

Lord Bendner.

20-05-2016 09:26

WarwickUK +10

Als je zoiets getypt hebt, is de backspace de enige juiste keuze

20-05-2016 09:35

Zen +8

Ik zie onze Playborstel nog blijven straks.........

20-05-2016 08:51

Bati +39531

Beterrr ik hoop het

20-05-2016 08:57

Zen +8

Ik ook Bati.

20-05-2016 09:04

FRthistlefield +1

Jammer dat kapitaal (Vejinovic /Tapia)op de bank nauwelijks rendement oplevert.

20-05-2016 09:07

Zen +8

Kapitaal vernietiging

20-05-2016 09:45

LaChouffeke +2

Tapia heeft nog de tijd.

20-05-2016 09:56

ferdi30 +5233

' Van Wolfswinkel transfervrij '

20-05-2016 08:26

Salomon Kalou +4

Voetballend een stuk beter dan Kramer. Je zou er dus op vooruit gaan.

20-05-2016 09:12

toro70 +0

Ja we gaan een niet scorende spits een top salaris geven. En dan over zes maanden weer wanbeleid gillen.

20-05-2016 09:25

Salomon Kalou +4

Hij heeft bewezen dat hij kan scoren:

Voor Utrecht 22 goals in 41 wedstrijden zijn laatste seizoen. De seizoenen daarvoor zat hij ook rond de 10.

Zijn eerste twee seizoen bij Sporting: 34 wedstrijden 21 goals en 39 wedstrijden, 19 goals.


Scoren kan hij dus, zeker in de Eredivisie. Voetballend is hij veel beter dan Kramer. Nogmaals, je gaat er dus op vooruit.
Nu jij weer.

20-05-2016 09:47

toro70 +0

Utrecht 22 in 60
Lissabon 28 in 54

Middelmatig dus en absoluut geen vooruitgang


nu jij weer

20-05-2016 10:04

Salomon Kalou +4

Knap, wist niet dat een speler in 1 seizoen 60 wedstrijden kon spelen!

Ik zeg: Het laatste seizoen bij Utrecht, 22 goals in 41 wedstrijden.
Daarvan waren 10 wedstrijden europees, en 7 goals europees.

28 in 54 ? Bron?
En stel hij loopt 1 op 2 in Portugal dan is dat gewoon prima. Dat zouden andere spitsen nog maar moeten presteren bij een topclub in portugal...

Nu jij weer, met bron dit keer graag, want het is verwarrend, die vreemde cijfers.

20-05-2016 10:17

toro70 +0

In een seizioen heb ik nergens gezegd vriend

maar laat maar gaan.als je gaat liegen heeft t geen zin

later

20-05-2016 10:36

Salomon Kalou +4

Lastig he, met feiten komen.

Ik zeg 22 uit 41, kom jij aankakken met een half nederlandse zin:

22 in 60.

NEEN

20-05-2016 10:55

toro70 +0

Ja dus. Maar ga lekker verder met je natte droom en verzin nog wat cijfertjes. Top kenner.

20-05-2016 10:58

Salomon Kalou +4

Ik verzin geen cijfers, zal ik de bron doorsturen?

Over jou heb ik ook wat cijfers gevonden:
Aantal keer dat jij huilt: 10x per dag
Mate van onzekerheid: 9.5 op schaal van 10
Aantal keer dat je seks hebt: Nog nooit
Aantal keer dat je aan je pielemuis friemelt: 4x per dag

Later.

20-05-2016 11:05

toro70 +0

Stoere pc ridder....laffe rat

20-05-2016 11:31

Salomon Kalou +4

En nu weer aan het werk, oh nee..... Uitkering uitbuiten.

20-05-2016 11:36

Boskamppp +0

In de eredivisie scoort elke spits, daarom is het belangrijk dat je een meevoetballende spits zoekt en geen kramer.

20-05-2016 10:45

Bati +39531

Wat heeft die jongen nou ooit laten zien behalve penalty's?

20-05-2016 08:37

fr16 +2954

5 goede goals per seizoen. Niet doen dus

20-05-2016 08:56

michielFR +0

Het zou geweldig zijn als ie blijft. Veel mensen hier realiseren zich niet dat deze jongen in potentie meer kan opleveren dan Clasie. Zowel sportief als financieel.

20-05-2016 08:14

marcel achterhof +82

Clasie is totaal geen buitencategorie gebleken en weer geblesseerd voor oranje, ik zie Vilhena ook een grotere speler worden dan clasie

20-05-2016 10:09

Boskamppp +0

Clasie is echt veel beter dan vilhena ooit zal worden, vilhena laat niet zien dat hij ooit dat niveau zal halen.

20-05-2016 10:45

marcel achterhof +82

Ik denk dat tony de betere voetballer is, ik ben nog nooit onder de indruk geweest van clasie ook afgelopen seizoen niet bij southamton

20-05-2016 10:49

Boskamppp +0

Clasie houdt het allemaal simpel, dat is zijn kracht. Net als Guardado.

Vilhena doet altijd moeilijk en komt daardoor in de problemen, als hij ook het bij zijn eigen taken hield was die misschien wel goed.

20-05-2016 10:57

Feyenoordridderkerk +1187

Media is bezig zelf te profiteren van deze situatie. Allerlei onzin wordt de wereld in geholpen zodat men n totaal verkerrd beeld krijgt. Vroeger gebeurden dezelfde dingen, maar hoorde je t niet, las je t in de krant en was t gewoon zeker, nu lijkt t net of er spelletjes worden gespeeld, maar is onzin.

20-05-2016 08:13

vlo +6953

Feyenoord laat zich ringeloren door een nietsnut van 21...had al 36 weken op de tribune moeten zitten .
Maar ja ..onze toptrainer wil met EA , Vilhena en Kuyt op 10 ( ik kom echt niet met bij ! ) op het middenveld gaan spelen .
Nu al het lachertje van het komend seizoen .

20-05-2016 08:08

frDon +397

Vilhena is gewoon je beste middenvelder, dus je moet juist blij zijn als die tekent.
Kuyt moet in de spits, of lekker als pinchhitter gebruiken.
En dan een goeie 10 scheelt veel. Dan kan je KEA laten staan.

20-05-2016 08:11

toro70 +0

Vilhena is juist degene die het middeveld ontregeld door continu uit positie te lopen.

20-05-2016 08:17

frDon +397

Daar ben ik het niet mee eens.
Maar goed, dat gaan we ook niet eens worden ook denk ;-p

20-05-2016 08:21

toro70 +0

Geeft niks. Meningen verschillen:-)

20-05-2016 08:23

Zen +8

Vilhena is een postbode komt de bal 9 van de 10 keer brengen.

20-05-2016 08:52

whasjoewahn +16562

Inderdaad, en als je dan ook nog KAE hebt lopen, die werkelijk geen steekbal of dieptepass geeft, dan hou je weinig creativiteit en verrassing over.

Helemaal als je ook nog Kuyt op 10 gaat zetten...

20-05-2016 09:11

Zen +8

Kuyt op 10 is ronduit lachwekkend. Kuyt als rechtsbuiten trouwens ook. Blijft alleen de spits positie over.

20-05-2016 09:44

vlo +6953

Gewoon reserve of afscheid nemen van Dirkie , wat m.i.de beste optie is .
Dirk wordt véél te groot gemaakt , heeft weliswaar naar behoren gepresteerd afgelopen seizoen., maar nu is het klaar .
Kom op zeg , straks 36 en dan op 10 !
Dirk heb daar ook helemaal de skills niet voor

20-05-2016 09:52

Boskamppp +0

Vilhena is met afstand de slechste middenvelder, wat toro70 zegt hij loopt maar in de weg, nonchalant en arrogant. Je hebt er geen klote aan, hij heeft misschien 2 wedstrijdjes redelijk gespeeld.

mag ook wel bij feyenoord !

Op de bank zitten echter veel betere spelers.

20-05-2016 10:44

terror-dyl +0

Zou mooi zijn als hij toch blijft, onder koeman heeft hij het toen super gedaan gekeken naar ze leeftijd toen vorig seizoen door rutten gewoon verpest en vandaar nu deze heisa. Denk zelf dat gio en tony het al weten en dat zondag ze handtekening onder dat nieuwe contract staat

20-05-2016 08:07

WilliSCF +730

Vermeer
Karsdorp-Beek-Botthegin-Kongolo
Vejinovic
Gustafson-Vilhena
Toornstra-Kramer-Elia

20-05-2016 07:50

maurowestland +0

Dat middenveld wordt eenvoudig overlopen

20-05-2016 07:57

ReetjeP +872

--------------------Vermeer--------------------
Karsdorp--v. Beek---Kongolo----W'berg
---Vejinovic----el Ahmadi------Vilhena---
--Kuijt-------------Kramer-------------Elia--

----------------------Hahn----------------------
--?-------Botteghin---v.d. Heijden-Nelom
--Toornstra-------Tapia-------Gustafson--
--Bilal------------Achabar-------------?------

Rechtsback en een linksbuiten, dan ben je al klaar!

Vilhena kan je kosteloos (geen transfersom) vervangen door Bel Hassani en dan Gustafson basis.

Rechts achterin kan je, wederom transfervrij, v. Anholt oppikken.

Links voorin moet je dan je geld steken!

Nieuwkoop, Gronsveld, Robertha, Fernandes, Schuurman, Verdonk, etc. allemaal verhuren, nu had je dat JL team goed kunnen gebruiken daarvoor!

20-05-2016 07:21

Mrunterwijst +10611

Kuyt rechtsbuiten, hahaha. Nee dat werkt niet. Bel Hassani is niet transfervrij, Heracles heeft optie voor nog een seizoen dacht ik.

20-05-2016 07:44

frDon +397

Bel Hassani... NOG meer middelmaat.

20-05-2016 07:49

feyenoord_Freak +14031

kijk ik zeg je eerlijk ik was eerst ook een Tony fan Oke ik ben het zelf niet eens op de manier dat hij weg zou gaan en transfervrij zomaar de deur uit loopt, ik irriteer mij daar mateloos aan want dat je dan voor het geld kiest dan ben je echt vieze geldwolf, : maar ik hoor hier 2 kampen met mensen

De Vilena haters. / en de Vilena fans .


Ik snap beide partijen heel goed zullen we het anders zo afspreken om de vrede te bewaren als Feyenoorders onderling dat we eerst zullen afwachten wat Vilena zal doen, want mischien tekent hij wel bij maar in zijn hart heeft hij mischien al besloten om weg te gaan, maar voor het goede doen als nog de club en supporters wat aan hem te verdienen. Dat kan ook natuurlijk dan vind ik het nog schappelijk dat weten we dus niet zeker.

Of dat hij echt blijft spelen voor Feyenoord dan moeten we echt nog even afwachten maar moet hij echt spelen als of hij Messi of Neymar type speler is om de mensen te overtuigen dat hij het inderdaad waard was om te blijven en het contract en geld waardig was maar laten we even geen ruzie meer maken en het afwachten tot morgen wanneer hij de beslissing neemt .

20-05-2016 06:53

JJvG_FR +3322

Zullen wij dan afspreken dat je Vilhena goed schrijft?

20-05-2016 07:56

Zen +8

Een fan die niet eens weet hoe je zijn naam schrijft. Zeer bedenkelijk allemaal.

20-05-2016 08:54

JJvG_FR +3322

Indd, en loopt te zeggen of we geen ruzie maken maar in eerdere reacties onder deze topic mensen voor blind paard uitschelden.... Kansloze knakker

20-05-2016 11:02

SinjiOno +12

Zondag tekent ie gewoon bij.

-----------------------------------Vermeer------------------------------

Karsdorp----------------Van Beek--------------Letscher-----------Kongolo-----------


------------------------------KAE-------------------------Vilhena--------------------

----------------------------------------Kuyt--------------------------

----------Elia-----------------------Kramer---------------------------Larsson--------------

20-05-2016 06:32

Koploper +2

Wat is deze?

Letscher?
Kuyt op 10?

Kuyt moet gewoon bankie lekker, en dan Gustaffi op 10 (soms Vejno).

20-05-2016 09:03

SinjiOno +12

Vejno moet lekker oprotten

20-05-2016 09:11

Koploper +2

Eens, maar Vejno blijft en draagt volgend jaar waarschijnlijk ons mooie shirt, dus blijven supporten.

We don't need negative influence.

Als tie blijft gewoon bankie en af en toe op 10. Geen andere positie mogelijk voor hem.

20-05-2016 10:38

SinjiOno +12

Hij wil alleen voor de verdediging spelen niet op tien.

20-05-2016 11:33

Rincon +8

Wat een soap rond dat "talent".......heb 'm het afgelopen seizoen eindelijk een paar aardige wedstrijdjes zien spelen......maar ècht bijzonder? Nee dus!

20-05-2016 06:24

CCCoen +50

Mooi, teken maar snel voor 3 jaartjes bij en zet je vader als zaakwaarnemer buiten. Die man is de moeilijkheidsfactor is het hele verhaal. Tony heeft nooit één slecht woord over Feyenoord gesproken.

20-05-2016 06:22

FrNiels2012 +8

Zonder zijn vader had Tonny op zijn 16e al in Engeland gespeeld hoor. Mocht toen van zijn vader niet weg.

20-05-2016 10:18

cup1970 +3

ik HOOP HET ZIJN WIJ VAN HEM AF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20-05-2016 04:17

piriimann +1575

vejino kutje krijgt 5 a 6 ton per jaar en is zo slecht zo ongelovelijk slecht en dan krijgt vilhena eigen jongen van de club die in slechte tijden keihard blijft knokken krijgt 3 ton

lijkt wel alsof hier een paar onruststokers vanuit de knvb ajax kant hier zijn neer gezet of jullie zijn ongelovelijke nep supporters of jullie zijn kortzichtige mensen die het voetbal wereldje niet snappe?

20-05-2016 02:36

MaartenTT +19913

Nee, jij bent een echte Feyenoord-supporter. Eigen speler uitschelden, dat is pas echte steun (Supporten = steunen ..... .)

Kennelijk ben jij volkomen op de hoogte van de contracten van Veijnovic en Vilhena? Of komt het beter uit om dat maar zo te roepen omdat dat jouw verhaal dan sterker maakt?

By the way: post de volgende keer s.v.p. zonder al die spelfouten en met interpunctie. Dan hoef ik het niet vijf keer te lezen voor ik door heb wat er staat.

20-05-2016 06:07

icecube +1

Vilhena krijgt geen 3 ton hoor maar bijna het 3 dubbele. Lijkt wel of jij diegene bent waar je het in je eigen post over hebt. Vriendje uit Zeist.

20-05-2016 06:23

fr12lvb +4

Vilhena krijgt wel rond de 3 ton dat staat overal daarom vond die ook dat die te weinig waardering kreeg.

20-05-2016 08:25

icecube +1

hij heeft aanbiedingen gehad vanuit feyenoord voor 8 ton dus hij moet niet mauwen
Tevens als ik 3 ton per jaar zou verdienen hoor je mij ook niet over te weinig waardering voor een beetje sporten

20-05-2016 08:38

FR17 +0

die 8 ton kwam pas nadat hij echt niet meer bij wilde tekenen!
De eerste aanbieding was te vergelijken met het salaris wat Nelom heeft 4,5 ton

20-05-2016 10:41

Frankster +20957

Lekker genieten volgend seizoen met: Kea, vilhena, kuyt middenveld weer. Nomnomnom

20-05-2016 00:21

mooskoerenhout +0

Deze rotte apel moet je zo snel mogelijk lozen. Zorgt de afgelopen 2 jaren voor onrust.

Gustafson kies aub voor een andere club. Tapia ook.

20-05-2016 00:20

GioooFR +384

Oprotten vilhena, waardeloze speler , weer derde dus kut beleid

19-05-2016 23:54

aqualand13 +5355

Ja en hoevaak heeft Mikos Gouka gelijk?

19-05-2016 23:47

ferdi30 +5233

Krabbendam zegt het ook.

20-05-2016 08:21

FokkeMol +474

Het gaat bij Vilhena alleen maar om de knaken en verder nergens om. Vilhena is loyaal als het geld oplevert, levert het niets op dan gaat ie zielig lopen doen. Vilhena`s ouwe heer is ook een geldwolf. Mooi oprotten allebei.

19-05-2016 23:45

FeijenoordBL +1

Denk dat het voornamelijk Tonny's vader is die voor het geld gaat..

20-05-2016 06:06

mooskoerenhout +0

Zolang deze onrust stoker bij de selectie zit wordt het niets.

19-05-2016 23:40

Davidus +188

precies, wegwezen met die gast.

20-05-2016 03:06

WillemvanHanegem21 +1

geef hem nou maar 1 miljoen tekengeld+ 8 ton voor 4 jaar

19-05-2016 23:39

Dreeke +2

4,2 miljoen weggooien???

19-05-2016 23:43

mooskoerenhout +0

Haha voor dit draven uit positie lopend snotjong?

Nooit en dat gaat ook niet gebeuren.

20-05-2016 00:30

WillemvanHanegem21 +1

Veijnovic 3.5 miljoen
Tapia 2+ miljoen

Hoezo is 1 miljoen dan veel? 8 ton salaris is ook prima toch? Hij heeft ook potentie en restwaarde..

Vilhena moet nog veel leren en stappen maken. Ik ben heel blij dat ie wel eens scoort... Verdedigend+ positie + passing moet beter en daar heb je een coach voor..

20-05-2016 01:03

GolfJunkie +16

idd mooskoerenhout volledig mee eens.
Tactisch inzicht van een F1 pupil - mist de mooiste kansen en scoort ie eens een keer dan heeft meneer een houding alsof hij in de laatste minuut de winnende in Champions League finale maakt

20-05-2016 01:40

toro70 +0

Geef jij t ff dan als je er toch zo makkelijk over lult.

19-05-2016 23:50

WillemvanHanegem21 +1

kost goedkoper dan een vervanger

19-05-2016 23:56

Frankster +20957

Vervanger is onnodig lijkt me.

19-05-2016 23:57

martijnvancampen +0

Kost minder of is goedkoper ..

19-05-2016 23:57

feyenoord_Freak +14031

Het maakt mij geen reet uit wat vilena doet tekenen of niet hij is altijd te vervangen.

19-05-2016 23:38

Feyenoord_West +0

Voor degenen die een beetje opletten en daarna ook hun verstand gebruiken zou het geen verassing zijn als ie bijtekent....
Iedereen(ik hoop vilhena ook) ziet dat het een domme keuze is om NU naar het buitenland te gaan.....of misschien zelfs naar psv!

Dus teken maar gwn bij....de meerderheid wilt het...hij wilt het ook....syop met het gezeur nu met die mikos gouka ofzo die altijd zegt wat al duidelijk is...

19-05-2016 23:20

Feyedaantje +147

Ik behoor dan tot de minderheid. Bijtekenen, wat heb je dan aan Tapia? Nog maar jaartje laten wennen? Ook beetje arrogant en geen bepalende speler. Af en toe laat hij leuke dingen zien, maar is verre van constant. En creëert weinig, laat man vaak lopen en levert de bal vaak in. Schot is prima, overzicht aardig en duels best fel, maar dat is niet genoeg.

19-05-2016 23:30

feyenoord_Freak +14031

Wat heb je aan een blind paard zoals jij die zomaar een persoon als tapia al afschrijft voor hij überhaupt, , echt officiële echt lange minutenen voluit veel wedstrijden voor Feyenoord heeft gemaakt,
Net men hier al vooruit zeikt over vilena terwijl men niks zeker weet ,begin jij al slap te lullen over tapia,

19-05-2016 23:36

Feyenoord_West +0

@ feyenoordfreak ik denk dat daantje het over vilhena had...

@daantje
Een gozer van 21 zat anderhalf jaar op de bank en presteerde dan tóg zo....
Begrijp me niet verkeerd het was geen zidane of patrick viera prestatie wat vilhena afgelopen jaar liet zien maar IK DENK dat hij nog neter zal presteren aankomend seizoen..
Aan de hand van wat ik dit seizoen van hem heb gezien verheug ik me daarop

En over tapia.....ja ik denk dat als hij zon topper was Feyenoord niet zo lang achter vilhena aan zou blijven....maaaaar het kan ook zijn dat tapia als stand in wordt gebruikt voor KEA...en eventueel hem vervangt...want tapia was toch wat meer verdedigend ingesteld?

20-05-2016 00:03

feyenoord_Freak +14031

Ja ok daar heb je wel een punt ja, kijk een ieder verdient een kans bij de club Vilena had ook zijn strepen moeten verdienen met de kanssen die hij kreeg,
Zowel ook tapia heeft niet eens een half of heel seizoen gespeeld bij ons net als Vilena en hem kan je uiteindelijk wel beoordelen hoe hij heeft gepresteert heeft uiteindelijk moeten wij het met zn alle doen . Want als je kampioen wordt is dat het legioen en inclusief alle spelers. Maar dan vind ik het laf dat men al zeikt over een speler die er pas is snapje, en als men goed had geluisterd volgens mij had Van Geel nog gezegd aan de tafel van kees op zondag dat tapia juist niet als vervanger voor vilena zou komen te spelen .
Maar goed of ik zal er naast zitten we zullen het zien .

20-05-2016 00:22

Feyenoord_West +0

Nee maar Feyenoord_freak ik bedoe3l dat daantj een het "zeiken"was over vilhena...en niet over tapia....maar misschien zit ik naast joh..
dat we het met zn allen moeten doen heb je 100% gelijk inn

20-05-2016 00:34

Feyedaantje +147

Het 2e gedeelte sloeg idd op Vilhena. Tapia kan je nog helemaal niets over zeggen, omdat je hem nog gewoon niet hebt zien spelen eigenlijk. Ja, 45 minuten keertje misschien, maar dat is niets.

Ik vind dus dat Vilhena niet veel bijzonders laat zien en dan toch het arrogantje ventje begint uit te hangen, niet verlengen. Club de schuld geven. Maar wel constant basis blijven. Ze zeiden dat de 7 wedstrijden verlies te wijten was aan Kazim. Maar stel. Ik ben een Tapia of Vejinovic en een speler zoals VIlhena speelt wel, terwijl die al vertrekt. Waar blijft dan jou motivatie om er voor te gaan als zelfs zo´n speler op je voorrang krijgt? En ook al speelt hij slecht, nog mag blijven staan? Zou er zelf helemaal klaar mee wezen.

Dus ik verheug me niet zozeer op volgend seizoen met misschien alweer hetzelfde middenveld wat niet eens goed loopt.. Vejinovic - Tapia - Gustafsson/Schuurman zou ik helemaal niet erg vinden. Middenveld wat natuurlijk moet wennen, maar wel lang vast ligt, creatief is en beter kan ontwikkelen dan het huidige middenveld.

20-05-2016 11:16

Feyenoord_West +0

@feyedaantje
In het nieuws hier van vandaag zegt tapia zelf dat ie er niet helemaal bij zat met zn hoofd...dus logisch dat ie gespaard werd...stel je voor zon jongen komt in en stelt teleur omdat hij niet goed in zn vel zit...dan krijgt hij in een half jaar te maken met alle kritiek die je bij Feyenoor dkan krijgen en dan heb je al helemaal niks aan hem...allemaal dingen die mee tellen eigenlijk...

Schuurman...ik denk dat hij net te licht is voor t eerste en net te goed voor t 2de..in dat kader is het jammer dat feyenoord niet actief is in de jupiler l.

Vejinovic en gustafson zie ik ook wel zitten maar ik vind vilhena beter dan beiden NAAST el ahmadi......
Dat gezegd hebbende volgens iedereen hier moest vilhena gwn zn mond houden en lekker wachten op zn kans....dat moeten vejinovic en gustafson ook doen....mits vilhena ontzettend dom doet en gwn naar italie of 1 van die landen gaat....

Gwn bijtekenen zoals ik al zei...volgend jaar mooie transfer...verdiend Feyenoord er wat aan en iedereen blij....

Niemand weet wat er op zakelijk gebied is gebeurd tussen TV en feyenoord...het zou niet de eerste talent zijn die uit onvrede vertrekt bij Feyenoord...ik denk dat de beste aankoop voor deze zomer gwn een spiegel zou zijn!...

20-05-2016 11:53

Feyedaantje +147

Haha, de spiegel is wel origineel :)
Tuurlijk moet hij wachten op zn kansen, maar zou dit wel anders zien dan gewoon dat hij beter is, want dat is hij niet.

Als hij gaat, mag hij gaan. Ik vind het geen probleem als hij gaat. denk dat veel scheelt in de selectie.

20-05-2016 13:02

Feyenoord_West +0

Ahahah oke nou we zien wel aankomemd seizoen daantje....wie er ook in staat ik hoop dat ie gwn thuis geeft!!

20-05-2016 14:09

Feyedaantje +147

Ja, elke voetballer die zich niet geeft voor Feyenoord zou per direct op de tribune moeten plaatsnemen, in plaats van de jongens die nu soms op de tribune zitten en graag voor Feyenoord voetballen

20-05-2016 14:29

Feyenoord_West +0

Dáár ben ik het niet met je eens....je moet kijken wie BETER is ...en daarna kijken of het binnen je mogelijkheden zit om de betere spelers tevreden te houden...als het kan moet je het gwn doen...

Niemand vraagt aan het einde wie het meeste gevochten heeft....iedereen vraagt naar de winnaar!!...als gustafson...immers of vejinovic zoveel beter waren hadden ze gwn gespeeld...of tapia....GIO heeft in de fucking top gespeeld ik kan me niet voorstellen dat hij op basis van sympathie mensen opstelt ....of niet

20-05-2016 14:36

Feyedaantje +147

Ik denk het namelijk van wel. Kijk naar Kuyt, hoe kut die ook speelde, nooit gewisseld en als hij keer eraf moest direct op zijn teentjes getrapt.

Datzelfde heb ik bij Vilhena. lijkt beetje lievelingetje van gio.
Gustafsson etc. laten mentaliteit zien en behoorlijk spel, maar krijgen geen kansen opeens meer. vilhena bakt er weinig van en toch oneindig krediet

20-05-2016 18:35

mooskoerenhout +0

Dus meneertje wacht eerst de aanbieding af. En wil verlengen met 1 jaar?

Dus nog 1 jaar in de kijker spelen. Gratis weglopen en verkondigen dat Feyenoord zijn club is?

Lekker naar Milan gaan en schoentjes kopen.

Hoe is het eigenlijk met moeders?

Hoor je niets meer over.

20-05-2016 00:35

MaartenTT +19913

Snoeihard commentaar dit. Ik houd eigenlijk niet van dit veel TE ongenuanceerde.

Maar eigenlijk had ik gelijk een instemmend gevoel bij wat je hier zegt....

20-05-2016 06:13

Feyenoord_West +0

@mooskoerenhout
Zou je het een slechte zaak vinden als de speler vilhena bijtekent?
De enige gesprekken van waar jij(en ik ook) zeker weten dat ze plaat hebben gevonden zijn die tussen vilhena en Feyenoord...dus ik snap al het gezeik niet helemaal..

En over zn moeder gesproken...hij zei tog dat ie alleen zou overwegen om weg te gaan als ie meer wist....hij weet nu meer...en TOCH lijkt het alsof hij bij gaat tekenen dus nogmaals...waarover zijn we aan het zeikwn?

20-05-2016 08:24

Feyedaantje +147

Hmm, wat doet hij dan in Milaan. Dat van schoenen kopen is echt nonsens.

En ja, als hij voor 1-2 jaar bijtekent met een top salaris zou ik dat kwalijk vinden. Omdat hij dan direct wel had kunnen bijtekenen. Commotie voor een jaar, ontevredenheid alom en dan nu voor jaar bijtekenen omdat hij ws geen club kan vinden? Ik vind allemaal maar vreemde situatie

20-05-2016 13:06

Feyenoord_West +0

@daantje
Ja maar dat is mn punt wat betekent geen club vinden?...ik denk ook dat ie in milaan gesprekken had...maar t punt is elke speler die transferveij is test zn kansen wel op de markt...

Alles wat er omheen gebeurd is...daar kan ik veel over zeggen maar ik ben 1 van de vele die niet preciessss weet wat er gebeurd is.....waarom zou die met Gio wel willen praten...waarom laten de mensen in de club dat toe...ik denk echt niet dat Feyenoord zonder reden zo achter hem zit..er moet iets gebeurd zijn waardoor ze hem enigzins snappen in zijn situatie met van geel...binnen feyenoord zien ze echt wel dat het niet de volgende zidane is hoor....maar dat hoef je niet te zijn om van waaRde te zijn in de eredivisie en om winst op te leveren...

VIND IK :p

20-05-2016 14:18

Feyedaantje +147

Ligt eraan hoe je de winst ziet natuurlijk hé. 2 jaar bijtekenen zij hij zeker nog niet veel gaan opleveren, Zijn situatie is nu bekend, dus dat werkt ook niet mee.
En natuurlijk, ik weet de reden van het gesprek zonder V. Geel ook niet, maar het komt wel allemaal vreemd op mij over. Is er dan ruzie geweest? Geef gewoon eens een keer de echte reden waarom hij niet verlengd en wat hij nou wil. Daar kan ik me aan ergeren en dat maakt hem niet geliefd bij mij.

En als hij geen club kan vinden, moet hij dan op zn knietjes terug naar Feyenoord en moet Feyenoord hem ook nog 8-9 ton bieden? Als ik Feyenoord was had ik nu gewoon op 7 ton ingezet, aangezien meneer zelf niet wil verlengen, al een jaar niet en Feyenoord al een jaar in onduidelijkheid laat.

20-05-2016 14:32

Feyenoord_West +0

Jaaa precies wat er is gebeurd hoor je pas jaren laten...
Als v.geel fout zit en hij geeft t nu toe keert de publieke opinie zich NOG erger tegen hem....en als Vilhena fout zit en hij zegt het dan gebeurd dat net zo met hem...

Als ze over elkaar lullen zullen ze overkomen als mensen die hun mond niet kunnen houden bij onderhandelingen of in situaties van druk van hun beide kansen(van geel en vilhena) lastiger..zou maken voor een eventueel noeuwe werkgever
Het is bekend dat je in de voetballerij vaak leuk wordt gevonden als je eenmaal je mond houdt...de supporters (ik ook dus)mogen betalen en praten wat ze willen maar weten van de meeste zaken het fijne er niet van dusss ja....

Ik denk dat een club als Feyenoord het niet had toegestaan dat vilhena zonder van geel erbij zou praten over contract verlenging....vooral die heren van de VVF niet...er MOET iets gebeurd zijn waar wij niks van af weten...

En winst ....ja...IK DENK dat vilhena zich kan ontwikkelen in een goeie middenvelder die wat miljoenen kan opleveren....ik denk dat als ie 5 miljoen oplevert hij al meer in de kassa gebracht heeft dan dat zn eventuele contract zou kosten....maar zoals ik zeg...IK DENK

20-05-2016 16:56

ferdi30 +5233

BREAKING Mikos Gouka zegt dat er een 3 jarig contract klaar ligt voor Vilhena.

19-05-2016 23:11

mooskoerenhout +0

Per direct intrekken.

Hij is nog niet goed genoeg voor ijselmeervogels.

20-05-2016 00:37

Clasie12 +2432

Het zou me wel positief verbazen. Als hij blijft zegt dat wel iets over zijn mentaliteit, en is al die haat op hem dan wel terecht? Iemand die zich vanaf de tribune na een zware dip terug heeft geknokt naar het eerste, geselecteerd is voor het grote oranje en nog steeds voor een "jeugd" salaris onder contract staat. Ik snap de haat niet altijd. Sommige hebben wel een goed argument, en Vilhena is natuurlijk ook niet heilig, maar als hij blijft zou ik het een hele goede keuze vinden en dat zou dus betekenen dat geld voor hem niet het allerbelangrijkste is.

19-05-2016 23:00

MarcoG +11310

Hij heeft een "jeugd" contract omdat hij al 3 jaar weigert te verlengen tegen een hoger salaris. Dus dat argument gaat niet op. Hij wilde alleen 3 jaar lang nog meer dan geboden werd.

19-05-2016 23:09

Clasie12 +2432

Ja heb je inderdaad gelijk in, had ik niet aan gedacht. In dat geval had hij dus misschien we veel meer geld kunnen vangen als hij nu alsnog bijtekent.

19-05-2016 23:47

toro70 +0

Tuurlijk hij had gewoon een top salaris op kunnen bouwen in die jaren. Dus hij heeft zichzelf en feyenoord genaaid.

19-05-2016 23:54

MarcoG +11310

Hij had inderdaad gewoon hetzelfde moeten doen als Clasie. Presteren op het veld en dan aan het eind van het seizoen gaan praten over geld. Had hij ieder jaar meer gehad en nu ook al 8 ton gehad.

20-05-2016 09:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties