'Kongolo gaat Feyenoord verlaten: tien miljoen euro lonkt'

'Kongolo gaat Feyenoord verlaten: tien miljoen euro lonkt'

Terence Kongolo gaat Feyenoord deze zomer mogelijk verlaten. De kans is groot dat de verdediger voor miljoenen verkast naar een club in het buitenland. Dat meldt Voetbal International. Kongolo is inmiddels een vaste waarde bij de Rotterdammers en voor hem is er veel interesse.

Eerder werd al bekend dat de 22-jarige verdediger op de voet wordt gevolgd door Sunderland, Hamburger SV en Bayer Leverkusen. Hierdoor kan de transfersom oplopen volgens het weekblad tot wel tien miljoen euro. Ook aan Rick Karsdorp en Sven van Beek wordt getrokken.

Met Feyenoord won Kongolo dit seizoen de beker en werd hij derde. De verdediger speelde 29 competitieduels en kwam zes keer in actie in het bekertoernooi. In de eindstrijd van dat toernooi stond hij tegen FC Utrecht (2-1 zege) in de basis. In de weken daarvoor stond Kongolo door een hamstringblessure aan de kant.

Lees meer over
Sven van Beek Rick Karsdorp
Plaats reactie
666

maria69200550 +60

Elia dost berghuis


madi kuyt kusts


Nelom bottegim v beek kardo

04-06-2016 01:09

DeMol87 +0

Ik hoop dat hij blijft. Vond hem de beste van afgelopen seizoen.

----------Kalou---------Kramer
---------------------kuyt-----------------------
Elia--------------------------------karsdorp/berghuis
-------tapia/Ayoub-----KEA

----kongolo--Botteghin--- van beek--
---------------------vermeer------------------

02-06-2016 11:49

GewJasper +13

Noooooh me favo speler :,(

02-06-2016 11:02

R-Fey +0

Erg zonde maar dat geld kun je niet weigeren.

02-06-2016 10:35

Grote_Kont +1376

Kongolo is één van de betere verdedigers. Heeft een contact tot juli 2018 geloof ik. Die zou ik altijd binnenboord houden want het is al zo'n gatenkaas bij ons. Ron Vlaar heeft net een contract getekend bij AZ. Ik zou zo gauw niet een goede vervanger weten.

02-06-2016 10:10

hondje1 +336

Strik erom mogen hem hebben voor 10 miljoen. Voor 10 mil kopen we een betere.

02-06-2016 09:58

Fuyego +0

Tommie Beugelsdijk voor 4m, komt goed.

02-06-2016 17:37

hondje1 +336

Aiii Rustaagh!

03-06-2016 23:12

hulst24 +4240

En van dat geld v persie naar huis halen of die hakim piesvlek

02-06-2016 09:36

Fr23 +63

Tja, de Donald Duck competitie is een gewillige visvijver. Echter kwalletje Faalhena vist achter het net:)

02-06-2016 02:57

Feyenoorder2377 +0

Binnenboord proberen te houden en anders investeren in ziyech

01-06-2016 23:19

Bas_010 +0

GVD! Stond te snuiven in de badkamer komt ineens me dochter binnengekomen omdat ze moest scheiten. Dochter van 17 jaar. En ik sta er witte poeder in me neus te gooien. Ga dat maar eens uitleggen thuis.... tiefus kolere zooi jo

02-06-2016 01:33

FrGlennie +0

Goed verhaal. Lekker kort.
Dank voor deze informatieve mededeling

02-06-2016 08:13

DIKKIE1908FR +179

Leuk verhaal, maar word een beetje oud nu inmiddels. Tijd voor een nieuw verhaal

02-06-2016 11:07

FRPatrick010 +12

10 Miljoen gelijk doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01-06-2016 19:35

FR_Swiss +667

Wat ik nou zo mooi vind.. Als van Geel 8 miljoen krijgt, is het een klootzak, terwijl de 10 miljoen van Krabmezak komt..

01-06-2016 18:57

sven2111 +10

Al kwam deze info van Piet Snot: Kongolo is meer waard dan 8 miljoen, dus als hij voor 8 miljoen wordt verkocht is Van Geel inderdaad een klootzak

02-06-2016 09:55

FF13 +609

Eerst de meesten hier klagen over Kongolo en wordt afgebrand en nu is het ineens een goede speler. Zou het jammer vinden als die vetrekt maar dat is mijn mening en niet iedereen zal hier mee eens zijn. Als die echt zelf wil, dan zoveel mogelijk eruit halen natuurlijk

01-06-2016 18:16

FR-Zeelandio +4327

Voor 15 mag hij wel weg, kongolo is een goede speler maar vergeet niet dat hij een verdediger is met een mager contract, als we niet oppassen loopt hij transfervrij weg.

Clasie ging ook voor 15 miljoen weg (denk ik) en die vond ik toch een stukje belangrijker voor Feyenoord dan kongolo, proberen zoveel mogelijk ervoor te vangen

01-06-2016 18:10

jessebfeyenoord +13

clasie ging niet voor 15, nog niet eens 10

01-06-2016 18:15

Feyenoorder2377 +0

Hij ging voor meer dan 12 miljoen

01-06-2016 23:19

wimpie707 +0

Leuk verhaal, maar ik geloof er geen zak van.
Hopelijk komt het uit, 10 miljoen per stuk, het zijn tenslotte drie verdedigers die er dit seizoen in onze competitie maar 40 hebben tegen gekregen, dus dat is geld waard..
Dat is dan bij elkaar 30 miljoen, goeie spits en drie verdedigers kopen in Zuid Amerika of Afrika, voor bij elkaar 15 miljoen en 15 miljoen terug naar Vvf.

01-06-2016 17:54

ruudgeels +196

Laat me raden, weer een scoop van Zwabberdam.

01-06-2016 17:53

Foxsports +1

Mohamed sinouh van stellar footbal group de drijvende kracht achter deze miljoenen makelaars bereau uit londen en talenten.wie blijfr er nog over van stellar bij feyenoord,vilhena,rashaan fernandes,chong al weg.

01-06-2016 17:52

PerrydeS +335

Genoeg transfervrije toppers te verkrijgen op de markt vanaf 01-07 !
Martin check this out !

Sofiane Feghouli ( Rechtsbuiten )
Zlatan Ibrahimovic ( Spits)
Hatem Ben Arfa ( Buitenspeler / AM )
Andrija Zivkovic ( Rechtsbuiten ) GROOT TALENT!!
Daniel Agger ( Centrale verdediger )
Rasmus Elm ( centrale middenvelder )
Moussa Dembélé ( Spits ) Die van fulham
Moubarak Boussoufa ( Linksbuiten & aanvallende middenvelder )

Snap natuurlijk wel dat we niet alles kennen halen hahaha maar wie weet wel 1 of 2

01-06-2016 16:20

FR_Joel +2836

Die Ibrahimoviç lijkt me wel wat

01-06-2016 16:55

PerrydeS +335

Ik vindt hem te statisch.. en dat knotje vindt ik ook zo verwijft...

01-06-2016 17:27

FR_Joel +2836

Ik heb even wat dingen over hem opgezocht, schijnt een verleden in 020 te hebben. Niks voor ons dus.

01-06-2016 19:58

fr34023 +0

Ibra en Boussoufa dan maar doen?

01-06-2016 16:56

FR-Zeelandio +4327

Uhm is moussa dembele transfervrij? Want die zou ik boven elke speler uit die lijst pakken. Ik heb het dan over moussa dembele die bij Tottenham een werelds seizoen speelt als controlerende middenvelder

01-06-2016 18:06

FR-Zeelandio +4327

En als we dembele of Zlatan niet kunnen halen, ben ik ook tevreden met ben arfa of Boussoufa hoor

01-06-2016 18:07

PerrydeS +335

Mooie prijs voor Terence :) hopelijk nog een door verkoop clausule er bij.

De Opvolger heb ja al binnenshuis Lucas Woudenberg de Blanke Keniaan.

01-06-2016 16:11

onverzettelijk +145

Beter blijft hij behouden voor volgend seizoen en anders moeten we gewoon dik inzetten met bv afschrikwekkende bedragen als idd 22 miljoen ofzo..... Deze gozer is een wereldverdediger en international.Dus Feyenoord moet gewoon kappen met die Mickey mouse bedragen en anders gewoon Kongolo behouden en de andere sterkhouders.Komend seizoen moet er gewoon doorgepakt worden aansluitend op de bekerwinst van afgelopen seizoen hopelijk begrijpen mvg en de vvf dat ook!!!!!

01-06-2016 15:53

bmaximusfr12 +0

neeeeeee niet weggaan

01-06-2016 15:33

ReneKasia74 +3

Als het zo is en de hele verdediging gaat weg kúnnen we het volgend seizoen wel weer vergeten om kampioen te worden. Waarom komt er niemand voor Nelom? Die mag van mij wel weg.

01-06-2016 14:37

FR12_079 +180

Inderdaad liever nelom dan kongolo

01-06-2016 15:13

vinniev +0

Juist om dezelfde reden waarom hij van jou weg mag, komt er niemand voor hem ;)

01-06-2016 15:48

FR12_079 +180

Gelukkig hebben we vd Heijden en Botteghin

02-06-2016 13:21

michelmau5 +4

Kongolo minimaal 15mil waard

01-06-2016 14:28

WarwickUK +10

Ben jij mal. Over een jaar krijg je gewoon toen miljoen voor die jongen en dat is een prima bedrga

01-06-2016 15:14

FR-1993 +5668

Gewoon 25 miljoen vragen. Dan kom je altijd wel uit op 15 miljoen. En willen ze dat niet betalen? Dan houden we hem lekker.

01-06-2016 12:59

rood-wit +3765

Vraag anders 50, nog meer onzin?

01-06-2016 13:36

feyercracker +0

Ja toch...en dan MOET je hem volgend jaar verkopen met een eenjarig contract......

Krijgen we dat gezeur weer. Want 10 miljoen kn je dan wel vergeten.

01-06-2016 13:37

FR-1993 +5668

Daar moet je op anticiperen. Ajax legt ze spelers altijd tot 5 jaar verder vast. Wij doen dat alleen bij Wesley Verhoek.

01-06-2016 14:56

feyercracker +0

Ze willen steeds niet bij ons.
Ook daar zit een groot probleem.

01-06-2016 16:54

FRgeert300 +6

Misschien omdat Ajax een groter budget heeft? Slimbo

01-06-2016 17:12

FR-1993 +5668

Budget dat zij niet uitgeven aan Bilals Tapiaas en Vejinovietsen.

01-06-2016 20:20

FRgeert300 +6

Sinkgraven, van der hoorn.... iedere club heeft miskopen hoor.

01-06-2016 22:05

356344 +0

Weer onvoldoende daadkracht.

Als Feyenoord horen we een poging te wagen bij een Alexander Pato nu hij een open sollicitatie richting de eredivisie.

Daarnaast zouden we voor een Ziyech moeten kunnen gaan of een ramselaar. Met dat kaliber spelers vinden we de aansluiting bij de top weer terug

01-06-2016 12:48

feyercracker +0

Waar haal.jij even die miljoenen vandaan voor ziyech dan?

We hebben geen klote te besteden.
Er is alleen wat salarisbudget vrij gekomen. Aan transfers hebben we niks binnen gehaald.

01-06-2016 13:31

rood-wit +3765

Zeg er even bij hoe ze dat moeten betalen, wel altijd kritiek, maar een speler van ca 10 mijloen wordt door geen enkele club in Nederland gekocht

01-06-2016 13:37

Feyenoordridderkerk +1187

Vergeet niet dat wij vrijwel niets horen van pogingen die Feyenoord waagt, maarals dz club bvb info vraagt bij Pato en die wilt twee miljoen netto per jaar dan horen wij er niets meer over. T lijkt soms net alsof sommigen denken dat de club niets doet, maar dat is onzin en ze hoeven t ook niet te melden ook, worden wij niet wijzer van. En n speler als Ziyech zou alleen mogelijk zijn als hij t zelf echt zou willen, anders is hij onbetaalbaar voor ons. Wij moeten helaas lager inzetten.

01-06-2016 13:51

Tekkelopdebal +0

Een speler die 90% van de tijd geblesseerd is en 2 miljoen per jaar verdient. Zyjech die niet alleen 10 miljoen kost, maar ook nog 2 miljoen per jaar wil verdienen. En Ramselaar die meer dan 5 miljoen moet kosten na een redelijk seizoen. Het lijkt me geen heel goed plan.

01-06-2016 14:53

PerrydeS +335

Ik zou Zlatan Ibrahimovic proberen binnen te halen... ondanks dat hij een ex neus is...
Net zo reëel als Pato je denkt toch niet dat die gozer voor 1 miljoen per jaar hier komt ballen ???

01-06-2016 16:14

DirtyDick +0

Ik voel n tussenjaar aankomen!! Het 18e tussenjaar!

01-06-2016 12:47

Feyenoordridderkerk +1187

Nee, vieze Dick, dit jaar is ours...

01-06-2016 13:52

DirtyDick +0

Top! Als jij het zegt gaat het gebeuren!!

02-06-2016 09:08

tussenjaar +6205

Dan kunnen we weer 3 spelers van 3 miljoen halen...

01-06-2016 12:45

lennartmelsert +2

Karsdorp zou je ook wel kunnen verkopen, want eerlijk is eerlijk hij gaat het niet beter doen volgend seizoen.

01-06-2016 12:33

feyercracker +0

Fijn weten we dat alvast.
Welke plek eindigen we?
Ik neem aan dat jouw glazen bol dit ook wel laat zien.

01-06-2016 13:33

feyenielz +0

Van Beek 7/8 miljoen
Kongolo 10/12 miljoen
Karsdorp 7/8 miljoen

Ik denk dat dit realistische bedragen zijn. Ik zou het jammer vinden als een van hun vertrekt, maar kan ze ook geen ongelijk geven. Als je ziet wat een brandhout onze selectie is, dan is de kans op een kampioenschap nihil!

01-06-2016 12:27

feyercracker +0

Serieus?

Ziyech zegt men 8/10 miljoen.
1 van de beste van de eredivisie.
Onze spelers zijn dat bij lange na niet waard.

01-06-2016 13:34

feyenielz +0

Ziyech speelt bij een club met financiële problemen, die mogelijk zelfs degraderen. Daardoor heeft Twente een zwakke onderhandelingspositie...
Feyenoord hoeft niet perse te verkopen en dus kan het hoger in gaan zetten.

01-06-2016 14:04

feyercracker +0

Voordat Feyenoord kan kopen zullen ze toch eerst moeten verkopen.

Ik snap je punt wel hoor en je hebt ook gelijk.
Maar Twente gaat ziyech alsnog niet voor een gering bedrag van de hand doen denk ik.

01-06-2016 14:22

feyenielz +0

Dat is waar. Sowieso is het in de voetballerij lastig om de waarde van een speler te bepalen. Mijn inziens is het maar net wat de gek er voor geeft...

01-06-2016 14:26

ReneKasia74 +3

Denk ik ook. Als je hoort wat voor bedragen voor sommige spelers word betaald!!!!?? Niet normaal.

01-06-2016 14:40

FRlegend +17026

Van alle geinteresseerde clubs zou die alleen bij Leverkusen nog een aardige stap maken. Maar echt top is dat ook niet meer.

01-06-2016 12:15

skin +14003

Dat zou nog een goede stap zijn ja. Spelen meestal wel Europees de laatste jaren, kan hij flinke stappen zetten. 10 miljoen + bonussen en doorverkoop % een hele goede deal zijn.

01-06-2016 12:24

Feyenoordridderkerk +1187

Niet top??? Die competitie is supersterk en tegen Bayern enDortmund kun je niet op, maar die spelen wel gewoon elk jaar CL. Lijkt me.geen schande daar te spelen hoor.

01-06-2016 13:54

WarwickUK +10

Fantastische club man

01-06-2016 15:14

FRlegend +17026

Ja nog steeds goed niveau natuurlijk, maar de tijden als toen met Ballack dat ze CL finale spelen zijn al weer een tijd voorbij.

02-06-2016 08:46

Knabbel1908 +0

rot op met je 10 miljoen gwn 25/30 miljoen vragen en dan onderhandelen vang je er makkelijk 15/20 voor

01-06-2016 11:37

FR-Brabant +11058

Juist dat is ook echt heel realistisch.......

01-06-2016 11:47

FR-Brabant +11058

Ik denk niet dat ze er makkelijk 10M voor over hebben, anders doe je een knock-out bod van 13M en dan sla je de concurrentie af en heb je hem....

01-06-2016 14:00

Knabbel1908 +0

zo doen ze het ook in lampies en neuzen land dus is t proberen waard denk ik dan

01-06-2016 12:47

FR-Brabant +11058

Die spelen ieder jaar Europees, incl Champions League....

01-06-2016 13:59

oud_hagenees +3

10 miljoen. Zo, daar kun je zeker 5 bankzitters voor kopen.

01-06-2016 11:35

cup1970 +3

DOOR PAKKEN NU , EN WINNAARS TERUG HALEN

01-06-2016 11:30

matmolotov +236

Tien miljoen gaan ze nooit krijgen. Anders strik erom en wegwezen

01-06-2016 11:16

fr34023 +0

Hupsakee daar gaat de volgende! Achahbar Kongolo en Vilhena doodzonde. Die gaan lekker cashen en Achahbar gaat voor een succesvolle carriere. Kongolo is minimaal 15 miljoen maar van geel zal zich er wel weer bij neerleggen die gaat ook geen hoger salaris geven terwijl zulke jongens dat wel verdienen vooral Kongolo.

01-06-2016 11:09

FR4everandalways +123321

Inderdaad minimaal 15 miljoen.

01-06-2016 11:14

Feyenoordridderkerk +1187

Met n doorverkooppercentage en bonussen kom je wellicht net boven de tien of wieweet 15. Zou gewoon mooi zijn hoor. Als je zo elk jaar 1 speler kan verkopen uit de jeugd voor dat geld mag je al blij zijn.

01-06-2016 13:55

FR4everandalways +123321

Probleem is alleen dat je niet elk jaar een Kongolo hebt.

01-06-2016 14:11

Feyenoordridderkerk +1187

Kan snel gaan als de teamprestaties goed zijn. N Robertha kan t zomaar op zn heupen krijgen of als Sven n topjaar heeft of Rick pak je goed geld hoor.

01-06-2016 14:14

FR4everandalways +123321

Ja laten we het hopen. Toch vind ik 10 mil aan de magere kant voor onze beste verdediger. De vraag is ook wat halen ze ervoor terug. Die Woudenberg zie ik wel de vaste linksback worden, maar de aankopen zijn tot nu toe m.u.v. Vermeer, Kuyt en Elia zeer middelmatig gebleken.

01-06-2016 14:26

Feyenoordridderkerk +1187

Daar wordt aan gewerkt.

01-06-2016 14:43

fr34023 +0

Kongolo is wel echt een topper hoor. Ik betwijfel het de aankomende lichting is ook niet echt geweldig er had veel meer uit deze lichting kunnen worden gehaald. Voor karsdorpie zou je wel veel kunnen pakken ja als die een goed jaar achter de rug heeft.

01-06-2016 15:08

Feyenoordridderkerk +1187

Als jongens als Jari, Verdonk en Nieuwkoop zich goed ontwikkelen heb je weer 3 man die goed zijn doorgebroken.

01-06-2016 16:13

fr34023 +0

De vraag is alleen of ze goed genoeg zijn om te kunnen doorbreken. Alle 3 fysiek erg zwak daar ligt ook vaak het probleem alhoewel Nieuwkoop nog wel mee valt. We kunnen ze pas beoordelen als ze echt aan speelminuten toe komen daarom zou ik ze dus ook alle drie laten verhuren.

01-06-2016 16:24

FR4everandalways +123321

Das waar voorlopig krijgen ze nog geen kans om iets te laten zien. Hopelijk verhuren ze die dan. De route van Woudenberg zou voor al die gasten moeten gelden. Ik snap ook niet waarom Feyenoord geen JL team maakt. Als het zo belangrijk is om ervaring op te doen dan zou je zeggen dat ze juist zsm mee zouden moeten doen met een beloftenelftal in de JL.

01-06-2016 16:48

Rendiertje +14072

Vage titel suggereert dat Kongolo al op de weg naar buiten is.
We kunnen het wel opvangen met Woudenberg en Nelom maar het zou toch erg jammer zijn, gezien Kongolo de best presterende feyenoorder was van afelopen seizoen (imo)

Ik hoop dat hij nog een seizoen blijft en lekker gaat knallen in EL, dan kan hij voor nog wat extra naar een mooie club toe

01-06-2016 11:02

delapena +1

nelom dat meen je toch eg niet he anders ben je al vroeg dronken

01-06-2016 12:53

Djaan97 +1293

Zou jammer zijn, maar we hebben met Nelom, Woudenberg en Gronsveld in principe genoeg LB's. Woudenberg heeft bij NEC ook goed laten zien dat hij een vaste waarde kan worden op de LB positie, dus daar maak ik me geen zorgen over. Maak me eerder zorgen om de LCV met Baco die hoger in de pikorde komt. Als je voor de titel wil meedoen en niet Europees wil falen zal je hier toch een versterking voor moeten halen.

01-06-2016 10:58

BoskoopFR12 +390

Van Geel kennende halen we er een 30+er zonder restwaarde voor terug...

01-06-2016 10:56

DennisM79 +0

Die kans acht ik niet heel groot. Tot nu toe heeft Van Geel sinds hij technisch directeur is bij Feyenoord 30 spelers aangetrokken. Daarvan is op het moment van de transfer slechts 13 procent 30 jaar of ouder geweest. Slechts vier spelers die onder van Geel zijn aangetrokken waren 30 jaar of ouder.

Aankopen/huurspelers Feyenoord onder Van Geel:

18 t/m 24 jaar (12 spelers, 40 procent)
- Elabdellaoui (20)
- Goossens (23)
- Immers (22)
- Janmaat (22)
- Singh (21)
- Vormer (24)
- Armenteros (23)
- Bilal (18)
- Hahn (21)
- Guidetti (19)
- Tapia (20)
- Gustafson (20)

24 t/m 29 jaar (14 spelers, 47 procent)
- Auassar (25)
- Pellè (26)
- Verhoek (25)
- Bakkal (28)
- El Ahmadi (29)
- Vermeer (28)
- Toornstra (25)
- Kazim-Richards (27)
- Hansson (29)
- Botteghin (28)
- Kramer (27)
- Elia (28)
- Van der Heijden (27)
- Vejinovic (25)

30+ (4 spelers, 13 procent)
- Mathijsen (32)
- Bouhlarouz (32)
- Wilkshire (33)
- Kuijt (34)

Maar goed er moet natuurlijk wel gezeurd worden. De enige manier om het op deze site af te straffen is door het te pareren met de feiten.

01-06-2016 14:45

FeyenoordXL +0

Deze jongen zou je eigenlijk echt niet mogen laten gaan.

Voor zijn eigen ontwikkeling denk ik ook dat hij nog een jaar in Rotterdam moet blijven.

01-06-2016 10:48

pinda123 +320

Moet wel he wilde ook ze contract niet verlengen afgelopen wintet

01-06-2016 10:52

FRthistlefield +1

Van Beek 7/8 miljoen, Kongolo 10 miljoen. Dan nog wat spelers uit het middensegment zoals Vejinovic, Toornstra, Nelom, VD Heijden.

Haalt ome Mart toch weer 20 miljoen binnen

01-06-2016 10:36

feyenielz +0

Dat krijgen Ajax en PSV al voor één speler...

01-06-2016 12:24

feyercracker +0

Ja. Maar dat zijn vaak spelers die toch wel de top bereiken en weg gaan als ze er klaar voor zijn.
Ons grote talent boetius speelt (niet) bij Basel.

En bij Ajax hebben ze vaak meerjarige contracten tijdens de verkoop.
Bij ons is het 9 van de 10 keer een moetje omdat er maar een 1jarig contract is en de speler niet wil verlengen.

01-06-2016 13:41

Zuidbewonert +411151

Prima. Wel mn favo-spelert, maar die gozert moet gewoon verder. Wij vangen 10miljoen en knallen er trekken eindelijk weer eens een blik jeugdspelers open. Die kennen dan gewoon lekker gaan spelen, en verder geen strapatsen.

01-06-2016 10:28

Tekkelopdebal +0

Welk blik dan? Heel Feyenoord, inclusief jeugdopleiding, erkent dat er geen jeugd klaar staat wat goed genoeg is. Vanaf de B1 komt er weer wat aan. Wees blij dat we eindelijk eens op het veld kunnen gaan profiteren van het talent van zo'n jongen.

01-06-2016 10:32

Zuidbewonert +411151

Sommige B's zou ik dus al op heel korte termijn bij het eerste gaan halen. Nix mis met het debuteren van hele goede 16 jarigen. Daarbij kuiert er echt nog wel wat rond op Varkenoord hoor. Ik krijg een beetje jeuk van de tendensgevoeligheid van een ieder. Eerst kan het niet op en hebben we de beste jeugd van Europa, dan loopt er ineens niets meer rond.

01-06-2016 12:32

Tekkelopdebal +0

Dat snap ik. Het kan niet zo zijn dat de kwaliteit van de jeugdopleiding opeens verdampt is. Maar je moet wel realistisch blijven kijken naar wat je hebt, en dat is op dit moment niet goed genoeg. Al helemaal niet om op 16 jarige leeftijd te laten debuteren. Zeg nou eerlijk, we zitten niet te wachten op een nieuwe Cabral, Biseswar, Leerdam of Mulder. Aardig, maar lang niet goed genoeg

01-06-2016 14:18

Zuidbewonert +411151

Nee das ook weer waar. :D

01-06-2016 16:42

vakkieZ4fr +0

Beste speler voor 10 miljoen, overbodige bankzitter bij 020 voor 5, waar gaat het allemaal mis.

01-06-2016 10:28

pinda123 +320

se betalen gewoon meer bij ajax en psv omdat dat clubs zijn die een hoog aanzien hebben in europa

01-06-2016 10:53

Baasman010 +0

Feyenoord had al lang van dijk moeten halen als eventuele vervanger ,nu is hij onbetaalbaar

01-06-2016 10:23

FrNiels2012 +8

Die is al heel wat jaartjes onhaalbaar hoor.

01-06-2016 10:31

FR4everandalways +123321

Van Dijk wou zelf per se naar ajax. Gio had ook al met hem tevergeefs met hem aan tafel gezeten.

01-06-2016 11:17

ULTRASPALERMO1900 +0

Verkopen en voor 2 a 3 miljoen een snelle cv shoppen in ligue 2

01-06-2016 10:18

j0eyv +948

Wie moet dit vertrek gaan opvangen als Van Beek en Kongolo vertrekken? v.d. Heijden en Botteghin zie ik het niet doen.

01-06-2016 10:16

rp0318 +581

Nounou 10 mil is voor feyenoord begrippen wel een pak geld. En anderzijds kan je Woudenberg voor de leeuwen gooien. Eens kijken wat martin doet.

01-06-2016 10:16

Tekkelopdebal +0

Beiden behouden en Nelom verkopen hoop ik! Je selectie daarmee zo sterk mogelijk maken.

01-06-2016 10:22

Tekkelopdebal +0

Is weer sterk teruggekomen nadat hij vorig jaar een minder seizoen had. Aankomend jaar kunnen we profiteren van zijn kwaliteiten, dus alles er aan doen om hem te behouden met zijn talent. Als we eigen jeugd goed moeten betalen mogen ze met deze jongen beginnen. Als cv twijfel ik nog over hem, maar als linksback vind ik hem heel sterk aanvallend en verdedigend.

01-06-2016 09:58

FrNiels2012 +8

Ik vind hem in het centrum ook goed en uit zijn reactie dit seizoen op de terugval van vorig seizoen kun je opmaken dat hij alle ingrediënten in huis heeft om een hele grote te worden. Als je 'm verkoopt moet dat echt voor de absolute hoofdprijs zijn.

01-06-2016 10:33

Wesss_ +15

Je talenten zoveel mogelijk proberen te houden voor volgend jaar Europa leque, als kongolo, v beek en karsdorp daar een aantal goeie wedstrijden spelen kan je de hoofdprijs vragen!

01-06-2016 09:58

tosothiw +2

Onzin. Ze speelden nooit cl. 10M is de hoofdprijs en loopt niet op met een verschil van 5 extra el matches

01-06-2016 10:10

CosaFareGrazooo +0

Tuurlijk wel. Wat jij nu uitkraamt lijkt mij nou echt onzin.

01-06-2016 10:13

tosothiw +2

Hoeveel verschil zit er tussen 5extra europa leaque matches dan??

Jij denkt zeker dat t ineens hard oploopt. Omdat ie ss 100% de sterren van de hemel speelt.

Komt mss 10% bij. Tis geen ek of wj. Tis europaleaque. En ook geen halve finale.

01-06-2016 10:19

CosaFareGrazooo +0

Pfoe. Je grammatica en spelling is zo slecht dat ik het geen eens kan lezen. Wil je het nog een keer uitleggen? Maar dan wat duidelijker?

01-06-2016 10:41

tosothiw +2

Nee mn telefoon is klein en mn klauwwen grootn hendel it. Ik ben vrij slim, als jij me niet snapt ligt t ws aan jou sorry. Kijk maar wat je doet

01-06-2016 16:20

tosothiw +2

Jij overschat zwaar het verschil tussen 8? En 13 el matches!

Daar komt t opneer, en je gaat er voor het gemak van uit dat hij 5x zeer goedgaat spelen daar..

Beetje mooidenkerij dus

01-06-2016 16:23

CosaFareGrazooo +0

Dat 'vrij' slimme van jou is niet echt terug te zien in je comments. Terug naar de schoolbanken, jochie!

01-06-2016 17:38

Bas_010 +0

Een staat waarin dorpsidioten zoals jij postnataal worden geaborteerd. Je bent een achterlijke Jezusgekkie met het uiterlijk van een doorgewinterde pedoseksuele bosverkrachter. Vuile struikrover met je Middeleeuwse gedachtegoed.

01-06-2016 13:07

marcel achterhof +82

Daar wad ik al bang voor maar 10 miljoen is een mooi bedrag voor deze speler

01-06-2016 09:49

ArieFR12 +0

Rick moet blijven!

01-06-2016 09:48

Benniemagikjekauwgom +6

Kunnen we niet missen. Zou het dus niet doen.

01-06-2016 09:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties