Poll | ''Positie Van Geel verdeelt RvC nog altijd''

Poll | ''Positie Van Geel verdeelt RvC nog altijd''

De Raad van Commissarissen van Feyenoord komen morgen voor het eerst bijeen sinds de gewonnen bekerfinale in De Kuip. Het controlerende orgaan gaat dan onder andere over het functioneren van technisch directeur Martin van Geel praten.

Het Algemeen Dagblad plaatst morgen een uitgebreid artikel in de krant over de technisch directeur van de Rotterdammers. ''Feyenoord worstelt met Van Geel: Positie technisch directeur verdeelt RvC nog altijd.'' Twee van de vijf commissarissen willen graag af van Van Geel.

Martin van Geel heeft eind april al duidelijk gereageerd op eerdere berichtgeving over een mogelijk vertrek uit De Kuip. "Ik ben en blijf technisch directeur van Feyenoord. Ik heb er nooit aan getwijfeld. Elk jaar word ik beoordeeld en tot nu toe zijn dat altijd uitstekende beoordelingen,'' aldus een duidelijke technisch directeur.[poll=291]

Plaats reactie
666

Bushalte 67 +8665

Steunen doen we in goede maar ook in slechte tijden kamaraden

07-06-2016 16:28

robinw +19

nee, en niet omdat ik vind dat hij het slecht doet. maar omdat ik denk dat het goed voor de club is om om de paar jaar een nieuwe td aan te stellen. hij heeft ons prachtig uit de schulden geholpen. maar nu een td die ons ook terug naar de top kan brengen. een td met internationale contacten

04-06-2016 19:45

FR4everandalways +126641

Advocaat was perfect geweest

06-06-2016 16:23

karelkarel +393

Is ie al weg????

03-06-2016 18:45

Gert010 +0

Feyenoord heeft een TD nodig met enig internationaal aanzien. Advocaat was al binnen en die loopt nu bij Oranje. Waarom is Advocaat miet benaderd voor de functie van TD? Misschien nu maar van Gaal vragen? Scheelt maar twee letters, maar Louis een groter netwerk in zijn pink dan MvG in zijn hele lijf. Misschien kan hij wat afdankertjes van Bayern München, Barcelona of Man.united overhalen. Dan heb je in NL al gauw een Wereldploeg . Gaan Martin, gaan!

03-06-2016 17:37

karelkarel +393

Mooi gesproken!

03-06-2016 18:46

Derk-Willem +402

Louis mag van mij komen. Ook leuk voor Truus.

03-06-2016 19:44

fr12deguzman +244

Als je net zo hard opzoekt als dat je zeurt wist je dat advocaat wel is benaderd. Wilt niet dus moet van Geel door.

03-06-2016 20:31

Alex01093 +1

wanneer krijgen we het verlossende woord?

03-06-2016 16:59

Djim +8237

Is-ie al weg?

03-06-2016 16:40

blackjack070 +0

Hij moet gewoon weg oprotten

en snel!!!!

03-06-2016 16:03

scritor +13649

wat raar, die poll. martin van geel heeft feyenoord niet alleen weggeleid van de rand van het ravijn, maar ons weer structureel teruggebracht naar de top drie en zelfs naar het winnen van een prijs.

martin van geel, lieve medefans met onrealistische verwachtingen, is een technisch directeur en niet een magier die zichzelf na een dagje technisch directeuren in een kraai verandert en naar verre oorden vliegt om de messi´s en hazards van deze wereld in een met glimmende sterren versierde jutezak mee naar de kuip te nemen.

de man doet wat van hem verwacht mag worden, met de derde begroting van het land. de druk die jullie met je onrealistische verwachtingen op hem leggen is niet eens het probleem, maar het verlamt de spelers als er al eens zicht is op een prijs. ons feyenoord klimt onder leiding van deze directie langzaam maar zeer zeker uit een diep dal en ik vind dat deze directie het werk af moet kunnen maken.

03-06-2016 14:39

Maradona +0

Hij blijft gewoon zitten en terecht raad van commissarissen kunnen hem niet wegsturen
De heren Slotboom en blokland moeten uit de raad van commissarissen die zitten nl met een dubbele pet

03-06-2016 14:16

opa57 +7

Nee,FrNiels2012, geen blinde haat maar een opeenhoping van feiten, waarbij het, gewaardeerde!!, saneren volledig wordt overspoeld door het latere wanbeleid.

03-06-2016 14:10

FR4everandalways +126641

Alles wat kritisch is is voor Niels gelijk blinde haat. Laat hem maar, hij houdt kennelijk van de slachtoffer rol.

06-06-2016 16:25

SimonGustafson +0

Hij mag van mij blijven!

03-06-2016 13:29

FrNiels2012 +8

Blinde haat. Bah.

03-06-2016 13:21

opa57 +7

Omelars, MvG heeft met geld van de VvF kunnen saneren. Prima. Daarna heeft 'ie de jeugdopleiding vakkundig naar de kloten geholpen, eigen talenten graits/voor een habbekrats ten faveure van dure middelmaat weggejaagd en dankzij dat laatste € 19miljoen "weggepist"!! Daarnaast ontbeert het hem aan iedere vorm van zelfkritiek, straalt de misplaatste arrogantie er vanaf en heeft 'ie nulkommanul netwerk dan wel fatsoenlijke scouting laten zien. En dat voor het miezerige salaris van € 600.000per jaar wat totaal niet marktconform is. Bij ieder ander zichzelf respekterend bedrijf was 'ie er allang uitgeflikkerd!!! En wat mij, en niet alleen mij, gebeurt dat heel snel alsnog!!

03-06-2016 13:09

omelars +174

In mijn opzicht zijn meerdere personen verantwoordelijk voor de jeugd; trainers, hoofd jeugdopleidingen etc. Laten we er vanuit gaan dat MvG advies van hen krijgt. Er zijn inderdaad een paar talenten vertrokken, inderdaad jammer. Jeugdige jongens geloven helaas graag de mooie verhalen van zaakwaarnemers en buitenlandse (droom-)clubs waarbij zij fases naar de top over kunnen slaan. Daarentegen is de realiteit bij Feyenoord toch een minder roze wolk.

Met betrekking tot middelmaat ben ik het tevens met je oneens. Bijvoorbeeld Pelle en Janmaat waren ook "middelmaat". Transfers als Kazim zal ik ook nooit begrijpen. De jongens die we nu hebben werden allen als talent gezien, speelden erg goed maar het komt er niet uit. Van Bronckhorst is te snel hoofdtrainer geworden. Dat is een fout.

In scouting moet er inderdaad geïnvesteerd worden, maar je denkt toch niet dat MvG zelf tijd heeft om reisjes door de hele wereld te maken om talenten te zoeken? Imo is de enige stap die (al veel eerder) gezet had moeten worden investeren in scouting. Maar daar ga je ook pas op langetermijn de vruchten van plukken.

Het punt dat je maakt over zelfreflectie vind ik absurt. Dat is denk ik ook omdat ik niet jouw mening over hem deel en ik vind dat hij prima roeit met de riemen die hij heeft.

03-06-2016 15:09

jabra1 +1285

Zwart kijkers eerst afwachten wat hij nu aan het doen is

03-06-2016 12:35

omelars +174

Verschrikkelijk dat een groot deel van de "aanhang" Van Geel op deze manier onderwaardeerd. Deze man heeft een uitstekend langetermijn beleid gevoerd en heeft een visie toegevoegd aan onze club. Van Geel is in feite op een zinkend schip gestapt, en heeft dit ondergaande schip weer boven water gebracht. Wat veel mensen niet begrijpen is dat het ongelooflijk dom zou zijn om, wat veel "fans" willen, gelijk "topaankopen" te doen. Ja, er zijn een aantal aankopen anders uitgepakt dan wij verwachten, maar waren Vejinovic(voorbereidingen) en Toonstra(Europaleague) niet onze sterkhouders? Tevens kunnen dure "topaankopen" ook falen. Daarnaast heeft Van Geel tot nu toe met weinig geld een prima resultaat neergezet. Met zijn uitstekende langetermijn visie moeten we in feite eerst zaaien en pas gedurende de tijd kunnen we oogsten. Deze man geeft niet gelijk het kleine beetje geld dat we hebben uit, naar mate de jaren verstrijken kunnen wij ons weer richten op betere, duurdere spelers. Dit kost tijd en doet meneer Van Geel zeer geduldig. Hij laat zich niet gek maken door de media en laat zijn eigen visie leiden. Betreffende de jeugd, dat ligt aan de trainers en tevens hun gedrag. Het jeugdbeleid en opleiding kan wel sterker, maar daar is zojuist iemand voor aangesteld. Kortom, respect en krediet zou op zijn plaats zijn voor deze held. Hij maakt, op langetermijn, Feyenoord weer groot.

03-06-2016 11:33

Baksteen +3685

Nooit zoveel onzin in een paar zinnen zien staan.

Je hebt het over de langetermijnvisie van van Geel... Wat is die dan precies volgens jou.?
Het zinkende schip is door de vrienden van Feyenoord en de opbrengsten van de jeugd opleiding boven water gebracht, niet door Martin van Geel.
Met weinig geld een prima resultaat neergezet? Hij heeft genoeg kunnen uitgeven en zeker het laaste seizoen.

03-06-2016 12:08

omelars +174

Er moet een ":" achter je eerste zin, geen ".". Je stelt vragen waar ik al antwoord heb gegeven. Langetermijn betekent: 5 tot 10 jaar, eerst sparen, dan uitgeven (en niet direct alles). "Genoeg kunnen uitgeven" ten opzichte van onze concurrentie? Laat me niet lachen. Inderdaad, de vrienden van Feyenoord hebben geïnvesteerd, aan Van Geel de kwestie: wat ermee te doen? Imo een prima resultaat. Sommige zaken kosten tijd, voornamelijk wanneer je van ver moet komen.

03-06-2016 12:29

Baksteen +3685

Probeer je me nu aan te vallen op me Nederlands? Triest als je op die manier iemand probeerd weg te zetten.. Nogmaal van geel heeft genoeg kunnen uit geven afgelopen 2jaar..rendement 0

03-06-2016 14:26

omelars +174

Nee, ik probeer je niet taalkundig weg te zetten. Nederlands is immers een lastige taal.

Je schreef:"Nooit zoveel onzin in een paar zinnen zien staan." Op deze manier slaat het op mijn verhaal. Echter, door de "." te veranderen in een ":" slaat de betreffende zin op je eigen verhaal.

"Genoeg uit kunnen geven" is overigens waar ik het over heb, er zijn geen bakken met geld zoals bij 020 en PSV, dus laten we het beetje dat we hebben niet direct weer over de bak smijten. Wanneer we dit wel doen, en het gaat mis, dan kunnen we weer opnieuw beginnen en duurt het nog langer voordat we weer kunnen aansluiten bij de top.

03-06-2016 14:54

jabra1 +1285

Ome lars Ik vind dat jij volkomen gelijk hebt, eerst maar eens kijken hoe hij nu door de situatie komt met zijn aankopen.

03-06-2016 12:37

Maradona +0

Hij heeft maar een fout gemaakt en dat is onder druk van die zgn vvf om van bronckhorst
als trainer aan te stellen

03-06-2016 12:38

romeo +1

Verschrikkelijke achterbakse schijnheilige vent

03-06-2016 09:57

Baksteen +3685

Waardeloze vent..... Exit

03-06-2016 09:31

GioooFR +384

Tuurlijk moet die blijven heeft het goed gedaan. Miskopen heb je altijd, maar viel ook wel mee. Alleen kramer nooit begrepen

03-06-2016 09:30

antonHGV +2

Heel lastige kwestie. Hij heeft uitstekend werk verricht in de tijd dat we nagenoeg geen geld hadden. Maar nu we geld hebben ben ik het wel met de VVF eens, dat er veel geld is besteed aan spelers die nu in Jong Feyenoord spelen (Vejinovic, v/d heiden, gustafson, tapia.) Dus vindt het in deze kwestie heel lastig. Ik neig na te zeggen dat zijn beste tijd is geweest, en dat we nu ook op bestuurlijk niveau toe zijn aan verfrissing

03-06-2016 09:29

AceFR +0

Maar degene die nu lopen te lekken en willen dat die weggaat die hebben hun fiat gegeven om die spelers te halen.Dus je geeft toestemming om die speler te halen en als blijkt dat dat je met die spelers geen kampioen kan worden. Dan moet je wel vertrekken. Dat noemen ze nu hypocriet.

03-06-2016 10:31

unknownstyler +158

Ik ben ook wel benieuwd wat er met Wouters gaat gebeuren. Mag die blijven? Of heb ik dat nieuws al gemist, want die vind ik toch een partij tegenvallen. Had ik echt niet verwacht.

03-06-2016 09:15

AceFR +0

Ik heb de VvF altijd het voordeel van de twijfel gegeven, ze hebben toch in feite de club gered. Maar komt waarschijnlijk toch hun ware aard naar boven. Haantjesgedrag. Niet tevreden zijn over van Geel en zijn aankopen. Maar hun zitten toch in de RvC, hun geven toch toestemming voor die aankopen. Als we kampioen waren geworden dan lopen ze met de borst vooruit van dat hebben we toch mooi maar gedaan. Maar als het niet goed gaat, dan is het de schuld van een ander. Toch wel opmerkelijk dat juist alleen die 2 personen die namens de VvF in de RvC zitten van van Geel af willen en de anderen niet. En dan ook nog zeggen zolang van Geel er zit geven wij geen geld meer. Dit heeft niets met de liefde voor de club te maken, maar alleen maar met hun ego.

03-06-2016 08:55

standyourground1908 +776

Die neuzen doen hun best om van hun bedrijfsimago af te komen en op een voetbalclub te lijken. Bij ons gebeurd het tegenovergestelde, terwijl dat juist de kracht had moeten zijn:
-een echt voetbalstadion: check
- echt gras: check
- een historie om trots op te zijn: check
- trouwe en passievolle supporters: check
- goede jeugdopleiding: check

Ik vind dat je om een volgende stap wilt zetten dicht bij je identiteit moet blijven en een TD nodig hebt die hierbij aansluit. Iemand die de jeugd koestert en dmv peoplemanagment mensen kan binden. Dit betekent overigens niet dat je altijd mensen met een feyenoordachtergrond moet aanstellen, maar wel die hierbij aansluiten.

Overigens vond ik van Geel een goede TD maar is het nu tijd om door te schakelen.

03-06-2016 08:49

eMJay +0

Sluit ik me bij aan

03-06-2016 08:55

AceFR +0

Dit is wel het meest stomme wat je kunt doen. Een voetbalclub is er niet om winst te maken. Een BVO wel!!! Dus moet het ook als een bedrijf bestuurd worden, op die plekken heb je niks aan sentimenten, daar kan je niet van eten. Beslissingen die je niet met je verstand neemt maar met je hart gaan 75% van de tijd fout.

03-06-2016 08:58

standyourground1908 +776

Verdraai mn woorden niet. Ik heb het over bij je identiteit(en kracht) blijven.

Denk je dat bedrijven hun identiteit en achterban niet koesteren? Dat die geen mensen aanstellen en beleid voeren dat hierbij aansluit?

Ik vind dat feyenoord een td nodig heeft die de jeugd koestert en goed is in peoplemanagment.

03-06-2016 09:14

AceFR +0

Noem mij 1 bedrijf waar mensen in het bestuur zitten die echte feeling hebben met dat bedrijf. Heineken? Hema? V&D? Ze hebben allemaal iemand van de familie in het bestuur, maar ze hebben niks te zeggen. En ze hoeven ook niks te zeggen hebben, want die weten namelijk wel waar het omgaat, namelijk geld verdienen en overleven.

De jeugd die moet je koesteren, helemaal gelijk heb je, maar je moet je nooit laten gijzelen door hun. Als hun 2 leuke wedstrijden gespeeld hebben denken ze al dat ze er zijn. En dan bij de eerste de beste tegenslag gooien ze de handdoek in de ring. Zelfreflectie kennen ze niet. Het ligt altijd aan de ander.Welke spelers uit onze jeugd van de afgelopen 7-10 jaar doen het wel redelijk tot goed? Dat zijn allemaal de spelers die hebben moeten knokken. Clasie was nog niet goed genoeg, dus verhuurd aan Exelsior en waar speelt die nu? Kongolo, van Beek en Karsdorp hebben allemaal hard ervoor moeten werken en zikjn nu basisspeler. Ze hebben allemaal aan dip gehad maar ipv te zeiken gingen ze harder werken. Waar spelen nu al die spelers die vonden dat ze niet genoeg gewaardeerd werden?

03-06-2016 09:27

standyourground1908 +776

Of je kan niet begrijpend lezen of je zit weer mn woorden te verdraaien. Ik heb het erover dat je na een periode van crisisinterventie over gaat op regulier beleid oftewel verder vooruit kijken.

Ik ben van mening dat je dan vanuit je eigen identiteit moet handelen. Oftwel een volksclub met goede jeugdopleiding. Hiermee onderscheid je je op de "markt".

Ik vind dat Van Geel als crisismanager goed werk heeft gedaan, maar vind dat hij nu teveel bezig is met het overleven oftewel het hier en nu ipv vooruitkijken. De jeugd wordt ingeruild voor dure middelmaat. Oude spelers zonder restwaarde worddn gehaald.

Er is een generatie voetballers die erg eergevoelig en vooral krenkingsgevoelig zijn. Hier moet je mee om kunnen gaan. Het is geen toeval dat de lampjes hier nu goed mee omgaan en dergelijke jongens lang binnen houden.

03-06-2016 15:00

Maradona +0

De vrienden van feyenoord hebben naar de krant laten lekken dat ze alleen de knip trekken als v Geel vertrekt PURE CHANTAGE
Als dit gaat gebeuren zijn wij echt overgeleverd aan deze zgn vvf

03-06-2016 08:39

ElPanzeFr +21971

Hans Nijland zou een betere TD voor ons zijn

03-06-2016 08:20

Kalyb +0

Ben je gek.

03-06-2016 08:50

Dylan456 +69

Van geek heeft geweldig werk verricht door de club weer kerngezond te maken, dat had denk ik niet iedereen zo goed kunnen oplossen. Kramer en tapia zijn tot nu toe geen goede aankopen veijinovic is gewoon tot iedereen zijn verbazing zwaar tegen gevallen. Dat had niemand verwacht en het leek gewoon een prima aankoop!

Het enige dat jammer is van van geel is dat hij zoals eerder gezegd in de media een heel klein scout netwerk heeft. Dat is een nadeel.

Ook zouden ze met zn alle eens tot de conclusie moeten komen dat ze veel meer jeugd de kans moeten geven. Dat is goed voor het voetbal in nl en voor feyenoord!

Verder een prima td

03-06-2016 08:10

Maradona +0

Om de jeugd een kans te geven moet je bij de trainers wezen die gewoon gustavson/schuurman op de bank houden om vilhena te laten spelen in de hoop dat hij zou bij tekenen

03-06-2016 08:42

tattoojohan +495

En maar weghonen die man omdat iedereen meelult met de gekleurde media die maar al te graag onrust zien bij ons. Maar zeg even wie het dan moet doen?... Ik zie niet veel miskopen hoor. Ja die paar die iedere club heeft hoor. Bv vd hoorn, sinkgraven, maher, jozefzoon, sana etc etc. Alleen hebben die clubs meer geld. Onze topaankopen kosten maar 3.5 miljoen. En dan nog gaat niet alleen v geel daarover maar ook trainer en directie. Dus stop met dat blindelings lullen dat ie weg moet. Hij heeft fouten gemaakt, Guidetti niet halen, Kazim 2 jaar laten tekenen maar ook goede dingen gedaan. Koeman, Clasie terughalen, zeer veel goede verkopen.

03-06-2016 08:07

Maradona +0

prima verwoord

03-06-2016 08:42

tattoojohan +495

Bedankt. Word er af en toe zo moe van, dat meelullen met de media en dan vervolgens klagen dat het weer onrustig is binnen de club....

03-06-2016 11:15

brizoetermeer +0

Helemaal mee eens zijn enige fout is Kazim houden.
Of Guidetti niet terug halen een fout is weet ik niet echt, hij had pas een nieuwe zaakwaarnemer en die wilde flink geldvangen en dat geld had Feyenoord niet.

03-06-2016 11:16

tattoojohan +495

Ja maar dat geld ging vervolgens wel naar Toornstra en Bilal... Dat is trouwens nog een fout die Bilal. Maar nogmaals dat gebeurt iedere club. Vilhena opstellen was ook een fout maar dan van V Bronckhorst

03-06-2016 11:18

standyourground1908 +776

De voetballerij is echt een vreemde wereld. Los van wat hij eerder wel goed of fout heeft gedaan kun je op een gegeven moment toch "doorselecteren" in het managment om een frisse wind te brengen en iemand aan te stellen waar in de huidige situatie meer behoefte aan is(netwerk, people manager).

Als iemand ooit iets leuks heeft gedaan kan hij daarna niks meer fout doen, want "fans". Ik hoop dat de rvc met meer zakelijke visie kijkt

03-06-2016 07:19

duitser +4317

Ze moeten zeker zakelijk kijken. Dan is de enige juiste conclusie dat v geel aan moet blijven.

leuk dat er een paar vd vvf vinden dat we kampioen hadden moeten worden. Maar dat is natuurlijk je onderbuik laten spreken ipv zakelijk kijken.

03-06-2016 07:36

Ramon_v_1991 +0

Tijd voor een frissewind. Hij heeft zijn werk behoorlijk gedaan. Nu iemand aanstellen die Feyenoord weer naar de top brengt.

03-06-2016 06:57

Maradona +0

Dan moeten wij beginnen met een top trainer en niet die 3 amateurs die nu op de bank zitten
(voorbeeld ) vejinovic speelde met de punt naar voren bij Vitesse en bij gio met de punt naar achteren

03-06-2016 08:45

FR-Clasie +2

Onzin,vejinovic speelde met de punt naar achteren bij vitesse. Had alleen veel meer beweging om zich heen, waardoor hij de bal eerder kwijt kon. Bij ons gaat alles vanuit stilstand

03-06-2016 09:01

Bokkie76 +7

Ik zou allereerst geen vervanger weten, maar dat hoeft geen reden te zijn haha..
Denk alleen niet dat nu eruit gooien, een goed moment is plus dat Feyenoord eens gebaat is bij rust.. Een RvC moet dat ook inzien en lijkt nu op haantjesgedrag (iig in de media)
Falen van spelers is ook aan trainers en spelers zelf te wijten..
Wat sowieso hoger op de agenda moet, is jeugdbeleid.. Buiten papegaaien over gebrek aan plannen, zie je buiten enkele verdedigers weinig tot niets doorbreken in de andere linies..

03-06-2016 06:48

FRgeert300 +6

Iemand de VI gelezen van deze week? Echt niet normaal hoe negatief Krabbendam was en hoe erg hij probeerde af te geven op MvG. Volgens mij heeft dit serieus invloed op de supporters, als je de uitslag van de poll ziet.

03-06-2016 06:29

Achahbar +0

Ik heb t niet gelezen en hij mag vertrekken van mij.

03-06-2016 06:44

DennisM79 +0

Krabbendam is een bijzonder slechte journalist. Hij heeft zo'n ontzetten gekleurde bril. Constant negatief. Een goede journalist probeert een realistische weergave van de situatie te geven. Daar is bij Krabbendam totaal geen sprake van.

03-06-2016 07:25

R.FR +3 moderator

Wat klopte er niet aan zijn verhaal?

03-06-2016 08:50

DennisM79 +0

Zijn stukken in VI zijn ontzettend suggestief.

Van Bronckhorst maakt zich zorgen? Op grond waarvan weet Krabbendam dat? Denk je dat Gio naar Krabbendam stapt en zegt en zegt dat hij zich zorgen maakt?

Het wordt tijd dat Hoetmer de regie neemt? Hoe weet dhr. Krabbendam dat hij dit niet doet?

Hij stelt dat Feyenoord in een machtsvacuum zit. Op grond waarvan?

Hij zegt dat weinig tot niets van de investeringen meer over is. Omdat een aantal spelers in hun eerste jaar minder presteerden dan voorzien?

Hij basseert zijn hele stuk op roddel, achterklap en onderbuikgevoelens en dat vind ik riool journalistiek. Aan alles is te lezen dat meneer gefrustreerd is over hoe Feyenoord met hem is omgegaan.

03-06-2016 11:17

Reinbo +17735

De andere bestuursleden moeten weg, niet Van Geel

03-06-2016 05:52

Reinbo +17735

Gudde is er voor het beleid en het stadion, beide zaken komen nauwelijksvan de grondz Koevermans is er voor de commercie, dat gaat ook niet erg goed.

Van Geel heeft goed ingekocht. Iedereen was enthousiast over Vejinovic, dat hij een lastig eerste jaar kent (inclusief bedreigingen) kan gebeuren. Kuyt kwam, Vermeer, prima aankopen. Dost kwam niet, dus was Kramer een noodoplossing.
Kwa resultaat doen we het de laatste 4 jaar gezien het budget niet slecht. Kortom, Van Geel presteerd binnen het bestuur als enige goed. Al zie ook ik het graag nog beter.

11-06-2016 22:20

dreetje13 +4

De man en zijn gereedschap,dat zegt genoeg.

03-06-2016 05:46

duitser +4317

In 2 jaar tijd zijn Janmaat, de Vrij, Indi, Clasie, Pelle en JP vertrokken. Dat zijn 5 internationals en een talent. Van het geld wat je hiervoor kreeg mocht minder dan de helft worden gebruikt om vervangers aan te trekken.

Desondanks overwinterd in de EL en de beker gewonnen.

03-06-2016 04:47

duitser +4317

Dat het relatief gezien helemaal niet zo slecht gaat. Kijk naar wat er is vertrokken en kijk wat je mocht uitgeven om dat op te vangen EN de selectie breder te maken.

03-06-2016 07:25

13eer +3829

Op basis waarvan wil je hem eigenlijk ontslaan? Tegenvallende resultaten? Historisch gezien doet Feyenoord het uitstekend de afgelopen jaren. Kampioen werd je niet nee, maar dat word je al 40 jaar maar sporadisch. Feyenoord heeft een aardige selectie nu. Vergeet niet dat al het tafelzilver verkocht moest worden de afgelopen jaren. Niemand moet verkocht worden nu, en haal je 1 of 2 directe versterkingen Doe je aardig mee. Ergens denk ik dat die vvf Boys uit eigen belang handelen. Die houden liever hun aandelen + privileges waar de directie ze het liefst zo snel mogelijk uitkoopt.

03-06-2016 03:51

13eer +3829

Elke speler in de Eredivisie is middelmatig met uitzondering van Guardado.

03-06-2016 04:01

DonnyvakW +0

van Geel heeft zeker foute aankopen gedaan die niet passen in het team. Waarom moest hij kramer kopen? Is een houten hark die het van voorzetten moet hebben. Als je naar je vleugels had gekeken wist je dat je wingers hebt die graag naar binnentrekken. Hij was een voetballende spits zoals Achahbar meer op z'n plaats geweest.( ik ben overigens geen fan van Anass) Vejinovic stond bij Vitesse niet eens altijd basis. Daar was Pröpper de uitblinker. Vejino's cijfers waren goed d.m.v. pingels en vrije trappen. Guidetti tja een gemiste kans en Kazim een contract geven was een noodoplossing denk ik. Kan als aanvaller helemaal geen goede cijfers overleggen. Bilal daarmee wilt het niet echt lukken, gaat sinds een halfjaar iets positiever maar nog steeds voetballend als een blind paard. Zoals hier vaker beweerd wordt kosten onze toppers rond de 3.5. Voor ietsjes meer heb je een Ramselaar wat ik een prima middenvelder vindt. Probeer desnoods van Beek weg te doen en ga voor een Letschert. Maar als het aan van Geel ligt komt hij aanzetten met een rijtje als Ondaan, Peters, vd Pavert of een 2e rang oud bekende van de ED.

03-06-2016 08:50

13eer +3829

De grap is dat v Geel Kramer helemaal niet wilde halen maar onder druk van rvc toch gehaald moest worden.

03-06-2016 09:12

feyenoord_Freak +14067

 WAT IK AL WAT EERDER ZEI Die moet gewoon nog effe blijven tot aan de winterstop, het is nu al te laat om hem nu te gaan ontslaan tijdens haast begonnen transferperiode helaas, als je dat nu gaat doen zonder een goed bedrijfsstappenplan. Kunnen gewoon we als we niet uitkijken een inzinking krijgen als fc Twente, als er geen goeie ervarejnn man aan het woordt komt en de taken goed onderhandelen neemt.Daarbij als je zo een grote stap neemt kan het een motie van wantrouwen gaan vormen bij andere zaakenwaarnemers van spelers die Feyenoord nodig zou kunnen hebben, omdat er dan niks op orde is bij de club .Sowieso als de TD vervangt bij je club doe je het stap voor stap, ik ben ook geen voorstaander echt voor Maar zo gaat het wel .

03-06-2016 01:02

Sergiofr12 +83

Van Geel eruit, Nijkamp van Zwolle erin. Nijkamp presteert fantastich en haalt voornamelijk jonge, technisch onderlegde spelers binnen, in plaats van houthakkers op leeftijd.

03-06-2016 00:54

duitser +4317

En welke van die spelers hebben de stap naar de top kunnen maken?

03-06-2016 04:40

FR-BERRY +863

De moet eerst een visie zijn van de rvc en dan moeten ze een nieuwe td aanstellen die ook op die manier te werk wil gaan.

03-06-2016 00:53

santiagomadrid +3

ik zou eerlijk gezegd niet 123 een nieuwe td en ad weten. Pas geleden zag ik iemand voorbij komen die echter een heel goed voorstel deed. Die oude jonkbalcoach als td die heeft echt een feyenoord hart en heeft hier ook gewerkt. En als algemeen directeur zei iemand toen een naam maar die was ook wel goed. Zat in de gemeente toen die man en had ook echt een feyenoord hart maar kan niet op zijn naam komen!

03-06-2016 00:50

Achahbar +0

Eenhoorn als ad, van stee als td.

03-06-2016 06:46

santiagomadrid +3

Juist dat was hem!

03-06-2016 09:38

daanos +8884

Goed werk verricht maar tijd voor iemand anders

03-06-2016 00:47

FRJOUSTER +1

Eerst een goeie vervanger regelen!

03-06-2016 00:34

Weekwel +1

Dat kan toch niet? Dat is echt backstabbe

03-06-2016 07:22

Raigeki +605

Kameraad Van Geel moet blijven, fuck de contrarevolutionairen. Marxisme-Leninisme-Stalinisme-Van Geelinisme 4 lyfe

03-06-2016 00:30

13eer +3829

Krabbendam heeft zijn best gedaan.

03-06-2016 00:24

RdamZuid5314 +1998

Geel Out. Kan zo 123 geen vervanger opnoemen omdat ik geen inzicht heb in beschikbare namen die zo'n plek kunnen opvullen.

03-06-2016 00:23

bowmanowns +5166

ik weet het niet, niet echt een fan van van Geel. maar wie gaat het dan doen? en beter? geen idee..

03-06-2016 00:16

El-Fenomeno +9

Ik zou het in de afgelopen twee jaren sowieso beter hebben gedaan, maar helaas heb ik geen verleden als ex prof waardoor ik geen kans maak om td te worden.

03-06-2016 00:20

switzer +11010

Mooi verhaal Feno, maar dat gaat natuurlijk niet op. Het samenstellen van een selectie is natuurlijk maar een klein deel van de werkzaamheden van een TD. Daarbij ken je niet alle ins en outs van wat erbij is komen kijken om een selectie samen te stellen, wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn.

03-06-2016 00:57

El-Fenomeno +9

Dat ben ik met je eens hoor, ik was ook een beetje cynisch, al had ik van te voren wel bij de meeste spelers voorspeld dat ze het niet zouden maken hier.

03-06-2016 01:00

FRgeert300 +6

Niet te veel zuipen doordeweeks man!! En ook iets minder FM en FIFA.

03-06-2016 06:30

onverzettelijk +145

Mvg en Gudde nu wegsturen heeft totaal geen zin. ik denk dat we nu weer aardig stabiel zijn en dat mvg geen middelmaat meer zal aantrekken en geleerd heeft van zijn fouten.Zijn taak moet dit seizoen moet zijn 2of 3 echt goede versterkingen en voor de rest dit team bij elkaar houden en zeker niet de sterkhouders verkopen voor een appel en een ei. Dus die 2 zogenaamde vvf moeten nu even gas terug nemen en na dit seizoen Mvg en Gudde afrekenen op hun resultaten. Er zit nu na de bekerwinst een positieve flow in en die moet niet verstoord worden mijns inziens. Rust in de tent als je nu nog mvg en Gudde wegstuurt moeten er onervaren lui onze club FEYENOORD besturen wat zal leiden tot onrust en dus tot mindere prestaties!

03-06-2016 00:13

JFK +4866

Gelukkig, er zijn nog kameraden die nog kunnen nadenken en genuanceerd en met respect over anderen kunnen spreken. Wat een verademing, chapeau kameraad!

03-06-2016 00:18

Born_in_Rotterdam +674

Helemaal eens met deze wijze woorden!!

03-06-2016 00:30

feyenoord_Freak +14067

Ben ik ook volkomen mee eens

03-06-2016 00:58

13eer +3829

Niets aan toe te voegen.

03-06-2016 03:37

FRgeert300 +6

Eens, gelukkig ook nog normaaldenkende mensen hier :)

03-06-2016 06:32

NielsvakS +0

Ik kan mij geen versterkeningen bedenken die Van Geel heeft aangetrokken. Naja Janmaat en Pelle ...

03-06-2016 00:10

NielsvakS +0

Ohja en Vermeer!

03-06-2016 00:11

Per Sempre +0

Die heeft van Geel niet aangetrokken!

03-06-2016 00:12

rikkie12 +9259

Elia, Botteghin, Gustafson

03-06-2016 00:57

Sas010FR +1

Bakkal. Immers. Vormer. Botteghin. Jan-Arie. Guidetti.

03-06-2016 10:40

wjeel +1621

Wat krijg je terug ? En is mvg alleen het gezwel wat dwars zit ? Of zit het dieper ?

03-06-2016 00:10

Per Sempre +0

De vraag stellen is hem beantwoorden!

03-06-2016 00:13

wjeel +1621

Beetje retorisch is het wel he ??

03-06-2016 08:03

Temlin +0

Als ze een goede opvolger hebben zeg ik ja,

Is die er niet dan zeg ik nee.

03-06-2016 00:10

Capo +0

Heeft prima ingekocht. Elia, Vermeer echt gasten die we nooit gedacht hadden. Dat het er niet uitkomt ligt aan de onervarenheid van Gio. Kijk maar toen Dick aan het roer stond, dat moet ook gewoon een heel jaar kunnen en dan zijn al die "miskopen" opeens helden die veel geld waard zijn

03-06-2016 00:09

mrbee91 +2

Ik weet om eerlijk gezegd niet wat beter is... ik ben eigenlijk neutraal

03-06-2016 00:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties