Boskamp niet blij met verhuur Schuurman: ''Ik zweer het je''

Boskamp niet blij met verhuur Schuurman: ''Ik zweer het je''

Jan Boskamp denkt dat Feyenoord een grote fout heeft gemaakt door de jonge Jari Schuurman dit seizoen te verhuren aan Willem II. Volgens de televisie-analist had het 19-jarige talent een belangrijke rol kunnen vervullen op het middenveld.

''Dat ze Schuurman hebben uitgeleend, daar kan ik met mijn pet niet bij. Ik zweer het je, die legt er gewoon vijftien per jaar in vanaf het middenveld'', vertelt Boskamp in de nieuwe editie van Voetbal International. ''Kuyt kan hem helpen, misschien na een uurtje wisselen en anders spelen Vilhena en Kuyt maar in zijn dienst. Ik zou liever zien dat ze onze eigen gasten meer kans zouden geven.''

Over de nieuwe aankoop Nicolai Jørgensen is Boskamp voorzichtig. ''Ik heb Morten Olsen even gebeld, hij heeft hem bij de Deense selectie gehaald. Sterke, snelle jongen, hij ziet het wel zitten met hem. Ik heb zelf ook op YouTube gekeken, die goals in Denemarken waren niet altijd even moeilijk, maar hij heeft Europees ook wel wat laten zien. Maar weet je, het moet ook passen. Die jongens van Vitesse vorig jaar, die speelden bij Bosz een veel beter positiespel. Hier kregen ze het ineens moeilijk.''

Lees meer over
Dirk Kuyt Jari Schuurman
Plaats reactie
666

dmnq1992 +3221

Om de goeie spelers te halen. Moet je eerst middelmaat kopen zodat steeds betere willen komen

30-06-2016 21:11

Feyenoorder2377 +0

Feyenoord moet stoppen met middelmaat kopen en eigen jeugd met een groot vooruitzicht een kans geven

30-06-2016 09:28

pinda123 +320

Aan wie ligt dat dat we geen positiespel spelen

29-06-2016 11:26

Zyzz +4

Gudde en vangeel

30-06-2016 12:30

pinda123 +320

Lol de trainer bepaalt het systeem

30-06-2016 18:44

Zyzz +4

was sarcastich bedoeld aangezien de 2 benoemden heren die ik aangaf altijd de schuld van alles krijgen

30-06-2016 20:29

pinda123 +320

oh ok je hebt zeker gelijk dan,ik bewn nog steeds van mening dat Gio de zwakste schakel is nu.Hoe denk jij daarover?

30-06-2016 21:05

Zyzz +4

Gio ben ik niet echt Kapot van Typische trainer die evengoed is als zijn matriaal.

30-06-2016 22:00

nick_feyenoord +3380

Vind het overigens zo jammer dat het niks met veijnovic word, tuurlijk het is pas zijn eerste jaar.. Maar heb niet echt het idee dat hij zijn niveau haalt dat hij bij vitesse haalde, kunt de wijze van spelen dan ook niet echt vergelijken.. Wat denken jullie gaat dit nog
Goedkomen op zn tijd of kunnen we hem afschrijven?

29-06-2016 11:05

Hans50Woerden +0

Het verschil tussen vitesse en feyenoord is gewoon heel simpel , onder bosz werd er bij vitesse met een visie en een systeem gespeeld ... bij feyenoord totaal niet !

29-06-2016 11:16

pinda123 +320

Hehe jij snapt het met de trainer word het weer niks beker gepakt maar niet door zijn taktiek of visie

29-06-2016 11:27

Rashaan_is_aan +3

Leuk dat positiespel onder Bosz, maar resultaten heeft ie er niet mee behaald.

29-06-2016 09:35

Rashaan_is_aan +3

15 goals is geen kattenpis, ik hoop dat Jari dat haalt maar met 10 mag je al tevreden zijn

29-06-2016 09:33

TATABANJA +2

10 goals ? Dat zijn gemiddeldes voor de beste 10's van de competitie .

29-06-2016 09:34

Milo +0

Ik ben wel blij. Nu die verhuurt is. Kan hij series minuten gaan maken. Dat zou hij bij Feyenoord, denk ik niet krijgen.

29-06-2016 09:23

CosaFareGrazooo +0

Nee. Dat, ben ik wel, met je eens, .

29-06-2016 10:34

Bokito77 +2

Feyenoord moet nou niet gek doen en gewoon een Jupiler ploeg maken. Geld tekort me ass

29-06-2016 08:56

Bokito77 +2

Zit ik nou te typen in me nieuwe presentatie pak
Blauw ^_^

29-06-2016 08:56

CosaFareGrazooo +0

#Tunnelvisie
#Papegaai
#MisterOnzin

29-06-2016 10:35

Bokito77 +2

Ja en zo blijf je altijd plakken onder de streep

29-06-2016 12:10

TATABANJA +2

Ben je een beetje op de hoogte van de laatste ontwikkelingen ??? Je kan niet zomaar meer een jupiler ploeg "maken"..

Als jong feyenoord een paar keer promoveerd kunnen ze er terecht komen .

29-06-2016 09:32

Brahma +5261

Dat hij verhuurd is juist prima voor die jongen.
Ik snap Boskamp zijn punt wel maar hij moet uren maken en veel ook.

29-06-2016 08:32

rood-wit +3767

Ja hoor, 15 goals voor Schuurman, beetje overdreven, laat hem jaartje spelen en haal hem dan terug.

29-06-2016 08:00

Hoogvlieter +2

Schuurman zou bij ons niet aan spelen toekomen, zelfde als vorig seizoen.
Verhuur is gewoon goed, lekker een heel seizoen spelen en ervaring op doen

29-06-2016 07:37

icecube +1

Beetje spijkers zoeken op laag water
Boskamp begint soms al net zo te zeveren als van Hanegem

29-06-2016 07:13

sailor +3

Gelijk Jan.
Maar daar doe je nu niets meer aan.
Krijgen er van hem drie om de oren omdat er bij ons weer iets niet goed staat.
En ook gelijk Jan dat telkens spelers die elders prima speelden hier mislukken.
Komt dit alleen vanwege het verwachtingspatroon bij ons?

29-06-2016 06:23

Meent +6488

Heeft daar wel mee te maken natuurlijk.
Topaankopen,zelfs voor nederlandse begrippen is geen geld voor,tenzij al het geld in 1of2 spelers moet worden geïnvesteerd.
En veel jeugd wordt erg overschat,en dan valt het inderdaad tegen.

29-06-2016 06:38

FRlegend +17043

Veel spelers kunnen de Kuip ook niet aan. Een deel van het legioen wil vooral zien dat je werkt. Nou als je slim speelt is dat helemaal niet nodig. Maar dan ben je al de gebeten hond bij die lui.

29-06-2016 08:50

robinho93 +80

Laat die jongen eerst ervaring op dit op dit niveau. 15 doelpunten is overigens wel erg veel voor een middenvelder

29-06-2016 06:11

robinho93 +80

*doen ipv dit.....

29-06-2016 06:11

vinFr +1143

Ik denk dat schuurmachine wel een speler is die ons over een aantal jaar een hoop geld op gaat leveren

29-06-2016 04:39

vinFr +1143

Schuurman* ...

29-06-2016 04:39

skin +14003

Een goede schuurmachine is ook zeker geld waard ;)

29-06-2016 08:38

Milo +0

Dat dacht ik ook over Boëtius en Vilhena. Al heeft Vilhena op het laatste moment bij getekend. Maar zouden we eerst niks aan verdienen. Dus ik merk het wel. Wat we aan spelers gaan verdienen.

29-06-2016 09:28

jwdg85 +0

Kortom: volgens Boskamp kraakt het aankoop en spelersbeleid van v. Geel dus aan alle kanten. Niks nieuws onder de zon. Gokken op de verkeerde paarden is Feyenoord wel toevertrouwd. 1 troost; niemand heeft een glazen bol op zijn nachtkastje staan.

29-06-2016 04:31

Meent +6488

Als Gio aangeeft dat een speler nu al kans op speeltijd maakt,laat van Geel die speler niet vertrekken lijkt me.

29-06-2016 06:31

cup1970 +3

komt dat die poedel vhilena is gebleven, krijg we nog spijt van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29-06-2016 03:56

Caz +0

Kan iemand mij vertellen waarom Vitesse onder Bosz beter positiespel speelt dan Feyenoord?

29-06-2016 03:21

Michaelnh +645

Nog steeda op immers bashen... sneu

29-06-2016 09:27

FRlegend +17043

Onder het daar mag en hier moet.

29-06-2016 08:51

Rashaan_is_aan +3

Om dezelfde reden dat hij nooit een prijs heeft gepakt of hoger is geeindigd dan ons.

29-06-2016 09:34

FRlegend +17043

Haha ja precies, goed positiespel leuk maar ook niet elk potje het geval.

29-06-2016 10:11

Bas_010 +0

Wat een #kenners weer allemaal.
Zeik eens niet zo!

29-06-2016 02:09

feyenoord_Freak +14035

Giovanni is de weg kwijt dat wisten we allemaal vandaar dick advocaat kwam.
Schuurman had gewoon de kans moeten krijgen.

29-06-2016 02:09

Youri-- +44

Oke Boskamp. Die jongen is nog maar 19, doe maar rustig weer.

29-06-2016 01:51

feyenoord1226 +10

OK interessant verhaal

29-06-2016 02:08

Exstensa +364

Ik snap Boskamp wel, ik geloof zelf dat Schuurman perfect bij ons zou passen in de basis. Maar Gio houdt te veel vast aan dezelfde spelers. Dus voor zijn ontwikkeling is het beter dat hij verhuurd is. Een jong Feyenoord in de Jupiler league, en dan heb je dit soort problemen niet.

29-06-2016 01:20

NoSurrender12 +197

Vermeer
Karsdorp van beek bottegin kongolo luukie
El ahmadi vilhena
Gustafson
Jorgenson elia

29-06-2016 01:10

feyenoord1226 +10

Of misschien:

Vermeer
Karsdorp van Beek botteghin vd Heijden Kongolo luukie nelom

Vilhena el ahmadi

Jorgensen

Of vind je dat wat teveel verdedigers?

29-06-2016 01:36

feyenoord_Freak +14035

Jij hebt gewoon te diep in je glas gekeeken man man wat een dramatich opstelling zeg. Bed tijd voor jouw mischien.

29-06-2016 02:04

feyenoord1226 +10

Ja en jij moet solliciteren bij dierenpark Emmen als poep ruimer

29-06-2016 02:06

Youri-- +44

Van sarcasme gehoor domme waterhoofd van je, als je nou hersencellen had in je dikke koppie maar jammer genoeg niet allemaal water. Bahbah

29-06-2016 02:08

feyenoord_Freak +14035

Jullie allebei zijn allebei uit het verkeerde gat geboren waarschijnlijk zijn jullie uitgespuugd vanplaats uit een normaal kut gat stelltje rand debielen .
Is echt te merken aan die stomme

29-06-2016 08:09

Pelle9 +1

Goed bezig mannen!

29-06-2016 09:37

Youri-- +44

Hahahaha wat is dit nou weer sjonge jonge

29-06-2016 01:50

Youri-- +44

We hebben hier te maken met een ziekeling inderdaad

29-06-2016 01:54

Kevss +0

Kuijt moet dit seizoen gewoon lekker op de bank zitten. Elia - Jorgensen - Bassie moet t worden.

29-06-2016 00:53

roodwitgroenwit +104

alsie speelt is het sowieso die linie erachter...

29-06-2016 00:57

xenox403 +0

Iedereen zegt wel dat hij er uit moet, maar die andere 10 zijn allemaal totaal geen leiders en niemand toont een beetje pit dus kuijt is gewoon onmisbaar. We hebben helaas geen vlaar en Guidetti meer die de boel aanjagen

29-06-2016 01:07

FRVDG01 +3818

Spijker op zijn kop. De enige echte winnaar in het team, samen met Vermeer. Haal hem er uit en mentaal is je elftal een stuk zwakker.

29-06-2016 01:16

icecube +1

Je hebt de doelpunten van Kuyt gewoon keihard nodig

29-06-2016 07:16

nlx78 +1758

Dit jaar gaan we meedoen voor het kampioenschap.

29-06-2016 00:43

Kevss +0

Even normaal doen

29-06-2016 00:51

Youri-- +44

Ik hoop het maar zal wel weer niet

29-06-2016 01:50

fr34023 +0

Eerst zien dan geloven beloftes is toch even wat anders dan de eredivisie waar je tegen onervaren broekies speelt. Ik ben benieuwd of die het fysiek aan kan dit is de perfecte manier om ervaring op te doen. Daarom snap ik deze reactie ook niet Schuurman gaat nooit de concurrentie op het middenveld winnen. Hij moet zich gewoon verder ontwikkelen en dat kan alleen met veel speelminuten.

29-06-2016 00:24

roodwitgroenwit +104

Hoe is zoiets doorgaans geregeld? Zijn er opties om 'm eventueel (door blessures binnen de selectie bijv.) terug te halen tijdens het seizoen?

Op zich is uitleen niet zo gek voor zijn ontwikkeling: alsie het zo goed doet dwingt ie een basisplek af bij W2, ervaring en minuten maken. Dat is waar het nu om gaat, deste rustiger landt ie in de Kuip.

Wel heel belangrijk nu om de communcatie goed te houden, hou die jongen betrokken door zelf betrokkenheid te tonen en hou goed constructief contact, bekommer je om hem: ons grootste talent!

Waar, zo horen we vaker Feyenoord helaas niet zo goed in lijkt te zijn..

29-06-2016 00:15

Ambtenaar +0

Hij had hier toch geen kans gekregen met Kuyt, Toornstra en Gustafson nog voor hem op zijn favoriete positie.

29-06-2016 00:05

FR-Freggle +8

Gewoon lekker jaartje rijpen en veel spelen. Niks mis mee.

29-06-2016 00:04

W v H +0

Ach blijkt wel weer op het EK. Met talent en goede spelers win je geen wedstrijden. Wel met zn elven als team spelen met inzet en passie. Daar moet op gescout en opgeleid worden. De poppetjes zijn van minder belang. Als er maar als een team gevoetbald wordt. Met zn allen verdedigen en met zn allen aanvallen. En sfeer hebben.

28-06-2016 23:22

SuperGuidetti1 +33

De krachten gebundeld en tot alles bereidt dat is Feyenoord sterker door strijd

28-06-2016 23:27

JS-FR1 +17176

Ik denk dat Pelle dit heeft meegenomen op het EK

28-06-2016 23:32

Zuidbewonert +411319

en dan bereidt zonder t

28-06-2016 23:54

SuperGuidetti1 +33

Met t wijs neus

28-06-2016 23:56

SuperGuidetti1 +33

Boeie t d dt td

29-06-2016 00:04

zwartehyena +6

boeit opzicht niet

29-06-2016 00:05

lennartmelsert +2

Als er elk jaar 3 spelers weggaan heeft dat geen zin.

28-06-2016 23:37

NoSurrender12 +197

Mee eens. Team gaat boven alles. Ik geniet enorm van italie en ijsland. Wat een passie. Passie is alles. Met ze allen verdedigen. Ik zou ook willen pleiten voor het 5 3 2 systeem. Dat is in essentie een ijzersterk systeem met een blok van 3 centrale verdedigers en 2 opkomende backs. Je kunt er aanvallend en verdedigend mee spelen. Daarnaast kun je jorgenson goed gebruiken in 2 spitsen aanval wat ie al gewend is.

29-06-2016 01:09

luc86 +3615

Dan doe je Italie toch te kort want die voetballen on-italiaanser dan ooit en leggen gewoon goed voetbal op de mat.

29-06-2016 03:21

NoSurrender12 +197

Eens. 5 3 2 maakt dat ook mogelijk. Perfect systeem.

29-06-2016 08:26

luc86 +3615

Oneens. Vooral aangezien velen dat denken sinds het WK dat zogenaamd heeft laten zien dat dit een succesmethode formatie is. Echter zijn die mensen vergeten dat we daar in elke wedstrijd omschakelden naar 433 wanneer Depay werd ingebracht en dat was elke wedstrijd. En pas dan ging het echt lopen. Daarvoor waren kansen schaars en voelden spelers zich duidelijk niet op hun gemak.

Dat het nu werkt bij Italie is omdat ze met een Juve? blok spelen en die volgens mij hetzelfde stijltje spelen. Daarnaast staan er gewoon een aantal zeer goede intelligente voetballers in die je nodig hebt wil je zo n systeem succesvol maken. Vaak zat is het al gebleken dat wij: Feyenoord en Oranje alle moeite hebben kansen te creëren wanneer we dit systeem hanteren.

29-06-2016 13:00

NoSurrender12 +197

Onder Koeman is dit uiterst succesvol gebleken. En sowieso was het elftal stabiel met 5 3 2 in brazilie. Met 4 3 3 gingen we , zoals jij beweert(?), meer creeeren. De tegenstander kon weinig kansen creeren. Denk niet dat je hele super intelligente spelers nodig heeft voor 5 3 2. Juist meer in 4 3 3 omdat je daar een man minder heb achterin. Ik pleit echt voor 5 3 2. Lekker inzakken en meer op de counter spelen in topwedstrijden en zelf het spel kunnen maken in kleinere wedstrijden. Daarnaast maak je PERFECT gebruik van je 3 goede centrale verdedigers en de beperkte kwaliteit voorin(!!). Kuyt op rechtsbuiten kan niet meer, bilal komt tekort. Anticipeer daarop! Daarnaast is jorgenson gewend om met 2 spitsen te spelen. 3 goede redenen voor 5 3 2. Bovendien vind ik dat je zo optimaal gebruik maak van kwaliteit van Rick en Lucas. Rick is niet de beste verdediger namelijk. Ik zie het he le maal zitten in 5 3 2.

29-06-2016 13:41

luc86 +3615

Beweert? jij kan je niet herinneren dat Depay er elke wedstrijd in kwam voor een verdediger? Makkelijk op te zoeken anders.

Onder Koeman speelden we gewoon 433 99% van de keren dus mag je van mij die enkele gedenkwaardige keren opnoemen dat we zo speelden. Zoek ik nog wel even een samenvatting op want nu ben ik benieuwd waarom ze bij mij niet zijn blijven hangen.

29-06-2016 14:15

luc86 +3615

Daarnaast is verdedigen makkelijker dan aanvallen en kansen creëren dus denk ik dat als je met een aanvaller minder speelt je een aantal uitstekend op elkaar ingespeelde aanvallers hebben die slim spelen en niet dom die bal naar voor trappen. Zelfs een koppel Van Persie-Robben was niet genoeg met daarachter een paar middenmotor spelers. Alleen tegen Spanje waar de goals opeens uit het niets vielen bleek het succesvol zonder naar 433 te schakelen.

Owja en de halve finale WK was de enige wedstrijd waar helemaal niet naar 433 werd geschakeld en het resultaat was 0 goals. Ik vond vooral dat onbegrijpelijk aangezien van Gaal het in alle wedstrijden ervoor wel deed en het dan begon te lopen.

29-06-2016 14:24

NoSurrender12 +197

Onder Koeman speelden we de laatste 10 wedstrijden 5 3 2 en volgens mij wonnen we 9.5 keer.

29-06-2016 18:35

NoSurrender12 +197

Oranje speelde saai en creeerde weinig maar tegenstanders kregen ook geen kansen. Je moet gebruik maken van de kwaliteit die je heb. Bottegin beekie en kongolo centraal is gewoon ijzersterk. Tegen een go ahead bijv kan je dan karsdorp rechtsbuiten knallen.

29-06-2016 18:47

Sean +0

Het kan ook dat er een optie om terug te halen zit in dat contract. In dat geval zou je hem, als die het echt zo goed doet, alsnog terug kunnen halen

28-06-2016 23:11

fr21 +878

Nee uitgeleend is uitgeleend

28-06-2016 23:41

Aproxis +3749

Kunt in winterstop gewoon terughalen

28-06-2016 23:44

SupportYourLocals +5

Niet te overmoedig hoor, andere spelers in zijn dienst spelen? Eerst zelf maar eens wat bewijzen, en dat kan hij prima doen bij willem 2 en dan met eredivisie ervaring terugkeren. Zo onbegrijpelijk is dat niet. Beter dan weer een jaar op de bank zitten.

28-06-2016 23:01

JS-FR1 +17176

Juist. Dit is het allerbeste. Beter voor willem2. Die krijgt er een betere speler bij. Schuurman kan zich in de kijker spelen en zich opmaken om te vechten voor zijn basisplaats bij ons en beter voor ons. Dan kunnen wij hem direct inpassen als hij een sterk seizoen heeft gehad en weet je direct wat je aan hem hebt.

28-06-2016 23:19

onbekend +90250

---E.Elia-----Jørgensen-----D.Kuyt
---------Vilhena-------Gustafson
-----------------El Ahmadi
---Lucas------------------------Karsdorp
----------Kongolo-----V.Beek
------------------Vermeer

Lijkt me toch de beste opstelling. Eventueel Kongolo linksback en Botteghin in het centrum. Heb vooral voor deze verdediging gekozen omdat die jongens elkaar door en door kennen en ook omdat je hiermee verder van het doel kan verdedigen en dus de druk kan houden op de tegenstander.

Verder moet je koppeltjes vormen waarvan je weet dat ze een klik hebben zoals Vilhena-Elia en Kuyt-Karsdorp. Jørgensen en Gustafson lijkt me ook een uitstekende combinatie en onze nieuwe spits heeft ook wel een speler met een goede steekpass achter zich nodig en die de gaten in kan en durft te lopen. Daarachter El Ahmadi als stofzuiger en aanjager. Kan eventueel met Gustafson in de punt naar voren. Kuyt kan Jørgensen ondersteunen want Karsdorp blijft er toch wel overheen gaan.

28-06-2016 22:56

SuperGuidetti1 +33

Woudenberg zeer zwak, liever Nelom.

28-06-2016 22:57

SuperGuidetti1 +33

Maar beste gewoon Kongolo, dan Botteghin en beek centraal

28-06-2016 22:57

onbekend +90250

Zie overigens Kuyt het liefst als supersub, maar dankzij zijn status en statistieken van afgelopen seizoen + aanvoerder kan je niet om hem heen. In ieder geval Gio niet.

28-06-2016 22:57

FR1908_ +0

Nee aub geen kuyt meer op rechts. Dan gewoon bilal erin of kuyt een vrije rol geven.

28-06-2016 23:06

GioooFR +384

Kuyt op rechts is wel betere voor karsdorp

28-06-2016 23:22

GioooFR +384

Botthegin is je beste man achterin, zonder hem was het een gatenkaas en was er geen organisatie.

28-06-2016 23:22

zwartehyena +6

Kongolo Van Beek is het zwakste centrum. Kijk de cijfers er maar op na.

28-06-2016 23:34

Randy06 +0

Het is toch mooi dat hij zich kan laten zien bij willem 2 ?? Volgend jaar weet je zeker of we goud hebben of het toch niet goed genoeg is ?

28-06-2016 22:55

mooskoerenhout +0

Nee het was veel beter om nog een jaar tribune te zitten.

Willem 2 is de ideale club. Proberen aanvallend te spelen. Laat hem daar maar iets presteren.

28-06-2016 22:54

Benjelloun +893

Ben bang dat het inderdaad dat word een vrij matig middenveld met weinig creativiteit veel al harde werkers is wel jammer. Vind wel dat Boskamp gelijk heeft jeugd krijgt te weinig kansen we zijn echt een koopclub geworden helaas gooi die Schuurman er gewoon in. De Boer deed dat ook met verschijdende talenten alleen bij Feyenoord moeten ze altijd eerst verhuurd worden. Voordat talenten de kans krijgen als ze al een kans krijgen bij ons zo een Vente zou ik ook erbij halen.

28-06-2016 22:48

GioooFR +384

Bij ajax spelen ze mooi in de JL, eerst daar ervaring op doen een jaar (zie tete en riedewald). Zelfde gebeurt nu met schuurman.

28-06-2016 22:52

13eer +3825

Mja staan in principe 5 spelers eigen kweek. Dat veel voor een club die bovenin meedoet.

29-06-2016 00:20

PindakaasFR +133

Het middenveld gaat gewoon worden:

---------Kuyt--------
Vilhena----El Ahmadi


Zou het ook liever anders zien maar dit gaat het gewoon worden. Ben ik zeker van.

28-06-2016 22:41

GioooFR +384

Hoop gustafson gewoon op 10, met kuyt op 10 speelde je zwaar ondermaats

28-06-2016 22:53

mooskoerenhout +0

Mag toch hopen dat Gustafson de plek van Kuijt inneemt. Desnoods dirk op de rechter flank

28-06-2016 23:00

GioooFR +384

Ja en berghuis dan??

28-06-2016 23:00

SupportYourLocals +5

Is berghuis er al?

28-06-2016 23:03

NikFR +24

Kuyt gaat spelen hoe dan ook, die statistieken van Kuyt zijn zeer goed. Hij is ook heel slim in duels en kan een team op sleeptouw nemen. Hij is niet erg creatief. Maar offer dan El Ahmadi maar van mijn part. Daar kan ook een creatievere middenvelder spelen en dan Vilhena in een meer controlerende rol.

28-06-2016 23:17

JS-FR1 +17176

Offer El ahmadi op? Hij heeft bewezen dat Feyenoord niet zonder hem kon. Toen hij niet speelde viel alles in duigen en alles viel in elkaar als een kaartenhuis. Hij hield juist alles stabiel zoals jaren geleden. Hij is van grotere waarde dan wij denken. Net als Kuyt.

28-06-2016 23:35

GioooFR +384

Er komt sowieso 1 buitenspeler bij

28-06-2016 23:23

Benjelloun +893

Tapia is in de winterstop overgekomen en is gehaald voor de toekomst dus hoezo miskoop geef die jongen de tijd om te wennen. Zelfde geld voor Gustafson die vorig seizoen bij vlagen aardige dingen liet zien Vejenovic is een ander verhaal die is gewoon mislukt. Kramer vind ik trouwens ook geen sterke aankoop leuk die 13 goals maar komt in vele opzichten tekort voor een Feyenoordspits. Botteghin staat helaas de ontwikkeling van Kongolo in de weg ik heb liever een centrum met Van Beek en Kongolo. Kuyt staat nu de ontwikkeling van zowel Schuurman als Gustafson in de weg die jongens moeten op 10 spelen niet een 36 jarige Kuyt. Bilal is helaas ook een miskoop van die jongen had ik meer verwacht kan helaas niet met de druk omgaan in de kuip. Toornstra Vermeer El Ahmadi zijn wel goede aankopen en die Jorgensen is afwachten of hij de verwachtingen kan waarmaken.

28-06-2016 22:40

NikFR +24

Waarom moet Kongolo CV als je daar al een betere speler hen lopen? Ik zie t probleem niet want Kongolo doet het als LB erg goed. Als je hem daar niet heb moet je kopen, ik vind zowel Woudenberg als Nelom niet goed genoeg. Nelom moet je lozen, en Woudenberg zal in potentie wel een aardige LB zijn.

28-06-2016 23:19

maarten85 +112

Boskamp is natuurlijk echt een lolbroek en een beetje gek op tv 'vind het een wereld vent' maar dit is wel een van de weinige die echt kijk heeft op talenten die feyenoord ook nog eens een gigantisch warm hart toe draagt dit zou iemand moeten zijn die hoog in de scouting 'die nu echt belabberd is' zou moeten zitten en serieus genomen zou moeten door feyenoord.
Als er geen voetbal op tv of in een stadion is staat hij op de jeugd velden te kijken.
We konden via boskamp van de winter musonda huren van Chelsea maar tapia werd aangetrokken.
Snap niet dat hier geen gebruik van gemaakt wordt.

28-06-2016 22:40

FR-Zeelandio +4327

Eens over alles alleen in de winter iemand huren en dan na het seizoen weer terug Naar Chelsea terwijl tapia de vervanger is voor vilhena die toch heeft bijgetekend, dan is die musonda weer terug naar Chelsea en had Feyenoord geen vervanger voor vilhena gehad, was achteraf gezien ook niet nodig

28-06-2016 23:39

FR1908_ +0

Maar we hebben toch die Gustafson die door vele al de hemel ingeprezen wordt terwijl hij bijna niks heeft laten zien als creatieveling.

28-06-2016 22:34

onbekend +90250

Omdat Kuyt op 10 speelt en niet vervangen mag worden. Gustafson heeft niet veel kansen gehad

28-06-2016 22:38

SuperGuidetti1 +33

Had ook al erg veel gespeeld dus was toe aan rust. Nu die fris begint aan het nieuwe seizoen kunnen we pas echt oordelen, ik denk dat hij het gaat maken

28-06-2016 22:38

FR1908_ +0

Ik hoop het man.

28-06-2016 22:46

ffeyenoord-ffan +45

Trouwens ongelooflijk dat ze die Tapia hebben gekocht, een enorme miskoop. Die keeper vond ik ook niet heel slim, maar dat was nog wel te begrijpen, al gaat hij natuurlijk niet spelen bij ons

28-06-2016 22:28

SuperGuidetti1 +33

Miskoop.. Want heeft natuurlijk al zoveel voor ons gespeeld en het al zo verkloot dat we hem zo kunnen benoemen...

28-06-2016 22:35

GioooFR +384

Miskoop? Grootste talent die we hebbne

28-06-2016 22:53

ffeyenoord-ffan +45

Tja als je hem de kans zal geven is het dom idd, maar Gio heeft niet de ballen om hem voorkeur te geven boven een Vilhena of El Ahmadi op het middenveld. Ben daarom gwn blij met dit verhuur

28-06-2016 22:26

GioooFR +384

Juist verstandig

28-06-2016 22:19

SuperGuidetti1 +33

Talenten worden bij ons toch 9 van de 10 keer verkeerd gebruikt of zelfs niet gebruikt, dus verhuur lijkt me voor nu voor hem beter.

28-06-2016 22:13

keescf +26365

Naar mijn mening 1 van de weinigen creative middelvelders van Feyenoord, maar goed iedereen weet dat Feyenoord niet om kan gaan met talenten van de eigen club.

28-06-2016 22:12

GioooFR +384

Oja?

De vrij indi kongolo van beek clasie etc konden ze ook niet mee omgaan natuurlijk. Elk jaar breken er talenten door. Gaat juist allemaal goed

28-06-2016 22:19

Jlh01 +0

Nelom hahahaha

28-06-2016 22:29

GioooFR +384

Karsdorp basisspeler geworden

Nieuwkoop aantal wedstrijden

Schuurman en robertha debuut, maar niet doorgebroken.

Woudenberg bij nec doorgebroken

28-06-2016 22:39

maarten85 +112

Vergeet niet dat dat uit absolute noodzaak was.
Kon niemand gekocht worden ivm sanering wat je nu ziet is dat er weer met geld gesmeten word als gekken.
Vraag mij nog steeds af hadden die jongens bij ons doorgebroken als er wel geld was!

28-06-2016 22:27

GioooFR +384

Jaa maar wel een goede lichting, als je nu allemaal jeugd erin zit eindig je nooit zo hoog als met de vrij clasie en bmi toen

28-06-2016 22:40

maarten85 +112

Hele goede lichting inderdaad maar zo werden de vrij en clasie niet bestempeld in de jeugd het is dat van hanegem maar bleef doordrukken dat clasie moest blijven in de jeugd feyenoord wilden van clasie af!
De vrij was ook nooit goed genoeg in de jeugd werd bestempeld als b garnituur.

28-06-2016 22:43

klick44 +18112

Idd dit was pure noodzaak

28-06-2016 22:29

GioooFR +384

Die lichting was echt veel beter hoop dat je dat ook inziet, en verder speelt er genoeg jeugd in de basis. Nelom van beek kongolo karsdorp vilhena

28-06-2016 22:41

klick44 +18112

idd lichting nu is niet veel maar schuurman en achabar waren nog wel goed genoeg hoor

28-06-2016 22:50

GioooFR +384

Achahbar niet, schuurman wel, maar beste is verhuur voor zijn ontwikkeling

28-06-2016 22:52

klick44 +18112

Tijd zal het uitwijzen

28-06-2016 23:19

fr34023 +0

Knap dat je dat weet na 5 minuten in de eredivisie gespeeld te hebben. Achahbar heeft toch al wat meer laten zien ook in grote wedstrijden. We zullen het inderdaad zien.

29-06-2016 13:05

santiagomadrid +3

Vermeer

Karsdorp - van beek - botteghin - kongolo

El ahmadi - Vilhena
Gustafson
Kuyt Jorgenson Elia


Eventueel kan je kuyt nog wisselen met berghuis als hij komt. En dan eventueel gustafson eraf en kuyt op 10.

Bank met woudenberg , hahn , heijden , tapia , veijnovic kramer , toornstra en bilal.

Echt wel een team waar je kampioen mee kan worden. En een hele sterke bank.

28-06-2016 22:08

whasjoewahn +16564

Kampioen....??

Zie maar 1 versterking (spits)....
Daar ga je het gat van 21 punten echt niet mee dichten.

Vergeet het maar. 3e plek maximaal haalbare

28-06-2016 22:47

santiagomadrid +3

Tuurlijk wel dit is niks minder dan bij psv en 020 rond loopt.

28-06-2016 23:19

whasjoewahn +16564

Dus jij vindt Vilhena-KEA-Kuyt gelijkwaardig aan van Ginkel-Guardado-Propper??

Ook Gudelj-Bazoer-Klaassen is een veel beter middenveld.

28-06-2016 23:38

santiagomadrid +3

Vilhena , kea , en gustafson wel.

29-06-2016 06:12

FeyenoordNr.1 +21322

Zou niet gespeeld hebben dit seizoen. Eindelijk verhuren ze een talent juist weer eens. Goede zaak dit. Snapt Boskamp toch ook wel.

28-06-2016 22:07

FACTANONVERBA +44

Vermoedelijk heeft Jan de helft van het artikel gelezen voordat de rest van zijn bamihap op zijn ipad pletterde en de rest van het artikel wel geloofde...

28-06-2016 22:12

klick44 +18112

Hij heeft alleen meer verstand van voetbal dan de meeste hier

28-06-2016 22:29

FACTANONVERBA +44

Zeker, zal ook zo blijven.
Hij geeft zelf hoog op van Vilhena en Gustafson. Schuurman is gebaat bij speelminuten, liever volle wedstrijden bij een middenmoter dan invalbeurten in Feyenoord 1.

28-06-2016 22:33

klick44 +18112

Dat zal de tijd leren. Het feit blijft dat de jeugd nu weer op het 2de plan komt en men kiest voor te veel zekerheid

28-06-2016 22:49

SuperGuidetti1 +33

Precies dit, zou toch weer niet in onze plannen zijn voorgekomen

28-06-2016 22:14

FACTANONVERBA +44

Ik denk dat Feyenoord wel plannen had met Schuurman, echter gooide Vilhena roet kn het eten.

Schuurman wordt gezien als de potentiele opvolger op het middenveld.

Ik zou toch echt zo gaan spelen:

Elia---jorgenson---kuyt

Vilhena---gustafson---kae

Woudenberg--bott--van beek--karsdorp.

Gustafson in de punt, kan steken naar links en rechts, bal voor de pot vanaf de flanken.
Vilhena en kae linie terug zetten.

Helaas zal Gio Vilhena vermoedelijk op "10" zetten, wat een verloedering van het elftal inhoudt en een zweeds toptalent om zeep wordt geholpen.
Als je zag wat Gustafson na een seizoen gespeeld te hebben nog op de mat kon brengen is meer dan Vilhena, nu hij bijgetekent heeft betekent het wederom een tussenjaar op weg naar de top.
De talenten van Feyenoord zijn per definitie niet beter dan de aankopen, zeker niet de gekochte talenten of de generatie die nu opkomt.... Ik ben niet overtuigd dat Vilhena de 10 beter invult dan Kuyt of Gustafson.

28-06-2016 22:07

KonaldRoeman +3

Waarom haal je dan Tapia voor 3.5 miljoen als Schuurman de opvolger van Vilenha zou zijn? Feyenoord had gewoon geen plan met hem. Ik word gek als ze ook deze talent gaan verneuken.

28-06-2016 22:14

FACTANONVERBA +44

Met Tapia hebben ze geanticipeerd op een vertrek van Vilhena..
Onbegrijpelijk dat ze hem op 10 gaan zetten getuige het rugnummer.

28-06-2016 22:17

maarten85 +112

Bijvoorbeeld een Modric speelt tegen de verdediging aan met nummer 10, cijfers zeggen niet zoveel.

28-06-2016 22:32

FACTANONVERBA +44

Eens.
Nummers zeggen niet veel, maar waarom dan de 10.

28-06-2016 22:38

maarten85 +112

Heel veel spelers geilen op dat nummer bij ons in het team ook.
Is de belangrijkste positie denken ze allemaal ofzo

28-06-2016 22:44

SuperGuidetti1 +33

Vilhena totaal andere positie natuurlijk

28-06-2016 22:15

FACTANONVERBA +44

Dat wel, maar Feyenoord heeft geen echte 10. Schuurman kon je wel brengen op de 10'om te kijken watner van komt.
Verhuur is het beste voor Jari, maar hij had zonder Vilhena ook in het eerste kunnen stromen.

28-06-2016 22:18

GioooFR +384

Gustafson is een 10
Toornstra normaal ook

28-06-2016 22:20

FACTANONVERBA +44

Helemaal mee eens.
Gaat even om de context, je HAD schuurman kunnen betrekken
Bij het eerste. Schuurman is ook een echte 10.
Toornstra ook, je hebt 2 "echte" 10-ers en de derde verhuur je.
Vilhena op 10 is een gok. Als je Vilhena op 10 zet, moet Kuyt naar Rechts, wie gaat dan op de plek van Vilhena spelen?

28-06-2016 22:23

FR_Swiss +667

Vilhena speelt niet op 10..

28-06-2016 22:43

Patrick +3786

Dit is gewoon een perfecte stap voor Jari.

28-06-2016 22:04

Leuvehaven +0

En hij denkt dat hij gaat spelen? Onder Gio?
Nee hoor, die zal een vaste garde aanwijzen en die mogen aankloten zoveel ze willen zoals eerder dit jaar.
Het is verstandig dat hij wekelijks speelt, ervaring zorgt voor verbetering en niet invalbeurtjes van 10 min.

28-06-2016 22:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties