Graziano Pellè kan Feyenoord miljoenen opleveren

Graziano Pellè kan Feyenoord miljoenen opleveren

Feyenoord profiteert flink mee van een transfer van Graziano Pellè. De Italiaan staat naar verluidt in de belangstelling van Everton en Chelsea. Tien procent van elke euro die de spits oplevert, wordt overgemaakt naar De Kuip.

''We hebben recht op tien procent van de verkoopsom'', bevestigt technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. Normaal worden doorverkooppercentages berekend over de winst die Southampton in dit geval zou maken. Feyenoord casht echter al vanaf nul mee.

''Hij was natuurlijk al 29 toen hij naar Southampton vertrok. Dus was deze clausule in het contract eigenlijk vrij snel geregeld met Southampton. Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven. Dat gaat dan om het aantal wedstrijden, de positie op de ranglijst. Daar waren we al erg blij mee, maar nu kan het nog veel mooier worden.''

Plaats reactie
666

Kire +4

Als hij, zoals het er nu naar uitziet, naar China gaat voor 13 miljoen Pond, dan ontvangt Feyenoord
een mooi bedrag van 1,3 miljoen Pond (1,5 miljoen Euro). Dat is mooi meegenomen!

08-07-2016 17:45

Feyenoord55 +35

Everton zou hem toch kopen?

06-07-2016 19:07

you_never_walk_alone +8629

18,8 mljn mooi zo ! Lopen er haast 2 van naar ons

06-07-2016 08:44

fey-010 +3

Deze regel telde toch niet voor binnenlandse transfer in Engeland.
Bij Robin van persie kreeg feyenoord niks toen hij naar man u ging.

05-07-2016 23:25

SaladFingers +74

Je hebt gelijk. Uitzoeken die handel.

07-07-2016 23:04

marlonfr +0

WANBE..... oh wacht miss doet die man inderdaad toch gewoon zijn best

05-07-2016 15:12

ffever +0

Nou... na het missen van die pingel is ie gelijk weer minder waard lol

05-07-2016 12:32

Sjorszzz +2

Er zijn er die altijd commentaar hebben op v Geel hebben en zullen blijven houden, maar dat is voor iedere verantwoordelijke op een stoel als van Geel. Het is net een mens, Martin, je kan 100 dingen goed doen, en maak je iets minder goeds, of verkeerde gok, dan is dat wat blijft hangen, zo ook ieders eigen leven, maak jij een fout, hoor je dat ook weleens terug op feestjes of met een ruzie, dat heb ik altijd fascinerend gevonden, het bekrompen reageren na een foutje t.o. zoveel goeds, steeds eruit belichten, kan er niets mee. Bedenk: mensen zijn geen robots, mensen maken fouten, ie-der-een.Vallen en opstaan is ook leren. Foutloze ofwel de perfecte mens bestaat niet ( gelukkig).
Nu met transfers is het ook hopen dat de klik er is/goed uitpakt, bedrijfsleven idem, daar wordt je dan op afgerekend, zeker bij een grote club als Feyenoord. Martin heeft nu echt het nodige krediet opgebouwd, door zijn handelen met % achteraf. Ben gewoon eens tevree, zonder bij een fout zolang stil te staan. Leef!

05-07-2016 12:11

FR_Swiss +667

Ik neem aan dat Southampton iets op Pelle wil verdienen, en ervoor zorgen dat ze een vervanger kunnen halen.. HJ heeft ze inmiddels meer dan 10 miljoen gekost. Plus de 10% op doorverkoop die ze meerekenen, dus kosten bij a 12 miljoen.. Dan gaat hij niet voor 12 miljoen weg.. Per saldo voor Feyenoord 1,2 miljoen plus een ton voor elk miljoen.. Waarachtig geen slechte deal..

05-07-2016 12:04

oud_hagenees +3

Die idioten bij Chelsea tikken zomaar weer 30 mlj af. Dat gaat wel lekker zo

05-07-2016 11:56

hvdv65 +8381

Je kan lullen wat je wilt maar dit doet Van Geel heel goed!

05-07-2016 11:48

onverzettelijk +145

Mvg heeft denk ik wel zeker van zijn fouten geleerd en gaat alleen nog maar spelers ophalen die Feyenoord beter maken.Ik heb trouwens echt een goed gevoel over komend seizoen, zeker als we Kongolo ook binnenboord houden.

05-07-2016 10:49

feyenielz +0

Dan heeft hij nog best wat werk te verrichten, want twee directe versterkingen zijn zeker nog nodig!

05-07-2016 11:55

Jlh01 +0

Iedereen zeikt over v geel ik ben best blij met hem als je ziet van waar we komen mogen we zelfs trots zijn met zo een bestuur van de 12e plaats en 30-40 mil. schuld naar eigen vermogen en weer terug in de top 3 nationaal 4 seizoenen Europees voetbal gehaald waarvan 1 keer overwinterd en dit jaar afwachten vind dit dus wel een top prestatie en Koeman wie alles leeg kocht plukken we nu ook de vruchten van heeft ons en geld opgeleverd en levert ons nog geld op

05-07-2016 10:40

misterj +4547

Duidelijk verhaal, vergeet alleen je punten niet echter een zin;)

05-07-2016 10:41

Maxx75 +0

Van Geel klasse!!

05-07-2016 09:45

JordyZ4 +0

Kan hij weer een Bilal of Kramer van halen, erg klasse inderdaad!

05-07-2016 10:34

Michaelnh +645

Iets met een halfvol glas.

05-07-2016 10:51

Bushalte 67 +8598

MvG: waarom staan wij hier niet bij ??: Adnane Tighadouini kan zomaar weer te bewonderen zijn in de Eredivisie
Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/671651/-eredivisie-clubs-informeren-naar-verhuurmogelijkheden-van-tighadouini-.html#2IQyAqoImF575vSM.99

05-07-2016 09:01

Capo +0

Wij willen niet huren

05-07-2016 09:06

Bushalte 67 +8598

Beetje jammer

05-07-2016 09:25

Sjimmie +100

Zal wat zijn als Chelsea of juventus hem overnemen voor 19 mil

05-07-2016 08:57

brrbangbang +0

Misschien een transfertip voor Dhr Van Geel.

Als ik me niet vergis zijn we nog op zoek naar een aanvaller die op links & rechts uit de voeten kan, en eventueel ook nog als diepe spits? Boor de contacten van Gio aan en probeer Sandro Ramirez over te nemen. Is nu transfervrij vertrokken bij Barca.

tekenbonus van 1 miljoen en een jaarsalaris van 800.000 accepteert hij wel denk ik. Is altijd het proberen waard.

05-07-2016 08:43

Django +9565

Hadden we vorig jaar al moeten huren. Heeft niets gespeeld. Gio en zn contacten pff

05-07-2016 09:11

brrbangbang +0

Er mag van mij indd wat meer naar Barca B gekeken worden lopen echt prima voetballers rond.

05-07-2016 09:22

tosothiw +2

PUTA BARCA PUTA BARCA HEEY HEEY

05-07-2016 09:44

brrbangbang +0

Filles de pute

05-07-2016 10:40

Cluske +6502

We zijn ons weer aan het rijk rekenen. Het wordt hooguit tussen de 1 a 2 miljoen en je moet het eerst nog krijgen en pelle moet eerst nog eens verkocht worden.
Ik zie liever hier dat Feyenoord bezig is met de selectie nog te verbeteren met kwaliteit spelers.

05-07-2016 07:00

switzer +10993

Het een sluit het ander niet uit lijkt me. En een miljoen erbij is gewoon goed voor Feyenoord.

05-07-2016 07:37

onverzettelijk +145

Dus jij denkt dat Pelle maar voor 10 of 20 miljoen verkocht gaat worden. ikzelf denk eerder aan een bedrag tussen de 30 en 50 miljoen en daar 10% van. Maar al zou het 2 miljoen zijn dan kunnen we dat nog prima investeren in een vleugelaanvaller!

05-07-2016 08:01

mib2000 +10

Tuurlijk... Hij is 31 (nou ja, 15 juli wordt hij 31). Het is een leuke spits, maar geen topspits. En dan tussen de 30 en 50 miljoen...? Nee, dat gaat niet gebeuren

05-07-2016 08:05

onverzettelijk +145

We gaan het allemaal zien en horen, dat er maar zo'n hoog mogelijk bedrag betaald mag worden voor Pelle!

05-07-2016 08:11

Cluske +6502

We gaan het idd allemaal zien. Het zijn leuke extra inkomsten. Nu maar hopen dat ze goed geïnvesteerd zullen worden en geen middelmaat spelers hiervoor halen.

05-07-2016 08:31

Ratfield +3566

Dat zou betekenen dat Pelle voor Chelski evenveel waard is als, pakweg, Lukaku of Batsiuhay ... Dat lijkt me wat teveel vh goede.

Ik denk dat hij verkast voor zo'n 15-20miljoen, wat hem gek genoeg weer 'evenveel' waard maakt als Janssen. Maargoed, die gaat voor veel te veel geld weg natuurlijk ...

05-07-2016 08:42

Reinbo +17602

Hij is 31 en wordt gehaald als 2e of 3e spits. Ik denk 10 mijn pond. Helaas staat die door dei domme Engelsen nu een stuk lager.

05-07-2016 08:30

ferdi30 +5233

Bedrag voor Pelle is echt niet meer dan 15 miljoen hoor met 1 jaar contract.

05-07-2016 08:54

FRRROEMMM +77

Laat dat geld maar lekker op de bank, kun je net niks mee.

05-07-2016 06:59

tussenjaar +6205

Mooi! Ik wil aankopen zien!

05-07-2016 06:31

skin +14003

Ik niet.

05-07-2016 08:26

HNS2018 +0

bij 10 miljoen krijgt feyenoord toch maar 100k toch?
10% van elke euro is 10 cent., Dus geloof niet dat Feyenoord miljoenen verdient.

05-07-2016 03:39

SEYVEN +14021

Ga slapen...

05-07-2016 03:40

dEADER20 +2657

Als je 10 euro hebt, hoeveel is dan 10%
Als je 10 mil hebt, hoeveel is dan 10%

Inderdaad ga slapen en denk er gerust even overna

05-07-2016 03:57

Sergiofr12 +83

1/10 van 10 is....

Juist, lekker slapen knul, ga ik ook maar eens doen.

05-07-2016 04:15

lackshan +0

Voel je je wel lekker ? , ik weet niet op welke school jij rekenles hebt gehad maar 10% van 10 miljoen is toch echt 1 miljoen. Ik las gister dat pelle weg zou gaan voor 14.5 miljoen dan krijgt feyenoord dus rond de 1,45 milioen

05-07-2016 05:24

nldavenl +132

Laat ze maar lekker lullen hier! Je hebt gewoon gelijk.

05-07-2016 08:32

duitser +4317

rekencursus bij aad de mos gehad zeker?

05-07-2016 08:48

Breakdown +10811

Ik denken dat je de 10% van elke euro, niet zo letterlijk moet nemen. Zal wel gewoon 10% van het totaalbedrag zijn.

05-07-2016 10:57

Sleepie +11948

Nederland wordt steeds slimmer. LOI

05-07-2016 11:33

HNS2018 +0

Ik zat verkeerd. ik had steeds 1 miljoen in mijn hoofd.
Dan nog is het geen miljoenen als Southampton PELLÉ verkoopt voor 10 miljoen dan krijg Feyenoord 1 miljoen.

Dus geen miljoenen of er zitten andere clausules in het doorverkoop contract dat 1 miljoen meer word dan 1 miljoen.

Gezien de tijd dat ik poste kan je wel domme vergissingen maken.

05-07-2016 12:00

Sleepie +11948

Goed verhaal, ik denk dat de tijd voor jou niet zo heel veel uitmaakt.

1,5 tot 2 miljoen zou al mooi zijn. Als je echt zo'n mierenneuker bent dan zijn het inderdaad geen miljoenen bij een verkoop onder de 20 miljoen. Maar een miljoen en wat tonnen sla je ook niet af.

05-07-2016 12:46

Richard87 +5

Kunnen ze weer Tapia's halen...

05-07-2016 03:15

dharmeshkrisnas +0

Doe dan wat met dat geld

05-07-2016 02:22

Dreeke +2

eerst moet dat geld binnenkomen...vooralsnog is hij niet verkocht aan een andere club.

05-07-2016 03:12

Reintjuh +5317

Als hij die strafschop er nou eens ,zoals in Heerenveen, over die Neuer had binnen getikt dan was het 20 miljoen geweest. V Geel out ?? Droeftoeters.

05-07-2016 01:33

Youri-- +44

Haha ja hoor voor een penalty

05-07-2016 02:12

Dreeke +2

ken je die schele griek nog die bij ons gespeeld heeft?? Die zijn naam en transfersom werd ook enkel gevestigd door zijn winnende goal in de EK-finale..

05-07-2016 03:14

Youri-- +44

Klopt maar dat was een goal. Ga me niet vertellen dat door een penal gelijk miljoenen meer waard is (en niet eens de winnende)

05-07-2016 03:56

Capo +0

Die penalty cool erin schieten met een Pellenka dan ga je de wereld over overal in het nieuws. Dus ja dat zou miljoenen meer waard zijn.

En zou de winnende geweest zijn ja.

05-07-2016 09:10

Youri-- +44

Nee hoor bonucci had de winnende op ze schoen

05-07-2016 09:21

oba-martins +0

Las dat er over een bod van 14,5 miljoen gesproken word; dus zal de transfer zo'n 18 miljoen worden denk ik. Dus toch weer 1,8 miljoen er bij :) verder zou er ook interesse zijn vanuit China, dan kunnen we helemaal blij worden haha.

05-07-2016 00:06

oba-martins +0

Krijgt Feyenoord wel of geen opleidingsvergoeding bij transfer Janssen?

04-07-2016 23:53

dre82 +5732

Wel.......

05-07-2016 00:20

mrbee91 +2

Ja zo'n 3 ton ofzo

05-07-2016 00:35

poklaan +2491

ja, van wat ik kan vinden 2% om precies te zijn. hangt er vanaf hoe oud Janssen was toen hij naar Feyenoord ging en hoe oud hij was toen hij weg ging

05-07-2016 01:05

KennethVermeer +3

Luister naar mij jongens we hebben Co Adriaanse nodig. Een trainer die de ploeg laat voetballen. Ophouden over zijn verleden etc etc, gewoon tactisch een geweldige coach.

Laat de domme reacties maar komen !

04-07-2016 23:49

FR17 +0

Teveel donkere spelers, ziet het verschil niet

04-07-2016 23:52

fynwa89 +2743

Slaap lekker verder

04-07-2016 23:59

Mauricio_Aros +33

Hij heeft zelf al meerdere malen aangegeven dat hij Feyenoord niet wil coachen. Dus houd op met daarover posten.

Hij is blijkbaar een keer belaagd door Feyenoord-supporters.

05-07-2016 00:00

roodwitgroenwit +104

hahaha nee dan liever Klopp of Guardiola..

moet ik nu ook zeggen 'laat de domme reacties maar komen !" ?

05-07-2016 00:06

FR0517 +0

Had je een bakkie te veel op ouwe?

05-07-2016 02:59

RdamNoord +204995

Ouwe?! Is dat niet j00ds?

05-07-2016 03:32

Sjimmie +100

Ik geef je gelijk over mr adriaanse, maar ik zou gio nog 1 kans geven. Kijk naar cocu! Word het weer niks met gio, dan zou ik idd ook voor een gerespecteerde trainer kijken

05-07-2016 10:05

oba-martins +0

Wat me wel opvalt is dat er nog geen nieuwsberichten staan over de bevestigde transfer van Marten de Roon naar Middlesbrough voor 14 miljoen. Feyenoord krojgt hier als ik me niet vergis ook nog een kleine 3 ton voor. Niet super veel, maar alle kleine beetjes helpen.

04-07-2016 23:42

feyenoordjob +920

Is ook van een jeugdproduct. En is al keer eerder genoemd. Dus minder relevant.

04-07-2016 23:46

oba-martins +0

Klopt, maar een bevestigend bericht dat Feyenoord nog een paar ton krijgt is nooit verkeerd toch? :)

04-07-2016 23:50

Brahma +5261

Pelle kan miljoenen opbrengen ?
Wat een onzin bij elke 10 miljoen krijgt Feyenoord 1 miljoen.
Hij heeft een contract van 1 jaar dus die miljoenen kunnen we vergeten.
Stel hij wordt voor 10 miljoen verkocht dan is het zeker lekker 1 miljoen in de pocket.
Maar miljoenen?? Als Pelle voor 30 miljoen verkocht wordt ( wat niet gaat gebeuren) krijgen we 3 miljoen.
Ja ja de miljoenen stromen binnen!

04-07-2016 23:25

MaikelFR12 +1000

We zullen zien, maar jij hebt al een glazen bol.

04-07-2016 23:28

Brahma +5261

Nee ik heb geen glazen bol lul niet zo dom man.
Ik kijk gewoon naar de feiten zo moeilijk is dat toch niet?
Of denk jij wel dat hij voor 10 tallen miljoenen verkocht wordt met een contract voor 1 jaar?

04-07-2016 23:31

whasjoewahn +16563

Wordt waarschijnlijk zo'n 17,5 miljoen als het doorgaat: 1.75 miljoen dus

04-07-2016 23:47

Brahma +5261

Dat zou heel mooi zijn.
Maar die miljoenen zie ik nog niet in mijn glazenbol.
(-:

05-07-2016 00:11

Brahma +5261

Oke duidelijk .

04-07-2016 23:45

the-crow +4071

Sadio Mane is ook voor 40 miljoen verkocht aan liverpool. Dus je weet maar nooit.

05-07-2016 07:09

Rotterdammer +11230

26 mil gaat die opbrengen 2.6 voor Feyenoord dus kunnen ze versterking voor halen voor op de flanken en in de verdediging op de linksback nelom baco toornstra exit

04-07-2016 23:24

Brahma +5261

Tuurlijk! 26 miljoen met een contract voor 1 jaar .

04-07-2016 23:26

Digidre +19

Dat wordt hoogstens 12-15 miljoen. Dan pak je daar 1,2m van mee. De titel "miljoenen" is wel heel royaal.....

05-07-2016 06:04

carlitosway +0

Het inkoop beleid van meneer van Geel slaat nergens op maar het Verkoop beleid vind ik toch wel ware vormpjes krijgen nu hoor. Petje af

04-07-2016 23:22

Brahma +5261

En wat vind je nergens op slaan van het inkoop beleid dan?
Daar ben ik wel benieuwd naar.

04-07-2016 23:29

DaanCS +1821

Ik snap je ook niet. Veijnovic, Vermeer, Tapia, Bilal, Botteghin, Kuyt en vd heijden zijn hele logische aankopen.


Mensen als Kazim en Wilkshire hebben hun komst nou eenmaal aan geldgebrek te danken.

Van het geld wat ie had heeft hij grotendeels hele logische aankopen gedaan. Dat ze niet allemaal even goed uitpakken kan hij niet altijd wat aan doen.

04-07-2016 23:34

Brahma +5261

Precies Daan.
Zo denk ik er ook over.

04-07-2016 23:36

Mauricio_Aros +33

Een gedurfde uitspraak hier op FR12, DaanCS.
Maar ik geef je gelijk. v.d. Heijden was een logische aankoop.
Botteghin was namelijk de vervanger van Boulahrouz en vd Heijden van Mathijsen. Hij was transfervrij en was aanvoerder bij Vitesse en redelijk multi inzetbaar. Prima speler voor op de bank dus.

#teambaco

05-07-2016 00:02

Reintjuh +5317

Eindelijk komt er waardering voor MvG Djw Daan. Geen geld Geen kwaliteit .Beetje geld en de BEKER gewonnen.

05-07-2016 01:39

Brahma +5261

Die waardering gaat hier niet komen Reintjuh.
Al die schreeuwers hier blerren alleen maar middelmaat en wanbeleid en zien de progressie niet die we elk seizoen maken.
En eisen een kampioenschap terwijl de begroting nog mijlen ver achter ligt met de nr1 en 2.
Realisme is hier ver te zoeken.
Ik ben blij met van Geel.
Ik krijg de rillingen als ik weer terug denk aan Wotte,Bosz en Beenhakker (zucht we hebben niets we kunnen niets)

05-07-2016 01:51

carlitosway +0

Ik vind dus op kuyt en botthegin na de rest allemaal middenmoot aankopen en heeel veel spelers die alleen maar banken. T is misschien overdreven gezegd dat t nergens oo slaat excuus. Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat hij t dit seizoen beter heeft gedaan dan eerder ondanks dat hij maar weinig keuze had... maar arie vind ik wel echt een miskoop haha sorry

05-07-2016 10:56

DaanCS +1821

Op misschien van der heijden na was iedereen enthousiast over de aankopen vorig jaar. Tuurlijk weet je dat je middelmaat binnenhaalt met Kramer. Maar dat was ook niet de eerste keus. Je moet begrijpen dat Feyenoord geen grote netwerken heeft en weinig geld en aantrekkingskracht. Ook andere factoren als met de cultuur om kunnen gaan spelen een rol. Daarom wil Feyenoord eerst in de eredivisie rondkijken en daarna in scandinavie omdat hun cultuur veel op de onze lijkt. Wij hebben geen budget waarbij we even een colombiaanse aanvaller kunnen halen zoals ajax of psv. Tuurlijk kan dat wel zo worden met een nieuw stadion maar op dit moment moeten we het met dit type spelers doen, en kunnen alleen hoger niveau spelers halen als die zichzelf aanbieden zoals kuyt en elia

05-07-2016 11:35

roodwitgroenwit +104

wij willen miljoenen g*dverdomme! Dan leuke (niet al te ) creatieve speler op rechtsbuiten, liever slim dan creatief, en dan hebben weer aardig teampje staan

04-07-2016 22:58

Mauricio_Aros +33

Ik denk dat Martin ook deze wartaal uitkraamt als hij naar Watford belt...

05-07-2016 00:03

roodwitgroenwit +104

dat weet ik wel zeker, al kiest martin als het fff kan altijd een 'behendige' speler boven een slimmer speler, heel erg jammer

05-07-2016 00:13

Lampion +129

Weet niet of ik het snap,maar.

Heeft Feyenoord nu 10 mil verdient,buiten de transfer naar Engeland om?

04-07-2016 22:39

samah-samah +1569

nee de transfer was 8.5m en daar is 1.5 bijgekomen

04-07-2016 22:42

roodwitgroenwit +104

haha ik wilde net het zelfde vragen, begreep het ook niet helemaal

04-07-2016 22:59

diezaterlekkerinzeg +0

Financieel ziet het er allemaal flink beter uit nu, en we hoeven niet te kopen, maar kunnen het wel als het moet of kan.

04-07-2016 22:37

whasjoewahn +16563

We hoeven niet te kopen...?

04-07-2016 23:25

Verstappen +7654

Hoorde dat Janssen 18 miljoen zou gaan kosten? Of klopt dat niet.

04-07-2016 22:27

Verstappen +7654

Die Punt was een vraagteken

04-07-2016 22:28

kevinmulFR010 +18073

Ze hebben 18 miljoen afgeslagen volgens mij.

04-07-2016 22:37

samah-samah +1569

meer dan 20 moet die kosten

04-07-2016 22:43

FRS-79 +1

Ze willen 20 + 2 uit bonussen.

05-07-2016 00:49

Feyenoordsi +0

Goed gedaan, Martin !!!

04-07-2016 22:26

coolsingel2014 +1

Waarom niet bilal dumpen en lekker roy beerens halen?

Of desnoods berghuis

04-07-2016 22:14

pinda123 +320

Waarom gewoon lekker niks meer halen en pas weer dure aankopen doen zodra er een andere ervaren trainer is aangesteld.Alles wat je nu haalt is geldverspilling als Gio nog een jaar laat aanmodderen

04-07-2016 22:21

coolsingel2014 +1

Gio heeft een jaar ervaring opgedaan en ook nog een tijdje met advocaat gewerkt, gaat het vast wel beter doen.

En zooooveel invloed heeft de trainer nou ook weer niet, spelers moeten gwn presteren

04-07-2016 22:23

pinda123 +320

Nee trainer heeft geen invloed maar nooit een systeem of taktiek kunnen bespeuren een plan b als het niet loopt nog nooit gezien en om maar over ze wisselbeleid en basis opstellingen te zwijgen,hij heeft gewoon niet dat is overduidelijk.En is heel vreemd toch letterlijk alle wedstrijden onder hem waren niet om aan te zien het moment dat dickie als adviseur kwam zag je er een lijn inkomen.Dit seizoen staat ie er weer alleen voor en dat word weer drama let maar op.En dan gaan ze hem lozen in de winterstop dus waarom nu gewoon niet.

04-07-2016 22:29

fr34023 +0

Het opmerkelijkste is nog dat niemand onder hem beter word of presteert. Kijk bijv. naar Vejinovic die deed het fantastisch bij Vitesse ik zie niks meer van deze speler terug. Of bijv. een Elia die makkelijk op dit niveau mee moet kunnen maar op een of andere manier toch heel veel wedstrijden niet in vorm is.

04-07-2016 23:09

pinda123 +320

Gio is te soft en snapt het vak trainer gewoon niet,Zou als ik Van geel was alles op alles zetten om ze grote vriend Van Gaal te strikken

04-07-2016 23:11

pinda123 +320

En dit jaar ga je nog meer gezeik krijgen doordat ze Die vilhena toch een contract hebben laten tekenen omdat gio dit zo graag wilde.Door dat geintje is feyenoord straks niet meer baas in eigen huis.

04-07-2016 23:15

fr34023 +0

Gio laat sws iedereen over zich heen lopen er heerst totaal geen topsportklimaat daar.

04-07-2016 23:56

Frans538 +649

Daar ben ik ook bang voor
Vilhena heeft nr 10 geeist he
Zeker weten 100%
Die andere verhaaltjes zijn kutsmoesjes
Naar mijn mening had feyenood niet op die eis
In moeten gaan. Ineens tekent hij bij
Terwijl hij zelf had aangegeven weg te gaan
Gio heeft van geel omgeluld, nadat vilhena nr 10 had
Geeist bij van geel

05-07-2016 00:14

tussenjaar +6205

Vejimovic was bankzitter bij vitesse. Dank je echt dat bosz op hem zit te wachten in 020?

05-07-2016 06:36

fr34023 +0

Dat was van der Heijden denk je nou echt dat die dan gehaald zou zijn

05-07-2016 10:44

tussenjaar +6205

Gewoon wanbeleid. Kijk de opstelling Feyenoord-Vitesse 1-4 er maar op na.

05-07-2016 12:39

fr34023 +0

Vejinovic deed het daar erg goed van der Heijden ook wel maar zat ook wel eens bankie. Het is ook een stukje wanbeleid maar de trainer hoort daar duidelijk ook in.

05-07-2016 19:44

pinda123 +320

Vejo word verkeerd gebruikt als hij speelt moet ie met de punt naar achteren spelen terwijl ze kracht juist ligt om vooruit te spelen met ze geweldige trap en passing die hij in ze voet heeft

05-07-2016 21:33

tussenjaar +6205

Hoe lang was het geleden dat we een prijs hebben gewonnen?

04-07-2016 23:04

pinda123 +320

ga toch weg man dat heet scorebordjournalistiek,hebben beker gepakt maar dat is namelijk omdat we veel geluk hadden en Vermeer op goal want het voetbal was niet om aan te gluren.
Word gewoon weer drama met hem,je ziet aan alles dat ie het gewoon niet heeft

04-07-2016 23:09

tattoojohan +495

Helemaal mee eens. Vd eerste tot de laatste letter. Ik vind vooral van Veijnovic erg. Die jongen is een klasse speler maar heeft een trainer die hem in de zeik neemt. Elke fout of mindere wedstrijd krijgt ie te horen, zelfs in intervieuws. Bij Vitesse lukte alles nu kan ie niet eens een penalty op doel krijgen. En als je dan merkt dat toyboy Vilhena alles mag, al schiet ie de bal op eigen doel dan krijgt ie nog complimenten van onze Gio, dan zakt de moed je als nieuwe aankoop wel in de schoenen denk ik. Klotetrainer helaas. Daar verandert de bekerwinst niks aan. Gaat ie doodleuk lopen vertellen dat het vertrek van kazim en immers voor onrust zorgde in de groep en kleedkamer en misschien daardoor wel slechter gingen presteren. Nou lul, had ze dan dit jaar erbij gehouden.....

04-07-2016 23:37

fr34023 +0

Puur geluk joh elk jaar is weer een ander subtoppertje aan de beurt wees er maar trots op. Als de eerste keeper van Utrecht gewoon in het goal stond en hun wat beter in vorm waren betwijfel ik of je die wedstrijd wel had gewonnen. Je kwam ook gewoon moeilijk langs clubs als AZ en Roda JC.. Voor een echte prijs moet je het hele seizoen presteren en niet een paar wedstrijden.

04-07-2016 23:13

FRS-79 +1

Mooi hoe sommige mensen bij alles wat slecht gaat het bestuur de schuld geven en bij alles wat goed gaat het wijten aan geluk. Bij die mensen kun je het dus nooit goed doen.

05-07-2016 00:51

MaartenTT +19931

Precies.
Er wordt hier ook nogal gejankt om het janken.
Dan tel je mee of toon je aan er verstand van te hebben of zo.

05-07-2016 05:59

FRico12 +0

Je doet je naam eer aan. Moet zeker de inhoud van je hersens voorstellen als ik je zo ontzetten dom hoor lullen?

Tjongejonge wat ben jij een mongool zeg. Jij snapt er werkelijk he-le-maal niets van. Ga jij als onbenul even beweren dat Gio het vak trainer niet snapt.. Je slaat de plank aardig mis.

04-07-2016 23:41

pinda123 +320

Nou ik ben er zeker van dat ik het spelletje beter snapt dan jij het snapt want als jij vind dat gio het goed doet word het toch echt tijd om naar de bavo te gaan

04-07-2016 23:55

tonymontanasgp +21

die blijft lekker cashen op de bank bij feyenoord

04-07-2016 22:22

Dfr +147

Transfer van Beerens is afgeketst

04-07-2016 23:05

whasjoewahn +16563

Beerens... kom op man. Over middelmaat gesproken

04-07-2016 23:30

Dfr +147

Ik zeg niet dat we hem moeten halen

05-07-2016 00:05

Bushalte 67 +8598

Goed gedaan van Geel gezien de positie waarin Feyenoord zat.
Contract liep nog een jaar en Pelle wilde.perse de stap maken dus dat is goed gedaan.

Los daar van zijn alle sterkhouders nu weer voor minimaal 2 jaar verbonden aan Feyenoord dus als er nu kapers op de kust zijn moeten ze dokken.

Eindelujk krijgt het verkoopbeleid vormen waar je wat mee kan in de toekomst.

Nu nog geld genereren voor de inkoop en goede scouting en jeugd zodat ook die kant goede vormen gaat aannemen.

04-07-2016 22:14

SupportYourLocals +5

Pelle had nog een 3 jarig contract toen hij verkocht werd hoor, dus we hebben hem gewoon voor een prikkie weg gedaan gezien zijn kwaliteiten.

04-07-2016 23:52

FRS-79 +1

En gezien zijn leeftijd, zijn vertrekwens en gezien wat hij voor de club betekent heeft? Soms moet je als club ook een gebaar maken naar een speler als ie zoveel voor je club betekent heeft.

05-07-2016 00:54

SupportYourLocals +5

Oh moeten psv en ajax dat ook dan? Die krijgen wel altijd volle pond.

05-07-2016 11:41

FRS-79 +1

Ja die doen dat ook. En ook die clubs krijgen niet 'het volle pond' voor spelers van 29 jaar. Wat die clubs sowieso op ons voor hebben is dat ze spelers afleveren met CL ervaring en kampioenschappen achter hun naam. Dan kun je ook gewoon meer vragen voor je spelers.

05-07-2016 12:29

SupportYourLocals +5

Onzin. Zij krijgen wel volle pond, wijnaldum voor iets van 20 miljoen geloof ik en clasie 12, als je in dezelfde leeftijdcategorie wil kijken...(volgens mij was clasie nog iets jonger)

06-07-2016 02:32

FRS-79 +1

zucht... Kan net zo goed tegen de muur lullen, je snapt het toch niet. Toen Wijnaldum wegging bij PSV had hij veel meer baggage dan toen hij bij ons speelde. Was inmiddels volwaardig international en had CL ervaring. Appels en peren.

06-07-2016 10:31

SupportYourLocals +5

Clasie volgens mij hetzelfde. Kijk even naar de vrij die na het wk, waar hij uitverkozen werd tot beste verdediger en 3e werd, ging voor 7 miljoen weg terwijl bruma nu voor het dubbele weg gaat...dan ben je echt geen meester verkoper hoor.

06-07-2016 13:52

PapaKevin83 +15296

Dag kameraden,

Is er iemand geïnteresseerd in oude jaarboeken van Feyenoord of een oude kluppermap (rond 1995).

Wanneer je geïnteresseerd bent kun je kijken op mijn advertenties op marktplaats onder esso_united of hier je vragen stellen.

Doe een leuk bod en ze zijn van jou.

Groet

04-07-2016 21:57

FRjoris1908 +323

Het is toch goddomme niet te geloven 18 miljoen voor gill swerts daar kan ik echt met mijn pet niet bij. Hoe kan dat nou in hemelsnaam dat Pelle voor 8 miljoen weggaat en Clasie bijvoorbeeld voor ruim 12 miljoen en voor fucking gill swerts worden nu bedragen van 17-20 miljoen genoemd wat de fuck man.

04-07-2016 21:45

Joshh +0

Is niet waar.

04-07-2016 21:47

FRjoris1908 +323

En dat kan de regisseur van dienst bevestigen.

04-07-2016 21:50

DaanCS +1821

Gill Swerts? haha hou toch op man! teveel gezopen jij.

04-07-2016 22:52

FRjoris1908 +323

Dit kan ik bevestigen.

04-07-2016 22:54

DaanCS +1821

Haha lekker man

04-07-2016 23:30

Cluip +5848

Loop jij nou te swertsen mann... 18.000.000 voor Gill Swerts hahaha pleur haast om vsn t lachen

05-07-2016 00:36

tosothiw +2

Ik heb t toen al gegokt en beweerd
Maar nogmaals, die doorverkoop percentages contractueel afdwingen (is ook fokking easy als iemand gewild is) is Ven Yellow wel erg goed in

Dat zal vaker gaan blijken!
Mag wel is gezegd worden

04-07-2016 21:42

GioooFR +384

1,5 miljoen dus

04-07-2016 21:38

FR4Ever +2

Ik wist niet dat het zo veel was! Dat kan zomaar richting de 2 miljoen oplopen!

04-07-2016 21:27

Bottleneck +3710

Ondanks het vele gehaat op Van Geel hier, is hij een meester-verkoper. Beste die Feyenoord sinds jáááren heeft. Inkopen is een ander verhaal..

04-07-2016 21:13

whasjoewahn +16563

Nou, nou, laten we niet overdrijven....

Ik vind eur 8 mln ex bonussen en doorverkoop % helemaal niet zo bijzonder voor een.speler die er 2 seizoenen achter elkaar meer dan 20 in schiet. De aanvoerder van het team dat meedeed om de titel in Nederland en nog een doorlopend contract had.

Nogmaals, niet zo overdrijven... (en ik ben geen van Geel hater)

04-07-2016 21:17

Wietse +24114

Als een AZ Jansen voor meer dan 18 miljoen gaat verkopen, na 1 goed seizoen doe je het goed.

Feyenoord heeft de afgelopen maximaal 12 miljoen gekregen voor haar beste spelers. De meeste zijn maar verkocht voor vijf a acht miljoen. Het blijven vooral een flink aantal kleine bedragen die hij verkoopt.

04-07-2016 21:21

whasjoewahn +16563

Precies, dat zou nou een 'meester-verkoop' zijn.

Nogmaals, ben geen Van Geel hater, maar ik vind hem juist helemaal niet zo'n extreem goede verkoper...

04-07-2016 21:27

FR_Swiss +667

Die is 21, Wietse... Geen appels....

04-07-2016 21:29

eefb014 +5429

hoe oud was clasie swiss

04-07-2016 22:47

GioooFR +384

Verkopen juist matig man. Spelers gaan voor haast niks weg vergeleken met concurrentie

04-07-2016 21:39

SupportYourLocals +5

Hou op man...8,5 tot 10 miljoen is een prikkie voor zo'n topspits met een nog 3 jarig contract toendertijd.

04-07-2016 23:55

FRS-79 +1

Van 29 jaar....

05-07-2016 00:57

SupportYourLocals +5

Leeftijd zegt niks, gaat om kwaliteit. Pelle was een laatbloeier.

05-07-2016 11:44

FRS-79 +1

Tuuuuuurlijk, leeftijd zegt niets. Ooit van afschrijving gehoord? Restwaarde?

05-07-2016 12:30

SupportYourLocals +5

Daar heb ik van gehoord ja, dus als je 29 bent kan je geen 5 jaar meer mee? Kwaliteit gaat boven leeftijd. En topspitsen, van elke leeftijd, zijn duur.

06-07-2016 02:34

olaf-pot +143

Kalou terug halen!

04-07-2016 21:12

DaanCS +1821

Zou niet gek zijn. Al vraag ik me af of die daar zin in heeft en of hij wel op de flank wil spelen. Hij heeft laatste par jaar spits gespeeld en wij hebben dr al een in huis.

04-07-2016 23:39

jordan +0

hij is 30 miljoen waard ofzo chelsea bood zoiets dus als dat zo is krijgen wij 3 miljoen :)

04-07-2016 21:09

dave5 +0

Miljoenen?? Nee! hij zal niet meer kosten dan 12 miljoen dan krijg je dus 1,2

04-07-2016 21:00

Ramon_v_1991 +0

. Het was al een mooie deal, waarbij we intussen dankzij zijn prestaties daar al tien miljoen euro hebben kunnen bijschrijven.

04-07-2016 21:13

Ericjeee1995 +5

Dit wisten we toch al eigenlijk? Ben meer aan het wachten op nieuws over of er nog wat binnenkomt. Tis alweer veel te stil

04-07-2016 20:55

feyefrank +2083

Een percentage was bekend maar 10 % wist ik in ieder geval niet.
En dat is toch een hele mooie deal van van Geel dan.

04-07-2016 22:20

RemcoFR +26877

Doet v.Geel toch nog iets goed"s ; )

04-07-2016 20:49

johndahl83 +4459

wordt dus 1,7 miljoen

04-07-2016 20:47

onraad +5506

geld voor pelle , voor de roon , en als het meezit voor janssen !!!


gaat lekker zo bmi nog naar england ....weer geld binnen

04-07-2016 20:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties