Van Geel bevestigt: ''We moeten nu iemand halen''

Van Geel bevestigt: ''We moeten nu iemand halen''

Feyenoord gaat de transfermarkt op om een nieuwe keeper te halen. Vandaag raakte Kenneth Vermeer geblesseerd en komt daarom niet meer in actie tot nu de winterstop. ''We moeten snel reageren,'' geeft Martin van Geel aan tegenover Voetbal International.

''Een zwarte dag'', vervolgt de technisch directeur, kort nadat hij geconfronteerd werd met de zware achillespeesblessure van de eerste keeper. Vermeer moet de rest van het kalenderjaar toekijken. Ook tweede doelman Warner Hahn is geblesseerd, hij is pas eind 2016 weer speelkaar.

''Ja, we gaan en moeten nu zeker reageren. We moeten nu iemand halen. Giovanni van Bronckhorst loopt net de kamer uit. We krijgen al van alle kanten tips en inderdaad: Brad Jones is daarbij genoemd. Maar we gaan nu alles op een rijtje zetten en in actie komen.''

Lees meer over
Kenneth Vermeer Warner Hahn
Plaats reactie
666

Feyenoorderforlive +0

Jones is een prima keeper, maar als je die jongen gaat halen zit je straks met overschot aan keepers. Om die reden kun je beter de jeugd een kans geven.

06-07-2016 10:40

Iluyan +236

Dus als we iemand moeten halen waarom hebben we dan hansson gehaald

06-07-2016 07:57

Lauranzwart +0

als vervanger voor eventueel een paar wedstrijden. niet de hele 1e seizoenshelft + een finale + de groepsfase van de EL+ de knvb beker

06-07-2016 13:28

RotterDaNa +1417

Victor valdes zou toch wel een nare goede zet zijn. Mss omdat we europees spelen zou ie zich graag willen laten zien en voor minder in de kuip komen spelen... dromen mag best toch?

06-07-2016 00:39

ZwarteCobra +2

Laat Hansson of Bijlow keepen. Bijlow is 1 van de toptalent in Nederland als het om keepen draait. En dan kan hij zijn kans krijgen willen jullie het nog verpesten. Nou snap ik wel waarom jeugd weg wil!

06-07-2016 00:07

nldavenl +132

Pffff geen extra keepert halen. Dan heb je er straks 5.... Lekker hsnsoj laten keepen. Als Hahn terug is hem een kans geven en als hij het goed doet laten staan anders Vermeer weer terug.

05-07-2016 22:58

nldavenl +132

Hshoj is Hahn

05-07-2016 22:59

FR-Arnhem +50791

Ja en wie moet er dan keepen tot Hahn fit is?

05-07-2016 23:55

nldavenl +132

Hahaha pffff hshoj is Hahn is Hanson. Maar je snapte me wel

06-07-2016 06:51

FR-Emma +1917

Hansson dan?

05-07-2016 22:24

Lauranzwart +0

die is denk ik niet gehaald om een hele 1e seizoenshelft te keepen FR-Emma ;)

06-07-2016 13:30

FR-Emma +1917

Hahah partycrasher!

06-07-2016 13:42

Lauranzwart +0

hou toch op , jij was ineens ervandoor gegaan.....

06-07-2016 16:01

FR-Emma +1917

No way, ik zag jou nergens meer ineens hahah

06-07-2016 20:14

Lauranzwart +0

doet die privebericht het ? snap er niks v haha

06-07-2016 23:45

tommj28 +577

Gewoon miazek terug is prima voor zolang het moet duren. Hansson als eerste, Bijlow daar achter, Miazek daar achter

05-07-2016 22:09

-FR12-Joeri +0

Paar miljoen neerleggen voor Benoît Costil

05-07-2016 21:47

luldebehanger +1

gewoon manuel neuer halen

05-07-2016 21:37

0Tien +0

Thibout Courtois ook wel een leuk keepertje tot de winterstop, daarna verhuren aan Excelsior ofzo

05-07-2016 21:14

serge82 +1

Ik zie hier zoveel mensen om Valdes roepen. Maar geloven jullie nou echt dat hij op welk front dan ook haalbaar zou zijn?

Iemand als Dost kunnen we geeneens halen, laat staan Valdes!

05-07-2016 20:45

FeyenoordVld +1547

Afgelopen seizoen heeft hij bij Standard Luik gezeten, dus zo'n rare gedachte is het niet.

05-07-2016 20:51

serge82 +1

Die zullen waarschijnlijk net ff iets meer kunnen betalen dan wij denk ik...

06-07-2016 08:21

Lauranzwart +0

dat zal wel meevallen hoor. was gewoon een oude club van hem volgens mij

06-07-2016 13:31

Wolverine +42

Ik zeg Valdes.... dat zou echt een stunt zijn

05-07-2016 19:42

Asstomouth +5

Wat denk je dat hij verdient?

05-07-2016 19:59

Jigsaw +10084

Wat denken jullie van Victor Valdès?
Salaris zou misschien een probleem worden, maar als ie bereidt is om bij Luik aan de slag te gaan, doet een belletje geen kwaad...
Contract voor een half jaar geven... in die half jaar, krijgt ie voldoende speeltijd (ook Europees)...

05-07-2016 19:36

FR*dennis*FR +857

Gio zou Valdes kunnen polsen toch? Heeft al die jaren bij Barcelona met hem samengespeeld... Lijkt mij wel ideaal!

05-07-2016 19:32

FeyenoordNL +0

Gewoon Bijlow als eerste keeper en Hanssen als reserve doelman waar is die Rotterdams bluf gebleven .

05-07-2016 19:25

AceFR +0

JIj bent echt grappig. En als Bijlow het niveau nog niet aan kan dan kun je hem dus helemaal afschrijven. Maar ondertussen dan wel gaan zeiken op van Geel.

05-07-2016 19:53

FeyenoordNL +0

Beetje negatief antwoord AceFR je kunt ook gewoon met jouw visie komen hoe jij het graag zou zien .

05-07-2016 20:06

AceFR +0

Helemaal eens, mijn excuses. Vooropgesteld ik ben heel erg van eigen jeugd. MAAR niet ten koste van alles. Is de jeugd beter dan wat we hebben of aankopen moet de jeugd altijd voorrang krijgen.

Maar je kan met met Alleen Hanson en Bijlow het seizoen ingaan. Bijlow kan best wel af en toe moeten invallen maar je kan die jongen niet de druk nu al geven van het moeten presteren in de competitie en de EL.

Wat zou er gebeuren als je niemand haalt en Hanson raakt ook geblesseerd of wordt geschorst. Dan krijg je dus Bijlow in het goal (veels te vroeg), maar nog erger je krijgt dus dan een a junior op de bank als reserve doelman bij het eerste. En dat kan gewoon echt niet.

05-07-2016 20:46

AceFR +0

met=niet.


.......................

05-07-2016 20:47

FeyenoordNL +0

Aangezien er nu een derde keeper bij is gehaald vind ik dat Bijlow gewoon de kans moet krijgen mocht hij de beste blijken te zijn in de voorbereiding .
Je hebt wel gelijk dat je niet met 2 keepers het seizoen in kan gaan dan ga je gigantisch op je bek mocht er 1 geblesseerd raken .

10-07-2016 16:52

Weekwel +1

Een keeper wordt altijd voor de leeuwen gegooid die ken je toch amper rustig brengen!

05-07-2016 22:16

RdamNoord +212202

Jurjus halen, en op het moment dat Vermeer fit is gewoon verhuren.
Pietje Velthuizen vind ik ook een goed alternatief.

05-07-2016 19:23

david1995 +0

hahaha jurjus

05-07-2016 20:33

oba-martins +0

Hanssen, Bijlow en Miazek is yoch gewoon genoeg? Miazek en bijlow op dit moment nog nuet nuveau van Feyenoord 1, maar hoe groot is de kans nou dat hun in de eerste 4 maanden van het seizoen aan de bak moeten?

05-07-2016 19:21

LofDerZotheid +1174

Dus in een seizoen met kampioensaspiraties en groepsfase EL 'gok' je maar dat Hanson heel blijft? Niet echt topsportklimaat.

Daarnaast heeft Hanson contract tot einde van het jaar, dus daar kun je makkelijk vanaf als Vermeer en/of Hahn weer heel zijn. En zodra er een fatsoenlijke keeper bij is, mag Miazek weer terug naar de amateurs in Polen.

Hou je Vermeer, Hahn, Bijlow en een vierde keeper over. Lijkt me een bijzonder zinnige investering.

05-07-2016 19:27

Lauranzwart +0

die kans is 100%....

06-07-2016 13:32

Davidus +188

Ik lees maar dat je 3 fitte keepers nodig hebt. Hoe vaak gebeurd het dat je eerste 2 keepers er voor lange tijd uit zijn? Niet zo vaak volgens mij. Dus waarom dan niet gewoon hanson opstellen en Bijljow op de bank. Of van mij part andersom. of zijn er mensen die denken dat we daarmee het kampioenschap gaan verspelen....? Ik vind het maar onzin, zit je zo meteen met 5 keepers, wat moet je ermee? Typisch paniek voetbal, maar misschien geloven ze in de kuip ook wel in de titel. Grootheidswaanzin is ons al jaren niet vreemd.

05-07-2016 19:15

klaasscho +0

Nou, nu bijvoorbeeld. Onze eerste 2 keepers (Vermeer en Hahn) zijn er toch voor lange tijd uit? Niet zo'n heel bijzonder scenario dus.

05-07-2016 19:19

LofDerZotheid +1174

Kop, spijker, raak. #schaakmat

05-07-2016 19:22

Davidus +188

ik doel meer op het feit dat de kans nogal klein is dat de andere 2 ook geblesseerd raken. Dus als je die ooit hebt aangetrokken (of door laten stromen vanuit de jeugd) moet je ze nu ook het voordeel van de twijfel geven en ze opstellen. Waarom zitten ze er anders bij als je ze geen kans wilt geven of geen vertrouwen?

05-07-2016 19:23

LofDerZotheid +1174

Maarten de Focker terughalen van Heerenveen: Kent de club, staat er bij SCH ontzettend goed op, inmiddels ruime ervaring als tweede keeper. En zou ooit nog willen slagen bij Feyenoord.

05-07-2016 19:15

Feyenoordridderkerk +1187

Teken dat ze vorigjaar met Hanson dus geen goede zaken hebben gedaan als je dit durft te melden. Natuurlijk Vermeer superbelangrijk en Hahn is gebleseerd, maar dan nog, Hanson en Bijlow gewoon proberen lijkt me. Tenzij je verwacht dat er nog twee geblesseerd zullen raken. Of zie ik dit verkeerd?

Ik vind t n slecht signaal naar de anderen toe al weet ik dat je 3 fitte keepers nodig hebt. Ik snap echter niet waar die angst vandaan komt om bvb Bijlow gewoon voor de leeuwen te gooien. Is mentaal volgens mij erg sterk dus gewoon proberen!

05-07-2016 19:00

LofDerZotheid +1174

Je zegt in één post dat je drie fitte keepers nodig hebt. En dat ze geen derde moeten halen. Wat wil je zeggen?

Je hebt inderdaad, over langere tijd (en een half seizoen, inclusief EL, is langere tijd) simpelweg drie volwaardige keepers nodig. Er kan altijd sprake zijn van blessures en schorsingen. Stel je voor dat Hanson rood krijgt en de week erop Bijlow geblesseerd raakt. Wat dan?

Drie keepers is niet 'wenselijk', het is pure noodzaak.

05-07-2016 19:10

Feyenoordridderkerk +1187

Dan heb ik me niet goed uitgedrukt, waarvoor excuses. Ook ik weet dat er 3 noodzakelijk zijn, zeker als t noodlot toeslaat en dat kan, maar dan nog.

Ik bedoelde meer dat het lijkt alsof het gaat om een nr. 1 keeper.

Daarbij, en dan zal ik wel n ouwe lul zijn,werd dit probleem vroeger anders opgelost, er waren spelers die zo t doel in konden.

Soms denk ik dat wij in dit land alles te moeilijk maken met opdrachten naar spelers toe en zie ik langzaam het spontane verdwijnen van voetbal.

Je maakt mij niet wijs dat er geen spelers izjn die zo het doel in kunnen. Ik doel daarmee op t gegeven dat t allemaal groter wordt gemaakt dan t is en voetbal is spontaan en vrolijk, n spel en ja, t is op niveau, maar we maken het te moeilijk naar mijn idee.

Om die reden vermoed ikt rouwens ook dat veel erg grote talenten opeens niet meer kunnen wat ze konden. Correct me if I'm wrong.

05-07-2016 19:25

LofDerZotheid +1174

Gomes, die ouwe van PSV is een optie. Zou best terug naar NL willen. Tweejarig contract aanbieden, en laat hem maar de strijd aangaan met Vermeer. Houden ze elkaar scherp en je hebt twee absolute topkeepers.

05-07-2016 18:53

RuudVormer +0

Als hij niet net had bijgetekend daar in Engeland was het best een optie geweest. Maar helaas.

05-07-2016 18:58

LofDerZotheid +1174

Toch al bijgetekend? Dacht dat dat nog moest gebeuren.... Maar neem het zomaar van je aan!

05-07-2016 19:07

LofDerZotheid +1174

Even opgezocht. Had sowieso nog een doorlopend contract, maar dat is recent opgewaardeerd. Jammer!

05-07-2016 19:13

LofDerZotheid +1174

Wat een ongelofelijke mazzel! Timing is godzijdank perfect. Niet zo prettig dat Vermeer uitvalt, wel het moment waarop. Midden in de transferperiode, aan het begin van de voorbereiding. Stel je voor dat dit zou gebeuren vlak voor de Europese campagne van start gaat. Kun je geen vervanger meer halen, staat er een vreemde keeper in de goal. Zo'n blessure is nooit handig, maar soms onvermijdelijk. Laat het dat maar op dit moment gebeuren.

05-07-2016 18:41

wjeel +1621

Nou dat is dan nog het enige 'voordeel' ja. Als het dan toch gebeuren moet, dan maar nu.....

05-07-2016 19:03

feyenoordkorsou +0

We moeten nu niet iemand halen. Hansson en Bijlow zijn er toch al? Of je moet dan een van hun wegdoen. Tot wanneer is Hahn verwacht geblesseerd?

05-07-2016 18:33

feyenoordjob +920

Oktober op zijn vroegst. Dan kan het dus al wel bijna einde el, beker en competitie zijn.

05-07-2016 18:38

DaanCS +1825

Valdes, Schwarzer of Beto zou top zijn

05-07-2016 18:19

onraad +5506

ED DE GOEY KAN !!!

05-07-2016 18:14

michielFR +0

Pfffff wat een klote nieuws en nog kutter dat Hahn nog steeds geblesseerd is!! Dan had ik nog wel vertrouwen gehad. Tering wat een klote dag!

Je kan niet met die Hanssen de Europa League in. Er moet kwalitatief een sterke keeper staan maar verdomme vervang Vermeer maar eens...

05-07-2016 18:11

smarty +0

Een zwarte dag.......... Ik zie een vooronderzoek naar rascisme aankomen van de UEFA, en anders komt Sylvana Simons binnen een paar dagen wel langs.

05-07-2016 18:07

brian85 +4660

Op voetbalzone staan 10 mogelijke transfervrije keepers.. en er zitten echt wel aardige bij.. zoals Mihajlov ( oud twente ) die Japanner.. v lades.. velthuizen.

Ja ik weet het.. salaris.. maar het zijn iig opties

05-07-2016 18:06

FRthistlefield +1

Wordt niks meer

05-07-2016 18:03

Baksteen +3678

Gewoon Hanson erin.. Ervaren en waarom haal je die gast anders?

05-07-2016 17:56

LofDerZotheid +1174

Om een volwaardige vervanger te hebben als Hanson uitvalt. Zelfs al Bijlow hem zou kunnen vervangen, moet je achter hem ook weer een afdoende keeper beschikbaar hebben. Uit het feit dat Miazek bij een Poolse amateurvereniging op proef was, kun je wel afleiden dat hij in ieder geval niet goed genoeg is.

05-07-2016 18:46

maria69200550 +60

Zo iets als Rob van dijk vroeger ervaring

05-07-2016 17:52

Clasie12 +2432

Valdes goede kennis van Gio, halen!

05-07-2016 17:45

SinjiOno +12

Brad Jones of die andere Friedel

05-07-2016 17:30

hakuna +2065

Haal je Hanson voor blessures gebruik je hem niet?

05-07-2016 17:21

FrankFR +0

Met hasson en een A international wordt je niet serieus genomen in de Eredivisie.. laat staan Europa.. Gewoon Valdes Jaartje/harf jaar vastleggen

05-07-2016 17:29

R0b3r1 +0

Precies, haal hem dan ook niet als back up

05-07-2016 17:47

hakuna +2065

Rob hrlemaal mee eens en dan nog wel voor 2 jaar. Begrijp er helemaal niets van!!! Gooi dan die Bilow maar voor de leeuwen .

05-07-2016 17:56

AceFR +0

Het gaat er juist om dat je 3 inzetbare keepers nodig heb. Of wou je echt met Bijlow in het doel de competitie en EL ingaan mocht Hanson oook geblesseerd raken of geschorst worden? Dat is nog veels te vroeg voor Bijlow en dan nog maar om te zwijgen dat je dan met een 16 jarige op de bank moet gaan zitten.. Of is dit alleen maar om te zieken op van Geel?

05-07-2016 18:10

hakuna +2065

Er zijn dat er dan toch 3 keepers zijn. Hanson, miazek en bijlow.

05-07-2016 18:15

FrankFR +0

Waarvan er twee totaal onervaren zijn op betaald voetbal niveau... dan kom je niet ver. Jeugd de kans geven: graag!!!

Maar niet ten kostte van alles

05-07-2016 18:52

R0b3r1 +0

Ik zie het punt niet, je hebt Hansson die goed genoeg was als backup van Vermeer, dus als die net na de winterstop deze blessure had opgelopen dan had hij gewoon een half jaar onder de lat gestaan. Die is nu ineens niet goed genoeg als 1e keeper.

Bijlow is jong, maar zou je alleen nodig hebben bij een schorsing of blessure. Waarvan de kans klein is en die volgens vele gewoon een goede keeper is.

Over een derde keeper ga ik het niet eens hebben want de kans dat je met 4 geblesseerde keepers zit is ongeveer net zo groot als dat sparta kampioen wordt.

05-07-2016 19:02

Asstomouth +5

Er lopen wel meer onervaren spelers rond in het team.

05-07-2016 20:03

hakuna +2065

En zo is het Rob. Kapitaal vernietiging. En ik zit hier niet om van Geel af te zeiken. Het is precies zoals je zegt.

05-07-2016 20:57

R0b3r1 +0

Het is zeker niet om te zieken op van geel, ben een van de weinige die zelfs het afgelopen jaar nog steeds vorostander van van geel was.

3 inzetbare keepers is prima, maar Hansson is gehaald als back up van vermeer. met een hahn die binnen enkele maanden terug moet zijn en een bijlow en een mizaek heb je keepers te over.

Of je moet ze niet goed genoeg vinden, dan had je hansson ook niet als backup moeten halen, want daar is die dan ook niet goed genoeg voor.
En bijlow en mizaek moet je dan gewoon lekker laten vertrekken want die komen hier dus de komende 5 jaar toch niet aan spelen toe.

Bovendien is het maar de vraag of de keeper die ze halen dan zoveel beter is.

05-07-2016 18:59

Sneekshit +10544

Zit er toch weer iemand extra in de Helikopter :-)

05-07-2016 17:17

JDN1987 +23210

E Mulder.......

05-07-2016 16:58

Fan-On-Tour +2012

Valdes is vrij, heeft veel ervaring en Gio kent hem.

05-07-2016 16:53

FrankFR +0

Haha wilde net zeggen! Wel lastig als kenneth en hahn terug zijn.. of half jaar contract! Krijgt hij de kans zich in de kijker te spelen..

05-07-2016 17:11

poklaan +2494

Waarom heeft die Hansson dan nog een contract toch het einde van het seizoen?

05-07-2016 16:52

Kevin Vermaat +0

Omdat de se europa league niet in kan met je tweede keeper en een A junior

05-07-2016 17:05

R0b3r1 +0

Wat een gezeik, dan hadden ze die hansson nooit moeten kopen en dan moet je Bijlow gewoon verkopen.

05-07-2016 17:48

Harryrotterdammert +8

Omdat ze nu een extra keeper willen hebben voor het geval Hansson of Bijlow geblesseerd raakt.

05-07-2016 17:10

LofDerZotheid +1174

Omdat je iedere wedstrijd gegarandeerd twee sterke keepers nodig hebt. En een fatsoenlijk alternatief, wanneer één van die keepers uitvalt. Dus drie, bij voorkeur nagenoeg gelijkwaardig.

05-07-2016 18:39

Kevin Vermaat +0

Eindelijk iemand die het wel snapt..

05-07-2016 21:52

Asstomouth +5

Ieder seizoen weer die teleurstellingen als Feyenoorder, word er inmiddels moedeloos van.

05-07-2016 16:47

FeyenoordVld +1547

De vraag is of we nu een keeper gaan halen die voorlopig eerste doelman moet zijn, of dat we voor een back-up voor Hanson gaan.

05-07-2016 16:45

FrGlennie +0

Valdes! Vriend can Gio, transfervrij

05-07-2016 16:38

FRlegend +17089

Zou wat zijn als je die haalt.

05-07-2016 16:52

Dommeloempia1 +19932

Gewoon half jaartje niemand op doel, moet lukken met onze verdedigers! Geen psniek

05-07-2016 16:36

JBH +1677

Nieuwe keeperstrainer is 1 dag bezig...

05-07-2016 16:35

pinda123 +324

Echt he je vraagt je af of hij wilde bewijzen en hem extreem veel liet doen

05-07-2016 16:48

R0b3r1 +0

Vraag ik me totaal niet af.

05-07-2016 17:49

gekke_henkel +4020

Nee, ik was erbij, en t was gwn echt puur ongelukkig. 99 van de 100 keer is r niks aan de hand

05-07-2016 18:06

HNS2018 +0

Jammer dat Hahn ook geblesseerd is anders kon hij zich nu laten zien.
Zonder Vermeer krijgt Feyenoord meteen lastig in de competitie.

05-07-2016 16:28

BJFR +5

Je heb die Zweed toch, en Bijlow. Goed zo toch?

05-07-2016 16:27

AceFR +0

En je wilt echt met Bijlow in het doel de EL ingaan mocht hanson geblesseerd raken of geschorst worden?

05-07-2016 16:31

BJFR +5

Daar heb je best wel gelijk in.

05-07-2016 16:33

AceFR +0

Het is gewoon nog te vroeg voor Bijlow op dit moment om echt de positie van 2de keeper in te nemen. Dat kun je die jongen gewoon niet aandoen. Dus is dit een hele verstandige beslissing van de club.

05-07-2016 16:36

FR-Clasie +2

Op basis waarvan? Heb je hem zien keepen? Ken je zijn kwaliteiten? Wat goed genoeg is, is oud genoeg.

05-07-2016 17:32

R0b3r1 +0

Als je hansson niet goed genoeg vind dan moet je hem ook niet halen. ook niet als tweede keeper. Als je bijlow toch de kans niet wil geven kan je die ook beter verkopen.

concurrentie hoort erbij naruurlijk en Bijlow is jong, maar hoe zou jij je voelen als in de winter een extra keeper wordt gehaald voor de blessure van hahn en nu weer iemand vóór je op de bank zit voor vermeer.

05-07-2016 17:51

010prinsenland +249

We gaan het zien.....

05-07-2016 16:24

PindakaasFR +133

Vermeer zijn uitkomende acties heb je nodig aangezien van Beek en Botteghin vaak te traag zijn. Dit gaat heel veel punten kosten.

05-07-2016 16:07

whasjoewahn +16571

Precies!
Vermeer is heel alert. Veel keepers blijven hangen waardoor 1 op 1 situaties ontstaan

05-07-2016 23:01

JAN-DIRK +16

2016-2017 is een verloren seizoen. We zullen uitgeschakeld zijn voor alle competities begin december.

05-07-2016 16:02

Rashaan_is_aan +3

Beloof je dat?

05-07-2016 16:04

Ratfield +3566

hahaha, Kevin is wat pessimistisch denk ik

05-07-2016 16:11

JAN-DIRK +16

Dit is geen hogere wiskunde, we zijn altijd uitgeschakeld voor elke competitie in december, zeker zonder Vermeer. Iedere andere gedachte is absurd.

05-07-2016 16:13

Ratfield +3566

We kwamen in Europa ook ieder jaar weer met een leegekochte nieuwe selectie aankakken. Dat lijkt voor de verdediging dit keer niet zo. Een ploeg die al een jaar samen speelt maakt een hoop verschil denk ik.

05-07-2016 16:18

FRlegend +17089

Dat wel maar Vermeer was wel een sleutelfiguur achterin. Zeker in de eindfase van het seizoen toen het voetbal nog steeds niet denderend was.

05-07-2016 16:53

Ratfield +3566

Daarom. Je hebt echt een ervaren man in doel nodig wil je niet op je bakkes gaan in Europa.

05-07-2016 16:58

Rashaan_is_aan +3

Jeroen Verhoeven

05-07-2016 16:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties