Van Geel: ''Wij zijn titelkandidaat nummer 1''

Van Geel: ''Wij zijn titelkandidaat nummer 1''

Martin van Geel gelooft in het kampioenschap van Feyenoord. De Rotterdammers staan op dit moment vijf punten voor op nummer twee Ajax. De technisch directeur noemt Feyenoord zelfs titelkandidaat nummer één. ''Als ik zie hoe deze groep, de staf en iedereen binnen Feyenoord hiermee bezig is, denk ik dat wij voor het aller hoogste gaan.''

Toch is iedereen binnen Feyenoord voorzichtig met het uitspreken van het woord Coolsingel. Van Geel reageert sarcastisch op de vraag waarom dat zo is: ''Omdat het al heel veel gebeurd is de laatste jaren dat we kampioen zijn geworden, denk ik. Sinds '99 is dat niet meer gebeurd, maar inderdaad: wij zijn titelkandidaat nummer 1."

Zondag gaat de competitie weer beginnen voor Feyenoord. ''We staan niet voor niets acht en vijf punten voor. Als ik dan zeg hoe deze groep en deze staf en iedereen binnen Feyenoord daar mee bezig is, dan heb ik er wel heel veel vertrouwen in dat wij dat gaan continueren en we voor het allerhoogste gaan en tevens in de beker.''

Martin van Geel geeft wederom aan dat hij niemand laat vertrekken uit De Kuip. ''We willen met deze groep voor de prijzen gaan en hebben een brede selectie nodig voor als er blessures en schorsingen komen,'' zegt Van Geel, die, in gesprek met RTV Rijnmond, ook aangeeft dat geen enkele club zich heeft gemeld bij Feyenoord.

Plaats reactie
666

Roodwitteziel +6041

P. Bosz: wij zijn titelkandidaat nummer 2

13-01-2017 22:55

Fernando1992 +191

degene hier die dit geen goede uitspraak vinden zijn Feyenoord supporter onwaardig. WIJ ZIJN FEYENOORD. Wij MOETEN dit uit durven spreken, zeker nu het echt een keer mogelijk is.

13-01-2017 02:17

Dezwartetulp +76351

Pfffff, eerst niet durven zeggen dat je voor de titel gaat, dan daar kritiek op krijgen en dan meteen heeelemaal doorslaan naar de andere kant met zn "titelkandidaat nr1"...

12-01-2017 18:24

VLD-S +0

Jinx.

Nu gaat t dus niet gebeuren

12-01-2017 15:15

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Totaal niet aan denken. Zo is de selectie met wedstrijd voor wedstrijd bezig. Zo kijk ik er ook tegen aan.

12-01-2017 14:46

bloed_zweet_tranen +1975

Ik durf het nog steeds nauwelijks te hopen. Als we straks nog maar een wedstrijd of 6 te gaan hebben en we staan ruim voor (een punt of 6) dan komt het wel erg dichtbij.

12-01-2017 14:01

Thomasboy321 +16

Het programma vanaf ADO uit is kut, ADO uit, psv thuis, Sparta uit, az thuis, uit tegen de neuzen, als je dat overleefd ben je echt op de goede weg. En de neuzen uit naar psv 3 wedstrijden voor t einde, dus dat is hopelijk killing voor hun

12-01-2017 13:57

bloed_zweet_tranen +1975

Inderdaad. Tenzij psv een opvlieging krijgt en een goede reeks neer gaan zetten. Wat niet uit te sluiten is aangezien ze echt wel gewoon kwaliteit hebben. Zal je zien dat hun thuiswedstrijd tegen 020 ineens een groot voordeel voor hun is.

12-01-2017 13:59

King20 +2

Dat is inderdaad echt een kut programma!

12-01-2017 14:22

ricodetico +12918

Tot PSV thuis moet alles gewonnen kunnen worden, alleen Twente uit zonder KEA kan lastig worden. Dan zijn we echt op de goede weg.

12-01-2017 13:39

gokufan +5437

Momenteel wel ja, eigenlijk al 17 jaar, maar we redden het telkens niet omdat we dromen voordat we al in maart zitten, dus zeg ik bij deze nee we zijn geen titelkandidaat. Totdat we van de huidige top 5 winnen momenteel hebben we 2 daarvan uit gewonnen en 2 daarvan onnodig thuis gelijk gespeeld.

12-01-2017 12:51

FRytz +3

Hoe vaak hebben we serieus meegedaan de afgelopen 17 jaar?

12-01-2017 19:24

gokufan +5437

te vaak om in Januari af te haken

13-01-2017 01:24

FRytz +3

Welnee joh. We waren op een enkele uitzondering na geen titelkandidaat en deden ook niet mee voor de winterstop. Niet zo serieus als nu. Dan moet je nu ook niet weglopen voor de feiten. Dat is laf en getuigt van een minderwaardigheidscompkex.

13-01-2017 19:26

gokufan +5437

vriend Feyenoord doet altijd mee voor de titel alleen haakt ze te snel af, alsof ze het expres doen

14-01-2017 11:02

FRytz +3

We WILLEN zo graag meedoen voor de titel, maar kunnen het zelden waarmaken. Ik heb de afgelopen 17 jaar zelden geloof gehad in een titel. Vooraf niet, tijdens de winterstop niet en aan het einde van de competitie zeker niet. PSV en Ajax waren altijd de favorieten. Wij hooguit een outsider. Zo is het gewoon. Nu is dat echt anders. We doen niet alleen mee, maar zijn zelfs licht favoriet t.o.v. Ajax. PSV is voorlopig afgehaakt. Dat kan ik mij echt niet heugen hoor. Jij wel?

14-01-2017 12:34

gokufan +5437

vriend.....

14-01-2017 14:39

KaasVoorKerels +0

Goede uitspraak.

12-01-2017 12:31

Feyenoord_West +0

Naja ik zie niet in waarom dit een domme uitspraak is...als je kampioen wilt worden moet je een grote jongen zijn..als de jongens door deze uitspraak van slag raken dan zijn ze toch niet goed genoeg om kampioen te worden..

En ja het feit dat we op 1 staan is ook een detail die soms over het hoofd gezien wordt door sommigen hier..

12-01-2017 11:00

Thomasboy321 +16

Ja maar nu wordt dr druk weer hoger en kan dat fataal zijn, dus altijd de druk van de jongens afhalen zou ik zeggen

12-01-2017 13:59

Feyenoord_West +0

Noemen we onszelf nou een topclub of niet?(tenminste in Nederland dan?)...dit hoort bij een topclub als we dat woordje in de mond willen nemen!

12-01-2017 15:02

FRytz +3

Dus dekken we onszelf maar weer in om teleurstelling te voorkomen? Beetje laf. Als je naar de eerste seizoenshelft kijkt, dan staan we gewoon terecht bovenaan. Er is geen reden om er vanuit te gaan dat het straks instort. Resultaten uit het verleden of het gebrek daaraan is geen argument.

12-01-2017 19:29

Nathalie +0

Deze uitspraak moet je niet maken dat doen ze in Amsterdam.
Je legt de druk zo weer op de jongens meneer van Geel.
Gewoon hoofd erbij houden en je punten halen.

12-01-2017 10:38

Bal-Bal +5056

Als je het nooit uitspreekt komt er nooit een topsport klimaat. Wij zijn kandidaad nummer een. Dat zijn feiten

12-01-2017 11:11

NoSurrender12 +180

Dit zijn hele domme uitspraken.

12-01-2017 10:24

D2_Icon +3

Wat een onzin. Ajax heeft gewoon beter spelersmateriaal. Onderschat hun maar niet..

12-01-2017 10:15

SterkerDoorStrijd27 +996

Jij bent helemaal gek. Heb je ze wel zien spelen de laatste tijd

12-01-2017 12:06

Thomasboy321 +16

Ja en dat was erg goed wat ze lieten zien, alleen het einde van de 1e seizoenshelft niet, maar daarvoor waren zij titelkandidaat nummer 1, terwijl wij bovenaan dtonden

12-01-2017 14:00

SterkerDoorStrijd27 +996

Nou wij hebben dan een hele andere kijk op wedstrijden. Want ik vind ons veel beter dan hun spelen

12-01-2017 21:45

GeorgeKush +0

Zo willen we het horen martin!!! Het gaat gebeuren dit jaar mofoss

12-01-2017 09:55

Killerclown +2854

Wel veel druk zo... toch heb ik er vertrouwen in. Wel klote dat je gelijk naar Roda mag.. das gewoon een lastig potje. Verwacht geen fantastisch spel, zou blij zijn met een vieze 0-1

12-01-2017 09:53

NoSurrender12 +180

Roda staat 16e ? Als je niet van roda kan winnen.....het maakt geen reet uit tegen wie wij spelen. We spelen ajax van de mat, winnen bij psv, en verliezen bij go ahead. Als dit feyenoord niet elke wedstrijd 110 procent geeft dan verlies je elke partij, maakt geen reet uit tegen wie je speelt.

12-01-2017 10:25

Killerclown +2854

Je hebt in principe gelijk. Maar :
Je komt net uit de winterstop
Speelt op kunstgras
Zij spelen zwaar verdedigend
Hebben al heel vaak de 0 gehouden
Dus gewoon een schijtwedstrijd om mee te beginnen.
Was liever tegen top 6 begonnen.
Is gewoon makkelijker voetballen
Maar nogmaals, je hebt gelijk, moeten van iedereen winnen.
hoop alleen dat niemand een sprankelend potje verwacht en dat we blij moeten zijn met een magere overwinning.

12-01-2017 11:57

Mensini +14504

....en niet alleen de titel...gelijk dan maar de dubbel!

12-01-2017 09:31

YoloFR +435

Dit jaar MOET het

12-01-2017 08:34

Mensini +14504

Anders zijn we echt loosers..!

12-01-2017 09:32

Mensini +14504

1 o is genoeg...

12-01-2017 09:32

Mhr +0

Dat is niet waar Ajax en psv maken zeker nog kans al hoop ik dat Feyenoord een keer kampioen word is zo lang geleden alleen jammer dat ze niet spelers kopen alles je zo dicht bij bent om kampioen te worden en toch denk je weer we worden toch weer derde omdat we altijd weer een terug val krijgen

12-01-2017 08:07

Bema777 +1009

Als anderen geen kans meer hadden dan ben je geen kandidaat meer maar ben je officieel kampioen hè slimpie.

We hebben op dit moment de meest stabiele ploeg in heel veel opzichten dat maakt ons titelkandidaat nr 1

En laten we hopen dat we dat dit jaar ook eindelijk is worden!:)

12-01-2017 09:27

FRytz +3

Wie zegt dat Ajax en PSV geen kans maken dan? De discussie is wie de MEESTE kans maakt.

12-01-2017 19:33

FRO1O +0

Zozo gedurfde uitspraak

12-01-2017 05:07

Ronskk +22205

leg de druk niet te hoog

12-01-2017 02:46

Wasknijper +28

1004 millibar is al genoeg inderdaad.

12-01-2017 04:20

F.U.B.A.R +1

Je moet het niet te moeilijk maken hè
lol

12-01-2017 08:56

Wasknijper +28

Had het alleen maar over de gemiddelde luchtdruk in ons landje :)

12-01-2017 14:01

PindakaasFR +133

Ik maak me om die half 1 potjes tegen defensieve pauper clubs zoals Roda meer zorgen dan de wedstrijden tegen de top 5.

12-01-2017 02:10

Rotterdam1983 +5755

Klopt.En deze wedstrijden zijn vaak de belangrijkste.Heb liever dat er meer op zaterdagavond zou worden gespeeld

12-01-2017 03:28

Jurk +7032

Vrienden van het Legioen... wij worden kampioen... de gifbeker is leeg... de tijd van oogsten is begonnen...het is nergens zo rustig als in Rotterdam... geniet er van ...

12-01-2017 01:17

SupportYourLocals +5

En dat vinden de media maar niks, dat er niks te stoken valt.

12-01-2017 02:33

Silverius +588

Juist daar geniet ik echt van! De media heeft he-le-maal niets aan Feyenoord, iedereen blijft met beide voeten op de grond. Geen excentrieke spelers als Guidetti of Pelle dit keer, maar een nuchtere Jorgensen die niets los laat en rustig blijft (en mijn god wat is die kerel vaak geïnterviewd deze winterstop). Ze probeerden eerder nog Kuyt te ontwrichten toen hij bankzitter was, maar die sloeg daarna keihard terug. De twee "mindere" spelers aanpakken lukt ook niet: Bilal trok zelf al het boetekleed aan en Nelom die zegt überhaupt nooit wat.

Ik voorspel een vergrootglas op Vermeer en Jones over de strijd om een basisplek. Gaat ze ook niet lukken: Vermeer is te bescheiden en Jones is volgens mij zo stoïcijns als wat. Enig wat ik mogelijk zie gebeuren waardoor de media z'n kans kan grijpen, is een ernstige blessure bij een van onze toppers (of Elia die een domme opmerking maakt).

12-01-2017 08:12

Djim +8137

Wel veel tekst om te zeggen dat er niets te melden is :)

12-01-2017 11:14

fynwa89 +2643

Laten we hopen jongens

12-01-2017 01:13

Criticus +21900

Zojuist heb ik op Fox naar de documentaire over Shinji Ono zitten kijken. Wat een geweldenaar was het toch. Nu nog meer als toen besef ik dat we zelden na Ono nog zo een speler hebben gezien in de Kuip. Wat een ongelooflijke klasse en zo bescheiden. Ik kreeg gewoon weer kippenvel bij de UEFA Cup winst. Shinji zou in dit Feyenoord onbetwist basisspeler zijn geweest.

12-01-2017 01:06

sjaakbombaak +0

Vond het ook erg mooie docu!

12-01-2017 01:13

LaChouffeke +2

Geweldige beelden ook uit de kleedkamer en van Shinji Adventures met Smolarek!

12-01-2017 01:19

Remcola22 +369

Ja was geweldige docu. Die wedstrijd tegen PSV toen voor de UEFA cup. Ik kreeg gewoon weer dat gevoel wat ik toen ik ook had. Daarna heb ik dat nog maar 1x gehad. En dat was tegen Luhansk. Wat een verschil eigenlijk he, kwart finale of voorronde. Mja het is niet anders.

12-01-2017 02:33

Ronskk +22205

ja bizar emerton kut pass verovert en dan voorzet zo in t net gekopt door pi air

12-01-2017 02:49

Ronskk +22205

mooie voetballer. links en rechtsbenig alleen jammer van zn blessures anders had die zeker bij top Europa gezeten

12-01-2017 02:48

Rafa +408

Kan ik die nog ergens anders dan fox op terugkijken of pas over 3 jaar op youtube ?

12-01-2017 09:36

feyenoord_Freak +14018

We mogen niks maar ook niks verliezen laastaan gelijk spelen, het zou mooi zijn als we van psv thuis en van Ajax uit winnen .
Lastig paket maar valt te doen

12-01-2017 00:47

FC-Vendyssel +1

je bedoelt niks gelijk spelen laat staan verliezen..

12-01-2017 00:54

RdamZuid5314 +1994

viel me ook meteen op ja

12-01-2017 01:05

SupportYourLocals +5

Als we die allebei winnen mogen we er al 2 verliezen.

12-01-2017 02:34

Bema777 +1009

Of 4x gelijkspelen ;)

12-01-2017 09:30

feyenoord_Freak +14018

Jaa het was vrij laat gisteren ook maar correctie
Welke mogen zeker niet gelijk spelen vooral tegen een ajax of psv niet nee.
Te beginnen met psv over een aantal weken thuis .

12-01-2017 18:05

Raigeki +581

Martin had weer eens gezopen hahha

12-01-2017 00:43

feyenoord_Freak +14018

Hahaha ! We zullen het zien eind van het seizoen wat hij dan zegt .

12-01-2017 00:45

Feyenoordridderkerk +1187

Contractverlengingen is Martin altijd blij mee, weer aan de champagne hahaha

12-01-2017 00:55

Bema777 +1009

Dan gaat ie volgend jaar helemaal flink aan de zuip als je ziet hoeveel contracten er af gaan lopen hehe

12-01-2017 09:32

feyenoord_Freak +14018

Ik denk persoonlijk dat we volgend seizoen haast een bijna geheel nieuwe team gaat staan .
Aan bepaalde spelers die vermeend nog weg gaan sowieso.

12-01-2017 18:08

Achahbar +0

We moeten gelijk een goede serie neerzetten. Als we we 5 winnen dan zijn we moeilijk in te halen. Vooral nog met een Utrecht-ajx over een paar weken.

12-01-2017 00:42

SupportYourLocals +5

Ajax moet ook nog naar eindhoven

12-01-2017 02:35

Achahbar +0

Haha die verliezen ze gegarandeerd. Als we onze wedstrijden pakken staan we over een maand 8 punten los van hun.

12-01-2017 17:16

FR-JJN +12855

Beetje kwaliteitsinjectie kan geen kwaad hoor Mart.

12-01-2017 00:27

bleikjr +4

Gelooft nu zelf dat hij Jezus is na een goed half jaartje

12-01-2017 00:37

FR-JJN +12855

Daar lijkt het wel op. Maar daar lijken er meer last van te hebben. Weet jij wel weer hoe t afloopt he

12-01-2017 00:47

bleikjr +4

Laten we hopen dat het dubbeltje een keer de andere kant op valt. Maar voorlopig lijkt niemand echt gefocust op zondag.... En dat word een kut pot hoor. Ijskoud, sneeuw, half 1 zondagochtend in Kerkrade, frisse thuisploeg, bij ons sommige misschien niet 100% scherp en geen el Ahmadi. Alle ingrediënten om het dan weer finaal naar de klote te zien gaan

12-01-2017 00:50

abrikees +4

Met zulke optimisten is succes verzekert....pffff

12-01-2017 00:52

bleikjr +4

Nou na 17 jaren falen op rij heet dat realisme vriend.

12-01-2017 00:55

Feyenoordridderkerk +1187

Niemand????? Spelers en staf zijn echtewel gefocust hoor! 0-3, schrijf maar op.

12-01-2017 00:52

bleikjr +4

Ik hoop het maat. Ga niet voor niets dat grafeind reizen naar Kerkrade hoop ik ;)

12-01-2017 00:56

Keienkop010 +69620

Je gaat nooit voor niets ,je gaat toch om je ploeg te steunen.

12-01-2017 03:28

icecube +1

Half 1 zondagochtend. Echt? En dan moeten we de rest van je gezeik serieus gaan nemen

12-01-2017 08:37

bleikjr +4

Nou als je om half 1 moet spelen in Kerkrade en je dus om 8 uur de deur uit moet om naar die pot te gaan is dat belachelijk vroeg hoor betwetertje

12-01-2017 09:21

FR-JJN +12855

niet alleen zondag. Er word in het algemeen veel te makkelijk gedaan naar mn zin. Meestal er zo gesproken word, gaat het direct mis. Maar goed, ik hoop dat ik het mis heb

13-01-2017 09:07

bleikjr +4

Klopt Maarja. Realisme mag hier niet meer nu we bovenaan staan. Elk jaar komen ze vroeg of laat allemaal weer met van die kampioens opmerkingen en elk jaar wordt dat direct afgestraft. Gelukkig gaat niet iedereen mee in dat gedrag

13-01-2017 09:13

FR-JJN +12855

ik ben er nog lang niet zo van overtuigd dat we het gaan redden. In mijn ogen ontbreekt het gewoon nog steeds aan breedte-kwalitiet, en zijn we teveel afhankelijk van een paar sterkhouders

13-01-2017 09:18

Mauricio_Aros +33

Al sinds de eerste werkdag en het eerste interview vind ik Van Geel een verademing.
Altijd correct en maakt de verhalen niet mooier dan ze zijn. Vooral toen hij instapte toen Feyenoord een zinkend schip was, waren zijn plannen heel helder. Je wist als supporter waar je aan toe was en wat je kon gaan verwachten.

12-01-2017 00:25

Avanti +0

In interviews is hij juist heel irritant. Vooral toen 't slecht ging, bleef hij zich maar verdedigen.

12-01-2017 00:51

Remcola22 +369

Dat het slecht ging, kwam meer door de beleidsbepalers die voor hem zaten. Hij is een bepaalde weg in geslagen met de middelen die er toen waren. En nu 5 a 6 jaar verder, staan toch mooi al 17 speelronden op 1. En hebben we de beker gewonnen.

12-01-2017 02:38

SupportYourLocals +5

Niet helemaal mee eens maar de laatste tijd doet hij het gewoon goed en valt er niks te klagen

12-01-2017 02:37

Mauricio_Aros +33

Ik had het niet zo zeer over zijn functioneren mbt spelerscontracten e.d. Maar vind hem altijd gewoon helder in interviews. Anderen vinden hem een kwal.

12-01-2017 12:18

SupportYourLocals +5

Die anderen zijn niet objectief, dat zijn de ekten.

12-01-2017 12:31

FR4Ever +2

Waarom mag het niet een keer uitgesproken worden? Rug recht, kin omhoog, kom maar op!
Dat is geen arrogantie of zelfoverschatting, maar geloven in je kunnen. Dat mag je als team best uitstralen.

12-01-2017 00:25

FEY2016 +0

Waarom is het zo nodig om alles maar uit te moeten spreken. Je kan ook best als team uitstralen kampioen te willen worden op het veld.

12-01-2017 00:49

Feyenoordridderkerk +1187

Omdat continu die vragen worden gesteld.

Ze staan's morgens niet om 08:00 op, bellen de NOS of Rijnmond en zeggen: wij worden kampioen......

Journalisten zien voer elke dag, want Feyenoord is altijd Hot en als je elke dag n interview hebt dan komt dit er n x uit.

12-01-2017 00:54

Jossa +4439

Fijne, correcte man die Van Geel.

12-01-2017 00:22

Wasknijper +28

Inderdaad, helemaal niks mis mee.

12-01-2017 04:23

rich_fr +3072

Vol gas, elke wedstrijd winnen!

12-01-2017 00:19

lsimon +1240

Als je die foto trouwens ziet kun je toch niet geloven dat dat linkersulletje de algemeen directeur is? Alleen Van Geel straalt iets uit...

12-01-2017 00:05

Avanti +0

Nu je het zegt, echt een lamme zak inderdaad.

12-01-2017 00:12

Wasknijper +28

Lekker belangrijk wat de uitstraling is zeg, het gaat om het werk wat ze doen.

Als de inhoud van het werk niet belangrijk zou zijn en de uitstraling juist wel was hij wel een presentator van een sbs programma geworden.

12-01-2017 04:29

lsimon +1240

Als hij roept "we moeten Europees voetbal halen" is iedereen boos, en als hij dit roept is het ook weer niet goed...

12-01-2017 00:02

you_never_walk_alone +8563

Zo is het precies , maar ze moeten toch wat op de directie te zeiken hebben .... het gaat allemaal veel te goed voor onze beleidshaters hier op fr.

12-01-2017 00:04

SuperGuidetti1 +33

Daarom joh precies wat je zegt

12-01-2017 00:07

Feyenoordridderkerk +1187

Dat komt omdat n aantal mensen n klein piemeltje heeft en n streep in de onderbroek. Die zijn gefrustreerd elke dag haha

12-01-2017 00:39

Pietfriet +0

Ik heb zo ergens het gevoel dat de eerste wedstryd echt kut zal zijn beter krijg k ongelijk

12-01-2017 00:01

Ketser +7

Oh god, als martin dit soort dingen al gaat roepen

11-01-2017 23:59

CosaFareGrazooo +0

Wat een engerd is die V Geel eigenlijk

11-01-2017 23:57

Vedetterut +249

Zowel Martin als Eric een nieuwe bril, tweede gratis zeker.

11-01-2017 23:45

xenox403 +0

De man heeft een nieuwjaarsborreltje op een durft gelijk zijn mond open te trekken

11-01-2017 23:45

Ambtenaar +0

Ik zie het ons wel weer grandioos verkloten

11-01-2017 23:44

bleikjr +4

Dit heb ik eerder gehoord. Gewoon smoeltjes dicht. Zondag wanneer je Roda van de mat hebt geveegd daarzo dan mag je weer praatjes maken. We zijn pas op de helft en januari is traditioneel een KUT maand meestal

11-01-2017 23:37

SuperGuidetti1 +33

Want als je van Roda wint mag je wél praatjes hebben? De nummer 17

11-01-2017 23:41

bleikjr +4

Beter achteraf een grote bek dan in aanloop naar een wedstrijd ja. Nu met je hoofd in de wolken gaan lopen en je staat over 5 wedstrijden 2e. Roep zulke dingen maar na de wedstrijd. Want bij Roda zitten ze ook niet stil en hebben hun zich de tandjes gewerkt om het ons moeilijk te gaan maken

11-01-2017 23:44

SuperGuidetti1 +33

Haha na een wedstrijd tegen roda klinkt het juist hilarisch. Zulke uitspraken mag je bij een club als Feyenoord gerust doen met 5 pnt voorsprong op de nummer 2. Jezelf sportieve druk opleggen ipv genoegen nemen met een tweede plek.

11-01-2017 23:56

Diongouda +36025

Nou idd. Als we daar al niet winnen. Wij zijn gvd feyenoord!!!

11-01-2017 23:44

bleikjr +4

Zei je ook tegen Eagles zeker

11-01-2017 23:45

abrikees +4

Steeds het lul verhaaltje in de media toch, na MU en PSV zien we wel waar ze werkelijk staan, toen was het weer na AZ uit zullen we zien waar ze werkelijk staan, en nu weer na Roda"?

Roda heeft een periode gehad dat het 6 wedstrijden op rij niet scoorde, wij maken er gemiddeld bijna 3 per pot....

11-01-2017 23:45

bleikjr +4

Ja leuk Eagles staat onder die Limburgers nog en daar dropen we ook af

Dit soort jeaudse arrogantie hoor je elk seizoen als het even goed gaat en word elke keer weer afgestraft

11-01-2017 23:47

abrikees +4

Elke ploeg heeft in een seizoen tegenvallende potten, dat hoort er gewoon bij.

11-01-2017 23:48

Patience +1

Precies neuzen verloren thuis van willem 2

12-01-2017 00:03

FeyenoordZuidRotterdam +42

Roda is gewoon moeilijk om tegen te voetballen omdat ze niet willen voetballen.
Dit seizoen ajax-roda 2-2 roda-psv 0-0.
Feyenoord moet gefocust de wedstrijd in gaan. En niet zoals tegen gae en utrecht.
Dan moet het goed komen.

12-01-2017 00:26

you_never_walk_alone +8563

Je doet in elk geval dan iets wat 020 en psv niet konden ....

12-01-2017 00:05

Feyenoordridderkerk +1187

Bleik, je gaat hier verder haha. Wees trots man en geniet ervan. Dit hebben we al, we zien wel. Wij mogen als fans best blij zijn zonder arrogant te zijn uiteraard.

12-01-2017 00:40

bleikjr +4

Hahahaha ik ben trots als een aap met zeven geslachtsdelen hoe we ervoor staan maar dit soort uitspraken zijn de Goden verzoeken. Iedereen gaat nu met een andere intensiteit spelen. Vechten tegen degradatie, Europees voetbal etc etc. En je hebt in Deventer gezien hoe het afloopt als onze jongens er niet voor de volledig bij zijn...

Maar goed! Nu we het er over hebben toch nog even 819 checken voor het slapen gaan ;)

12-01-2017 00:45

Feyenoordridderkerk +1187

Juiste!!!!!!!!!!!!!!!

A h joh, intern worden ze echt wel scherp gehouden hoor door Jan Arie , Kenneth, Nicolai, Dirk, Gio, Makaay, Jan W. Enz enz

12-01-2017 00:49

Remcola22 +369

Precies!! Intern zijn ze heus wel gefocused.

12-01-2017 02:42

Mike7892 +1296

Deze uitspraak had er de afgelopen 15 jaar ook elk seizoen moeten zijn! Dit zou standaard moeten zijn.

11-01-2017 23:35

Remcola22 +369

Daar deden ze ook de inkopen naar. En wat heeft ons dat toen gebracht? Nu ben je financieel goed bezig, je staat al 17 speelronden bovenaan. Dan mag je het heus wel uitspreken vind ik.

12-01-2017 02:43

joepie +22

Als we zondag winnen, zijn we goed op weg.

11-01-2017 23:33

abrikees +4

Dat gaan we ook vrij eenvoudig doen.

11-01-2017 23:35

SuperGuidetti1 +33

Waarom zou je dit soort uitspraken niet mogen doen. Liever dan die dooddoeners als we bekijken het week voor week elke wedstrijd is een finale

11-01-2017 23:29

abrikees +4

Als je 5 punten voorstaat op de nummer twee en zeker 35% meer goals maakt dan mag je dit zeggen ja.

11-01-2017 23:32

SuperGuidetti1 +33

Nou dan sommige azijn zeikers hier is het nooit goed. Als die een voorzichtige uitspraak deed was die weer laf geweest en niet het geen wat feyenoord zoekt

11-01-2017 23:33

Lirky +124

Waarom heeft niemand het €&(=@+-?! nog over Roda JC Kerkrade-uit? Die hebben het al de hele winterstop over deze pot, namelijk. Het is uit, op kunstgras en vlak na de winterstop. Koppie erbij, alsjeblieft!

11-01-2017 23:27

ballenjongen +7

Nou, we weten allemaal dat het de eerste wedstrijd na de winterstop is, een uitwedstrijd is, op kunstgras is, Roda een moeilijke tegenstander is waar wil je het dan over hebben, hoe laat de spelersbussen vertrekt, hoe de kleedkamer eruit ziet, op wat voor kleur schoenen Elia speelt.

11-01-2017 23:37

FR17 +0

Dag van te voren, standaard met een bad en blauw, graag gedaan nu kunnen we weer over wat anders praten.

11-01-2017 23:51

Thomas1999FR +0

Dit is toch mooi eigenlijk. Kijk waar we 5 jaar geleden waren.

11-01-2017 23:27

FR-JJN +12855

Ik zou toch maar even iets actiever worden voor 31-1, als je echt die schaal wilt.

11-01-2017 23:24

Vedetterut +249

31-1 van Roda JC winnen, daar teken ik voor.

11-01-2017 23:42

Roytterdam +1846

Natuurlijk moet hij dit zeggen, we staan 1e en willen dat ook blijven! Selectie bij elkaar houden en alleen iemand halen als we iemand verkopen. Iedereen in de selectie weet zn plek en weet wat er mogelijk is dit jaar!

11-01-2017 23:18

CosaFareGrazooo +0

Je lijkt wel de vertaalslag van MvG

11-01-2017 23:59

uitshirt +49

Wat een stel dweilen bij elkaar, sorry hoor op die foto....

11-01-2017 23:17
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties