Zaakwaarnemer Jørgensen: ''Hij is gelukkig bij Feyenoord''

Zaakwaarnemer Jørgensen: ''Hij is gelukkig bij Feyenoord''

Het is niet uitgesloten dat Nicolai Jørgensen deze zomer alweer vertrekt bij Feyenoord. Althans, dat stelt Mikkel Nissen, zaakwaarnemer van de Deense spits. Jørgensen gaf eerder aan weinig reden te zien om te vertrekken en Nikkel zegt dat hij niet zomaar zal verkassen.

“Als Nicolai de stap maakt, dan moet het iets buitengewoons zijn”, zegt de belangenbehartiger tegenover Ekstra Bladet. “De club moet dan natuurlijk ook nog akkoord gaan met zijn vertrek”, aldus Nissen. “Ze gaan de Champions League in en de fans houden van hem, dus het zal voor de club moeilijk worden om hem te laten gaan. Maar soms is het voor clubs ook moeilijk ‘nee’ zeggen.”

“Als hij vertrekt, dan gaan we op zoek naar een team dat de bal graag wil hebben. Dat zie ik niet zo snel gebeuren bij bijvoorbeeld een tegen degradatie vechtende ploeg in de Premier League. Het is allemaal heel snel gegaan en Nicolai bevindt zich in een luxepositie. Hij is gelukkig bij Feyenoord. Hij past perfect bij het team en houdt van het leven in Nederland, waar eenzelfde mentaliteit heerst als in Denemarken.”

“We waren er vrij zeker van dat Feyenoord de juiste keuze zou zijn, maar ze hadden twee problemen: veel spelers waren jong en hadden daardoor een seizoen eerder instabiel gepresteerd en ze misten iemand die de doelpunten kon maken”, vervolgt Nissen. “Jörgensen heeft ook nog eens op de op één na meeste assists gegeven in de Eredivisie, dus daaruit blijkt wel dat hij het verschil kan maken.” Het contract van de spits bij Feyenoord loopt tot medio 2021.

Plaats reactie
666

SupportYourLocaIs +0

Hij gaat nergens heen.

10-06-2017 17:07

wjeel +1621

Nicolai had ons verzekerd te blijven toch??

05-06-2017 14:14

Robert79 +71

Verstandig dat ie wel de intensie heeft om te blijven. Maar ja, als ie inderdaad 3x zoveel kan verdienen(geef hem is ongelijk !) is ie pleite.

05-06-2017 00:35

CW010 +1811

''Hij is gelukkig bij Feyenoord'' is zaakwaarnemers-taal voor "er is nog geen concrete interesse"

04-06-2017 18:03

VakQQback-row +2

Rustige en verstandige jongen, zie hem niet zomaar verkassen nee..Gewoon lekker met ons vlammuh volgend jaar Nico!

04-06-2017 17:18

vlo +6958

Als hij natuurlijk ergens anders een miljoen per jaar meer kan verdienen dan is hij weg , zo simpel is het ....

04-06-2017 16:30

Blanke +5

Offtopic. We hebben afgelopen 3 jaar 2x Europa League groepsfase gespeeld. Daarbij zaten we beide keren met de uiteindelijke winnaar van het toernooi in de poule. En die hebben we alle 2 verslagen. Wat lullen die neuzen dan dat ze t beste zijn :D

04-06-2017 16:28

CarlesPuyol +0

En stel hij gaat toch weg. Kunnen we Guidetti terug halen want die mag ook weg

04-06-2017 15:57

Sjeep +16058

Ik denk dat guidetti bij ons ook weer tot leven komt....als hij zou komen.

04-06-2017 16:00

louisvanderploeg +12989

Ik ben dat met jullie eens. Maar daaruit blijkt des te meer dat de Nederlandse competitie echt onderdoet voor de grote competities in Europa. Maar goed, dat is dan maar zo. Gewoon onze eigen competitie op handen dragen en daar gewoon kampioen in worden. Mooier kan toch niet. Ik vind het wel leuk hoor, zo,n feest maandag op de Coolsingel

04-06-2017 17:07

Sjeep +16058

We hoeven niet perse met de rest van Europa mee. Het mooiste zou zijn als de rest (de rijksten die hulp krijgen en schulden als een gek opbouwen etc) echt door de fifa/UEFA gepakt worden en het evenwicht hersteld wordt....helaas zijn die clubs samen sterker dan de hele FIFA en UEFA samen. Dus idd dan maar lekker genieten van wat we hebben en hier en daar door goed beleid wat miljoenen bij elkaar sprokkelen. Heb 100keer liever dat gekkenhuis op de Coolsingel dan dat we ons kunnen meten met de top van Europa.

04-06-2017 17:29

BasNijhuis +0

Bosz zal wel weggaan bij 020. Heeft van 020 een goed draaiend team gemaakt, dus ik ben er blij mee. Mogen ze daar lekker opnieuw beginnen met een nieuwe trainer. Hopelijk kost dat ze veel punten op het begin, net zoals dit seizoen.

04-06-2017 15:16

Asstomouth +5

Daar kan jij voor zorgen, Bas.

04-06-2017 15:24

BasNijhuis +0

Absoluut. Ik probeer het te regelen.

04-06-2017 15:25

Sjeep +16058

Lekker voorbeeld voor spelers met kortlopende contracten.....ow als Peter er zo onderuit kan. Okdoei

04-06-2017 16:01

BasNijhuis +0

Zielig gedrag van die zaakwaarnemer. Nicolai gaat nergens heen.

04-06-2017 15:12

Silverius +588

Je moet altijd inbeelden wat voor vraag er gesteld werd voor hij deze uitspraak deed. Het is niet ondenkbaar dat hem, na eerdere ontkenning, gevraagd werd (sportjournalisten kennende): "Zelfs niet als ze met een hele grote zak geld komen?"

Dan de vraag weghalen, in insinuerende context plaatsen et voilá! Je hebt een artikel dat voldoet aan de journalistieke maatstaven van vandaag de dag.

04-06-2017 16:26

feyenielz +0

Voor alles boven de 25 miljoen moet je m laten gaan. Zulke bedragen kan Feyenoord simpelweg niet weigeren.

04-06-2017 15:11

Sjeep +16058

Teller voor Nico staat al op 300+miljoen euro als ik alles hier bij elkaar op tel. Laat andere clubs lekker de .. krijgen als ze niet flink willen betalen. Koop die andere club maar lekker leeg omdat forreszt het goede voorbeeld geeft hehehehe

04-06-2017 15:05

Sjeep +16058

Kan die zaakwaarnemer misschien nelom onder zn hoede nemen? En Nico met rust laten

04-06-2017 14:59

Sjeep +16058

Als er als iets komt, niet minder dan 30miljoen.
Clubs uit andere landen hebben genoeg poen en denken hier goedkoop te kunnen shoppen. Daarbij kan zn zaakwaarnemer nog zoveel willen, Nico is nuchter genoeg om na 2 'mislukte' avonturen voor zekerheid te kiezen en zo zei zn vader het halverwege het seizoen ook. Waarom ergens in de middenmoot gaan voetballen als je bij Feyenoord nog kan groeien (Ja ik denk dat hij volgend seizoen er 10meer in knalt ) en cl gaat spelen

04-06-2017 14:55

FEY2016 +0

Jorgensen heeft lang contract nog. Ideale positie dus, 30 miljoen vragen. Als er een club is die dat wil bieden prima, zo niet ook prima dan behoud je Jorgensen.

04-06-2017 14:37

LarsFR1908 +5624

Nicolia blijft wel nog een seizoen

04-06-2017 14:33

TheEmpreror +0

Luistertip voor vandaag: Radio Rijnmond Sport. Komt waarschijnlijk een interview met Robin van Persie, die eventueel wat gaat zeggen over Feyenoord-geruchten..

04-06-2017 14:31

MarkFeyenoord1 +2063

Waarschijnlijk ene eventueel, klinkt nog niet heel erg overtuigend.

04-06-2017 14:33

MarkFeyenoord1 +2063

Waarschijnlijk en*

04-06-2017 14:33

RemcoFR +26824

Als een zaakwaarnemer zo vaak dit zegt kan het jammer genoeg niet anders dan dat hij heel graag hoop dat hij
Nicolai Jørgensen ergens anders naar toe kan brengen. Maar in dit geval zaal Feyenoord eerst het goed moeten vinden.

04-06-2017 14:23

louisvanderploeg +12989

En dat alleen voor zijn eigen zak te vullen. Het geluk van de speler op zich telt voor hen niet.

04-06-2017 17:08

Kire +4

Deze man is bezig om Jorgensen naar elders te brengen. Elke keer weer hetzelfde verhaal. "Hij is gelukkig bij Feyenoord", maar ik ben er om geld te verdienen (en vooral voor mezelf)! De pest is dat
dit soort figuren de spelers die in hun management zitten ook nog zo gek krijgen!

04-06-2017 14:11

nlx78 +1758

Ik ken die vent niet echt, maar als het Raiola was geweest dan was hij 10000 procent zeker vertrokken. Nicolai zelft komt in ieder geval niet over die voor het snelle geld gaat en zijn carriere anders uitstippelt dan een gemiddelde voetballer. Op 1 september weten we het.

04-06-2017 14:12

Kire +4

Denk dat dat een goede zaak is dat Jorgensen een nuchtere jongen is. Over die Mikkel Nissen is er helemaal niets te vinden, alleen dat hij bij de Nordic Sports Group ApS werkt.
Daar staat Jorgensen vermeld met een huidige marktwaarde van € 9 miljoen!

https://www.transfermarkt.com/nordic-sports-group-aps/beraterfirma/berater/2440#

04-06-2017 14:25

Boris_FR12 +2145

Maar die marktwaarde zegt niest als je vraag en aanbod krijgt.

04-06-2017 15:15

nlx78 +1758

Kans is zeer groot dat Bosz vertrekt bij Ajax. Kunnen ze lekker weer van voor af aan beginnen daar ;) Kans is nu ook groter, als het echt doorgaat maar hij zou daar al gezien zijn, dat ze de CL mislopen, meer geld voor ons. Kan niet wachten op volgend seizoen. Weer minimaal 5 wedstrijden op rij winnen zou mooi zijn!

04-06-2017 14:11

Krukkie +0

Lekker boeiend wat hunnie doen

04-06-2017 14:12

nlx78 +1758

Erm, ze deden het vrij goed het laatste half jaar. Misschien maakt het jou niet uit, mij wel. Hoe meer punten ze weer in het begin laten liggen, des te beter.

04-06-2017 14:13

Krukkie +0

Wordt er altijd beetje moe van dat het overal op een Feyenoord site over die droeftoeters gaat. Zo, nu weer over onze club graag!

04-06-2017 14:16

Feyedaantje +147

Je moet altijd naar de concurrenten ook blijven kijken wat zij doen. Daarnaast is vertrek van Bosz gewoon actueel onderwerp en heeft het indirect invloed op ons, dus prima dat erover gesproken wordt.

04-06-2017 14:18

nlx78 +1758

Met 1 bericht per dag valt er weinig te schrijven ;) Alles zijn vage geruchten.

04-06-2017 14:18

fr12breda +1

Wat een droeftoeter ben jij zeg nlx78, kansloosfiguur.

Wij moeten altijd kijken naar Ajax en PSV...

04-06-2017 14:32

nlx78 +1758

Kijk nog eens een keertje wie wat schreef in dit draadje ;)

04-06-2017 16:40

skin +13986

Zeker boeiend want dat kan ons gewoon een paar miljoen schelen.

04-06-2017 14:14

nlx78 +1758

Dat ook maar wil graag een moeizaam begin van de competitie zien daar met een coach die of hun speelwijze moet leren of anders, de spelers aan hem. Geen idee wie ze als opvolger op het oog hebben. Ja, Feyenoord moet van eigen kracht uitgaan, maar zoals ik al zei, hij heeft ze best goed laten ballen sinds de winter. Iets te goed.

04-06-2017 14:17

Krukkie +0

Miljoene zijn uiteraard meer dan welkom maar of Petertje nog weggaat of niet, who cares?

04-06-2017 14:17

Skeptic +13584

Dat is daar waarschijnlijk een direct gevolg van dus doe niet zo fucking moeilijk om niks.

04-06-2017 15:10

Kire +4

Dortmund wil ook Drolberg inlijven! Bosz wordt volgende week gepresenteerd daar!

04-06-2017 14:32

Geenvoetbalfan +0

Hij heeft geen keus...
Mensen moeten even beginnen dankbaar te zijn voor kansen die ze krijgen
Wordt er schijt ziek van dat mensen die in een kf ander land spelen en dan een kans krijgen het even goed doen en opeens wegwillen.
Damnn heb ik een hekel aan...
Minimaal 20 miljoen anders bek houden gek

04-06-2017 14:10

rbn_ +160

Gezien hij alleen bij aanvallende ploegen wilt spelen zie ik hem niet zo snel vertrekken. De topclubs in Engeland, Duitsland of Spanje zullen geen interesse tonen. Wellicht Italië maar betwijfel het. Of moet opeens een club zolas Red Bull Salzburg miljoenen voor hem over hebben met een miljoenen contract maar ook dat betwijfel ik.

04-06-2017 13:21

Verstappen +7640

Als ie weggaat zal het denk ik richting Frankrijk zijn.

04-06-2017 13:42

scritor +13590

zaakwaarnemers leven niet van van spelers die ´gelukkig zijn bij hun club´. die leven van transfers. dus dat deze man de geesten rijp maakt voor een vertrek is logisch. meer dan twintig miljoen krijg je nooit, daarvoor zijn er teveel eredivisiespelers geflopt in het buitenland. en laten we niet vergeten dat jörgensen een van de minst scorende topscorers is van de afgelopen tien jaar: in engeland denkt men bij de eredivisie aan draaideurdegradant fer en totaal geflopte bankzitter janssen.

04-06-2017 13:14

Chamo +1892

Niet aan een wijnaldum bv?

04-06-2017 13:24

scritor +13590

jazeker, maar die is geen spits. de laatste eredivisie-topscorer die slaagde in engeland was luis suarez, maar die maakte er bijna twee keer zoveel. (35) en de laatste twee topscorers zijn geflopt, depay en janssen. iedereen weet, ook in engeland, dat zelfs een finbogasson en vlemincx ze er in de eredivisie uit alle hoeken en gaten in mogen schieten. maak er volgend jaar drie of vier in de groepsfase cl en je hebt een heel ander verhaal. :))

04-06-2017 14:23

Zuidbewonert +410390

True story Sclitor.

04-06-2017 14:42

Chamo +1892

Fer is ook geen spits

04-06-2017 14:47

Wietse +24078

Zo veel bullshit in deze post, dat ik niet weet waar ik moet beginnen met reageren.

04-06-2017 13:26

scritor +13590

dat zegt iets over jouw onvermogen je uit te drukken of de kracht van de inhoud van mijn bijdrage. jij mag kiezen welke. :))

04-06-2017 14:24

Wietse +24078

Doe maar een combinatie van de twee op basis van mijn reactie op jouw post :p

04-06-2017 14:56

Sinister +13053

Alleen bij 30+ overwegen.

04-06-2017 13:06

Cabral010 +844

Guidetti met een volle kuip achter zich is Messi 2.0

04-06-2017 13:21

paultjebosvelt8 +3

Ja dat was teleurstellende hè toen ie bij ons voetbalde.....PANNENKOEK

04-06-2017 13:22

Zuidbewonert +410390

Hey gasten, doe eens kroelen. Ik kom hier verdorie voor mn rust.

04-06-2017 14:44

paultjebosvelt8 +3

sorry ik ben nu teveel onder de indruk geraakt van je stoere taal, ik durf er niet meer op in te gaan

04-06-2017 15:17

Jezuss +0

Die " dikke " Guidetti gaat helemaal los al hij weer bij ons zou komen

04-06-2017 13:26

onverzettelijk +145

Ik denk dat hij er alles aan zal gaan doen om weer topfit te worden om voor ons prachtige Legioen te mogen spelen als hij de kans krijgt.

Hij lijkt bij Feyenoord echt de unieke sfeer van Feyenoord over te nemen wat hem bijzondere kracht geeft.

En hij is nog vrij jong dus ik zie mogelijkheden.

04-06-2017 14:46

onverzettelijk +145

Ik heb er toch een goed gevoel over... Die hattrick in de Kuip tegen 020 zal ik ook nooit vergeten. Ik zie het hem zo weer doen. En hij wil zelf ook heel graag terug naar Feyenoord en dan snapt hij ook dat er heel veel van hem verwacht wordt. En ik denk dat hij dat waar kan maken mede omdat hij ook gewoon ook Feyenoord supporter is blijft wel uit zijn oprechte tweets en video's.

04-06-2017 15:18

Jezuss +0

In de ere divisie hoef je niet topfit te zijn dar scheelt

04-06-2017 16:28

onverzettelijk +145

Je moet als speler van Feyenoord altijd topfit zijn.

04-06-2017 18:19

onverzettelijk +145

En zeker met de Cl in het vooruitzicht!

04-06-2017 18:20

ArieG +28

Iets buitengewoons ? Spelen voor FEYENOORD is het meest buitengewone dat een speler kan overkomen. Het lijkt wel of die zaakwaarnemer hem aan het pushen is, die ziet er duidelijk een object in waar hij mee kan cashen, zijn portemonnee wil spekken.

04-06-2017 13:02

schoonschip +5237

Ja dat vind jij, maar voor voetballers zit de clubliefde iets anders en er zijn nou eenmaal ook andere hele mooie clubs die leuk voetbal spelen (en nou eenmaal 5 keer zoveel kunnen betalen als Feyenoord)

04-06-2017 13:07

ArieG +28

Vilhena, Karsdorp, Kongolo.

04-06-2017 14:08

Wietse +24078

Als je van Persie terug kan halen, Kramer achter de hand blijft houden en Jorgensen kan verkopen voor 20+ miljoen, dan moet Feyenoord dat natuurlijk gewoon doen. Als van Persie weer wedstrijd fit is, is hij ook gewoon van onschatbare waarde voor dit Feyenoord. Van die twintig miljoen kan je vervolgens lekker Berghuis, Amrabat en nog een andere vleugelspits halen. Uiteraard zou ik het ook geweldig vinden wanneer Jorgensen blijft.

04-06-2017 12:49

abrikees +4

Daarom, het is gewoon onzin om te gaan denken dat je moet inkopen voor CL deelname, gewoon spelers halen die je in de competitie sterker maken, daar moet je prioriteit liggen.

04-06-2017 12:50

FRytz +3

Precies. Weer eens meedoen met de CL is leuk, maar de kans is klein dat je de poulefase overleeft. Zou te zot zijn om daar de selectie op te gaan aanpassen met spelers die veel te veel verdienen (RvP). En dat gaat Van Geel ook echt niet doen.

04-06-2017 13:38

onverzettelijk +145

Oneens, voor het derde achtereenvolgende jaar blijven de sterkhouders. Ons team wordt alleen maar sterker en sterker.

En toen ik in de Kuip zag hoe wij MU met een begroting van 550 miljoen euro de baas waren moeten we nu wel degelijk doorpakken en een aantal spelers halen die minstens net zo sterk zijn als onze sterkhouders.

Als wij overwinteren in de Cl verdienen we dat zo weer terug. En natuurlijk ook weer kampioen worden moet de opdracht zijn.

Daarnaast kunnen mannen als bv Robin van Persie (evt Quidetti etc etc)onze jeugdspelers heel veel leren, hoe om te gaan in grote wedstrijden zoals in de Cl. Net zoals Dirk Kuyt dat deed......... Eerst de beker en dit jaar de titel.

Dus nu doorpakken zal z'n vruchten afwerpen in het miljoenenbal wat de Cl heet.

04-06-2017 14:59

FRytz +3

Naast de schoenen gaan lopen is ook niet nodig.

07-06-2017 17:57

FRytz +3

Naast de schoenen gaan lopen is ook niet nodig.

07-06-2017 17:57

onverzettelijk +145

Klopt ambities hebben wel ;-)

07-06-2017 18:35

Dfr +144

Nee geen Kramer meer

04-06-2017 12:55

Wietse +24078

Kramer vind ik top zodra je nog wat wil forceren. Je kan er een verdediger uithalen en Kramer erbij gooien.

---------------- Kramer -----------------
Elia ------- Jorgensen --- Berghuis
Vilhena ----- Kuyt ------ El Ahmadi
Kongolo - Botteghin ---- Karsdorp
---------------- Jones -------------------

Kramer is altijd behoorlijk ingevallen, erg productief ook. Jammer alleen dat hij qua pressie, in verdedigend en voetballend opzicht zo weinig toevoegt.

04-06-2017 13:00

Wietse +24078

Even lezen s.v.p. en het is op basis van de opstelling van vorig seizoen, gezien ik nog niet weet hoe de opstelling er dit seizoen uit komt te zien.

04-06-2017 13:15

Chamo +1892

Kan me trouwens vaker herinneren dat VDH eruit werd gehaald om Kramer in te brengen wanneer we iets moesten forceren en dat we geen tegendoelpunten kregen. NEC, Utrecht

04-06-2017 13:18

Wietse +24078

Dat bedoel ik meer: de tegenstander gooit de pot dicht, maar wij hebben doelpunten nodig. Dan kan je prima een verdediger eruit halen voor Kramer.

04-06-2017 13:22

Toktok +2225

Wilde ook graag horen of van Geel nou is bezig is met Berghuis, hij wil blijven dus zou is graag willen lezen dat hij blijft.

04-06-2017 12:47

abrikees +4

Beslissing daarover zal pas laat in de transferperiode vallen. De engelse club zal zich roeren op de transfermarkt en zullen pas aan het eind kijken in hoeverre ze Berghuis nog nodig achten, en voor welk bedrag ze hem eventueel dan van de hand willen doen.

04-06-2017 12:52

Sjeep +16058

Bergosso gewoon bij nationale team onopvallend spelen en hij blijft bij ons

04-06-2017 14:57

abrikees +4

Feyenoord kan een bod van rond 20 miljoen nooit weigeren, dat is nog meer geld als dat je krijgt voor CL deelname.

04-06-2017 12:44

onraad +5506

12,8 miljoen aan deelname alleen al . ik dacht totaal 24 miljoen als 020 zich niet weet te plaatsen

04-06-2017 12:59

ElPanzeFr +21342

Dat is nog maar de vraag, als Jørgensen volgend jaar weer topscorer wordt ben je zo weer kampioen met het geld vandien, en dan is 20 miljoen dus verdraaid weinig. Nee, denk echt dat er sprake van een Milik-achtige (30 miljoen) transfergrootte moet zijn wil het doorgaan

04-06-2017 13:44

onverzettelijk +145

Inderdaad minimaal 30 miljoen euro... Dacht zelf meer aan 35 miljoen euro........ Deze gast ligt tot 2021 vast en clubs in bv Engeland tikken dat zo voor hem af.... En zo niet blijft Jorgensen lekker bij ons en zal beter en beter worden.

....win win situatie dus.

04-06-2017 15:04

zekspeed +4434

Als de juiste club met het juiste bedrag komt gewoon verkopen.

04-06-2017 12:43

zekspeed +4434

Denk dat Vincent Janssen deze rol echt uitstekend kan invullen. Denk dat hij er ook voor open staat om een jaar verhuurd te worden. Niks mis mee lijkt mij.

04-06-2017 12:47

Wietse +24078

Huren heb je niks aan als club.

04-06-2017 12:50

abrikees +4

Als Feyenoord een bod van 20 miljoen krijgt verkopen ze hem echt wel.

Daar haal je van Persie, Lens, Hond en nog een goede linksback voor.

04-06-2017 12:40

JDJ +17953

milik was al 35 miljoen en die functioneerde niet eens. We mogen wel eens groter gaan denken.

04-06-2017 12:44

abrikees +4

zit in de naam joh, maar dat gaat de komende jaren nog wel veranderen, Feyenoord is een rijzende ster aan het firmanent

04-06-2017 12:45

rbn_ +160

Kan niet ivm salarisbudget.

04-06-2017 12:53

FRytz +3

Weg met die grootverdieners!

04-06-2017 13:41

feyenoord_Freak +14031

Boeiend als we maar een CL waardig elftal op weten te stellen vind ik alles best !

04-06-2017 12:38

Dfr +144

Wat noem je CL waardig? Als je denkt dat we een rol van betekenis kunnen gaan spelen in de Cl heb je het goed mis

04-06-2017 12:57

Boys1908 +0

Met Neymar, Ronaldo, Messi en Ramos als rechtstreekse versterkingen hebben wij denk ik een CL waardige selectie.

04-06-2017 13:38

feyenoord_Freak +14031

Als psv een 2de ronde kan halen in de CL dan kunnen wij dat ook .
Maar dan moet gewoon goed mee zitten .
En ik stel ons niet minderwaardig op dus ik zeg dat wij wel wat gaan betekenen in de CL.

04-06-2017 13:53

Dfr +144

Droom maar lekker verder. Psv zat toen in pot 1 wij komen in pot 4

04-06-2017 14:12

feyenoord_Freak +14031

Droom lekker zelf verder met je joden neus in de shit vriend .

04-06-2017 14:18

Dfr +144

Stoere jongen ben jij zeg

04-06-2017 15:35

feyenoord_Freak +14031

En jij moet minder aan een lul trekken dan kraam je niet zoveel onzin uit.

04-06-2017 15:57

Dfr +144

Moet je horen wie het zegt joh grapjas

04-06-2017 16:03

Sjorszzz +2

Als Nicolai a.s. seizoen blijft en weer in rijtje MVP staat, is hij alsnog heel veel geld waard. Als ze hem dan willen hebben, 25 a 30 mio, er zijn er altijd wel ( zeker in GB) die het zonder blikken of blozen op tafel leggen.

04-06-2017 12:35

rustahg +0

Als ik een topclub was zou ik geen 25 miljoen betalen voor een 26-jarige spits die in een fc-balophetdak competitie goed gepresteerd heeft.

04-06-2017 12:35

Jamcarter +3

Jij snapt het, mensen zouden hier ook 20 miljoen voor Botteghin willen.

04-06-2017 12:38

abrikees +4

Milik bracht toch ook een godsvermogen op?

04-06-2017 12:40

Ruurt +0

Die deed het bij Polen destijds ook erg goed ism Lewandowski!

04-06-2017 12:41

Skeptic +13584

Mensen zeggen dit steeds maar dit is dus echt niet waar hahaha. Was gewoon dramatisch tijdens het EK

04-06-2017 15:14

feyenoord_Freak +14031

Dat gelt net zo goed voor ajax die vieze stink neuzen graf club speelt ook in de zelfde competitie.

04-06-2017 12:40

rbn_ +160

Ligt een beetje aan de trainers. Koeman had vertrouwen in Pelle en wilde hem sowieso hebben. Daardoor heeft hij wel 11 miljoen euro opgebracht voor een 29-jarige spits die voor zijn Feyenoord periode overal was gefaald.

04-06-2017 12:54

feyenoord_Freak +14031

We hebben zn leeftijd nog redelijk mee hoor nog 1 seizoen en dan mag hij gaan vind ik

04-06-2017 13:12

Harderwijk +239

Hoe vaker dit gezegd wordt, hoe groter de kans is dat hij vertrekt.

04-06-2017 12:34

Rdam75 +923

Begin nu toch wel het gevoel te krijgen dat hij gaat. Tenzij we nu weer een artikeltje zien over iets dat in 1 interview is gezegd...

04-06-2017 12:34

JVFeyenoord +11

Adnan Januzaj mag vertrekken bij United. Als hij bereid is om salaris in te leveren een zijn carrière nieuw elan te geven is het voor ons een hele goed aanwinst denk ik. Champions League voetbal kan hier een belangrijke rol in spelen denk ik.

04-06-2017 12:34

Van_Geel +18445

Jørgensen weet ook wel dat hij voor de Europese (sub)top te kort komt. Die gaat alleen weg als hij belachelijk veel meer kan verdienen.

04-06-2017 12:27

Jamcarter +3

Nou stel dat je een bod van 15-20 miljoen krijgt, meteen doen!
Van Persie legt er ook wel 20 in per jaar in de spits en zal ook voetballend van toegevoegde waarde zijn, dan Vente opleiden zodat hij het van van Persie over 1.5 jaar kan overnemen.

voor die 15 miljoen plus andere opbrengsten van Nelom etc kan je 2 a 3 leuke versterkingen halen.



--------KEeper--

-Kars--Aankoop--Kongolo-Aankoop


------El ahmadi-----Vilhena------


---------------Aankoop/Toornstra


Berghuis -----Persie----Aankoop

04-06-2017 12:21

Bartje +951

Laten we eerst eens kijken of Van Persie überhaupt komt.

04-06-2017 12:23

Van_Geel +18445

Van Persie komt dit seizoen echt niet, die dient zijn contract uit in Turkije. Hij verdient daar 4 keer het salaris wat hij bij Feyenoord kan krijgen. Volgend seizoen acht ik de kans een stuk groter.

04-06-2017 12:25

Bartje +951

Sommige spelers vinden sportieve uitdaging belangrijker dan geld, zeker als ze financieel al onafhankelijk zijn. Kuijt is ook naar Feyenoord gegaan, terwijl hij bij Fenerbaçe gewoon bij kon tekenen.

04-06-2017 13:20

lobbie +4973

Kampioen, topscorer en een contract tot 2021, en jij vraagt 15 tot 20 miljoen ? Ga is uit de zon zitten, je hebt waarschijnlijk een zonnesteek, 50 komt eerst

04-06-2017 12:38

Bartje +951

Jij bent eerder degene met die zonnesteek. 50 is nooit gebeurd in de Eredivisie, en zal de komende decennia ook niet gaan gebeuren.

04-06-2017 13:22

de_dwaaskopkaas +32

voor jorgensen zeker niet, maar gaat sneller gebeuren dan je denkt. Een 18-19 jarig supertalent bij de traditionele top 3 van de ed gaat dat bedrag denk ik wel aantikken in de komende 10 jaar al.

04-06-2017 14:01

lobbie +4973

Er is vorig seizoen 35 betaald voor Milik, hoeveel goals maakte die ?

04-06-2017 14:22

Jamcarter +3

Hahahahah je bent gewoon serieus he? Ik dacht dat je een symbolisch bedrag noemde..50 miljoen kost hele basiself bij elkaar misschien..

04-06-2017 16:07

Arie-feyenoord +28

Contract verlengen plss

04-06-2017 12:18

Arie-feyenoord +28

Wij zijn Feyenoord en als er een bod op gedaan wordt zeggen we massaal "nee"

04-06-2017 12:18

Bartje +951

Bij een mooi bod moet je soms een speler laten gaan.

04-06-2017 12:24

gabelerus12 +163

Als je 20 miljoen voor hem kan krijgen is het beter om hem te laten vertrekken.

04-06-2017 12:26

Chamo +1892

Wie haal je dan?

04-06-2017 12:29

Van_Geel +18445

Ik heb zo'n idee dat Nederland steeds meer overgaat naar gevallen spelers huren en vervolgens aantrekken als ze succesvol zijn. De tijden dat de echte toptalenten/topscorers kunnen worden binnengehaald zijn wel beetje voorbij.

04-06-2017 12:33

gabelerus12 +163

Wat hij zegt, geen speler uit een topcompetitie in ieder geval. In de eredivisie zullen we het blijven doen met aankopen als Jorgensen. Het geld kunnen we echter heel goed gebruiken om Berghuis, Lens Van Persie en Amrabat van te halen

04-06-2017 12:39

Wimberto +2

Wie gaf meeste assists dan ?

04-06-2017 12:14

Ratfield +3566

Ziyech eentje meer dan jorgo

04-06-2017 12:21

Pas +6938

Ik zie hem graag blijven, maar bij een bod van 25 miljoen zou ik het toch doen. Proberen een jaartje Janssen te huren en volgend jaar Pelle nog een jaartje.

04-06-2017 12:10

RdamZuid5314 +1995

denk ff na man. denk je dat pelle die 20 miljoen per jaar pakt nog ff een seizoentje bij ond komt ballen

04-06-2017 12:14

Pas +6938

Na een jaartje Janssen heeft Pelle geen contract mee in China (mits hij niet verlengt) dus Umm denk ff zelf na kameraad.

04-06-2017 12:44

RdamZuid5314 +1995

ja, MAAR, het contrast tussen 20- en 1-miljoen per jaar is 'best groot'......

04-06-2017 12:53

Errorking +0

Ik zou liever willen dat er na Jorgensen gewoon een nieuwe naam in de spits komt. En er gewoon voor zorgen dat over een paar jaar vente de nummer 1spits is.

04-06-2017 12:16

Chamo +1892

Strak plan!

04-06-2017 12:27

SupportYourLocals +5

Hij gaat niet weg, maar 'Als hij vertrekt' dan ga je zelf op zoek naar een club? Logisch.

04-06-2017 12:07

WTSGD +18139

Gewoon niet verkopen, ook niet voor 20 miljoen. Gewoon 4 jaar met Jorgensen in de spits spelen, prijzen pakken.

04-06-2017 12:05

gabelerus12 +163

Wat het ook wordt het wordt niet slecht. Je houdt hem, of je laat hem voor miljoenen gaan. Zelf hoop ik dan op minimaal 20 miljoen.

04-06-2017 12:04

Toktok +2225

Hij blijft gewoon.

04-06-2017 12:00

SuperGuidetti1 +33

Hij blijft sws. Maar bij een bod van 30 miljoen zou ik toch gaan twijfelen en informeren naar Janssen

04-06-2017 11:56

Ratfield +3566

Helaas voor Nico is het de topspitsen uit de eredivisie niet echt voor de wind gegaan in het buitenland.

Huntelaar en Dost nog wel redelijk, maar Uth, Finnbogasson, Milik, Sigthorsson, Jansen, Guidetti ...

Pelle ook wel ok. Maar t houdt niet over

04-06-2017 11:51

ETSVL +17181

eens! zie mijn comment below

04-06-2017 11:52

Ratfield +3566

Zit t net te lezen idd :)

En heb zo 1 2 3 ook niet n spits in t vizier als opvolgert

04-06-2017 11:53

El_Mahadi +0

Milik was niks mis mee, tot hij geblesseerd raakte ...

04-06-2017 11:59

Ratfield +3566

Klopt. Soms is het pech. Maar feit blijft dat ze direct n vervanger halen en hij waarschijnlijk n stap terug moet doen

04-06-2017 12:03

Fr2009 +3

Milik deed het echt goed voor zijn blessure. Had er 13-14 goals inliggen de eerste helft van het seizoen. Buiten dat wel eens met je.

Ik zie Nico nog wel vertrekken. Monaco, Lyon, of ergens in de top van Italie

04-06-2017 12:03

SuperGuidetti1 +33

Je vergeet Suarez en Bony

04-06-2017 12:14

SuperGuidetti1 +33

En Memphis als topscorer van de eredivisie. Zijn dus weldegelijk uitzonderingen

04-06-2017 12:15

Ratfield +3566

Bony nou ook niet echt geslasgd naar zn kunnen. Suarez idd wel top. Memphis wordt ook.gezien als flop.evenals meer vleugelspelers.

Her kan wel, maar alleen als je stapsgewijs omhoog gaat en lang bij n club blijft.

Mertens op dit moment t beste voorbeeld.

04-06-2017 12:19

Ratfield +3566

Sorry voor de typos. Ik zi in n hobbelige auto :)

04-06-2017 12:20

JFK +4841

Misschien een paar nieuwe schokbrekers?

04-06-2017 13:18

DuckBond +55

Romario Ronaldo Kuijt Ehm zijn er nog wel meer hoor;) valt wel mee kwaliteit is er of niet.

04-06-2017 14:27

mdgrdam +12850

Als ene Arek Milik 33 miljoen euro waard is ...

04-06-2017 11:50

ETSVL +17181

Jongens maken jullie je geen illusies; Jorgensen gaat never nooit 25-30 miljoen opleveren, weet je waarom niet:

- Spelers uit eredivisie zijn vaak nog niet goed genoeg voor buitenlandse competities en falen daarom te vaak ( is risico)
- dit feit wordt ondersteund doordat hij in Duitsland niet slaagde ( dus extra groot risico)
- hij heeft Europees nog niet veel kunnen laten zien.
- van geel is goed in aankopen maar geld verdienen bij verkopen snapt hij niet

Dus zal me niks verbazen als men 10-15 max gaat bieden en dat moeten we NIET WILLEN.

Laat hem gewoon een jaar blijven en zich in de kijker spelen bij echt de grote clubs.

PS wie weet er een goeie vervanger voor 10 miljoen voor jorgensen als hij wel weggaat...

04-06-2017 11:50

mdgrdam +12850

Van Geel weet spelers beter te verkopen dan zijn voorgangers. Fer en Wijnaldum presteerden niet al te best en hadden nog maar een contract van één jaar als voorbeeld. Overigens zit Robin van Persie 16 juli in de helicopter en dat is nog steeds een fantastische spits, zeker voor de Eredivisie.

04-06-2017 11:54

ETSVL +17181

RVP ik word daar niet warm van, niet snel en erg blessure gevoelig is gewoon niet stabiel en goed genoeg meer

04-06-2017 12:02

gabelerus12 +163

Ik deel je mening dat ik denk dat er wel een prima kans is dat Van Persie naar Feyenoord gaat deze zomer, maar waar baseer jij dan zo stellg op dat ie zeker weten komt

04-06-2017 12:05

Dfr +144

En aan de andere kant de vrij, janmaat en Martins indi

04-06-2017 12:26

gabelerus12 +163

Die waren toch, 8, 7 en 6 miljoen? Veel te weinig eigenlijk

04-06-2017 12:27

Dfr +144

Dat bedoel ik, veel te weinig!

04-06-2017 12:54

fr1985 +6306

Milik kon toch ook 40 miljoen opbrengen oid? Ik zie niet in waarom die zoveel hoger ingeschat zou worden dan Jørgensen.

04-06-2017 11:56

Cabral010 +844

Milik speelde ook EK

04-06-2017 12:10

fr1985 +6306

Waarin hij 1 doelpuntje maakte tegen noord Ierland. Wauw!

05-06-2017 09:40

Pas +6938

Janssen misschien?

04-06-2017 12:12

MarkFeyenoord1 +2063

Ik ben alleen maar blij dat zij zo weinig bieden, dat betekent alleen maar dat hij lekker bij ons blijft!

04-06-2017 12:13

FRPatrick010 +12

Nou ja onder de 30 miljoen gaat ie gewoon niet weg heel simpel hoor tijd van vriendenprijsjes is voorbij.

04-06-2017 12:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties