#TT | Inter komt uit bij Rick Karsdorp

#TT | Inter komt uit bij Rick Karsdorp

Internazionale wil de verdediging snel gaan versterken op de vleugels en de Italianen zijn in hun zoektocht neergestreken in Nederland. Zowel Feyenoorder Rick Karsdorp als Ajacied Kenny Tete zijn twee voorname opties voor de Nerazzurri.

Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio vandaag. Inter zal echter een flinke transfersom moeten ophoesten als ze Karsdorp willen overnemen. De 22-jarige rechtsback heeft namelijk nog een contract tot medio 2021 in De Kuip.

#TT: Tabloid Transfers, de rubriek met het laatste nieuws uit de buitenlandse (roddel)pers

Lees meer over
Rick Karsdorp
Plaats reactie
666

Sjorszzz +2

Wat ervan waar is, eerder schreef men dat Inter iets van 18 mio? Roma en Lazio kopen liever bij ons, waar ajaks standaard veel vraagt. Tete heeft minder basis en body. Als hij al gaat voor echt geld.

14-06-2017 12:58

ZwarteCobra +2

OT: Iemand die het eerste boek van FRFC (I'm Feyenoord Till I Die) en zou deze willen verkopen?

07-06-2017 08:52

Differentkoek +1877

Contract tot 2021.
21 jaar zoiets.
Kampioen geworden, vorig jaar de beker.

Komen mensen met 10 mil......
Jaa sure, we zijn op weg naar een topsportklimaat ;').

20 eisen minimaal, anders gaan ze maar ergens anders buurten.
Als die zich dit seizoen goed profileert in de CL, kan je er straks het dubbele voor vragen.
We zijn geen leegloop meer met -40 mil schuld...

07-06-2017 08:49

shabalala +79

word niet meer dan 15miljoen.

07-06-2017 08:09

HetLegioen12Since1908 +3469

30 miljoen moet lukken

07-06-2017 00:31

Roffa010west +0

26 miljoen! Moet lukken

06-06-2017 23:53

hvdv65 +8381

Kom maar op met die miljoenen, zijn opvolger staat al klaar.

06-06-2017 22:52

RemcoFR +26824

Tussen de 20 en 25 miljoen moet je zeker gaan.

06-06-2017 22:50

Verstappen +7640

15 miljoen of minder moet je weg lachen. Daarboven pas onderhandelen en minstens een ruime 20 miljoen vragen.

06-06-2017 22:16

Kainoordwijk +283

25 miljoen vragen en je eindigt vast rond 20 of misschien iets eronder en wat bonussen erbij vragen zou ik gewoon doen.

06-06-2017 22:01

gokufan +5472

travian.nl

06-06-2017 20:39

Betuwe +16802

Voor 15 miljoen mag je je handen dicht knijpen

06-06-2017 20:19

Bartje +951

Eens. Ik lees hier echt een aantal astronomische bedragen. Gaat nergens over.

06-06-2017 23:17

Roffa010west +0

Waarom dan wel voor 020-ers? 25 moet kunnen

06-06-2017 23:53

Bartje +951

Omdat Ajax internationaal een grotere naam heeft dan Feyenoord. Het verledem heeft gewoon uitgewezen dat 25 miljoen, zeker voor een speler van Feyenoord, gewoon een onrealistisch bedrag is.

07-06-2017 00:17

HetLegioen12Since1908 +3469

Hahaha neejoh meer man

07-06-2017 00:30

9ball +1500

30 miljoen

06-06-2017 20:16

CoenDuifje +152

Bij een goed bod lekker verkopen. Met nieuwkoop heb je al een goede vervanger, wel een back-up/concurrent halen voor de rechtsback positie...

06-06-2017 19:51

Mosfet123 +0

17.5 mil beginnen 15 a 16 mil eindigen mooi bedrag.

06-06-2017 19:32

Swan +949

20 is reeel, vervanger staat al klaar.

Kunnen we mooi twee of drie versterkingen halen.

06-06-2017 19:18

feyenoord--1226 +0

20 is niet reëel

06-06-2017 19:19

Betuwe +16802

Reëel zegt ie, bijzonder flets jaar gehad

06-06-2017 20:21

onverzettelijk +145

Gewoon 25 miljoen voor deze kanjer, graag of niet.

06-06-2017 19:09

CoenDuifje +152

In de handjes klappen met 10 ben ik bang

06-06-2017 19:51

onverzettelijk +145

Dan gaat hij gewoon niet weg, het is geen marktplaats bij ons meer!

06-06-2017 19:56

CoenDuifje +152

Kan je me toevallig vertellen tot wanneer Ricky nog een contract heeft bij ons?Denk dat je met een miljoen of 12 wel gewoon tot verkoop moet overgaan

06-06-2017 19:59

Mrunterwijst +10612

Ja, 2021, bij de huidige kampioen. Een rechtsback die jong, erg snel is, dus aanvallend zijn steentje bij kan dragen, die zijn er niet heel veel in het topvoetbal.
Tussen de 15 en 20 gaan zitten is in de hedendaagse markt helemaal niet raar hoor. Sowieso moet Feyenoord zich wat stugger opstellen qua uitgaande transfers, om er een hoger bedrag uit te trekken.

06-06-2017 20:09

onverzettelijk +145

Precies, dus gewoon vasthouden aan 25 miljoen euro, in Italië is hij na een goed seizoen gewoon 40 miljoen euro waard.

Aan ons nu de glorie, het dal is voorbij kameraden!

06-06-2017 21:27

whasjoewahn +16562

Haha, Coenduifje.... wat wilde je nou bereiken met deze vraag?

06-06-2017 23:19

CoenDuifje +152

Het liefst een tweede kans bij je moeder, maar aangezien dat niet lukt lijkt het me een handig geweten om een verkoopprijs in te kunnen schatten...

07-06-2017 00:27

Dofey +3

Jaaa !! Hoor net dat het rond is !! Lukaku naar Feyenoord! Voor 63 mil.

06-06-2017 18:52

Dofey +3

20 a 25 vangen anders niet! Ajaks xou hem voor 35 verkocht hebben

06-06-2017 18:50

zekspeed +4434

Probeer eerst maar eens het transferrecord te verbreken in plaats van allerlei 20+ bedragen.

06-06-2017 18:29

Jurk +7082

15 miljoen en 25% van het transferbedrag als ie bij Inter vertrekt....

06-06-2017 18:25

feyenoord--1226 +0

Reëel is 12 miljoen en een percentage van 10% ofzo

06-06-2017 19:23

Murlock +9836

Ja, precies! Helemaal mee eens!

06-06-2017 23:16

whasjoewahn +16562

waarom is dat reeel?

06-06-2017 23:20

FR03020 +1

Ik zeg doen: wij kunnen het geld goed gebruiken, Bart is klaar voor de basis en Rick is klaar voor het buitenland. Iedereen wint.

06-06-2017 18:02

CoenDuifje +152

Rick is helemaal nog niet klaar voor het buitenland

06-06-2017 19:52

onraad +5506

je gaat gewoon 25 vragen en je stop met 20 ..klaar

06-06-2017 17:39

feyenoord--1226 +0

Ja toch niet dan

06-06-2017 19:19

maria69200550 +60

Lekker verkopen we hebben Nieuwkoop

06-06-2017 17:38

GioooFR +384

Dat is een goede back-up, feyenoord kijkt niet voor niks naar een nieuwe rechtsback.

06-06-2017 17:47

rbn_ +160

Lukaku heeft een akkoord met een club bereikt. Ben benieuwd.

06-06-2017 17:17

N-schutfr +1508

Feyenoord hoop ik

06-06-2017 17:38

FR03020 +1

Véél te duur voor ons.

06-06-2017 18:02

N-schutfr +1508

Haha weet ik dit was natuurlijk met een knipoog.

06-06-2017 18:03

FR03020 +1

Kunnen we niet allemaal duizend euro inleggen? Dan komt ie vast wel :-P

06-06-2017 18:08

stanleymessi +448

Denk/hoop united

06-06-2017 18:14

N-schutfr +1508

Denk niet dat we dat allemaal kunnen of willen.....jammer dat de gehele voetbalwereld uit verband is gerukt door het geld.

Zijn tal van oplossingen om dut aan te pakken maar tja helaas zijn de menen die hier over gaan zelf grote zakkenvullers.

06-06-2017 18:36

feyenoord--1226 +0

Niet goed genoeg bedoel je

06-06-2017 19:20

glennnno +1186

Als Blind voor 20 miljoen wegging dan kan Karsdorp dat ook. Rick kan ook op het middenveld spelen. En met zijn snelheid kan hij aanvallers met gemak bijhouden en zelfs nog inhalen.
Minimaal 20 miljoen voor onze Rick!!!

06-06-2017 17:14

nlx78 +1758

Tweet van Feyenoord (van Adidas) https://twitter.com/Feyenoord/status/872041305018380288

06-06-2017 17:04

Gavin2100 +0

Waarom staat United er nou weer bij.... verder mooi gemaakt

06-06-2017 17:12

nlx78 +1758

Yep, die prijs die onze vrienden in de hoofdstad even dachten te gaan winnen. Hahaha. Vanochtend zat ik op VI en ging ik even wat mensen zieken, krijg je reacties als dit. Die gast zegt dus letterlijk dat hij geen Nederlandse prijzen hoeft te winnen, als ze het maar goed doen in de Champions League. Erm...ok, dus de beker is niet belangrijk, de titel ook niet. Het gaat om via playoffs de CL binnenkomen en dan voor de 3e plek gaan. Rare figuren die Ajax fans.

http://i.imgur.com/r2EEkUK.png

06-06-2017 18:06

StefkeMirakel +3

Is het nou de lul van een lam. Een lamme lul of een lam die een lul is?

06-06-2017 18:08

rbn_ +160

Rodny Lopes Cabral voor 1 seizoen naar Telstar.

06-06-2017 16:59

Emilio +51

Telstar?. Bah.

06-06-2017 17:05

rbn_ +160

Leuk voor hem na lange blessureleed.

06-06-2017 17:15

Emilio +51

Klopt. Sorry, veel strijd gehad bij Haarlem tegen Telstar. Was een leuke tijd haha.
Een kleine Ajax - Feyenoord.

06-06-2017 17:18

Fguy_ +0

ff wat anders, in welk seizoen in Van Beek weer fit?

06-06-2017 16:49

SuperGuidetti1 +33

2026 wordt zijn rentree verwacht

06-06-2017 17:09

stanleymessi +448

2 maandjes geleden geopereerd dus denk dat die iets later kn de voorbereiding aansluit

06-06-2017 18:26

FRlegend +17020

Krijgen we nog een opleidingsvergoeding voor Bosz?

06-06-2017 16:49

skin +13988

Heb liever nog een schadevergoeding. Voor zijn tijd als TD bij Feyenoord.

06-06-2017 16:57

FRlegend +17020

Ja 30 miljoen ofzo was het toch?

06-06-2017 21:06

JerryFR12 +3

Als er voor Karsdorp genoeg geld gevangen kan worden is het helemaal niet erg. Nieuwkoop staat klaar om hem te vervangen en is verdedigend misschien wel sterker, ik denk niet dat we hier per se slechter van hoeven te worden.

06-06-2017 16:48

RoaldBakker +0

Je moet ook door selecteren, dus als Karsdorp vertrekt is heel zo erg niet. Vang je en een flinke zak geld voor en Nieuwkoop is een prima vervanger.

06-06-2017 16:35

Sinister +13053

Er zit geen geld in Italië. Je moet interesse hebben vanuit Engeland en 30 vragen. Als je al ziet dat ze 140 over hebben voor een 18-jarige spits in Frankrijk

06-06-2017 16:27

rbn_ +160

AC Milan & Inter zijn volgens mij allebei overgenomen door rijke bobo's.

06-06-2017 16:34

skin +13988

Laat ze maar flink dokken dan.

06-06-2017 16:45

Sinister +13053

Geld zat, maar ze geven het alleen niet uit zoals in andere landen

06-06-2017 17:21

Mrunterwijst +10612

Dan kijk maar eens wat Inter en AC de afgelopen 3 jaar hebben uitgegeven, dat is meer dan onze begroting hoor.

06-06-2017 20:12

Gavin2100 +0

Er zit genoeg geld in Italie, ze doen alleen een stuk minder dure waardeloze aankopen dan in Engeland

06-06-2017 17:10

GioooFR +384

Chinees geld man

06-06-2017 17:48

feyenoord--1226 +0

30 vragen. Het wordt steeds gekker hier

06-06-2017 19:21

Sinister +13053

10 vragen en 8 krijgen, dan ben je pas gek

06-06-2017 19:40

Zuidbewonert +410394

Ik vind het altijd een prettige sensatie om, als ik in bed lig, de muur te voelen. Dat massieve geeft een prettige afwisseling op de zachtheid van het dekbed, kussen en matras. Dus dan houd ik mijn been, voet, arm of hand vaak tegen de muur. Heel prettig.

06-06-2017 16:24

Rendiertje +14072

Ik het altijd prettig om een vrouw te voelen in bed. De zachte vormen geeft een prettige afwisseling met mijn harde matras. Dan houd ik graag een been, arm of voet om haar rondingen heen. Heel prettig.

06-06-2017 16:27

Zuidbewonert +410394

Ook lekker. Ik maak me wel zorgen om jouw matras. :) ouwe geilert

06-06-2017 16:54

Rendiertje +14072

Haha, mijn voorkeur gaat uit naar de hard matras tov een zacht matras.

06-06-2017 17:34

FR03020 +1

Wauw, jullie hebben een matras?? Ik slaap al 35 jaar op een stapel takken...

06-06-2017 18:00

Rendiertje +14072

Ik heb er 20 jaar voor moeten sparen. Toen kon ik eindelijk mn hooibed vervangen.

06-06-2017 19:11

FR03020 +1

Hooi is voor mij nog een brug te ver, hoor. Ik ben hard aan het sparen voor een grote kei als kussen. In dit tempo kan ik over vijf jaar misschien wat bladeren aan elkaar naaien voor een lakentje.

06-06-2017 19:15

Rendiertje +14072

Nou je kan wel merken dat komkomertijd is aangebroken zeg.

06-06-2017 21:21

feyenoord--1226 +0

Mijn voorkeur gaat uit naar een niet te hard bed, maar ook niet te zacht. Beetje ertussenin dus.

06-06-2017 19:22

oud_hagenees +3

Tete of Karsdorp. Niet te vergelijken. Blijk van geen visie. Niet doen Rick. Is een kutclub..

06-06-2017 16:20

Sleepie +11916

Zowel Inter als AC Milan zijn echt beide vergane glorie. Als je dan naar een club in Italië kan zou ik voor Juventus, Napoli of Roma kiezen, de rest is echt niet interessant genoeg en kans op CL-voetbal te klein.

06-06-2017 16:01

rbn_ +160

Hebben beide moeilijke jaren gekend maar denk dat Inter goede zaken heeft gedaan met Spalletti.

06-06-2017 16:10

Sabau +1

Beide ploegen hebben nu rijke eigenaren gekregen die er wel wat geld in gaan steken, blijft wel een trieste competitie met half lege stations.

06-06-2017 16:13

SuperGuidetti1 +33

Niet iedereen komt met de trein natuurlijk

06-06-2017 16:15

Sabau +1

Daar staan er soms nog meer dan in het stadion zitten moet je nagaan.

06-06-2017 16:26

Sleepie +11916

Inderdaad heel treurig om te zien. Als je ziet wat voor een elftallen dat Milan had in al die jaren. De jaren met Madlini, Baresi, Rijkaard, Gullit, Van Basten.. Maar ook die met Pirlo, Shevchenko, Kaka ...Zo zonde.

06-06-2017 17:39

FR_Swiss +667

Dus Karsdorp kan naar 18 clubs in Italië, maar kiest Inter????

06-06-2017 17:26

Sleepie +11916

Waar is de grap?

06-06-2017 17:40

FR_Swiss +667

Er is geen grap.. maar Karsdorp heeft de clubs niet voor het uitkiezen.. en als ik dan lees Inter en AC zijn niks , ik zou voor ........ kiezen, dan wordt ik echt een beetje moe..

06-06-2017 17:42

Sleepie +11916

Kom jij uit een kleurboek? Ik zeg dat alleen Juventus, Roma en Napoli nog interessant zijn in Italië. Bij aanbiedingen van andere clubs zou ik er niet heen gaan. Milan en Inter zijn namelijk vergane glorie. Man man, zelfs dat grijze gedeelte onder je fontanelletjes is moe.

06-06-2017 17:46

FR_Swiss +667

Trilt er wat tussen de billetjes? Wat ben jij voor een joker.. lees ff je eigen tekst dan?? Dan zou JIJ er niet naartoe gaan..
de internet Bieber bepaald even..:-(
WoW, een internet riddertje die transferprijzen en aankopen en selectie bepaald, zoals er hier al duizenden zijn..

Als Karsdorp voor 12 miljoen naar Inter kan, en die jongen gaat 2 miljoen verdienen, dan gaat hij.

Wat jij in jouw droomwereld zou doen als Inter voor jouw deur staat, interesseert geen hond..

Zo duidelijk, pisvlek??

06-06-2017 17:51

Sleepie +11916

Wat brabbel je nou man, ik zeg nergens dat Karsdorp uit 18 clubs in Italië kan kiezen, dat schijn jij ineens ergens uit mijn tekst op te kunnen maken. Ik geef alleen aan dat, als je CL voetbal beoogt, het niet interessant is om naar een Milan of Inter te gaan, aangezien zij de laatste jaren 'best of the rest zijn'.
Wat Karsdorp in Italië kan verdienen, kan hij ook in competities als die in Engeland, Duitsland en Spanje.

Aan je taalgebruik, je spelling en je vermogen om begrijpend te kunnen lezen zou ik toch even nadenken voordat je een reactie plaatst, simpele.

06-06-2017 18:00

YoloFR +435

Gill Swerts terughalen

06-06-2017 15:48

SuperGuidetti1 +33

Mensen hier roepen onrealistische bedragen man zo goed is Rick nou ook weer niet. 10/15 miljoen zou ik hem gelijk voor verkopen. Met Nieuwkoop heb je een betere vervanger al in huis. Klop aan bij Utrecht voor Troupee voor 3 miljoen en je maakt er alsnog mooie winst op en zoveel zwakker ben je er niet op geworden. Imo zelfs sterker want vind Nieuwkoop in potentie beter dan Karsdorp

06-06-2017 15:41

rbn_ +160

Tja, is altijd lastig. Stel je voor als er meerdere clubs komen die geïnteresseerd is in Karsdorp dan kan het nog leuk worden en dan worden onrealistische bedragen opeens realistisch.

06-06-2017 15:43

RichardV +947

20+ miljoen is niet onrealistisch, als zij hem echt graag willen hebben.

06-06-2017 15:46

skin +13988

Hij heeft niet zijn allerbeste seizoen achter de rug, maar ligt wel nog 4 jaar vast he. Krijgen we het er nu niet voor, dan misschien volgend jaar wel. Geen enkele reden dus om hem voor onder de 15 miljoen te verkopen.

06-06-2017 15:48

SuperGuidetti1 +33

Vind het zonde voor Nieuwkoop zijn ontwikkeling want denk dat hij meer waard kan worden . En met Troupee haal je dan iemand die het denk ik niet erg vind om de eerste 2 jaar voor de bank te komen

06-06-2017 15:52

skin +13988

Troupe heeft zijn contract net verlengd en is dus een (te) dure jongen om voor de bank te halen.

06-06-2017 15:57

SuperGuidetti1 +33

Oneens. Je wil blijven meedoen om de titel en we gaan CL spelen. Je bank moet dus minstens net zo sterk zijn

06-06-2017 16:00

skin +13988

Dat wordt hij niet met Troupe maar dat is mijn mening. Hopelijk heeft van Geel een aantal betere opties op zijn schaduwlijstje staan.

06-06-2017 16:03

Benniemagikjekauwgom +6

Hou toch eens op met die Troupee. De man is een slak met een haarband en heeft gelukkig net z'n contract verlengd. Karsdorp is een wereldtopper in spe. Ga hoog in de boom zitten. Heel hoog.

06-06-2017 15:56

Aros +6892

Troupee?! Hahaha hou op

06-06-2017 16:57

Marr010Cw +0

Ricky gaat helemaal nergens!

06-06-2017 15:37

Jum +54

Niet minder als 25 mio... Denk aan Millik voor 35 mio verkocht door fc kutoptdak....

06-06-2017 15:26

Benniemagikjekauwgom +6

20 miljoen. Dan doen. Alles daaronder niet. Moet maar eens afgelopen zijn met die fancy fairprijzen. Als Karsdorp zijnde zou ik nooit naar Inter gaan. Kans op bank is hoog en de leiding bestaat uit chaoten en kortetermijndenkers. Bundesliga is beter voor hem.

06-06-2017 15:19

SuperGuidetti1 +33

15 miljoen max hoor en daar mag je al blij mee zijn

06-06-2017 15:23

Asstomouth +5

Denk t ook ja.

06-06-2017 15:37

bandofbrothers +0

Tim de Cler terug halen?

06-06-2017 15:19

sealingdeals +0

Ik dacht aan Serginho Greene. Kan beter op rechtsback ;)

06-06-2017 15:35

Jurk +7082

Groot denken...

06-06-2017 15:16

danostimermanos +0

Torres transfervrij :ppp

06-06-2017 15:12

AadResultaat +817

Rikkert verkopen zou misschien niet eens zon gek idee zijn, aangezien je nu al een enorm verschil ziet in de aankopen die Ajax kan doen en die wij kunnen doen. Bovendien hebben zij voor een slordige 100 miljoen op t veld staan, waar wij alleen Kongolo, Karsdorp, Vilhena en Jorgensen hebben die echt wat waard zijn. Kampioenschap was cruciaal voor de club en ervaring was daar heel belangrijk bij, maar uiteindelijk heb je toch knaken nodig. 20 miljoen van Karsdorp herinvesteren in drie jonge talenten zou een goede zet zijn, de ervaren kern blijft toch wel intact.

06-06-2017 14:55

LarsFR1908 +5624

off: wanneer wordt het speelschema bekend van aanstaand seizoen?

06-06-2017 14:43

rbn_ +160

Concept volgens mij op 13 juni

06-06-2017 15:06

roodwitgroenwit +104

Alles vanaf de 18 miljoen gewoon doen, maar tussen de 15 - 18 miljoen is ook al het overwegen waard, 15 is wat mij betreft ondergrens

06-06-2017 14:42

scritor +13591

voor een rechtsback. in welke realiteit leef jij?

06-06-2017 14:48

roodwitgroenwit +104

virtuele werkelijkheid met een vleugje realisme. Vertel, wat verwacht jij?

06-06-2017 14:55

scritor +13591

haha scherp! :)) een rechtervleugelverdediger zonder noemenswaardige europese ervaring en geen basisspeler in zijn nationale elftal.. dankzij het doorlopende contract goed voor tussen de vijf en de zeven miljoen, zou mijn inschatting zijn.

06-06-2017 14:59

FR-Wallybal +6308

in welke realiteit leef jij ;-)

06-06-2017 15:02

scritor +13591

zijn er meerdere geinteresserde clubs die tegen elkaar opbieden kan het wel wat omhoog.. rond de tien miljoen. houd hem nog een jaartje, zodat hij in de cl wat heeft laten zien.. en de vijftien miljoen die ek elders lees is misschien, héél misschien, haalbaar.

06-06-2017 15:08

FR-Wallybal +6308

10-15 moet lukken. van de CL verwacht ik eerlijk gezegd weinig resultaat maar laat me graag verassen.

06-06-2017 15:24

roodwitgroenwit +104

om en nabij de 12 vinden we elkaar, zoiets zou het goed kunnen worden indd, maar de gektes zijn (gelukkig!) de wereld nog niet uit

06-06-2017 15:35

sealingdeals +0

5-3-2 is populair. Buitenspelers worden half-spitsen en trekken vaak naar binnen toe. De back (of wing-back) moet tegenwoordig voor de voorzetten zorgen. Rick is een ideale back voor dit systeem. Zijn echt niet veel jonge talenten op zijn positie die veel beter zijn.

06-06-2017 15:40

Dommeloempia1 +19817

Wil je heel feyenoord verkopen

06-06-2017 16:07

CROOSWIJKER +14724

Hoe is het met luc castaignos??? Hoor helemaal niks meer van die gozer. Had nooit naar inter moeten gaan.

06-06-2017 14:41

Luck1989 +981

Op de bank bij Sporting

06-06-2017 14:50

Bal-Bal +5064

te begrijpen met Dost voor je

06-06-2017 15:00

Pas +6938

25 mil en niet minder. Met Nieuwkoop hebben we al een vervanger in huis. Enige basisspeler die verkocht wordt hopelijk.

06-06-2017 14:39

raul06 +12

offtopic! Voor mijn masteropleiding op de Uni zou ik jullie willen vragen wat jullie vinden van de volgende stelling?

Supporters die narigheid schoppen, met een feyenoordshirt aan, die zeggen fan te zijn van Feyenoord, e.d., zijn geen echte supporters van de club?

Eens of oneens?

06-06-2017 14:24

Boris_FR12 +2145

Mensen gaan hier echt geen oneens neer zetten.

06-06-2017 14:25

skin +13988

Toch oneens. Het is gewoon niet zo zwartwit. De clubliefde voor Feyenoord zal heus wel aanwezig zijn bij een hoop. De verstandelijke beperking helaas ook :p

06-06-2017 14:27

scritor +13591

haha skin! ;)))

06-06-2017 14:49

TactvolleTacticus +3792

Vage stelling..

Hangt van je definitie van supporter af.
Wat betekent het ? Is een supporter hetzelfde als een fan? Etc.

06-06-2017 14:32

Fey010-015 +0

Haha en dat voor uni?? Ik weet niet....

06-06-2017 14:32

TactvolleTacticus +3792

Ja daar had ik dus ook mijn twijfels over..
Het klinkt niet heel betrouwbaar, maar als het hem helpt.. waarom niet toch ? :)

06-06-2017 14:36

eMJay +0

Hahahha echt wat ik dacht voor een master HAHAHAHAHAAHAHAHAAHAH

06-06-2017 14:40

Yogimel +0

nou ja. ik volg feyenoord sinds 73 en vroeger maakten we (bijna) allemaal stennis. niet kwaadaardig maar goed voor een club naam is het nooit. nu is het veel minder maar iedereen gedraagt zich op zn eigen manier : de een is agressief en de ander is het braafste jongetje v/d klas. in beide gevallen kan iemand feyenoorder zijn in ze hart. het enige wat ik vind is dat als je rotzooi maak je dit moet toegeven als een kerel en er niet om heem draaien zoals tegenwoordig vaak gebeurt: nee, het is de schuld van de ME of politie. onzin (op sommige gevallen na)

06-06-2017 14:35

raul06 +12

Interessante reactie, dank je wel! En rest ook mannen, blijf vooral reageren. Dank jullie wel allen!

06-06-2017 14:39

wirie010 +1814

Oneens; elk individu of het nou een relschopper, terrorist of homo is, kan een voorkeur voor een club hebben.

06-06-2017 14:38

sven37 +758

Ik ben het oneens, ik zie het slopen namelijk als iets dat los staat van het voetbal. Dat is iets wat je zelf doet en niet in naam van feyenoord.

06-06-2017 15:03

Pritstift +1158

Als je iets sloopt ben je een mindere fan, omdat je niet denkt aan het belang van de club, maar alleen aan je eigen impulsen.

06-06-2017 15:37

StefkeMirakel +3

Dan ben je niet minder fan. Alleen wil ik als echte supporter niet met zo,n persoon over een kam geschoren worden.

06-06-2017 15:41

Pritstift +1158

Je bent toch een fan van niks als je 'je cluppie' in zo'n kwaad daglicht zet?

06-06-2017 16:00

StefkeMirakel +3

Inhoudelijk ben ik het uiteraard met je eens. echter taaltechnisch kan iemand een grotere fan zijn en tegelijk ook schade aan de club brengen.

Ter vergelijking iemand die uit verliefdheid iemand stalkt is een eikel maar ook verliefd.

06-06-2017 16:05

StefkeMirakel +3

Als je nou vraagt, ik.zie een relschopper die zegt de naam van Feyenoord te verdedigen met rellen en/of vechten als Feyenoord supporter vol aan. Dan krijg je volgens mij minder ruis in je stelling en dus een zuiverder resultaat. Ik vind je stelling nu zeer onduidelijk.

06-06-2017 15:40

Dommeloempia1 +19817

Niet eens, fan zijn is voor nichten; dan lig je lekker tegen een feyenoordteddybeer aan te rijden onder een feyenoorddekbedje. Supporters zijn stoere mannen en geile wijven

06-06-2017 16:15

MaikelFR12 +1000

Suggestieve stelling. Master opleiding my ass

06-06-2017 16:27

Pritstift +1158

Iemand die een master doet zegt ook niet 'voor de Uni'.

06-06-2017 17:42

raul06 +12

Dank jullie wel! En voor diegene die twijfelen over m'n studie...dat is heel jammer! Ik ben bezig met m'n studie Sociologie aan de EUR en probeer inzicht te krijgen hoe groepen binnen een groep tegen mekaar aankijken en zichzelf bekritiseren cq corrigeren. Bijvoorbeeld kunnen we stellen dat een Feyenoord supporter een echte supporter is op het moment dat hij gaat rellen e.d.? Of is iemand die zegt islamitisch te zijn een echt moslim is op het moment dat hij foute dingen doet volgens en grotere groep.

06-06-2017 20:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties