'Amrabat, Larsson en Haps voorlopig te duur voor Feyenoord'

'Amrabat, Larsson en Haps voorlopig te duur voor Feyenoord'

Feyenoord wil haar selectie graag versterken op drie á vier posities. De Rotterdammers nemen volgend seizoen deel aan de Champions League en willen daarom de ploeg van Giovanni van Bronckhorst voorzien van enkele kwaliteitsinjecties.

Technisch directeur Martin van Geel wacht echter een lastige tranferzomer. De Rotterdamse club weigert om bedragen uit te geven rond de zes miljoen euro. Ridgeciano Haps (AZ), Sam Larsson (SC Heerenveen) en Sofyan Amrabat (FC Utrecht) zijn uitgebreid bekeken door de scouts en de leiding van Feyenoord.

De Eredivisie clubs verlangen echter miljoenen voor hun sterkhouders. Larsson en Amrabat moeten volgens De Telegraaf vijf miljoen euro kosten. Haps heeft zelfs een prijskaartje van tien miljoen euro. Feyenoord heeft, ondanks de Champions League miljoenen, geen budget om grote aankopen te doen.

Jean-Paul Boëtius is wel haalbaar voor Feyenoord. De ochtendkrant meldt dat de gesprekken vandaag zijn gestart tussen FC Basel en de landskampioen. De linksbuiten is bij zijn Zwitserse club overbodig en daardoor weer betaalbaar voor de Rotterdamse club.

Plaats reactie
666

JZFeyenoord +3

Emre Mor een optie als rechtsbuiten? komt bij BVB niet echt aan spelen toe, paar invalbeurten.
snel, aardige techniek

21-06-2017 11:59

charlaykc +9537

Optie: Karsdorp verkopen en alle drie/vier binnenhalen.

19-06-2017 18:01

Sjimmie +100

Als ze deze 3 spelers kunnen realiseren, dan wordt feyenoord toch echt sterker dan vorig jaar

19-06-2017 17:34

Dabien +76

Zodra Roma die 15 miljoen heeft overgemaakt kunnen ze dus direct Larsson en Amrabat halen en dan heb je nog 5 miljoen over voor wat leuks op de linksbackpositie. Geen Haps, die is dat geld echt niet waard.

19-06-2017 17:22

FR_Suikeroom +59

Feyenoord wil haar selectie graag versterken op drie á vier posities... Tot nu toe zijn we alleen maar verzwakt.

19-06-2017 15:55

Kire +4

We hebben tot nu toe een hoop doelpunten ingeleverd hoor! Elia, Kuyt en Berghuis
schoten er wel de nodige in het afgelopen seizoen!

19-06-2017 15:58

Kire +4

Ik neem aan dat dat vraagprijzen zijn, er wordt altijd over een prijs onderhandelt. Wat ik niet begrijp is
dat er geen geld is. Dat kampioenschap heeft heel veel geld gekost (€ 5 miljoen aan premies), maar
de club heeft toch wel wat meer vet op de botten inmiddels? Die gegarandeerde inkomsten van de
CL, daar moet toch wat mee gedaan kunnen worden door een partij? Die schiet die € 12 miljoen voor,
waar van Geel mee aan de slag kan en als het dan september is wordt de zaak weer verrekend. Dat
geld hoef je niet over de balk te smijten, maar daar kan je wel een paar gerichte aankopen van doen.
Stel dat uit onderhandelingen komt dat Larsson en Amrabat uiteindelijk € 3,75 miljoen moeten kosten,
dan kan je die toch vast vastleggen? Of zeg ik nu iets heel raars?

19-06-2017 15:50

Benniemagikjekauwgom +6

Als je zes weken wacht, bespaar je jezelf miljoenen. Amrabat en Larsson zijn elk voor 3 miljoen op te halen. Haps zie ik niet komen. Die is hoogstens 2 miljoen waard.

19-06-2017 15:40

Kire +4

Gaan die spelers en de clubs daarop wachten?

19-06-2017 15:50

Benniemagikjekauwgom +6

Ja, want als speler haal je er ook meer uit als je zo lang mogelijk wacht.

19-06-2017 16:29

Kire +4

Maar de huidige club wil het maximale uit een transfersom halen!

19-06-2017 16:33

FeyenoordVdam +5817

Misschien zo'n Amrabat en Berghuis wel. Zeker met die laatste kun je gewoon afspraken maken.

19-06-2017 17:23

Danny 91 +61516

Ik snap dat niet. Waarom moet feyenoord nu weer eerst verkopen om aankopen te doen duren ?

Nou Haps heb ik mij twijfels bij die is vaak geblesseerd. Larsson van Heerenveen kan een waarde zijn voor het team.

En Amrabat moet je gewoon 3 tot 4 mil op bieden dat moet Feyenoord toch wel hebben moet ook eens durven uit geven. Als je iets wilt moet je ook durven uit te geven hou dit team compleet met 4 goeie aan kopen kun je zo maar weer Kampioen worden.

Want PSV en 020 wil ik nog zien als dat waar is wat daar nog weg gaat.

19-06-2017 15:30

Walker +70

Groot gelijk om daar niet in mee te gaan.
Belachelijke bedragen voor deze spelers die zich nog moeten bewijzen.
En de sub (top) clubs denken hier een slag te kunnen slaan.
Feyenoord moet daar niet aan mee doen.

19-06-2017 15:28

14-05-2017 +0

DM Jones/ Vermeer
RB NieuwKoop/Troupe
RCV Van Beek- Bot
LCV Kongolo- Baco
LB Kongolo- Haps

Middeveld
El Ahmadi- Vilhena- Ambrabat- Clasie- Toornstra

Aanval
Boetius- Berghuis- Jorgenson- Bilal - Toornstra- V Persie



Wordt druk schema dus brede en goede selectie hebben zodat als er 2 spelers missen niet gelijk een groot gemis zou zijn zoals dit jaar met Vilhena El Ahmadi Jorgenson.

Kost geld maar als je door bent in CL heb je t zo weer verdiend en veel spelers gaan weg als je dit als selectie hebt dus komt goed



laat me weten wat jullie er van vinden

19-06-2017 15:00

Mr-T +1995

Ik vind die 5 voor Larsson wel een mooi bedrag voor hem. Haps met 10 is een lachertje

19-06-2017 14:59

jeffrey1 +4925

Amrabat logisch, maar Haps man man man zeg.

19-06-2017 14:35

Zusterhijdoethetweer +16

Is ook niks eens.

19-06-2017 16:28

NigelJayKoek +0

Nadat AZ Janssen rond de 20 miljoen heeft verkocht denken ze ineens dat Haps ook wat waard is. Nelom ruilen voor Haps en er 2 miljoen bij

19-06-2017 13:55

Hallojumbo +0

Nelom verkopen voor 10 miljoen aan een engelse laagvlieger. die hebben geld zat

19-06-2017 14:08

.:Feyenoord1908!:. +3619

Larsson voor vijf miljoen is een realistisch bedrag imo. Met goed onderhandelen kom je nog iets lager uit ook. Vijf miljoen voor amrabat en tien miljoen voor Haps is wel erg veel.

19-06-2017 13:47

feyenoord_Freak +14036

Tijd vliegt zo voorbij en nog geen concreet fluit

19-06-2017 13:43

Dommeloempia1 +19835

Mvg is goed bezig

19-06-2017 13:19

Dommeloempia1 +19835

Haps 10 miljoen. Hahshahahahahahahaha.

19-06-2017 13:18

Zusterhijdoethetweer +16

Best grappig, wat een gek er voor geeft

19-06-2017 16:29

Dommeloempia1 +19835

Niet serieus te nemen

19-06-2017 16:29

Zusterhijdoethetweer +16

wie jou niet?....

19-06-2017 16:34

Dommeloempia1 +19835

Az etc........

19-06-2017 16:52

skander9 +0

Haal gewoon Lazaar op bij Newcastle ! Mattie van Karim en speelt daar amper

19-06-2017 13:17

.:Feyenoord1908!:. +3619

Zal wel een asrdig salarisje opstrijken daar.

19-06-2017 13:47

skander9 +0

Kan allicht geïnformeerd worden.

19-06-2017 13:50

.:Feyenoord1908!:. +3619

Dat kan inderdaad nooit kwaad.

19-06-2017 14:02

JanJaapVanDerWallen +0

Gelukkig. Ze komen alle drie tekort. Laat de eredivisie spelers toch zitten en ga fucking scouten in het buitenland luie tering donders. Echt, wij hebben een vreselijke scouting.

19-06-2017 13:03

.:Feyenoord1908!:. +3619

Het buitenland is vaak te duur of bedoel je oostbloklanden of scandinavië, want dan kun je net zo goed in Nederland kijken.

19-06-2017 13:49

Richard_BM +3034

Gewoon zoeken naar een andere linksback dan, want dit slaat natuurlijk nergens op

19-06-2017 13:02

lsimon +1248

Haps heeft zelfs een prijskaartje van tien miljoen euro.
HAHAHAHA dacht het ff niet

19-06-2017 12:59

Bbertje61 +1

Bilal links back maken en alles is opgelost

19-06-2017 12:59

RaMMeRaaR +0

Heeft alleen iets te vaak gekke tackels gedaan om ook maar een beetje blijk van verdedigend inzicht te geven. Maarja allicht beter dan woudenberg en nelom.

19-06-2017 15:31

Ro1 +2202

Vraagprijs Haps 10 mln en als je het moet geloven vraagprijs Karsdorp 15 mln. Die Haps mag de veters nog niet strikken van onze International

19-06-2017 12:57

77roodwit +0

net als vanmorgen..... koffiedik kijken. roddels en hopen op. staat t hier DIKGEDRUKT is t gelukt en anders is t gewoon koffiedik kijken.

19-06-2017 12:51

michelmau5 +4

Als deze spelers al te duur zijn, hoe moeten we dan ooit versterking halen?

19-06-2017 12:44

FRFriesland +13441

Door beter te scouten en eerst zelf te verkopen. Uit de jeugd komt afgelopen jaar ook niet veel alleen Nieuwkoop zo lijkt het.

19-06-2017 13:42

ringostar +9

Dus veel kunnen we niet verwachten jammer

19-06-2017 12:38

FeyenoordVdam +5817

Larsson - Jorgensen - Berghuis

Toornstra

Dat is voor eredivisie begrippen een top aanval.

19-06-2017 12:22

Tuyk7 +0

Weinig snelheid

19-06-2017 12:46

KennethVermeer +3

Jij ziet liever blinde gasten als Bilal zeker

19-06-2017 13:14

Tuyk7 +0

Liever een soort elia

19-06-2017 13:59

RaMMeRaaR +0

Je bent gek. Zo kun je met de twee bazen die we op het middenveld hebben echt enorme druk gaan zetten. Gewoon backjes over flanken mee. Kongolo en karsdorp zijn snel genoeg.

19-06-2017 15:34

FeyenoordVdam +5817

Als je inderdaad druk kunt zetten, kun je op de helft van de tegenstander spelen en is snelheid minder van belang. Counteren is wel moeilijk.

19-06-2017 17:20

burny181803 +1

Als deze spelers niet haal baar zijn voor ons zullen we altijd de derde partij van nederland blijven piesvee en 020 lachen zich kapot

19-06-2017 12:21

Real_Rotterdam +0

Psv wil Larsson ook en hen is het nog niet glult dus dat lachen zal wel meevallen

19-06-2017 12:28

Wesss_ +15

Ongelovelijk moe word je ervan al die topics met Eredivisie spelers constant. Dit soort jongens gaan je echt niet verder helpen in de CL...

19-06-2017 12:20

Bati +39640

Alsof we ook maar enigzins kans maken in de CL, wat een illiusie.

Hopen op een 3e plek

19-06-2017 12:21

Copr +1701

Ja geinig he om te zien dat nu we een keer kampioen zijn geworden iedereen denkt dat we opeens kans maken op CL overwinningen.

Realiteit is ver te zoeken.

19-06-2017 12:31

Wesss_ +15

Tussen een ronde verder komen en de CL winnen zit een groot verschil volgens mij?

Het is realistisch om te zeggen dat je 'kans' maakt op een ronde verder maar dat hangt van een hoop dingen af..
oa gunstige loting en het belangrijkste wat haal je qua transfers. Met spelers uit de eredivisie ga je het op voorhand al niet halen!

19-06-2017 12:54

Arie-feyenoord +28

Geen budget.... dat is bullshit er zijn mensen weg gaan mensen weg levert dus weer geld en slaris op.
Haps is wel erg duur daar kan je wel een andere lb voor halen. Larsson is shot moet je niet doen.
Dan hebben we nog amrabat daar ben K niet heel erg van overtuigd. Ben bang dat het een gavlletje tapia wordt

19-06-2017 12:18

willem48 +2

Waar staat dat er nog mensen weg gaan?????Er zijn er wel weg ja maar die leveren of niks op of zijn gestopt.

19-06-2017 12:28

Arie-feyenoord +28

Kardsdorp gaat waarschijnlijk weg en er zullen echt nog wel meer weggaan

19-06-2017 15:54

scritor +13591

wat grappig dat zovelen larsson ´arrogant´ noemen.. ik herinner me nog dat de arrogante elia als eerste zei: ´wij gaan kampioen worden!´ in amsterdam en eindhoven kwamen ze niet bij van het lachen, en in ons rotterdam waren er mensen die zeiden ´dat past niet bij ons!´

de rest is geschiedenis.

19-06-2017 12:13

Real_Rotterdam +0

Ik vind het uitspreken van een logische doelstelling voor aan club als Feyenoord niet bepaald arrogant. Dat ff zes wedstrijden winnen verhaal van Ajax is echter wel een mooi voorbeeld. Leuk dat ze er gelijk twee verloren overigens

19-06-2017 12:37

FeyenoordVdam +5817

Vind 5 miljoen voor Larsson opvallend. Los van of hij het waard is, had ik gedacht dat Heerenveen 7/8 miljoen zou vragen. Amrabat moet toch te doen zijn voor 3,5 - 4 miljoen en Haps is voor ons te duur. 10 miljoen is dan ook een idiote vraagprijs en 7/8 miljoen moet je niet neer willen leggen voor een linksback. In de Ligue 2 lopen vast 5 Haps-en rond.

19-06-2017 12:11

Jan-Boskamp +4

Dat betekent dus dat Amrabat morgen een contract tekent haha

19-06-2017 12:02

NickSCF +155

Kunnen we ons nog terug trekken uit de CL? ;)

19-06-2017 12:01

Bbertje61 +1

Als je Haps en ayoub en larsson haalt komen ze in
amsterdam en Eindhoven niet meer bij van het
lachen 100 %

19-06-2017 11:54

FeyenoordVdam +5817

Niet Ayoub, maar Amrabat. Bovendien lachten ze vast ook om Botteghin of Van der Heijden.

19-06-2017 12:07

Jan-Boskamp +4

Wij lachen als laatst :)

19-06-2017 12:08

willem48 +2

kunnen we weer 18 jaar op teren

19-06-2017 12:29

fr34023 +0

Precies de spelers die hier elke dag worden opgenoemd. Leuk verhaal. Geloof alleen dat ze met Amrabat bezig zijn geweest.

19-06-2017 11:53

WouterD1908 +28

Haps 10 mil jezus heeft ie nog een contract tot 2027 ofzo

19-06-2017 11:52

triumph2 +0

Diego costa tot januari beschikbaar voordat hij naar atletico kan;)

19-06-2017 11:50

WillemvanHanegem21 +1

Als wij Larsson niet snel halen dan gaat ie naar psv of ajax..

19-06-2017 11:50

Moesti-010 +3126

Lekker laten gaan. Overschat voetballertje

19-06-2017 11:51

fr34023 +0

Past ook niet bij ons past meer bij Ajax. Ik zou voor de flank gewoon een lekker aankoopje in het buitenland doen.

19-06-2017 11:52

Vedetterut +249

Goede voetballers passen inderdaad niet bij ons. Ik ben ook blij dat Chong vertrokken is. Brrr, stel je voor dat die jongen nog bij Feyenoord zou voetballen en ooit moet gaan debuteren.

19-06-2017 11:54

fr34023 +0

Is geen goeie voetballer is een arrogant overschat ventje. Dit jaar ook veel te wisselvallig als dat alleen al bij Heerenveen begint. Daarnaast zal die ook niet tot zijn recht komen bij ons. Gewoon Lens huren. Larsson word overlopen in de CL.

19-06-2017 11:58

skander9 +0

Jij komt nog wel terug op je mening. Ik vind hem echt een prima speler hoor. Die jongen kan makkelijk een stap hoger...

19-06-2017 12:03

PindakaasFR +133

Lens is te duur. En alle vleugelspelers zijn wisselvallig. Elia heeft dit seizoen ook periodes van 5-6 wedstrijden gehad waarbij hij niet eens de back van FC bal op het dak voorbij zou komen.

19-06-2017 12:03

Zusterhijdoethetweer +16

arrogante Lens me rug op met die vent

19-06-2017 16:33

WillemvanHanegem21 +1

IS GEEN GOEIE VOETBALLER??? haaaaaaaaaaaa stop aub

19-06-2017 13:09

ricodetico +13007

Tuurlijk want die liggen voor een paar eurootjes voor het oprapen.

19-06-2017 11:56

fr34023 +0

Ik kan je nu al vertellen dat die niet komt. Heb ik misschien nog liever voor 1.6 miljoen boeitus waarvan je wel zeker bent van zijn kwaliteiten. Bij larsson is het maar net hoe die het hier gaat oppakken . Qua type speler gewoon precies hetzelfde als bilal zit alleen wat meer kwaliteit in. We hebben allemaal gezien hoe het met Bilal afliep. En je mag ook niet ontkennen dat die dit jaar gewoon wisselvallig was bij Heerenveen.

19-06-2017 12:37

Real_Rotterdam +0

Gast bilal en Larsson zijn, buiten de positie, totaal niet te vergelijken, wat lul jij nou?! Bilal leunt puur op zijn snelheid en explosiviteit maar is voetballend en op het gebied van rust bewaren helaas ietwat matig (misschien komt dat nog) terwijl Larsson juist wel heel intelligent is en fysiek weer wat minder

19-06-2017 12:41

fr34023 +0

Bilal brengt dreiging en probeert er vaak langst te komen in zijn eentje zelfde als Larsson verschil is wel vaak Larsson gaat naar binnen en Bilal naar buiten. En ja Larsson geeft wat meer steekpassjes. Maar als je die voor weet ik veel hoeveel miljoen haalt had dan gewoon Ziyech voor 10 binnen geslepen. Het blijf iemand die van sub naar top gaat. 1 miljoen boeitus of 6 tot 8 voor larsson? Ik zou het wel weten.

19-06-2017 12:52

Vedetterut +249

Je bent bij Boetius zeker van zijn kwaliteiten en bij Larsson niet?

En de wisselvalligheid van spelers valt bijna altijd samen met het team. Of waren er behalve Vermeer en Kongolo vorig jaar spelers die bij de negatieve reeks er wel bovenuit staken? Kuijt, Elia en El Ahmadi zakten toen ook helemaal door de ondergrens. Een aanvaller of middenvelder kan heel moeilijk in zijn eentje het team wedstrijd op wedstrijd dragen.

19-06-2017 12:45

Jan-Boskamp +4

Niet doen het is een pis ventje die nog slechter in een groep dan toivoinnen

19-06-2017 12:16

Zusterhijdoethetweer +16

nee Larsson is best goed, maar erg wisselvallig in zijn prestaties en mentaal ook de sterkste niet.

19-06-2017 16:31

Prawish +0

Wat een armoede echt niet normaal dit

Verkoop nelom .kramer . Woudenberg .tapia enz

19-06-2017 11:33

Pelle9 +1

en een strik bij vejinovic eromheen

19-06-2017 12:11

willem48 +2

Ja de clubs staan 3 rijen dik om ze binnen te halen.

19-06-2017 12:30

willem48 +2

Ik lees het al ....sinds dat we kampioen zijn zijn er hier een paar helemaal doorgedraaid.

19-06-2017 11:27

Drietlip010 +0

Ik hoorde dat Cristiano Ronaldo weg wil bij Real Madrid, een optie Mvg? ja toch

19-06-2017 11:26

ricodetico +13007

Liever eigen jeugd

19-06-2017 11:38

angelfr +3630

Ik ga er wel vanuit dat Feyenoord hier eigen spelers in betrekt, die weg mogen.

19-06-2017 11:19

Zusterhijdoethetweer +16

Dat zou wel uitverkoop zijn. Feyenoord moet door kampioenschap de hoofdprijs betalen..

19-06-2017 16:33

ramsteijn +4925

Collie. Of jij een Professor bent. Elke fan is er een, ongeacht zijn leestekens.

19-06-2017 11:15

medtown +5947

Je kan ook de reactie functie gebruiken.

19-06-2017 11:44

Ernard +6

op colliej moet je niet meer reageren die kan alleen maar zeiken om taal gebruik verder niet op de inhoud reageren . Klein sukkeltje is het en het leuke is hij weet zelf niet eens wat een ton is moet je maar kijken bij het nieuws artikel van vandaag over hahn zegt hij prima een halve ton voor een matige keeper terwyl hahn voor 5 ton verkocht is hahahaha

19-06-2017 12:21

Klaploper +1

Met Heerenveen moet je gewoon een dealtje kunnen maken. Die willen Woudenberg immers hebben.
3.5 miljoen plus Woudenberg voor Larsson lijkt me voor beide partijen een redelijke deal. Voor Feyenoord niet te duur en Heerenveen mag best wat water bij de wijn doen omdat ze zeggen dat ze zo fijn met onze club hebben onderhandeld over Hahn.

19-06-2017 11:09

Mactor +1

Ruilen met Basasjikolgloe

19-06-2017 11:11

frnjs +1662

Lijkt me inderdaad te doen. Woudenberg plus 3,5 en Larsson deze kant op.

19-06-2017 11:11

LvV +633

... en Lucas komt bij een mooie club te spelen. Ook belangrijk.

19-06-2017 11:15

FRschaafijs +219

Ik snap niet dat ze meteen een deal hebben gemaakt met HEE. Betrek Larsson en Hahn bij de deal. Gooi er 3mil euro bij en klaar. Iedereen tevreden..

19-06-2017 11:09

skander9 +0

Dat houd dus in dat Hahn 2 minimaal was waard geweest? Mensen het is geen real life fifa dat clubs er weinig van snapoen

19-06-2017 11:13

klaretaal +0

Larsson heeft 10 minuten goed gespeld over het hele seizoen wat moet men met Larsson
die zit aan zijn top ,net als zoveel ex heereveen spelers ..hij nooit ver geschopt hebben

dan nog liever Vente op links ,heeft meer scorend vermogen als larsson


Amrabat 5 mill zou ik wel nemen die gaat straks veel geld opleveren die jongen groeit nog steeds ..

19-06-2017 11:07

skander9 +0

Net zoals zoveel hveen spelers. Huntelaar, Samaras, Pranjic, Daniel Jensen enz allemaal geslaagd in buitenland. Vente op links? Komaan maat kan je niet menen toch. Speelt daar nooit?

19-06-2017 11:11

medtown +5947

van Nistelrooy, Tomasson, Dost, Finnbogason

19-06-2017 11:46

skander9 +0

Haha dus dat. Mensen roepen maar wat joh

19-06-2017 11:47

PindakaasFR +133

Een spits uit de jeugd zonder minuten in zowel de eredivisie als de JL linksbuiten maken??

Bovendien maar 10 min goed gedaan? Als je zulke goede statistieken kan halen met 10 minuten goed voetbal, dan ben je Real Madrid materiaal.

19-06-2017 11:15

fr34023 +0

Vente die haalt voorlopig het eerste niet. Ik geloof inderdaad wel dat jongens als el hankouri en Hansson meer minuten gaan maken. Maar je hebt gelijk over Larsson veel te wisselvallig. Amrabat zeker nemen Haps zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn.

19-06-2017 12:02

BoskoopFR +2

En wij accepteren weer ieder willekeurig bod. Hahn voor 500.000 de deur uit.

Als deze elders had gekeept hadden ze minimaal 2 miljoen gevraagd.

Tijd dat wij ook absurde transfersommen vragen. Als een speler van de nummer 2 al voor 30 miljoen de deur uit gaan moeten onze spelers ook voor zulke hoge bedragen verkocht worden

19-06-2017 11:05

Vedetterut +249

Ook leuk dat iedereen Larsson een arrogant pisventje vindt, terwijl men alleen maar interviews van hem heeft gezien. Niet dat ik hem persoonlijk ken en hem daarom een normale jongen wil noemen, maar als je hem op basis van zijn interviews niet wil hebben is het wel heel erg vreemd. Het is een speler die omhoog wil in zijn carrière en daarom ook verwacht dat zijn teamgenoten een bepaald niveau halen en is teleurgesteld als dat niet gebeurt, wat is daar arrogant aan. "Hij heeft een 020-hoofd", "Hij wil alleen maar naar Ajax toe". Afgelopen winter was er interesse van Ajax en als hem daar naar wordt gevraagd is het logisch dat hij antwoord dat het een mooie stap is. Wat moet hij zeggen? Nee ik haat Ajax, ik wil niet hogerop in mijn leven!
Volgens mij hebben wij met Eljero Elia de afgelopen 2 seizoenen al de meest arrogante speler sinds jaren gehad en dat is iedereen volgens mij ook goed bevallen. Je moet naar iemands kwaliteiten kijken, enkel bij wangedrag zoals Balotelli kun je zeggen dat je een speler vanwege zijn persoonlijkheid niet wil zien. Larsson is ongeschonden van erge overtredingen of rare fratsen. Ook werkt hij in het veld gewoon mee aan de teamtaken. Je zal hem tenminste niet zoals Elia boos zien worden op het AD, omdat ze een foto plaatsen van de ziekenboeg. Beoordeel die jongen op zijn kwaliteiten en vel dan een oordeel. Wat mij betreft zou hij een absolute versterking zijn. Iemand die 3 seizoenen achtereen uitblinkt bij Heerenveen en daar geweldige cijfers behaalt en goed spel levert is gewoon een aanwinst voor ons. Wij kunnen simpelweg niet spelers van een hoger niveau aantrekken.

19-06-2017 11:05

klaretaal +0

Normaal spelertje hoor ,erg ego ,en niet veel bijzonder ,
en als ajakkes interesse had begrijp ik niet dat het niet is door gegaan ,ook pisvee
gaat niet voor larsson terwijl die toch wel een vriendschaps band hebben met heereveen

zie liever vente op links als larsson

19-06-2017 11:10

Vedetterut +249

Een speler die in 86 wedstrijden in de Eredivisie 23 doelpunten maakt en 26 assists geeft is geen normaal spelertje. Die komen hier niet vaak voor hoor. Ter vergelijking, Berghuis heeft in 125 Eredivisiewedstrijden 29 keer gescoord en 19 assists. Elia heeft in 178 Eredivisiewedstrijden 34 doelpunten gemaakt en 24 assists geleverd. Dus nogmaals, zijn cijfers zijn gewoon erg uitzonderlijk. Ajax vond hem uiteindelijk te duur en ze gingen dus liever voor een Braziliaantje die niemand kent.

Vente op links zou helemaal lachwekkend zijn, dat is een spits.

19-06-2017 11:20

Sabau +1

Goede onderbouwing, denk inderdaad dat het ook een prima versterking zou zijn voor ons. Kan op links/rechts of op 10.

19-06-2017 11:11

Asstomouth +5

Met je eens, vooral zijn verdedigende arbeid is wat onderbelicht. Hij is ook best sterk. Echter kan je niet met Larsson en Berghuis gaan spelen, zoals iemand hier eerder ook al opperde. Zelfde soort buitenspelers. Als je dan 5 mag uitgeven, zou ik toch echt gaan voor Berghuis die het al heeft bewezen en een ander type linksbuiten. De stap Heerenveen-Feyenoord is levensgroot.

19-06-2017 11:33

Vedetterut +249

Met Larsson en Berghuis kan best hoor. Elia verschilt echt niet zoveel qua speelstijl van Larsson. Hij is iets sneller, maar gebruikt dat ook weer niet veel vaker dan Larsson. Wat dat betreft komen ze beide altijd in de bal en zoeken ze het voornamelijk binnendoor. Het aantal keren dat Elia zijn persoonlijke tegenstander opzoekt vond ik ook wel meevallen voor iemand met zijn kwaliteiten. Twente had een aantal jaren bijvoorbeeld ook Nacer Chadli en Bryan Ruiz, dat liep ook vrij aardig.

Buiten dat is Nicolai ook niet iemand die het echt moet hebben van een buitenspeler die altijd buitenom gaat en voorzetten geeft.

19-06-2017 12:52

Rendiertje +14075

Goed onderbouwd verhaal, zeer mee eens.

Naar mijn verwachting zal larsson ook wel onxe kant opkomen. Dit is alleen maar versterkt door het feit dat feyenoord 'zn fijne club wasom mre zaken te doen'. Daarnaast vermoed ik dat wij ook een schappelijkere prijs krijgen als wij hanh en woudenberg leveren voor een schappelijke prijs.

19-06-2017 11:52

feyenoordpownage +1388

Eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19-06-2017 12:22

Keesdekip +662

Perfect verhaal, amen.

19-06-2017 12:22

klaretaal +0

Ongelooflijk 10 mill voor Haps ,en hij is echt niet beter als Nelom integendeel hij is de mindere van Nelom

maar goed dat we Nelom nog hebben !!

19-06-2017 11:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties