Feyenoorder Amrabat: ''Ik ga vol gas geven bij deze club''

Feyenoorder Amrabat: ''Ik ga vol gas geven bij deze club''

Sofyan Amrabat kijkt uit naar zijn periode als Feyenoorder. De middenvelder zette vrijdagmiddag zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de Rotterdamse club, waar hij al lange tijd in verband mee werd gebracht.

“Ik ben voor niemand bang. Vilhena en El Ahmadi? Zijn geweldige spelers, maar ik ga knokken om me te laten zien. Het heeft even geduurd en dat hoort er allemaal bij. Ik ben blij dat FC Utrecht mij deze stap heeft gegund, ik ben Erik Ten Hag enorm dankbaar voor de kansen die hij mij heeft geboden.”

“Ik ga vol gas geven bij deze club. Ik heb de trainer gesproken, maar niemand krijgt garanties. Ik ga het zelf laten zien in de trainingen en bij de wedstrijden. Dit was de beste stap, de manier van spelen van Feyenoord past bij mij. Beter dan bij Ajax? Martin van Geel heeft voor mij gevochten, maar ik denk dat iedereen blij is.”

“Dit is een prachtige stap”, vervolgt hij tegenover het Algemeen Dagblad. “Toen ik hier met Utrecht met 2-0 verloor, speelde er al iets. Maar niet concreet, dat werd het daarna. Mijn broer Nordin adviseerde mij ook deze stap te zetten." Volgens het medium heeft FC Utrecht, naast de vier miljoen euro, ook een doorverkooppercentage en extra clausules bij goede prestaties opgenomen in de deal.

Plaats reactie
666

maria69200550 +60

nu nog en rechts buiten en rechts back en nog 1 echte topper

01-07-2017 12:46

jonaathn +14828

Utrecht heeft hier een veel te goede deal te pakken...

01-07-2017 09:06

michelmau5 +4

In ieder geval een goede mentaliteit

30-06-2017 20:47

FRFC1908nl +0

Spelers die zeggen dat ze vol-gas komen geven. Dat soort versprekingen zijn toch bij de ene club net wat leuker als bij de ander :P

30-06-2017 20:25

Blanke +5

Echt blij dat ie gekomen is. Gaat een belangrijke speler worden

30-06-2017 20:15

Rood-Wit1908 +2635

Kea8 heeft hem binnengesleept

30-06-2017 19:45

smerik1985 +4786

Ongelofelijk hoeveel er nu alweer geklaagd en gezeikt (gezeken?) wordt. Er is nog alle tijd om spelers aan te trekken. Als ik het me goed herinner waren de meeste spelers voorgaande jaren aan het einde van de transferperiode gecontracteerd. Laat het gaan, je kan er toch niets aan doen. Heb vertrouwen.

30-06-2017 18:52

FRytz +3

Ja man. Alsof we al klaar zijn. Het is net begonnen.

Kijk eens naar de concurrentie. Daar houden ze hun kruid ook nog droog.

30-06-2017 22:56

santiagomadrid1 +0

Denk dat deze man wel echt een wil heeft. Hij komt er wel

30-06-2017 18:11

johndahl83 +4549

Er zullen nog wel 4a 5spelers weg gaan en nog wel 3a 4 bijkomen.
Maar dat duurt nog wel een maand.

30-06-2017 17:59

bodybuild +22

Enige minpunt is straks gezeik met die afrika cups

30-06-2017 17:40

GioooFR +384

Is pas in 2019

30-06-2017 17:44

FRytz +3

Dan zou je een speler niet kunnen kopen, omdat hij mogelijk een paar wedstrijden kan gaan missen in een volgend seizoen?

Vermoeiend dit.

30-06-2017 22:59

FthomasR +2

AdilFR12 reageert altijd alleen op berichten die gaan over Marokkanen. Volgens mij is oppermarokkaan.

30-06-2017 23:01

influence010 +2

Hij heeft wel een punt, maar dat punt kan tegen die tijd ook alweer opgelost zijn. Is pas over twee jaar, maar alsnog blijft dat een probleem, dat kun je niet ontkennen.

30-06-2017 23:31

FRthistlefield +1

Fantastische aankoop. Amrabat en Schuurman zullen denk ik makkelijk ingepast worden bij blessures/schorsingen van El Ahmadi, Vilhena en Toornstra.

30-06-2017 17:29

fr34023 +0

Haha ik wou net zeggen. Schuurman gaat het denk ik niet meer redden komt fysiek echt te kort.

30-06-2017 17:52

FRthistlefield +1

Denk dat hij het wel gaat redden.

30-06-2017 18:10

Clasie12 +2436

Ik zie het ook niet rooskleurig in voor hem maar vergis je niet in die jonge spelers. Vilhena zat 2 jaar geleden ook nog op de tribune bij ons.

30-06-2017 19:38

fr34023 +0

Ja hij op de tribune bij willem 2 en Vilhena is altijd een enorm talent geweest. Maakte volgensmij 4 jaar geleden al zijn debuut dus die tribune zal nooit voor lang zijn geweest.

30-06-2017 21:01

kenzo +0

Schuurman is ook een enorm talent hè

30-06-2017 21:47

fr34023 +0

Nou ja enorm.. is denk vooral groot gemaakt hier op fr12. Word ook een beetje overschat heb ik het idee. Vergeet niet dat jongens met dezelfde leeftijd al op het veld staan bij ajax dat zijn enorme talenten niet jongens die de bank warm houden bij willem 2.

30-06-2017 22:09

FRytz +3

Klopt. Dan zal het volgens seizoen wel moeten gaan gebeuren.anders wordt het hen definitief niet meer.

30-06-2017 23:01

sterski010 +5239

Schuurman stond standaard basis in de vertegenwoordigende Oranje elftallen en Donny van de Beek voor hem op het bankie.. Valt allemaal wel mee dus. Alles in dat dorp wordt gehyped maar Schuurman was gewoon een groter talent. Kan gewoon een basisklant worden met de tijd

30-06-2017 23:41

kenzo +0

Gio speelde toen in een jaar een vergelijkbaar aantal wedstrijden bij RKC he

30-06-2017 21:49

Bbertje61 +1

Nu nog Berghuis

30-06-2017 16:53

DutchVenitian +2320

Lijkt in ieder geval geen kuip vrees te hebben....

30-06-2017 16:24

Baschris010 +1027

Toppert! Héél blij met zijn komst

30-06-2017 16:20

FR08pjotr +20475

Karakterknul dit, heb er vertrouwen in!!

30-06-2017 15:53

Eduard +0

ik snap al die negativiteit niet. Elia had ook zijn momenten dat het liep net als Boetius dat in zijn debuutjaar had, We hebben Bilal nog, Amrabat erbij! Kuyt mis je maar met de huidige middenvelders mag dat geen probleem zijn. Enige minpunt is een linksback als reserve of basis als Kongolo centraal gaat spelen. Gaat Kramer weg, dan moet er nog een spits komen en ik zou gewoon wat jeugd doorschuiven. Komt goed dus

30-06-2017 15:53

FR08pjotr +20475

Vorig jaar hadden we in de breedte de minste selectie van de top 3. We hebben geluk gehad met weinig (ernstige) blessures, relatief weinig schorsingen en een paar strafzaakjes die gelukkig onze kant opvielen. Aan het einde hadden we nét 1 puntje genoeg. Eigenlijk was onze selectie in de breedte te zwak. Bij elke invalbeurt daalde het niveau drastisch. Denk aan Vejinovic, Bilal, Nelom, Nieuwkoop, Kramer, het was allemaal niet best.

Vervolgens vertrekken met Karsdorp, Kuyt, Elia en Berghuis 3,5 basisklant. Als je daar tegenover de komst van Boëtius en Ambrabat zet + minimaal 6 wedstrijden Champions League, ga je er gewoon keihard op achteruit ten opzichte van vorig jaar. Persoonlijk zou ik zeker nog een nieuwe CV zoeken (Kongolo linksback houden) en een rechtsbuiten (Berghuis, hopelijk). Dan heb je in de breedte kwalitatief gezien dezelfde selectie als vorig jaar. Met wat pech wordt je dan 'gewoon' 3e en vlieg je roemloos uit de Champions League.

30-06-2017 15:59

Arom +0

Statistiek is papier. Op papier verzwakt, dus. Doet me denken aan een uitspraak van Leo B.: "Gelukkig spelen we op gras en niet op papier". Nou ja, in Nederland natuurlijk ook op plastic. Wat ik maar wil zeggen: "Wacht rustig af, voetbal is gelukkig geen algebra."

30-06-2017 20:07

FeyHaarlem +0

Lekkerrr, Vilhena doorschuiven, Toornstra op rechts

30-06-2017 15:51

kevinmulFR010 +18073

Aan het gassssssss

30-06-2017 15:24

smerik1985 +4786

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Lachgas.

30-06-2017 18:43

Korkiekarel18 +48212

Tot nu toe heb je qua kwaliteit gewoon ingeleverd. Boetius is minder dan Elia, en Nieuwkoop is minder dan Karsdorp.. Kampioenschap is heel ver weg zo.

30-06-2017 15:23

feyenoordfan3 +7

En dan noem je nog niet eens de gestopte Kuyt op en de vetrokken Berghuis. Het is zoveel minder. Ben benieuwd wat vgeel nog uit de hoge hoed gaat toveren maar ik vrees het ergste.

30-06-2017 15:31

Korkiekarel18 +48212

Gewoon weer plek 3, plek waar je hoort. Kampioenschap was incidenteel!

30-06-2017 15:33

skin +14126

Een groot deel staat er nog wel en er komt heus nog wel het een en ander bij. Ik zie ons wel weer meedoen voor de prijzen. We zijn wel in het nadeel t.o.v. met name ajax omdat die nou eenmaal een godsvermogen hebben en als ze al die miljoenen goed investeren (en dus niet 12 miljoen besteden aan spelers die misschien net 4 miljoen waard zijn) zijn zij nou eenmaal de sterkste.

Geld is nou eenmaal 9 van de 10 keer doorslaggevend.

30-06-2017 15:39

Korkiekarel18 +48212

Nee je bent kansloos voor de titel. Verdediging is zo ontzettend matig. Alleen Kongolo is een topper, als die wegvalt heb je een verdediging van niveau Groningen..

30-06-2017 15:40

skin +14126

Jan Arie en Botteghin hebben het anders meer dan prima gedaan afgelopen jaar. Ook Nieuwkoop heb ik vertrouwen in, al zal die misschien niet direct net zo goed zijn als Karsdorp. Verder hoop ik dat Sven van Beek snel terugkomt op niveau.

30-06-2017 15:43

johndahl83 +4549

Heel het seizoen loopt iedereen te zeiken over Karsdorp en nu is hij weg en is het een geweldenaar.
Nieuwkoop en Karsdorp zo groot is dat verschil zijn

30-06-2017 17:48

Nol +3196

Het is nog geen juli en we hebben twee spelers binnen. Diks zal ook nog wel snel gepresenteerd worden.Ik verwacht nog wel wat toppers maar daar zullen we even op moeten wachten, die komen vaak pas tegen het einde los bij hun club. Ik denk dat Berghuis en van Persie nog wel komen. En ik hoop op nog een extra linksbuiten. Een vervanger voor Nelom zou ook fijn zijn maar nog geen prioriteit op dit moment.

30-06-2017 15:37

feyenoordfan3 +7

Klopt ook. We moeten maar afwachten.

30-06-2017 15:39

johndahl83 +4549

Iedereen kan zeuren over Nelom ,maar als stand inn is er niks mis mee.

30-06-2017 17:49

Nol +3196

Kongolo blijkt wel een beetje blessure gevoelig en Nelom is toch wel steevast de zwakste schakel als hij in het veld staat. Begrijp me niet verkeerd, ik heb alle respect voor hem. Zeurt nooit en staat altijd klaar maar ik gun hem wel een mooie transfer zodat wij een betere speler op die positie kunnen zetten.

30-06-2017 18:43

johndahl83 +4549

Nee liever een nieuwe LB.
Maar eerst andere posities.

30-06-2017 19:35

feyenoordfan3 +7

Vol gas op de bank. Vier miljoen voor deze bankzitter is waanzin, vooral als je bedenkt dat er vier toppers weg zijn en er nog geen enkele directe versterking is gehaald. Met deze selectie ben je in de winterstop al klaar in de eredivisie en Europees gezien mag je hopen dat je niet elke wedstrijd kansloos van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Maar goed, de euforie heerst voert hier weer de boventoon, vraag me alleen af waarom met Amrabat Diks en Boetius. Lijkt wel of we weer vier jaar terug in de tijd zijn..

30-06-2017 15:21

WTSGD +18163

Liever met Veijnovic en Tapia gaan klooien als er een middenvelder geschorst is idd.

30-06-2017 15:29

feyenoordfan3 +7

Zijn we vorig seizoen wel kampioen mee geworden!

30-06-2017 15:31

WTSGD +18163

Met Nelom en Bilal op de linkerflank ook.

30-06-2017 15:33

feyenoordfan3 +7

Klopt. Die schat ik dus hoger in..

30-06-2017 15:34

skin +14126

Niet dankzij maar ondanks ja.

30-06-2017 15:40

tommj28 +577

Oh meesterscout, heef u misschien haalbare aanbevelingen? Dan zal ik het even doorgeven aan martin

30-06-2017 15:41

MaartenTT +20257

Als je alles zo zuur ziet, zit dat vast in je genen.
Wat een zwaar leven moet jij hebben.

30-06-2017 15:46

feyenoordfan3 +7

Jij noemt het zuur, ik noem het de realiteit.

30-06-2017 15:48

MaartenTT +20257

Iedereen die zijn standpunt wil onderbouwen noemt het 'realiteit'.
Is geen argument...

30-06-2017 16:22

feyenoordfan3 +7

Ik noem gewoon de feiten op zoals het nu is. Snap niet waarom je wijs probeert te doen.

30-06-2017 17:50

guc75 +11012

We hebben een mother fucking centrum spits nodig. Iets van het kaliber Dost, Janssen. Of een mindere god met potentie. Iemand als stand-in voor Jorgensen

30-06-2017 14:51

FR_Domingo +14960

Voorlopig Kramer de hamer toch?!

30-06-2017 14:55

skin +14126

Prio 1 lijkt mij toch echt een rechtsbuiten aangezien Berghuis nog niet is vervangen.

30-06-2017 15:01

Bittergarnituur +369

Prio 1 is berghuis
Prio 2 is een rechtsachter
Prio 3 is een atand in voor jorgensen

30-06-2017 15:04

Bittergarnituur +369

Prio 2 is een linksachter
Voor kongolo die in cl centrum speelt

30-06-2017 15:05

onbekend +94843

Nog 1 ( liefst 2 vleugelspelers), een nr 10 ( Vertrek Kuyt en Gustafson) en pas een spits wanneer Kramer vertrekt. Je zou een soort 2e spits kunnen halen. Iemand die zowel rondom de spits als aanvallende middenvelder kan spelen en eventueel nog de plek van Jørgensen in kan nemen. Type Ala Dybala of Griezmann (lees type, geen spelers van dat kaliber...)

30-06-2017 15:08

GlennPelle +35

Besef even dat dost echt een dramatische voetballer is

30-06-2017 15:10

HulkHoogie +0

Dacht je niet twee buitenspelers?? Met Bilal en Boetius op de flanken heb je echt hele matige vleugels in huis voor de competitie, beker en CL...

30-06-2017 15:11

skin +14126

Ik zou Hansson erbij houden. Kan zowel op 10 als op de vleugels. Bonvendien kan Toornstra eventueel ook op de vleugels uit de voeten. Dan is die bezetting breed genoeg als we Berghuis erbij hebben. We hebben echt niet ineens oneindig geld ofzo.

30-06-2017 15:22

skin +14126

Dat ben ik met je eens. Echt super klote dat we gewoon geen Jong Feyenoord in de JL krijgen waarschijnlijk. Voor die talenten zou dat de ideale stap zijn na de A1.

30-06-2017 16:29

MaartenTT +20257

We hebben een mother fucking centrum spits...

30-06-2017 15:47

skin +14126

2 zelfs. 3 zelfs als je Vente meerekent.

30-06-2017 15:51

guc75 +11012

Wie dan, Kramer? Fuck man, daar word mee uitgelachen in de CL

30-06-2017 16:00

skin +14126

We worden toch wel uitgelachen in de CL. Zet je daar eens overheen man. Voor de eresivisie een prima tweede spits.

30-06-2017 16:22

MaartenTT +20257

Is deze opmerking serieus tegen mij?

30-06-2017 16:24

guc75 +11012

Nee, voor MvG

30-06-2017 16:51

doctordesktop +9281

Je moet voor de grap eens kijken wat die jeauden hier allemaal over zeggen op showtime hahah, kansloze figuren

30-06-2017 14:42

gabelerus12 +163

Haha boeie, alsof zij niet met een vijandige blik kijken naar alles wat met Feyenoord heeft te maken

30-06-2017 14:48

Shimmy +1

Dat je daar uberhaubt op kijkt

30-06-2017 14:51

DeNagelBijter010 +1

Boeie, wat interesseert jou nou een team dat alweer 3 jaartjes niks heeft gepresteerd?

30-06-2017 14:54

nummer6 +1154

Overdrijven is ook een kunst zeg, nergens voor nodig om Feyenoord zo af te maken. Als de organisatie zo vreselijk amateuristisch is, hoe kan het dan dat er al jaren goede verdedigers uit de jeugd doorstromen en we vorig jaar kampioen zijn geworden?

30-06-2017 15:00

FRlegend +17147

Feyenoord is wel vrij amateuristisch hoor.

30-06-2017 15:04

nummer6 +1154

Wat zien jullie dan precies als amateurisme? Ik vind het nog een beetje vaag.

30-06-2017 15:10

FRlegend +17147

Nou kijk naar de scouting. Alle spelers die wij met een bord pasta op onze schoot in Studio Sport zien opvallen staan bij Feyenoord ook in de scoutingsboekjes.

Nieuw stadion is pas rond gekomen toen OMA en de gemeente het dossier in handen kregen. OMA is wereldtop dus die hebben het wel van de grond gekregen. Feyenoord heeft amper een idee waar zo'n topstadion aan moet voldoen, eigenlijk alleen Gudde en een handjevol andere mensen.

Merchandise is vaak lelijk, slechte kwaliteit, lange levertijden, geen actuele voorraden en noem maar op. Komt bijna nooit een creatieve samenwerking met een Rotterdams merk op de markt.

Om over de huidige faciliteiten nog niet te spreken en het algehele gebrek binnen de organisatie om alles op topniveau af te leveren.

30-06-2017 15:14

nummer6 +1154

Scouting ben ik met je eens, daar stoor ik me ook aan. Ze komen bijna nooit aanzetten met onbekende namen, terwijl clubs als Heerenveen dit wel kunnen.
Stadion duurt ook veel te lang, al lijkt er nu wat schot in de zaak te komen. Merchandise is wat mij betreft eerlijk gezegd bijzaak.

Ik denk dat je er ook rekening mee houden dat er lang niet de middelen zijn geweest om echte topmensen binnen de organisatie aan te trekken. Met het kampioenschap stijgt de club in aanzien, en kan ze nu hopelijk echt een goede organisatie opzetten.

30-06-2017 15:54

nummer6 +1154

In het verleden was de spitspositie soms matig bezet, maar op dit moment hebben we met Jørgensen een prima spits waar je in zo'n voorronde prima voor de dag kan komen.

30-06-2017 15:56

FRlegend +17147

Merchandise vergroot je naamsbekendheid, kan je een paar miljoen per jaar winst mee maken en is met name voor de hoofdsponsor interessant als die door heel Europa mensen heeft lopen met hun naam er op. Totaal geen bijzaak dus.

30-06-2017 16:58

Shimmy +1

Je ken nog altijd switchen van club lamlul

30-06-2017 15:02

Shimmy +1

You made my day.... Cheers mate

30-06-2017 15:08

Feijenoorder95 +22601

Niet zo lullen joh jew

30-06-2017 15:12

Campie +1

Sjezus man, ik hoop dat je voor jezelf spreekt. Het gaat al 4 jaar goed en jij wil natuurlijk dat wij even spelers kopen van 15 a 20 miljoen. Verhuis lekker naar Minsk en vergeet je antidepressiva niet...

30-06-2017 15:17

gabelerus12 +163

Yalla yalla soef soef

30-06-2017 14:26

Floris1908 +591

Goeie gozer dit!

30-06-2017 14:23

onbekend +94843

- Elia, Kuyt, Berghuis, Karsdorp, Hahn zijn al vertrokken

- Nelom, Vejinovic, Gustafson, Woudenberg en Kramer gaan waarschijnlijk weg.

- nieuwe spits?
- 2/3 Vleugelspelers (Boetius)
- Aanvallende middenvelder
- controlerende middenvelder (Amrabat)
- linksback
- Rechtsback
- eventueel een cv

Er is dus nog genoeg werk te doen willen we een gelijkwaardige of betere selectie krijgen. Wat je overigens wel mag verwachten met CL + inkomsten van transfer Karsdorp

30-06-2017 14:22

gabelerus12 +163

De cl inkomsten vallen pas in het volgende boekjaar. Ik zie Berghuis nog wel komen voor 5 miljoen eerlijk gezegd. Rechtsback duurt met Diks niet lang meer, hij kan ook nog als linksback spelen. Ik ben geen fan van Kramer maar zou hem toch niet meteen wegdoen, in de Eredivisie vind je niet zo snel een spits met torinstinct dat hij heeft en hij is de beste kopper van Nederland. Gustafson en vooral Vejinovic lijkt einde verhaal, ik zou graag Schuurman de plek van Gustafson zien opvullen. Als ie t goed doet breekt ie misschien door. Van Persie zie ik verder nog graag komen, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen

30-06-2017 14:31

gabelerus12 +163

Maar ben trouwens wel met je eens dat er nog bijmoet om Europees wat klaar te spelen. Vind de aankopen tot nu toe wel goede aankopen eigenlijk, in de Eredivisie zal het wel los lopen

30-06-2017 14:33

gabelerus12 +163

Volgens mij ben jij er zo een die helemaal uit zn dak gaat als Feyenoord Larsson voor 7 miljoen haalt en dan vooraan de rij staat om wanbeleid te schreeuwen als hij vervolgens mislukt. En dan zeurt over eigen jeugd en de hand op de knip houden en als dat niets oplevert weer om dat soort spelers zeikt. Wees blij dat Van Geel twee goede spelers haalt voor 5 miljoen, dat is voor de meeste clubs een fooi

30-06-2017 14:38

Alex01093 +1

CL geld krijg je pas later in het seizoen, dat mag je dus gewoon weglaten uit je rekensom.
Hoezo gaan Kramer en de rest weg? welke clubs hebben interesse? ik heb niks gehoord.
Aanvallende middenvelder halen terwijl je Toornstra hebt en Schuurman die je door kan schuiven in de loop van het seizoen.
LB eens, RB eens.
CV moet je echt wel iemand door kunnen schuiven die het naast Botteghin of van der Heijden gaat redden.
Maar al met al heb je nu al een redelijk vergelijkbare selectie, mocht je Berghuis binnenhengelen.

30-06-2017 14:35

onbekend +94843

Nu nog in elke linie een versterking halen die ons ook daadwerkelijk beter maakt. Vleugelspeler, Nr 10, Linksback/cv

30-06-2017 14:11

IJzerenKees +133408

als ik vol gas geef schiet er nogal eens een poepie uit

30-06-2017 14:10

fr-peter. +483

Amrabat: "Not words but deeds"

30-06-2017 14:03

Aidan_Exclusive +7798

Actions speak louder than words

30-06-2017 14:44

datenewoordFEYENOORD +12841

Dat thuisshirt vind ik echt zo ziek!!!!! Alleen jammer van dat groene energie in het logo. Verder helemaal top

30-06-2017 13:58

FR-1993 +5933

Denk dat iedereen dit wel een goede speler vindt. Goede aankoop.

30-06-2017 13:58

ph4ge +1885

Ik vind het alleen een flinke smak geld als dit waar is.

30-06-2017 13:58

FR-1993 +5933

Dat zijn de prijzen van tegenwoordig.

30-06-2017 13:59

thomas120 +1

ja, maar de 14 tot 19 miljoen voor karsdorp is ook belachelijk veel geld. maar zo zit de markt tegenwoordig in elkaar, een topspeler van een subtopper koste 10 jaar geleden nog 2,5 miljoen. nu mag je 5 miljoen neertellen voor een Talentvolle speler die zich nog niet echt bewezen heeft.

Kuyt zou in de huidige markt, voor 35 miljoen naar Liverpool zijn gegaan ipv de 18 van 2006.
welkom in 2017

30-06-2017 14:10

ramsteijn +5015

Dat noem ik nou een mentaliteit.....die gaat het geweldig doen . Nergens bang voor.

30-06-2017 13:57

Shimmy +1

Wolfstijl vreet iedereen op

30-06-2017 14:04

Vindog +663

Moeten alleen nu niet teveel Marokanen worden, nu even wat andere nationaliteiten, op naar die Zweed genaamd Sam L.!

30-06-2017 13:57

JM28 +1347

Voor welke positie is hij eigenlijk gehaald? 4 miljoen is veel voor een bankzitter, aangezien het met El Ahmadi en Vilhena wel staat. Voor de 10 positie hebben we alleen Toornstra. Dus daar moet nog iemand bij komen neem ik aan..

30-06-2017 13:55

kenzo +0

Schuurman op 10

30-06-2017 13:57

Mrunterwijst +10635

Dit is op termijn gewoon de vervanger van KEA,

30-06-2017 14:00

Carlo-P +0

Dit marrokaanse middevelders, hun mentaliteit is anders dan de andere, durven een tik uit de delen, denk dat het helemaal goed gaat komen !

30-06-2017 13:48

Carlo-P +0

Twee* bedoel ik

30-06-2017 13:49

Vindog +663

Willen we meer of minder Marokanen?..... Meer

30-06-2017 13:48

ruttuh +0

Ja ok, maar dan geen Bakal alstublief

30-06-2017 13:52

F-noord89 +1

Feyenoord mist nog een leider die de rol van Kuyt overneemt. Maarja vind die maar die ook nog eens kwalitatief 1 van de betere is. El Ahmadi vind ik niet iemand die het team op sleeptouw neemt wanneer het niet loopt.

30-06-2017 13:43

mrbee91 +2

Iemand als Kuyt is ook heel zeldzaam. Ik weet zeker dat hij wel vaak achter de schermen te vinden is. Bovendien is dit een sterke mentale team denk ik.

30-06-2017 13:46

julian0180 +5193

Dirk heeft de afgelopen 2 seizoenen zijn mentaliteit bij de selectie gebracht. Dat zit wel goed nu

30-06-2017 14:13

Tjr14 +410

Iemand enig idee wanneer diks tekent?

30-06-2017 13:43

feyenoord_delft +6033

Sofyan maar de tattas zeggen.

30-06-2017 13:42

Carlo-P +0

Gewoon Sofyan man

30-06-2017 13:47

feyenoord_delft +6033

Gewoon boef mannnn

30-06-2017 13:53

Dikkestrontineentrechter +2598

Haal je kluis niet je zorgen weg

30-06-2017 13:58

mrbee91 +2

Over Utrecht gesproken... Leeuwin is gewoon aangereden door een scooter. Heel bizar. Hij schijnt behoorlijk gewond te zijn.

30-06-2017 13:41

Kether +18293

Vaag verhaal wel, kwam gewoon met de scooter het trainingscomplex opgereden?

30-06-2017 13:56

mrbee91 +2

Waarschijnlijk. En met zo'n 50 km per uur.

30-06-2017 13:57

Kether +18293

Wat een malloot

30-06-2017 14:10

Shimmy +1

GAS D'ROP .

30-06-2017 13:40

Ar2706 +211

sexy shirt hor

30-06-2017 13:38

kevinmulFR010 +18073

Nee jij bent sexy ;)

30-06-2017 13:39

Ar2706 +211

yeahhh buddy!!! hahaha lekker dit al dat goede nieuws!!

30-06-2017 13:40

Kainoordwijk +283

Mooie transfer. Sommige mensen zullen zeggen dat te duur is maar dat kun je in de toekomst pas over oordelen. Bovendien is het gewoon zo als je zelf succes en veel geld binnenharkt je ook meer zult moeten betalen voor aankopen

30-06-2017 13:36

fr1985 +6391

Of je het teveel vind of niet, het is een betrekkelijk risicoloze transfer. Hij heeft al een tijdje in de Eredivisie gespeeld, is nog jong en is het leven in Nederland gewend.
Je had waarschijnlijk ook voor 1 of 2 miljoen minder een speler uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika kunnen halen maar de kans dat die niet goed aard en dus mislukt is vele malen groter.

30-06-2017 13:40

kevinmulFR010 +18073

Bij de neuzen mag je geen vol gas geven..

30-06-2017 13:35

Ruben---7 +0

Mooi die nieuwe zaal op de achtergrond trouwens, met het logo erin verwerkt.

30-06-2017 13:33

Benjelloun +932

Tannane geen optie voor Feyenoord.

30-06-2017 13:33

mrbee91 +2

Nee. Vind het meer een speler voor AZ en Vitesse.

30-06-2017 13:35

Smellekens +0

Shouf shouf habibiiii

30-06-2017 13:30

defrhymz +3

ALLE JODEN AAN HET GASSSSSSSSSSSSSS

30-06-2017 13:30

speedy68 +3239

Doe eens normaal.

30-06-2017 13:41

Ruben---7 +0

Soufiane, maar die tatta's zeggen Sofiyan

30-06-2017 13:29

PierreFeyenoord +1990

Prachtig shirt echt zonde van de sponser

30-06-2017 13:29

llv +1

Hij ziet eruit als een atleet ik heb er een goed gevoel over

30-06-2017 13:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties