VI: Principeakkoord Feyenoord en Watford over Berghuis

VI: Principeakkoord Feyenoord en Watford over Berghuis

Feyenoord en Watford hebben een principe-akkoord bereikt over de transfer van Steven Berghuis. Dit schrijft Voetbal International. De afgelopen dagen kwamen beide clubs al steeds dichter bij een akkoord over een transfersom en dat lijkt nu dus bereikt. De uiteindelijke transfersom zou 6,5 miljoen euro bedragen.

De kampioen van Nederland hoopt de gehele transferzomer al op het definitief overnemen van Berghuis. Ook de aanvaller zelf hoopt al maanden op een overgang. De verwachting is dat Feyenoord spoedig melding zal maken van de transfer. In de Kuip zal de international van het Nederlands elftal een meerjarig contract ondertekenen.

Lees meer over
Steven Berghuis
Plaats reactie
666

Concept +0

Hou dat geld dan maar in de kas. Geen 6.5 betalen aub.

29-07-2017 19:38

HNS2018 +0

Vind het persoonlijk ook teveel geld voor Berghuis hij speelde goed maar echt bepalend vond ik hem niet t.a.z van Vilhena, El ahmadi, Jones, Kongolo etc.

29-07-2017 10:05

Janjaapie010 +3070

Wat een held joh

29-07-2017 00:31

ElPanzeFr +21394

Vind het wel te duur eigenlijk

29-07-2017 00:02

Zuiderleeuw +5

Niet overdrijven VosVosVos, het is veel geld voor een redelijke speler. Maar ook de andere aankopen zijn veel te duur betaald, op Amrabat na.

28-07-2017 23:54

VosVosVos +0

Veel geld voor een zeer matige speler.

28-07-2017 23:35

michielFR +0

Mee eens. Had een aantal goede doelpunten vorig jaar maar was ook vaak matig. Wel beter dan Bilal en Boetius. Maar idd teveel geld

28-07-2017 23:50

Feyenoordridderkerk +1187

Drie leuke wedstrijden. 1 leuk jaar AZ. Gaat geen tegenstanders voorbij en rendement nihil. Gewoon niet aan beginnen deze jongen en zeker niet voor zoveel geld. Let op mijn woorden, die valt weer door de mand.

29-07-2017 04:13

Patrick1980 +398

Hey die Heinz hoe is het ?

29-07-2017 13:28

Arikanari +1

hoppatee en gelijk meedoen voor de jc schaal!

28-07-2017 22:50

---GODFATHER--- +0

Weet iemand of ik als Legioenlid zonder Legioenkaart wel gewoon kaarten kan kopen? Ik heb mijn Legieoenpasje nog niet binnen namelijk.

28-07-2017 21:24

Ratfield +3566

als t goed is heb je aan je aanmeldingsmail genoeg.

Daar zit n relatienummer en wachtwoord in.

Dat, tezamen met je emailadres om een account te maken, is voldoende.

Je hebt je daadwerkelijke pasje niet nodig om kaarten te kopen

28-07-2017 22:01

Krav +156

Ik zou er vanaf zien.

6.5 miljoen is een flink bedrag.. en je krijgt het er waarschijnlijk ook noet meer voor terug. Hij wil lekker cl spelen en zich in de kijker spelen.

Maar ik ben bang dat hij echt het maximale heeft laten zien in de wedstriiden na de winterstop. Want daarvoor was hij slechts wisselspeler.

Hij is door watford gekocht door een goed half seizoen bij az. En nu halen we hem ook dankzij een half redelijk seizoen bij feyenoord.

28-07-2017 21:22

tussenjaar +6212

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen

28-07-2017 22:17

Ro1 +2203

Nee jongen die gaat over1 of 2 jaar voor 12+ mln weg

28-07-2017 23:06

Vindog +663

Misschien komt bergie wel kijken in de Kuip morgen

28-07-2017 21:06

Sjorszzz +2

De strijd om paar ton, zou je niet verwachten in GB, met hun idiote tv-gelden.
Dat v Geel poot stijf houdt (Steven wil zelf, Watford wil 'm kwijt), weer goede zaken op z'n conto.
Voor de prijs van 1, Kongolo of Karsdorp zo'n 3 spelers halen met potentie is knap ( Haps, Juste en Berghuis)

28-07-2017 20:55

Dfr +147

Wat is daar knap aan? Voor die drie spelers betalen we allemaal zo'n beetje de hoofdprijs

28-07-2017 22:11

Sjorszzz +2

Zijn 2 jongens van eigen jeugd, dat is voor mij goed, als er scherp onderhandeld is. Voor jou is het zeker heel normaal, we zijn wel Feyenoord.

29-07-2017 12:41

Dfr +147

waar heb je het over? Ik heb het over de aankopen

29-07-2017 14:08

Sjorszzz +2

Dat de aankopen zijn betaald van geld, ja, uit de eigen opleiding. Snap je het niet of schrijf is chinees. De hoofdprijs is dus het lot van een kampioen is gebleken, die zelf verkoopt, dus rekenen anderen graag uit wat ze kunnen vragen, alsof hun dat mogen c.g. kunnen bepalen. De aankopen hebben absolute groeipotentie. Dat is goed zaken doen, doelgericht.

29-07-2017 15:50

Pablito +442

Goede zaken idd. Alle clubs weten dat Feyenoord 30 mil + CL gelden heeft. Als je kijkt dat deze spelers vroeg in de transferseizoen naar Feyenoord zijn gekomen, in achting nemend dat dan de prijs hoger is, goede zaken. Plus onze trainer Gio, die kan nu werken aan een goed team, ik vind het klasse beleid. Niet kortzichtig.

28-07-2017 22:23

JonaFR1908 +644

Hij tekent maandag waarschijnlijk, meldt KuipTalk net

28-07-2017 20:33

AadResultaat +827

Kuiptalk meldt maandag contractondertekening

28-07-2017 20:27

FRCeesje +2920

Dat doen ze zaterdags niet he?

28-07-2017 20:29

AadResultaat +827

Nee, zeker niet op een wedstrijddag

28-07-2017 20:36

FRCeesje +2920

Oh ja, heel slim

28-07-2017 21:57

1234567890 +175049

Nog steeds niet

28-07-2017 20:14

Bbertje61 +1

Berghuis kan ook op 10 is het wel een
speler voor

28-07-2017 20:06

gokufan +5473

Ik wacht op mikous gouka

28-07-2017 19:59

martien snellen +590

zou van persie nog komen?????????

28-07-2017 19:53

FR_Domingo +14899

Is al rond, melde dat 6 weken geleden al..... wordt pas eind augustus bekend gemaakt

28-07-2017 21:16

Pepernoot-FR +971

Het is dat Feyenoord geen privévliegtuig heeft anders had die vanavond al kunnen tekenen. Nu moet die jongen wachten tot morgen tot er een vlucht gaat

28-07-2017 19:34

gabelerus12 +163

Als ie al een akkoord heeft met Feyenoord he

28-07-2017 19:41

Thejinxster +159

Morgen officieel denken jullie??

28-07-2017 19:33

ferdi30 +5248

Nee Feyenoord en Watford nog in onderhandeling. Bron Krabby

28-07-2017 19:51

Olafs +4751

Heeft ff geduurd maar mooi dat het gelukt is!! Hij heeft al laten zien wat hij kan en het is super dat hij nu echt van Feyenoord is.

28-07-2017 19:29

Gers +13004

Precies als verwacht ....mooi man

28-07-2017 19:20

Feyenoordhelemaalgouwd +28

Erg blij met dit nieuws, maar wat een bedrag man

28-07-2017 19:18

whasjoewahn +16566

had je verwacht dat hij voor minder zou vertrekken dan?

28-07-2017 19:36

beppie172 +65926

Met Berghuis erbij heb je er weer een kampioen bij. Hij zal vanaf nu de rol van Elia op zich moeten nemen, namelijk beslissend zijn als het vastzit of een duel beslissen. Van JPB verwacht ik juist een Berghuis jaar. Soms belangrijk, wel een speler die de verdediger achter houdt, maar nog weinig bepalend. Zou wel een backup voor linksbuiten halen. Vraag me ook af of van Persie dat is, hoewel ie er zijn carrière is begonnen.

28-07-2017 19:16

whasjoewahn +16566

nee, van Persie gaan we niet voor linksbuiten halen

28-07-2017 19:38

beppie172 +65926

Ben benieuwd hoe er dan gespeeld wordt als van Persie komt. Wellicht Toornstra en Berghuis vleugels en RvP en Jørgensen in de spits en op 10.

28-07-2017 20:08

tussenjaar +6212

Van Persie komt niet meer vooruit joh. Haal gewoon Larsson

28-07-2017 22:19

bilalalala +139

Vrees toch dat er geen linksbuiten meer gaat komen en dat als jpb weg valt je geen echte Lb meer hebt je kan natuurlijk Bilal doen maar dan heb je echt niks meer voor de wissel maar miss kan dit dan toch jaar van Mo worden wat denken Jullie?

28-07-2017 19:00

bilalalala +139

Ben wel te vreden met jpb voor duidelijkheid

28-07-2017 19:00

Gers +13004

Tja wordt lastig op links maar met berghuis hebben we nu wel wat meer aanvallend voetbal en mentaal misschien wat minder druk op Bo en Bi

28-07-2017 19:23

beppie172 +65926

Nee, Mo is tweede backup. Ik verwacht van Persie er nog bij en anders een speler die linksbuiten en spits en mogelijk 10 kan spelen. Zou Mahi kunnen zijn, Larsson als ie nog steeds niet weg is uit Friesland, of een buitenkans in de laatste week van augustus omdat een International buiten de boot valt bij zijn club en het WK in gevaar ziet komen. Een club waar ie dan CL kan spelen is dan een mooie kans en oplossing.

28-07-2017 19:30

Gers +13004

Mee eens met nog een echte versterking zouden titel kansen wel verbeteren...huidig team kan ver mee maar is denk ik net niet goed genoeg

28-07-2017 20:38

Mrunterwijst +10615

Helemaal mee eens, bivendoen moet nog blijken hoe JPB het gaat doen

28-07-2017 22:58

FRTCBB +0

Transferpotje is onderhand wel op dus. Dus of van Persie of dit is de groep waar we het mee moeten doen.

28-07-2017 18:58

Badboy010 +44

lekker nieuws, mooi begin v/h weekend.

28-07-2017 18:51

Bbertje61 +1

Goed nieuws voor jorgensen ik was al
bang dat als er niets bij kwam hij ook
aan het rondkijken gaat is toch afhankelijk van
aanvoervan de flanken

28-07-2017 18:48

whasjoewahn +16566

Jorgensen heeft politiek geantwoord, maar is natuurlijk ook niet gek.

Ziet dat beide zijkanten op dit moment zwak bezet zijn

28-07-2017 19:40

Keesvanwonderen +1

Idd 1908brian weg met die nelom

28-07-2017 18:47

1908Brian +563

Iemand die t snapt

28-07-2017 19:09

1908Brian +563

Your defence is terrified, MVG is on fire!

28-07-2017 18:27

danielvandam +0

Heel goed gedaan zeg Martin is echt on fire

28-07-2017 18:18

FRoostNL +533

Heerlijk nieuws. Fantastische voetballer. Mocht van persie er nog bij komen, hebben we weer een team dat kampioen kan worden.

Daarnaast, 6,5 miljoen is een behoorlijk bedrag voor Feyenoord, heeft berghuis zeker een restwaarde en als hij zo speelt als vorig seizoen verkoop je hem voor het dubbele. Minstens

28-07-2017 18:18

romeo +1

Vi en ad zeggen dat het rond is

28-07-2017 18:15

Kire +4

Morgen wordt de transfer afgerond en kan Berghuis spelen tegen Vitesse volgend weekend.

28-07-2017 18:18

ricodetico +13013

www.watfordobserver.co.uk/sport/watfordfc/watfordfcnews/15440882.Berghuis_fee_agreed_with_Feyenoord/

28-07-2017 19:37

ferdi30 +5248

Kan niet openen

28-07-2017 19:52

Feyenoord-Rotterdam-1 +1

Ik ben erg blij dat dit de goede kant opgaat, Bilal is een goede jongen maar heb sterkte twijfels of hij het niveau van Feyenoord wel aankan.

28-07-2017 17:47

fr-tuin +0

Heel veel mensen hier vergeten, dat het pas zijn eerste seizoen was. Hoeveel spelers staan er gelijk het eerste jaar. Vorig jaar waren dat Berghuis en Jørgenson. Maar kijk maar in het verleden, meestal moeten spelers gewoon wennen. Alleen klasse spelers hebben daar minder moeite mee.

28-07-2017 17:43

Vindog +663

Iedereen wist allang wie Feyenoord wilde hebben, ze deden daar wel geheimzinnig over maar toch bleek het zo te zijn. Dus je onderhandelingspositie is slecht! Je kunt nu wel een mooie deal sluiten Woudenberg-larsson, die is onverwachts en die Friezen geilen op onze witte Keniaan!

28-07-2017 17:41

1908Brian +563

Snap niet wrm iedereen woudenberg wil zien vertrekken, zie liever nelom vertrekken...

28-07-2017 18:30

FRVDG01 +3818

Hier ben ik wel oprecht heel erg blij mee. Hij wil zelf heel graag voor Feyenoord spelen en voegt ook nog eens daadwerkelijk iets toe.

28-07-2017 17:33

Gioooooooooo +3

Ik word waarschijnlijk voor gek verklaard maar denk al een paar dagen dat mvg/we naast Berghuis en mogelijk rvp Wesley Sneijder een half jaar moeten nemen.

28-07-2017 17:21

michiel2424 +29150

Juist ja

Dat moesten we inderdaad maar niét doen.

28-07-2017 18:37

1908Brian +563

Wrm wil een dik salaris en na een halfjaar wil die gaan cashen, blijf dan het hele seizoen gewoon.

28-07-2017 19:11

Baksteen +3678

Veel te veel geld voor een Afgekeurde speler bij zijn. Huidige club

28-07-2017 17:15

Brahma +5263

Wat een gelul, je hebt hem toch zien spelen ?
De coach van Watford wil hem er sowieso niet bij hebben omdat hij al meerdere keren heeft gezegt graag naar Feyenoord te willen.
Hij is international hij scoort hij ziet het spel heel goed, prima aankoop, als hij zo blijft spelen en nog beter wordt gaat hij later voor veel meer geld weer weg
En als van Geel een speler van Feyenoord verkoopt voor 6,5 M dan wordt hier geroepen dat dat een belachelijk laag bedrag is.
Maar nu is 6,5 M ineens te veel geld.

28-07-2017 17:22

Baksteen +3678

Jep te veel kijk naar het verleden van berghuis misschien dat je het dan begrijpt.

28-07-2017 17:23

PindakaasFR +133

Verleden van structureel rond de 10+ goals?

28-07-2017 17:28

Brahma +5263

Het verleden van Berghuis? Leg dat eens uit.
Hij speelde bij AZ heel goed en verdiende daardoor de transfer naar Watford.
Daar heeft hij het minder gedaan en kwam niet voor in het systeem van de toen zittende coach, die speelde niet met echte buitenspelers.
Ik kijk naar afgelopen seizoen en daar heeft hij bewezen een meerwaarde te zijn voor Feyenoord .

28-07-2017 17:30

Baksteen +3678

Leg uit ok komt ie..


Watford haalt hem voor 6.5 miljoen. Hij mag het een seizoen proberen maar komt blijkbaar te kort. Vervolgens verhuurt Watford hem aan Feyenoord voor een seizoen. En daarna koopt van geel hem voor 6,5 miljoen..

28-07-2017 17:37

Brahma +5263

Ja en?
Dus jij concludeert nu dat zijn waarde is gezakt of zo?
Je moet je niet blind staren op het geld, maar op zijn kwaliteiten.

28-07-2017 17:47

Baksteen +3678

Tuurlijk..
Ik wou dat Feyenoord al zijn miskopen verkocht voor het aankoop bedrag. Maar zo werkt het niet max 4 voor berghuis.

28-07-2017 17:50

Brahma +5263

Als Een speler verhuurt wordt en hij doet het uitstekend en de speler wil heel graag bij die club blijven en de club wil die speler dolgraag hebben.
Dan is het een heel ander verhaal, lijkt je dat ook niet?

28-07-2017 17:56

Baksteen +3678

Het blijft een miskoop voor Watford. Dat is het normaal dat hun er wat verlies op draaien vind je niet?

28-07-2017 17:57

Brahma +5263

Nee het is vraag en aanbod.
Feyenoord vraagt en wil graag, Watford heeft wat er gevraagd wordt simpeler kan het niet.

28-07-2017 18:31

MUTANT +272

Ik zou het nog 5x posten onder dit bericht, misschien is er iemand die het met je eens is dan

28-07-2017 17:30

Baksteen +3678

Of jij het met me eens bent zal me een rot zorg zijn...

28-07-2017 17:41

1908Brian +563

6.5 voor een speler waarvan je weet wat ie kan, hij wil graag en er zit een goeie kop op. Die 6.5 daar lachen ze in engeland om. T gaag erom dat wij hem straks als hij zo blijft spelen voor min 10 weer kennen door verkoope

28-07-2017 19:16

Arom +0

Eerst vette letters voor ik het geloof.

28-07-2017 17:15

Mvl80 +0

Is tegenwoordig een normale prijs voor een speler als berghuis. Ik vraag me toch af of er voor dit geld niet een echt bepalende speler gekocht kon worden. Berghuis was aardig vorig seizoen, maar ook niet werelds, vooral in het begin. Tevens vraagje ik me af of hij in de toekomst voor meer verkocht gaat worden... Maar goed, misschien heeft hij het beste nog niet laten zien. ????

28-07-2017 17:13

feyenoorder020 +0

Graag concrete namen....

28-07-2017 19:52

Ravi_12 +1

cl
jones
Nieuwkoop - botteghin - Vd heijden - haps
Berghuis - KEA (C) - Vilhena - Amrabat
-------------Jorgensen - van persie/boetius?

Lijkt me prima,

28-07-2017 17:03

Ravi_12 +1

Vermeer leek mij beter sws voor de beker, en dan afwisselend met jones voor de competitie,

28-07-2017 17:21

Frankster +21024

Lijkt mij zeer onverstandig om steeds te wisselen met keeper in de competitie.

28-07-2017 17:48

Ravi_12 +1

Misschien dat het soms teveel is voor jones, Als je een avond wedstrijd cl op woensdag hebt, en dan op een zaterdag speelt of iets, zo bedoelde ik het met wisselen, niet ene week vermeer andere week jones,

28-07-2017 17:54

Frankster +21024

Ok dat zou nog wel aannemelijk zijn idd. Verwacht alleen niet Gio dat gaat doen.

28-07-2017 17:57

WilmonFR12_ +15

Mij ook, misschien toornstra ipv Berghuis?

28-07-2017 17:12

BalophetdakFC +0

Alleen amrabat voor toornstra, zeker als we thuis spelen

28-07-2017 17:15

Ravi_12 +1

Daar heb je een belangrijk punt haha :)

28-07-2017 17:21

Think +0

Berghuis voor 6,5 miljoen is gewoon een prima deal! Die jongen is onwijs gemotiveerd en brengt echt wat extra's. Natuurlijk is Watford een klein stapje te hoog voor hem, maar voor de traditonele top 3 van NL is gewoon een perfecte speler

Ik zie hier veel mensen die verbaasd zijn over de transfersom, maar zo zijn de prijzen nou eenmaal tegenwoordig. St. Juste is ook al 4,5 miljoen waard, dus het is een prima deal. Voor 6,5 miljoen kan je echt niet veel beters dan Berghuis voor vinden.

28-07-2017 17:00

FRVDG01 +3818

Ik vind onze selectie overigens in principe niet minder dan Watford hoor.

Verder volledig mee eens.

28-07-2017 17:35

Waarzegger078 +0

yooo boys ben nieuw hier !
Ontopic: Goed gehandeld, dit is tochwel een beetje een opluchting dat het er echt van gaat komen!!

28-07-2017 16:57

Think +0

Welkom waarzegger. Kan jij een voorspelling doen wie er kampioen volgend jaar gaat worden en hoe ver Feyenoord het gaat schoppen in de CL?;)

28-07-2017 17:01

Nippel-FR +0

reageer ff normaal joh, gefrustreerde gek

28-07-2017 17:18

FRVDG01 +3818

Volgens mij maakt hij een geintje. Zie ";)"
;-)

28-07-2017 17:35

Think +0

Haha neem jij je pilletje is snel in joh halve zool!

28-07-2017 18:29

Brahma +5263

Tink voor Joe spiek.

28-07-2017 17:26

FRVDG01 +3818

Maar welkom! :-)

28-07-2017 17:36

edward09 +5

Iets teveel maar a la....

28-07-2017 16:54

onverzettelijk +145

Berghuis is een geweldige aankoop nu volle bak voor Robin van Persie gaan en dan zijn we klaar.

En wat betreft Bilal, die gaat het dit jaar laten zien!

Geef hem het vertrouwen en onze support en dan zal hij maximaal tot z'n recht komen dit jaar kameraden ;-)!

28-07-2017 16:48

FRHD +81

Helemaal met je eens!
Bilal wordt de verrassing van dit jaar, al hangt veel af of hij niet op voorhand wordt afgebrand door de eigen aanhang.

28-07-2017 17:11

Wapz +0

Haha bilal gaat een wereld seizoen hebben berghuis op de bank hahaha

28-07-2017 17:15

onverzettelijk +145

De beste speelt en als je alle posities dubbel bezet hebt is dat een luxe positie daarnaast kun je ook switchen van vleugel netals vroeger met Taument en Blinker....... Ik denk dat er wederom een goed seizoen aankomt!

28-07-2017 18:42

AchterhoekseFeyenoorder +3

He he eindelijk, werd tijd... geweldige aankoop!! En al die azijnzeikers hier, je zou er spontaan zelf depressief van worden.....

28-07-2017 16:41

gabelerus12 +163

Het gaat ongeveer zo altijd, ik geef je wel een voorbeeld:

1: Van Geel haalt Diks, er wordt geroepen om een speler met meer kwaliteit

2: Van Geel haalt een getalenteerde speler (Amrabat), er wordt geroepen om een gearriveerde speler

3: Van Geel haalt met Berghuis een gearriveerde speler, er wordt geroepen om een speler uit Zuid-Amerika

28-07-2017 16:44

PapaKevin83 +15303

En als hij er waarschijnlijk 1 uit Zuid Amerika zal halen, dan kan die er niks van. Geen enkele aankoop wordt door vele hier goed bevonden.

Ik ben tevreden. Helemaal als er naast berghuis nog 1 bij komt

28-07-2017 17:00

gabelerus12 +163

Beetje realisme kan geen kwaad bij sommige hier. Al moet ik zeggen dat ik Diks een slechte aankoop vind en Boëtius geef ik het voordeel vd twijfel

28-07-2017 17:03

Feyenoordn +0

Gio moet bilal een kans gunnen

28-07-2017 16:33

Feyenoordn +0

Jij ook niet

28-07-2017 18:18

Campie +1

Laat jezelf nakijken man, die heeft al menig kans gehad en alles verprutst. Leuke speler voor NAC ofzo en Nelom ook. Hard werken is niet genoeg, ze missen talent. Iedereen die deze jongens wel goed genoeg vinden zijn dus tevreden met de middelmaat.

28-07-2017 16:41

Spykerbed +6

Jij neemt vanavond maar een extra flesje azijn, iedereen die Bilal zo ontzettend zit af te zeiken elke dag opnieuw moeten volgens mij hem maar eens positief gaan supporteren in plaats van negatief (zie veinovic).

28-07-2017 17:05

Feyenoordn +0

Poesje jij moet eens luisteren jij moet je bek even houden

28-07-2017 19:21

JoeyDft +0

Lekker dit! Nu nog van Persie en gaaan!

28-07-2017 16:32

Royke +0

Weet iemand hoe Dylan Vente zich ontwikkeld? Vind de selectie aardig op orde gebracht na de leegloop de as is gewoon blijven staan.

28-07-2017 16:30

IJzerenKees +130781

ik moet zeggen dat het wel lekker is dat we hem nu definitief binnen hebben

28-07-2017 16:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties