'Feyenoord en Van Persie akkoord over eenjarig contract'

'Feyenoord en Van Persie akkoord over eenjarig contract'

De terugkeer van Robin van Persie naar Feyenoord lijkt steeds serieuzer te worden. De aanvaller heeft volgens Voetbal International zelfs al een akkoord met de Rotterdamse club. In De Kuip ligt namelijk een contract voor één jaar klaar.

Bij Feyenoord is de hoop groot dat het de deal met Robin van Persie snel kan afronden, maar is daarbij wel afhankelijk van Fenerbahçe. De landskampioen wil namelijk geen transfersom betalen en de Turkse club wil een vergoeding zien.

Plaats reactie
666

FeyenoordHapsie +1

Is het in Istanbul een week later ofzo

08-08-2017 17:07

Rotterdamijsselmonde +1

We zijn nu een week verder, een slecht Feyenoord gezien tegen Vitesse, dus van Persie moet minimaal komen.

05-08-2017 21:13

Santino +4

Hallo Robin waar blijf je?

04-08-2017 13:20

MrUnknown +0

Jaaaaa van persieeee

30-07-2017 08:18

Zuiderleeuw +5

Als hij speelt moet Nicolai zeker op de bank gaan zitten? Dacht het effe niet!

30-07-2017 02:41

Twaalfenaar +1

Tuurlijk niet. Van Persie kan op 10 spelen.

30-07-2017 19:15

Erwinl +0

He heerlijk nieuws, op mn camping in la france!!! KAMPIOENEN

29-07-2017 20:33

Schredder +0

Een van mijn favoriete feyenoorder geweldig genoten van hem , vooral tegen inter milaan toen ie dat back-je ;) helemaal dronken speelde

29-07-2017 18:52

Bbertje61 +1

Hij krijgt 2 miljoen mee van de Turkse club
Hebben ze nog bijna 4 in de tas kunnen
houden

29-07-2017 14:51

Roffa010west +0

Yes !

Vertrouwen in!

29-07-2017 14:48

alex2244 +0

We worden kampioen

29-07-2017 13:05

fr1985 +6314

Het belangrijkste van alle aankopen is dat we nu ook de spelers hebben om in meerdere systemen te spelen en dus moeilijker te voorspellen zijn.

29-07-2017 12:42

CW010 +1813

Dan moeten ze wel trainen op meerdere systemen, vorig jaar gingen ze gewoon stug door met de vaste opstelling in moeilijke wedstrijden

29-07-2017 14:15

Sjorszzz +2

Voor 1 jaar lijkt me goed, kan alsnog bijtekenen, mits ze willen. Hij heeft wel de nodige ervaring, die hij mooi kan omzetten naar de nieuwelingen.

29-07-2017 12:39

Ericjeee1995 +5

Jpb banken voor van persie. Liever jpb op de bank dan toornstra

29-07-2017 12:36

Ericjeee1995 +5

Van persie of toornstra als hangende buitenspeler

29-07-2017 20:14

frDon +397

we wooorden geeeeekkkkk!!!

RVP in Zuid bitchesszzz!!

29-07-2017 12:24

Frankster +20991

Je moet er niks voor willen betalen.

29-07-2017 12:14

Pelle9 +1

nee vind ik ook! ik ben ook benieuwd of ie het gaat maken heb er niet volle vertrouwen in!

29-07-2017 12:55

Frankster +20991

Ik ook niet helaas

29-07-2017 13:07

henkietenkie +5875

Zal wrs alleen nuttig blijken als jorgensen vertrekt. Ik hoop op nog een snelle buitenspeler a la Elia als concurrent van Boetius (en nee, Bilal is daarvoor te weinig)

29-07-2017 12:13

Koningfeyenoord1908 +0

Niks ervan jorgensen blijft gwn

29-07-2017 11:58

daanos +8822

Hij komt niet voor de spitspositie

29-07-2017 12:08

Presleyvdv +0

Waar dan wel voor?

29-07-2017 14:17

daanos +8822

Waarschijnlijk voor achter Jorgensen.

29-07-2017 14:22

mvp1971 +0

Nog voor de winterstop geeft van Persie een interview waarin hij klaagt over zijn rol in het team, gebrek aan waardering en het aanvoerderschap van Karim.

29-07-2017 11:58

Jaapie22 +3056

Maar wel winterkampioen..

29-07-2017 12:47

sman +1305

ben er ook bang voor heeft teveel ego (was vroeger misschien meer terecht maar nu niet meer ) , zijn tijd is voorbij en alles meer dan 750.000 salaris is geld vernietiging , maar hij zal wel paar miljoen krijgen wat ie niet waard is , beter investeren in jeugd of aankoop van jongere talentvolle speler.

29-07-2017 16:44

feyenoord021 +7931

RVP kan komen omdat Jorgensen voor een mooi bedrag weg gaat. Jaar de tijd om een nieuwe spits te zoeken dan.

29-07-2017 11:57

Bumonmygum +8696

Robin spits jorgensen erachter zou geweldig zijn

29-07-2017 12:15

feyenoord021 +7931

Zeker, maar gaat hem niet worden denk ik

29-07-2017 12:16

Koningfeyenoord1908 +0

Denk 6 mil ofzo

29-07-2017 11:57

renstoornstra010 +0

Weet iemand hoe veel die "vergoeding" zou moeten zijn die Fenerbahçe wil hebben?

29-07-2017 11:57

onverzettelijk +145

4 miljoen euro hadden ze al eerder aangegeven op FR 12 kameraad!

29-07-2017 12:21

renstoornstra010 +0

Ah dankjewel! Heb ik zeker gemist dan haha

29-07-2017 17:17

onverzettelijk +145

Maakt niet uit, hoop wel dat hij gehaald wordt!

Extra kwaliteits injectie voor ons Feyenoord

29-07-2017 21:04

ElJay +165

Idd, als ze 6.5 miljoen voor berghuis over hebben is die 4 voor v Persie het zeker waard

10-08-2017 05:51

Rotterdamfr12nl +5

Weet iemand een live stream voor de wedstrijd?

29-07-2017 11:55

Vizzie30 +150

Fox Sports Go.

29-07-2017 12:13

Koningfeyenoord1908 +0

We hebben een snelle cv en boetiüs is de snelste van Feyenoord die kan niet op de bank die gaat nog groeien

29-07-2017 11:50

Ruubje +3105

Ik hoop zo erg dat er nog een goede linksbuiten bij komt, dan heb ik vertrouwen dat we weer mee kunnen doen om de titel, anders wordt het erg lastig

29-07-2017 11:49

keescf +26365

Goed nieuws. Hebben we tenminste iemand met veel ervaring. Dat heeft deze ploeg nodig.

29-07-2017 11:49

ronnieb +788

4-2-3-1 met Jones dan Haps, VDH, Bott, Nieuwkoop (4) Vilehan en Ahmadi (2) Toornstra, Jorgensen, Berghuis (3) en RvP in de punt. Dan uitkijken dat linies niet te lang worden. In een 3-5-2/5-3-2 kun je met Jones, Bott, VDH, St Juste (3) Haps, Vilhena, Toornstra, Ahmadi, Berghuis (5) en Rvp + Jorg (2) spelen aanvallen en 5-3-2 verdedigend. Haps en Toornstra bedienen dan de gehele flanken en Berghuis speelt dan achter de spitsen op 10. Linies blijven dan dichter op elkaar. Je kan dan nog 4-4-2 spelen met Jones, Nieuwkoop, Bott, VDH, Haps (4) Vilhena, Ahmadi, Toornstra, Berghuis (4) RvP, Toornstra (2). Met RvP kun je geen 4-3-3 spelen dus Boetius en Bilal altijd banken. Als RvP rust krijgt speel je hetzelfde systeem maar dan met Kramer ipv RvP

29-07-2017 11:48

Koningfeyenoord1908 +0

Jorgensen van Persie

Boetiüs toornstra berghuis

Vilhena el ahmadi

Schaarie st.juste botteghin

Jones


Dit zou perfect zijn in compentitie. Beker en cl met 5 verdedigers Hans speelt dan ook veel

29-07-2017 11:48

henkietenkie +5875

Ben bang dat je flanken verdedigend helemaal open liggen

29-07-2017 12:15

fr1985 +6314

Waarom zou je in de beker per se met 5 verdedigers gaan spelen terwijl je daar een grote kans hebt dat je clubs van een lager niveau treft.

29-07-2017 12:39

Olafs +4735

Wow, dat zou wel gaaf zijn als van Persie daadwerkelijk komt. Dat geeft de trainer veel mogelijkheden. Ik hoop nu alleen niet dat Jorgensen vertrekt. Dat zou echt heel jammer zijn. Het voordeel is dat hij zelf graag wil blijven maar als er een grote club komt met een flinke zak geld komt weet ik niet of hij de verleiding kan weerstaan....

29-07-2017 11:48

ruudger +8414

Als de blessure gevoelige RvP transfervrij komt dan moet er nog steeds een aanvallende versterking bij vind ik... hopelijk kan Robin of scorend vermogen toevoegen of zich schikken in een kleedkamer/halve wedstrijden rol.

29-07-2017 11:47

LexEmmers +0

We gaan een wereldteam hebben. Ben alleen nog niet zeker over Diks en Nieuwkoop.

29-07-2017 11:37

Erdna +0

Nieuwkoop gaat wel, Diks heb ik mijn twijfels bij
Ook vraag ik me af of Botteghin/van der Heijden weer een succes wordt
En het is afwachten hoe JP gaat presteren

29-07-2017 11:46

LexEmmers +0

Ben niet zo'n fan van JP

29-07-2017 12:30

LexEmmers +0

Ben niet zo'n fan van JP

29-07-2017 12:30

iva123 +0

Boëtius-Jorgenson-Berghuis
Toornstra
Vilhena-kea
Haps St Juste bottje Nieuwkoop
Jones
Eredivisie


Jorgenson- Rvp
Amrabat
Vilhena. Kea
Haps scharie bottje St Juste Nieuwkoop
Vermeer
Champions Leauge

Amrabat voor meer power

29-07-2017 11:33

Arie-feyenoord +28

Vermeer
Nieuwkoop botje juste hals
Berghuis ambrabat Vilhena KEA Jens
Jørgensen

In belangrijke wedstrijden RvP voor ambrabat en dan Jens naar het midden

29-07-2017 11:26

SuperGuidetti1 +33

4-5-1??????? We spelen niet tegen degradatie

29-07-2017 11:29

tim91 +1005

Met 4 2 3 1 kun je gigantisch goed en aanvallend spelen hoor natnek.

29-07-2017 11:46

maria69200550 +60

scharie wort geslooot in de cl beter sint juste

29-07-2017 11:21

feyefrank +2083

in de CL wel met 5 verdedigers spelen.
in de competitie niet.

29-07-2017 11:36

Smellekens +0

Lekker heurrrrr

29-07-2017 11:14

SuperGuidetti1 +33

Boetius Jorgenson Berghuis
Jens
Tonny Karim
Haps St Juste Botteghin Nieuwkoop
Jones

Wat mij betreft prima zo

29-07-2017 11:11

SuperGuidetti1 +33

Amrabat , Tapia Van Persie en Scharie als hele fijne invallers

29-07-2017 11:13

GioooFR +384

Van Persie basis in CL 100%

29-07-2017 11:18

SuperGuidetti1 +33

Terecht natuutlijk een bak aan ervaring hij in de CL. Dan zal Jens wel rust krijgen

29-07-2017 11:21

GioooFR +384

Of Boetius.

29-07-2017 11:22

SuperGuidetti1 +33

V Persie Jorgenson
Jpb ---------- Berghuis
Vilhena ----- Karim

Zo spelen in de CL

29-07-2017 11:23

DirtyDick +0

Vrees dat RvP en Jorgensen nooit gaan samenspelen. RvP komt en Jorgensen gaat. Als dat zo is vrees ik dat we er niet sterker op worden! Als ze beiden spelen zou dat top zijn!

29-07-2017 11:09

michiel2424 +29076

Persie kan achter of voor Jorgenson én rouleren met Toonstra en JPB.

Zoveel meer mogelijkheden.

Jorgenson gaat heus niet ineens weg nu.

29-07-2017 11:19

DirtyDick +0

Denk dat hij graag in de kuip blijft, CL, en met RVP speelt, alleen vrees een bod wat we niet kunnen weigeren op laatste moment!

29-07-2017 12:22

Tuyk7 +0

Jones
Nieuwkoop-St juste- haps
Berghuis - vilhena- KEA8 - jpb7
Toornstra
RVP- Jorgensen
3-4-1-2

29-07-2017 11:07

rbn_ +160

FM opstelling

29-07-2017 11:09

wawwaa +3925

Veel te aanvallend

29-07-2017 11:11

rbn_ +160

Ik zie graag wat meer variatie/positiewisselingen. Dat moet komend seizoen de kracht van Feyenoord worden.

Berghuis kan op '10' en rechtsbuiten
Boetius kan links- en rechtsbuiten plus op '10'
Toornstra kan links- en rechtsbuiten plus op '10'
Van Persie kan overal spelen
Jorgensen kan overal spelen

29-07-2017 11:07

Erdna +0

------------------------Jones/Vermeer
Nieuwkoop---Botteghin---van der Heijden---Haps
-----------------El Ahmadi---Vilhena
Berghuis--------------Jorgensen---------Boetius/Toornstra
--------------------------van Persie

Dit lijkt mij het meest logische
En dan zal er nog een keuze tussen Jones/Vermeer en Boetius/Toornstra moeten worden gemaakt

29-07-2017 11:03

wawwaa +3925

Keuze Boëtius of Toornstra is niet moeilijk.

29-07-2017 11:11

Erdna +0

Ik zou voor Toornstra gaan
Maar ik vind het ook niks dat je middenvelders op de vleugel zet, want dan heb je minder dreiging
Maar Toornstra is betrouwbaarder dan Boetius

29-07-2017 11:15

JorniFR12 +143

RvP (SP) - Jørgensen (SP)
Berghuis (CAM)
Vilhena (CM) - Toornstra (CM)
KEA (CVM)
Haps (LB) - St-Juste (CV) - Botteghin (CV) - Nieuwkoop (RB)
Jones (KP)

29-07-2017 10:55

wimpie707 +0

met zo'n verdediging ga je weer terug naar 40 tegendoelpunten, dus word je weer derde

29-07-2017 10:57

Stone +6

Wimpie kan in de toekomst kijken...

29-07-2017 10:58

JorniFR12 +143

Nee scharie, dan hebben we het allersloomste centrum van heel europa.

29-07-2017 11:16

Erdna +0

Geen breedte in het spel, dat werkt over het algemeen niet

29-07-2017 11:03

wawwaa +3925

Hij speelt te veel fifa waar je met 41212 overal doorheen kunt combineren, dwars door het midden.

29-07-2017 11:13

JorniFR12 +143

Je hebt er veel verstand van, utrecht speelt ook zo en dat werkt gewoon.

29-07-2017 11:15

iva123 +0

Robin komt in de rust met de helikopter samen met Bergosso

29-07-2017 10:49

Think +0

RvP (SP) - Jorgensen (SP)

Boetius/?(LM) - Toornstra (CAM - Berghuis (RM)

El Ahmadi/Vilhena (CVM)

Haps (LA) - Scharie (CV) - Bott (CV) - St Juste (RA)

Vermeer (DM)

29-07-2017 10:44

SuperGuidetti1 +33

Ja de vragen of we met 1 meer mogen spelen

29-07-2017 10:46

SuperGuidetti1 +33

Oh je bedoelt of Karim of Vilhena. Weg met deze opstelling dus.

29-07-2017 10:47

JorniFR12 +143

KEA en Vilhena spelen beiden.

29-07-2017 10:49

SuperGuidetti1 +33

Dan spelen we dus volgens deze opstelling met 1 teveel

29-07-2017 10:53

JorniFR12 +143

Kan handig zijn, maar bedoel dat het deze opstelling niet wordt omdat ze beiden spelen.

29-07-2017 10:57

vangobbel +6959

Dan speel je met 4 aanvallers en maar 2 (echte...) middenvelders he.

Gaat 'm never nooit worden zo.

29-07-2017 10:58

SuperGuidetti1 +33

V Persie als super sub. Jens absoluut in de basis. De vraag is kan v Persie met die rol omgaan

29-07-2017 10:44

Crazy_Danny +0

Als van Persie fit is mag Toornstra echt zijn veters nog niet eens strikken. Hij kan alleen geen 90 min en 3x in de week meer. Dan is Toornstra ideaal.

29-07-2017 11:02

King20 +2

We zijn er nog niet!

29-07-2017 10:42

Vedetterut +249

JAAAAAAAAAAAA ROBIN VAN PERSIE

29-07-2017 10:42

rense04 +2

Wie o wie kan mijn helpen aan 2 extra kaarten voor de Johan Cruijff schaal

29-07-2017 10:42

onbekend +90182

Gio heeft vaak aangegeven voorin heel dynamisch te willen spelen met spelers die veel van positie wisselen zoals ook bij Oranje het geval was een aantal jaar geleden. Ik denk dat het dit gaat worden op papier.

---------------Jørgensen
V.Persie---Toornstra---Berghuis

In werkelijkheid zullen ze allemaal van positie blijven wisselen. Zoals Johan ooit zei: maak er een soort toetifroeti van

29-07-2017 10:37

Mellevloed +0

Hhahaha ik voel me oppermachtig met deze aanval, en dan jpb nog de bank

29-07-2017 10:40

onbekend +90182

Dan heb je met JPB een uitstekende vervanger op de bank inderdaad.

29-07-2017 10:42

Dezwartetulp +76766

Mensen die denken dat RVP hier komt afbouwen, kan ik geruststellen. Hij zal er ALLES aan doen om de concurrentieslag met Huntelaar te winnen ;)

29-07-2017 10:30

Arjanito +3

RVP komt hier afbouwen.. mark my words

29-07-2017 10:43

wimpie707 +0

eerst maar eens kijken hoe vaak ie geblesseerd is, hij was niet bepaald fit daar in turkie

29-07-2017 10:47

Tekkelopdebal +0

Wat me opvalt in al die opstellinkjes is dat scharie door veel mensen vervangen wordt door st Juste. Heel jammer. St Juste heeft op ons niveau nog niks bewezen en Scharie heeft een waanzinnig seizoen gedraaid, zowel met aanvallende impulsen als verdedigend met Botteghin. Hij verdient veel meer krediet, en gelukkig zie ik Gio dat duo niet uit elkaar halen.

29-07-2017 10:26

SuperGuidetti1 +33

Scharie heeft boven zijn kunnen gepresteerd.denk niet dat hij dat nog een seizoen kan opbrengen + daar komt bij dat st Juste erg veel potentie heeft en restwaarde

29-07-2017 10:29

Tekkelopdebal +0

Dat zijn dus 2 aannames over Scharie die puur gebaseerd zijn op je eigen onderbuik gevoel. Prima als je er zo over denkt. Maar dat is precies wat ik bedoel met zijn krediet.

Restwaarde en potentie, kom op zeg. Leuke stopwoordjes maar de echte waarde zit in prijzen, niet in restwaarde. Laat hem eerst maar aantonen dat hij daadwerkelikk beter is.

29-07-2017 10:32

SuperGuidetti1 +33

Je bent ook je 2 back kwijt die met hun snelheid veel compenseerde. Lagen toch af en toe best wat gaten achter ons centrum. Met st Juste heb je tenminste weer wat snelheid terug

29-07-2017 10:34

Tekkelopdebal +0

Haps en Nieuwkoop zijn niet langzamer dan Kongolo en Karsdorp denk ik.

29-07-2017 10:36

SuperGuidetti1 +33

Dan nog is het altijd beter een snelle cv te hebben. Kwestie van tijd wat arjanito zegt

29-07-2017 10:38

johndahl83 +4459

Karsdorp is wel veel en veel sneller dan Karsdorp.

29-07-2017 10:41

Tekkelopdebal +0

Zn broer? :-)

29-07-2017 10:46

Staatje69 +2156

Misschien omdat iedereen bang is dat scharie niet zo snel is en me bang is dat hij tijdens de CL-wedstrijden aan alle kanten daarom voorbij gelopen gaat worden.

29-07-2017 10:29

Tekkelopdebal +0

Vorig seizoen hebben de backs veel verdedigende meters gemaakt zodat het centrum ver van het doel kan voetballen. Dat gaat dit seizoen weer gebeuren. Scharie moet opbouwen en botteghin zijn man uitschakelen. Qua snelheid maak ik me niet veel zorgen.

Zeker niet in de champions league! Omdat ik verwacht dat we 75% van de tijd op eigen helft staan ;-) dus waarom is snelheid dan belangrijk?

29-07-2017 10:35

Staatje69 +2156

We zullen het zien...
Die 25% die je dan aanvalt ben je wel super kwetsbaar met zo'n traag centrum.
Niets tegen de jongens persoonlijk!

29-07-2017 14:25

Spiderpig +175068

Ik zie ook geen reden om te wisselen. Gaat ook niet gebeuren. Heeft echt een ijzersterk seizoen gedraaid. Is meer gehaald ivm de vele wedstrijden die je nu hebt met de CL erbij.

29-07-2017 10:29

Dezwartetulp +76766

Scharie is passé, yesterday's news, godzijdank

29-07-2017 10:30

Tekkelopdebal +0

Dan heb ik todays news voor je. Vanmiddag even de opstelling tegen sociedad bekijken.

29-07-2017 10:33

Dezwartetulp +76766

Ach ja, dat is Gio's stijl, die is nou eenmaal niet van de radicale overgang. Maar het zal snel een feit zijn, is een natuurlijk selectieproces.

29-07-2017 10:35

Tekkelopdebal +0

Zoals ik hieronder ook zeg. Als St Juste bewijst beter te zijn dan is dat helemaal goed. Laat hem dat eerst maar eens doen.

29-07-2017 10:38

Arjanito +3

Scharie was goed vorig jaar.. maar we moeten beter nastreven. En in St Juste zit nou eenmaal veel en veel meer potentie. Kwestie van tijd voordat hij een basisplaats heeft.

29-07-2017 10:35

Tekkelopdebal +0

Absoluut mee eens. Als hij bewijst daadwerkelijk beter te zijn dan Scharie verdient hij zijn plek! Maar zullen we dat eerst even afwachten in plaats van Scharie af te schrijven :-)

29-07-2017 10:37

Dezwartetulp +76766

Dit is precies zoals Gio het deed met andere matige voetballers als bv Immers. Langzaam uitfaseren, zal met scharie ook gebeuren. Die kan nu beter een transfer maken, nu het nog kan.

29-07-2017 10:41

Tekkelopdebal +0

Wat ben jij weer goed in je eigen spelers afzeiken zeg. Zwartetulp. Beetje zielig. Minst gepasseerde verdediging en kampioen, mede dankzij koning scharie. En scharie heeft meer techniek in zijn kleine teen dan immers in zn hele lichaam. Maak jij een transfer naar showtime aub, nu het nog kan.

29-07-2017 10:45

Arjanito +3

Iedereen ziet toch dat VdH aan zijn top zit? En dat is redelijk tot goed voor NL begrippen. Maar een topper is het niet. En St Juste, juist, dat kan en gaat wel een topper worden.

Ik verwacht dat tegen het eind vh seizoen St Juste een basisplaats heeft.

29-07-2017 10:50

Tekkelopdebal +0

Zie mijn reactie aan jou om 10:37.

Als St Juste nog beter is dan Scharie, klasse! Maar voor nu: Scharie.

29-07-2017 10:53

wimpie707 +0

helemaal mee eens, juste maakt verdedigend zoveel fouten, die heeft nog een lange weg te gaan, hij kan wel hard lopen, maar ja, gaat om de bal he

29-07-2017 10:49

Moesti-010 +3126

Scharie zal dit seizoen ook spelen, st Juste zal langzaam gebracht worden zodat hij scharie ken overnemen volgend seizoen als ie verkocht wordt. Denk dat Botje ook vertrekt dan

29-07-2017 10:53

Spiderpig +175068

Scharie hoeft ook niet direct vervangen worden door St Juste kan ook dat het pas over een jaar gebeurd. Hij is nog jong en moet nog veel leren.

29-07-2017 11:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties