'Sparta weigerde bod van Feyenoord op Van Drongelen'

'Sparta weigerde bod van Feyenoord op Van Drongelen'

Rick van Drongelen stond in de serieuze belangstelling van Feyenoord. De Rotterdammers hebben zelf een bod gedaan op de 18-jarige verdediger van Sparta Rotterdam. De clubs zijn uiteindelijk niet tot een definitief akkoord gekomen.

Dit meldt RTV Rijnmond. Feyenoord had aan aanbieding neergelegd van 1,2 miljoen euro voor Van Drongelen. De talentvolle voetballer is nu op weg naar HSV voor een bedrag van drie miljoen euro. Hij gaat daar een contract voor vijf jaar tekenen.

Plaats reactie
666

alexnultien +6059

Gaat daar toch niet spelen

02-08-2017 01:05

STER +9

Gebrek aan een plan...

01-08-2017 21:33

Fontein2018 +6

Dit vind ik oprecht doodzonde om te horen. 3 miljoen slechts...... we kunnen wel 8,5 mio uitgeven aan een blessure gevoelige haps maar geen 3 mio voor de talentvolle Drongelen. Gemiste kans en eeuwig zonde

01-08-2017 18:37

Wimberto +2

Schei toch uit..we hebben Malacia toch of is dat eigen jeugdprodukt nu ineens niet meer foed genoeg ? Haps heeft veel meer ervaring en een directe vervanger voor een Kongolo..althans daar heb je meer kans mee dan met een jonge gast waarvan je moet afwachten of hij bruikbaar zal zijn. Prima dit

01-08-2017 18:48

henkie333 +1

En niet vergeten een Sven van Beek die bijna 2 jaren geblesseerd.en gewoon verlengt is. dat kost ook allemaal geld op die plek

01-08-2017 19:31

STER +9

Zeker een gemiste kans...

01-08-2017 21:34

beppie172 +65814

Hoogma en van Drongelen denken dat ze van kleine kunstgrasclubs direct naar de Bundesliga kunnen. Die komen over twee jaar met hangende pootjes terug. Zonde, want een tussenstap bij een topclub of zelfs subtop zou veel beter zijn.

01-08-2017 18:31

Vedetterut +249

Zonde dat dit soort jongens al zo vroeg naar het buitenland vertrekken en niet gewoon in de Eredivisie blijven. 3 miljoen is wel een flink bedrag voor iemand met 1 jaar Eredivisie-ervaring.

01-08-2017 16:34

ElPanzeFr +21359

Talentvolle speler maar had inderdaad geen drie miljoen betaald

01-08-2017 15:56

Km010 +5189

Goede poging. Jammer. Die zien we nooit meer......

01-08-2017 15:35

Criticus +21932

Virgil v Dijk had er 3 jaar Groningen op zitten...

01-08-2017 20:34

Km010 +5189

Vandaar dat we die nie tmeer zien. Hoogma zelfde verhaal vrees ik

02-08-2017 09:22

Tinmar-Eddug +34

Even off-topic. Ik zit met een probleem. Zou iemand mij het begrip 'volksclub' eens uit de doeken willen doen?
Het heeft iets met fakkels te maken, toch?

01-08-2017 15:26

frnjs +1662

Jammer, groot talent en perfect om Arie op te volgen.

01-08-2017 14:56

henkie333 +1

Hoort wel bij de beste top 10 eredivisie talenten in ons feitelijk jeudige eredivisie competitie waar een 16 jarige niet vreemd meer is..wel jammer dat we geen transfer hebben kunnen afdwingen. ,. https://www.voetbalshirtskoning.nl/blog/de-eredivisie-als-leerschool-de-10-grootste-talenten-van-2017/

01-08-2017 15:48

C1908 +8195

Gelukkig maar

01-08-2017 14:39

El_Mahadi +0

1.2 miljoen? Hahahaha lachertje

01-08-2017 13:42

Tekkelopdebal +0

Tja goed gedaan van Sparta dan. 3 miljoen zou teveel zijn. En Hsv is ook geen verkeerde club, hij krijgt in ieder geval genoeg te doen daar.

01-08-2017 13:33

NovemberRain +0

3 miljoen zou ook te veel zijn natuurlijk.

01-08-2017 13:29

LeoBeenhakkert +207

Wat hebben we voor St.Juste betaald?

01-08-2017 13:34

CosaFareGrazooo +0

Met alle respect, maar SC Heerenveen is wel wat anders dan Sparta Rotterdam.

01-08-2017 13:43

LeoBeenhakkert +207

Bij Sparta krijg je het als verdediger flink te verduren en Drongelen bleef als jong gozertje goed overeind, St.Juste heb ik vaak genoeg zien schutteren. Schitterde daarentegen 1 keer door met een indrukwekkende Beckenbauer Rush op zn sok te scoren, en toen is de hype ontstaan. Kan heus wel wat hoor die jongen, maar niet net doen of hij vele malen beter is dan Drongelen

01-08-2017 14:10

LeoBeenhakkert +207

Drongelen stond linkscentraal. Ideale back-up/opvolger van Jan-Arie, maar kan idd ook als back.
Juist omdat het een stapje lager is. Nogmaals, als verdediger bij Sparta heb je het druk, Drongelen deed dat prima, maar goed, zinloze discussie, de jongen is naar Duitsland

01-08-2017 14:46

johndahl83 +4459

Heeft op beide posities gestaan.

01-08-2017 18:18

LeoBeenhakkert +207

Was Knoester nou naar Den Bosch op huurbasis?

01-08-2017 18:25

johndahl83 +4459

Ik heb v Drongelen ook zien schutteren.
Ja ik heb meerdere wedstrijden gezien van Sparta.
Neemt niet weg dat ik het een groot talent vind.

01-08-2017 18:17

JDN1987 +22945

Sparta 020..

01-08-2017 20:41

LeoBeenhakkert +207

Wat is daar mee?

01-08-2017 20:43

onraad +5506

4,8 maar deze is dat waard...

01-08-2017 13:49

NovemberRain +0

Erg selectief om hem op die goal te beoordelen. Die jongen heeft zeer veel groeipotentie. Heeft veel snelheid en voetballend vermogen maar moet qua positiespel nog doorgroeien. Dat is goed aan te leren, denk maar eens aan De Vrij. Dat was totdat Koeman hem aanpakte echt een heel matige mandekker hoor.

Juist bij Sparta is het gemakkelijk om uit te blinken. Fouten vallen minder op en je hoeft niet ver van je doel te verdedigen. Gekke redenatie.

01-08-2017 14:36

LeoBeenhakkert +207

De naam St.Juste was nog noooiittt voorbij gekomen hoor, niet hier of andere fora, en niet bij studio sport en dergelijke. Na die sokgoal is dat pas gekomen, ik verzin het echt niet. Voetballend vermogen blabla, gewoon verdedigen en je tegenstander uitschakelen, Drongelen een echte ouderwetse verdediger, niks geen tierelantijnen.
Dat het 'maar' bij Sparta was en dat het daar makkelijker is om uit te blinken, DAT vind ik een veel raardere redenatie, maar goed.

01-08-2017 14:42

NovemberRain +0

Bullshit die jongen staat al langer bekend als het grootste talent van Heerenveen haha. Dat jij hem pas toen bent gaan opmerken is jouw probleem.

Waarom is dat een rare redenatie? Die jongen heeft nog nooit met ruimte in zijn rug hoeven verdedigen, zelfs voor leken mag duidelijk zijn dat dat een stuk makkelijker is dan verdedigen bij ploegen met een aanvallende speelstijl.

Verder zeg je het zelf al: ouderwets. Tegenwoordig verlangen we van verdedigers iets meer. Zelfs Botteghin wordt geacht in te kunnen schuiven.

01-08-2017 14:52

LeoBeenhakkert +207

Dit word een wellus-nietus discussie, geen zin an. van Aken en Vlaps zijn veel grotere talenten overigens, maar goed
Ik verwacht gewoon dat een verdediger zijn tegenstander uitschakelt, geen poespas, en dat doet Drongelen met verve. In Oranje heeft hij ook laten zien het te kunnen met veel ruimte in de rug

01-08-2017 14:58

NovemberRain +0

Van Drongelen heeft nog niet eens onder 21 gehaald, dat kan je moeilijk vergelijken met wekelijks presteren bij Heerenveen, de meest aanvallende ploeg van afgelopen seizoen. Van Drongelen heeft zich nou eenmaal niet op hetzelfde niveau als St. Juste bewezen en dat zie je terug in zijn waarde.

Ik had Van Drongelen overigens graag zien komen hoor, maar 3 miljoen voor een talent van Sparta is nou eenmaal een groot risico.

Van Aken staat overigens al 2 jaar stil, beetje niveau Gouweleeuw. Aardige speler maar geen topper.

01-08-2017 15:20

LeoBeenhakkert +207

Drongelen is 18, heeft Hoedt, Ake en Riedewald (en Rekik) voor zich in dat elftal, daar wil jij hem op afrekenen?

En nogmaals, de rest is een wellus-nietus discussie. Jij hebt het maar over wekelijks presteren en op een hoog niveau bij de meest aanvallende ploeg Heerenveen. Vind dat allemaal wel meevallen. Heerenveen stelde echt niet veel voor en St.Juste was alles behalve constant en zekerheid. Blijf erbij, enorm gehypt door de Beckenbauer-rush sok goal...

01-08-2017 15:36

NovemberRain +0

Ik reken hem er niet op af, ik zeg dat hij daardoor zich nog niet op degelijk niveau heeft kunnen laten zien en dat het daarom een groter risico is om een flinke som voor hem neer te leggen. Dat is allemaal vrij simpel te begrijpen lijkt me. Ik zeg toch ook helemaal niet dat Van Drongelen niet goed is? Het gaat mij om de hoogte van een transfersom van een speler van Sparta. Wij zitten niet in de situatie dat we dit soort gokjes kunnen nemen.

De wellus-nietus discussie is de vraag of St. Juste een talent is, als jij gaat roepen dat hij alleen maar een talent wordt genoemd om die prachtige goal dan vind ik dat bullshit. Ik denk dat je van Giovanni van Bronckhorst, de beste Nederlandse verdediger van het afgelopen decennium, ook wel kan verwachten dat hij verder kijkt dan dat.

Ik snap ook niet dat je hem daarvoor bent tegengekomen, HSV wilde hem vorige zomer al overnemen maar Heerenveen wilde hem niet laten gaan omdat hij te belangrijk was voor de ploeg, dan ben je geen nietsnut die nog niets heeft laten zien.

01-08-2017 16:25

NovemberRain +0

*daarvoor niet bedoel ik dus

01-08-2017 16:26

LeoBeenhakkert +207

Mja, sorry, van zowat iedere verdediger rond die leeftijd kan ik wel een enkel internetartikel vinden dat een of andere duitse club interesse in hem had, zeg mij ook niet veel.
Zo kennen we elk 'feitje' wel aangrijpen wat in ons straatje past. Spelers kennen zich altijd op latere leeftijd ineens ontwikkelen hoor, daar niet van, maar mij zegt het ook wel iets dat zo'n St.Juste toch echt pas rond zijn sok-goal ineens kwam kijken bij de O21, daarvoor is hij nooit in beeld geweest bij de Oranje jeugdelftallen. van Drongelen heeft dat wel doorlopen en word al sinds 14e gevolgt door meneer de Visser. Kan je nog wel vraagtekens bij stellen waarom ze hem nog nooit hebben opgepikt natuurlijk, maar redelijk aannemelijk dat hij zijn ontwikkeling toch gewoon zal doorzetten.

01-08-2017 16:49

NovemberRain +0

Haha het gaat niet om een simpel internetartikeltje maar om een officieel statement van Heerenveen. Het is ook uitgebreid met St. Juste zelf besproken bij de Tafel van Kees, in de winterstop hebben ze het weer geprobeerd en deze zomer weer. Van Drongelen was tweede keuze. Heel bijzonder dat je er allemaal heel veel van vindt maar blijkbaar niet op de hoogte bent.

En voor de 50e keer, ik heb niks tegen Van Drongelen, dat lijkt me in potentie een prima speler die ik graag had zien komen. Ik snap alleen dat Feyenoord niet miljoenen uitgeeft aan een speler die pas één Eredivisieseizoen achter de rug heeft in een ploeg die doorgaans met dicht op het doel speelt. Het enige waar we het niet over eens zijn is dat St. Juste gewoon een talentvolle speler is.

Als je werkelijk denkt dat Van Bronckhorst hem er alleen bij wil hebben omdat ie een goal heeft gemaakt dan volg je het voetbal gewoon niet zo intensief. Het verklaart ook totaal niet waarom HSV hem al drie transferperiodes probeert te halen. Maar goed, als je steevast met het argument 'ja hij wordt alleen opgepikt omdat ie een goal heeft gemaakt' blijft komen, valt er verder niet zo veel meer te discussiëren.

01-08-2017 17:22

Criticus +21932

Beenhakkert, je lult uit je nek!

01-08-2017 20:36

Deensevriend +0

1.2 miljoen? Dat kan je niet eens een serieuze poging noemen. Een talentvolle verdediger die ook al in de ED speelt. Die is minimaal 2,5 a 3 miljoen waard.

01-08-2017 13:22

Cluske +6502

Wat een gehuil hier weer. Kiest een speler niet voor Feyenoord, dan gaan ze hier los. Als Sparta er 3 miljoen voor krijgt is dat goed gedaan. Wij laten Hahn voor een zakcentje gaan naar Heerenveen.
Laten we ons nu maar richten op as zaterdag en de competitie.

01-08-2017 13:20

Zyzz +4

Lekker laten gaan joh alsof Feyenoord verplicht is steeds de hoofdprijs te betalen voor een speler

01-08-2017 13:22

timotietje +0

Hahn heeft ons ook niks gekost

01-08-2017 13:50

onraad +5506

vuil vies kut sparta hoop dat je rechtstreeks mag degraderen

01-08-2017 13:07

DeAllerlaatste +196

Is goed Sjaak

01-08-2017 13:33

onraad +5506

kijk dumpvries mag voor 7 ton naar hoerenveen

en wij geven 1,2 voor van drongelen en n niet genoeg
die willen gewoon niet hebben dat er maar 1 speler onze kant op gaat !!

en 3 miljoen is veels te veel ..

hoeveel is nieuwkoop dan al niet waard ??

01-08-2017 13:47

Asstomouth +5

Klopt, onraad. Maar wees blij dat we die matige Spartanen niet kopen.

01-08-2017 14:33

johndahl83 +4459

Dumpvries die is een partij slecht.

01-08-2017 18:19

mib2000 +10

Stel je niet aan joh, simpele ziel!

01-08-2017 14:30

Criticus +21932

Onraad heeft gewoon gelijk. Kut sparta?!

01-08-2017 20:37

mib2000 +10

Ach ja, "gewoon gelijk"... Sterk argument...!

02-08-2017 00:23

charlaykc +9526

Dat wordt 3 jaar bankzitten en uiteindelijke huur aan een degradatiekandidaat.

01-08-2017 12:51

FeyenoordVdam +5817

Mensen doen net alsof hij 'voor het geld' naar Chelsea gaat. We hebben het hier over onderkantje Bundesliga, daar kun je je prima ontwikkelen.

01-08-2017 12:51

Obiku-in-de-spits +16928

Nope, HSV ziet zichzelf nog steeds als topclub (klopt ook wel qua achterban), maar vecht de laatste jaren alleen maar tegen degradatie. Iedere keer als het niet loopt, dan volgt er paniek. Weinig kans dat ze dan een 18 jarige voor de leeuwen gaan werpen.
Qua carriere move lijkt dit niet slim, maar we zullen zien.

01-08-2017 13:39

FeyenoordVdam +5817

Het is een wat lastige club. Ik volg zelf Bremen op de voet (samen met Rapid, zoals je ziet) en die zitten in dezelfde situatie. Het besef lijkt te groeien dat het een proces van de lange adem wordt. Als deze jongen goed genoeg is krijgt hij daar wel een kans, of desnoods wordt hij verhuurd. Voor Bruma was het bijvoorbeeld ook niet verkeerd toch?

01-08-2017 14:05

ComeonFR +7

3 miljoen thering haha. Boel geld. Te duur gewoon

01-08-2017 12:43

datenewoordFEYENOORD +12810

Die van Drongelen speelt bij mij op fifa bij Barcelona. Moet dus wel een goeie zijn

01-08-2017 12:42

coenos1 +0

Op football manager speelt Nelom bij mij bij Lille dus valt ook wel mee

01-08-2017 12:43

coenos1 +0

Op football manager speelt Nelom bij mij bij Lille dus valt ook wel mee

01-08-2017 12:43

datenewoordFEYENOORD +12810

Ja maar Nelom is dan ook een baas hahahahh

01-08-2017 12:51

FRWeert +480

Op football manager speelt Nelom bij mij bij Lille dus valt ook wel mee

01-08-2017 12:47

JM3006 +7

Op football manager speelt Nelom bij mij bij FC Bal op het dak dus valt ook wel mee

01-08-2017 12:57

Tweebenig +6

Gemiste kans, maar 3 miljoen is te veel. Volgen en goedkoop van HSV kopen. Duitsland is andere koek voor zo'n jonge zeeuw!

01-08-2017 12:35

medtown +5947

Nummer 14 van Duitsland is echt niet beter dan Heracles hoor..

01-08-2017 12:54

Van_Geel +18466

HSV speelt Heracles tureluurs.

01-08-2017 12:58

medtown +5947

Ja.. en 1-1 tegen Sparta spelen.

01-08-2017 13:15

Van_Geel +18466

Ga je nu echt op basis van een oefenwedstrijd een club beoordelen? Nou dan ken ik er nog wel een paar..

01-08-2017 13:24

medtown +5947

Op basis van wat doe jij het nu dan? Ben benieuwd!

01-08-2017 13:36

NovemberRain +0

Haha, Bundesliga heet dat.

01-08-2017 14:37

NovemberRain +0

VVV won van Sociedad, is VVV dan ook beter?

01-08-2017 14:37

NovemberRain +0

Haha doe normaal joh, zijn alleen al fysiek drie niveaus verder.

01-08-2017 14:37

Feyenoord_R +11296

Nou daar horen we nooit meer iets van

01-08-2017 12:33

Criticus +21932

Ja joh, ga daar maar spelen tegen degradatie! St Juste kon ook naar HSV maar Lois voor de stap naar de top van NL.

01-08-2017 12:29

Criticus +21932

Lois=koos....

01-08-2017 12:29

hichelay +737

Ja maar wie is Lois?

01-08-2017 12:41

Skyline23 +3

Ja, vertel vertel...

01-08-2017 12:49

MaartenTT +19931

Dat schijnt Koos te zijn.

01-08-2017 12:51

Kether +18281

Jammer. Talentvolle jongen.

Ik heb sowieso het idee dat Sparta niet mee wil werken als Feyenoord daar wil shoppen.

01-08-2017 12:17

El_Mahadi +0

Vind je het gek, 1.2 miljoen is een belediging voor die jongen

01-08-2017 13:47

rood-wit +3765

veel taalkundigen hier.....

01-08-2017 12:13

.:Feyenoord1908!:. +3619

Er zitten een hoop 13-jarigen op deze site, die moeten nog Nederlandse les krijgen. Ik lees er inmiddels doorheen.

01-08-2017 12:17

Goliath +3

Veel (met een kapitaal aan het begin).

01-08-2017 12:36

MaartenTT +19931

Het is ook wel handig als het duidelijk is. Taal- of typefout is geen probleem. Er zijn echter ook posts bij die gewoon niet te begrijpen zijn.

01-08-2017 12:55

.:Feyenoord1908!:. +3619

Dat komt vaak door het overmatig gebruik van de spatie en het minimale of geen gebruik van interpunctie. Het gaat er echter om dat de posts te begrijpen zijn, het interesseert mij geen fuck hoe iemand typt of schrijft.

01-08-2017 13:40

Robert79 +71

Lijkt mij geen verstandige beslissing om van Sparta naar HSV te gaan. Een te hoge stap, lijkt mij.

01-08-2017 12:08

fernando_010 +2

Ik schat ons hoger in dan HSV... dus zo.n gekke stap lijkt het me niet.

01-08-2017 12:28

El_Mahadi +0

Ja maar de tegenstanders van HSV zijn wel iets sterker dan Feyenoord en de rest van de ED

01-08-2017 13:48

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

3 mil voor eens speler van Sparta Hahaha man man man

01-08-2017 12:06

YausFR +383

zeer groot talent! had hem liever zien komen dan St. Juste

01-08-2017 12:36

Carloco +49

lol. dat voetballerswereldje ligt me op zn gat. Wat een beslissing van die jongen. ik dacht dat je in de profvoetballerij niet mocht blowen haha

01-08-2017 12:04

FRthistlefield +1

Jammer! Zag hem of Hoogma graag in De Kuip spelen. Helaas kunnen de Duitse middenmoters meer salaris aanbieden dan Feyenoord aan wisselspelers.

01-08-2017 12:04

El_Mahadi +0

Niet eens een middenmoter vgs mij

01-08-2017 13:49

NovemberRain +0

Normaal gesproken wel, ze lijken langzaam uit het dal te klimmen.

01-08-2017 14:39

.:Feyenoord1908!:. +3619

Dat is wel veel geld voor een 18-jarige speler van Sparta.

01-08-2017 12:01

rood-wit +3765

Domme zet van Drongelen, je had mooi 5 jaar in de Kuip moeten tekenen, dan was je 23 einde contract en lag de wereld open.

01-08-2017 11:59

SuperGuidetti1 +33

Ja en liep die transfer vrij de deur uit...

01-08-2017 12:00

rood-wit +3765

Hè hè, snugger Super G1, moet ik het even uitleggen of ben je gewoon zuur.

01-08-2017 12:06

.:Feyenoord1908!:. +3619

En dan had ie misschien wel eerst een paar jaar bij jong Feyenoord gevoetbald, is bij HSV niet anders. Maar allebei was het niet echt een goeie stap voor m denk ik. Te hoog.

01-08-2017 12:02

Brahma +5261

Sparta weigerde bod. "Domme zet van Drongelen"

Wat klopt er hier niet?

01-08-2017 12:06

rood-wit +3765

Alles ontleden en trouwens van Drongelen bepaald altijd nog de transfer en niemand anders

01-08-2017 12:07

Brahma +5261

Niks alles ontleden.
Je beschuldigd van Drongelen.
Tuurlijk hebben spelers ook wat te zeggen, maar de club bepaald uiteindelijk of ze een bod weigeren of accepteren.
HSV bied meer als het dubbele van Feyenoord .

01-08-2017 12:11

SuperGuidetti1 +33

V Drongelen heeft de meeste inspraak. Al bied een club 20 miljoen als V Drongelen niet wil wil die niet. Als hij verstandig was koos hij voor nog 3 jaar minimaal eredivisie

01-08-2017 12:13

Brahma +5261

Dus als Karsdorp heel graag naar Monaco had gewild en Monaco bood 7 miljoen en Roma bied 16 Miljoen.
Wat denk je dat Feyenoord had gedaan?
Lekker naar Karsdorp geluisterd?
Tuurlijk niet.

01-08-2017 14:32

eefb014 +5429

kan de club wel nee zeggen, maar als jij geen contract tekent gaat de transfer niet door.

02-08-2017 06:57

fr-michel +0

Als Sparta en Feyenoord er niet uitkomen heeft hij zelf alleen de keuze tussen Sparta en Hsv. Had wel beter bij Sparta kunnen blijven want op zijn leeftijd moet hij vooral veel spelen

01-08-2017 12:12

eefb014 +5429

en je kan op die manier wel wat afdwingen, als je perse naar een club wilt.

02-08-2017 06:57

SuperGuidetti1 +33

Hoogma en v Drongelen gooien hierdoor beide hun carrière weg

01-08-2017 11:57

onbekend +90182

Ik wilde het net gaan typen. Zonde dat ze niet gewoon een stap omhoog maken in Nederland.

01-08-2017 11:58

SuperGuidetti1 +33

Money money money

01-08-2017 11:59

FRlegend +17026

Ongetwijfeld wel 2 miljoen rijker.

01-08-2017 12:13

.:Feyenoord1908!:. +3619

De bankrekening zal er niet onder lijden nee.

01-08-2017 12:21

MaartenTT +19931

Voor 2 miljoen wil ik ook mijn carrière wel vergallen.

01-08-2017 12:59

.:Feyenoord1908!:. +3619

Hangt er toch vanaf hoeveel vertrouwen je hebt in je eigen carriere. Als ik er zeker van zou zijn bij een grote club terecht te komen, zou ik denk ik liever daar voor kiezen. Meer geld én een carriere... maar deze jongens spelen op safe, met nog altijd een kans op een carriere.

01-08-2017 13:43

MaartenTT +19931

Ik heb het over MIJN carrière.

01-08-2017 13:46

.:Feyenoord1908!:. +3619

Oké, tenzij je in de A1 van Real Madrid zit, geef ik je dan groot gelijk!

01-08-2017 14:42

MaartenTT +19931

Ben eenvoudig ambtenaar.

01-08-2017 16:02

MaartenTT +19931

By the way: wel in Madrid :^)

01-08-2017 16:03

.:Feyenoord1908!:. +3619

Kijk, de wereld ligt nog voor je open.

01-08-2017 17:20

ph4ge +1874

Zo'n jongen moet zelf zeggen dat hij een stap in NL wil maken. Wil hij dat niet graaf, dan is hij onhaalbaar. HSV is een grote mooie club maar wel erg slecht voor de carrière van spelers.

01-08-2017 11:54

SuperGuidetti1 +33

Van Sparta naar het buitenland. Maak toch eerst een stap hogerop in de eredivisie. Niet dat HSV van een denderend niveau is maar dan nog

01-08-2017 11:54

SuperGuidetti1 +33

Al about the money helaas tegenwoordig

01-08-2017 11:55

duitser +4317

Die Boya

Denkt dat diks 7ton meer verdiend dan de vrij

Hahaha

01-08-2017 11:53

Pride of Rotterdam +358

Laten ze lekker neervallen bij sparta

01-08-2017 11:46

Liser +19872

Zo 3 miljoen voor zo'n speler, dat hebben ze slim gedaan daar bij Sparta

01-08-2017 11:45

Boya08 +0

Wel twee miljoen voor een diks betalen die vorig jaar niet eens mee kon bij Vitesse maar geen drie miljoen voor een toekomstig Nederlands Elftal speler. Chapeau Martin van goud

01-08-2017 11:31

SCR +0

7 ton voor Diks. En dat is zijn salaris voor t hele jaar

01-08-2017 11:32

Boya08 +0

700k en dan nog salaris he en eventuele bonussen dan kom je snel richting de 2 miljoen

01-08-2017 11:33

SCR +0

7k is zijn salaris. En waarop baseer jij 1.3 mil aan bonussen?

01-08-2017 11:35

Boya08 +0

Als je iemand huur betaal je een huursom plus een gedeelte van het salaris. 700.000 is de huursom en dan moet je nog het salaris betalen

01-08-2017 11:37

Benniemagikjekauwgom +6

En als de huursom het salaris is? Dan betaal je niet meer dan 7 ton. Dat zal dichter bij de waarheid zitten als de - krankzinnige - 2 miljoen.

01-08-2017 11:47

Euro010 +2225

Haha wat een hoop aannames doe jij zeg.

01-08-2017 11:51

FRlegend +17026

Helemaal niet, Fiorentina betaalt zijn salaris.

01-08-2017 12:14

Kether +18281

Nee in principe blijft een speler op de loonlijst staan bij zijn club. Hiervoor ontvangt de verhurende club een huursom. Dus Feyenoord geeft zo'n 7 ton uit voor die huur.

Indirect betaal je dus zijn salaris. Ik weet niet waar je die bonussen en zo op baseert.

01-08-2017 12:24

skin +14003

Daar is 7 ton voor betaald als huursom dus weet niet waar jij je info vandaan haalt? Bevalt hij niet, is hij na 1 seizoen weer weg. Prima huurdeal voor de breedte. Die van Drongelen is gewoon een gokje, dus logisch om een laag bedrag te bieden.

01-08-2017 11:33

kevinmulFR010 +18073

Boya. Als he alleen slap kan lullen..... zeg dan niets

01-08-2017 11:33

Boya08 +0

Hahahahahahaha je betaald een huursom en een gedeelte salaris. Salaris bij fiortentina zal rond de 2 miljoen liggen zeg dat ze daar 50 procent van betalen kom je al aan een miljoen.

01-08-2017 11:34

skin +14003

Dit zuig je dus allemaal uit je duim.

01-08-2017 11:37

Boya08 +0

Jij hebt natuurlijk naast Martin gezeten toen alles getekend werd. Jij weet het allemaal zo goed... Diks verdient bij fiorentina een dik salaris denk je dat ze hem dan voor alleen een overname van 30-50% procent van zijn salaris hem laten gaan? Voor dat wisselgeld zouden ze hem wel als Back-up houden

01-08-2017 11:40

skin +14003

Nee, jij wel dan? Lijkt me ook niet he bijdehandje! Ik bazeer me gewoon op de berichten van 7 ton huursom. Al die bedragen die jij erbij fantaseerd zijn leuk en aardig maar heb je daar een bron voor dan?

01-08-2017 11:42

Boya08 +0

En daar ga je de fout in je baseren op nieuwsberichten...

01-08-2017 11:44

Euro010 +2225

Waar baseer jij op dan?
En ik denk echt niet dat Diks 2 mio krijgt bij Fiorentina.
Bij Vitesse zal die max 5 ton verdient hebben. Hoezo zou Fiorentina 2 mio betalen?
Fiorentina heeft een begroting van 60 miljoen ongeveer.
2 mio zou dan al een middelgrootverdiener zijn en ik geloof er geen snars van dat Diks daar middelgrootverdiener is.

01-08-2017 11:54

skin +14003

Altijd nog beter dan je baseren op je eigen fantasie.

01-08-2017 11:55

duitser +4317

Die krijgt 4ton per jaar pipo

Hahaha 2 miljoen... tuurlijk



https://www.rtlnieuws.nl/sport/salarissen-serie-a-op-straat-strootman-grootverdiener

01-08-2017 11:48

ReturnoftheMac +26407

Ja hoor zeikerd, die jongen (diks) is er net. Houdt eens op man. Brrr wat kan ik er slecht tegen als mensen zo snel oordelen.

01-08-2017 11:51

Hastikke2 +0

Eens aan diks heb je vrij weinig geen optie tot koop als hij een leuk seizoen draaid dan kan je beter een jonkie die kan doorgroeien achter de hand hebben dan zo een doe je opleid voor een andere club

01-08-2017 12:21

Dekrommert +1403

Huursom Diks is 7 ton. Dat is all in. Bonussen spreek je niet af bij verhuur en salaris is inbegrepen.
Fiorentina blijft eigenaar, dus als ie het goed doet kunnen ze hem verkopen. Dan krijgen ze in ieder geval meer geld dan wanneer hij nog een seizoen op de bank zit.
Aangezien Fiorentina maximaal 7 ton salaris betaalt aan Diks (zal een paar ton minder zijn) is het voor hun een win-win situatie.

01-08-2017 12:56

RicoH +1

Omhoog gehypte speler. Blij dat we hem niet hebben. Nivo Heracles. Kan hij wel betaald HSV elke week van de tribune zien. Dat dan weer wel

01-08-2017 11:30

Boya08 +0

Je bent gek man meest talentvolle cv van nl misschien op de ligt na.

01-08-2017 11:32

Boya08 +0

Kan best zijn maar over 5 jaar speelt hij gewoon bij een topclub

01-08-2017 11:36

Boya08 +0

Gewoon die Feyenoord bril op jouden en denken dat je de beste cv heb met botje Arie en St juiste

01-08-2017 11:42

Staatje69 +2156

Ga je nu ook al oordelen St Just en Scharie in de zeik nemen?
Arie heeft meer karakter in zijn pink dan jij in die ene voetbalhersencel van je.
Je hebt zeker vakantie nu en verveelt je?!
Er is op 2 a 3 spelers niets mis met de selectie spelers van Feyenoord.
Dus stop fantaseren en doe gewoon normaal.

01-08-2017 12:17

RicoH +1

Hij is een talent. Top talent is iets anders,maar als hij toptalent is slaagt ie makkelijk bij HSV en zit ie binnen 4 jaar bij Bayern Munchen( aangezien die alle toppers in de BL kopen)

01-08-2017 12:14

Jartt +1074

Zeaau Martin heeft er zin in hoor

01-08-2017 11:29

Kire +4

Off topic: Weinig vleiend stukje over Kongolo!

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/753745/-monaco-vindt-kongolo-geen-mendy-en-gaat-voor-back-na-mislukte-sevilla-deal-.html

01-08-2017 11:28

Ruben---7 +0

Heb mijn twijfels of hij daar gaat slagen

01-08-2017 11:34

skin +14003

Ach, in zijn eerste officiele wedstrijd, en dat tegen PSG, speelde hij misschien niet op zijn allerbest. Big deal. Die gaat het heus wel redden daar.

01-08-2017 11:35

Brambino +20527

Dit wist ik al wel. Verdedigend heel sterk maar voetballend heel zwak. Zeker vergeleken met Mendy.

01-08-2017 11:39

coenos1 +0

Juist zijn defensieve kwaliteiten worden in twijfel getrokken in het stik

01-08-2017 11:54

Brambino +20527

Dan is het helemaal erg gesteld. Die gaat niet spelen

01-08-2017 17:19

Benniemagikjekauwgom +6

Onzin dit. Hij speelde prima.

01-08-2017 11:48

Thierry20 +9998

Gadverdamme. Clubje met 1/8 van onze begroting. En toch verliezen we daar sinds 2013 ELKE wedstrijd. Walgelijk!

01-08-2017 11:24

FR17 +0

Je kan moeilijk van ze winnen als ze geen Eredivisie spelen

01-08-2017 11:26

eefb014 +5429

als je werkelijk waar nooit wat wint moet je ergens trots op zijn.

02-08-2017 07:12

13eer +3825

Kan je wel Sparta gaan haten, maar als je er 3 kan krijgen IPV 1.2....

01-08-2017 11:21

Cluske +6502

Ik blijf erbij dat we hahn voor een prikkie hebben weggedaan als ik dit bedrag van dongel weer gehoord heb.

01-08-2017 11:20

Benniemagikjekauwgom +6

Heb 'm een paar keer gezien en vond hem toen erg traag, eerlijk gezegd.

01-08-2017 11:19

FRlegend +17026

Bij Sparta zit het nog steeds hoog dat we al een jaar of 70 groter zijn dan zij.

01-08-2017 11:17

FeyTillDie +97

Hahaha! HSV, die man gaat daar toch niks klaarspelen man.. van Sparta naar HSV wat een carrière planning. Kan maar 1 oorzaak hebben en dat zijn munten.

01-08-2017 11:17

feyenoord_Freak +14035

Sparta is niet goed bij zn kop man effe serieus tis veelste vroeg voor deze jongen om nu al naar het buitenland te laten verkassen.
Had hem gewoon in Nederland gehouden man verlopig tis zonde .

01-08-2017 11:16

FRlegend +17026

3 miljoen ga je niet weigeren als Sparta zijnde.

01-08-2017 11:17

jellert +221436

Sparta krijgt 3 miljoen. Wat maakt hun het uit waar hij gaat spelen

01-08-2017 11:18

klaas2222 +4536

Lekker op de bank zitten bij HSV

01-08-2017 11:15

nlx78 +1758

Neem aan dat hij hier ook op de bank zou komen.

01-08-2017 11:23

RicoH +1

Zal daar eerder tribuneklant worden

01-08-2017 11:25

FeyenoordQLD +0

Zelfs als die op de bank komt te zitten en met het 2de wedstrijden speel word die beter van dan by spart in het eerste te spelen

01-08-2017 11:27

gabelerus12 +163

Sparta is de club van!!!! Ja misschien een klein stukje van Spangen...

01-08-2017 11:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties