'Meerdere clubs willen El Hankouri huren van Feyenoord'

'Meerdere clubs willen El Hankouri huren van Feyenoord'

Het is nog niet zeker dat Mo El Hankouri dit seizoen op huurbasis bij FC Dordrecht speelt. Feyenoord en de club uit de Jupiler League hebben nog geen akkoord bereikt over een transfer. Dit schrijft RTV Rijnmond. Meerdere clubs zouden de Feyenoorder, die als middenvelder en buitenspeler uit de voeten kan, namelijk willen huren.

De 20-jarige El Hankouri tekende in de zomer van 2016, evenals Bert Koomen en Faris Hammouti, zijn eerste profcontract bij de landskampioen. De middenvelder leek net zoals Koomen en Hammouti direct verhuurd te gaan worden, maar trainer Giovanni van Bronckhorst hield hem toch bij de selectie van het eerste elftal. Afgelopen seizoen kwam hij twee keer in actie voor Feyenoord 1.

Plaats reactie
666

justro-010 +45

El Hankouri moet groeien en rijpen in de jupiler league...
Erbij houden is niet goed als hij niet wekelijks speelt.
Wel laten spelen in Feyenoord 1 kan hem ook teveel druk opleveren.. dan verziek je hem binnen een paar maanden voor altijd.
Hoop dat hij er volgend seizoen klaar voor is..
Is echt 1 van mijn favorieten uit de jeugd.

16-08-2017 23:33

Plaatsje_in_de_zon +0

Hou die jongen er gewoon bij, gaat vast wel minuten maken.

16-08-2017 22:43

SF2 +0

Mooi volk zijn we toch..
Te licht ....nog nooit gezien ... geen kans gehad ... gaat m niet worden...: heeft het niet..12 in een dozijn... geen kans gehad door Elia..geen vertrouwen van gio ...staat stil ...2x meer dreiging dan Bilal..goed op de training ... Jupiler waardig. 100 reacties en zo overtuigend divers.

16-08-2017 21:56

pinda123 +317

ssuper rechtsbuiten punt uit....

16-08-2017 20:58

Boris_FR12 +2145

Die hammouti doet het wel echt goed bij Almere city.

16-08-2017 20:32

Bergje63 +1286

Dat soort gasten moeten wekelijks voetballen. Het is de schuld van Martin van Geel. Hij vond het te duur om deze gasten in de Jupiler League te laten spelen namens FEIJENOORD. Dat is de reden dat deze jongens stilstaan in hun ontwikkeling.

16-08-2017 20:04

FRytz +3

Als hij afgelopen seizoen JL had gespeeld, dan was hij nu minstens 5M waard geweest en had hij Boetius uit de basis gehouden.

17-08-2017 14:36

Keepervinc2000 +0

Mo is publiekslieveling en ik zou het jammer vinden als hij verhuurd word hij is beter als Kevin niks

16-08-2017 20:02

wirie010 +1814

Zou je hem rechtsback zetten?

16-08-2017 21:38

Alex01093 +1

Anders rot jij lekker op.
Vincent doet op internet stoer, maar zn moeder is een goedkope hoer.
Iedereen kan rijmpjes maken maar diks krijgt al genoeg over zich heen, steun hem ipv afbranden joh hond

16-08-2017 22:36

FRytz +3

Publiekslieveling me reet. Omdat hij een paar scharen heeft gemaakt in een invalbeurt van 10 minuten?

17-08-2017 14:38

Kaampper +0

Gratis weggeven,die is net zo slecht als bilal

16-08-2017 18:58

henkie333 +1

Precies je zit al bijna 2 seizoenen bij de groep dat zijn kansen.ik heb deze jongen zien spelen maar heeft zich weinig ontwikkeld.intussen heeft hij ook weinig op zijn conto staan met name interesse op jonge leeftijd van topclubs, nergens wat te vinden op @google.dus is niet zo best.zal zijn weg gaan vinden bij noodlottige clubs .die zo hoog moeten,

16-08-2017 19:47

Kaampper +0

Ik vind en in de voorbereiding ook slecht spelen

16-08-2017 19:55

FR08pjotr +20381

Laten we eerlijk zijn, dit soort jongens gaan 't niet redden (bij Feyenoord). 20 jaar is niet oud, maar 2 wedstrijdjes in 't eerste is wel heel karig. Bij pakweg Dortmund, Liverpool en Monaco staan ook gewoon gastjes van 18 mee te ballen in de basis, op een nog eens veel hoger niveau.

Als jongens als Mo, Schuurman, Verdonk en Woudenberg écht goed waren geweest, dan hadden we ze inmiddels al wel vaker gezien, ook al kiest Gio doorgaans veel voor ervaring.

Als je ze af zet tegen het aantal wedstrijden dat Karsdorp, Vilhena, Wijnaldum en Kongolo al op de leeftijd van 20 had gespeeld, dan zie je 't verschil.

16-08-2017 18:41

firjah +900

Toornstra zat op z'n 20e ook nog bij de amateurs van Alphense Boys, bij sommige jongens komt de ontwikkeling wat later op gang. Laten we eerst de verhuurperiode afwachten en dan pas oordelen.

16-08-2017 19:35

FR08pjotr +20381

Extreme uitzondering. Daar weet ik er nog wel 8 van.

16-08-2017 19:36

Differentkoek +1877

Gelukkig krijgen ze hier ook de kans om zich eigen te bewijzen.
Prima dat we kampioen worden met aankopen, vind het prachtig.
Maar je eigen jeugd gaat weer naar de vernieling.

Pluspunt is nu wel, dat Amrabat& ST Juste gekomen zijn (jonkies).

16-08-2017 20:48

FRytz +3

Dan moet die eigen jeugd wel goed genoeg zijn toch? Anders hebben ze geen toegevoegde waarde voor het eerste en zouden ze je alleen maar verzwakken.

17-08-2017 14:41

FR2610V12 +201

Plies stee wit us wie niet joe

16-08-2017 18:41

kenzo +0

Liever naar NEC ofzo

16-08-2017 18:39

IJzerenKees +128764

nou we zullen zien

16-08-2017 18:24

defrhymz +3

3 keer niks joh

16-08-2017 18:18

Kire +4

Snap die hele tijdelijke transfer naar Dordt niet. In de kelder van de JL, daar wordt hij denk ik niet wijzer van. Verhuur hem aan een club die bovenin de JL meedoet of aan een ED club. Kan Excelsior hem niet gebruiken?

16-08-2017 17:03

marcel achterhof +82

Nee daar komt die tekort voor

16-08-2017 17:08

Kire +4

Als jij zegt dat hij daarvoor tekort komt, wat doet deze jongen dan bij Feyenoord?

16-08-2017 17:11

marcel achterhof +82

Dat zijn er meerdere helaas schuurman verdonk hamer, komen gewoon tekort heel simpel, fysiek vooral

16-08-2017 17:13

Weef +9083

Dat is ook wel weer erg kort door de bocht. Ze komen op dit moment tekort, maar ze zijn jong zat om zich nog te kunnen ontwikkelen. Bovendien denk ik dat ze prima mee kunnen bij een ploeg bovenin de JL. Als Joey Sleegers niet zo heel lang geleden al een van de beste spelers van de JL was...

16-08-2017 17:19

ricodetico +12964

Nee hoor, ze komen tekort voor Feyenoord. Ze kunnen misschien in de JL rijpen, maar het voorbeeld van Sleegers zegt genoeg. Schuurman vorig seizoen ook geen vaste kracht bij Willem II, Verdonk niet bij PEC. Hamer en elk Hankouri gaan het ook niet redden denk ik.

16-08-2017 17:39

Weef +9083

Ik zeg toch ook dat ze op dit moment tekort komen? Echter als ze zich kunnen ontwikkelen in de JL kunnen ze misschien wel aanhaken, desnoods puur voor de breedte of om wat geld op te leveren door een transfer.

Janssen werd niet zo heel lang geleden ook te snel afgeserveerd. In Clasie werd ook niet bijzonder veel gezien voordat hij naar Excelsior ging. En zo zijn er wel meer voorbeelden.

16-08-2017 17:51

marcel achterhof +82

Dar is mijn mening er zal er geen ene op termijn in feyenoord 1 doorbreken denk ik en als dat wel zo is dan is dat alleen maar geweldig

16-08-2017 18:00

Weef +9083

Als ik eerlijk ben verwacht ik dat ook niet van de genoemde namen. Maar ik schrijf ze nog niet volledig af.

Jongens als Knoester, Hansson, Vente en Touré heb ik betere hoop bij.

16-08-2017 18:08

GioooFR +384

Hij gaat ook tekort komen voor Feyenoord. Zo'n groot talent is El Hankouri niet.

16-08-2017 17:35

tosothiw +2

Dat is slechts jouw mening.

16-08-2017 17:43

GioooFR +384

Wel van meerdere

16-08-2017 18:19

tosothiw +2

Ja hehe er zijn 250.000 feyenoord fans. Hij is behendig snel technisch gaat een man voorbij. Heeft lef. Frivool wellicht.

Gewoon verhuren en wekelijks 90minuten bezig zien!

16-08-2017 18:43

El-Fenomeno +9

Pure selectieopvulling voor trainingen en voor Jong Feyenoord. Die Koomen heeft ook een contract en zat het hele jaar op de bank bij Den Bosch. El Hankouri komt denk ik nog tekort voor de onderste ploegen van de Jupiler League.

16-08-2017 18:58

ReturnoftheMac +25772

Marcel (Piet) kom jij regelmatig op Varkenoord ?

16-08-2017 17:48

marcel achterhof +82

Nee man nooit eigenlijk

16-08-2017 18:02

ReturnoftheMac +25772

doe jij iets in het voetbal ?

16-08-2017 23:46

marcel achterhof +82

Nee niet meer, hoe zo

17-08-2017 08:41

ReturnoftheMac +25772

Je spreekt je uit over de potentie van jonge voetballers, en ik was benieuwd waar je dat op baseerde.

17-08-2017 09:35

marcel achterhof +82

Oh dat is gevoel en inzicht denk ik, zelf 40 jaar gevoetbald en jeugdtrainer geweest, ik zie wel wie het haalt en wie niet verdonk hamer el hankouri gaan het nier halen, schuurman schrijf ik nog niet af, wil miet zeggen dat ik altijd gelijk heb hoor maar meestal wel, toure zie ik het bijv wel halen

17-08-2017 09:45

ReturnoftheMac +25772

Oke dank je !

17-08-2017 13:27

tosothiw +2

Kelder hoezo kelder? Dit is een nieuw seizoen he! Slaat totaal nergens op "kelder"

16-08-2017 17:43

beppie172 +65510

Met een paar versterkingen speel je zo bovenin de JL. Alleen moet je dan wel al je talenten daarheen sturen, zoals ook Verdonk en Schuurman. Maar daarvoor moet je eerst echt een samenwerkingsverband aangaan zoals in het verleden met Excelsior. Maar denk dat ze wachten wat er nu voor voorstel komt uit Zeist rondom de instroom in de piramide of andere oplossing voor beloftenteams.

16-08-2017 18:22

Kire +4

Dat zou best eens kunnen. Geeft toch maar weer aan dat Feyenoord eigenlijk al eerder had moeten starten hiermee. Doodzonde dat dat niet gebeurt is, maar de financiele middelen waren er toen niet.

16-08-2017 19:38

Nabbie +4059

Het zou trouwens nog beter zijn als jong Feyenoord zou kunnen starten in de 2e divisie of zo....

16-08-2017 16:57

Weef +9083

Ja, maar dat gaat gewoon niet gebeuren de komende jaren. En het niveau waarop ze instromen is in die discussie niet heel relevant. Amateurploegen hebben er geen trek in om tegen tweede elftallen te spelen en op zich kan ik daarmee inkomen.

16-08-2017 17:04

beppie172 +65510

Las ergens een creatieve oplossing voor beloftenteams die mogelijk wel acceptabel zou kunnen zijn voor de amateurs. Namelijk dat de beloftenploegen ook hun thuiswedstrijd spelen bij de amateurs. Doel van de instroom is namelijk meer weerstand maar grote probleem vinden de amateurs de uitwedstrijden, omdat er totaal geen sfeer is en er meestal alleen familie op de tribune zit. Als de amateurs nu 4 extra thuiswedstrijden per jaar hebben, dan levert dat meer sfeer en meer omzet in kantine op en voor de beloften de gewenste weerstand.

16-08-2017 18:33

Weef +9083

Zou inderdaad een mooie oplossing kunnen zijn, mits niet al die amateurploegen op kunstgras spelen natuurlijk...

16-08-2017 20:56

feyenoord--1226 +0

Kan nog niet dit jaar

16-08-2017 17:11

Nabbie +4059

Het liefst dit soort jongeren verhuren aan de top vd jupiler league. Of nog liever aan een ploeg in de eredivisie.

16-08-2017 16:55

Qore +160

Als ze daar goed genoeg voor waren dan zou dat wel gebeuren

16-08-2017 17:56

Feyedaantje +147

Ik volg de jeugd niet goed, maar ieder hemelt hem helemaal op. Vond hem in de voorbereiding (wat hij gespeeld heeft) niet bijzonder. Mist ook de flair een beetje voor een buitenspeler, vooral op de jonge leeftijd. Weet niet of Touré hem definitief voorbij gestreefd is, maar zou het niet gek vinden.

Grote fout is natuurlijk dat hij afgelopen seizoen gewoon verhuurd had moeten worden, maar dat is makkelijk praten achteraf

16-08-2017 16:53

hagenees +10

Vorig jaar kon je wel wat van zijn talent zien. Lekker onbevangen de backs dollen. Volgens mij is het een linksbuiten en Touré rechtsbuiten trouwens.

16-08-2017 17:06

Feyedaantje +147

Klopt. Maar vleugelspelers wisselen nog wel eens van kant, ondanks dat niet de favoriete kant is.

16-08-2017 17:30

Rotterdamijsselmonde +1

Is er nou echt geen enkele club die Bilal wil kopen of zelfs maar wil huren?

16-08-2017 16:52

Rotterdamijsselmonde +1

Dat is lood om oud ijzer.

16-08-2017 17:11

Rotterdamijsselmonde +1

Ik verdiep mij wel in de Kuip als ik Bilal zie spelen, en gelukkig velen met mij vinden hem een verschrikking. Dus als er een club uit Turkije Bilal zou willen kopen dan heel graag.

16-08-2017 17:16

FRytz +3

Jij hebt er blijkbaar meer verstand van dan Gio.

17-08-2017 14:57

Feyenoorder14 +851

Hopelijk in de Eredivisie, anders bovenkant Jupiler League.

16-08-2017 16:50

WouterD1908 +27

Denk niet dat ie het gaat redden. Inmiddels al 20 en alleen 2 scharen tegen Excelsior laten zien

16-08-2017 16:49

frbabofr +0

Ohja klopt man hij heeft ook veel speelminuten gekregen.

16-08-2017 16:53

WouterD1908 +27

Zal een reden voor zijn he

16-08-2017 17:05

skin +13940

Al 20... Zat spelers die zich op die leeftijd pas echt beginnen te ontwikkelen.

16-08-2017 16:53

WouterD1908 +27

Spelers die op hun 25ste bij middenmoot in NL spelen ja

16-08-2017 17:06

eefb014 +5410

ach toornstra was 20 toen hij nog bij de amateurs speelde.

16-08-2017 19:11

Frdordt078 +0

Zondag gewoon opstellen die wil wel wat laten zien !

16-08-2017 16:49

Reintjuh +5316

Geen degredatieclub anders lekker hier blijven.

16-08-2017 16:47

elahmadiclasie +0

Overwinteren in Europa?

16-08-2017 16:51

elahmadiclasie +0

Sorry wist niet dat je zo boos zou worden. Haal adem broertje

16-08-2017 19:30

Reintjuh +5316

Prcs, duidelijk verhaal. Dan liever top 7 Jupiler.

16-08-2017 20:05

pimvw8 +0

Misschien is een club als nac, Willem 2 of vvv-venlo ook goed voor hem.

16-08-2017 16:47

skin +13940

Ja Willem II is echt een flexe club om aan te verhuren -_-

16-08-2017 16:54

pimvw8 +0

Dat schuurman daar niet altijd speelde is hoeft niet alles te zeggen. Als je afgelopen weekend keek was het echt slecht daar en zal Mo daar niet niet misstaan.

16-08-2017 18:03

jonaathn +14701

Het liefst Eredivisie. Of gewoon gebruiken achter de spelers die we nu hebben.

16-08-2017 16:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties