'Feyenoord betaalt ruim vier miljoen euro voor Larsson'

'Feyenoord betaalt ruim vier miljoen euro voor Larsson'

Feyenoord gaat zich maandag versterken met de Zweedse international Sam Larsson. De buitenspeler gaat een contract voor vijf seizoenen tekenen in De Kuip.

Dit meldt De Telegraaf. De 24-jarige Larsson komt over voor een bedrag van ruim vier miljoen euro. Hij moet aankomend seizoen de concurrentiestrijd aangaan met Jean-Paul Boetius.

Feyenoord heeft gisterochtend een akkoord weten te bereiken met sc Heerenveen. Ook Benfica was concreet voor de aanvaller. Larsson koos uiteindelijk voor Feyenoord na goede verhalen van een van zijn beste vrienden John Guidetti.

Plaats reactie
666

JohnnyBGood +187

Goede speler. Kunnen we veel plezier aan beleven!

20-08-2017 16:35

Gupmeister85 +1277

Van geel heeft echt een klasse selectie neergezet! In het begin deed tie er zonder geld en nu met geld ook!

Ik hoop alleen wel dat nu niet de jeugd totaal geen kansen meer krijgt...
Toch het meeste transfergeld binnengekomen met zelf opgeleide spelers de laatste jaren...

20-08-2017 06:09

FR_Domingo +14895

Voorlopig heeft hij nog niks getekend

19-08-2017 21:19

FRlegend +17026

Mag flink aan de bak die jongen. Maar welkom Sam.

19-08-2017 15:22

Thierry20 +9998

Op basis waarvan is Larsson een 10?
Speelde bij Heerenveen gewoon linksbuiten. Komt daar het best tot zijn recht.

19-08-2017 15:20

Physeric +0

Larsson heeft in 2016 onder Foppe de Haan een aantal wedstrijden op 10 gespeeld. De Haan: “Een echt sterke Sam, kan echt een heel goede 'tien' worden. “

19-08-2017 15:25

FrFeyenoordmylove +0

Hij krijgt Boetius er niet uit in deze vorm

19-08-2017 17:11

Criticus +21932

Wordt echt Moe van mensen zoals jij, die nooit fucking verder kijken dan samenvattingen. Dat jij hem nooit op 10 hebt zien spelen wil alleen zeggen dat jij hem niet hebt gevolgd.

19-08-2017 17:38

Physeric +0

Hoe moe zou je worden als je wedstrijden van Heerenveen structureel volgt?

19-08-2017 18:17

Criticus +21932

Dus als je vaker dan 2 wedstrijden kijkt, kijk je structureel? Ik heb Heerenveen vorig jaar 2 X zien spelen tegen Feyenoord, in de Arena tegen Ajax en tegen PSV. 4 wedstrijden. In die 4 wedstrijden was Larson de beste aan de kant van Heerenveen. Nu jij weer, of ben je structureel debiel?

19-08-2017 18:36

Physeric +0

Ik ben van mening dat Larsson beter tot zijn recht komt op 10 dan als linksbuiten. Simpelweg omdat je spelers als hem zoveel mogelijk aan de bal wilt hebben, hoe meer ze aan de bal zijn hoe beter ze zijn. Daar achter hebben we met Vilhena en El Ahmadi een fantastisch verdedigend blok, zeker voor eredivisie begrippen. Hij heeft het vermogen om Boetius en Berghuis weg te steken, de combinatie met Jorgensen door het midden aan te gaan en van afstand te schieten.

19-08-2017 18:55

Criticus +21932

Dan was mijn reactie niet op jou van toepassing, dacht dat je er eentje was die ook tegen zijn komst was.

19-08-2017 19:05

Physeric +0

Nee joh, als hij zijn niveau kan doortrekken en hard wil werken om beter te worden heeft hij de potentie om de beste speler van Feyenoord in jaren te worden. Maar het blijft afwachten, natuurlijk.

19-08-2017 19:12

FR_Domingo +14895

Denk het ook, kwa type speler kan je hem ook wel vergelijken met Ziyech denk ik?!

19-08-2017 19:43

Physeric +0

Denk het wel, Larsson heeft een wat betere individuele actie en Ziyech een wat betere pass. Ik hoop dat Larsson het beter gaat doen bij Feyenoord dan Ziyech bij Ajax want daar vind ik hem niet zo goed.

19-08-2017 20:42

Arom +0

Haha... Ziyech vindt het niet leuk meer bij 020, las ik net. Had ´ie maar niet zo dom moeten zijn...

19-08-2017 15:18

keenan +531

Waar las je dat

19-08-2017 15:28

FC Apendrecht.nl +29789

Niks te maken met ajax zo zit hij gewoon in elkaar speelt ook alleen voor het geld

19-08-2017 15:48

echtwel +2208

Die heeft zijn eurotjes pad al helemaal uitgestippeld

19-08-2017 16:06

iva123 +0

Als je thuis tegen Roda Sparta Excelsior speelt moet je met Sam op 10
Tegen ajakkes pisvee jens

19-08-2017 15:16

Physeric +0

Ben ik met jou eens. Als je duidelijk de bovenliggende partij bent Larsson op 10. Moet je verdedigend wat sterker staan dan Toornstra op 10. Dat wil overigens niet zeggen dat Toornstra moet banken als Larsson op 10 speelt, want Toornstra zou ook naast El Ahmadi kunnen spelen. Dan is Vilhena de dupe.

19-08-2017 16:00

FrFeyenoordmylove +0

Toornstra moet niet op Vilhenas plek dat werkte niet. Zie Vitesse beker uit

19-08-2017 17:18

YNWAFeyenoord1 +2

We zijn lekker bezig, nu Nelom nog aan Barcelona verkopen en Kramer naar de zandbak, RVP halen en we zijn klaar voor deze transferperiode

19-08-2017 15:11

LeoBeenhakkert +207

Schandalig hoe makkelijk men hier op de site schijnbaar Toornstra willen passeren..

19-08-2017 15:04

Santino +4

Toornstra is overrated.

19-08-2017 15:12

FRthistlefield +1

Gio heeft vaak zat gezegd dat hij een brede selectie wil, met verschillende type spelers. Een Larsson is beter uit te voeten op het kunstgras en in de kleine ruimte. Toornstra kan in de topwedstrijden/open-wedstrijden weer het verschil maken met zijn loopvermogen, slimmigheid en zijn positionering van de goal.

Voor de tegenstander wordt het dan heel moeilijk om zich voor te bereiden tegen Feyenoord. Gio kan altijd andere type spelers inbrengen die evengoed zijn. Amrabat en St. Juste kunnen moeiteloos ingepast worden als het niet loopt.

Wie weet gaan Toure en Hansson ook nog mee met het niveau als zij invallen. Heb je ook nog met Bilal en Kramer 2 prima stand-ins.

19-08-2017 15:14

FeyenoordFan1111 +276

Bilal prima stand in ? HAHAHAHAHAHAHAHHA

19-08-2017 15:35

FRthistlefield +1

Voor de counter prima. Vaak zat assists gegeven afgelopen seizoen.

19-08-2017 16:45

Feyvakr +210

Toornstra is een geweldige speler voor Feyenoord. Perfecte teamspeler met een geweldige instelling, iq en scorend vermogen.Kan gewoon een wedstrijd openbreken. Als je dat niet ziet , dan snap je er echt helemaal geen klote van

19-08-2017 15:48

Pokerster +7

Klopt , maar zondag was t drama. Dan is het lekker dat je mogelijkheden hebt om een wedstrijd open te breken met creativiteit. Met CL en beker heeft Gio nu gewoon opties. Vorig jaar waren die opties beperkt tot 12 spelers omdat de rest niet mee kon en je team gelijk zwakker werd

19-08-2017 16:04

Santino +4

Toornstra kan helemaal geen wedstrijd openbreken, of bedoel je met openbreken een doelpunt maken? Want ik vind openbreken meer dat als het niet loopt, dat dan een speler iets kan doen waardoor je makkelijker aan het voetballen komt, door middel van een indivuele actie of een steekpass, en dat kan Toornstra helemaal niet. Toornstra kan leuk meedoen als het allemaal loopt, maar zoals ik eerder al aangaf het niet loopt, dan heb je eigenlijk niks aan Toornstra, omdat hij creativiteit en handelingssnelheid mist in de kleine ruimte.. Toornstra kan je er perfect bij hebben als 12 de man, die je altijd kan inpassen als het moet en is op meerdere posities beschikbaar als nood.

19-08-2017 16:07

LeoBeenhakkert +207

Gelul in de ruimte. Er heerst een hele grote misvatting over wat creativiteit nou precies is. Toornstra is namelijk heel erg creatief, maar het ziet er niet sierlijk uit. En daar gaan lui als jij mee de mist in. Jullie verwarren sierlijkheid met creativiteit. Jens zijn handelingssnelheid is zelfs fantastisch, maar ook daar hetzeflde verhaal. Bij Jens is het puur functionaliteit, niks geen poespas, maar creatief zeer zeker wel

19-08-2017 17:00

FrFeyenoordmylove +0

Hij is zeker creatief maar hij liet het niet zien tegen Twente en op kunstgras. Maar sommige mensen weten niet wat zulk soort creatifiteit is

19-08-2017 17:14

Roodwitteziel +6088

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd ..

19-08-2017 16:37

F-noorder89 +1

020 heeft ziyech, psv heeft pereiro en nu hebben wij eindelijke ook onze creatieve nummer 10.

19-08-2017 14:59

PululoG +0

Kan me piemeltje niet meer in bedwang houden, wat een transferperiode. Dames ik zou het wel weten.

19-08-2017 14:58

FRmikoman +2299

Ik vraag me af of piemeltje alsnog gelijk gaat krijgen, ik heb zo'n vermoeden van wel.

Laatste dag van de transfermarkt; Feyenoord strikt alsnog RvP, Fenerbahçe laat hem gratis gaan.
Kramer verhuurt/verkocht aan Utrecht.

19-08-2017 14:49

Tomasson +47

Wanneer heeft hij dat gezegd? Ik sluit het inderdaad niet uit hoor.......

19-08-2017 14:58

FRlegend +17026

piemeltje heeft vaak wel gelijk.

19-08-2017 15:23

Tomasson +47

Heeft hij Larsson ook goed voorspeld dan? Die kwam wel heel erg onverwacht (voor mij althans).

19-08-2017 15:40

FRmikoman +2299

Ja hij meldde alles al, inclusief Larsson en RvP. Helaas zie ik al weken geen reacties meer van hem. Hij heeft het nagenoeg altijd goed namelijk!

19-08-2017 16:24

Tomasson +47

Haha okay, dan hou ik mijn gevoel nog maar even vast v.w.b. RvP. ;)

19-08-2017 16:33

keenan +531

Vooral als larsson rugnummer 11 niet krijgt

19-08-2017 15:29

Leenvente010 +0

Mooi gebruik gemaakt van de naderende deadline om voor een goeie prijs te halen!

19-08-2017 14:48

Tomasson +47

Nog een keer een dergelijke actie met RvP........

19-08-2017 14:58

Think +0

Oke 4 miljoen is natuurlijk niet veel, maar ik vind gewoon dat Feyenoord meer op jonge gasten moet richten. Ervaring hebben en hadden we al genoeg. Larsson is ook al weer 24 dus die verkoop je niet voor een al te hoge prijs mocht die het goed doen. Liever nu richten op jongens van u21 en mocht er een uitschieter tussen zitten dan kan je 30m+ vangen

19-08-2017 14:44

Supportert +1345

hoezo verkopen we niet meer voor veel geld? spelers zijn op hun top rond hun 27e, dus zijn ze gemiddeld ook het duurst rond hun 27e.

19-08-2017 14:47

RicoFR36 +26726

Exact Supportert.

19-08-2017 14:49

Think +0

Tuurlijk. Nou verwacht nou maar niet dat mocht die zijn eerste seizoen goed presteren dat hij voor 42 miljoen de deur uitgaat net als Sanchez

19-08-2017 16:08

RicoFR36 +26726

Wie verwacht dat dan?

Dat zijn uitzonderingen. Ook in deze tijd.

19-08-2017 16:43

Think +0

Voor de eredivisie; Ja. Maar is gewoon een algemeen feit dat jonge spelers voor veel meer de deur uitgaan. Gewoon een goede mix is echt niet verkeerd. Ajax gaat nu over de kop maar met een paar ervaren spelers en een paar jonge gasten kan het heel wat opleveren

20-08-2017 02:05

HamburgerUnited +0

Uiteindelijk hangt het altijd af van status. Een top Europees seizoen levert ze de hoofdprijs op, echter hebben ze al tijden de selectie niet op orde en winnen geen prijzen meer.
Ik ben meer voorstander voor ons beleid, met routine in de as en daaromheen jongere spelers tot ong 24. Wij kunnen wedstrijden makkelijker over de streep trekken en zijn niet zo wisselvallig als bijv ajax.

19-08-2017 14:54

tussenjaar +6205

Gelukkig ben jij geen td

19-08-2017 15:16

FC Apendrecht.nl +29789

De beste spelers van de eredivisie gehaald. Kan je wel roepen dat we in het buitenland moeten scouten is onzin, spelers hebben al Eredivisie ervaring, spreken de taal en kunnen zich veel makkelijker aanpassen.

Haal je net als Ajax 4 colombianen waarvan er 1 met geluk slaagt en de rest zich niet kan aanpassen.


Hulde van geel

19-08-2017 14:43

RicoFR36 +26726

De beste spelers van de Eredivisie buiten de spelers van die andere 2 topclubs dan...

4 Colombianen? 2 toch?

19-08-2017 14:50

FC Apendrecht.nl +29789

Zuid-Amerikanen dan, Neres Cassiera Sanchez en de nieuwe linksback.
Kan je wel een mooie winst behalen met Sanchez maar de andere 3 heb je ook met een reden gehaald...

19-08-2017 14:54

RicoFR36 +26726

Net of je Neres en Cassiera al af moet schrijven... En knap dat je die nieuwe linksback al afschrijft...

Die linksback hebben ze nog niet toch?

19-08-2017 15:06

FC Apendrecht.nl +29789

Voor Neres is vorig seizoen 11 miljoen betaald ! dan zou die toch basis moeten beginnen? Is gewoon bank of tribunespeler.

En linksback hebben ze wel als die zo goed was speelde Dijks niet

19-08-2017 15:20

RicoFR36 +26726

Voor Neres is veel teveel betaald ja. Dat kon je meteen zien.

Je kunt ook jonge spelers kopen voor de toekomst - iets dat Ajax regelmatig doet.

Als je uit 3 spelers zo'n voltreffer hebt als Sanchez, dan zou ik het altijd doen. Maar die garantie heb je uiteraard niet.

Toch zou het leuk zijn als Feyenoord weer eens ver over de grens ging shoppen. Helaas zijn die spelers nauwelijks te betalen.

19-08-2017 15:43

RicoFR36 +26726

En bovendien: als je 40 miljoen winst haalt voor 4 spelers is dat niet verkeerd (integendeel).

19-08-2017 14:51

Vedetterut +249

Geweldige transfer voor Feyenoord. Larsson is al jarenlang de beste buitenspeler van de Eredivisie en kan bij Feyenoord alleen maar naar een hoger niveau groeien. Mocht dit bedrag waar zijn, wat ik eigenlijk niet geloof, dan is het een geweldig koopje.

19-08-2017 14:39

FRthistlefield +1

Dit seizoen wordt echt genieten!

Ook veel voetballende spelers nu ingekocht. Met de ervaring en kracht die we al hebben binnen het team. Als er niks meer gebeurt bij Feyenoord en eveneens weinig succesvolle mutaties bij Ajax en PSV.

Dan is Feyenoord verplicht om kampioen te worden!

19-08-2017 14:08

RicoFR36 +26726

Niet overdrijven.

Feyenoord heeft op papier de beste selectie (nipt), vooral door de juiste mix van spelers (leeftijd vooral). Maar dat zegt niet alles. Vorig jaar vond iedereen dat PSV de beste selectie had (vond de basiself van Feyenoord beter).

19-08-2017 14:52

scritor +13591

ik zie deze heerlijke speler niet zo zeer als concurrent voor boetius, maar eerder voor toornstra. een geweldige techniek en vooral veel inzicht: die zou het heel goed doen ´op tien´.

wat een geweldige luxe trouwens zeg: st juste, amrabat en larsson die invallen: daar wordt een team niet bepaald zwakker van!

19-08-2017 14:01

BigSmarty +703

Dit is echt een koopje...
Hoewel ik deze aankoop niet echt heb toegejuicht; als dit waar is, Martin, je bent een held.

19-08-2017 13:56

Bartje +951

Vier miljoen is een stuk minder dan ik had verwacht.

Hoe zou Larsson overigens zijn op 10?

19-08-2017 13:51

Physeric +0

Foppe de Haan in 2016 over Larsson: “Een echt sterke Sam, kan echt een heel goede 'tien' worden. “ http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/294657/de-haan-larsson-moet-het-invullen-als-arjen-robben/

19-08-2017 15:07

ramsteijn +4916

Weer een versterking. Met Larson erbij zullen we nog sterker voor de dag komen. Een heel geweldige aankoop van M.v.g. Een speler met klasse....... gaan we mooie dingen van zien.

19-08-2017 13:31

schippertje +3286

Big deal van van geel weer.
Die lacht zijn lul uit zijn broek en trekt een lange neus naar iedereen.
Wat zullen ze balen in neuzencity en lampenstad

19-08-2017 13:29

henkie333 +1

Ik zou een Hanson gaan stallen ergens bii een Dordrecht.willem 2 ofzo.deze jonge knaapjes kunnen toch nog niet overtuigen.als maar beter ergens anders om te rijpen

19-08-2017 13:27

BigSmarty +703

Ik denk dat ze van Hansson te hoge verwachtingen hebben, en hem daarom niet hebben verhuurd. Is inmiddels al 19, moet echt aan spelen op een hoger niveau toekomen.

19-08-2017 13:57

marciano +13

Je noemt dordrecht en willem II alsof het vergelijkbare clubs zijn?...

19-08-2017 14:02

henkie333 +1

Oké,, bij een Willem 2 zou hij afentoe minuten kunnen maken.een Excelsior is misschien nog hoog gegrepen.clubs in de jupiler zouden ook niet gek zijn voor deze jonkies.

19-08-2017 14:48

Djaan97 +1293

Een transfer van 4 miljoen is echt bijzonder weinig voor iemand als Larsson. Kudo's naar Van Geel, heeft het weer super gedaan.

19-08-2017 13:21

feyenoordfan3 +7

Ben benieuwd welk rugnummer die krijgt en of nummer 11 nog wordt opengelaten..

19-08-2017 13:18

PululoG +0

Van persie komt niet

19-08-2017 13:24

Mijnmoederfeyenoord +0

als hij zo goed speelt als op deze beelden , heb ik er wel vertrouwen in https://youtu.be/GLKgXhVBTrM

19-08-2017 13:04

nlx78 +1758

Weet niet of je het express deed of niet maar dat is een filmpje van Battlefield 1. Wat ook leuk is, denk dat ik het zo weer even ga spelen. Wilde eigenlijk wachten op tot die nieuwe DLC gelanceerd werd.

19-08-2017 13:08

PululoG +0

Hahahah battlefield ????

19-08-2017 13:18

Youri-- +44

Whaha hij is zn youtube aan het promoten hiero

19-08-2017 13:39

BigSmarty +703

Zielige mannetjes.

19-08-2017 13:58

Mijnmoederfeyenoord +0

gwn spele lagge man

19-08-2017 17:52

Fontein2018 +6

Weggegooid geld, zonde! Heeft het nooit laten zien in de potjes tegen de top 3, raakt gefrustreerd als het niet loopt en heeft een enorm ego wat in de weg zit als hij niet speelt.

Voor een ploeg die CL speelt waren er veel aantrekkelijkere opties waar meer winstmarge op had gezeten.

Maar dat netwerk van de TD........ we hebben pech dat er geen mist hing anders had hij Heerenveen niet eens gezien, was dit allemaal niet gebeurd

19-08-2017 13:00

TalkOfSBeek +4003

Ajax heerenveen afgelopen seizoen niet gezien?

Hou je mond dan met je weggegooid geld

19-08-2017 13:07

nlx78 +1758

En, wie had jij allemaal willen halen voor bedragen tussen de 3 en 7 miljoen?

19-08-2017 13:10

nlx78 +1758

Ja, kostte hen maar 15 miljoen ofzo :) Dan liever Larsson. En bovendien, die zit dus als het goed is gewoon op bank en tegen de mensen die zeggen dat hij er in de grote wedstrijden niet zou staan, hij speelde toen bij Heerenveen, die passen hun tactiek ook wel enigszins aan tegen PSV, Feyenoord en Ajax.

19-08-2017 13:14

feyenoordfan3 +7

Serieus dom en kansloos gebrabbel van je..

19-08-2017 13:14

Santino +4

Hahahahahaha, heeft het nooit laten zien tegen de top 3? Heb je de DVD van het legioen gekeken? Elke goal van Heerenveen tegen Feyenoord starte zo een beetje bij hem.. Ook tegen PSV was hij de man waar de goal begon.. Tegen Ajax weet ik niet meer, maar het zou me niks verbazen.

19-08-2017 13:15

Larsfeyenoord18 +10571

Ajax uit hetzelfde, ook de 0-1 door assist van hem.

19-08-2017 14:56

feyenoorder020 +0

Laatste transfers van het jaar. Hansson verhuren aan Heerenveen en Nelom en Bilal verkopen.

19-08-2017 12:56

Dfr +147

Bilal wordt niet verkocht. Kan er niet van maar hebben anders te weinig buitenspelers

19-08-2017 13:03

RicoFR36 +26726

Bilal niet verkopen. Toornstra aub niet meer op rechts, mocht Berghuis absent zijn. Boëtius zou kunnen. Maar dan moet Larsson op links en is er weer geen back-up voor Toornstra.

Of er moet een nieuwe rechtsbuiten gehaald worden, maar dat gaat niet gebeuren.

Nelom weg zou top zijn. Maar is Malacia al ver genoeg?

19-08-2017 15:10

skin +14003

Dat zou in de huidige markt echt een koopje zijn zeg!

19-08-2017 12:54

buster01fr12 +17

Heerlijke speler voor in de breedte. Ik hoop alleen niet dat hij voor bonje zorgt.. Maar de sfeer in groep inclusief Gio heb ik er vertrouwen in dat het niet zal gebeuren. Deze jongen kan met concurreren met Berghuis, Boetius en Toornstra. Al hoop ik niet dat Toornstra weer wordt geslachtofferd.. Die jongen heeft vorig jaar een geweldig seizoen gespeeld en vond hem vorige week ook weer een van de betere.

19-08-2017 12:52

RicoFR36 +26726

In feite zonde om zo'n speler op de bank he zetten.

Maar heerlijk, die concurrentiestrijd. Hoort bij een topclub.

Voor Gio de uitdaging om iedereen tevreden te houden. Dat is echt noodzakelijk.

19-08-2017 12:57

Antonius91 +5775

Ik vond Toornstra juist niet geweldig afgelopen zondag. El Ahmadi was ook nog niet top. Maar goed eerste wedstrijd van seizoen nooit geweldig.

19-08-2017 12:59

Dfr +147

Vorig jaar vergeten?

19-08-2017 13:03

RicoFR36 +26726

Zegt nog niet zoveel. Al is de kans vrij groot dat El Ahmadi niet nog zo'n topseizoen heeft als afgelopen seizoen.

Toornstra staat er gewoon weer in thuiswedstrijden. Als hij in uitwedstrijden zo matig blijft presteren, Larsson opstellen.

19-08-2017 13:05

buster01fr12 +17

Misschien is die tijdens kunstgraswedstrijden en uitwedstrijden waarbij Toornstra minder presteert een hele goeie keuze!

19-08-2017 13:44

FRDaMarcus +0

We worden gekkk... Ophouden nu hoor, waar is het Feyenoord van Bastos, Leonard, Serginho Groen, Johnny van de BK en Angelos Gaten in z'n Tettas

19-08-2017 12:52

TalkOfSBeek +4003

Ik mis die tijd.

Stukje nostalgie

19-08-2017 13:08

FeyenoordQLD +0

Legends vergeet kleurling niet

19-08-2017 13:12

FRDaMarcus +0

Wordt je echt zo'n nostalgische opa van ook. Die dan de heldenverhalen vertelt over de overwinning op VVV na een weekendje Eindhoven.

19-08-2017 15:15

TalkOfSBeek +4003

Sterker door strijd

19-08-2017 21:05

fr-romania +0

ZOooo blij hee!!

19-08-2017 12:47

jordan +0

Echt een koopje dan. Zou vast wel iets hebben meegespeeld in de transfers van hahn en Woudenberg. Top aankoop!

19-08-2017 12:39

Uberhaupt +1

Zo lang Larsson zich niet groter dan het team gaat voelen, is het een fantastische speler.
Technisch, een goede trap, intelligent en een garantie voor doelpunten.

We moeten niet vergeten dat we met Elia en Kuyt gewoon doelpunten kwijt zijn geraakt. (samen goed voor 21 stuks). Dat Boetius goed begint zegt echt helemaal niks nu, het gaat om oefenwedstrijden. Waar hebben we het over? Elke positie moet dubbel bezet zijn, en het liefst met de beste spelers als dat kan. En met een Larsson in vorm, denk ik dat het een onbetwiste basisspeler is.

Maar wellicht niet op alleen op links ;). We spelen veel wedstrijden dus Feyenoord zal ongetwijfeld wat vaker andere spelers gaan opstellen en de spelers op meerdere posities zetten. En mocht Boetius een wereldseizoen gaan draaien, kan Larsson bijvoorbeeld ook op 10 spelen als Toornstra niet fit is, of als Berghuis niet fit is (en Toornstra dan op rechts komt).
Zo zal het wel lopen.

Op de rechtsback positie na, vind ik het een hele mooie selectie!

Ohja, dit is Larsson zn vriendin!
http://spelersvrouw.nl/wp-content/uploads/2017/03/samlarssonrebecca.jpg

19-08-2017 12:36

shabalala +79

ik zou bilal nog niet verkopen. ik geloof er nog wel in.

19-08-2017 12:25

RicoFR36 +26726

Bilal is de back-up voor Berghuis.

Sowieso een fijne speler om in te zetten te zetten in het kwartier. Vooral thuis.

19-08-2017 12:59

FeyenoordFan1111 +276

Als ze hem nou voor t weekend hadden gecontracteerd... hij kan tenminste nog een beetje uit de voeten op kutgras

19-08-2017 12:25

Presleyvdv +0

Hij had toch niet gelijk gespeeld, hij moet eerst wennen aan het team.

19-08-2017 13:18

Kevin-B +1

Een aardige speler, ook wel een net-niet speler genoemd. Datzelfde vind ik van St. Juste en Haps.

19-08-2017 12:23

shabalala +79

zijn redelijk goeie spelers. ik ben er blij mee tenminste.maar we zullen het zien in de toekomst. ik zeg goed gedaan van geel.

19-08-2017 12:26

Sami +490

Haps? Is en baas

19-08-2017 12:44

Cabral010 +844

John guidettttiiii

19-08-2017 12:23

Giolola +1040

Als het verhaal klopt: Thanks John!

19-08-2017 12:21

elizabethhuge +0

Dit is echt de beste deal van de afgelopen 5 jaar

19-08-2017 12:18

Dfr +147

Nee dat is pelle of Jorgensen

19-08-2017 13:05

henkietenkie +5875

Dat zou wel echt een goede prijs zijn, dan ben ik langzaam aan enthousiaster

19-08-2017 12:17

dmnq1992 +3218

Dag bilal. Boetieus kwam. Larsson is gekomen. Hoe duidelijk moet het worden voor hem..

19-08-2017 12:13

Spijksupporter +6555

Nog steeds back up voor rechts.

19-08-2017 12:44

HamburgerUnited +0

Wanneer er plek op rechts vrijkomt door uitvallen Berguis, is het ook mogelijk dat Boetius daar gaat spelen en Larsson vanaf links. Boetius beste wedstrijden bij Genk waren vanaf de rechtervleugel.
Twijfel alleen of Gio dat wel zou doen.

19-08-2017 12:48

Spijksupporter +6555

Kan ook maar dubbele bezetting op elke positie in een programma met Europees voetbal is altijd goed

19-08-2017 12:50

Van_Geel +18466

We betaalden 4,8 miljoen voor St. Juste, kan mij niet voorstellen dat Larsson voor hetzelfde bedrag mag vertrekken. Prijs zal wel iets hoger liggen.

19-08-2017 12:13

onraad +5506

woudenberg zal we ook mee te maken hebben ..

19-08-2017 12:15

Van_Geel +18466

Woudenberg is daar al naar toe, lijkt mij sterk dat je achteraf nog dingen kan afspreken.

19-08-2017 12:28

RicoFR36 +26726

Feyenoord en Heerenveen waren al rond. De transfers van Hahn en Woudenberg spelen wel mee hoor. Sowieso telt de gunfactor ook mee.

19-08-2017 13:00

evgen +0

De transferwaarde van Larsson is inderdaad 7 miljoen maar hij had nog maar een contract voor 1 jaar

19-08-2017 12:15

Van_Geel +18466

Contract tot: 30.06.2018
Contractoptie: Cluboptie 1 jaar

2 jaar dus.

19-08-2017 12:27

peterv1991 +1081

Schijnen volgens berichten nog wel wat clausules boj te zitten

19-08-2017 12:25

Sjorszzz +2

Nog steeds sceptisch, past hij wel in het prettige team wat we nu hebben, zonder echte ego's maar een groot wij-gevoel, dus wie scoort maakt niet uit, het gaat om de club.
Wat me wel aangenaam verrast is de halve prijs, boert H'veen goed door onze aankopen ( St Juste & Larsson.).

Dat wij uit de eredivisie gericht en strak inkopen, noemt het Arrogant.Handels.Huis (A.H.H. €j€x) simpel? Als Rosenborg weer wint, lachen wij nog harder, al horen we 't hele seizoen als excuus dat alles misgaat door wat Nouri is overkomen, dát is pas simpel /respectloos.

19-08-2017 12:11

Fontein2018 +6

Ik ga het niet opnemen voor die club, maar jij bekijkt alles wel serieus door een te roze bril.
Die club heeft met alleen de verkoop van 2 spelers reeds dik 80 miljoen opgehaald. Er gaat geen nederlandse club in de komende 10 jaar zo'n bedrag evenaren met europees voetbal.
Met dit elftal dat zij nu hebben , gaan ze weer top 3 voetballen met opnieuw een kans op europees voetbal volgend seizoen en dus wederom een kans om spelers voor zelfde soort bedragen te verkopen.

Wanneer gaat Van Geel eens bedragen krijgen van dit kaliber? Zolang dat niet gaat gebeuren en telkens maar spelers van pure middelmaat wordt gehaald ( winstmarge 2 tot 5 miljoen) wordt die afstand alleen maar groter met die grafclub. Daar gaat ook geen nieuw stadion een oplossing voor zijn.

19-08-2017 12:57

Flowiee_ +66

Prima aankoop! Zullen denk ik wel wat bonussen bij zitten waarbij het transferbedrag nog wel op zal lopen. Maar hele nette transferzomer! Bedankt Martin, mag ook wel is gezegd worden!

19-08-2017 12:07

Arjanito +3

We kunnen straks veel heerlijke opstellingen maken.. ook voor op dat pokke kunstgras;

Larsson - Jorgesen - Boetius
------------- Berghuis
----- Vilhena ------ Amrabat
Haps - VDH - St Juste - Nieuwkoop
--------------- Jones

Lekker hoor!

19-08-2017 12:07

DoubleSpy +8275

Hulde aan Van Geel voor de zakelijke deals.
Hulde aan Gio voor het kiezen voor allemaal spelers tussen de 20 en 25 jaar.

19-08-2017 12:03

onraad +5506

ik zou heerenveen warm houden en al n kleine deal maken ook over zanelli !!

19-08-2017 12:04

Ruben---7 +0

Zeneli, ook goede speler hoor.

19-08-2017 12:07

onraad +5506

ja bilal verkopen dan wordt je weer beter !!

19-08-2017 12:11

Ruben---7 +0

Vind Reza ook niet verkeerd.

19-08-2017 12:07

HamburgerUnited +0

Bij iedere transfer veranderen de bedragen met de minuut. Kijk naar Karsdorp (van 12 tot 20 variërend), Kongolo, Sanchez enz. Maandag zal het daadwerkelijke bedrag bevestigt worden. Ik verwacht zelf wel 6 mil.

19-08-2017 12:01

DoubleSpy +8275

De Telegraaf is er heel duidelijk over: 4 miljoen + bonussen bij succes in de CL / EL oplopend tot maximaal 0,5 miljoen.

En de Telegraaf is een heel betrouwbaar medium, dus... :)

19-08-2017 12:10

HamburgerUnited +0

Kan het me niet voorstellen. Zou mooi zijn.

19-08-2017 12:41

HamburgerUnited +0

Volgens eerdere berichtgevingen van De Telegraaf ging het om 'slechts' vier miljoen euro exlusief bonussen. Volgens het Algemeen Dagblad en de Leeuwarder Courant gaat het om een transfersom van 7 miljoen (plus bonussen). Het is dus vrij onduidelijk voor hoeveel Larsson verkocht gaat worden. Waarschijnlijk wordt na het weekend de transfersom bekend als Larsson een contract tekent bij Feyenoord

19-08-2017 14:59

Jeroen67 +0

Goed gedaan Martin! En nu Bilal verkopen voor 3 miljoen.

19-08-2017 12:00

Frankie62 +1784

Ja Larsson moet in de basis als hij niet speelt met zijn kwaliteiten ben je als trainer niet goed wijs...

19-08-2017 11:59

hulst24 +4240

Dus boetius eruit ?

19-08-2017 12:02

Spijksupporter +6555

Kan ook op 10.

19-08-2017 12:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties