Van Geel verwacht geen transfers meer bij Feyenoord

Van Geel verwacht geen transfers meer bij Feyenoord

Afgelopen vrijdag heeft Giovanni van Bronckhorst aangegeven geen transfers meer te verwachten bij Feyenoord. Nu geeft ook technisch directeur Martin van Geel aan dat de landskampioen klaar is op de transfermarkt.

Dit meldt Jan-Dirk Souten van RuR.nl. De transfermarkt sluit 1 september om 00:00 uur. Vandaag en morgen hoeven de supporters niet te rekenen op een uitgaande of inkomende-transfer. Hiermee is de selectie rond voor aankomend seizoen.

Feyenoord heeft zich deze zomer versterkt met zeven spelers: Steven Berghuis, Sofyan Amrabat, Sam Larsson, Ridgeciano Haps, Kevin Diks, Jeremiah St. Juste en Jean-Paul Boëtius maakten de overstap naar De Kuip.

De Rotterdammers zagen Wessel Dammers, Warner Hahn, Terence Kongolo, Rick Karsdorp, Pär Hansson, Lucas Woudenberg en Eljero Elia vertrekken naar een andere club. Dirk Kuyt is gestopt met voetballen en Calvin Verdonk, Gustavo Hamer, Jari Schuurman, Marko Vejinovic. Mohamed El Hankouri en Simon Gustafson zijn verhuurd door Feyenoord.

[poll=345]

Lees meer over
Wessel Dammers Steven Berghuis Calvin Verdonk Dirk Kuyt Rick Karsdorp Warner Hahn Jari Schuurman
Plaats reactie
666

appelstroop +270828

Beste selectie sinds 2002.

10-09-2017 16:20

hondje1 +340

Kan nog een Messi, Ronaldo, James Roderiguez, Bonucci en Ramos bij.

04-09-2017 15:48

FR_Domingo +15013

Sommige mensen zijn ook niet positief te krijgen, de NEE stemmers hadden ook bij transfers van Messi en Ronaldo aangegeven dat ze niet tevreden waren... Gewoon principieel over tegen! #zuurpruimpies

31-08-2017 12:17

DV-FR1908 +628

Ja vraag me ook altijd af wie hier nou nee op stemt. Betere selectie dan dit krijg je niet in de eredivisie.

31-08-2017 15:57

FR_Domingo +15013

Voor het eerst in jaren gewoon minimaal gelijkwaardig aan selectie 020 en imo sterker dan PSV. Beide clubs hebben meer middelen dus gewoon uitstekend verkocht en ingekocht !!!!! Die Diks gaat iedereen nog verrassen denk ik, zal geen hoogvlieger worden maar al wordt die onzichtbaar en stabiel is het al dikke prima

31-08-2017 17:39

King20 +2

ja vraag me idd af waarom er mensen zijn die nee stemmen, kampioens waardige selectie heeft v geel neergezet

04-09-2017 16:22

Bokito77 +2

Clasie had er wel bij gemogen hoor van mij

31-08-2017 01:13

feyenoordpjk +2160

Want ? Geen ruimte in de selectie en vooral niet goed genoeg

31-08-2017 06:33

xtraymon +0

Kerel, niet goed genoeg? Nee je wordt 14x geselecteerd voor oranje omdat je staat te suffen in het veld. Ze tikken in Engeland 15 miljoen voor je neer omdat je geen steekbal kunt geven. Jordi speelde altijd vooruit, leest het spel uitstekend en kan spelers in stelling brengen met one-touch voetbal. Zijn enige minpunt is het fysieke duel aangaan!!! Maar goed, de meningen moeten natuurlijk ook wel een beetje verschillen.
Brugge heeft aan hem een goeie middenvelder erbij.
Waar blinkt onze Amrabat momenteel in uit? Invallen?
Toe eens.....
Maar we geven hem de tijd, of hij nou van meerwaarde (zoals Clasie) in de CL gaat zijn moet ik nog steeds zien.

31-08-2017 09:52

feyenoordpjk +2160

Ja idd kerel. Niet goed genoeg.
In engeland leggen ze 15 miljoen voor iemand neer om een gokje te wagen.
Met clasie ook gedaan , en......fout gegokt. Niet voor niks geen interesse uit de pl.
Idd prima steekpass. Maar voor de rest op alle fronten minder dan de basis spelers die we nu hebben.
Was na 70 minuten totaal op in de eredivisie.
Maar idd voor brugge een uistekende aanwinst.

31-08-2017 10:49

danielvandam +0

Clasie was een van de beste spelers van de eredivisie en heeft zich in Engeland alleen maar verder ontwikkeld hoor desondanks het vele banken

31-08-2017 12:33

feyenoordpjk +2160

Laten we nou eerst maar eens kijken hoe hij t bij brugge gaat doen.(ik hoop goed).

31-08-2017 12:57

xtraymon +0

Hoop je goed ja? Of zeik je hem liever nog vaker af? Jij hebt echt stront in je ogen gehad met je 70 minuten totaal op, hij scoorde vaker da Karim el Amhadi die ook niet kon slagen in de PL bij aston villa.
Dan moet je echt gaan nadenken dat hij wél terug kwam en Clasie (wat bij jou volgens mij sowieso een persoonlijk iets tegen hem is) 6 doelpunten en nog meer assist gaf da KeA....

31-08-2017 15:36

feyenoordpjk +2160

Het spijt me dat ik het niet met je eens bent.
Maar dit is geen aanval op je vriendje maar een constatering.
En meer scoren dan karim betekent niet dat je dan ook maar beter bent.

31-08-2017 15:52

Bokito77 +2

Idd kameraad je heb gelijk
Clasie is de beste
Alleen kwam het er effe niet uit in Engeland
Kan gebeuren
Hij is meer voor NL voetbal gemaakt kwa postuur Of Spaans

31-08-2017 11:39

Bokito77 +2

Of Belgisch. Brugge heeft een top deal
Want vormer is de beste daar en Clasie is vormers meester

31-08-2017 11:40

Bokito77 +2

Het enige nadeel ervan is dat iemand anders gast banken want Clasie is BAAS MATTIE
Haha ^_^
Club Brugge is f*king slim want vormer is nu de beste bij hun en Clasie is de meester van vormer

06-09-2017 00:07

feyenoordpjk +2160

Ja hoor Bokito of je bent clasie zelf of je hebt een relatie met hem of....je snapt er niks van.

06-09-2017 06:47

Bokito77 +2

Ik kan niet snappen dat jij als Feyenoorder
Zo praat over Jordy ???
je peutert zeker vaak in je neus ^_^

06-09-2017 12:03

Bokito77 +2

En je motto is Vrouwen
Heb je ooit wel geneukt ??
Of heet je stiekum KELLY
hahaha Lol
Deze Clasie krijgt vanavond van zijn Oekraïnse neukertje alles wat ik wil en zo lang als ik wil. En ook nog terwijl ik net daarvoor een Lekkre BOEDHA CHEESE heb gerookt foking horney en dan laat ze je gewoon je gang gaan en als kers op de taart ! Ze slikt matty hahaha ^_^(dat zijn pas vrouwen)
Kameraad
Want ik snap ook wel dat je niet kan helpen

06-09-2017 12:09

Kether +18293

Hahahaha deze man

09-09-2017 02:25

Bokito77 +2

En ook maak je. Niet druk
Ik laat haar komen ze spuit zelfs
Meerdere malen want die weed werkt net als viagra Hahahaahah ^_^

06-09-2017 12:14

feyenoordpjk +2160

Nou nou indrukwekkend allemaal hoor..
Clasie zal wel blij zijn met zo'n fan...

06-09-2017 19:51

Bokito77 +2

Ik ben geen fan van clasie maar van feyenoord

06-09-2017 20:45

feyenoordpjk +2160

Hebben we toch wat gemeen

06-09-2017 21:15

Bokito77 +2

He gozert feyenoordpjk !
En je motto is Vrouwen
Heb je ooit wel geneukt ??
Of heet je stiekum KELLY
hahaha Lol
Deze Clasie krijgt vanavond van zijn Oekraïnse neukertje alles wat ik wil en zo lang als ik wil. En ook nog terwijl ik net daarvoor een Lekkre BOEDHA CHEESE heb gerookt foking horney en dan laat ze je gewoon je gang gaan en als kers op de taart ! Ze slikt matty hahaha ^_^(dat zijn pas vrouwen)
Kameraad
Want ik snap ook wel dat je niet kan helpen

06-09-2017 12:11

xtraymon +0

Laat hem Bokito77, hij gaat het toch niet snappen en appt snel als pappie en mammie naar de kerk zijn of tijdens zijn fifa-game pauze. De echte wereld gaat aan hem/het voorbij en door zijn opvoeding mag hij pik niet zeggen en doet ie stiekem pjk typen, dat ding laat hij alleen maar op trappen.
Klein gevalletje zand in t kutje met orgies vol opblaaspoppen, hahaha met roofies die dan niet werken en enveloppen met haatmail ipv Venezuela griep

08-09-2017 13:18

Bokito77 +2

Haha Lol ik ga stuk ik maak me te druk idd

09-09-2017 07:14

King20 +2

nog een extra middenvelder?

04-09-2017 16:22

FRruben12 +9

Centrale verdediger zou er nog bij kunnen. Als er nu een geblesseerd raakt heb je na juste niks meer achter de hand.

31-08-2017 00:49

fr-peter. +483

Tapia, van Beek, Knoester

31-08-2017 01:29

FRruben12 +9

Ja want van Beek is na aankomend weekend weer inzetbaar. Tapia is geen echte en Knoester moet je rustig brengen.

31-08-2017 11:08

Kether +18293

We hebben altijd nog St Juste. Kans dat Botteghin, vd Heijden, St. Juste, Tapia en Van Beek allemaal tegelijk uitgeschakeld zijn is vrij klein.

09-09-2017 02:28

CPP +3552

Tevredenheid is funest voor topsport. Nooit tevreden zijn dus, altijd streven naar beter.

31-08-2017 00:37

CPP +3552

Daar hebben ze dan wel gelijk in. Maar dat jij DAT XXX volg is wel weer erg bedroevend

31-08-2017 09:15

FeyU +1

Noit tevreedeuh

31-08-2017 01:40

Silverius +589

Jongens, even serieus, hoe lang geleden is het dat meer dan 90% van de supporters tevreden is met de selectie van onze club?

Heerlijk.

30-08-2017 23:33

VakBspringtniet +23

Top selectie. We zijn alleen nog kwetsbaar als jorgensen geblesseerd raakr

30-08-2017 23:02

King20 +2

ik had idd nog wel een extra spits verwacht, maar dat zal wel te maken hebben met het salaris budget

04-09-2017 16:23

Jakkie +9549

Echt petje af voor van Geel , de selectie is er sterker op geworden. Hoe het uitpakt is nu aan de trainers en vooral de spelers.

30-08-2017 22:41

netraam93 +0

Selectien is rond. Bestuur heeft zijn werk gedaan. Nu aan GIio de taak om ze individueel verder te ontwikkelen, jeugd een kans te geven en als team goed te laten voetballen. Dat hebben we nog weinig gezien. Maja mss is het met oog op CL toch beter om een goede vechtmachine te creeren dan een goed voetballend elftal.

30-08-2017 22:04

keescf +26569

Tevreden maakt lui

30-08-2017 21:48

PapaKevin83 +15448

Ondanks dat er meer weg is ( inclusief huur) dan er bij ia gekomen, heb ik het gevoel dat we sterker zijn geworden. Doordat de selectie nu veel breder is

30-08-2017 20:40

Bokito77 +2

Ja man precies dat gevoel

31-08-2017 01:14

Bbertje61 +1

Door Martin van Geel gaan wij Leo Driessen
Valentijn driessen nog verassen met
zogenaamde middelmaat en als R V P nog
komt krijgt dat achtelijlke amsterdam
ook nog een tik achter de oren

30-08-2017 20:28

Bokito77 +2

Ik ben ook echt een relaxte Bokito
Maar zodra deze neus commentaar geef bij onze potjes
Ga ik serieus een andere zender zoeken
Of anders met live radio als commentaar
Hij is een 100% jinx

31-08-2017 01:16

FR03020 +1

Wanbeleid! Tussenjaar! Middelmaat!



.... in 020 :-D

30-08-2017 19:20

beppie172 +66801

Klopt. Als RvP zijn contract wordt ontbonden wordt ie pas eind volgende week gepresenteerd en niet tijdens de Interlandperiode.

30-08-2017 18:59

FRRMS +26432

Wat ben ik blij als de window dicht is

30-08-2017 18:35

Sleepie +12204

fris dagje idd

30-08-2017 19:19

Feyenoord-Rotterdam-1 +1

Van geel heeft het licht gezien, dit jaar sta ik achter al zijn keuzes. Dat is ook wel eens anders geweest, geen wanbeleid meer maar goede zaken :)

30-08-2017 17:58

Cash2017 +0

Gewoon netjes gedaan door Martin van Geel. Geïnvesteerd in de toekomst. Ik zeg niet op voorhand dat we weer kampioen worden maar gaan zeker weer meedoen om de titel. Ajax en PSV zijn er niet sterker op geworden. In tegendeel zelfs

30-08-2017 17:49

LeoBeenhakkert +207

Zijn de galbakken hier nog niet van Nelom af, heerlijk!

30-08-2017 17:03

joepie +22

Morgen om.23:55 komt een.bod.van 122 miljoen van Bayern

30-08-2017 17:27

Toornstraat7 +0

223. Recordtransfer

30-08-2017 18:48

ballenjongen +7

Nou, dan zal van Persie morgen wel tekenen.

30-08-2017 16:59

NoSurrender12 +206

Een hele goede transferwindow dit. Dik tevreden en een dikke pluim voor Martin von Yellow. Heb bij geen enkele transfer mijn twijfels.

30-08-2017 16:37

Kire +4

Goed en snel ingespeeld op de ontstane vacatures. De nieuwe ploeg was al snel rond, dit in tegenstelling tot de meeste andere clubs in de ED! Dat is een voordeel. Er staat een prima selectie,
één minpuntje noemen: onze Haagse spits.

30-08-2017 16:10

LeoBeenhakkert +207

Absoluut. Laat ze bij ajax maar lekker blijven roepen dat ze op een hoger segment mikken en dat het niet getuigt van veel internationale ambitie als je spelers haals zoals wij doen. Fukk die CL man, wij kennen geen spelers aantrekken waarmee we mee kunnen doen in de CL. Gewoon weer voornamelijk richten op de eredivisie, en dan is het gewoon prima als je spelers als Haps, Amrabat en Larsson haalt.

30-08-2017 17:05

Kire +4

Zo vreselijk minachtend doen over de ED spelers die Feyenoord heeft aangetrokken. Die gaan het straks heel goed doen bij ons hoor. Die CL is een goede ervaring en meer ook niet. Hoop dat we wel drie mooie thuiswedstrijden te zien krijgen. Die snavels hebben helemaal niks bijzonders gekocht, dus die moeten hun mond houden!

30-08-2017 17:12

MaikelFR12 +1000

Je moet bouwen aan een team. Althans, in de eredivisie met het toch "beperkte" budget wat wij hebben. Stel je eens voor dat Berghuis dit jaar het op de heupen krijgt en dat Diks voor een zachte prijs straks overgenomen kan worden van Fio.

We hebben parels nodig om weer te verkopen. Ja, dat klinkt als een "handelhuis" alleen dat is het nou eenmaal in het voetbal. Stilstaan is achteruitgang (zie 020 en 040).

Elk jaar een positie weer versterken. Uitgaande transfers counteren met spelers die kwaliteit bieden gezamenlijk met een restwaarde en dan als laatste ervaring die belangrijk is transfervrij binnen proberen te halen (van Persie bijvoorbeeld).

Ik zie dit jaar dat het aankoopbeleid bewust wordt gedaan. Geen spannende namen.
(Persoonlijk zie ik Amrabat en Larsson toch wel enige spannende namen op en andere manier...)

30-08-2017 20:59

Kire +4

Je hebt helemaal gelijk. Al ben ik wel van mening dat we nu wel spelers erbij hebben gekregen die veel potentie hebben.
Ik heb van alle nieuwkomers hoge verwachtingen en ik denk dat de spelers die gebleven zijn deze jongens naar een hoger niveau gaan tillen. De aankopen zijn inderdaad heel bewust gedaan, en dat vind ik toch klasse. geen paniek of wat dan ook, de lijstjes lagen klaar. Voordeel was wel dat Karsdorp en Kongolo vroeg verkocht werden. Maar zoals het er nu voor staat heb ik er alle vertrouwen in!

30-08-2017 22:20

fr-michel +0

Prima selectie dit, goede basis met daarachter nog enkele basiswaardige spelers op de bank, aangevuld met enkele jeugdspelers en spelers die thuishoren in de subtop / boven in de middenmoot. Gezien onze begroting en competitie hebben we het goed voor elkaar. RVP erbij zou nog een leuke bonus zijn, al vind ik het niet heel erg dat hij niet komt

30-08-2017 15:41

Liser +19938

Toch nog 7 procent die nee stemt. Ik ben wel benieuwd waarom die niet tevreden zijn.

Ik vind dat Van Geel het erg goed gedaan heeft deze transferperiode

30-08-2017 15:23

Kings010 +7765

Ja die denken dat we 700 miljoen op de bank hebben en verwachten spelers als neymar ronaldo en messi bij feyenoord
Oftewel die zitten alleen maar thuis op de ps4 te spelen en hebben totaal geen verstand van hoe t er in de echte wereld aan toe gaat prima gehandeld dit jaar door feyenoord met wat wel hebben

30-08-2017 15:26

ladinsky +10

Omdat de lang verwachte komst van Van Persie nog niet gerealiseerd is, daarom.

Maar heb nog steeds goede hoop dat het deze week nog lukt. Dan ben ik helemaal tevreden.

30-08-2017 16:17

Kings010 +7765

V persie zou een leuke bonus zijn maar deze transferperiode is zeker geslaagd en ik ga er echt niet meer vanuit dat hij nog komt zal van de winter wel worden

30-08-2017 16:18

Tomasson +47

Heb het al vaker gezegd maar er zijn 'supporters' die hun eerste mening niet bij kunnen en willen stellen. Het zei zo, zegt meer over hen ......

30-08-2017 18:06

Rollingstoneskarim +0

Goed ingekocht valt niet over te zeiken.
Gaan met tie banaan..
Nou dat kunstgras er overal nog uit.

30-08-2017 15:15

LeoBeenhakkert +207

Laat die bananen alsjeblieft achterwege, krijgen we daalijk weer een boete voor racismus

30-08-2017 17:06

VDVD +20773

Dik tevreden. Vooraf. En nu ik ze zie spelen (voor zover dat nu al kan) ook. Goed werk Feyenoord! Vertrouwen in dit jaar en komende jaren.
RvP was leuke bonus geweest..

30-08-2017 15:10

georgebest +4

Zeg het maar als je Fener bent: 2miljoen contract ontbinden of half jaar 3 miljoen salaris betalen... En RvP: 3 miljoen half jaar op de bank of 2 miljoen mee plus tekengeld, salaris Fey en CL

30-08-2017 15:07

Tom-VV +2474

Klinkt niet logisch voor Fenerbahçe toch?

Dat zou Fenerbahçe maar 1 miljoen voordeel opleveren.

Dan kun je beter voor 1 miljoen extra een hele goede speler op de bank hebben zitten.

Ik snap Fenerbahçe overigens ook wel dat ze een transfersom verlangen. Hij heeft tenslotte nog een 1 jarig contract. Hij vertegenwoordigd gewoon nog een zekere transferwaarde (al is die geen 4 miljoen die ze vragen).

30-08-2017 15:39

georgebest +4

Het ligt eraan; dit gaat om een half jaar. Bij een heel jaar zijn ze nog 3 miljoen kwijt. Plus qua transfer; dan moet er wel een club komen die wil beralen en waar RvP heen wil

30-08-2017 17:04

fr-michel +0

Fener wou 4/5 miljoen (?) ofzo hebben en zolang ze dit niet krijgen houden ze RVP aan zn contract. De RvC had al zijn twijfels over hem dus die willen niet dat MvG dat bedrag over gaat maken. Dus dan zou Van Persie zijn eigen contract moeten afkopen en denk niet dat hij op dit moment bereid is om dat te doen. Misschien na de winterstop wel wanneer Feyenoord Europees overwintert en we er goed voor staan in de competitie

30-08-2017 15:45

beppie172 +66801

Zaakwaarnemer van RvP heeft door laten schemeren dat ie niet weg hoeft en als Fener afscheid wil nemen ze voor een aantal miljoenen moeten afkopen (3-4m). Geen wonder dat Fener dat bedrag dan als transfersom wil ontvangen, want het is eigenlijk de afkoopsom van RvP. Feyenoord gaat echter niets betalen aan Fener en kan ca 2m aan salaris en tekengeld betalen. Van Persie gaat echt niet 3M inleveren. Dus als de deadlock blijft (Fener wil geen miljoenen aan afkoopsom betalen, Feyenoord betaald geen transfersom en RvP wil niet inleveren) dan gebeurt er niks en betaald Fener gewoon zijn salaris en komt ie pas volgend jaar.

30-08-2017 19:17

FR03020 +1

Hoe breder, hoe beter, maar met Larsson erbij is de druk voorin ook een beetje van de ketel. Enige minpuntje qua dubbele bezetting is dat we geen goede vervanger hebben voor Jørgensen. Krsmer is leuk als wissel, maar als Nicolai geblesseerd raakt, kan hij het niet oppakken.

Verder dik tevreden, beste transferperiode in járen.

30-08-2017 19:24

beppie172 +66801

Vaak worden er nog contracten ontbonden net voor de deadline. Kijken of daar nog een spits van niveau bij zit die een jaar wil tekenen om in beeld te blijven voor het WK.

30-08-2017 19:32

welovefr010 +0

Ik geloof het pas , als het 1 september is.

30-08-2017 14:32

Noop +162

Ondanks de 386 die tegen hebben gestemd is het lang geleden dat de tevredenheid met een groot verschil bovenaan staat...

30-08-2017 14:14

Arom +0

Toch nog 7% die niet tevreden is. Wat had er dan persé anders gemoeten?

30-08-2017 14:01

Hallojumbo +0

zijn van die snavels die roepen dat alles in 020 beter is. Denk dat ze naast vermeer gehoopt hadden op ziyech, milik, huntelaar en sneijder ofzo

30-08-2017 14:13

Dezwartetulp +77850

Het had persé met persie ander gemoeten :)

30-08-2017 14:26

whasjoewahn +16583

RVP gaat gewoon komen hoor.

30-08-2017 14:00

tussenjaar +6318

Het blijft een fenomeen die van Geel.

30-08-2017 13:59

spooky10 +0

dank mvg , dus ook geen van persie , gelukkig .

30-08-2017 13:46

Bati +40472

kenner hoor.

30-08-2017 13:55

spooky10 +0

als je van persie erbij neemt haal je de problemen in huis
hij is niet zo inschikkelijk als dirk kuyt hoor geloof me
nu is het rustig bij feyenoord houden zo dan komen ze het verst
kijk naar 020 daar is het niet rustig en je ziet wat er met je elftal gebeurt .

30-08-2017 18:13

JBH +1677

Dat wordt heus wel gemanaged als ie zou komen hoor. En een groot voordeel van zijn aanwezigheid is dat tegenstanders met veel meer ontzag naar ons team kijken dan zonder.

30-08-2017 18:19

FR_Domingo +15013

JAJAJAJAJA wel waar ouwe boef

30-08-2017 13:31

schippertje +3379

Tranfers zowieso niet meer.
Misschien van persie nog transfervrij

30-08-2017 13:31

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

Hoe kan je nou weer op nee stemmen

30-08-2017 12:57

Lvl_89_Buschauffeur +0

317 feyenoorders met sepastische handjes

30-08-2017 13:11

Asstomouth +5

Ben gematigd tevreden. Als Jorgensen uitvalt, heb je niks om op terug te vallen. Verder zit het goed in elkaar.

30-08-2017 13:31

FRramonFR010 +0

Kramer is gewoon een prima speler.

30-08-2017 15:56

fr12breda +1

Robin zit dus liever op de bank

30-08-2017 12:54

Bati +40472

Want het ligt natuurlijk aan Robin en totaal niet aan Fenerbahçe zucht

30-08-2017 13:03

fr12breda +1

Als je echt iets wilt moet het lukken

30-08-2017 13:12

FR_Domingo +15013

Feyenoord zit in een extreem luxe positie, we hebben RvP niet persee nodig en kunnen rustig achterover leunen wat Fener met hem aan wilt... Kans is nog steeds aanwezig dat Fener eieren voor hun geld kiest, alleen is het wel nadelig dat RvP evt morgen speelt en als die de winnende scoort heb je weer andere geïnteresseerde op de loer...

30-08-2017 13:33

Degekstuh +5526

Als robin zegt ontbind mijn contract ik wil weg dan mag ie gratis de deur uit

Maar hij wil zijn 4 mlj mee hebben tjah aan wie ligt het dan?

30-08-2017 13:26

mavat +2457

heb je hem gesproken? Je bent goed op de hoogte dat hij die 4 miljoen mee wil

30-08-2017 13:49

Degekstuh +5526

Ja is algemeen bekend

30-08-2017 14:03

Juicher +62982

Jij zou natuurlijk zo vier miljoen weggooien, ouwe filantroop die je bent..

30-08-2017 14:17

maarten85 +112

Fenerbahçe wil een transferbedrag van 4 mil van Feyenoord hebben voor van Persie!
wat deze transfer tegenhoudt is dat van geel geen transferbedrag mag betalen van de rvc voor van Persie.
Van Persie en Feyenoord zijn er wel al uit het wachten is alleen op Fenerbahçe die zullen het contract van van Persie moeten ontbinden om deze transfer mogelijk te maken!

30-08-2017 14:21

Degekstuh +5526

Nee ik zou het niet doen nee

Maar ik reageer op iemand die zegt dat v persie er niks aan kan doen

En dat is niet waar

30-08-2017 17:04

MMM +174

Die kan, als zijn contract wordt ontbonden, ook buiten de transferperiode tekenen.

30-08-2017 13:19

Physeric +0

Dat is niet waarschijnlijk omdat Fenerbahce een vervanger zou moeten halen, ze zitten niet ruim in de spitsen en dat wordt lastig buiten de tranferperiode.

30-08-2017 13:29

whasjoewahn +16583

maar Feyenoord moet hem neem ik aan op tijd inschrijven voor CL?

30-08-2017 13:58

Reinbo +17771

Voor een extra 5 man is dat niet zo'n ramp lijkt me. Daarnaast speelt Fenerbache natuurlijk ook een rol.

30-08-2017 13:21

Reinbo +17771

man = mjn.

30-08-2017 13:21

FR_Swiss +667

Wat kan die man het spel goed spelen.. turken gek maken... en dan toeslaan, en zeggen dat dit toch wel onverwacht was..

30-08-2017 12:50

Jaapiee +584

Hamer is toch ook verhuurd?

30-08-2017 12:47

Jaapiee +584

Excuus. Na Vejinovic staat er een punt. Dat moet een komma zijn.

30-08-2017 12:48

FrNiels2017 +158297

Dat RuR, is dat nog gelieerd aan RTV Rijnmond? Of heeft die Stouten zijn oude werkgever een lelijke hak gezet?

30-08-2017 12:40

TheEmpreror +0

Dat laatste.. steelt ook verslaggevers van Rijnmond haha

30-08-2017 16:54

FrNiels2017 +158297

Ja volgens Rijnmond hebben zij Frank Vijg zelf weggestuurd. Die gozer maakt ook nogal eens wat mee. In het verleden al bij Meavita als harteloze verzuimdictator en later ook nog als hoofdverantwoordelijke voor hun faillisement met z'n TV-foon en eigen TV-kanalen. Toen zou hij directeur worden van Rijnmond, dat ging niet door omdat hij wilde blijven presenteren en ze hem dat niet lieten combineren, en een poosje later mag ie als presentator ook ophoepelen.

http://www.lucide.info/tijdschrift/kunt-u-mij-de-weg-naar-hilversum-vertellen.163634.lynkx
https://www.vpro.nl/programmas/tegenlicht/kijk/afleveringen/2005-2006/maak-me-beter.html

30-08-2017 20:05

Derk-Willem +407

En toch hoop ik nog op RvP.

30-08-2017 12:39

FR-BERRY +863

MvG ontkent

30-08-2017 12:38

FR_Swiss +667

251 mensen zijn op dit moment niet tevreden met de selectie...

Mag ik deze mensen vragen uit te leggen waarom??

30-08-2017 12:38

FrNiels2017 +158297

Dat zijn vast die mensen die Van Geel liever het pad van Brands en Overmars zagen volgen. Je weet wel, spelers alleen halen als ze een exotische achternaam hebben.

30-08-2017 12:41

FR_Swiss +667

Ja, want we hebben geen scouting en halen alles uit de ED...

30-08-2017 12:45

FrNiels2017 +158297

Tja, dat is ook wel zo. Maar ik vind dat niet per se negatief. Van Geel heeft jaren terug al ingezien dat onze scouting niet denderend is. Waarom dan veel kosten maken en gokken op exotische ontdekkingen die vaak lang moeten wennen, als ze al slagen, als je ook gewoon goede spelers kunt halen waarvan je al weet dat ze in ieder geval in de Eredivisie goed meekunnen?

30-08-2017 12:50

FR_Swiss +667

Ik heb niet gezegd dat het slecht is, want ze staan er gelijk..

Ajax is nog bezig met het inpassen van hun 15 miljoen aankoop Neres.. over de rest maar niks te zeggen..

30-08-2017 12:53

FrNiels2017 +158297

Nee snap ik, maar velen hier vonden het wél negatief. Feyenoord moet pas weer exoten gaan halen als ze bulken van het geld en een uitstekende scouting kunnen optuigen.

30-08-2017 12:54

FR_Swiss +667

Want scouting heeft geen zin als je geen geld hebt..

30-08-2017 13:02

FrNiels2017 +158297

Nou, het is vooral dat goede scouting in dat soort landen veel geld kost. Bovendien zou je goede scouts moeten aantrekken. En als je dan een talentvolle jongen haalt uit Brazilië voor pak 'm beet 8 miljoen is het ook wel leuk als je niet gelijk failliet bent als het er niet uitkomt.

30-08-2017 14:03

Sabau +1

Een snelle linkercentrale verdediger die tevens linksback kan spelen en een extra snelle spits achter Jorgensen zou de selectie in mijn ogen compleet maken. Nelom komt nog steeds tekort en Vente op die leeftijd moet je verhuren om ervaring op te doen, niet als 3de spits op de bank.

30-08-2017 12:57

FR_Swiss +667

Tevreden zijn, of een ideaal wereld??

30-08-2017 13:03

Sabau +1

Misschien wel ideaal, maar we gaan een hoop wedstrijden spelen op meerdere fronten dus hoe meer gelijkwaardige vervangers des te minder kwaliteitsverlies op het veld.
De linksback positie en links centraal vind ik nog onderbezet. Nelom vind ik niet goed genoeg als vervanger voor Haps en voor BacoArie hebben we ook niet direct een linksbenige vervanger. Het enige is weer te gaan schuiven en daar st Juste of Tapia neer te zetten, maar dat heeft niet mijn voorkeur in de opbouw.
Een extra snelle spits naast Jorgensen geeft je meer mogelijkheden, mocht je iets willen forceren of 4-4-2 willen spelen in de CL. Kramer kan dan nog steeds als vervanger of extra stormram ingezet worden.

30-08-2017 13:31

baldjkf +2938

Leuk zo'n ideaal, vooral voor FIFA. Heb je ook nog enige realiteitszin?

30-08-2017 14:19

Asstomouth +5

Kramer zal ook volledige wedstrijden moeten spelen. Dan moet je meer kunnen dan ''forceren''. Ze wilden niet voor niks RVP.

30-08-2017 13:32

FR_Swiss +667

En wees nou eerlijk.. Vliegje Vente gaat het nooit redden.. als 1% van de jeugdopleiding zou slagen zou ik zeer tevreden zijn..

30-08-2017 13:05

FR_Swiss +667

En de helft ervan is op 16 al weg..

30-08-2017 13:05

Sabau +1

Ik weet niet of hij het gaat redden, ook kleine handige spelers kunnen het redden, maar op de bank zitten als 3de spits i.p.v. min 25 wedstrijden te spelen bij een eredivisie of eerste divisie ploeg is denk beter voor zijn ontwikkeling op die leeftijd en geeft je meer inzicht in zijn mogelijkheden als speler.

30-08-2017 13:34

FR_Swiss +667

Verwachten en klaar zijn.. welkom in de wondere wereld die media heet..

30-08-2017 12:37

18Xavi99 +6

Ik blijf het zeggen, de backups voor Haps en v/d Heijden zijn zeker nog niet op orde.

30-08-2017 12:32

King20 +2

Van beek is ook op de terugweg! En we hebben ook st juste

30-08-2017 12:35

010IsntJustCodeFuckers +0

Van Beek is nog vele maanden out. Tevens lastig om je oude niveau weer te halen

30-08-2017 12:51

King20 +2

St juste is een goede back-up lijkt mij en je hebt Tapia ook nog die CV kan spelen

30-08-2017 12:56

Mrunterwijst +10655

Doe een suggestie?

30-08-2017 12:43

Sabau +1

Ben ik wel met je eens een vervanger die voor Baco en Haps zou kunnen spelen zou de selectie wel completer maken idd.

30-08-2017 12:46

1908ert +0

Clasie naar Club Brugge... als dat zo is, loopt zn carriere toch anders dan verwacht zeg..

30-08-2017 12:32

FrNiels2017 +158297

Zonde. Dan had ik Tapia geprobeerd te slijten (desnoods transfervrij) en Clasie naar Feyenoord te halen.

30-08-2017 12:43

1908ert +0

ja, alleen zou je m dan in de basis zetten? met het middenveld wat we nu hebben?

30-08-2017 12:57

FrNiels2017 +158297

Hij is zeker niet zeker van een basisplaats, dat niet. Maar in de CL zul je wellicht met een versterkt middenveld spelen (dus met een extra middenvelder) en in sommige wedstrijden waarin je wel 4-3-3 wil spelen, maar met een iets defensiever middenveld zou ik dan voor Clasie-Vilhena-El Ahmadi kiezen.

30-08-2017 14:06

1908ert +0

is ie ondertussen wel aan gewend

30-08-2017 13:12

FR_jens +9

Onderhandelingstechniek en mogelijk indekken moest Fener toch niet buigen.

RvP doet er wel alles aan, zoals nu die vermeende schouderblessure en toch gewoon meetrainen.
Ik acht de kans toch nog 50/50.

30-08-2017 12:32

supertomaat02 +0

Goed gedaan Martin!

30-08-2017 12:28

Slopel +745

Wat vraagt Fener eigenlijk voor Robin?

30-08-2017 12:25

henkie333 +1

Bizar,terwijl Feyenoord groeit worden er aan poten gezaagd en gewed van trainers bij zowel een Ajax en een twente
http://www.dailyodds.com/nl/wednieuws/ontslag-is-keizer-7-de-trainer-die-het-eerst-zijn-spullen-mag-pakken-of-gaat-bijvoorbeeld-hake-8-hem-voor-/19106

30-08-2017 12:18

King20 +2

Haha lekker toch! Gaat een keer niet over ons

30-08-2017 12:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties